Аглая Топорова Відповідальний секретар ВД "Комерсант-Україна"

Я за любые парады

25 травня 2013, 16:39

Мне трудно представить себе, что на свете реально существуют люди, которым есть дело до геев. Мне трудно представить себе, что можно всерьез ненавидеть тех, кто предпочитает неподходящие мне способы сексуальной жизни. Кого это в самом деле волнует? Разумеется, я за легализацию ЛГБТ-браков. Просто потому, что лучше относиться к чьему-то супругу как к супругу, а не как к молодому таланту. Мне отвратительны те, кто выступает против чужой сексуальности и попыток ее легитимизации (скорее всего,они даже не знают такого слова). Я советую всем, кто вышел сегодня разгонять гей-парад в ближайшее время посетить психолога. Поможет. Ведь нельзя так заморачиваться чужой половой жизнью. А психолог поможет. Увы, не могу подсказать телефон и часы приема.

powered by lun.ua
Коментарі — 865
Остап1 _ 05.07.2013 10:37
IP: 89.209.4.---
Страна должна знать "героев" которые "защищают" наших детей

В защиту содомии выступил глава парламентского комитета по вопросам евроинтеграции Григорий Немыря ("Батькивщина"):
"Я напомню, что это – антидискриминационный законопроект, как бы его ни называл лидер фракции ПР. И нам необходимо принять его на текущей неделе". Поддерживает содомию Николай Томенко и многие однопартийцы по Батькивщине

Выполняет обязательства и г-н Рыбак: "...заваливать проект я не хочу. Я ищу голоса... Надеюсь, в сентябре мы вернемся к этому вопросу"

Арсений Яценюк ушел от ответа: "Наша позиция будет высказана во время рассмотрения данного законопроекта..."

УДАР принял решение полным составом поддержать закон об легализации содомии в Украине (т.е. законопроект 2342).
Омбудсмен Валерия Лутковская так же АКТИВНО защищает права содомитов
intensity _ 02.06.2013 22:50
IP: 46.211.229.---
НадіяЄ:
Цікаво, настільки толерантною була б пані, якби живучи з чоловіком і не розуміючи в чому проблема їх сексуальних стосунків, раптом застала в ліжку свого чоловіка з іншим чоловіком. Або, якби таке трапилось би з її донькою? Пані доньку послала б до психолога, чи зятя?
А якби пані застала свого чоловіка в ліжку з іншою жінкою, то, за Вашою логікою, пані мусіла би ненавидіти всіх жінок?
intensity _ 02.06.2013 22:45
IP: 46.211.229.---
Остап1:
Гомосексуалізм – це опанованість в певному ступені.
Це певна ступінь духовного рабства із-за відкритих духовних дверей самою людиною чи її прямими родичами (тато, мама, до 4-го покоління).
Рабство це не дозволяє людині а ні бачити РЕАЛЬНУ ДІЙСНІСТЬ, а ні адекватно аналізувати, ПАРАЛІЗУЄ ВОЛЮ – свобідний вибір. Тому вони або безпорадні, або продовжують робити дурниці.
Який деталізований опис сутності гомосексуальності і яка напористість у відстоюванні прав чесних гетеросексуалів на чистий від виродків простір... Помітно, що проблема для Вас глибоко особиста. Думаю, якби Ви розказали історію свого особистого очищення, люду би значно краще дійшов Ваш месидж.
Остап1 _ 31.05.2013 16:27
IP: 89.209.4.---
Растущая сексуальная агрессивность среди подростков Великобритании связана с влиянием гомодиктатуры, "толерантностью" к распущенности, с порно, доступ к которому имеет каждый несовершеннолетний.
Ситуация начинает приобретать угрожающие масштабы. Заголовки в британской прессе содержат большое количество сообщений об изнасилованиях несовершеннолетних и исключениях из школ озабоченных хулиганов.

Британскими экспертами в вопросах воспитания начали высказывать мнения, что школами якобы акцентируется внимание на сексуальной стороне полового просвещения, но не дается детям более глубокое представление о самой любви. Никто не имеет смелости назвать распущенность, тем чем она есть – извращением.

Исследователями из Управления по делам несовершеннолетних называется как причина негативной сложившейся ситуации плохое домашнее воспитание (?????!!!!!).

Хто винний? Не я, вони самі...
НадіяЄ _ 31.05.2013 13:42
IP: 82.207.35.---
"Мне трудно представить себе......"Пані важко уявити, тому що їй пощастило не стикатись зблизька з таким явищем. Питання ж не йде про те, щоб забороняти цим людям бути інакшими і збоченими. Питання в тому, щоб ці особи не нав'язували суспільству своїми парадами своє збоченство. Цікаво, настільки толерантною була б пані, якби живучи з чоловіком і не розуміючи в чому проблема їх сексуальних стосунків, раптом застала в ліжку свого чоловіка з іншим чоловіком. Або, якби таке трапилось би з її донькою? Пані доньку послала б до психолога, чи зятя? Можливо самій треба звернутись до першоджерел, щоб зрозуміти навіщо Господь сотворив чоловіка і жінку?
Остап1 _ 29.05.2013 09:44
IP: 80.64.86.---
Не варто відкидати віру в Христа: у виметений дім приходять інші духи.
Не варто розмінювати віру в Христа на всезагальну терпимість до всього, крім самого Христа і людського здорового глузду, бо тоді ми обертається на ворогів нашої власної цивілізації...

І ще одне: варто бути спільнотою, а не гуртком наляканих перехожих...
"Я живу як християнка, – сказала після замаху мати солдата п.Інгрід. – Я вірю, що треба турбуватися про інших і любити своїх ближніх. Наш спільний обов'язок – піклуватися один про одного. Там було немало людей, ми могли би з легкістю роззброїти їх [нападників]. Але САМА, ВЛАСНИМИ силами, я НЕ ЗМОГЛА б цього зробити".
Остап1 _ 29.05.2013 09:39
IP: 80.64.86.---
Барабанщик 2-го батальйону Королівського стрілкового полку Лі Рігбі загинув серед білого дня у Лондоні, цій сучасній столиці толерантності (нещодавно над будівлею уряду вирішено вивісити прапор-веселку на підтримку ЛГБТ).
До мусульман там також ставляться украй добре: за антимусульманські висловлювання звільняють з роботи.

Так ось, молодого барабанщика збив автомобіль, з якого вийшли двоє чоловіків і добили пораненого, зарізавши його. Один із головорізів (у прямому розумінні: тільки втручання однієї жінки перешкодило йому відтяти голову від тіла) проходжувався перед "глядачами", вимагаючи знімати його на мобільні телефони. "Око за око, зуб за зуб! – похвалявся він. – Ви гадаєте, що Девід Кемерон прийде захищати вас, коли ми візьмемося до зброї?"
У нього також права...
kv _ 29.05.2013 00:49
IP: 93.72.36.---
Згоден з вами, Аглая.
Остап1 _ 28.05.2013 18:08
IP: 89.209.4.---
Понад 100 тис. осіб взяли участь у "Марші в ім'я Ісуса" в Ріо-де-Жанейро покликаного захистити традиційні цінності та проти легалізації одностатевих "шлюбів".

"Ця подія покликана наголосити на єдності народу Божого і затвердити принципи свободи слова, віросповідання, традиційної сім'ї та життєвого укладу, – розповів організатор маршу Сайлас Малафайя. – Ми говоримо: ні гріхові, корупції та гомосексуалізму". "Марш в ім'я Ісуса" проводиться в Ріо-де-Жанейро вже 20-й раз.

Національна рада юстиції, який здійснює нагляд за судовою системою, легалізувала одностатеві "шлюби" по всій країні. Проте це рішення може бути оскаржене у Верховному Суді.
Остап1 _ 28.05.2013 17:03
IP: 89.209.4.---
Вибачте, повторюсь.

"Прийдіть до мене всі струджені і обтяжені і Я заспокою вас."

Шукайте і знайдете, Просіть і дасться вам, Стукайте і відчинять...
Будуйте на Камені...
Остап1 _ 28.05.2013 16:58
IP: 89.209.4.---
Про вільну Волю, вільний вибір.

Це Він, від первоначала створив чоловіка – і лишив його в руці свого власного рішення.
Якщо тільки побажаєш – заповіді збережеш, і дотримати вірність – у твоїй добрій волі.
Перед тобою він поставив вогонь і воду: куди лиш захочеш, туди й простягнеш твою руку.
Ось перед людьми – життя і смерть: що забажає, те йому й дасться.
Бо велика мудрість Господня...
Нікому не велів він бути нечестивим, нікому не давав він дозволу грішити.
(Сираха 15:14-20)
vila _ 28.05.2013 16:57
IP: 94.179.51.---
vlaroutsky:
QUOTE]vila:
Остап1:
vila:

Вопрос этот проблемный, в том числе в социальном плане, и "наскоком" его не решить. Но оснований для травли таких людей нет.

Оснований нет! Но! А как Вам последняя миллионная демонстрация в Париже? Вам не кажется, что с "правами" – явный перебор? Кто их трогал до сих пор? Теперь, я думаю, могут начать реально "дискриминировать". Иногда лучше "жевать"...
Совершенно точно. С правами в Европе явный перебор. А местами, возможно, и спекуляции.
Остап1 _ 28.05.2013 16:55
IP: 89.209.4.---
Остап1:
Они знают праведный суд Божий, что делающие такие дела достойны смерти; однако не только их делают, но и делающих одобряют" (Рим.1:24-32)
Остап1 _ 28.05.2013 16:52
IP: 89.209.4.---
"То и предал их Бог в похотях сердец их нечистоте, так что они сквернили сами свои тела. Они заменили истину Божию ложью, и поклонялись, и служили твари вместо Творца, Который благословен во веки, аминь.
Потому предал их Бог постыдным страстям: женщины их заменили естественное употребление противоестественным; подобно и мужчины, оставив естественное употребление женского пола, разжигались похотью друг на друга, мужчины на мужчинах делая срам и получая в самих себе должное возмездие за свое заблуждение.
И как они не заботились иметь Бога в разуме, то предал их Бог превратному уму – делать непотребства, так что они исполнены всякой неправды, блуда, лукавства, корыстолюбия, злобы, исполнены зависти, убийства, распрей, обмана, злонравия, злоречивы, клеветники, богоненавистники, обидчики, самохвалы, горды, изобретательны на зло, непослушны родителям, безрассудны, вероломны, нелюбовны, непримиримы, немилостивы.
vila _ 28.05.2013 16:50
IP: 94.179.51.---
Остап1:
Гомосексуалізм – це хвороба душі.
Це високоегоїстичний стан тіла і розуму, які спрямовуть вільну волю на отримання збочених задоволень.
Неповноцінність якраз і виникае від конфлікту між Божим Духом всередені людини і Душею (розумом, емоціями, волею, іншим)
Ті ж люди, хто незанедбав свою совість, не пішов у "повний отказ" – відчувають ць неповноцінність.
І в свій людський спосіб шукають можливості задовільнити, заповнити цей неспокій.
Тому й кажеться:
"Прийдіть до мене всі струджені і обтяжені і Я заспокою вас."
Гомосексуализм это извращение НАПРАВЛЕННОСТИ либидо – функции организма (биологической функции), предназначенной В НОРМЕ (как и у животных) для ОБЕСПЕЧЕНИЯ продолжения рода. И все.
Остап1 _ 28.05.2013 16:49
IP: 89.209.4.---
Гомосексуалізм – це опанованість в певному ступені.
Це певна ступінь духовного рабства із-за відкритих духовних дверей самою людиною чи її прямими родичами (тато, мама, до 4-го покоління).
Рабство це не дозволяє людині а ні бачити РЕАЛЬНУ ДІЙСНІСТЬ, а ні адекватно аналізувати, ПАРАЛІЗУЄ ВОЛЮ – свобідний вибір. Тому вони або безпорадні, або продовжують робити дурниці.
vlaroutsky _ 28.05.2013 16:41
IP: 93.72.65.---
QUOTE]vila:
Остап1:
vila:
Погоджуюсь з Вами щодо співчуття і молитви за цих людей.
Співчуття може бути присутнім до тих, хто в середині себе розміють свою невідповідність і хочуть\можуть це визнати.
Інші – які НІКОЛИ (!) цього НЕ ВИЗНАЮТЬ (!) – становлять ту агресивну частину, яка проїдеться по вас, ваших дітях, і готова на ВСЕ!
До них повинно бути інше відношення. Пам"ятайте – зло СВОЇМИ силами ніхто не преміг. Допомога тільки у Творця. Варто тільки попросити.
Вопрос этот проблемный, в том числе в социальном плане, и "наскоком" его не решить. Но оснований для травли таких людей нет.
Оснований нет! Но! А как Вам последняя миллионная демонстрация в Париже? Вам не кажется, что с "правами" – явный перебор? Кто их трогал до сих пор? Теперь, я думаю, могут начать реально "дискриминировать". Иногда лучше "жевать"...
Остап1 _ 28.05.2013 16:39
IP: 89.209.4.---
Гомосексуалізм – це хвороба душі.
Це високоегоїстичний стан тіла і розуму, які спрямовуть вільну волю на отримання збочених задоволень.
Неповноцінність якраз і виникае від конфлікту між Божим Духом всередені людини і Душею (розумом, емоціями, волею, іншим)
Ті ж люди, хто незанедбав свою совість, не пішов у "повний отказ" – відчувають ць неповноцінність.
І в свій людський спосіб шукають можливості задовільнити, заповнити цей неспокій.
Тому й кажеться:
"Прийдіть до мене всі струджені і обтяжені і Я заспокою вас."
vila _ 28.05.2013 15:25
IP: 178.94.134.---
Остап1:
vila:
Погоджуюсь з Вами щодо співчуття і молитви за цих людей.
Співчуття може бути присутнім до тих, хто в середині себе розміють свою невідповідність і хочуть\можуть це визнати.
Інші – які НІКОЛИ (!) цього НЕ ВИЗНАЮТЬ (!) – становлять ту агресивну частину, яка проїдеться по вас, ваших дітях, і готова на ВСЕ!
До них повинно бути інше відношення. Пам"ятайте – зло СВОЇМИ силами ніхто не преміг. Допомога тільки у Творця. Варто тільки попросити.
Они практически все осознают свою аномальность (в подавляющем числе случаев это психически здоровые люди) и пытаются бороться с внутренним чувством ущербности, в том числе, путем такого не адекватного для нашей нынешней ментальности способа как гей-парад (механическое подражание Европе).

Вопрос этот проблемный, в том числе в социальном плане, и "наскоком" его не решить. Но оснований для травли таких людей нет.
Остап1 _ 28.05.2013 14:11
IP: 89.209.4.---
Узаконення содомії (закон так звану про дискримінацію) заплановано на ближчому пленарному тижні – 4-7 июня.
Вони вже йдуть до вас і ваших дітей!
Остап1 _ 28.05.2013 14:00
IP: 89.209.4.---
vila:
Погоджуюсь з Вами щодо співчуття і молитви за цих людей.
Співчуття може бути присутнім до тих, хто в середині себе розміють свою невідповідність і хочуть\можуть це визнати.
Інші – які НІКОЛИ (!) цього НЕ ВИЗНАЮТЬ (!) – становлять ту агресивну частину, яка проїдеться по вас, ваших дітях, і готова на ВСЕ!
До них повинно бути інше відношення. Пам"ятайте – зло СВОЇМИ силами ніхто не преміг. Допомога тільки у Творця. Варто тільки попросити.
Остап1 _ 28.05.2013 13:47
IP: 89.209.4.---
kren:
Люди дивно створені.
Коли починає боліти (фізично чи духовно) виходять зі стану омани і заспокоення та починають активно ДУМАТИ – ставити запитання собі, оточуючим, ШУКАТИ ПРАВДИВІ ВІДПОВІДІ.
А вони, відповіді, на поверхні. Потрібно поміняти тільки кут зору -стати в позицію Творіння.
kren _ 28.05.2013 12:55
IP: 194.0.206.---
kren:
Вибачаюсь;
...визнаючи мораль величиною...
kren _ 28.05.2013 12:52
IP: 194.0.206.---
vila:
Категорії моралі до такого явища не застосовуються.Взагалі то це етичний релятивізм-визнаючи мо
раль вкличиною відносною,ми допускаємо,що закон-питання локальне яке може вирішуватись в рам
ках певних організацій,утворень в певний час,згідно з їх уставом, іх уявлення ми про ту ж мораль як
наприклад і глосування чужими картками у вр.такі організації як пр. і кпу. відкрито заявляли,що вони
на своїх партзборах постановили,що їх члени мають право голосувати за того парня,і для чого тоді кон
ституція,право,суд,коли все і так можна вирішувати на партзборах,чи засіданнях клубу за інтересами?
kren _ 28.05.2013 12:11
IP: 194.0.206.---
Остап1:
Тоді молоде покоління...
Ви вважаєте,що молоде покоління "виплекане" в такій системі "цінностей",здібне буде ставити
питання моралі,віри,сім.ї за всієї повноти їх значень.
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter