Сергій Лещенко

Тимошенко на роздоріжжі

08 серпня 2007, 18:52

Тема ідеологічного вибору Юлії Тимошенко викликала багато коментарів, хоча не всі розуміють абсурдність ситуації.

Частина читачів вважає, що не має значення ідеологія – головне, що "Юлія Тимошенко хоче витягнути Україну з прірви". Дискутувати тут немає про що.

Питання в іншому – у невідповідності поглядів Юлії Тимошенко та курсу, який обрала вона як лідер своєї партії.

1. Тимошенко визнала, що вона є політиком з ліво-центристськими поглядами.

2. Основним багаторічним партнером партії "Батьківщина" є Українська соціал-демократична партія Василя Онопенка – який до того, як відомо, був лідером ще не завойованого Медведчуком СДПУ (о).

3. Рік тому Тимошенко оголосила стратегічний шлях на вступ до Соцінтерну (в травні 2006, ще до приходу Вінського).

4. Третьою за впливовістю особою в оточенні Тимошенко є соціаліст Вінський, одним з кумирів якого є Карл Маркс (портрет останнього багато років прикрашав кабінет Вінського).


5. Члени БЮТ в Парламентській асамблеї Ради Європи входять у групи лібералів та соціалістів, але не Європейської народної партії.

6. Про ліві погляди Тимошенко свідчить її діяльність як політика:

а) вона виступала за мораторій на продаж земель

б) вона виступала за спрямування грошей від продажу Криворіжсталі не на інвестиційні проекти (наприклад, побудову нового НПЗ в Бродах, про що вона також заявляла), а на погашення згорілих внесків до Ощадбанку.

в) вона виступала за перегляд результатів несправедливої приватизації (будучи прем'єром, Тимошенко ініціювала програму "Власність народу")

г) Тимошенко виступає за те, щоб найманий працівник брав участь у перерозподілі прибутків підприємств на рівні з власником

д) вона запроваджувала стелю цін на м'ясо та бензин в 2005 році і так далі.

Бути лівим політиком – це не гріх. У світі було маса порядних соціалістів – Франсуа Міттеран, Віллі Брандт, Тоні Блер був одним з найуспішніших членів Соцінтерну. Швеція довела ефективність соціалізму.

Однак ці політики робили як соціалісти і позиціонували себе соціалістами. На відміну від них, Юлія Тимошенко вчиняє як соціаліст, але після оголошення про приєднання до Європейської народної партії вона позиціонує себе правим політиком, консерватором. А прихильників саме цієї ідеології об'єднує ЄНП.

Очевидною є невідповідність між лівими поглядами Тимошенко і задекларованим курсом її партії на приєднання до правих.

Так само – баскетбол і футбол є видовищними видами спорту, і не можна казати, що баскетбол гірше за футбол. Але якщо ти баскетболіст, то маєш грати за баскетбольну команду, а не за футбольну. Якщо ж ти баскетболіст, але перейшов у футбол, то більше не маєш права грати руками.

Григорій Немиря – головний радник з міжнародних питань Тимошенко – оприлюднив в "Українській правді" репліку на статтю "Тимошенко змінює орієнтацію"
Він спробував роз'яснити, чому Тимошенко приєдналася до ЄНП.

Немирю складно, але зрозуміти можна – хоча він член групи соціалістів у ПАРЄ, але Європейська народна партія йому ближче.

Він також посилається на те, що ЄНП більше сподобалася значній частині членів політради "Батьківщини" у ході внутрішньопартійної дискусії на тему, куди приєднуватися – до ЄНП або Соцінтерну.

Але це все не значить, що Європейська народна партія ближче особисто для Тимошенко.

Немиря також розповідає про з'їзд БЮТ. "Голосування, що відбулось у відповідь на запрошення "Батьківщини" до ЄНП, стало підтвердженням думки більшості, що визначилась у ході демократичної внутріпартійної дискусії".

Шановний депутат не сказав всієї правди – що голосування відбувалося без будь-якого обговорення з трибуни. І дуже сумнівно, що делегати з'їзду в цей момент усвідомлювали вибір, який вони робили – між ЄНП і Соцінтерном. Вони просто зробили те, що попросив Турчинов.

Немиря пише про інтеграцію "Батьківщини" до Європейської народної партії як ознаку євроінтеграції України. Цей висновок є спекулятивним, оскільки Соцінтерн також не виключає євроінтеграцію.

Більше того, європейські праві завжди обережно ставилися до розширення Євросоюзу, на відміну від лівих – той же комісар ЄС з розширення Гюнтер Ферхойген, при якому ЄС отримав 10 нових членів, був німецьким соціал-демократом.

"Чи сприяє європеїзації і модернізації самої партії поглиблене партнерство з партіями, на чолі яких стоять одні з найбільш динамічних сучасних європейських лідерів, такі, наприклад, як Ангела Меркель і Ніколя Саркозі?" – запитує Немиря.

Сприяє, але так само європеїзації та модернізації Батьківщині сприяло би партнерство з партіями Соцінтерну.

Бо Соцінтерн представлений на європейській політичній карті не менш потужними постатями – прем'єрами Іспанії Сапотеро, Великобританії Брауном та італійцем Романо Проді.

Висновок – або Тимошенко помилилася дверима, або найближчим часом має суттєво змінити свої політичні переконання.

powered by lun.ua
Коментарі — 264
Reader_ _ 04.09.2007 23:40
IP: 80.91.186.---
mavkamavka
"Дурниці. Простіше треба дивитись на реальність і судити по справам політиків, зокрема, ЮТ. Вона жодного разу не зрадила, а її постійно зраджують. Надія лише на Тимошенко, вона обов"язково підтопить жирок олігархів, тільки МИ,НАРОД, повині надати їй владу, якщо хочемо жити в заможній, квітучій і справедливій УКРАЇНІ! ЇЇ бояться олігархи, тому що здатна забрати у них награбоване. Хто ще, крім неї, здатен?"
Именно в этом она нас и пытается убедить, Пал Ваныч сидит у Америке, а его права рука и наследница не при чём?
mavkamavka _ 26.08.2007 11:02
IP: 82.207.60.---
Дурниці. Простіше треба дивитись на реальність і судити по справам політиків, зокрема, ЮТ. Вона жодного разу не зрадила, а її постійно зраджують. Надія лише на Тимошенко, вона обов"язково підтопить жирок олігархів, тільки МИ,НАРОД, повині надати їй владу, якщо хочемо жити в заможній, квітучій і справедливій УКРАЇНІ! ЇЇ бояться олігархи, тому що здатна забрати у них награбоване. Хто ще, крім неї, здатен?
mulder _ 13.08.2007 19:40
IP: 82.207.4.---
Данило Яневський журналіст з великим стажем роботи. Він вистояв на 5 каналі під час тиску, він актуально і незаангажовано вів і веде свої програми. А щодо його довгих запитань, то пан Яневський історик і політолог, і ставлячи такі питання він намагається досягти суті, почути саме відповіді на свої запитання, а не ухиляння. А стосовно того, що хтось називає його питання дурнуватими та довгими, то треба просто сказати – я не розумію питання. Все-таки Яневський розмовляє з розумними людьми і їм його питання зрозумілі.
Наступне. Новий ведучий "Свободи слова" виглядає замісць Шустера трохи незвично, але терпимо. Його настиливість у запитаннях і схожість на слідчого лише робить доказ того, що ця людина хоче вивести гостя на чисту воду, почути чітку відповідь. Щодо того, що "Фамілії назвіть!", то так і треба, бо поки наших політиків двадцять разів не запитаєш одне і теж, то відповіді не почуєш. Політики почнуть розповідати все що завгодно, але не відповідати на запитання.
Далі, щодо духу заказу від ведучого "Свободи слова". На мою думку ведучий був максимально неупереджений. Він питав як помаранчевих, так і біло-синіх – він не поділяв їх на своїх і чужих. В чому конкретно заказуха? Хіба він давав комусь поблажку, а іншого питав як на допиті?
Всеволод _ 11.08.2007 17:47
IP: 91.192.136.---
"...Або самозакоханий Данило Яневський, запитання якого довші (до того ж дуже часто дурні, безглузді і нелогічні), ніж час, який він надає на відповідь..."

Оце в самий центр мішені! Моя дружина вже років з два називає цього гнилого фрукта не інакше як Данило Мерзенний.
А щодо вчорашньої "Свободи слова", то від ведучого настільки смерділо духом заказу, що й гидко було дивитись. Чимало було моментів, коли він нагадував злобного дурнуватого слідчого з сокового кіно – "... Фамілії, фамілії назвіть! Ви не відповідаєте на мої запитання! Відповідайте на моє запитання!!!" Так же йому хотілось, щоб Катеринчук та Турчинов говорили те, що заказано овочеві перезрілому. Ех, гидота! Я слідкував, скільки разів ведучий перебивав СРКатих і скільки опозиціонерів. Майже в чотири рази більше перебивав Катеринчука і Турчинова. А коли на екрані побачив результат голосування (50% за БЮТ та 17% за НУНС), то ледь мікрофон не проковтнув.
Можна сміливо говорити, що "Свобода слова" Савіка Шустера, та цього перезрілого овоча, то дві великі різниці.
Yuri_D _ 11.08.2007 15:13
IP: 91.124.6.---
(IO95)
...отримати відповіді "яка сила має найближчу до Вашої ідеологію", "ЯКА ЗРЕШТОЮ Є ВАША ІДЕОЛОГІЯ".
Згоден, але є одне але.
Розглянемо частину електорату пенсійного віку, з досвідом безтурботного життя в СРСР. Не маючи матеріальної змоги подивитися як живуть "там", вони щиро вірять, що всі біди від капіталізму, приватної власності, тощо. Натомість ЗМІ свідомо не допомагають їм зрозуміти, що сучасне демократичне суспільство докорінно інше, а наш "рідний капіталізм" такий, що навіть і Марксу не снився.
Є і друга частина – найбагатші, ті що об'їздили весь світ. Небажання демократичних змін в них радше викликано страхом різко зменшити свої прибутки – більшість з них навряд чи процвітала б в умовах чесної конкурентної боротьби.
Особисто я навпаки, щиро бажав би, щоб в нас були справжні міліонери і міліардери, імена яких були б відомі всьому світу. Хіба не менш амбітна ціль, наприклад, щоб пересічний француз сказав, що найкращі шоколадні вироби не бельгійські, а фірми "Рошен", ніж ревниве змагання за якесь крісло?
В нас ідеологічною дезоріентацію крім журналістів, займаються і з вигляду поважні люди. Колись чув від Пасхавера – доктора екон. наук таку фразу: "Олігархи насправді годують Україну". Але це ж повне невігластво – як з точки зору економіки, так і навіть розуміння слова "олігархія".
Саме тут я бачу почесну задачу журналістів – як добрий продавець, показати людям товари всіх виробників, а не лише "вітчизняних", розповісти про всі плюси і мінуси...
dura _ 11.08.2007 14:16
IP: 74.103.107.---
Може якщо б ви не були вс такi завумнi, нам би уiсм жилось набагато краще в Украiн! Бо виглядае так, начебто ви всi любуетесь собою и вас зовсiм не хвилюе куди ми прийдемо з вашимu лозунгами та правильними речами.
Козак _ 11.08.2007 14:10
IP: 78.137.19.---
Коли Сергій "морда" написав про паршивого синка Юща то це було дійсно сміливо, і щиро, і справедливо. Але з того часу "морда" схожо заразилася хворобою шукати сенсації, висмоктувати з пальця "проблеми". І вже таким горе-писакам по-барабану результат його писання для України, головне голосніше перднути. При цьому ці гниди красиво прикриваються пустими словами про дєрьмократію, плююралізьм і потребу писати тіпа правду. Нічтожества, в своїй ненависті до людей дійсно видатних, готові часами описувати мікрофлору їхньої товстої кишки. Ги-ги. Бо ж більше писати їм немає про що.: (Такі писаки як "морда" є ворогами більшими чим бандити з ПРУ, бо роблять багато гадості Україні по банальній своїй дурнуватості.
IO95 _ 11.08.2007 12:31
IP: 193.34.79.---
І ще стосовно "боротьби за ідеологію".
Проблема слабкої ідеологічності партій є наслідком слабкої ідеологічності виборця. Після єдино-правильної ідеології СРСР людям важко швидко для себе щось знайти, на щось спертись. Хтось "залишається в минулому", хтось не просунувся далі "защитить родной язык", хтось бачить панацею у вишиванках... Якщо розібратись, дуже мало виборців, які мають переконання, котрі б гладко лягли на европейську шкалу. Ідеологічній самоідентифікації людей заважають гуманітарні розбіжності, які витісняють справді ідеологічний дискурс і, як наслідок, ідеологічний вибір. (я не кажу, що ідеологія не повинна включати гуманітарний аспект, просто він повинен бути або далеко не головним, або такі розбіжності мають вирішуватись державними кордонами).

Здається це недостатньо висвітлено. Напередодні виборів були б корисні публікації із питанням "а яка твоя ідеологія, український виборцю?". Дуже допомагають анкети, де можна, напр:
1) вказати своє відношення до певних голосувань у ВР і отримати відповідь "яка парламентська партія голосувала найближче до Ваших переконань" (прекрасний сайт http://450.org.ua/, але цього мало)
2) чи вказати свої погляди на головні аспекти державної політики і отримати відповіді "яка сила має найближчу до Вашої ідеологію", "ЯКА ЗРЕШТОЮ Є ВАША ІДЕОЛОГІЯ".

За відсутності назв політ сил, людина змушена робити ідеологічний вибір. Це дійсно допомагає виборцю хоча б усвідомити власні переконання.
взюгф _ 11.08.2007 12:12
IP: 82.207.21.---
"Факультету ненужных вещей" (part2)
Знатоку и "левому уклонисту" Сергею Лещенко:
верной ли дорогой шли "товарищи".
Новая экономическая политика (НЭП) была принята весной 1921 10-м съездом Российской коммунистической партии большевиков; сменила политику "военного коммунизма". Она была рассчитана на восстановление народного хозяйства и последующий переход к социализму. Главное содержание: замена продразверстки продналогом в деревне; использование рынка, различных форм собственности. Привлекался иностранный капитал (концессии), проведена денежная реформа (1922 – 24), и.т.д. Представте себе в каком ШОКУ был бы любитель идейной чистоты собкор скажем газеты "ГУДОК" Сергій Лещенко
dp.ua _ 11.08.2007 11:49
IP: 82.207.21.---
"Факультету ненужных вещей"
"У світі було маса порядних соціалістів – Франсуа Міттеран, Віллі Брандт, Тоні Блер був одним з найуспішніших членів Соцінтерну. Швеція довела ефективність соціалізму." Сергей Лещенко
В этом мартирологе политиков социалистов господин Лещенко забыл упомянуть землячку, Киевлянку, родившуюся в 1898 в Киеве, Российская империя (ныне независимая Украина) Голду Меир генерального секретарь Объединенной израильской партии Труда. В 1969-74 гг. премьер-министра Государства Израиль. С 1972 г. – вице-президента, с 1976 г. – почетного президента Социнтерна. (Думаю мало, кто усомнится в социалистической щирості госпожи Меир. Вот такой, социалистический сионизм...) Возникает вопрос, куда смотрел Социнтерн, собираясь принять в свои ряды "антисемита" Мороза. И как Мороз сунул пику в логово сионизма?
IO95 _ 11.08.2007 11:12
IP: 193.34.79.---
11.08.2007 10:44___ Yuri_D
До речі новий ведучий Свободи Слова жжот! Веде передачу так, що політики виглядають повними даунами.:))
В Савіка вони ще шифрувались трохи.:)
Yuri_D _ 11.08.2007 10:44
IP: 82.207.56.---
(IO95)
І все ж я не вірю, що Сергій пише заказуху.
Якщо так, тоді це вишуканий спосіб самозадоволення, яким страждають багато з журналістів. Наприклад Портніков, частий гість на "Свободі слова", – зверніть увагу, з яким радісним виразом обличчя він після того, як задасть питання, озирається по сторонах, ніби питаючи: "ну как я его (ее)...?". Відповідь він вже і не слухає, для нього головне – він сам. Або самозакоханий Данило Яневський, запитання якого довші (до того ж дуже часто дурні, безглузді і нелогічні), ніж час, який він надає на відповідь.
Проте, мені здається, одне зовсім не заважає іншому.
IO95 _ 11.08.2007 10:05
IP: 193.34.79.---
Факт номер один. Юлія Тимошенко, перебуваючи при повному розумі, заявила, що вважає себе ліво-центристським політиком.
Правда.
Факт номер два. Європейська народна партія обєднує праві, право-центристські, християнсько-демократичні, консервативні партії.
Напівправда. ЄНП також включає лівоцентристські партії.
Факт номер три. Тимошенко вступає до Європейської народної партії.
Брехня. Тимошенко туди не може вступити, бо туди приймають лише партії. Правда наступна – вступити збирається партія Батьківщина. Я, як її член, вітаю такий дрейф вправо. Це краще ніж Соцінтерн.
Факт номер чотири. Ідеологічна самоідентифікація Юлії Тимошенко як лівого політика суперечить ідеологічній самоідентифікації членів ЄЕН, які, так чи інакше, з новаціями і модернізаціями, але є правими політиками.
Брехня.

Загалом в журналіста помітні наступні прагнення:
1) максимально залівити Тимошенко
2) ототожнити Тимошенко і партію
3) максимально заправити ЄНП
4) або не бачити зміну поглядів Тимошенко, або максимально показати різкість цієї зміни

І все ж я не вірю, що Сергій пише заказуху. От від статті Соколовського дійсно смердить. А Сергій хочеться вірити, намагається розібратись в ситуації. Тільки в цій історії треба поставити крапки над і. Може варто ще раз звернутись до самої ЮВТ?
Ok! _ 11.08.2007 02:26
IP: 72.192.237.---
Гарант:
"И наверное нам пора уже уяснить себе,что мораль политика архизначительнее его политвыбора,просто он выбирает правое или левое направление как инструмент для строительства, в данном случае блага для своей страны и своего народа."

Это и есть беспринципность. Вчера был коммунистом, сегодня стал правым националистом. А за "благом для своей страны" может стоять всего лишь жажда личной власти.
Гарант _ 11.08.2007 01:33
IP: 195.184.213.---
А Вы задумывались над тем,что в случае нахождения при власти ответственного,с моральными принципами и понятиями чести, считающего что власть это обязанность,а не право правительства- народу по большому счету все равно правое оно или левое,потому,что вышеуказанные качества гарантируют людям его внимание и заботу.Различие в средствах,темпах,методах,но все равно -заботы. И наверное нам пора уже уяснить себе,что мораль политика архизначительнее его политвыбора,просто он выбирает правое или левое направление как инструмент для строительства, в данном случае блага для своей страны и своего народа.
Спокус Халепний _ 11.08.2007 00:33
IP: 71.139.14.---
Ув. _____nepatriot, ваше утверждение о том, что в цивилизованном мире нет больше правых и левых – это выдавать желаемое за действительное. Просто, для каждой страны понятие "правость" и "левость" имеет свои особенности, но ОБЩАЯ ТЕНДЕНЦИЯ всё равно прослеживается.
Короче, процесс идёт, но до завершения ещё далеко.

Кроме того, выставленные в ответ на ваше сообщение, Сергеем Лещенко: факт один, факт два... – очень убедительны. Это типичная работа хорошего журналиста – вот вам факты, а причастные, а также общество и комментаторы – пусть решают.
В этом смысле его роль напоминает роль физика-экспериментатора, открывающего явление природы.
В то время как роль физика-теоретика (в нашем случае – политолога) объяснить и описать это явление.

Короче – всё путём!!! Приятно было вас читать (адреналинчик, и т.д.:)).
dp.ua _ 10.08.2007 22:40
IP: 91.124.18.---
To 10.08.2007 21:43___ dura
Специфика сегодняшней ситуации Украине, что избиратель вынужден выбирать между, скажем, Pepsi и помоями и некоторые ими опьяняются. Тем ни менее мы за один может быть за два шага от разрешения этой проблемы. По крайней мере, я в это, верю и думаю, в этом я не одинок. Вот вы и проголосуете за... МОДЕРНИЗАЦИЮ УКРАИНЫ, а не за левых или за правых в терминологии нашего янг мен Сергея Лещенко.
Сергей Вы конечно большой ученый
"Вчера мы хоронили дух троцкистов мы их не покрывали кумачом один был левым уклонистом второй как оказалось не причем"
dura _ 10.08.2007 22:11
IP: 74.103.107.---
А насчёт Тимошенко. Вы все ей завидуете! В особенности мужики! Бо ваши жёны как клячи, сначала появляется живот, а потом всё остальное. А я равняюсь на неё, делаю по утрам зарядку и крашу губки, но на каблуки встать уже не могу, ноги болять. Но дуже хочу пожить как в Европе! Что в этом плохого? Хотеть не вредно.
Мих. Юр. Бродский _ 10.08.2007 21:49
IP: 91.124.18.---
Уважаемый пан Лещенко! Ну что Вы всякой муйней занимаетесь вот например днями Андрей Косовский в нарисовал леденящую сердце и бередящую душу картину "махрового цинизма" которую "не ожидали даже от БЮТ"представьте себе – Турчинов гарротой душит пенсионерку патриотку, Юля Тимошенко недрогнувшей рукой вырывает из слабеющих старушечьих пальцев "гробовые" 300 гривен... Тело несчастной женщины заботливо придерживают руки Губского, Васадзе, Буряка... Ну, как вставляет, забирает а Вым гроша ломанного никто не даст.
dura _ 10.08.2007 21:43
IP: 74.103.107.---
Я не дописала.
Моя знакомая, живёт в тех краях, так она говорит, что они, т.е. люди с востока, не намолятся на ту раду, которая забирает всех в Киев. Теперь все ихние бандиты теперь живут и успешно грабят, т.е. работают в Киеве, а люди простые в Донецке, стали даже выходить на улицу! Погулять! Вечером! И она мне сказала, что в этом году дадут столько голосов, сколько надо, даже больше чем раньше /мёртвых оживят/,только чтоб они не вернулись и остались в Киеве навечно, как Кучма и другие бандиты, т.е. работники рады.
Люди из Киева, давайте думать вместе что нам делать, как нам их отправить по домам наконец.
Yuri_D _ 10.08.2007 21:39
IP: 91.124.187.---
Всем спасибо, переключился на ICTV, интересен новый формат "Свободы слова".
dp.ua _ 10.08.2007 21:32
IP: 91.124.18.---
Встречаются как-то два еврея Изя и Абрам.
Изя говорит
-Абрам ты слышал Рабинович педераст
-Что взял деньги и не вернул? Возмущается Абрам.
-Нет я в хорошем смысле этого слова. Отвечает Изя.
Дело в том, что Головатый педераст в плохом смысле этого слова.
Сергей, а почему у в ваших писаниях превалирует стилистика "доноса", а ведь я думаю, выз наете человек это стиль.
dura _ 10.08.2007 21:24
IP: 74.103.107.---
С.Лещенко и другим людям
Не ругайтесь ребятки, давайте жить в мире.
Что я вам скажу насчёт партии регионов, может вы меня поддержите, особенно киевляне. Я согласна отдать им всё, что у меня есть и мой голос на выворах тоже и вас всех, киевлян, призываю сделать тоже самое.
Но у меня одно лишь условие: нехай они проводят свои сходки, раду ихнюю, у себя в донецке или в донбасе, где их сильно уважают и дають им всё что вони хотят.
Скажите мне люди добрые, ну почему вся ихняя компания должна сидеть именно в нашем любимом городе?
А то вы всё ругаетесь да ругаетесь, надоело уже. Тимошенко то, Тимошенко сё. Надоело.
nepatriot _ 10.08.2007 21:23
IP: 195.64.235.---
10.08.2007 20:38___ Сергій Лещенко -"Тю, а я думав, що до відставки призвело те, що Тимошенко зайняла сторону Коломойського в конфлікті"
Ну-ну, особливо це актуально зараз, коли люди Коломойського – в списку НУНС! То хто чию сторону зайняв? З цього випливає, що Ющенко зайняв сторону Коломойського. Це ближче до правди.
nepatriot _ 10.08.2007 21:16
IP: 195.64.235.---
Сергію, запропоную Вам класну тему, вона згодиться і Андресу Ослунду, якого тут згадували і який опублікував у поважних американських виданнях у 2006 р. статейку щось на кшталт "сиджу я в готелі "Донбас-Палас" у класному місті Донецьку, п"ю чергову пляшку "Вдови Кліко", розмовляю з Ринатом Ахметовим і розумію, що він – типовий республіканець"
Але от, за Вашою класичною логікою і за логікою Ослунда, збій виходить у ПР: відкритий ліберал, гей Головатий – у списку ВР. Якби в Республіканській партії США хтось відкрито заявив, що він гей – оце скандалище був би! Напишіть статтю, Сергію, про це, бо в Європі геї й лесбіянки-традиційно соціалісти і соціал-демократи. А ця тема дійсно серйозна, це-одна з ключових тем передвиборчої кампанії США.
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter