Кирило Куликов

Про НКВД, украинских националистов и прочих "недобитках"

25 вересня 2012, 13:23

21 сентября один из участников программы Шустер-Live позволил себе высказывание, после которого лично мне трудно считать его человеком.

Мой дед, Борис Степанович, офицер Красной Армии, воевал на озере Хасан. Воевал на Халхин-Голе. В 1937 г. как и сотни других командиров КА, был арестован. Во время допросов ему вырвали все ногти на руках. Ни в чем не признался. Освобожден. "От звонка до звонка" прошел Великую Отечественную.

Вопрос: я тоже должен быть благодарен сталинскому НКВД за то, что оно не "додавило", – и именно так выразился тот деятель, - моего деда?

Можно не любить националистов. Можно не любить коммунистов. Можно вообще никого не любить. Но нельзя, недопустимо плевать в могилы миллионов замученных. И не имеет значения, кто их замучил – НКВД, гестапо или иное подобное учреждение.

ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Вікторе Павловичу!

21 вересня 2012 року на першому національному телеканалі у прямому ефірі телепрограми "Шустер LIVE" народний депутат України Євген Царьков заявив: (мовою оригіналу) "Неуважаемые националисты, мало НКВД вас в свое время давило, не додавили вас...".

У вказаному вислові народного депутата, який почула необмежена кількість громадян на всій території України, можуть бути ознаки злочину, передбаченого частиною другою статті 161 Кримінального кодексу України (Порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або релігійних переконань), оскільки у вказаних словах Царькова Є.І., як державного діяча, вбачаються умисні дії, спрямовані на розпалювання національної ворожнечі та ненависті, а також на приниження національної честі та гідності окремих громадян.

Як відомо, націоналізм це ідеологія і напрямок політики, базовим принципом яких є теза про цінність нації як вищої форми суспільної єдності і її первинності в державотворчому процесі. Як політичний рух, націоналізм прагне до відстоювання інтересів національної спільноти у відносинах з державною владою.

Відповідно, націоналістом є людина, громадянин, яка є прихильником націоналізму.

В Україні існує ряд громадських об'єднань та окремих громадян, які прихильні до ідей націоналізму та патріотизму, а тому вислови Царькова Є.І. принизили їх національну честь та гідність, а також вплинули на розпалювання національної ворожнечі та ненависті. Зокрема це підтверджується бурхливою реакцією присутніх в студії "Шустер LIVE", а також відгуками під відповідним відео в мережі Інтернет.

Враховуючи зазначене, керуючись статтями 16, 17 Закону України "Про статус народного депутата України" прошу провести компетентну перевірку та вжити заходів щодо відновлення законності та недопущення в подальшому антинаціональних висловів та розпалювання національної ворожнечі з боку державних діячів.

З повагою,

народні депутати України

К.Б. Куликов

І.В. Геращенко

powered by lun.ua
Коментарі — 81
меч _ 02.10.2012 14:23
IP: 178.137.105.---
_мы имеем сейчас, падение нравов, моральную деградацию, циннизм, это следствие 74 летнего господства их режима._ Згадую я часи СРСР і як комуністи полюбляли на питання, а чому ж таке й таке трапляється відповідати – Це родимі плями капіталізму:) Вже 21 рік нема СРСР, а панове чомусь відповідальність за жалюгідний стан країни полюбляють також на попередників накладати. У 1991 році Україна війшла у незалежність з 52 мільйонним населеннм, непоганим станом розвитку промисловості, високим рівнем освіти населення, наукою, системою охорони здоровя. Ви тут про "падіння моралі" говорите той вибачте такої ситуації коли у школах наркотики продають у "цинічному" СРСР не спостерігалося. А неповнолітні повії? Ви їх багацько бачили на якихось окружних? Тому скажимо так – У 1992 році можна було все грузити СРСР, у 2002 якось вибірково, а у 2012 – кивати на СРСР це розписуватися у повному провалі сьогодення незалежності,
Baglas _ 02.10.2012 12:49
IP: 93.127.67.---
А чего удивляться заявлению коммуниста? Разве для них человеческая жизнь была ценностью? Всех своих оппонентов они постреляли либо згноили в ГУЛАГе. Все партии разогнали. Интеллигенцию, лучший генофонд нации, уничтожили. Остальных шлифовали и нивилировали десятилетиями, доводя до состояния покорной скотины. И то что мы имеем сейчас, падение нравов, моральную деградацию, циннизм, это следствие 74 летнего господства их режима.
ryug _ 28.09.2012 02:59
IP: 46.201.46.---
"Уважаемый Виктор Павлович!!!!!!!!!!!!!!!!" – это обращение оппозиционеров к пшонке, которую, возможно, в ближайшем будущем, ни в одной приличной стране не будут включать в меню. Обращение к рабу ГОмера, который состряпал липовые уголовные дела против лидеров оппозиции. С кем боретесь, господа? Или в мутной воде вообще ориентацию потеряли? Тьху, мерзость и дрянь, дрянь!!!!... И Геращенко туда же! У бывшего патрона, видимо, перловки наелась, что теперь к пшонке с таким подобострастием! Мутит от такой "оппозиции"!
slboda _ 26.09.2012 12:28
IP: 92.249.122.---
Зарізяцька заява Царькова має на меті загострити протистояння викликане мовним "законом" і тим згуртувати розчарованих було прихильників влади. Куликов (як і решта опозиції) не докладаючи рук сподівається так само скористатися з підвищеного градуса протистояння. Паразити та й годі!
За порожньої казни, за невкоськаного ще Чорнобиля на Припяті, уряд закладає нас, наших дітей, онуків виконавцям Чорнобиля, аби ті за 40млрд грн лаштували в серці Правобережжя наступного Чорнобиля на Горині. Показове мовчання опозиціїї доводить, що вона заповзятливо маскує (термін В.Суворова-Резуна) атомні оборудки влади.
Календар єдности розсвареним українцям.
14.09.1954 Тоцький полігон
10.07.1972 с.Хрестище Красноградського р-ну, Харківщина
16.09.1979 м.Юнокомунарівськ, Донеччина
26.04.1986 Чорнобиль
23.11.2006 гине Олександр Літвиненко
06.09.2012 ВР зриває атомний мораторій
pres-centr.ck.ua/print/news-13303.html
personal-plus.net/159/480.html
shuz _ 26.09.2012 10:07
IP: 195.234.213.---
Это конечно хорошо, что нардепы Куликов и Геращенко обратились с целью проверить высказывания Царькова, но мне почему то кажется, что коммунисты сейчас очень тесно повязаны с регионалами и последние, просто не допустят никакого разбирательства. Дело как всегда замнут и прикроют "братьев" своих младших.
Yuriy Ryndin _ 26.09.2012 09:26
IP: 91.214.30.---
"додавате" Царькова наконец. Он так это любит. Спит и видит – эта просто фашизм.
shuz _ 26.09.2012 09:21
IP: 195.234.213.---
Andrew Teplitsky:
Goldenman _
Царьков на Шустере обращалься к совободовцу. Так что слово НАЦИЗМ тут вполне уместно.
Царьков обращался в прямом эфире и его реплику услышала вся нация. Он этим еще раз подтвердит, что коммунисты это не люди.
Есть надежда, что в этом парламенте, такая партия, как УДАР, все же не позволит КПУ опять туда попасть
shuz _ 26.09.2012 09:16
IP: 195.234.213.---
Andrew Teplitsky:
У меня прадеда по липовому доносу в Киеве в 39 г. расстреляли.
Но тем не менее Царькова можно понять – эти украинские нацисты уже задолбали.
В Украине нет нацистов со стороны Украинского народа. Они просто борются против экспансии России. И в этом я их тоже понимаю
volga _ 26.09.2012 08:14
IP: 81.23.16.---
Goldenman _ 25.09.2012 22:49IP: 178.151.160.--

Можливо частина електорату настільки захоплюється націоналізмом що переходить межу і починає захоплюватись нацизмом, звісно цього я не підтримую, нацизм це занадто, але не весь електорат ВО Свободи показник.

Чи може бути нацизм (як зверхність) у нації, яка ніколи не була першою у польській, російській чи австро-угорській державах? Та, ні, адже основним завданням було бути не останньою.
Зверхність провідних у державі націй приводила до появи націоналізму, але не нацизму.
Фашисти КПУ та ПР уміло використовують подібність слів націоналізму та нацизму для проведення політики стравлювання частин суспільства для отримання влади.
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 23:00
IP: 178.94.101.---
Goldenman _, вопрос не в электорате, а в том что будет со страной, если эти тупые и агрессивные наци дорвутся до власти. Тогда охренеют все, включая их собственный электорат.
И не надо тешить себя надеждой, что эти славные и честные парни не будут брать взятки.
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 22:51
IP: 178.94.101.---
bmi_ST _, гюльчитай, ты личико свое покажи, и адресок засвети, тогда и поговорим.
Я в отличии от вас – смельчаков за ник-неймами не прячусь, а пишу со своего фейсбука.
Goldenman _ 25.09.2012 22:49
IP: 178.151.160.---
Andrew Teplitsky:

Можливо частина електорату настільки захоплюється націоналізмом що переходить межу і починає захоплюватись нацизмом, звісно цього я не підтримую, нацизм це занадто, але не весь електорат ВО Свободи показник.
Goldenman _ 25.09.2012 22:45
IP: 178.151.160.---
commodor:

Та він хтось пам'ятає той період, Під стіл пішки ходив коли таке було. А от якби реально пожив при тих умовах і переніс таке катування зараз би так не говорив.
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 22:45
IP: 178.94.101.---
Goldenman _
Царьков на Шустере обращалься к совободовцу. Так что слово НАЦИЗМ тут вполне уместно.
Goldenman _ 25.09.2012 22:33
IP: 178.151.160.---
Andrew Teplitsky:

Як набридло уже всім повторювати, що те що виложив Куликов це зовсім не нацизм, а націоналізм і йому просто образливо коли говорять за його діда такі речі. Думаю вам також не було б приємно.
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 22:05
IP: 178.94.101.---
gprs _, bmi_ST _
и эти люди (читай хамы) считают себя носителями европейский ценностей...
gprs _ 25.09.2012 21:39
IP: 37.19.203.---
bmi_ST:
Andrew Teplitsky:
У меня прадеда по липовому доносу в Киеве в 39 г. расстреляли.
Но тем не менее Царькова можно понять – эти украинские нацисты уже задолбали.
який прадід...
Ти ж байстрюк огидний!
Влучныше не скажеш!!!
jurenko _ 25.09.2012 20:50
IP: 93.75.123.---
Andrew Teplitsky:
Ви зі своїм імперативом не за адресою. Апелюйте до Царькова та іже з ними!
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 20:35
IP: 178.94.101.---
jurenko _, смотри как бы тебе самому в ускоренном режиме не пришлось чумуданы собирать, например в Брюссель или Нюрнберг.
jurenko _ 25.09.2012 20:12
IP: 93.75.123.---
Andrew Teplitsky:
У такому випадку, як каже російський президент, "буду краток" – "Чемодан, вокзал, Раша!"
Скатертью дорога!
Юошминальд _ 25.09.2012 19:34
IP: 94.45.91.---
jurenko:
Царьков типовий представник "п'ятої колони" і діє відповідно до посадових інструкцій.
===================================================================
Совершенно верно: козачок-то – засланный!
Andrew Teplitsky _ 25.09.2012 19:34
IP: 178.94.187.---
У меня прадеда по липовому доносу в Киеве в 39 г. расстреляли.
Но тем не менее Царькова можно понять – эти украинские нацисты уже задолбали.
jurenko _ 25.09.2012 19:10
IP: 93.75.123.---
Gleb 71:
Прикинь
http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/34346.phtml#main_photo
jurenko _ 25.09.2012 18:07
IP: 93.75.123.---
shuz:
Царьков и ему подобные неединажды унижают честь и достоинство нашей страны. Они не брезгуют везде унижать все украинской и показывать, что Украина – это второсортное государство.
Это низко и за это они должны ответить
Царьков типовий представник "п'ятої колони" і діє відповідно до посадових інструкцій.
Иль _ 25.09.2012 17:34
IP: 195.216.213.---
Gleb 71:
Судя по заглавию, у Куликова еще и с падежами не все в порядке.
*******
Всі давно знають, що у Глеба з головою не все в порядку, але ж дисципліновано несе вахту на УП.
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter