Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Нічому не навчились і нічого не зрозуміли

19 червня 2010, 22:22

Я останнім часом намагаюсь не критикувати дії опозиції, не провокуючи і так жалюгідну ситуацію з подальшим падінням рейтингу опозиційних сил та зростанням рейтингу усе більш активних "регіоналів", що чим далі, тим більше монополізують владу в країні. Але нахабні звинувачення пана Медведєв на адресу Оксани Забужко, змушує мене таки висловитись. Цей БЮТівський ідеолог дозволив собі написати, що "мабуть, Оксано, не дуже Вам хочеться, аби хтось нагадав про Вашу посильну роль в перемозі Віктора Федоровича".

Виявляється це письменниця Забужко несе відповідальність за прихід Віктора Януковича до влади. Ну дійсно, хто ж як не пані Оксана має нести відповідальність за те, що вже після обрання Віктора Ющенка Президентом України ще місяць на Майдані, якщо вірити багаточисельним повідомленням ЗМІ, представники однієї політичної сили на платній основі продовжували тримати в палатках мітингувальників, які мали забезпечити призначення прем'єром одну загальновідому пані.

Зрозуміло, це ж пані Забужко має нести відповідальність, що зразу після повторного другого туру президентських виборів у парламентські лави БЮТ почали активно рекрутувати "тушок", які ще восени 2004 року активно займались підтримкою Віктора Януковича, відповідаючи за фальсифікацію результатів голосування в тих чи інших регіонах України.

Ніхто інша, як пані Забужко, мабуть, має нести відповідальність, що замість того, щоби виступати як єдина команда, Юлія Тимошенко вже з початку весни 2005 року почала вести закулісні переговори з Віктором Медведчуком, що викликало шок в родині Президента України Віктора Ющенка, який і досі впевнений в причетності останнього в організації його отруєння.

Знову ж таки це пані Оксана має нести відповідальність, що вже з весни 2005 року штабісти БЮТ на чолі зі своїм ватажком почали розробляти плани по дискредитації Віктора Ющенка. Суть цього плану полягало у тому, щоби восени розпочати активну кампанію зі звинуваченнями на адресу оточення Президента Ющенка в корупції. А потім, провівши конкурс з публічного продажу Криворіжсталі, сама пані Тимошенко мала піти у відставку, звинувативши у всіх гріхах вже самого Віктора Ющенка. Метою цих дій мало би стати перетягування всього електорату Президента Ющенка на парламентських виборах навесні 2006 року на бік БЮТ. Мені вже доводилось колись писати, що про деякі деталі цього плану я, наприклад, дізнався десь наприкінці травня 2005 року.

Таки та сама письменниця Забужко, ймовірно, мала би нести відповідальність за волюнтаристські, безграмотні дії уряду на чолі з пані Тимошенко навесні та влітку 2005 року, які викликали, так звані, м'ясну та бензинову кризи.

Очевидно, що ніхто як пані Забужко мала би нести відповідальність за формування парламентського списку БЮТ з купи таких собі "янголоподібних" Губських, Портнових, Уколових, Лозинських, Черпицьких, Яценко і так можна перераховувати дуже довго. І це ще не згадуючи про представників БЮТ в місцевих органах влади по всій країні. Там не те що колишніх, а сьогоденних представників криміналітету потрібно перераховувати добре якщо тільки сотнями, а не тисячами. Кожний може проїхатись по областям та районам нашої країни і наслухатись таких матюків про тих БЮТівських слуг народу і їх діяльність, що зразу зрозумієш – в усьому цьому винна саме письменниця Забужко.

А потім вже у чому тільки можна було би не вважати пані Оксану винуватою: у постійних змовах БЮТ та ПР, спрямованих на впровадження російської мови у діловодстві, суттєвому обмежені повноважень Президента Ющенка, закулісному переписуванні Конституції, причому настільки юридично безграмотному, що тільки можна було реготати та жахатись.

І у катастрофічно безграмотній економічній політиці Тимошенко пані Забужко теж винна. І у відверто злочинному блокуванні розробки родовищ на Чорноморському шельфі, в чому була вкрай зацікавлена Росія, теж Забужко винувата. І у протидії крокам Ющенка, спрямованих на забезпечення аверсного використання нафтопроводу Одеса-Броди – теж Забужко. А у підписанні у січні 2009 року відверто корупційних газових домовленостей, що призвели до обкрадання України на мільярди доларів та тотального руйнування української економіки, вже просто дивно не звинуватити пані Забужко.

Я вже не кажу про авантюрну оборудку з росукренерговським газом, яка зараз реально загрожує багатомільярдними збитками Україні. Очевидно ж, що це пані Забужко готувала цю шахрайську схему.

Є сенс також пригадати нахабне розкрадання бюджетних коштів на мільярди гривень та просто мародерське розграбування державних підприємств, яке здійснювала, мабуть, теж пані Оксана, а не бютівські ландскнехти.

Також пані Забужко потрібно було би визнати винуватою у той майже не щоденній зливі брехні, яка розповсюджувалась пані Тимошенко та її штабістами. Згадаймо хоча б завалювання Інтернет простору гігабайтами повідомлень з розхвалюваннями на адресу Тимошенко та демагогічного оббріхуванні усіх тих, хто з нею не згоден. При чому це вже дістало навіть редакторів ЗМІ, що не знали, як з цим штабним БЮТівським інтернетним сміттям боротися.

Причому скільки би пані Тимошенко не ловили на брехні – з неї, як з гуся вода. Жодних вибачень, натомість нові порції неправди чи напівправди.

І от зараз нам намагаються нав'язати думку, що це не Тимошенко з її БЮТівським угрупованням, а пані Забужко та мільйони виборців, які голосували "проти всіх" чи взагалі не прийшли на виборчі дільниці, мають нести відповідальність за дискредитацію ідеалів Майдану та огиду до практично всіх помаранчевих та білосердечних політиків. Це виявляється вони, вирішивши не вибирати між двома антиукраїнськими прокремлівськими проектами, винні у приході Віктора Януковича до влади.

На жаль, пан Медведєв, Ви і надалі намагаєтесь когось іншого звинуватити у поразці Вашого вождя замість того, щоби зрозуміти, що не Забужко і не Кушнірук знаходились ці роки при владі, а Тимошенко та представники Вашої політичної сили, і у першу чергу саме БЮТ винний у перемозі Віктора Януковича. Непрофесійність, жадібність, брехливість та повна відсутність моральних імперативів Тимошенко та представників БЮТ відкрили дорогу до влади Віктору Януковичу.

І проблема зараз навіть не в Тимошенко, яка вже ніколи не стане Прем'єром та Президентом. Проблема у тих політиках, що зараз знаходяться поруч з нею. Абсолютна більшість з них неспроможна ані інтелектуально, ані морально запропонувати альтернативу українському суспільству. Замість того, щоби вибачитись за все скоєне та спробувати у щоденному режимі працювати над законопроектами та з виборцями, БЮТівські політики намагаються звинувачувати у чомусь представників української інтелігенції.

Це все лише наочно доводить закономірність поразки на президентських виборах, бо ані Тимошенко, ані пан Медведєв, ані інші представники БЮТ не готові чомусь вчитись і щось зрозуміти.

І останнє, пане Медведєв. Я намагатимусь уникати дискусії навколо минулого. Але якщо Ви і надалі шукатимете винних десь на стороні, а не у бютівському оточенні, то, повірте, ще багато чого можна буде розповісти про Тимошенко та всю БЮТівську братію. Я от тільки не впевнений, що це принесе багато користі Вам та БЮТ.

Коментарі — 403
vegga _ 20.06.2010 17:33
IP: 109.254.36.---
Мадам,выборы это всегда выбор между гиршим та липшим злом,гиршим та липшим лайном.Всегда и в любой стране.Хоть в Зимбабве,хоть в Швейцарии.Если вы до сих пор этого,не поняли то вы- неисправимая идеалистка и я вам от всей души сочувствую.Надо жить в реале а не витать в облаках.

Це між дважди судимим і дважди не сидівший і обидва в РФ на гачку.

А що, таке хворе в нас населення, щоб отакі реалі. Щось в Швейцарії за такий ганебний вибор не чути. А Зимбабве, це вже наші родичі де ми разом нє вітаєм в облаках.
Андрі _ 20.06.2010 17:30
IP: 195.42.130.---
http://www.youtube.com/watch?v=9PeQA6coarg&NR=1
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ! _ 20.06.2010 17:26
IP: 78.142.140.---
"Нічому не навчились і нічого не зрозуміли " – это единственное, что стОит прочесть

на этом блоге. И понять как самопризнание автора.

Кстати, п. Бродский до выборов выражался так:

"прошу сделать выбор между большой клизмой – Януковичем или гамбургером с говном – Тимошенко" (http://mihailobrodskiy.livejournal.com/258568.html)

Как видим, выбрал клизму и ежедневно в своем блоге оправдывается.

Интересно, в какой позиции он "работает"?

Вот, где бы пригодилась п.Забужко со своей свечкой:)))))))))))))))))))
vegga _ 20.06.2010 17:24
IP: 109.254.36.---
ivepost _ Хочу лишь повторить часть поста с медведевского блога одного умного украинца: "Щоб кожен найтупіший мешканець Сходу і Півдня, а тим більше всякі забужки з кушніруками зрозуміли, що без Тимошенко нам не перемогти цю мерзоту...

От тільки Вона, чекає, хтоб їй спину підставив, щоб Вона не неї залізла і очолила перемогу, "щоб всякі забужки з крушніруками зрозуміли що без Тимошенко не перемогти", що для перемоги Юлі, треба найти відбивайла над підлотою, де Тимошенко буде жар загрибати на чужій спіни де потім штабні бют скажуть, що це Юліна перемога. Може Олежа Тягнибок захоче покатати на своїй спині, мадам Юлю і бути її відбивайла над підлотою. А потім... буде потім. Лаври Юлі. Тягнибоку... та він і сам знає, що.

Засиділася білосердешна в очікуванні, поможіть Юлі без неї не буде перемоги:)
dihlofos _ 20.06.2010 17:16
IP: 95.135.206.---
BIGartist:
"БЮТ – це біле братство, де Бог замінений на Тимошенко"
Андрі _ 20.06.2010 17:14
IP: 195.42.130.---
Нічому не навчились і нічого не зрозуміли
kiykovit _ 20.06.2010 17:13
IP: 77.120.36.---
Бютообнутим
Любіть багіню,сріть на Україну.
Воній , що майдан,що владу,що економіку,що опозицію розвалити,як два пальця...
А тандем Медведчук-Медведєв розкаже,як правильно думати
cdecdc2V _ 20.06.2010 17:08
IP: 92.112.140.---
Valeria_Candid:
Пане Кушнірук, ви абсолютно праві.

Голосувала у 2 турі за Тимошенко – з тією лише аргументацією, що Янукович трошки-трошки, та все ж гидший.

Тепер соромно. Адже своїм голосом надала підтримку смердючому "статусу кво". Втім, мабуть головне – зробити для себе висновки на майбутнє.

"Обираючи між гіршим та ліпшим злом, однак обираєш зло...". І не може тут бути компромісів. Не може.
Мадам,выборы это всегда выбор между гиршим та липшим злом,гиршим та липшим лайном.Всегда и в любой стране.Хоть в Зимбабве,хоть в Швейцарии.Если вы до сих пор этого,не поняли то вы- неисправимая идеалистка и я вам от всей души сочувствую.Надо жить в реале а не витать в облаках.
BIGartist _ 20.06.2010 17:05
IP: 95.132.9.---
"Oпитування фонду "Демократичні ініціативи" та Українського центру економічних та політичних досліджень ім. О.Разумкова.

Згідно з даними опитування, якби вибори до ВР відбулися найближчої неділі, найбільший відсоток голосів набрала б Партія регіонів – 41,2% з тих, хто погодився б взяти участь у голосуванні.

На другому місці БЮТ – 16%, далі йдуть партія "Сильна Україна" Сергія ТІГІПКА – 11,1%, а також виборчий бар'єр здолала політична сила Арсенія ЯЦЕНЮКА – 5,3%.

Ймовірно, до Верховної Ради пройшли б ВО "Свобода" – 3,1% та Комуністична партія України – 2,9%.

Проголосували б проти всіх 2,6% респондентів, ще 12,5% – не визначилися зі своїм вибором."
_______
Ну и кто сейчас на мусорнике, кому надо уйти с дороги?.
wlod _ 20.06.2010 17:03
IP: 178.95.205.---
grafo:
Я б назвав таких людей ФЛЮГЕРАМИ.
Бо зрадниками, перебіжчиками чи перекінчиками їх усіх не назвеш, бо більшість із них уже не перший раз кудись "перекидаються" і дуже ймовірно, що і далі будуть тримати ніс по-вітру і будуть там де вже колись були.
Вони таким є від природи.
Для них особистий добробут понад усе.
Ідеї, ідеології, патріотизм, майбутнє країни та її громадян для них – фікція!
Своя сорочка найближче до власного тіла.
suduslav _ 20.06.2010 17:03
IP: 173.68.41.---
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ!:
И вообще, пан Кушнирук, не надо истерить и защищать протиПсихушку-Забужко.

Забужко не политик,она имеет право ошибаться,как и все люди.
Кушнирук и Костенко-мразь и профессиональные предатели,отработавшие эти выборы на Януковича.
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ! _ 20.06.2010 17:03
IP: 65.120.238.---
Stefa:
Дякую, Борисе. Правдива оцінка діяльності Юлі Тимошенко. Теж належу до тих, хто не підтримував жодного із кандидатів у 2-му турі, і вважаю, що всі "патріоти-достойники", як-то Олег Мєдвєдєв, а ще Ю.Щербак, І. Лосєв (найманці-публіцисти) повинні би вибачитись за маніпулятивні заяви щодо, за їх термінологією, "противсіхів". Наспрааді такої графи у бюлетені не було – це маніпуляції і нацьковування одних на інших. (не підтримую жодного з кандидатів – так, правда ж?!) Скажіть, така моральність нам потрібна?
Слава богу и благодаря лживым ПРУ-донам таких вот протиПсихов становится все

меньше и меньше.

Но! остались еще "хроники":)))))))))))))))))))))
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 17:02
IP: 93.73.244.---
Борис Кушнірук:
Мені – супер!:-)
Та мені також, особливо після Ваших слів: При всій нелюбові до Партії регіонів я вважаю, що вони праві, зокрема Микола Азаров.

Супер-коментар!:-)

От тепер Микола Янович не тільки правий, а й лівий.

Може Ви вже якось остаточно про: багато чого можна буде розповісти про Тимошенко та всю БЮТівську братію.??? (с)

З нетерпінням чекаємо. Все, що знаєте, напишіть. Просимо.

х
cdecdc2V _ 20.06.2010 17:01
IP: 92.112.140.---
Кушнирук,зачем перед собой оправдываться и кого-то в чем то убеждать?Вы,вместе с Забужко никому не интересны и интересными никогда не будете.Репутация зарабатывается годами а теряется в течение пяти минут.
ivepost _ 20.06.2010 17:00
IP: 212.87.179.---
suduslav _ 20.06.2010 16:49
Круто... Новое подтверждение того, что не осталось в русском языке матерных слов, которые бы оказались чересчур крепкими или не справедливыми в отношении ющенка (рука не поворачивается писать эту проклятую фамилию с большой буквы).
Полностью солидарен с Вами. А кушнируки и забужки скоро сгинут в нашей памяти вместе со своим обгадившимся кумиром. Даже плюнуть им в след ни кто не захочет...
Valeria_Candid _ 20.06.2010 16:58
IP: 77.52.46.---
Пане Кушнірук, ви абсолютно праві.

Голосувала у 2 турі за Тимошенко – з тією лише аргументацією, що Янукович трошки-трошки, та все ж гидший.

Тепер соромно. Адже своїм голосом надала підтримку смердючому "статусу кво". Втім, мабуть головне – зробити для себе висновки на майбутнє.

"Обираючи між гіршим та ліпшим злом, однак обираєш зло...". І не може тут бути компромісів. Не може.
NELLI _ 20.06.2010 16:51
IP: 93.73.25.---
cake:
Ющенко надіявся що буде як у тій приказці і руки чисті і вовки ситі. А про вівців він думав?
Ка-акой вы умный. Даже знаете, кто и что думал, на что надеялся.
Так надо быстренько в БЮТовский штаб. Там с ба-альшой дефицит креативных людей, а тут такой интеллект пропадает.
suduslav _ 20.06.2010 16:49
IP: 173.68.41.---
Не надо врать,Кушнирук.
К Оксане Забужко вы ни имеете ни малейшего отношения.В отличие от многих людей Украины,из-за деятельности ленивого,мелочного,самовлюбленного,бессмысленного кугута,оказавшихся перед очень сложным выбором-вы и ваш говнолидер ни какого выбора не имели,а призывали голосовать за Януковича.
"Бо з ним буде краще".
Это потом,когда вы перепугались,то с таким же как вы Соломонюком накарябали противсiхну декларацiю.
Я не знаю будет когда-нибудь Тимошенко президентом или премьером,но то что вы и ваш говнолидор всегда будете сраным говном знаю точно.
ivepost _ 20.06.2010 16:46
IP: 212.87.179.---
Хочу лишь повторить часть поста с медведевского блога одного умного украинца:
"Щоб кожен найтупіший мешканець Сходу і Півдня, а тим більше всякі забужки з кушніруками зрозуміли, що без Тимошенко нам не перемогти цю мерзоту. Що для перемоги над підлотою треба не високопарні статті писати, а слід опускатись до їхнього рівня і бити їх їхньою ж зброєю. Іншого не дано. Якщо ми звісно хочемо конкретних результатів, а не пустого забужко-кушнір базікання."
Добавить практически нечего...
Donbass.ua _ 20.06.2010 16:43
IP: 77.52.23.---
Нарешті розумні і логічні думки! Тільки й відпущено нам було 5 років самостійного і незалежного розвитку, на жаль купилися знову на розфарбовану цукерку – тож маємо! Рада, що разом з Зобушко і ще з 1000000 українців я також проголусувала проти обох проросійських кандидатів. Нічого, перетерпимо, не те переживали, нехай їхня сила – а наша правда!
Борис Кушнірук _ 20.06.2010 16:43
IP: 93.74.5.---
Віктор Дніпров:
Борис Кушнірук:
Далі від нашого самого ЦИТОВАНОГО:

Що робить МВФ? Він фінансує безвідповідальність уряду. Бо насправді уряд жодних реформ не проводить. Єдине – він фактично скорочує видатки, тому що йому нічим чим їх фінансувати. Таким чином дефіцит не такий великий. Це єдине досягнення цього уряду. Якщо це так, навіщо тоді МВФ дає гроші? Це як лікувати наркомана наркотиками.

Це саме робить МВФ, збільшуючи борги України. Він нарощує не особисті борги Юлії Володимирівни – вона ж не заклала всі свої статки в офшорах і в Україні. Вона бере кредити, уряд їх проїдає і розкрадає, а розплачуватися – усім громадянами України.

Треба визнати, що МВФ видає більшою мірою політичні кредити, ніж професійно банківські.

Якщо ти банкір, то можеш видавати кредит. Але якщо позичальник не дотримуватиметься певних зобов'язань, а ти його продовжуєш кредитувати, то хто тобі потім лікар, – якщо він збанкрутує і не зможе вчасно повернути свої борги?


То як вам?:-))))
Мені – супер!:-)
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 16:34
IP: 93.73.244.---
grafo:

А взагалі, хто ким маніпулює? Кушнірук Костенко, чи Костенко Кушніруком?

:-))
===
Та ні, не Асана, це наші місцеві бюти скаржилися.
Стосовно тандему Кушнірук = Костенко, то не знаю.
Може запитати Кушнірука?
Спробуйте.:-)

Пан Борис уже втік від "запитань" ВД.

Може Вас побачить.
grafo _ 20.06.2010 16:27
IP: 194.44.153.---
Deutsch:
Вспомните конкурс на вопросы президенту,здесь на УП.Первое место занял вопрос- "В.А. сколько Вам надо денег,что-бы Вы покинул Украину навсегда?"
ПОРА ВСЕМ НАМ ПОВТОРИТЬ ГРОМКО И ОТКРЫТО ЭТОТ ВОПРОС ЮЩЕНКУ!!!

===
Примітивно, Дойч.
Таке питання можна поставити і Тимошенко, і Януковичу, і Яценюку, і Литвину, і будь-якому іншому політику.
СКАЖИ ВЛАСТИ – НЕТ! _ 20.06.2010 16:26
IP: 217.20.114.---
Також пані Забужко потрібно було би визнати винуватою у той майже не щоденній зливі брехні, яка розповсюджувалась пані Тимошенко та її штабістами. Згадаймо хоча б завалювання Інтернет простору гігабайтами повідомлень з розхвалюваннями на адресу Тимошенко –???

То брехня була – в розхвалюванні!?

И вообще, пан Кушнирук, не надо истерить и защищать протиПсихушку-Забужко.

Все хорошо помнят ее слова:

[URL=http://blogs.pravda.com.ua/authors/zabuzhko/4b6c2217af6c8/]"Голосуючи за "менше зло", обираєш зло".

А значить, додам від себе, робиш його сильнішим"[/URL]

Так, что, в лучшем случае, ей не свечу держать, а свечку:))))))))))))))))
Deutsch _ 20.06.2010 16:19
IP: 109.84.190.---
Прочёл комменты о необходимости консолидаци оппзиции.Вспомнил лозунги 5 ти летней давности о необходимости консолидации власти.Пять лет прошло.Всё,как тогда.Если не сумел Ющенко консолидировать власть,то как можно надеяться на консолдацию оппозиции при его скромном участии и совсем не скромным самомнением и амбициями?Для консолидации оппозиции,а значит и спасения Украины,необходим уход Ющенка с политарены.Это НЕОБХОДИМОЕ но,конечно, недостаточное условие.Но без этого условия будут лишь свары продолжены.Ющенко – МАЛЬЧИК НОЛЬ.Всё,с чем он соприкасается,умножается на ноль.

П.С.Вспомните конкурс на вопросы президенту,здесь на УП.Первое место занял вопрос- "В.А. сколько Вам надо денег,что-бы Вы покинул Украину навсегда?"Тогда Ющенко отказался на этот вопрос отвечать,сказав, что не могли украинцы задать ему подобный вопрос.ПОРА ВСЕМ НАМ ПОВТОРИТЬ ГРОМКО И ОТКРЫТО ЭТОТ ВОПРОС ЮЩЕНКУ!!!

П.П.С Я обращаюсь к редакции УП с просьбой повторить конкурс вопросов к Ющенку.
Корупція1189 Україна та Європа973 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter