Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Прокремлівська більшість розпочала наступ на українську мову

20 вересня 2008, 15:56

19 вересня 2008 року Блок Юлії Тимошенко спільно з Партією регіонів та комуністами проголосували за надання російській мові статусу державної.

Так зване "ситуативне голосування" цих фракцій за проект Закону України "Про державну службу" (N1400), внесений народним депутатом України В. Януковичем, розпочало новий етап втілення кремлівської ідеї щодо "облаштування" України.

Якщо з 2 вересня 2008 року Блок Юлії Тимошенко спільно з Партією регіонів та комуністами здійснював форсований перехід до парламентської республіки, то з минулого тижня прокремлівська більшість взялась за нищення основ конституційного ладу України.

Вже сьогодні вірнопіддані Кремля хочуть, щоб обов'язковою вимогою до осіб, що вступають на державну службу і претендують на зайняття посад державної служби була вимога вільно володіти державною та російською мовами (п.3 ч.1 статті 21 проголосованого проекту Закону України "Про державну службу").

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вважає, що у такий спосіб прокремлівська більшість проводить ревізію Конституції України, яка визначає, що державною мовою в Україні є українська, та прагне обмежити доступ українців до державної служби або зробити з них служак російської імперії, таких собі, за влучним висловом Шевченка, "землячків з циновими ґудзиками".

Сьогодні вже очевидно, що режим Путіна-Мєдвєдєва оголосив повну мобілізацію всіх своїх агентів в Україні з метою встановлення у нашій державі маріонеткового промосковського режиму. 2 вересня 2008 року мобілізовані Москвою "раби, подножки, грязь Москви" розпочали бліцкриг проти Української держави. Поки що перевага на їхньому боці. Завадити реалізації московського сценарію можуть позачергові вибори до українського парламенту.

Історія свідчить, що невдалий бліцкриг закінчується Нюрнбергом.

Верховна Рада України має бути розпущена!

powered by lun.ua
Коментарі — 416
Kitty _ 21.09.2008 17:50
IP: 92.113.0.---
21.09.2008 16:36___ Лицар
Цікаво, а що вас обурює у позиції ВО "Свобода". Я не є їхнім прихильником, та цікаво знати вашу думку.
Они из той породы людей, которые начисто лишены гибкости (в лучшем значении этого слова). Они знают, как должно быть. но совершенно игнорируют тот факт, что жизнь – не математика, что прямая может оказаться не самым коротким (а то и вовсе тупиковым) путём к воплощению своих идеалов. Подобно большевикам, они хотят осчастливить людей насильно. Разница между ними и коммуняками только в том, что идеология последних утопична. Но методы – идентичны. Результат предсказуем: кровь, горе миллионов людей – и неизбежный крах.
Примерно так, если не рассусоливать.
Лицар _ 21.09.2008 17:38
IP: 80.93.124.---
21.09.2008 17:33___ UKRAYINKA-Z-PIVDNIA
Персонально для дописувача Лицаря.

1. Чхав я на гаранта.
2. Але для об"єктивності продивився статтю. Нічого там немає. Мова йде про універсал – папір для сортіру. У ситуації з БЮТівським голосуванням мова йде про реальний ЗАКОН.
3. саме тому ПРдуни так ринулись БЮТ захищати, ніби раніше його прокльонами не поливали.
UKRAYINKA-Z-PIVDNIA _ 21.09.2008 17:33
IP: 195.78.244.---
Персонально для дописувача Лицаря.
Ось тут натрапила на статтю, де між іншим йдеться і про те, як наш гарант "відстоював" українську, як єдину державну. Не полінуйтесь, прочитайте. Мо, трохи охолоните.

http://www.svoboda.com.ua/?Lev=archive&Id=4332
UKRAYINKA-Z-PIVDNIA _ 21.09.2008 17:31
IP: 195.78.244.---
Персонально для дописувача Лицаря.
Ось тут натрапила на статтю, де між іншим йдеться і про те, як наш гарант "відстоював" українську, як єдину державну. Не полінуйтесь, прочитайте. Мо, трохи холоните.
Yuri_D _ 21.09.2008 17:17
IP: 94.178.78.---
21.09.2008 16:52___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
Цікаво, автор випадково не сусідствовал по шкільній парті з Димою
Корчинським, бо дуже схожі методи в них обох?
Якщо навіть не з однієї "кАнтори", то спрямованість і результати дій – схожі.
Лицар _ 21.09.2008 16:59
IP: 80.93.124.---
21.09.2008 16:53___ Yuri_D
21.09.2008 16:35___ Лицар 21.09.2008 16:23___ Лицар
"_Лицарю", поліглоте Ви наш (перепрошую, навряд чи наш, радше прокремлівський), – "доречі" пишеться окремо.
Доречі (не лякайся) я володію ще трьома іноземними мовами
До речі, – не сумніваюся, що володієте. Один знайомий казав, що в КДБ доплачували за знання мов. Щодо "лякатися" – смішно, співчувати – теж ні, невже КГБістської пенсії не вистачає?

Юрасику! Ти не відповів на моє питання: що в моїх постах ФСБшного?
Мо, те, що мене обурює голосування БЮТу щодо українскої мови?
То це має обурювати будь-якого українця (про кацапів типу Андрія-зі-Сходу не кажу)...
Лицар _ 21.09.2008 16:56
IP: 80.93.124.---
Наталко!
Кацапська література ані чим не "величніша", ніж десятки інших літератур світу...
Для українців достатньо того, що вони проходять зараз за курсом іноземної літератури у школі – досить виважений курс.
А "Малая земля", "Взрождение" и "Целина" не можуть конкурувати з Шекспиром та Гюго.
Yuri_D _ 21.09.2008 16:53
IP: 94.178.78.---
21.09.2008 16:35___ Лицар 21.09.2008 16:23___ Лицар
"_Лицарю", поліглоте Ви наш (перепрошую, навряд чи наш, радше прокремлівський), – "доречі" пишеться окремо.
Доречі (не лякайся) я володію ще трьома іноземними мовами
До речі, – не сумніваюся, що володієте. Один знайомий казав, що в КДБ доплачували за знання мов. Щодо "лякатися" – смішно, співчувати – теж ні, невже КГБістської пенсії не вистачає?
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 21.09.2008 16:52
IP: 77.121.157.---
Провокація типова для "Свободи" в останній час, що зайвий раз підкреслює замовний характер матеріалу. Цікаво, автор випадково не сусідствовал по шкільній парті з Димою
Корчинським, бо дуже схожі методи в них обох?
Наталья _ 21.09.2008 16:44
IP: 212.115.225.---
ПОВТОРЮСЬ Викладання росйської та вивчення російської літератури повинно залишитись на такому достойному рівні,як це було в радянські часи в українських школах (в такому наприклад переферійному містечку,де навчалась я) -АЛЕ! для місцевостей України з великою щільністю проживання етнічних росіян, з паралельниміснуванням там абсолютноукраїнських шкіл,АЛЕ! з іноземною літературою тільки для російських авторів на мові оригіналу.Це тільки буде розвивати наших дітей й давти їм можливість відчути велич російської літератури. Я вже не кажу про мир та злагоду в суспільстві,бо ми такі пермішані є,вже нічого н поробиш.
Игрек-минус До речі,навіть в мої совєтські часи я готувлась до вузу по Ландсбергу в україномовному варіанті.
Лицар _ 21.09.2008 16:36
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 16:33___ Kitty
Сама себе удивляюсь... Ну как я могла совсем недавно желать ВО "Свобода" пройти в парламент вместо коммуняк?! И те, и другие – крайне опасные для общества извращенцы. Место им не в ВР, а в закрытой резервации. Вот там пускай и "лечат" друг друга... До полного выздоровления.
Пардон за эмоции.

""""""""""""
Цікаво, а що вас обурює у позиції ВО "Свобода". Я не є їхнім прихильником, та цікаво знати вашу думку.
Лицар _ 21.09.2008 16:35
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 16:26___ Андрей-с-Востока
21.09.2008 16:16___ Лицар
Не вчить нас, як тут жити.
Это моя родина. И приходится учить таких дурачков, как лицар, ведь сами они понять не способны.

"""""""""""""""""

То ти ладен Батьківщину навпіл розрубати?
А мамі ти лиха такого завдаш.
Не любиш ти свою Батьківшину. Свої міркування для тебе ближчі.
Виконуй закони своєї Батьківщини і не провокуй сепаратизму.
Бо був у Тараса Бльби такий син Андрій...
Доречі, твій тезка.
Kitty _ 21.09.2008 16:33
IP: 92.113.0.---
Сама себе удивляюсь... Ну как я могла совсем недавно желать ВО "Свобода" пройти в парламент вместо коммуняк?! И те, и другие – крайне опасные для общества извращенцы. Место им не в ВР, а в закрытой резервации. Вот там пускай и "лечат" друг друга... До полного выздоровления.
Пардон за эмоции.
Андрей-с-Востока _ 21.09.2008 16:26
IP: 92.112.217.---
21.09.2008 16:16___ Лицар
Не вчить нас, як тут жити.
Это моя родина. И приходится учить таких дурачков, как лицар, ведь сами они понять не способны.
Лицар _ 21.09.2008 16:23
IP: 78.154.165.---
Юрасику!
Що ж ФСБного ти в моїх постах побачив?

А щодо кацапської мови, то чому б я нею не володів? Нею, як відомо володіє більшість українців.
Доречі (не лякайся) я володію ще трьома іноземними мовами, з них двома – вільно.
Yuri_D _ 21.09.2008 16:19
IP: 94.178.78.---
21.09.2008 15:49___ Лицар
Ты не въехал??? И не пудри мозги...лживо прикрываются
Щось мені підказує, що цей "_Лицар" радше ФСБшного роду. Непогано володіє мовою, яку провокативно називає "кацапською".
Yuri_D _ 21.09.2008 16:18
IP: 94.178.78.---
21.09.2008 14:36___ Іхалайнен
...Тут пишуть, що цей закон змусить
Звичайно, не змусить. Примус найчастіше викликає протидію.
Знаєш українську – працюєш на будь-якій посаді, аж до найвищих... Не володієш –... посудомийкою, підручним і т. д.
Погоджуюся, і саме так наприклад в США. Хтось все життя спокійно собі живе на "Brighton Beach", ніхто нікого не примушує, але ті, що турбуються про майбутнє дітей, мабуть не виходять на вулиці задля того, щоб їхні діти НЕ ЗНАЛИ державної мови. Для мене взагалі виглядає дикунством боротьба за те, щоб щось НЕ ЗНАТИ.
З іншого боку, десь в Каліфорнії для держслужбовців позитивом є знання іспанської, біля Канади – французької.
Але "інша проблема" все ж таки в тому, що таке необхідне відродження і української мови, і інші далеко не прості питання, на яких так спекулюють окремі (не всі!) політики, – можуть зрушитися з мертвої точки лише за умов впевненості людей у своєму майбутньому, на тлі позитивних зрушень в економічних і правових реформах, і в жодному разі – не під час штучних політичних криз, викликаних як зовнішніми факторами, але в набагато більшій мірі – внутрішніми.
ukrainna _ 21.09.2008 16:17
IP: 194.33.189.---
Андрей-с-Востока
Предлагаете разобраться, кто здесь тёща?
Ні. Всім і так зрозуміло, хто в Україні у приймах
Лицар _ 21.09.2008 16:16
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 16:08___ Андрей-с-Востока

Так и не кромсайте, украинчег русскоязычный. Чтобы всё было мирно и нормально, не нужно голосовать за во свободу, коммунистов, нацистов, фашистов, патриотистов и пр...

""""""""""""
Не вчить нас, як тут жити. Бо чуємо це постійно від вас та ваших закордонних братків.
Це – наша Батьківщина і наша земля.
Виконуйте закони і живіть.
Не подобається – чешіть на історичну батьківщину.
Андрей-с-Востока _ 21.09.2008 16:08
IP: 92.112.217.---
21.09.2008 15:55___ ukrainna
Предлагаете разобраться, кто здесь тёща?

21.09.2008 15:49___ Лицар
Украинец НИКОГДА не будет кромсать свою Родину.
Так и не кромсайте, украинчег русскоязычный. Чтобы всё было мирно и нормально, не нужно голосовать за во свободу, коммунистов, нацистов, фашистов, патриотистов и пр...
Лицар _ 21.09.2008 16:07
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 15:55___ ukrainna
Андрей-с-Востока
Если одна часть народа не хочет мирно жить с другой частью народа, то-таки надо что-то делать
За нормально розвитку подій, якщо приймак не може вжитися з тещею у приймах, він забирає жінку і виселяється з тещиного дому. (Причому – незалежно від тещиної правоти). А якщо приймак – урка і бандюга, він тероризує тещу в її власному будинку, виганяє її, відбирає частину (або й повністю) житлової площі. І ні секунди не сумнівається у своїй правоті.
""""""""""""""""
Чуєш, Андрійку!
Твій Восток, мабуть десь за Уралом!
ukrainna _ 21.09.2008 15:55
IP: 194.33.189.---
Андрей-с-Востока
Если одна часть народа не хочет мирно жить с другой частью народа, то-таки надо что-то делать
За нормально розвитку подій, якщо приймак не може вжитися з тещею у приймах, він забирає жінку і виселяється з тещиного дому. (Причому – незалежно від тещиної правоти). А якщо приймак – урка і бандюга, він тероризує тещу в її власному будинку, виганяє її, відбирає частину (або й повністю) житлової площі. І ні секунди не сумнівається у своїй правоті.
Лицар _ 21.09.2008 15:51
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 15:28___ Космон
Немає, насправді, ніякої проблеми для простих людей. А є паскудні гидоти політики типу ПР, які через свою мерзотність будуть робити все, аби дорватися до влади, яка, очевидно, їм потрібна не заради розвитку і процвітання української держави.

""""""""""""""
І є паскудні колишні помаранчеві бютівці, які їм в цьому допомагають.
Лицар _ 21.09.2008 15:49
IP: 78.154.165.---
21.09.2008 15:41___ Андрей-с-Востока
21.09.2008 15:24___ Лицар
Если одна часть народа не хочет мирно жить с другой частью народа, то-таки надо что-то делать.

""""""""""""""""""

Ондрушка!
Ты не въехал???
Ты часть другого народа – кацапского (17% жителей нашей старны). И не пудри мозги...
Украинец НИКОГДА не будет кромсать свою Родину. Это хотят сделать с Украиной именно кацапы... Для этого они лживо прикрываются названием "русскоязычные" (есть и русскоязычные украинцы, но делить Украину они не хоят).
Хоре пудрить мози!г
Хренопотам _ 21.09.2008 15:47
IP: 193.33.231.---
Ф-Всеволод
ну я бы не стал спешить называть богобоязненных людей нормальными, ну да ладно.

командор
да знаю я, не надо так кипятиться.
а насчет "Москва кормит всю Россию" нуну. ещё неизвестно где больше не любят москвичей – в Украине или в провинциальной России.

"Посреди Среднерусской возвышенности,
Посреди дорог хитросплетения,
Город есть один, белокаменный,
Будто твёрдый шанкр на теле Родины..."
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter