Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Прокремлівська більшість розпочала наступ на українську мову

20 вересня 2008, 15:56

19 вересня 2008 року Блок Юлії Тимошенко спільно з Партією регіонів та комуністами проголосували за надання російській мові статусу державної.

Так зване "ситуативне голосування" цих фракцій за проект Закону України "Про державну службу" (N1400), внесений народним депутатом України В. Януковичем, розпочало новий етап втілення кремлівської ідеї щодо "облаштування" України.

Якщо з 2 вересня 2008 року Блок Юлії Тимошенко спільно з Партією регіонів та комуністами здійснював форсований перехід до парламентської республіки, то з минулого тижня прокремлівська більшість взялась за нищення основ конституційного ладу України.

Вже сьогодні вірнопіддані Кремля хочуть, щоб обов'язковою вимогою до осіб, що вступають на державну службу і претендують на зайняття посад державної служби була вимога вільно володіти державною та російською мовами (п.3 ч.1 статті 21 проголосованого проекту Закону України "Про державну службу").

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вважає, що у такий спосіб прокремлівська більшість проводить ревізію Конституції України, яка визначає, що державною мовою в Україні є українська, та прагне обмежити доступ українців до державної служби або зробити з них служак російської імперії, таких собі, за влучним висловом Шевченка, "землячків з циновими ґудзиками".

Сьогодні вже очевидно, що режим Путіна-Мєдвєдєва оголосив повну мобілізацію всіх своїх агентів в Україні з метою встановлення у нашій державі маріонеткового промосковського режиму. 2 вересня 2008 року мобілізовані Москвою "раби, подножки, грязь Москви" розпочали бліцкриг проти Української держави. Поки що перевага на їхньому боці. Завадити реалізації московського сценарію можуть позачергові вибори до українського парламенту.

Історія свідчить, що невдалий бліцкриг закінчується Нюрнбергом.

Верховна Рада України має бути розпущена!

powered by lun.ua
Коментарі — 416
AlexeyBorman _ 24.12.2008 18:30
IP: 78.26.128.---
Дорогой Олег!

В принципе, возможно я буду голосовать за Вас, но у меня к Вам есть две претензии:
1. Вы не замечаете (человек у которого в родне почти все святые обязан заметить!) главную несправедливость мерзость и гнусность в нашем государстве.

2. Зачем связывать вопросы функционирования русского языка с фактом московского государственного жлобства? Украина, скажем не Литва, и русский язык для нее такой же нативный, как и украинский. (Кстати, какой роднее – это еще вопрос не исследованный). Поэтому Ваша позиция в данном вопросе мне кажется просто глупой.

С неизменным почтением,
А.М. Борман
Rosty-Rosty _ 30.09.2008 06:22
IP: 189.72.244.---
Нація-націоналізм-націоналіст-націобудівництво – слова, різниця між якими лише у нашому сприйнятті, тобто власному попередньому досвіді.
Добре – все своє, рідне, отримане у дитинстві від людей гідних довіри.
Так з'являється традиція, яка керує вчинками, торує майбутнє... і т д.
У 1995 році викладачі одного з університетів Києва попали на відзначення Конотопської битви. Море знамен, переважали червоно-чорні, Деякі кажуть-якось незвично, аж моторошно, страшно -червоно-чорне.
А коли перед цим 40 років марширували під червоно-кривавими -нічого без вибору.
Треба добре знати, що то є наше, своє. До глибини дійти, відчути, і не з подачі сусідського дяді. А рідної матері, яку любимо, не за те, що вона найкрасивіша, а за те, що рідна й єдина. наша українська.
Іхалайнен _ 29.09.2008 18:46
IP: 92.113.116.---
Проте більш імовірним мені видається (з огляду на задані питання по літературі, перелік письменників), що автор – звичайний графоман-невдаха, який озлобився і вирішив: "а, ви так? Тогда ви вообще нє существуєтє, протівниє!"
Іхалайнен _ 29.09.2008 18:03
IP: 94.178.60.---
Вибачте, був відсутнім.
2 кро:Думаю, Ви неуважно прочитали анонсований Вами ж текст. Зверніть увагу: людина пише: " Западная Русь", " Русский Мир", " украинского языка не существует" і інші " перли", в кількох українських словах (так "существует " таки чи ні?) робить помилки. Явно пише людина, яка живе в якомусь примарному, вибудованому із власних фантазій світі, такий собі ельф із королівства Лотлорієн. А я Вам таку цитату наведу: "...по мере развития...галюцинации становятся устрашающими и фантастическими.Наступает помрачение сознания...с дезориентировкой в окружающем при сохранении сознания собственной личности...Сопровождается...отрывочными бредовыми идеями. Больные...повышено говорливы..." і т. д. Це "Справочник фельдшера", розділ "Алкогольный делирий". Схоже? А Ви цей словесний потік всерйоз сприймаєте.
кpo _ 28.09.2008 18:51
IP: 77.239.179.---
.
Шановний Unique

Я би волів, щоби БЮТ таки проголосував за російську мову.
Бо тоді мали би іще деякі шанси припинити в країні розбрат і перейти до будівництва.

Щодо брехливості Тягнибока чи його аналога Вітренки, то така вже їхня прохвесія.
Бо вони обидва не настільки дурні щоби вірити у дурниці, за які борються та на яких заробляють.
Отже брешуть постійно.
Але найбільше (перепрошую, якщо Вас травмую) бреше Тимошенко.
.
Unique _ 28.09.2008 16:03
IP: 91.124.42.---
28.09.2008 10:46___ кpo
Наступним Вашим кроком до об'єктивності мало б стати визнання брехливості Тягнибока, адже БЮТ обіцяв у другому читанні вилучити тезу про обов'язковість знання російської мови держслужбовцями, на шкоду їх кваліфікації, при тому що істерика щодо зради націнтересів та другої державної мала б підстави лише при наявності таких пропозицій в змінах до Конституції.

Християнське таке цілком брехливе лицемірство...
кpo _ 28.09.2008 10:46
IP: 77.239.179.---
.
Шановний Unique

Якби не знав, що Ви нацюк. то за цей пост Вас поцілував би;-)
Частково.
.
Unique _ 28.09.2008 10:40
IP: 91.124.119.---
28.09.2008 01:27___ Rosty-Rosty
Соціум, який сформувався історично в усіх державах – це вже даність, змінити яку неможливо і міняти яку ніхто не пробує.
Державність може гарантувати тільки політична нація, нація громадян саме цієї держави. Тобто, націоналізм – це історія, кривава, героїчна і славетна – але історія.
Політичне чи економічне домінування якоїсь нації над іншими – меншими – в рамках території – це конфронтація, ці ж дракони, які існують тому, що з ними можна боротися, пояснення власної недолугості,заміна будівництва – боротьбою, принагідно відбираючи від борців із драконами владу та гроші.
Борітеся – поборете. Може... Колись... Якщо ми нічого не придумаємо...
Ні перемоги, ні поразки не буде ніколи.
Важливий сам процес. І тільки він...
кpo _ 28.09.2008 09:13
IP: 77.239.179.---
.
Шановний Rosty-Rosty

Ви помиляєтесь.
Не я тут працюю не термінатором, а асенізатором;-)

Пару років перед майданом та одразу після нього були в мене деякі ілюзії щодо прекрасного майбутнього і песпективності нашого "утворення".

Зараз, "найбільш вірогідним найменьшим злом" може бути створення трьох федеральних округів, як пише автор ось цієї статті
http://www.zvezda.ru/politics/2008/07/10/ukraina_6.htm

Шлях "через Росію" може для України виявитись найкоротшим
До ліберально-демократичного суспільства, яке мені подобається.

Доречі, вчора бачив у п"яти копійках свободівського політтехнолога ("мозок" партії).
Дебіл-дебілом. Просто неймовірна сільська простота і дурість.
Каже, головне відібрати майно у інородців і пороздавати етнічним українцям. Під керівництвом наших фашистів (Свободи).
І все буде добре.
.
Rosty-Rosty _ 28.09.2008 02:14
IP: 189.72.244.---
to KRO

А з яких це пір Вас українське турбує у значенні збереження?
Ви ж тут термінатором працюєте.
Rosty-Rosty _ 28.09.2008 01:27
IP: 189.72.244.---
to Unique
Два крила має будь-який конструктивний націоналізм -соціальне і національне.
І не лякайте нас націоналізмом та націоналістами.
Нормальні націоналісти роблять УСЕ ЩО ЙДЕ НА КОРИСТЬ НАЦІЇЇ
як сукупності етносів у державі.
У протилежному разі, це не націоналісти, а попи Гапони.
Вся біда у тому, що націоналісти в Українськму поруйнованому і розірваному суспільстві не можуть достукатися до своїх. Криза ідентичності й довіри до ближнього.
Тому вони не біля влади, бо народ забитий колишньою совєтскою та нинішньою російською, за відсутності спротиву з українсьекого боку, пропагандою, поки що не розуміє. що може врятувати його від московської орди...
А придивіться до Росії – дії фашистського режиму сліпо підтримують 80 % населення.
І воювати буде ще не раз, пересидіти у своїй хаті-скраю не вдасться.

Стосовно, кількості виборів. Їх має бути стільки, скільки необхідно для формування дієвої влади.
кpo _ 27.09.2008 19:53
IP: 77.239.179.---
.
Шановний.Іхалайнен

А мені здається, що автор тієї статті досить точно ухопив деякі риси українського нацизму та сучасної української культури.

Наприклад, він нарешті показав звідки походить самовбивче намагання українських нацистів до руйнування міської (панської) російськомовної культури за будь яку (!) ціну.

Щодо фатальної (за автором) безплідності української культури. то я на відміну від автора статті вважаю, що просто на її розвиток ніхто не дасть нам часу. Освіта-культура-наука-промисловість. які нацисти зараз руйнуйть в російськомовній формі практично не мають шансів на "відродження" в формі україномовній. Це означає. що дурна українізація-декультуризація веде Україну прямо до послаблення і залежності від тієї ж Росії.
.
Іхалайнен _ 27.09.2008 17:47
IP: 92.113.54.---
27.09.2008 11:06__кро
Із величезного текста ясно одне: автор з такою бідою, як олігофренія і ущербність знайомий не з чужих слів; навпаки – це своє, вистраждане...
кpo _ 27.09.2008 11:06
IP: 77.239.179.---
.
Шановний

Ось тут знайшовся лінк на цікаву статтю про мову, аргументи із якої я ніяк не можу спростувати
http://www.zvezda.ru/politics/2008/07/10/ukraina_6.htm
.
Пєтровіч _ 25.09.2008 17:51
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 13:17___ командор
Учите биографию своего лидера уже сейчас. И попробуйте отвечать за сделанное/или несделанное/ даже в малом,потому что Украине требуются ответственные политические силы. А то так и будете существовать малоизвестной политсилой с поддержкой населения в 1%.
Не займайтесь демагогією.
Я вже казав, що Ви нахабно брешете, але Ви все одно продовжуєте.
Олег Тягнибок прийшов у парламент після того як були прийняті рішення про знищення ядерної зброї, передачу стратегічних літаків Росії або їхнє знищення.
А "Свобода" відповідальна політична сила, тому й росте підтримка і вже сьогодні сягає поза три відсотки.
командор _ 25.09.2008 13:17
IP: 212.109.39.---
"... У 1998 році проходить у парламент. Йде від націоналістів і не ховається під псевдодемократичними гаслами. У 2002 році, коли балотується по тому ж округу, отримує ще більшу підтримку людей, переконуючись, ..."

Учите биографию своего лидера уже сейчас. И попробуйте отвечать за сделанное/или несделанное/ даже в малом,потому что Украине требуются ответственные политические силы. А то так и будете существовать малоизвестной политсилой с поддержкой населения в 1%.
Пєтровіч _ 25.09.2008 13:02
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 12:38___ командор
25.09.2008 12:24___ Пєтровіч

Кстати Тягнибок был в Раде когда резали вооружение на металлолом.Так что резали с его молчаливого согласия.
Если есть желание померяться,кто из нас больше украинец,то для меня в этом нет необходимости. Ваш друг ЮНИК обо мне вам все расскажет.
А руба вопрос ставится после пятых стограмм.Жалко только что не пью.
Ви боягузливо з'їжджаєте з теми. Аргументів, враховуючи Ваш дуже низький інтелектуальний рівень, чекати не приходиться. А питання руба ставиться тоді, коли не хочуть ховати в папірчики. Про сто грам – це видно атавізми Вашого попереднього життя. Дивні асоціації з алкоголем говорять самі за себе.

Юнік – це юлєфан, про якого не варто говорити.

І ще раз наголошую: перестаньте нахабно брехати. Тягнибок не був у Раді, коли ухвалювалось рішення про те, щоб відправити озброєння під ніж.
командор _ 25.09.2008 12:38
IP: 212.109.39.---
25.09.2008 12:24___ Пєтровіч

Кстати Тягнибок был в Раде когда резали вооружение на металлолом.Так что резали с его молчаливого согласия.
Если есть желание померяться,кто из нас больше украинец,то для меня в этом нет необходимости. Ваш друг ЮНИК обо мне вам все расскажет.
А руба вопрос ставится после пятых стограмм.Жалко только что не пью.
Пєтровіч _ 25.09.2008 12:24
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 11:34___ Пєтровіч
А набираю я дійсно наосліп. Тобто моя думка лягає безпосередньо на клаву. Ви й цього не можете, тому й заздрите.
25.09.2008 12:15___ командор
И то что у вас руки работают быстрее мозгов я сразу сказал.
Складнощі з перекладом? Я вже Вам написав: Що ж до Вашого зауваження про мої мізки, то не треба так перейматися, Вам ніколи не досягти моїх скромних інтелектуальних результатів. Ви навіть українську мову вивчити не можете (для довідки – олігофренів учать мові впродовж 3 років, з проголошення Незалежності пройшло 17, майже 6 строків по 3 роки).

Оскільки у Вас з логікою дуже сутужно, поставлю питання руба: Ви в шість разів тупіші за олігофрена? Вам складно вивчити мову? Чи Ви ненавидите українське так, що плювати хотіли на мову? Хто Ви: окупант (нащадок окупанта, який всотав дух своїх злочинних предків) чи розумово-не-спроможний?
Пєтровіч _ 25.09.2008 12:15
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 11:38___ командор
Не совсем так. Стратегичному партнеру передано не более 15% техники.А остальная -ПОРЕЗАНА НА МЕТАЛЛОЛОМ местными патриотами, а аэродромы базирования разобраны,кстати тоже патриотами.
Ще раз наголошую: не займайтеся пліткарством. Ядерну зброю та літаки здали не українські патріоти, а московські холуї, які шляхом маніпуляцій та скурвленої позиції так званих націонал-демократів, по суті тих самих московських холуїв – всіх цих драчів-яворівських-павличків-з-мовчанами – опинилися на чолі Незалежної України.

І різали теж вони – московські холуї. Українські патріоти тут ні до чого. Не було таких при владі за всі 17 років.

А про ядерну зброю скажу лише одне: еліта, дійсна еліта, яка є шляхетною, мудрою і мужньою, а не та псевдоеліта, яка сьогодні є при владі в Україні, дбатиме і про зовнішню безпеку і про внутрішній розвиток. І про ядерну зброю, і про українські школи. Поважатиме народ, бо сама є його частиною. Частиною української нації, а не "політичними українцями" типу Грігянс, Фєльдмана, Каламойського, Ахмєтова, Фірташа, Януковича, Рабіновіча, Арфуша, Аделаджи, Чєрнавєцького та багатьох інших.
командор _ 25.09.2008 12:15
IP: 212.109.39.---
25.09.2008 11:34___ Пєтровіч

Мне безразлична ваша зарплата не переймайтесь.
И то что у вас руки работают быстрее мозгов я сразу сказал.
Просто очень много народу зарабатывает на манипулировании сознанием и понятиями и передергивании,и появление желающего заработать на этой ниве существенно ничего не поменяет.
Не напыняйтесь нанести личные уколы,мне они безразличны,лучше пишите что-нибудь по существу и правдоподобно.
командор _ 25.09.2008 11:38
IP: 212.109.39.---
25.09.2008 09:50___ Пєтровіч
25.09.2008 09:45___ командор

25.09.2008 00:12___ Україноцентрист

Если бы Кравчук и компания оставили я.оружие,то к этому времени его бы уже разворовали и продали кому-попало.Ладу не можем дать обычным боеприпасам.

Це меншовартісна позиція. Немає потреби навіть обговорювати.

Не нагаваривайте на себя.Это не позиция меншовартости,это жесткая реальность. Не хватало бы еще самовозгораний на базе хранения Я.оружия.
Я бы для начала поставил более реальную задачу-например организовать школьное питание и доставку детей в школу.Комплектация школ,особенно сельских, учителями. Обеспечить,например,приюты для престарелых медикаментами и едой.Не забивайте себе голову всякой ерундой типа ядерного оружия.

Кстати где наши Ту-160?

У "стратегічного партнера" нашої лже-еліти – в Москві.

Не совсем так. Стратегичному партнеру передано не более 15% техники.А остальная -ПОРЕЗАНА НА МЕТАЛЛОЛОМ местными патриотами, а аэродромы базирования разобраны,кстати тоже патриотами.
Пєтровіч _ 25.09.2008 11:34
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 10:37___ командор
25.09.2008 09:48___ Пєтровіч

Я еще ничего не утверждал,а уже плиткаство.Вам в школе не говорили,что вешать ярлыки-плохо? Хорошо бы у Петровича так быстро и мозги работали как руки по клаве. Или зарплата сдельная?
Хіба це не Ви писали:

24.09.2008 23:07___ командор
Поэтому соберите лозунг Ющенко- президент Украины для украинцев в гармошку и попробуйте развернуть лозунг более перспективного украинца Тягнибока.
Тепер покажіть, де я писав, що "Ющенко – президент України для українців"?
Такого не було. Отже, Ви – пліткар. І це не ярлик, це – доведений факт.

Що ж до Вашого зауваження про мої мізки, то не треба так перейматися, Вам ніколи не досягти моїх скромних інтелектуальних результатів. Ви навіть українську мову вивчити не можете (для довідки – олігофренів учать мові впродовж 3 років, з проголошення Незалежності пройшло 17, майже 6 строків по 3 роки). А набираю я дійсно наосліп. Тобто моя думка лягає безпосередньо на клаву. Ви й цього не можете, тому й заздрите.

І, останнє, чому Вас усіх так муляє чиясь зарплата? У Вас проблеми? То не треба їх перекладати на інших. Вирішуйте їх самостійно.
командор _ 25.09.2008 10:37
IP: 212.109.39.---
25.09.2008 09:48___ Пєтровіч

Я еще ничего не утверждал,а уже плиткаство.Вам в школе не говорили,что вешать ярлыки-плохо? Хорошо бы у Петровича так быстро и мозги работали как руки по клаве. Или зарплата сдельная?
Пєтровіч _ 25.09.2008 09:50
IP: 77.123.117.---
25.09.2008 09:45___ командор
25.09.2008 00:12___ Україноцентрист

Если бы Кравчук и компания оставили я.оружие,то к этому времени его бы уже разворовали и продали кому-попало.Ладу не можем дать обычным боеприпасам.
Це меншовартісна позиція. Немає потреби навіть обговорювати.

Кстати где наши Ту-160?

У "стратегічного партнера" нашої лже-еліти – в Москві.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter