Кирило Куликов

Про НКВД, украинских националистов и прочих "недобитках"

25 вересня 2012, 13:23

21 сентября один из участников программы Шустер-Live позволил себе высказывание, после которого лично мне трудно считать его человеком.

Мой дед, Борис Степанович, офицер Красной Армии, воевал на озере Хасан. Воевал на Халхин-Голе. В 1937 г. как и сотни других командиров КА, был арестован. Во время допросов ему вырвали все ногти на руках. Ни в чем не признался. Освобожден. "От звонка до звонка" прошел Великую Отечественную.

Вопрос: я тоже должен быть благодарен сталинскому НКВД за то, что оно не "додавило", – и именно так выразился тот деятель, - моего деда?

Можно не любить националистов. Можно не любить коммунистов. Можно вообще никого не любить. Но нельзя, недопустимо плевать в могилы миллионов замученных. И не имеет значения, кто их замучил – НКВД, гестапо или иное подобное учреждение.

ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Вікторе Павловичу!

21 вересня 2012 року на першому національному телеканалі у прямому ефірі телепрограми "Шустер LIVE" народний депутат України Євген Царьков заявив: (мовою оригіналу) "Неуважаемые националисты, мало НКВД вас в свое время давило, не додавили вас...".

У вказаному вислові народного депутата, який почула необмежена кількість громадян на всій території України, можуть бути ознаки злочину, передбаченого частиною другою статті 161 Кримінального кодексу України (Порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або релігійних переконань), оскільки у вказаних словах Царькова Є.І., як державного діяча, вбачаються умисні дії, спрямовані на розпалювання національної ворожнечі та ненависті, а також на приниження національної честі та гідності окремих громадян.

Як відомо, націоналізм це ідеологія і напрямок політики, базовим принципом яких є теза про цінність нації як вищої форми суспільної єдності і її первинності в державотворчому процесі. Як політичний рух, націоналізм прагне до відстоювання інтересів національної спільноти у відносинах з державною владою.

Відповідно, націоналістом є людина, громадянин, яка є прихильником націоналізму.

В Україні існує ряд громадських об'єднань та окремих громадян, які прихильні до ідей націоналізму та патріотизму, а тому вислови Царькова Є.І. принизили їх національну честь та гідність, а також вплинули на розпалювання національної ворожнечі та ненависті. Зокрема це підтверджується бурхливою реакцією присутніх в студії "Шустер LIVE", а також відгуками під відповідним відео в мережі Інтернет.

Враховуючи зазначене, керуючись статтями 16, 17 Закону України "Про статус народного депутата України" прошу провести компетентну перевірку та вжити заходів щодо відновлення законності та недопущення в подальшому антинаціональних висловів та розпалювання національної ворожнечі з боку державних діячів.

З повагою,

народні депутати України

К.Б. Куликов

І.В. Геращенко

powered by lun.ua
Коментарі — 81
jurenko _ 25.09.2012 14:57
IP: 93.75.123.---
elektorat:
От для них точно закінчилась двадцятирічна лафа, коли вони сиднями сиділи і тільки бігали від однієї більшості до іншої
Зараз КПУ активно користується фінансуванням, яке їм забезпечує перед виборами влада. І треба сказати, що беззубі політичніи імпотенти комуністи гарно виконують роль кишенькової опозиції та ставці у ПР.
Goldenman _ 25.09.2012 14:55
IP: 178.151.160.---
Igor Maksimenko:

Недоторканість, все що рятує, таких депутатоподібних.
Павло Аніськович _ 25.09.2012 14:55
IP: 93.75.168.---
Арнаут:
Вы, как политик, конечно же интересовались событиями ВОВ и предвоенного периода. Думаю не один десяток томов с карандашом в руках прочитали. Ведь проблемы по большому счету остались те же: безответственность, некомпетентность, алкоголизм, кумовство, неуправляемость, воровство, очковтирательство и т.д.
Коммунисты при этом смогли организовать Победу. Вы представляете силу, которая имея рекордную поддержку в стране и за границей не смогли НИЧЕГО сделать. Может стоить поучиться у Сталина?
По Вашему заявлению, я понимаю, что Вы знаете, как это можно было сделать без "железной руки" (в т.ч. числе без чистки РККА). Поделитесь пожалуста.

P.S. Если бы в 1937 году место Сталина занял бы Ющенко (или Горбачев, или Николай Романов), что бы было с Вашим дедом (да и со всей страной)?
Варто повчитися у Сталіна. Саме в плані ставлення до вилупків від КПУ. Бажаю їм дочекатися українського Сталіна на власну голову.
elektorat _ 25.09.2012 14:54
IP: 195.234.213.---
Igor Maksimenko:

Хотя это был конечно вариант и я думаю, что многим это хотелось бы сделать. Но если у Царькова нет даже элементарного воспитания, то другие должны оставаться людьми, а не тем скотом, как коммунист Царьков
Goldenman _ 25.09.2012 14:53
IP: 178.151.160.---
Александр Капралов:

У вас що страх перед виборами. Страшно що партії комуняк скоро взагалі не буде?
Павло Аніськович _ 25.09.2012 14:49
IP: 93.75.168.---
Александр Капралов:
Капралов! Просто – иди наХ!
jurenko _ 25.09.2012 14:48
IP: 93.75.123.---
elektorat:
Арнаут:
Так, перемогу здобули. Але в цьому не заслуга комуністів. А згадайте з історії, скільки ці самі комуністи керуючись політикою того режиму замордували нашого радянського населення.
До речі, на совісті комністичного режиму не тільки мільйони замордованих у концтаборах політв'язнів, а й поламані долі героїв, які кували перемогу, стали інвалідами і були зіслані на острів Валаам у так зване "соцучереждение" – http://rusistka.livejournal.com/123460.html
Igor Maksimenko _ 25.09.2012 14:46
IP: 95.135.141.---
А чому не встав та не зацідив гарно у комуняцьку пику?
у пам.ять про діда.
elektorat _ 25.09.2012 14:46
IP: 195.234.213.---
Александр Капралов:

якщо ві так яро цим захищаєте комуністів, то знайте, що та сама партія Удар, від якої балотується Куликов, і виштовхне ваших комуністів із парламенту.
От для них точно закінчилась двадцятирічна лафа, коли вони сиднями сиділи і тільки бігали від однієї більшості до іншої
jurenko _ 25.09.2012 14:42
IP: 93.75.123.---
elektorat:
Нехай Український народ не живе надіями, оскільки нинішні українські комуністи далеко не ті, що радянські комуністи 80-х років...
Зараз комуністи те саме, що і регіонали, бо вони єдиноутробні "близнєци-братья"
Goldenman _ 25.09.2012 14:35
IP: 178.151.160.---
elektorat:

Я взагалі вважаю що комуністи скоро вимруть як ті динозаври.))))))
Goldenman _ 25.09.2012 14:34
IP: 178.151.160.---
elektorat:

Та кому вони потрібні. Регинала і самі закони можуть приймати, тушок уже достатньо, так звана опозиція Яценюка та ЮВ не знайде порятунку в комуністах, тому що не вистачить коштів. А справжнім опозиціонерам такі тушки не потрібні.
Goldenman _ 25.09.2012 14:32
IP: 178.151.160.---
Але хіба ви вмієте думати, ви вмієте тільки гроші рахувати, та ляпати своїм язиком перед виборами аби здобути хоч якусь довіру. Та і взагалі скоро прийде кінець такому поняттю як комунізм, хіба що в історії залишиться, тому що цей рух зараз нікому не цікавий.
elektorat _ 25.09.2012 14:31
IP: 195.234.213.---
Нехай Український народ не живе надіями, оскільки нинішні українські комуністи далеко не ті, що радянські комуністи 80-х років.
Зараз вони нічого не варті, а тільки шукають, хто їх купить подороще.
Goldenman _ 25.09.2012 14:30
IP: 178.151.160.---
Неуважаемые националисты"

Евгени, а ви думаєте що вас хтось поважає? Точніше ви думаєте, що вас є за що поважати? Як можна таке говорити, ви подумали про людей, яких потріпала тодішня влада, а про їх дітей які не одноразово чули такі не приємні історії як у Куликова.
elektorat _ 25.09.2012 14:30
IP: 195.234.213.---
Арнаут:

Так, перемогу здобули. Але в цьому не заслуга комуністів. А згадайте з історії, скільки ці самі комуністи керуючись політикою того режиму замордували нашого радянського населення.
Зараз тварину вбити шкода, а тоді знищити сотню було як таракана задавити. І за це потрібно любити комуняк?
jurenko _ 25.09.2012 14:29
IP: 93.75.123.---
a_banda_kto:
Конечно, это не значит, что всех люстрированных надо расстреливать и сажать, – лопату в зубы и путь дуют в свой огород.
Цілком і повністю поділяю вашу точку зору!
Маємо взяти на озброєння приклад проведення Люстрації країнами, скажімо, Прибалтики, які пройшли через очищення та впевнено розвиваються як сильні, національно-демократичні держави.
Показовим є приклад Литви, де прийнято Закон, згідно з яким заборонено окупаційну комуністичну символіку на рівні з фашистською. Таким самим шляхом пішла і Грузія
jurenko _ 25.09.2012 14:25
IP: 93.75.123.---
elektorat:
Склад ПР – це учарашні номенклатурщики, чинуші і члени КПРС. Методи роботи та ідеологія відповідні.
Арнаут _ 25.09.2012 14:25
IP: 92.113.149.---
Вы, как политик, конечно же интересовались событиями ВОВ и предвоенного периода. Думаю не один десяток томов с карандашом в руках прочитали. Ведь проблемы по большому счету остались те же: безответственность, некомпетентность, алкоголизм, кумовство, неуправляемость, воровство, очковтирательство и т.д.
Коммунисты при этом смогли организовать Победу. Вы представляете силу, которая имея рекордную поддержку в стране и за границей не смогли НИЧЕГО сделать. Может стоить поучиться у Сталина?
По Вашему заявлению, я понимаю, что Вы знаете, как это можно было сделать без "железной руки" (в т.ч. числе без чистки РККА). Поделитесь пожалуста.

P.S. Если бы в 1937 году место Сталина занял бы Ющенко (или Горбачев, или Николай Романов), что бы было с Вашим дедом (да и со всей страной)?
jurenko _ 25.09.2012 14:22
IP: 93.75.123.---
elektorat:
Діяльність компартії і її саму необхідно взагалі заборонити за антидержавну, антинародну та антинаціональну діяльність.
agosto _ 25.09.2012 14:21
IP: 95.133.113.---
Goldenman:
Насправді комуністи з себе нічого не представляють та і підтримують комуністичний напрямок лише заради збереження електорату, який за них голосує, хоче не зрозуміло навіщо. А тих справжніх ідеологій комуніста у них немає і вже не буде.
Чого ж не зрозуміло? Корито занадто привабливе:)
elektorat _ 25.09.2012 14:20
IP: 195.234.213.---
jurenko _ 25.09.2012 14:17
IP: 93.75.123.--
volga:
В принципі неважливо, якого кольору чума – коричневого чи червоного.

В даному випадку в України зараз дві чуми одна голубого кольору (партія регіонів), а інша червоного (комуністична партія регіонів".
Ось тому ми так ці два роки "чумачече" жили, коли дві чуми об"єдналися в одну провладну силу.
Goldenman _ 25.09.2012 14:19
IP: 178.151.160.---
Насправді комуністи з себе нічого не представляють та і підтримують комуністичний напрямок лише заради збереження електорату, який за них голосує, хоче не зрозуміло навіщо. А тих справжніх ідеологій комуніста у них немає і вже не буде.
jurenko _ 25.09.2012 14:17
IP: 93.75.123.---
volga:
В принципі неважливо, якого кольору чума – коричневого чи червоного. Це біда, яку треба випалювати і нищити, бо її поросль щільно проросла у владу і по суті Царьков вголос озвучив її (влади) позицію. Інакше як можна оцінити прийняття антидержавного мовного закону та наміри ПР запровадити в україні другу державну мову. Союз комуністів та регіоналів у боротьбі з усим українським очевидний.
elektorat _ 25.09.2012 14:11
IP: 195.234.213.---
jurenko:

Комуняки дійсно уміють тільки язиком тріпати, та й то не в тему. А якщо і пройдуть в парламент, то знову об"єднаються з партією регіонів. Як то кажуть, таке вже проходили неодноразово і завжди один і той підсумок.
Вибори-2014156 Aтака Путіна1173 Корупція1273 Україна та Європа1046 Уряд реформ380
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter