Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Нічому не навчились і нічого не зрозуміли

19 червня 2010, 22:22

Я останнім часом намагаюсь не критикувати дії опозиції, не провокуючи і так жалюгідну ситуацію з подальшим падінням рейтингу опозиційних сил та зростанням рейтингу усе більш активних "регіоналів", що чим далі, тим більше монополізують владу в країні. Але нахабні звинувачення пана Медведєв на адресу Оксани Забужко, змушує мене таки висловитись. Цей БЮТівський ідеолог дозволив собі написати, що "мабуть, Оксано, не дуже Вам хочеться, аби хтось нагадав про Вашу посильну роль в перемозі Віктора Федоровича".

Виявляється це письменниця Забужко несе відповідальність за прихід Віктора Януковича до влади. Ну дійсно, хто ж як не пані Оксана має нести відповідальність за те, що вже після обрання Віктора Ющенка Президентом України ще місяць на Майдані, якщо вірити багаточисельним повідомленням ЗМІ, представники однієї політичної сили на платній основі продовжували тримати в палатках мітингувальників, які мали забезпечити призначення прем'єром одну загальновідому пані.

Зрозуміло, це ж пані Забужко має нести відповідальність, що зразу після повторного другого туру президентських виборів у парламентські лави БЮТ почали активно рекрутувати "тушок", які ще восени 2004 року активно займались підтримкою Віктора Януковича, відповідаючи за фальсифікацію результатів голосування в тих чи інших регіонах України.

Ніхто інша, як пані Забужко, мабуть, має нести відповідальність, що замість того, щоби виступати як єдина команда, Юлія Тимошенко вже з початку весни 2005 року почала вести закулісні переговори з Віктором Медведчуком, що викликало шок в родині Президента України Віктора Ющенка, який і досі впевнений в причетності останнього в організації його отруєння.

Знову ж таки це пані Оксана має нести відповідальність, що вже з весни 2005 року штабісти БЮТ на чолі зі своїм ватажком почали розробляти плани по дискредитації Віктора Ющенка. Суть цього плану полягало у тому, щоби восени розпочати активну кампанію зі звинуваченнями на адресу оточення Президента Ющенка в корупції. А потім, провівши конкурс з публічного продажу Криворіжсталі, сама пані Тимошенко мала піти у відставку, звинувативши у всіх гріхах вже самого Віктора Ющенка. Метою цих дій мало би стати перетягування всього електорату Президента Ющенка на парламентських виборах навесні 2006 року на бік БЮТ. Мені вже доводилось колись писати, що про деякі деталі цього плану я, наприклад, дізнався десь наприкінці травня 2005 року.

Таки та сама письменниця Забужко, ймовірно, мала би нести відповідальність за волюнтаристські, безграмотні дії уряду на чолі з пані Тимошенко навесні та влітку 2005 року, які викликали, так звані, м'ясну та бензинову кризи.

Очевидно, що ніхто як пані Забужко мала би нести відповідальність за формування парламентського списку БЮТ з купи таких собі "янголоподібних" Губських, Портнових, Уколових, Лозинських, Черпицьких, Яценко і так можна перераховувати дуже довго. І це ще не згадуючи про представників БЮТ в місцевих органах влади по всій країні. Там не те що колишніх, а сьогоденних представників криміналітету потрібно перераховувати добре якщо тільки сотнями, а не тисячами. Кожний може проїхатись по областям та районам нашої країни і наслухатись таких матюків про тих БЮТівських слуг народу і їх діяльність, що зразу зрозумієш – в усьому цьому винна саме письменниця Забужко.

А потім вже у чому тільки можна було би не вважати пані Оксану винуватою: у постійних змовах БЮТ та ПР, спрямованих на впровадження російської мови у діловодстві, суттєвому обмежені повноважень Президента Ющенка, закулісному переписуванні Конституції, причому настільки юридично безграмотному, що тільки можна було реготати та жахатись.

І у катастрофічно безграмотній економічній політиці Тимошенко пані Забужко теж винна. І у відверто злочинному блокуванні розробки родовищ на Чорноморському шельфі, в чому була вкрай зацікавлена Росія, теж Забужко винувата. І у протидії крокам Ющенка, спрямованих на забезпечення аверсного використання нафтопроводу Одеса-Броди – теж Забужко. А у підписанні у січні 2009 року відверто корупційних газових домовленостей, що призвели до обкрадання України на мільярди доларів та тотального руйнування української економіки, вже просто дивно не звинуватити пані Забужко.

Я вже не кажу про авантюрну оборудку з росукренерговським газом, яка зараз реально загрожує багатомільярдними збитками Україні. Очевидно ж, що це пані Забужко готувала цю шахрайську схему.

Є сенс також пригадати нахабне розкрадання бюджетних коштів на мільярди гривень та просто мародерське розграбування державних підприємств, яке здійснювала, мабуть, теж пані Оксана, а не бютівські ландскнехти.

Також пані Забужко потрібно було би визнати винуватою у той майже не щоденній зливі брехні, яка розповсюджувалась пані Тимошенко та її штабістами. Згадаймо хоча б завалювання Інтернет простору гігабайтами повідомлень з розхвалюваннями на адресу Тимошенко та демагогічного оббріхуванні усіх тих, хто з нею не згоден. При чому це вже дістало навіть редакторів ЗМІ, що не знали, як з цим штабним БЮТівським інтернетним сміттям боротися.

Причому скільки би пані Тимошенко не ловили на брехні – з неї, як з гуся вода. Жодних вибачень, натомість нові порції неправди чи напівправди.

І от зараз нам намагаються нав'язати думку, що це не Тимошенко з її БЮТівським угрупованням, а пані Забужко та мільйони виборців, які голосували "проти всіх" чи взагалі не прийшли на виборчі дільниці, мають нести відповідальність за дискредитацію ідеалів Майдану та огиду до практично всіх помаранчевих та білосердечних політиків. Це виявляється вони, вирішивши не вибирати між двома антиукраїнськими прокремлівськими проектами, винні у приході Віктора Януковича до влади.

На жаль, пан Медведєв, Ви і надалі намагаєтесь когось іншого звинуватити у поразці Вашого вождя замість того, щоби зрозуміти, що не Забужко і не Кушнірук знаходились ці роки при владі, а Тимошенко та представники Вашої політичної сили, і у першу чергу саме БЮТ винний у перемозі Віктора Януковича. Непрофесійність, жадібність, брехливість та повна відсутність моральних імперативів Тимошенко та представників БЮТ відкрили дорогу до влади Віктору Януковичу.

І проблема зараз навіть не в Тимошенко, яка вже ніколи не стане Прем'єром та Президентом. Проблема у тих політиках, що зараз знаходяться поруч з нею. Абсолютна більшість з них неспроможна ані інтелектуально, ані морально запропонувати альтернативу українському суспільству. Замість того, щоби вибачитись за все скоєне та спробувати у щоденному режимі працювати над законопроектами та з виборцями, БЮТівські політики намагаються звинувачувати у чомусь представників української інтелігенції.

Це все лише наочно доводить закономірність поразки на президентських виборах, бо ані Тимошенко, ані пан Медведєв, ані інші представники БЮТ не готові чомусь вчитись і щось зрозуміти.

І останнє, пане Медведєв. Я намагатимусь уникати дискусії навколо минулого. Але якщо Ви і надалі шукатимете винних десь на стороні, а не у бютівському оточенні, то, повірте, ще багато чого можна буде розповісти про Тимошенко та всю БЮТівську братію. Я от тільки не впевнений, що це принесе багато користі Вам та БЮТ.

Коментарі — 403
Deutsch _ 20.06.2010 22:53
IP: 109.84.190.---
Андрі:
Deutsch _ 20.06.2010 22:35

Ви наївна людина.
Ну не може одна людина (Ющенко) об'єднати всі церкви! Хіба цього не зрозуміло?
При тому, що однією, а може і двома керують не в Україні.
А почему я наивен? Я лишь цитату Иоанна Модзалевского (архиепископа Уманского, УАПЦ) привёл. Это его мнение.
А Вы забыли как Кравчук боролся за Церковь единую? У него вообще шансов почти не было! Но он создал УПЦ КП. За что ему честь и хвала. А Ющенко – не рыба не мясо. За всех сразу и против каждого в отдельности. Он просто не политик.
tcherkas _ 20.06.2010 22:50
IP: 212.15.127.---
По долгу службы приходилось иногда довольно близко работать с президентами Кравчуком и Кучмой.
Можно многое сказать – и хорошее и плохое – о них, как политиках.

Не буду судить о политике внутренней и экономической, – но более провального президента во внешней политике, нежели Ющенко, трудно себе представить.

Дело ведь не в лозунгах и намерениях – важен итог, как результат очень тонкой и кропотливой работы со всеми патнерами. Зная, что у всех прежде всего свои интересы,
что никто нам ничего не подарит, что все присматриваются к нам – новому субъекту на политической карте.
В глазах и наших друзей и недругов Украина потеряла в последние годы почти все то, что таким трудом нарабатывалось в первые годы независимости.

И кому передал Ющенко эстафету? Нормальный человек уже давно последовал бы примеру... А этот все про свою дачу, как вшивый про баню...
Тейсар-Озгович _ 20.06.2010 22:49
IP: 85.196.249.---
www.ПРАВДА.com.ua _ Субота, 03 вересня 2005, 18:44 У суботу подав у відставку глава президентського секретаріату Олександр Зінченко,
http://www.pravda.com.ua/articles/2005/09/3/3012975/
Скандальна прес-конференція Зінченка
http://www.pravda.com.ua/articles/2005/09/5/3012998/
Проте заява Зінченка майже один в один повторила скандальний ефір екс-помічника Тимошенко Михайла Бродського. Він каже про корупцію в оточенні Ющенка. Називає Порошенка, Третякова і Мартиненка і вимагає їх звільнення. Як і Бродський, не надає фактів корупції, тільки натякає на участь у перерозподілі власності на ЗМІ та під час реприватизації.
Своєю заявою Зінченко справив враження на журналістів. Більшість довго аплодували йому після заяви.
Водночас дуже слабкою ланкою його промови було те, що всю свою заяву він прочитав із листочка, не відриваючи очей.Він так і не назвав конкретних фактів у переліку корупційних дій оточення Ющенка. І не подивився в очі Порошенку, коли говорив свої гучні фрази.
Deutsch _ 20.06.2010 22:46
IP: 109.84.190.---
Андрі:

А Ви рахуєте, що ігнорувавши Південь і Схід можна було будувати об'єднану сильну Україну?
Меморандум був ДУЖЕ правильним кроком! Нас постійно і зараз хочуть поділити. Ющенко хотів нас об'єднати. На Сході і Півдні у ПР були дуже сильні позиції і з цим потрібно було рахуватись.

Кто вызвал этого демона-зэка из небытия в премьеры?

КОАЛІЦІЯ і Мороз.
Ющенко зробив те, що ВИМАГАЛА Конституція.
Тим більше, що у нього вже був досвід "роботи" з Тимошенко.
Вы сравните ситуацию до Ющенка и после. Люди на улицах говорят о разделе. Не слышали? Вот чего добился Ющенко, назначив Яныка-зэка, премьером. Никакого примирения не произошло – но наоборот, ЗА ВРЕМЯ ПРАВЛЕНИЯ ЮЩЕНКА ситуация между Востоком и Западом накалилась до предела.

Значит назначение Яныка премьером было прописано в конституции? И кто отвечал за НСНУ? Не Ющенко? Это ведь было не так давно. И зачем это Вы так неуклюже пытаетесь его защитить? Я помню ещё шок от меморандума.
BIGartist _ 20.06.2010 22:45
IP: 95.132.9.---
Для утверждения Еханурова в качестве премьер-министра Верховной Раде потребовались два голосования.
В первый раз, 20 сентября 2005, не хватило трёх голосов до требуемых 226.
22 сентября, после переговоров президента Ющенко с руководителями оппозиционных фракций, за Еханурова проголосовало 289 из 339 присутствовавших депутатов.

В первую очередь, этому поспособствовало достижение договорённости между Виктором Ющенко и его основным соперником – Виктором Януковичем, руководителем Партии регионов.
Андрі _ 20.06.2010 22:41
IP: 195.42.130.---
З Україною в серці _ 20.06.2010 22:15

Ваше прізвище, часом, не Тимошенко Ю.В.?:-)))
vegga _ 20.06.2010 22:40
IP: 109.254.36.---
Deutsch _ 20.06.2010 22:23

Ну а кто же был инициатором Меморандума? Кто вызвал этого демона-зэка из небытия в премьеры? Неужели не Ющенко?

Как всегда, ваша демоническая Юдя, а почему, та все потому же, безутешная безголовая обезбашеная война. Ведь она могла спокойно признать Ехнаурова на должность ПМ, сказав Ющенко, да, он достойный кандидат из нашей коалиционной команды, но это была бы не Юля Владимировна, ей нужно была показательная порка Майдана, если не ОНА, так значит предательство. Ничтожество, мелкое, как комаха, возомнившее из себе, черт знает чем.: (
Андрі _ 20.06.2010 22:38
IP: 195.42.130.---
Deutsch _ 20.06.2010 22:35

Ви наївна людина.
Ну не може одна людина (Ющенко) об'єднати всі церкви! Хіба цього не зрозуміло?
При тому, що однією, а може і двома керують не в Україні.
Андрі _ 20.06.2010 22:36
IP: 195.42.130.---
Deutsch _ 20.06.2010 22:23
Ну а кто же был инициатором Меморандума?

Ну не може Президент всієї України, "забити болт" на частину України!
Тому і з'явився Меморандум. А Тимоха його не підписала. Чому? Тому, що їй вигідний був розкол і щоб дискредитувати всі дії Ющенка по об'єднанню держави. Вона вже тоді працювала на Кремль. і виконувала його завдання. Радником у неї був кум Путіна – Медведчук. Вони хотіли зробити з Юлі свого Президента. Але не получилось...
Deutsch _ 20.06.2010 22:35
IP: 109.84.190.---
А вот и взгляд на церковную политику Ющенка:

Иоанн Модзалевский (архиепископ Уманский, УАПЦ):

""И в поисках наиболее точного эпитета к его церковной деятельности мы неминуемо остановимся на слове "неэффективная". Все, что ни делал третий президент для продвижения идеи "единой поместной Церкви", всегда оканчивалось неудачей.""

Прекрасное подтверждение тому, что он просто неудачник во всём.

Может кто-то из комментаторов знает о судьбе его пчёл? Живы ли они бедняжки ещё?
Тейсар-Озгович _ 20.06.2010 22:35
IP: 85.196.249.---
http://www.pravda.com.ua/news/2005/09/2/3012934/

Тимошенко – україно-латишка, але любить євреїв
П'ятниця, 02 вересня 2005, 13:50 _ www.ПРАВДА.com.ua Версія для друку Коментарі 0 Прем'єр Юлія Тимошенко заперечує інформацію, що вона має єврейські корні.

Так вона прокоментувала журналістам заяву міністра транспорту Євгена Червоненка, який вимагав від неї захистити інтереси цієї національності після побиття єврейського студента в Києві, оскільки її мама також має єврейське коріння.
Моя мама до сотого коліна українка. І думаю, що це не важко перевірити. Хоча я дуже поважаю євреїв, я підтримую єврейські організації. А батько мій латиш. Також до сотого коліна", – сказала прем'єр.

"А те, що мого тата зробили вірменином, а маму іншої національності, це, думаю, Євгену Альфредовичу хотілося таким чином відчути солідарність зі мною. Але я і так з ним солідарна в боротьбі
Андрі _ 20.06.2010 22:29
IP: 195.42.130.---
Deutsch _ 20.06.2010 22:23
Ну а кто же был инициатором Меморандума?

А Ви рахуєте, що ігнорувавши Південь і Схід можна було будувати об'єднану сильну Україну?
Меморандум був ДУЖЕ правильним кроком! Нас постійно і зараз хочуть поділити. Ющенко хотів нас об'єднати. На Сході і Півдні у ПР були дуже сильні позиції і з цим потрібно було рахуватись.

Кто вызвал этого демона-зэка из небытия в премьеры?

КОАЛІЦІЯ і Мороз.
Ющенко зробив те, що ВИМАГАЛА Конституція.
Тим більше, що у нього вже був досвід "роботи" з Тимошенко.
Тейсар-Озгович _ 20.06.2010 22:28
IP: 85.196.249.---
http://www.pravda.com.ua/news/2005/09/1/3012924/
РАДНИК ТИМОШЕНКО ЗАЯВЛЯЄ ПРО КОРУПЦІЮ В ОТОЧЕННІ ЮЩЕНКА
Четвер, 01 вересня 2005, 21:04 _ www.ПРАВДА.com.ua Версія для друку Коментарі 0 Радник прем'єра Юлії Тимошенко Михайло Бродський звинуватив оточення Ющенка в корумпованості.

"Я стверджую, що навколо Ющенка – одна корупція", – підкреслив він в ефірі 5 каналу. – "Петя Ющенко, ваш брат, на жаль. Я, до речі своєму сину Юрі заборонив дружити з вашим сином, хоча вони дружили. Повідомляю далі – Миша Дорошенко, Петя Порошенко, Саша Третяков – вони всі займаються перерозподілом на користь себе. Червоненко – це взагалі окрема розмова", – сказав Бродський.

За його словами, сьогодні "Третяков, Порошенко лобіюють Григоришина і їхні клани по переділу українського ринку не на користь народу, за що бореться Тимошенко, тому що вона бореться за те, щоб заводи вивести на аукціони, ані на користь "приватов", нікого, а щоб гроші пішли народу".
Андрі _ 20.06.2010 22:23
IP: 195.42.130.---
Nick_M:
Героя Бандері він дав перед 2-м туром, щоб нашкодити Тимошенко.

Це яким чином присвоєння героя Бандері повинно було нашкодити Тимошенко?
Ющенко розумів, що якщо він зараз цього не зробить, то цього незробить після нього ніхто. Ні Януковч, ні Тимошенко. Тому і видав цей указ.
Питання чому він цього не зробив раніше? Можливо, раніше було не на часі. Але добре що зробив, на відміну від інших патякальників.
Що було в його повноваженнях, те він і робив.
І тільки на ньому трималась Україна, як на Гаранті Конституції. Тільки він пішов, Конституцією стали маніпулювати. Стала загроза державності. Чи не так? Те саме було б і при Тимошенко.
Deutsch _ 20.06.2010 22:23
IP: 109.84.190.---
Андрі:
Deutsch _ 20.06.2010 21:28
Учитывая его личную реанимацию Януковича и ПР-почти 100% можно сказать,что это и было его ИСТИННОЙ ЗАДАЧЕЙ

Це помилкове мислення.
Ющенко не міг ні ліквідувати ПР, ні реанімувати.
Ви забагато йому приписуєте можливостей і повноважень, яких насправді у нього не було і не могло бути.
Ющенко був не всесильний, нажаль. Він не був царем. Він був лише Президентом з обмеженими повноваженнями. Скільки можна про це писати?
Зараз про нього не згадуємо, бо дійсно, час пішов і потрібні зміни. А шкода. У нас був шанс, але народ повівся на брехню.
Ну а кто же был инициатором Меморандума? Кто вызвал этого демона-зэка из небытия в премьеры? Неужели не Ющенко?
З Україною в серці _ 20.06.2010 22:15
IP: 109.122.10.---
Deutsch:
Ще раз повторюю - Вікторе Андрійовичу, скільки Вам потрібно грошей, щоб Ви назавжди залишили Україну?
+100 Я віддам останнє, щоб звільнити українську землю від подібної зарази.
vegga _ 20.06.2010 22:10
IP: 109.254.36.---
BIGartist _ 20.06.2010 21:20
murzikmurzik:
Nick_M:
По-моему этот вега не в себе. Вы давно его знаете?
_______
На самом деле это "вера", Вера Ульянченко. Он просто букву "Р" не выговоривает...:-))))

Я не выговариваю весь алфавит от А до Я.

А вы тут, о своем, волшебном, о Вере Ульянченко:)
vegga _ 20.06.2010 22:03
IP: 109.254.36.---
Привет! Нет, murzikmurzik, Ющенко не прошлое. Я и хочу, что-бы он стал прошлым. Где Ющенко – там и раздор. И он же лезет в оппозицию! И без него согласия в оппозиции достигнуть трудно. А с ним НЕВОЗМОЖНО! А если оппозиция не сформируется, то рейтинг ПР чере пол-года будет 99,99%. Конечно нарисованный, но кто сможет это доказать?
И у меня есть очень серьёзные опасения, что договор между Витькакми перед вторым туром, предусматривал пункт совместной борьбы с Тимошенко. И если Ющенко войдёт в коалицию – то лишь троянским конём, выполняющим под видом "совести нации" банальную задачу её развала.

Ой, как же ты будешь не приятно удивлен, хотя нет, у вас найдется, как у Олега Медведева отговорка, спепцы должны идти за слепцами.
Андрі _ 20.06.2010 22:00
IP: 195.42.130.---
Deutsch _ 20.06.2010 21:28
Учитывая его личную реанимацию Януковича и ПР-почти 100% можно сказать,что это и было его ИСТИННОЙ ЗАДАЧЕЙ

Це помилкове мислення.
Ющенко не міг ні ліквідувати ПР, ні реанімувати.
Ви забагато йому приписуєте можливостей і повноважень, яких насправді у нього не було і не могло бути.
Ющенко був не всесильний, нажаль. Він не був царем. Він був лише Президентом з обмеженими повноваженнями. Скільки можна про це писати?
Зараз про нього не згадуємо, бо дійсно, час пішов і потрібні зміни. А шкода. У нас був шанс, але народ повівся на брехню.
NELLI _ 20.06.2010 21:53
IP: 93.73.25.---
Адамович:
"іншого звинуватити у поразці Вашого вождя "-???
Автор так і не здатен зрозуміти, що мова йде не про поразку ЮВТ! Цього ніхто окрім нього не говорить. Аргументи з перекрученої правди і видумки про підступність ЮВТ (вже в 2005 вбиті в голову ВАЮ його оточенням – зіграли на манії месійства) та внутрішні проблеми БЮТу. Але мова дійсно йде про інше: ХТО привів ПРеваншистів до влади?
НА 2010 рік була інша альтернатива, ніж ЮВТ? Ця замітка нікого не виправдує, а говорить тільки про те, що власної вини автор не вИзнає! "Рябеньке вродилося..."!
Да нет. Никто ничего Ющенко не вбивал. У него своя голова на плечах. В 2005 году на 100дней президенства Ющенко я впервіе написала о том, что вспомнил Кушнирук, предположив, что Тимошенко начала борьбу за президентское кресло. Так и получилось. Кушнирук привел ФАКТІ. Только то, что ОБЩЕИЗВЕСТНО и легко найти в инете. Специально для вас – сайт ОБОЗреватель оплевівал, как мог Ющенко с медведевім и коробовой.
vegga _ 20.06.2010 21:51
IP: 109.254.36.---
Deutsch__ В економіці його "чесноти" для мене однозначні – злодій.

Было трое: Тимошенко 7 месяцев, три месяца Ехнауров, более полтора года Янукович, более двух лет – Тимошенко, о какой экономике Ющенко, ты тут о своих честнотах?

В зовнішній політиці – одні провали.ЕС і НАТО Україна прогавила лише завдяки йому.

Какие выбранные народом по новой конституции ПМ, такие и провалы. Украина голосовала за Юлю, за Витю донецкого. У Ющенко посада ограничивалась на пять лет. А у этих, битва. О какой, при принятой политреформе в 2004 году, и закрепленной в 2006 г. могла идти речь о ЕС и НАТО. Шла борьба, за кресло и власть, за кресло ПМ четыре года. На пятый пошла война за кресло Президента, поддержка РФ и обмана ЕС.
Ющенко воевал с ними за кресло Премьер-министра? Он был в статусе Преза. Так кому нужны были дивиденды поддержки от РФ, Ющенко? который поддержал Грузию в войне с РФ. Юли и Вити енакиево, которые наперегонки обвивали пороги с заверениями в преданности и помощи поддержки.
kiykovit _ 20.06.2010 21:39
IP: 77.120.36.---
Deutsch _ 20.06.2010 21:35
По вашому Ющенко,не брешіть
murzikmurzik _ 20.06.2010 21:37
IP: 217.20.172.---
Deutsch:
Прерываюсь на футбол. Бразильцев надо посмотреть обязательно.
Если бразильцы проиграют, то виновата, как всегда, будет Тимошенко:))))
Удачи бразильцам:-))
Deutsch _ 20.06.2010 21:35
IP: 109.84.190.---
Прерываюсь на футбол. Бразильцев надо посмотреть обязательно.
Если бразильцы проиграют, то виновата, как всегда, будет Тимошенко:))))
Віктор Дніпров _ 20.06.2010 21:32
IP: 93.73.244.---
vegga:
Однако, разница в том, что одна сторон ебется (стебётся) над всеми, а Дойч, единолично дразнится над одним, избранным для него. Болеет или как?
А чего лично Вы хотите? И от Дойча, и от Ющенка, и от Виктора Днепрова?

Я понимаю, Вам ближе Нелли.Ну, тогда попробуйте и за неё ответить.

Мне просто интересно, где находтиьсь в это время, как пишет Кушнирук и сам Борис, и Забужко, и Вы с Нелли... Что нибудь логичное и аналитичное напишите нам, читателям, чтобы было понятно.
х
Корупція1155 Уряд реформ337 Україна та Європа955 Aтака Путіна1123 Свобода слова550
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте