Владислав Синяговський

Людям, які були на Майдані

30 жовтня 2010, 03:57

Цей аматорський відеоролік ми зробили через три роки після Майдану, у 2008 році: в час, коли прийшло усвідомлення, що керівникам держави вже немає чого сказати людям очі в очі.



Тоді, у 2004, ми вірили і чекали на зміни, ми самі змінювалися і хотіли швидко стати європейцями – людьми, які живуть за правилами.

Завтра Україна обирає локальну, місцеву владу.

Не дай Боже, щоб діюча влада вдалася до фальсифікацій.

Балаганного Майдану вже не буде – буде трагедія для України.

Вікторе Федоровичу, якщо Ви – Президент України, то скажіть своїм не перешкоджати, не нагинати, не пресувати. Нехай люди обирають вільно.

На згадку про часи НАШОГО ВЕЛИКОГО ПІДНЕСЕННЯ цей короткий відеокліп.



Зрозуміло, що Майданна демократія – це архаїзм, а публічні масові заходи разом із тисячами людей за участю Президента – це балаган. Але, все ж таки, друзі, згадайте, якими полум'яними були звернення зі сцени, коли політики відкрито говорили про те, в що вірили щиро сотні тисяч, мільйони. І ми вірили...

І нас було багато...

Якщо ми були колись єдині, значить ми варті того, щоб завтра нас не обдурили.

P.S. Ролік зроблений мною (задум, відео) спільно з Т.Ульянич (режисер) та В.Якобсоном (відео)

powered by lun.ua
Коментарі — 250
lm198 _ 31.10.2010 19:24
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
...Хто легкий у вірі, той швидкий у зневірі.
Золоті слова.
krabat-m _ 31.10.2010 19:22
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:19
"... не хочеться сердити людей, котрих цікавить тема."

Нажаль небагато проте людей, яких зацікавила тема, запропонована Владиславом...Хто легкий у вірі, той швидкий у зневірі.
lm198 _ 31.10.2010 19:22
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 19:14
"... вже зовсім відійшли від теми."

Навпаки!"...І ми вірили...І нас було багато...Якщо ми були колись єдині, значить ми варті того...":-)
Ця тема – безкінечна:-) Але яка актуальна.
krabat-m _ 31.10.2010 19:20
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:14
"... вже зовсім відійшли від теми."

Навпаки!"...І ми вірили...І нас було багато...Якщо ми були колись єдині, значить ми варті того...":-)
lm198 _ 31.10.2010 19:19
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Я жартую:-)
Але не хочеться сердити людей, котрих цікавить тема.
krabat-m _ 31.10.2010 19:17
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:14
"Потрібно заощаджувати трафік:-) "

О так...Я про це навіть не подумав:-)...Втім маю практично необмежений:-)
lm198 _ 31.10.2010 19:14
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 18:59
"Чому Ви запитали про спілкування?"

Бо ми у Владислава вже наклацали мало не 20 коментарів:-)
Так, Ви праві, вже зовсім відійшли від теми.
Потрібно заощаджувати трафік:-)
krabat-m _ 31.10.2010 19:12
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 19:02
"... але Грем – неймовірна дівчина!"

Хм...Нутак...Головно вміє вирішувати проблему спілкування:-)
krabat-m _ 31.10.2010 19:10
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 18:59
"Чому Ви запитали про спілкування?"

Бо ми у Владислава вже наклацали мало не 20 коментарів:-)
lm198 _ 31.10.2010 19:02
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 18:49
"Так, спілкуюсь:-) "

А чому Ви смієтесь?:-) От Мені Грем розказувала, що як була у Львові, то телефонувала Вам... Але телефон – надто зобов"язує...Чи нє?
Все залежить від людини, але Грем – неймовірна дівчина!
lm198 _ 31.10.2010 18:59
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Щиро рада за неї, впевнена, що матиме хорошого чоловіка:-)
Чому Ви запитали про спілкування?
krabat-m _ 31.10.2010 18:59
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 18:49
"Так, спілкуюсь:-) "

А чому Ви смієтесь?:-) От Мені Грем розказувала, що як була у Львові, то телефонувала Вам... Але телефон – надто зобов"язує...Чи нє?
krabat-m _ 31.10.2010 18:56
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 18:45krabat-m:
"І, навіть, сьогодні все, що сказав священик відносно політичного вибору це:" Оберіть Ісуса..."

От у мене моя дівчинка -архітектор...одна з двох, яка принесла "благу вість" про Майдан, відвідувала одну з "харизматичних" церков...Призналася не так давно, що стала вірною УГКЦ і повесні має вийти заміж за нововисвячуваного священника. Поїде з ним у його сільську парафію десь в Карпатах.
lm198 _ 31.10.2010 18:49
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Так, спілкуюсь:-)
krabat-m _ 31.10.2010 18:47
IP: 109.162.43.---
Перепрошую, якщо якимись власними сумнівами зачепив чи може занадто зфокусував на чомусь вторинному...А Ви, добра lm198, спілкуєтесь з кимось із "наших" поза блогами?
lm198 _ 31.10.2010 18:45
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Ви – праві.
І, навіть, сьогодні все, що сказав священик відносно політичного вибору це:" Оберіть Ісуса, думайте своїм серцем та розумом."
Мені – до душі така "суб"єктивна-об"єктивність":-)
Вважаю, що саме такі настанови священик повинен давати людям, а не агітувати за певні політичні сили.
krabat-m _ 31.10.2010 18:37
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 18:24krabat-m:
"Відносно отців, вони – люди, може бути всіляке, нехай самі за себе відповідають.
У нас таких нема,"

Ви ж напевно вірна УГКЦ...Був я у ваших Храмах на службі...Навіть от і недалеко від Львова...В Новояворові. Гарне враження.
lm198 _ 31.10.2010 18:24
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
Є люди, які роблять пожертви від чистого серця, важко перевірити щирість намірів.
Хтось може жертвувати багато, а хтось – нічого, для Бога це – не головне.
Відносно отців, вони – люди, може бути всіляке, нехай самі за себе відповідають.
У нас таких нема, знаю отців, які живуть дуже скромно, надзвичайно багато зробили для Церкви, постійно щось оновлюють, ремонтують, парафіяни приймають у цьому участь. Усе у всіх – на виду. А, якщо десь є такі, для яких покликання служити Господу і людям – не основне, то вони мене не цікавлять. Бог їм – суддя.
krabat-m _ 31.10.2010 18:11
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 18:00
"...Але, в результаті, нічого не приховаєш..."

Але от поясніть...Для чого Церква ті " дари" приймає? Чому вона найчастіше на стороні владоймущих? Як можуть Отці на мерседесах їхдити, коли посполиті на копійки проживають? Ну нехай світські бонзи...бідних народ наш нізащо поважати не буде, ще й насміхатиметься...А от пастирі душ наших?
lm198 _ 31.10.2010 18:00
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 17:42
"Так, Суддя є, але багато хто вважає, що зможе обійтися без Нього..."

Хм...Вони просто вважають, що Суддя продажний як і призначені ними судді...Не скупляться на пожертви...Цілують руки Владикам...Золотять куполи їхніх храмів. А отці мовчать.
Було б дуже зручно, якщо б ми могли за цінними пожертвами заховати наші гріхи, більше того, у світському житті таке практикують.
Але, в результаті, нічого не приховаєш, бо "цінні пожертви" не применшать провини.
Нас запитають:" Чи жив ти по моїх заповідях?"
krabat-m _ 31.10.2010 17:50
IP: 109.162.43.---
...Отці мовчать...А коли мовчати вже не вдається, кажуть прісне, всяка влада, мовляв, від Бога...Тільки змовчують, що дуже рідко – як нагорода...а частіше – як випробування...а ще часом – як покарання.
krabat-m _ 31.10.2010 17:46
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 17:42
"Так, Суддя є, але багато хто вважає, що зможе обійтися без Нього..."

Хм...Вони просто вважають, що Суддя продажний як і призначені ними судді...Не скупляться на пожертви...Цілують руки Владикам...Золотять куполи їхніх храмів. А отці мовчать.
lm198 _ 31.10.2010 17:42
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 17:23
"А як би хотілося, щоб була і мораль, і честь... Невже це – нереально?"

Нажаль. Реально...Але не можливо. Навіть коли однодумці.Марнославство і слабкодухість причина того. Можливе якесь наближення. Коли домовляються про певні правила.І то має бути тоді суддя...Чи нє?
Так, Суддя є, але багато хто вважає, що зможе обійтися без Нього, тому і махнули рукою на правила, думають, що – найхитріші та найрозумніші.
Але Його суду нікому з нас не уникнути.
krabat-m _ 31.10.2010 17:35
IP: 109.162.43.---
lm198 _ 31.10.2010 17:23
"А як би хотілося, щоб була і мораль, і честь... Невже це – нереально?"

Нажаль. Реально...Але не можливо. Навіть коли однодумці.Марнославство і слабкодухість причина того. Можливе якесь наближення. Коли домовляються про певні правила.І то має бути тоді суддя...Чи нє?
lm198 _ 31.10.2010 17:23
IP: 178.95.174.---
krabat-m:
lm198 _ 31.10.2010 17:04
"...Інша справа, що їх у той потяг-систему не впускають."

Можливо, що "тим" людям у той потяг і неварто...Але я Вам, мудра lm198, скажу...Немає у них ніякої "системи". Так...Сходка "поінтересах"...Немає у них ніякої моралі. Ні "окремої" ні прийнятої. Немає у них ніякої честі. Ні "власної", ні людської. Лиш марнославство і жадоба...Вони програють.
А як би хотілося, щоб була і мораль, і честь... Невже це – нереально?
Корупція1411 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121 Мовне питання187
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter