Владислав Синяговський

Людям, які були на Майдані

30 жовтня 2010, 03:57

Цей аматорський відеоролік ми зробили через три роки після Майдану, у 2008 році: в час, коли прийшло усвідомлення, що керівникам держави вже немає чого сказати людям очі в очі.



Тоді, у 2004, ми вірили і чекали на зміни, ми самі змінювалися і хотіли швидко стати європейцями – людьми, які живуть за правилами.

Завтра Україна обирає локальну, місцеву владу.

Не дай Боже, щоб діюча влада вдалася до фальсифікацій.

Балаганного Майдану вже не буде – буде трагедія для України.

Вікторе Федоровичу, якщо Ви – Президент України, то скажіть своїм не перешкоджати, не нагинати, не пресувати. Нехай люди обирають вільно.

На згадку про часи НАШОГО ВЕЛИКОГО ПІДНЕСЕННЯ цей короткий відеокліп.



Зрозуміло, що Майданна демократія – це архаїзм, а публічні масові заходи разом із тисячами людей за участю Президента – це балаган. Але, все ж таки, друзі, згадайте, якими полум'яними були звернення зі сцени, коли політики відкрито говорили про те, в що вірили щиро сотні тисяч, мільйони. І ми вірили...

І нас було багато...

Якщо ми були колись єдині, значить ми варті того, щоб завтра нас не обдурили.

P.S. Ролік зроблений мною (задум, відео) спільно з Т.Ульянич (режисер) та В.Якобсоном (відео)

powered by lun.ua
Коментарі — 250
Дядя Женя _ 03.11.2010 15:44
IP: 77.52.118.---
Владислав Синяговський:
Виключення з правил є. А система або є, обо їі немає; вона або синя, або красна і відтінки не мають значення.Якщо система демократична – то демократична, якщо в ній є недоліки – вона спроможна їх переварити і подолати на користь суспільного розвитку. Але якщо влади народу немає – то її немає, і це є єдиний її недолік (або навпаки, на думку бюрократа).
Владислав Синяговський _ 03.11.2010 15:09
IP: 195.78.59.---
Дядя Женя:
Важко не погодитися із такими загальними твердженням.
Але є виключення з правил й навіть в такій несправедливій країні як наша.
Дядя Женя _ 03.11.2010 15:00
IP: 77.52.118.---
Владислав Синяговський:
В будь якому суспільстві, яке існує в рамках держави, є своя бюрократія. І ця бюрократична частина ОБСЛУГОВУЄ інтереси державоутворювача, роль якого в демократичній державі виконує народ. Але буває (як у В.С. Висоцького – "О козле отпущения"), коли бюрократія починає обслуговувати в державі сама себе і практично стає виконувати роль державоуторювача – це і є теперішня Україна. Ви скажете, що є ще олігархи. Є. Але вони не заважають одне одному. Бо експлуатують одну й туж групу – народ, одні забирають надприбутки, інші ділять податки. І все.
Владислав Синяговський _ 03.11.2010 14:40
IP: 195.78.59.---
Дядя Женя:
В кожній демократії є своя бюрократія. І це не є слова антоніми:-)
Дядя Женя _ 03.11.2010 14:22
IP: 77.52.118.---
Владислав Синяговський:
Так, вони всі різні. На обличчя, стать. Але так, чи інакше вони зрадили. Зрадили, бо кожен з них поставив свій інтерес вище суспільного, вище інтересу тих юнаків, які за них стояли тоді. І вбили надію. А зрада і вбивство – одні, їх немає різних. А йти вперед потрібно, тільки де тепер той "перед" – попробуйте розповісти молоді. У "Європі, чи в Росії", в служінні народу і довгому очікуванні блага для себе, чи в служінні своєму карману і покращанню свого життя вже сьогодні... В будівництві демо чи бюрократіі.
Владислав Синяговський _ 03.11.2010 13:47
IP: 195.78.59.---
Дядя Женя:
"...но какими же надо быть ющенками-тимошенками-морозами-кинахами-порошенками и прочими..." Вони ж усі різні ющенки-тимошенки-морози-кинахи-порошенки. Вони усі різні і вони – живі люди. Якщо лише покладати провину на них, то ми наврядчи знайдемо вихід для розвитку. Нам самім "...треба йти вперед, бо у нас немає іншого виходу..." (як каже хлопець з "Пори" в нашому короткому фільмі.
Дядя Женя _ 03.11.2010 12:50
IP: 77.52.118.---
Впечатлило! Сильно впечатлило! Снова пережились ТЕ эмоции и чувства. Но какими же надо быть ющенками-тимошенками-морозами-кинахами-порошенками и прочими, чтобы так не оправдать надежды пятнадцатилетнего пацана... А ведь он с народом до конца, КРАСАВЕЦ. А вы кинули народ сразу же, когда пришли к власти, стали думать о себе. Вот пацана бы в президенты. Но вы его 100% его испортили, убив в нем НАДЕЖДУ. Нынешние ее-надежду-хотя бы не несли. От них трудно чего ожидать, но убить ее они не могут, потому как ее и не было. Возможно, взрастят...
lm198 _ 01.11.2010 15:00
IP: 178.95.58.---
vts-m:
Згода, відкладемо дискусію, приблизно, на тиждень.
Не вибачайтеся. Все ОК.
vts-m _ 01.11.2010 11:45
IP: 84.230.255.---
lm198:
Шановна ІМ,

я дуже вибачаюсь, що в мене не вийшло подискутувати з Вами на запропоновану тему. Давайте запостпонимо її на деякий час, згода?
Фелікс Хмельковський _ 31.10.2010 23:11
IP: 76.17.103.---
Дякую! Дякую за згадку.
lm198 _ 31.10.2010 20:36
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Звичайно, відпочивайте:-)
krabat-m _ 31.10.2010 20:35
IP: 109.162.42.---
lm198 _ 31.10.2010 20:29krabat-m:
"Висловлю свою думку, що тут його (людини, якій Ви беззаперечно довіряєте) влучність дала маху:-) "

Це насправді неважливо. Має значення той образ, який ми створюємо у віртуальному спілкуванні...
...Мене відволікають на якусь дурню, але мушу попросити перерву:-)
lm198 _ 31.10.2010 20:29
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Висловлю свою думку, що тут його (людини, якій Ви беззаперечно довіряєте) влучність дала маху:-)
krabat-m _ 31.10.2010 20:24
IP: 109.162.34.---
lm198 _ 31.10.2010 20:20
"Щодо Вас, то Ви це краще знаєте..."

Ну...Щодо мене, то жодного підтексту...Але влучність характеристики мені сподобалась...І людині, яка це сказала я довіряю беззаперечно:-)
lm198 _ 31.10.2010 20:20
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Варіантів може бути багато:-)
Щодо Вас, то Ви це краще знаєте, скажімо, візьмемо досконалість в лапки:-)
krabat-m _ 31.10.2010 20:14
IP: 109.162.34.---
lm198 _ 31.10.2010
"...Як самокритична людина, я розумію, що назва – з підтекстом..."

Та це неважливо хто...Важливо як:-)...То Ви думаєте що і я приховав якийсь підтекст? Цікаво який?:-)
lm198 _ 31.10.2010 20:05
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 19:40
"... інколи, стаю заручницею своїх власних недоліків."

А...Думаєте, що то я перший назвав Вас Міс Досконалість?...:-) Це Ви надто вибагливі до себе. А у всякої вибагливості є й зворотна сторона:-)
Хто ж це так мене назвав? Як самокритична людина, я розумію, що назва – з підтекстом.
Але, у будь- якому випадку, я її не вартую.
krabat-m _ 31.10.2010 19:59
IP: 109.162.34.---
lm198 _ 31.10.2010 19:40
"... інколи, стаю заручницею своїх власних недоліків."

А...Думаєте, що то я перший назвав Вас Міс Досконалість?...:-) Це Ви надто вибагливі до себе. А у всякої вибагливості є й зворотна сторона:-)
krabat-m _ 31.10.2010 19:55
IP: 109.162.34.---
lm198 _ 31.10.2010 19:49
"... Деякі речі вимагають..."

Це – непросто...Мушу подумати.То – напевне правда...Але мушу подумати.
lm198 _ 31.10.2010 19:49
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
"... Деякі речі вимагають забути про себе, вимагають довіри, що сяє, але не осліплює, вимагає цілковитої самовіддачі. Доведеться заплатити за всі невимовлені слова, за знехтувані почуття...
Треба буде врешті здати собі справу з наших страхів і нашої скупості, із засліплення і пихи, що не дають нам злетіти.
Треба буде усвідомити собі усі наші нездійснені жести, наші сльози, які ми ковтали, любов, якою ми нікого не зігріли, наші невиконані обіцянки і наш утрачений час."

Мені видається, що ці слова – це відображення тих людей, які легко вірили і так швидко зневірилися.
lm198 _ 31.10.2010 19:40
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 19:31
"... намагаюся дотримуватися деяких речей, які не проміняю нізащо."

...Вам легше...Вам відкрита дорога і Ви йдете тою дорогою вільно.
Я б не сказала, що вільно, інколи, стаю заручницею своїх власних недоліків.
А Ви? Що заважає Вам?
Я Вам зараз напишу декілька рядків.
krabat-m _ 31.10.2010 19:34
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:31
"... намагаюся дотримуватися деяких речей, які не проміняю нізащо."

...Вам легше...Вам відкрита дорога і Ви йдете тою дорогою вільно.
krabat-m _ 31.10.2010 19:32
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:24
От якщо до теми...Знаєте...Тоді я приходив на Майдан після роботи і дивився з гори на Інститутській і дивувався...Що рухало тими людьми...Тобто я знав, ЩО...Але було це не день...і не два...Я от думав:коли зневіряться...А проходили тиждні. Тільки минуло менше року і віра їхня вивітрилась... як дим...
lm198 _ 31.10.2010 19:31
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 19:22
"Ця тема – безкінечна..."

Проте, маю визнати, що далекий від якихось сталих переконань...Здебільшого інтуєтивні.
Поділяю Ваші переконання:-)
Хоч, намагаюся дотримуватися деяких речей, які не проміняю нізащо.
krabat-m _ 31.10.2010 19:26
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:22
"Ця тема – безкінечна..."

Проте, маю визнати, що далекий від якихось сталих переконань...Здебільшого інтуєтивні.
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter