Сергій Лещенко

Фільтруємо нову Раду: Куликов не повинен бути депутатом від ''Удару''

16 липня 2012, 15:58

Партія "Удар" на виконання угоди з рухом "Чесно" оприлюднила попередній список мажоритарних кандидатів.

Особисто мою увагу привернуло те, що "Удар" планує висунути в депутати за округом в Дарницькому районі Києва нинішнього нардепа Кирила Куликова.

Якогось зрозумілого пояснення це рішення не має – якщо, звичайно, мова не йде про банальну торгівлю місцями.

Чому "Удар" не повинен висувати Куликова?

1. Тому що Куликов походить з бізнес-угрупування специфічної репутації.

Він прийшов у політику після роботи на так звану "лужніковську" групу – російського бізнес-утворення Олександра Бабакова і Михайла Воєводіна. Воєводін – це авторитетна в певних колах людина, Бабаков – колишній віце-спікер Держдуми, сьогодні – спеціальний представник Путіна з питань взаємодії зі співвітчизниками за кордоном.

"Лужніковськими" вони називаються тому, що первинний капітал накопичили завдяки базару на стадіоні "Лужніки" в Москві, після чого почали легалізувати гроші в Україні через купівлю обленерго та готелю "Прем'єр-палац".

Вперше про Куликова почули в українській політиці, коли 2005 року він був призначений керівником українського відділення Інтерполу. Сталося це після того, як "лужніковська група" стала підтримувати Соцпартію Мороза. Соціалісти навіть оформили офіційні стосунки з тодішній політичним проектом "лужніковської групи" – російською партією "Родіна".

Потім Луценко взяв Куликова в список НУНС за квотою своєї "Народної самооборони", внаслідок чого Куликов і працює сьогодні народним депутатом.

2. Але, на відміну від Гримчака, Стецьківа чи Донія, Куликов не залишився з Луценком до самого кінця. За п'ять місяців до його арешту Куликов пішов від Луценка і "Народної самооборони" в партію Балоги "Єдиний центр". Втім, довго він там не затримався і зрештою сьогодні сплив як кандидат в Києві від Кличка.

3. При цьому, хоча сьогодні Куликов підтримує Кличка, два роки тому він бажав успіху його головному конкуренту – керівникові Київської міської адміністрації Олександру Попову. "Дай бог, чтобы Попов выиграл мэрские выборы. Если то, что он декларирует и хочет делать, принесет благо Киеву, я только "за". Я давно сказал ему, "Александр Павлович, вот мое плечо и рука, готов работать и помогать"", – розповідав Куликов у інтерв'ю "Главкому".

4. Мало хто знає, але Куликов у 2010 році особисто голосував за призначення генеральним прокурором Віктора Пшонки – обличчя політичних репресій в Україні.

5. Ще одна дрібниця, яка характеризує Куликова – він розмістив на своєму автомобілі міліцейську "ксиву", хоча на той момент не працював у МВС, а був народним депутатом. Зазвичай роблять так з метою отримати гарантії недоторканості.





6. Зрештою, я не раджу Кличку висувати Куликова, тому що він не розуміє функцій преси в демократичному суспільстві.

Куликов вважає, що журналісти не повинні висвітлювати витівки мажорів. У мене є персональні сумніви в адекватності Куликова після того, як він назвав історію навколо способу життя сина Ющенка "брудною піар-кампанією".

Якщо бруд в тій історії існував – то стосувався він оточення президента, яке корумпувало сина Ющенка і таким чином намагалося впливати на українську політику.

Я не розумію, який сенс Кличку, який за допомогою власного бренду може зробити депутатом у Києві будь-кого, зв'язуватися з Куликовим.

powered by lun.ua
Коментарі — 130
lohik _ 16.07.2012 20:37
IP: 91.214.32.---
bbb1:

Сергей лжец.
А чому ви так вважаєте?...
alexa71 _ 16.07.2012 20:35
IP: 109.162.8.---
Навіщо взагалі вибори, коли кандидати мігрують по різних об'єднаннях? Якщо в Кличка збираються знайомі всі лиця, тоді навіщо за Кличка голосувати?
Vladislav Namram _ 16.07.2012 20:19
IP: 80.242.107.---
Не зря же Кличко так долго не хотел объявлять свой список вообще, ни одного человека. Теперь понятно почему – все воочию рассмотрели в нем вчерашнюю шелупонь.
Bulkin _ 16.07.2012 20:19
IP: 213.238.9.---
bbb1:
Заметьте. 2000 обьявляет Сергея лжецом а он молчит.

http://2000.net.ua/2000/svoboda-slova/realii/81602
Лола,всем (в том числе и Вам) известно,что Вы – идиотка.
Но Вы постоянно звездите в эфир...

Ваша аргументация в адрес Лещенко ничтожна.
pshelolub _ 16.07.2012 19:56
IP: 176.8.17.---
bbb1:
Вали уже.
lohik _ 16.07.2012 19:55
IP: 91.214.32.---
Odissej:. Окститесь, кушнируки и монтяны, вам ли кого-то в чем-тл упрекать или обвинять...
Блохасті кушніруки і монтяни, можливо, також були б не проти присосатись до масивного тіла Кличка...
lohik _ 16.07.2012 19:49
IP: 91.214.32.---
До авторитетного масивного тіла Кличка, як відомого боксера, липне всяка піна, що на його спині хоче попасти разом з ним в Парламент...Бо бачать, що на піку своєї спортивній популярності він їх туди гарантовано завезе...Але з іншої сторони, щось не пам*ятаю випадку, щоб десь у світі з видатного професіонального боксера виріс видатний політик...Сильний кулак – це не означає сильний інтелект...А у списку Кличка, часом, не будуть присутні Франц Здунек і його масажисти?...
Гоцка _ 16.07.2012 19:26
IP: 77.124.238.---
Різні клички, турчинови, яценюки будуть пхати у депутати своїх, але ми маємо обрати до Верховної Ради ук-ра-їн-ців. Ми є титульна нація у нашій державі і ми маємо визначати своїх законодавців. Ми нічого не маємо, аби кожна нація в Україні послала до ВР своїх представників, ми навіть вітаємо такий підхід: українці обирають українців, росіяни обирають росіян, гагаузи обирають гагаузів, євреї обирають євреїв. Свій за свого!
Olha Berdadyn _ 16.07.2012 19:18
IP: 95.135.251.---
Київська обласна рада обрала керівництво – кличковська фракція голосувала за регіонала на голову.
obozrevatel.Com/news/2010/11/16/403933.Htm

Ну,и тогда же, летом-2010 – "фракция Кличко" поддержала Янука и ликвидировала райсоветы в Киеве, это было очень хорошо для Янука – в Киеве не проводили выборы.

Партию регионов покинул известный бизнесмен в связи с тем, что вступил в партию "Удар".
lb.ua/news/2012/02/26/138609_partiyu_regionov_pokinul_izvestniy.html

В Виннице "Удар" представляют братья Ткачуки – лидеры преступной группировки, бывшие бригадиры В.Продиуса
ord-ua.com/2006/10/04/publichnyie-uvazhaemyie-lyudi-3

Гриценко потребовал от Кличко выгнать из "Удара" его зама – криминального авторитета Артура Палатного
cripo.com.ua/?sect_id=10&aid=132862
Olha Berdadyn _ 16.07.2012 19:13
IP: 95.135.251.---
Кличко подыграет Кремлю?
http://argumentua.com/stati/klichko-podygraet-kremlyu

звичайна демагогія:
Виталий Кличко: люди должны знать кого они выбирают
http://argumentua.com/novosti/vitalii-klichko-lyudi-dolzhny-znat-kogo-oni-vybirayut

На чужом горбу в рай: адвокат Бакая пойдет в депутаты от партии "Удар" Кличко
http://argumentua.com/novosti/na-chuzhom-gorbu-v-rai-advokat-bakaya-poidet-v-deputaty-ot-partii-udar-klichko

Наблюдательный совет компании Ахметова возглавил член фракции "УДАР Виталия Кличко"
http://argumentua.com/novosti/nablyudatelnyi-sovet-kompanii-akhmetova-vozglavil-chlen-fraktsii-udar-vitaliya-klichko
Северянин _ 16.07.2012 19:07
IP: 95.133.169.---
Автору – +100! Что сдается, что Кличко решил повторить подвиги предыдущих икроедских проектов.
Vera Kalinichenko _ 16.07.2012 19:03
IP: 192.166.112.---
Sergey Ivanov:
На этот раз согласен с Лещенко... Куликов – "мутный товарищ"...
к сожалению, у нас – в кого ни плюнь из более или менее известных политиков – все поголовно мутные, в вонючем иле, дна не увидеть.
Нетудиправда _ 16.07.2012 18:46
IP: 66.131.221.---
Olha Berdadyn:
Olha Berdadyn:
Кличку одне може допомогти – відмовитись від висування мажоритарників самостійно, а з КОДом.
Бокс – не командний вид спорту․ Тут кожний за себе․ Тому цей аспект також треба брати до уваги коли мова про адекватність Кличка бути головою партії опозиції і висувати адекватного кандидатів․ Де речі, це друге питання треба ставити всім опозиційним партіям – якщо вони не є здібні висувати лише ОДНОГО кандидата, тоді вони не є здібні спільно захищати інтереси своїх виборців, і їм не місце у Верховній Раді․
MykhajloV _ 16.07.2012 18:45
IP: 80.93.113.---
pshelolub:
Куликов, Филиндаш и им подобные персонажи. Возникло ощущение что подобных людей встречал в своей жизни.
Вспомнил, точно один в один. Однокашник в средине 90-х продавал гербалайф повествуя о чудодейственной силе. Через несколько лет покрытый аллергическими пятнами с просветлёнными глазами убеждал в исцеляющем действии препарата вижн. Смотри, пятна – значит выходит гадость.
Потом он же убеждал присоединиться к доктор нона интернэшнл.
Такие друзья друг друга давно знают, сбор по интересам происходит по появлению объявлений наподобие:
Новый офис, набор сотрудников с з.п. 2000-3000 у.е. без опыта работы. Как сладостно читать им такие объявления. Ведь они то с опытом работы, и радостно встречают новый проект окунаясь с головой.Точно так же как и персонаж Сергея Лещенко.
Один штрих. Ни один такой проект не живёт долго, и приверженцев готовых клевать на красивые дорогие этикетки с копеешным содержанием всё меньше.
100%
MykhajloV _ 16.07.2012 18:43
IP: 80.93.113.---
Та хіба тільки Куліков? А товариш Філіндаш, який ще у листопаді 2011 року пропагував лівоцентристську коаліцію, а у липні – став паном і депутатом від бізнес-партії. А пан Усенко по Чернігівській області, який років з 5 переховувався від арешту за справою по спирт-заводу? Читайте уважно інтернет, там усе є.
Борис Кушнірук _ 16.07.2012 18:39
IP: 93.75.119.---
salodin:
"Потім Луценко взяв Куликова в список НУНС за квотою своєї "Народної самооборони", внаслідок чого Куликов і працює сьогодні народним депутатом."

Сколько стоило Куликову купить Луценка и где эти деньги?)
Це питання до пана Луценка.
Борис Кушнірук _ 16.07.2012 18:38
IP: 93.75.119.---
Яков Николаевич Осмоловский:
Закиди на адресу Куликова – серйозні. Хоча щодо зв'язків Куликова з Воєводіним – бажано навести ФАКТИ. Рішення суду з цього приводу не було, а чутками в таких справах не керуються.
Чекаємо відповіді Куликова.
Сергію, не зовсім зрозуміло, в який спосіб Ви обираєте ОДНУ особу зі списку, яку критикуєте? Невже Уляхіна та Куликов удостоїлися Вашої уваги лише через те, що раніше мали с Вами конфлікти?
Чому, скажімо, не виликала Вашого здивування поява в списку Кличка сина кримського бандита Мельника?
Або уманського підприємця Дикуна, відомого пограбуванням студентів, яких направляв на "роботу" за кордон?
І коли Ви вже покинете корчить іх себе вищого судію", якому відома істина в останній інстанції?
Журналіст може висловити особисту думку.
ВИРІШУЮТЬ – партії, які висувають кандидатів.
А виборці – оцінять щирість кандидатів. Врахувавши Вашу думку.
Ваше безапеляційність змушує скептично ставитись навіть до обгрунтованих претензій до кандидатів, вбачаючи особисті мотиви.
Сергій Лещенко пише про тих, про кого знає. Очевидно, що він не може знати все про всіх кандидатів в народні депутати від "УДАР". Зрозуміло, що і Ви не знаєте цього.
pshelolub _ 16.07.2012 18:32
IP: 176.8.17.---
Olha Berdadyn:
А разве в КОДе мало крыс?
Нетудиправда _ 16.07.2012 18:27
IP: 66.131.221.---
Якщо можуть бути сумніви в адекватності Куликова, якого Кличко висуває на кандидати в депутати, то чи немає ще більшого СУМНІВУ В АДЕКВАТНОСТІ КЛИЧКА очолювати партію, якщо він висуває недостойний кандидатів․ Думаю, що треба пригадувавти всім лідерам партій що вони мають моральну відповідальність за висування кандидатів на депутатів․
Olha Berdadyn _ 16.07.2012 18:27
IP: 95.135.251.---
Кличку одне може допомогти – відмовитись від висування мажоритарників самостійно, а з КОДом.
pshelolub _ 16.07.2012 18:26
IP: 176.8.17.---
Куликов, Филиндаш и им подобные персонажи. Возникло ощущение что подобных людей встречал в своей жизни.
Вспомнил, точно один в один. Однокашник в средине 90-х продавал гербалайф повествуя о чудодейственной силе. Через несколько лет покрытый аллергическими пятнами с просветлёнными глазами убеждал в исцеляющем действии препарата вижн. Смотри, пятна – значит выходит гадость.
Потом он же убеждал присоединиться к доктор нона интернэшнл.
Такие друзья друг друга давно знают, сбор по интересам происходит по появлению объявлений наподобие:
Новый офис, набор сотрудников с з.п. 2000-3000 у.е. без опыта работы. Как сладостно читать им такие объявления. Ведь они то с опытом работы, и радостно встречают новый проект окунаясь с головой.Точно так же как и персонаж Сергея Лещенко.
Один штрих. Ни один такой проект не живёт долго, и приверженцев готовых клевать на красивые дорогие этикетки с копеешным содержанием всё меньше.
Olha Berdadyn _ 16.07.2012 18:25
IP: 95.135.251.---
uralparen:
Ага, точно. Еще, если можно, про Брыля Константина Ивановича. Киевская область. Мажоритарщик потенциальный от Кличка.:)
Брыль участками не берет, а предпочитает наличку
http://www.rospres.com/specserv/3699/
uralparen _ 16.07.2012 18:07
IP: 92.240.116.---
Ага, точно. Еще, если можно, про Брыля Константина Ивановича. Киевская область. Мажоритарщик потенциальный от Кличка.:)
Sergey Ivanov _ 16.07.2012 18:00
IP: 109.72.121.---
На этот раз согласен с Лещенко... Куликов – "мутный товарищ"...
talka _ 16.07.2012 17:52
IP: 46.98.73.---
Aresta:
Классные аргументы к Сергею. Кандидат У которого он не заметит и не пропесочит, может быть ещё хуже,чем Куликов... Да и вообще сам Сергей дурак (здесь читаем трус). Нд-а-а, тупо, очень тупо,если это из штаба Кличко.А если от самого Куликова – то понятно, хорошего сказать нечего.
Корупція1374 Aтака Путіна1254 Свобода слова572 Зеленський44 Україна та Європа1105
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter