Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Нічому не навчились і нічого не зрозуміли

19 червня 2010, 22:22

Я останнім часом намагаюсь не критикувати дії опозиції, не провокуючи і так жалюгідну ситуацію з подальшим падінням рейтингу опозиційних сил та зростанням рейтингу усе більш активних "регіоналів", що чим далі, тим більше монополізують владу в країні. Але нахабні звинувачення пана Медведєв на адресу Оксани Забужко, змушує мене таки висловитись. Цей БЮТівський ідеолог дозволив собі написати, що "мабуть, Оксано, не дуже Вам хочеться, аби хтось нагадав про Вашу посильну роль в перемозі Віктора Федоровича".

Виявляється це письменниця Забужко несе відповідальність за прихід Віктора Януковича до влади. Ну дійсно, хто ж як не пані Оксана має нести відповідальність за те, що вже після обрання Віктора Ющенка Президентом України ще місяць на Майдані, якщо вірити багаточисельним повідомленням ЗМІ, представники однієї політичної сили на платній основі продовжували тримати в палатках мітингувальників, які мали забезпечити призначення прем'єром одну загальновідому пані.

Зрозуміло, це ж пані Забужко має нести відповідальність, що зразу після повторного другого туру президентських виборів у парламентські лави БЮТ почали активно рекрутувати "тушок", які ще восени 2004 року активно займались підтримкою Віктора Януковича, відповідаючи за фальсифікацію результатів голосування в тих чи інших регіонах України.

Ніхто інша, як пані Забужко, мабуть, має нести відповідальність, що замість того, щоби виступати як єдина команда, Юлія Тимошенко вже з початку весни 2005 року почала вести закулісні переговори з Віктором Медведчуком, що викликало шок в родині Президента України Віктора Ющенка, який і досі впевнений в причетності останнього в організації його отруєння.

Знову ж таки це пані Оксана має нести відповідальність, що вже з весни 2005 року штабісти БЮТ на чолі зі своїм ватажком почали розробляти плани по дискредитації Віктора Ющенка. Суть цього плану полягало у тому, щоби восени розпочати активну кампанію зі звинуваченнями на адресу оточення Президента Ющенка в корупції. А потім, провівши конкурс з публічного продажу Криворіжсталі, сама пані Тимошенко мала піти у відставку, звинувативши у всіх гріхах вже самого Віктора Ющенка. Метою цих дій мало би стати перетягування всього електорату Президента Ющенка на парламентських виборах навесні 2006 року на бік БЮТ. Мені вже доводилось колись писати, що про деякі деталі цього плану я, наприклад, дізнався десь наприкінці травня 2005 року.

Таки та сама письменниця Забужко, ймовірно, мала би нести відповідальність за волюнтаристські, безграмотні дії уряду на чолі з пані Тимошенко навесні та влітку 2005 року, які викликали, так звані, м'ясну та бензинову кризи.

Очевидно, що ніхто як пані Забужко мала би нести відповідальність за формування парламентського списку БЮТ з купи таких собі "янголоподібних" Губських, Портнових, Уколових, Лозинських, Черпицьких, Яценко і так можна перераховувати дуже довго. І це ще не згадуючи про представників БЮТ в місцевих органах влади по всій країні. Там не те що колишніх, а сьогоденних представників криміналітету потрібно перераховувати добре якщо тільки сотнями, а не тисячами. Кожний може проїхатись по областям та районам нашої країни і наслухатись таких матюків про тих БЮТівських слуг народу і їх діяльність, що зразу зрозумієш – в усьому цьому винна саме письменниця Забужко.

А потім вже у чому тільки можна було би не вважати пані Оксану винуватою: у постійних змовах БЮТ та ПР, спрямованих на впровадження російської мови у діловодстві, суттєвому обмежені повноважень Президента Ющенка, закулісному переписуванні Конституції, причому настільки юридично безграмотному, що тільки можна було реготати та жахатись.

І у катастрофічно безграмотній економічній політиці Тимошенко пані Забужко теж винна. І у відверто злочинному блокуванні розробки родовищ на Чорноморському шельфі, в чому була вкрай зацікавлена Росія, теж Забужко винувата. І у протидії крокам Ющенка, спрямованих на забезпечення аверсного використання нафтопроводу Одеса-Броди – теж Забужко. А у підписанні у січні 2009 року відверто корупційних газових домовленостей, що призвели до обкрадання України на мільярди доларів та тотального руйнування української економіки, вже просто дивно не звинуватити пані Забужко.

Я вже не кажу про авантюрну оборудку з росукренерговським газом, яка зараз реально загрожує багатомільярдними збитками Україні. Очевидно ж, що це пані Забужко готувала цю шахрайську схему.

Є сенс також пригадати нахабне розкрадання бюджетних коштів на мільярди гривень та просто мародерське розграбування державних підприємств, яке здійснювала, мабуть, теж пані Оксана, а не бютівські ландскнехти.

Також пані Забужко потрібно було би визнати винуватою у той майже не щоденній зливі брехні, яка розповсюджувалась пані Тимошенко та її штабістами. Згадаймо хоча б завалювання Інтернет простору гігабайтами повідомлень з розхвалюваннями на адресу Тимошенко та демагогічного оббріхуванні усіх тих, хто з нею не згоден. При чому це вже дістало навіть редакторів ЗМІ, що не знали, як з цим штабним БЮТівським інтернетним сміттям боротися.

Причому скільки би пані Тимошенко не ловили на брехні – з неї, як з гуся вода. Жодних вибачень, натомість нові порції неправди чи напівправди.

І от зараз нам намагаються нав'язати думку, що це не Тимошенко з її БЮТівським угрупованням, а пані Забужко та мільйони виборців, які голосували "проти всіх" чи взагалі не прийшли на виборчі дільниці, мають нести відповідальність за дискредитацію ідеалів Майдану та огиду до практично всіх помаранчевих та білосердечних політиків. Це виявляється вони, вирішивши не вибирати між двома антиукраїнськими прокремлівськими проектами, винні у приході Віктора Януковича до влади.

На жаль, пан Медведєв, Ви і надалі намагаєтесь когось іншого звинуватити у поразці Вашого вождя замість того, щоби зрозуміти, що не Забужко і не Кушнірук знаходились ці роки при владі, а Тимошенко та представники Вашої політичної сили, і у першу чергу саме БЮТ винний у перемозі Віктора Януковича. Непрофесійність, жадібність, брехливість та повна відсутність моральних імперативів Тимошенко та представників БЮТ відкрили дорогу до влади Віктору Януковичу.

І проблема зараз навіть не в Тимошенко, яка вже ніколи не стане Прем'єром та Президентом. Проблема у тих політиках, що зараз знаходяться поруч з нею. Абсолютна більшість з них неспроможна ані інтелектуально, ані морально запропонувати альтернативу українському суспільству. Замість того, щоби вибачитись за все скоєне та спробувати у щоденному режимі працювати над законопроектами та з виборцями, БЮТівські політики намагаються звинувачувати у чомусь представників української інтелігенції.

Це все лише наочно доводить закономірність поразки на президентських виборах, бо ані Тимошенко, ані пан Медведєв, ані інші представники БЮТ не готові чомусь вчитись і щось зрозуміти.

І останнє, пане Медведєв. Я намагатимусь уникати дискусії навколо минулого. Але якщо Ви і надалі шукатимете винних десь на стороні, а не у бютівському оточенні, то, повірте, ще багато чого можна буде розповісти про Тимошенко та всю БЮТівську братію. Я от тільки не впевнений, що це принесе багато користі Вам та БЮТ.

Коментарі — 403
Stefa _ 20.06.2010 16:14
IP: 93.72.44.---
Дякую, Борисе. Правдива оцінка діяльності Юлі Тимошенко. Теж належу до тих, хто не підтримував жодного із кандидатів у 2-му турі, і вважаю, що всі "патріоти-достойники", як-то Олег Мєдвєдєв, а ще Ю.Щербак, І. Лосєв (найманці-публіцисти) повинні би вибачитись за маніпулятивні заяви щодо, за їх термінологією, "противсіхів". Наспрааді такої графи у бюлетені не було -- це маніпуляції і нацьковування одних на інших. (не підтримую жодного з кандидатів – так, правда ж?!) Скажіть, така моральність нам потрібна?
grafo _ 20.06.2010 16:12
IP: 194.44.153.---
Віктор Дніпров:
grafo:
А що це дасть?
Медведев як технолог ні добрий, ні поганий, він тільки озвучує те, що хоче Тимашенко.
Інакше йому не заплатить.
Вся причина у ній.
Як мені розповідали, в БЮТі нема колективного напрацювання ідей і позиції.
Все авторитарно вирішує Вона.
А за таких обставин якого технолога там не постав, однаково буде Медведев N2.
;-)))

Все авторитарно вирішує Вона.

:-)))

І швець і жнець і на дуді грець... Це хто Вас на таке навіяв? Асана?

Спрощення нижче порогу свідомості, пан Графо. Такого не буває.

А взагалі, хто ким маніпулює? Кушнірук Костенко, чи Костенко Кушніруком?

:-))
===
Та ні, не Асана, це наші місцеві бюти скаржилися.
Стосовно тандему Кушнірук = Костенко, то не знаю.
Може запитати Кушнірука?
Майдан _ 20.06.2010 16:11
IP: 193.107.81.---
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ!:
Тогда ЧЕМ автор отличается от ПРУ-донов:)
Да ничем он не отличается от ПРдунов.
Всё, что здесь пишет Кушнирук, уже давно, и неоднократно, тиражировалось ПРдунами.
В частности, Богохульской.
Так что Кушнирук – типичный ПРдун, хотя на словах и отрицает это.
Но мысли-то его идентичны ПРдунским.
Просто _ 20.06.2010 16:06
IP: 95.133.124.---
Правильно говорят, что на воре шапка горит. Вон как пан Кушнирук забеспокоился, когда речь зашла о результатах активности противсихов. Забужко только одна из них, так же и как сам автор блога. Но их совместный напор и обеспчил победу януковичей. А что касается тушек, то при победе ЮВТ ряды ПРдонов посыпались еще круче. Так уж подобралась наша "элита".
Metal _ 20.06.2010 16:02
IP: 212.22.201.---
Президентские выборы в Украине проиграл Ющенко. Именно он не смог защитить свою политику, и именно он несет политическую ответственность за 5 лет правления. Это и есть та "политическая ответственность" о которой говорят политологи, да и автор этого блога наверняка обращался к этому термину. Для политиков свойственно эту "политическую ответственность" стараться перебросить на кого угодно, на что угодно. Но факты упрямая вещь. Попытка Ющенка перекинуть свою полит.ответственность на ЮВТ, смешна и наивна. Сделав из ЮВТ оппонента, Ющенко тем самым лишил себя возможности валить всё на Юлю. Он не может взвалить свой груз ответственности ни на Януковича, ни на Еханурова. Голая правда в том, что перед судом истории будет стоять Ющенко, также как в свое время стали Кравчук, Кучма, а сегодня Янукович. А политическая судьба Юли может быть интересна сторонникам Ющенка, которые вместе с ним и должны разделить его заслуги, но чисто информативно, потому что реально они уже не могут на нее влиять.
YM _ 20.06.2010 15:59
IP: 77.122.99.---
Віктор Дніпров:
Граються вони в дописи-записи на Блогах. Ні розумі, ні ідей.
Це Ви сказали!;-)
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ! _ 20.06.2010 15:58
IP: 93.220.93.---
"Таки та сама письменниця Забужко, ймовірно, мала би нести відповідальність за волюнтаристські, безграмотні дії уряду на чолі з пані Тимошенко навесні та влітку 2005 року, які викликали, так звані, м'ясну та бензинову кризи."

Ну, конечно это Юля виновата, а не сговор мясников и нефтетрейдеров!

Тогда ЧЕМ автор отличается от ПРУ-донов:)
Symko _ 20.06.2010 15:57
IP: 95.132.73.---
З досвіду спілкування з прихильниками Тимошенко можу сказати, що серед них мені ще не траплялося стріти ЖОДНОГО ідейного демократа. А ті, що адекватні, укріплюють свою політичну орієнтацію за рахунок власної совісті. Відтак чим більше людина, будучи адекватно, підтримує Тимошенко, тим більш вона безсовісна. Яка Вкраїні користь від купи неадекватних і безсовісних людей – цього я не розумію, хоч убийте.
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 15:57
IP: 93.73.244.---
Борис Кушнірук:
Далі від нашого самого ЦИТОВАНОГО:

Що робить МВФ? Він фінансує безвідповідальність уряду. Бо насправді уряд жодних реформ не проводить. Єдине – він фактично скорочує видатки, тому що йому нічим чим їх фінансувати. Таким чином дефіцит не такий великий. Це єдине досягнення цього уряду. Якщо це так, навіщо тоді МВФ дає гроші? Це як лікувати наркомана наркотиками.

Це саме робить МВФ, збільшуючи борги України. Він нарощує не особисті борги Юлії Володимирівни – вона ж не заклала всі свої статки в офшорах і в Україні. Вона бере кредити, уряд їх проїдає і розкрадає, а розплачуватися – усім громадянами України.

Треба визнати, що МВФ видає більшою мірою політичні кредити, ніж професійно банківські.

Якщо ти банкір, то можеш видавати кредит. Але якщо позичальник не дотримуватиметься певних зобов'язань, а ти його продовжуєш кредитувати, то хто тобі потім лікар, – якщо він збанкрутує і не зможе вчасно повернути свої борги?


То як вам?:-))))
dihlofos _ 20.06.2010 15:57
IP: 95.135.166.---
Проблему Тімашєнки треба шукати у минулому...Росла у бідній сімї без батька.На сіру мишку ніхто не звертав уваги,навіть коли комусь давала списувати у школі...познайомилась з Тімашєнком по телефоном,і у школі вже почала сексуальне життя,як швейна машинка...Залетіла,шо і допомогло закінчити перший курс гірничого інститута...Батько Тімашєнко був проти жєнячки сина з цією мишою, але Григян почала шантажувати,шо поріже вени чи викиненться з вікна...Енила все ж таки на собі...
Ітут почалось...Старий Тімашєнка перевів горе-невістку на четвертий курс економічного, без здачі додаткових предметів,за гроші...
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 15:49
IP: 93.73.244.---
Борис Кушнірук: Експерт. Раніше, за правилами, МВФ кредитував тільки Нацбанк і лише з метою підтримки торговельного й платіжного балансу. Це він робив уже п'ятдесят років. У випадку з Україною Міжнародний валютний фонд погодився фактично на те, аби більша частина з 10,8 мільярда, які ми отримали, була розподілена таким чином: гроші зайшли в Нацбанк, але з метою передачі їх уряду. Причому Нацбанк не показує, що він кредитує уряд, хоча мав би. А в МВФ формально кажуть, що вони уряд не кредитують, а кредитують центральний банк... Уявіть, що у вас є тисяча гривень, хтось у борг дав вам 200 гривень, і ви витратили 300 гривень. Чи ви витратили ті гроші, які вам дали в борг чи гроші, які у вас були?

Грошима МВФ покривалися як видатки бюджету, так і витрати, пов'язані з виконаннями зовнішніх зобов'язань уряду. Але і ті, й інші є фінансуванням дефіциту.

При всій нелюбові до Партії регіонів я вважаю, що вони праві, зокрема Микола Азаров.


Дурію від "цитати".; (((
Борис Кушнірук _ 20.06.2010 15:48
IP: 93.74.5.---
Tsushka:
Пан Кушнірук, ваш банк вже розрахувався з кинутими через провід Костенка вкладниками? Чи як банки нема, то на нема і суду нема.
Ну Ви собі і нік взяли.:-)
Банк Юнекс, який я двічі очолював не мав і не має боргів перед вкладниками. Причому це стосується як фізичних, так і юридичних осіб. Тому не розповсюджуйте брехню.
U.A _ 20.06.2010 15:43
IP: 99.255.203.---
Борису Кушніруку
"...нахабні звинувачення пана Медведєв на адресу Оксани Забужко"
І зовсім не нахабні, а цілком справедливі...
Борис Кушнірук _ 20.06.2010 15:43
IP: 93.74.5.---
Філантроп:
Кушнірук – бидлоїд, і вся "ваша україна" бидлядська. Прихід януковича до влади – це наслідок "правління" миршавого, а також його безпосередня агітація на виборах і створення умов для фальсифікацій. А забужко, ну що забужко... Андрухович і той привселюдно вибачився за своїх противсіхів...
Характерний рівень аргументів для бютівського прибічника.
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 15:42
IP: 93.73.244.---
grafo:
А що це дасть?
Медведев як технолог ні добрий, ні поганий, він тільки озвучує те, що хоче Тимашенко.
Інакше йому не заплатить.
Вся причина у ній.
Як мені розповідали, в БЮТі нема колективного напрацювання ідей і позиції.
Все авторитарно вирішує Вона.
А за таких обставин якого технолога там не постав, однаково буде Медведев N2.
;-)))

Все авторитарно вирішує Вона.

:-)))

І швець і жнець і на дуді грець... Це хто Вас на таке навіяв? Асана?

Спрощення нижче порогу свідомості, пан Графо. Такого не буває.

А взагалі, хто ким маніпулює? Кушнірук Костенко, чи Костенко Кушніруком?

:-))
Борис Кушнірук _ 20.06.2010 15:42
IP: 93.74.5.---
Свирид:
"І у катастрофічно безграмотній економічній політиці Тимошенко..."

Кушнірук! Ви повторюєте чужі брехливі звинувачення, самі ні бельмеса не розуміючи в тому, про що намагаєтесь судити. Дуже хочеться помазати брудом Тимошенко. Але Янукович на Вашій совісті. Не відмиєтесь! Балабол!
В чому, в чому, а в економіці я розбираюсь, повірте. У іншому випадку я би навряд чи міг бути одним з найбільш цитованих українських економістів.
Борис Кушнірук _ 20.06.2010 15:38
IP: 93.74.5.---
Deutsch: 20.06.2010 02:23

Пан Deutsch, не пересмикуйте. Під керівництвом Тимошенко була скоєна відверто кримінального штибу оборудка відбирання у Росукренерго газу. Те, що вона незаконна, і носить ознаки шахрайства я писав ще минулого року. Тоді ж я писав, що це загрожує великими збитками, бо якщо всі ці операції з боргом та газом будуть розглядатись у міжнародному суді, а не у Печерському, то Нафтогаз гарантовано його програє. Що зараз і трапилось.
cake _ 20.06.2010 15:31
IP: 86.163.42.---
Віктор Дніпров:
погоджуюсь – треба відкласти персональні образи і починати з чистого аркуша. Бо і ті і ті бють себе в груди і клянуться в патріотизмі а на практиці не можуть знайти спільного знаменника який є та нещасна згвалтована Україна
JJJo _ 20.06.2010 15:30
IP: 194.44.203.---
Бандюковичі звісно все просеруть, як завжди. Кацапам здадуть Україну і все просеруть. Погоджуюсь... Але просирати Україну їм могла б допомогти і забужка. она могла б скласти конкуренцію і Ганці, і Інні Гебельсівні в оточенні бандюковича. А чому б і ні... Та тіпа журналістка, ця тіпа пісатєльніца. Кацапам – Крим, флоту – Сєвастополь, українці – лохи, кацапи – "Врагу не здайоцца наш гордый варяг" – і тому подібна гебельсівська пропаганда... А андруховіч юрочка міг би посати іссторію городов донбасса
murzikmurzik _ 20.06.2010 15:30
IP: 217.20.172.---
svatok1:
Мій син теж складав математику. Ви рахуєте якось неправильно. Там загалом 45 запитань, і на шість останніх (наскільки пам'ятаю) може бути по 2 бали. Тобто реально виходить 39 плюс 12 – усього максимум 51 бал. Тобто теоретично 51 тест-бал дорівнює 200 рейтинговим.
Не можу нічого сказати. Нам наш бал продиктувала репетитор по якійсь таблиці типа як таблиця відповідності атестату. Там 41 бал з математиці = 188 балів для сертифікату.
dihlofos _ 20.06.2010 15:28
IP: 95.135.166.---
murzikmurzik:
за грошима звертайся у штаб БЮТ...м.Київ,вул.Міжгірря...гигиги
grafo _ 20.06.2010 15:26
IP: 194.44.153.---
Віктор Дніпров:
grafo:
Погоджуюсь. Окрім цього, НМЧД, Олега Мєдвєдєва треба гнати від ЮВТ поганою мітлою.
Граються вони в дописи-записи на Блогах. Ні розумі, ні ідей.
===
А що це дасть?
Медведев як технолог ні добрий, ні поганий, він тільки озвучує те, що хоче Тимашенко.
Інакше йому не заплатить.
Вся причина у ній.
Як мені розповідали, в БЮТі нема колективного напрацювання ідей і позиції.
Все авторитарно вирішує Вона.
А за таких обставин якого технолога там не постав, однаково буде Медведев N2.
murzikmurzik _ 20.06.2010 15:24
IP: 217.20.172.---
dihlofos:
Народ привів Ющенка до влади, а у Тімашєнки дах знесла на сцені...і вона також захотіла те саме...
Варовка організувала проплачені майдани, де люди за гроші кричали юля-юля...
То віддайте наші гроші!!
cake _ 20.06.2010 15:22
IP: 86.163.42.---
Ющенко надіявся що буде як у тій приказці і руки чисті і вовки ситі. А про вівців він думав?
Ugly_BYuT _ 20.06.2010 15:21
IP: 64.52.148.---
Bravo Kushniruku!!!
Problema z BYUTom i osoblyvo z PRschikami typa Medevedeva (tse i stosuetsa Nashu Ykrainy tezh) scho VONI NIKOLI NE VYZNAYUT SVOI POMYLKI.

Tomu ix reting padaye, padaye, padaye yak listya. Skoro Yulka dozhene Yushchenka na rivni 1-2%.

Vasha stattya prekrasniy pryklad chomu vse tak i padaye!
Корупція1189 Україна та Європа973 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter