Оксана Білозір Народний депутат України трьох скликань, Міністр культури і туризму України (2005 р.)

Чому

21 лютого 2008, 10:20

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Заява

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Все життя я обстоювала ідею незалежної України, самодостатньої європейської нації. Я була однією з тих, хто у 2004 році стояв біля витоків партії "Наша Україна" та формував її ціннісні орієнтири. Саме тому вважаю нечесним замовчувати проблеми, з якими зіткнулася партія.

Проблеми, які, я в цьому глибоко переконана, носять суб'єктивний характер.

Давайте щиро і відверто відповімо собі на наступні питання:

• Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?

• Чи не втратила партія динаміку, тенденції та й напрямок розвитку, віддавши себе на поталу ідеології, яка є "фішкою" іншої політичної сили?

• Чи відстоює партія інтереси свого електорату?

• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?

• Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?

Партiя не виконала свого головного завдання – згуртувати національно-демократичні сили та стати потужним чинником української політики.

Я не можу брати на себе відповідальність за рішення, ухвалені кулуарно, вузьким колом людей, без врахування позиції народних депутатів, не кажучи вже про рядових членів партії, не можу підтримувати ті з них, які ідуть врозріз з передвиборною програмою Блоку, з програмними засадами партії, з тими обіцянками, які були дані, в тому числі і мною особисто, виборцям.

Мій вихід із НСНУ – вимушений крок, продиктований крайньою необхідністю привернути увагу до ситуації в партії.

powered by lun.ua
Коментарі — 299
zinik _ 22.02.2008 00:44
IP: 99.225.175.---
21.02.2008 19:16___ Оксана Білозір
Дуже шкодую, що такий шквал відповідей викликав вихід з партії, а не моя ініціатива щодо наведення порядку з гральним бізнесом або ж створення слідчої комісії для з'ясування захмарних цін на житло.
Я не дуже вірила, що ви наведете порядок з гральним бізнесом. Ні тому, що ви неспроможня, а тому, що ви не отримали підтримку депутатів. Не тільки ваших однопартійців, а всіх, які прийшли до УП. І ваш вихід з партії НУ, тільки підтвердив мої думки. Правильно сказав А.Яценюк, це клуби за інтересом. А інтереси, це було очевидним, ще до виборів, у всіх різні, тому і результатів немає.
Vlad_iz_Kharkova _ 22.02.2008 00:09
IP: 92.113.146.---
21.02.2008 18:19_ Наталья
Если Вам важно Балогу обложить, так это сейчас только ленивый не делает. Конечно, он не партийный лидер. Но он и не претендует на это. Кириленко претендует. И не смог ничего. Когда НУ на выборах в 2006г. набрала 14%, это признали неудачей и все старое руководство убрали. В 2007г. опять 14%, но от меньшего числа участников, потеряны 200т. избирателей, которых не вдохновила лицо Кириленко. Но он в отставку не собирается, изображает Лидера, боролся за должность спикера.
Вы же видите, его одобряют избиратели БЮТ, т.е. люди, вовсе за НУ не голосовавшие. То, что они имеют наглость вмешиваться в отношения в другой партии, это не удивительно – юлепоклонники есть юлепоклонники, их не перевоспитаешь.
Но почему человек, сорвавший выборы, не уходит в отставку и изображает из себя Лидера? И второое почему. Почему он изображал борьбу в партии за лидерство как борьбу за или против коалиции? Это главное хамство, которое, на мой взгляд, выводит его из перечня кандидатов на что-либо.
HARDMC _ 21.02.2008 23:26
IP: 195.69.85.---
ПАНІ ОКСАНО. ВИЙДІТЬ З ФРАКЦІЇ НУНС І ЗДАЙТЕ СВІЙ МАНДАТ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА!
krabat _ 21.02.2008 22:08
IP: 77.121.165.---
21.02.2008 21:27___ e_1_off
"Ги:) Анєкдот:"

Насправді не партизан а Дід Мазай...і не зрадив а видав заради зайців...і ніхто неплював...
Просто..."і зайці без капусти остались...і з портізанами якось нехарашо получилось."...
Наталья _ 21.02.2008 21:29
IP: 212.115.224.---
21.02.2008 19:16___ Оксана Білозір
Дякую за відповідь,хоча вона є звичайною відпискою, а дійсністю буде те,як та з ким та проти кого Ви будете працювати в коаліції.
А почути хотілось би відповідь ще на таке запитання. Якщо ваша п"ятірка залишиться в такій чи в ненабагато збільшенній меншості у фракції НУНС,Ви вийдете з фракції,залишивши більшу частину однодумців виконувати наше завдання,виборців-працювати коалцією з БЮТ? Або якщо з"їзд партії стане не на бік ваших сьогоднішніх соратників-як Ви вчинете з депутатським мандатом?
e_1_off _ 21.02.2008 21:27
IP: 77.52.129.---
Ги:) Анєкдот:
Один партизан видав фашистам партизанську схованку. Фашисти пішли брати партизан в полон і з собою взяли зрадника. Заскочили в хатинку, пов'язали усіх і виводять по одному. А на ганку поставили того зрадника. І от кожен партизан, проходячи повз плює йому в обличчя. А він стоїть собі. І лише коли останній пройшов витирається і тихо так каже:
- Недобре якось вийшло. І хлопці образилися.
krabat _ 21.02.2008 21:06
IP: 77.121.165.---
Пані Оксано.Коли людина вступає у партію демократичного типу, вона має розуміти наступні принципи:
1. Мати на увазі,що почасти її думка може не співпадати з думкою більшості таких же членів, як і навпаки.
2.Бути готовим до сприйняття чи згоди з рішенням,яке ви не розділяєте але яке не входить у протиріччя з прийнятними принципами моралі.
3.Якщо несила – не грюкати дверима у час коли виходите.Якщо виходите, то не в сусідню кімнату.
4.При навіть сумніві у виконанні цих найпростіших принципів,краще займатись улюбленою справою...

...І з таким настроєм Ви того слона непродасте...
Філантроп _ 21.02.2008 20:28
IP: 89.105.248.---
Сподіваюсь, деякі мої колеги знайдуть в собі мужність і партія перестане бути філіалом іншої політичної сили.

Чиїм філіалом буде ваш майбутній політичний проект також зрозуміло. А " своїх виборців " у вас в природі не існує, бо голосували за партію НУНС, а не О.Білозір.
Чао Бамбіно!
AYALex _ 21.02.2008 20:27
IP: 92.112.202.---
жаль, а я за вас голосував.
Болт _ 21.02.2008 20:16
IP: 77.122.226.---
21.02.2008 19:16___ Оксана Білозір

Ваш ответ смахивает на отписку сделанную не Вами

Теперь я сполным основанием могу констатировать: своим уходом от ответа Вы придали достоверность предположениям, что все произошедшее- это часть политического сговора Балоги за спинами и НУНС и избравших Вас граждан.

А ответив на мои вопросы Вы могли бы придать своему заявлению обоснованность.

• Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?
У чому це політичне обличчя НУНС

• Чи відстоює партія інтереси свого електорату?
У чому інтереси електорату НУНС

• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?
Інтереси електорату НУНС – бути електоральним ресурсом Президента України?
Тоді у чому інтереси самого Президента?
Хоча б п'ять пунктів.


Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?
Назвіть хоча б п'ять.

Партiя не виконала свого головного завдання – згуртувати національно-демократичні сили та стати потужним чинником української політики.
Як можливо згуртувати національно-демократичні сили при використанні тоталітарних методів паном Балогою.

Мій вихід із НСНУ – вимушений крок, продиктований крайньою необхідністю привернути увагу до ситуації в партії.
А чому не звернутися до однопартійців, [/B
Максимко _ 21.02.2008 19:58
IP: 92.0.154.---
To 21.02.2008 16:55___ Ockham
21.02.2008 16:35___ Максимко
Максимко, синку, президент не повинен нікому покращувати життя. Він гарант того, щоб ми не заважали один одному жити в одній країні. Ющенко це розуміє. І люди, які його підтримують, теж. А от Одарка з Пердіївки цього не розуміє, бо вона злиденна, тому за Ющенка і не голосує.

Папа,
дозвольте попросити Вас ще раз прочитати моє повідомлення. Я про роль президента в суспільстві нічого не писав (окрім народного трипільского золота). Я писав про роль Білозірів для нього.
Вам також треба вибачитись перед Одаркою з Пердіївки бо якраз вона (дивіться текст ізнов) за Ющенка хоч і випадково та проголосувала.

п.с. А Ви часом не Ол. Волков?
ЗРАДА _ 21.02.2008 19:18
IP: 213.159.240.---
Корабель тоне –... тікають! Так здається народна мудрість виголошує. Шкода, що зубуто, що у 2004 здобуто! І головне КИМ і ЯК Здобуто!?!?! Люди, наражаючись на небезпек, покинули теплі доміки, сім'є, зійшлися на МАЙДАНІ, відстоюючи СВОБОДУ! ГІДНІСТЬ! І відстояли! І доручили політикам вести справу далі. А в результаті отримали відкат та пповернення того самого.
Що виконано із обіцянок? Злодії в тюрмах? Влада під контролем народу? Що...? В заяву написати не важко... Великої мужньості не потребує, ця справа.
Хтось 19-го пише заяви про вихід. А Олег Скрипка й однодумці – відкрили фестиваль "Молода гвардія". І мені вже не дивно, що адміністрація не підтримала "Героїчну пісню"... Воно й не треба... ТАК чесніше й чистіше... Вже то добре, що заборони не було...
Хтось сказав: "Світ ділиться на ПРОХІДНИКІВ та ПРОХОДИМЦІВ". Ті, котрі творять "Країни мрій" та "Молоді гвардії" – прохідники! За ними й майбутнє! А твориться воно сьогдні! Мабуть настав час для Нового рузу – БЕЗПАРТІЙНИХ! Тих, що зійдуться не за посади,й медальки, а врешті-решт за країну!!!
Оксана Білозір _ 21.02.2008 19:16
IP: 193.19.152.---
Дякую всім за коментарі.

Ціную думку не лише тих, хто мене підтримує, а й інших дописувачів.

Дуже шкодую, що такий шквал відповідей викликав вихід з партії, а не моя ініціатива щодо наведення порядку з гральним бізнесом або ж створення слідчої комісії для з'ясування захмарних цін на житло.

Я не раз намагалася впливати на процеси, які відбуваються в партії. Але! Я ніколи не витягала це назовні, не робила "перевороти" на з'їздах.

Сьогодні мені дуже боляче, бо я віддала партії вагому частину свого життя. І про це не шкодую. Але більше не маю змоги впливати на те, що відбувається.
Витягати на поверхню "брудну партійну білизну" не буду. Не хочу руйнувати партію. Крапка.

Сподіваюсь, деякі мої колеги знайдуть в собі мужність і партія перестане бути філіалом іншої політичної сили.

Я ж і надалі буду послідовно відстоювати інтереси своїх виборців.

Є багато справ, які я обіцяла людям реалізувати. І зроблю це.
Філантроп _ 21.02.2008 18:20
IP: 89.105.248.---
21.02.2008 17:36___ avov
Я теж зауважив, що тут існує цензура (правда очі коле), тішить, що значна к-сть користувачів встигає прочитати дещо.
Наталья _ 21.02.2008 18:19
IP: 212.115.224.---
21.02.2008 16:08___ Vlad_iz_Kharkova
Так всё-таки наш кризисный менеджер "мордой торговать "не тянул, т.е. народ бы за него не пошёл, а вот теперь,когда народ высказался,можно и опять взять керивныцтво под себя,а не даёт Кириленко-он бяка,не захотел быть бутафорным лидером под началом Балоги.
Наталья _ 21.02.2008 18:12
IP: 212.115.224.---
21.02.2008 16:15___ Ockham
Чекала Ваших алібі,пов"язаних з виходом коментів по часу -тим більш переконана,що ті два коменти з одного кошика.Особливо після того, як Ви Максимкові пояснили призначення посади Президента. Чи не сам Балога Ви часом,якому Гарант не повинен заважати керувати нашими Одарками з Пердіїївок.
maliar _ 21.02.2008 18:06
IP: 213.133.167.---
21.02.2008 16:08___ Vlad_iz_Kharkova
"А если Кириленко возомнил себя руководителем, который может за всех давать обещания никого не спрашивая, так я бы тоже вышел. Его взяли мордой торговать, оказалось, что его морда ничего не стоит, а он решил, что настоящий лидер".

Ну слава Богу Кириленку вдається не тільки "мордой торговать". Дуже втішає, що хоча і молодий, але достатньо зрілий і думаю уже самодостатній політик взявся за цю ношу – протистояти "балогану" і боротися за демкоаліцію. Хлюпіку і дураку цього би не вдалося.
До речі, закиди О. Білозір на адресу керівництва НСНУ, це до кого закиди? До Кириленка чи Ющенка? Чи ще до когось? Просто цікаво ХТО винний у всіх тих негараздах, про які йдеться у зверненні О. Білозір. Конкретно і ПЕРСОНАЛЬНО. ХТО? А от, думаю не скаже нам авторка про це, тому, що обовязково потрібно буде навести конкретні факти, які є причиною стагнації колись перспективної політсили. І тоді, я думаю стане очевидною навіть необізнаним абсурдність і неправдивість загальних звинувачень на адресу принаймні Кириленка. А якщо не Кириленко в усьому винен, то ХТО?
Але думаю так звані "біженці" нам цього не повідомлять. А прикро...
Ditrih_Antelson _ 21.02.2008 17:48
IP: 217.12.205.---
21.02.2008 17:36___ avov

Одне радує, що бригада Балогана у т.ч. п.Білозір прочитавши хоча б з десяток коментів будуть знати
про них думає "біомаса"
Шановний, ви справді вважаєте, буцімто Білозір читає коментарі або зважає на думку пересічних українців? ROFLMAF
unguner _ 21.02.2008 17:47
IP: 217.77.223.---
Я не можу брати на себе відповідальність за рішення...які ідуть врозріз з... обіцянками, які були дані...виборцям.
Какие решения, если не секрет?
Пока что, всё напоминает просто подковёрную грызню.
Неприятно.
avov _ 21.02.2008 17:36
IP: 212.1.71.---
Ну ви на УП взагалі опустились нижче плінтуса. Викидаєте цілком пристойні коменти.
Одне радує, що бригада Балогана у т.ч. п.Білозір прочитавши хоча б з десяток коментів будуть знати
про них думає "біомаса". Чи як пані Білозір, чернь не може зрозуміти ваших "подвигів"?
Взагалі порядні "блогівці" дають зустрічні коменти з чимсь погоджуються або непогоджуються.
Великі підозри що пані Білозір сама писала своє одкровення а не референти.
Ditrih_Antelson _ 21.02.2008 17:19
IP: 217.12.205.---
21.02.2008 16:55___ Ockham
...президент не повинен нікому покращувати життя. Він гарант того, щоб ми не заважали один одному жити в одній країні. Ющенко це розуміє. І люди, які його підтримують, теж...

отсмеявшись Мне действительно интересно, сколько сотых долей промилле наберёт Ющилла и его карманные бандерлоги, пойдя на выборы с таким лозунгом.
Нет, принцип-то как раз правильный (хоть и не полный)... Просто: а) Бог Солнца, Гарант Неприхода Ледникового Периода и Просто Гений Всех Времён И Народов В.А. Ющенко (можно просто – Господь Йездан Пармешвар) об этом никогда не слышал; б) и те, кто за Него голосует, в своей основной массе тоже (причины голосования см. в полном титуле Господа Йездана Пармешвара Ющенко).
Ockham _ 21.02.2008 16:55
IP: 195.5.37.---
21.02.2008 16:35___ Максимко
Максимко, синку, президент не повинен нікому покращувати життя. Він гарант того, щоб ми не заважали один одному жити в одній країні. Ющенко це розуміє. І люди, які його підтримують, теж. А от Одарка з Пердіївки цього не розуміє, бо вона злиденна, тому за Ющенка і не голосує.
Ditrih_Antelson _ 21.02.2008 16:55
IP: 217.12.205.---
Всем алчущим ответа от О. Билозир

Люди, вкатите себе уже кубов пять аминазина и успокойтесь. Никто никому отвечать не будет (точно так же, как не отвечает никто ни за что), поскольку на сие есть две объективные причины:

2) (маловажная) Подавляющее большинство политиков, якобы пишущих в блогах (а в том, что каждый из них отписывается лично, есть нехилые сомнения... из некоторых постов "негрские" уши так и торчат), искренне не понимают основной смысл данного вида Internet-деятельности. В частности, необходимость двустороннего характера связи с читателями/комментаторами точно для них тёмна вода во облацех;
1) ,основная Удачно сформулирована Войновичем в "Москве 2042". А именно, "...Зильберович звонил не от своего лица (потому как своего лица у него никогда не было)...". Правда, в наших скорбных просторах своего лица нет и у идейного автора писанины Билозир (есть побитая диоксином харя), но это того... частности.

В общем, как ни прискорбно, но в сад, Оксана, в сад. К дяде Ва... пардон, к куму Вите. Петь про спелые вишни в трипольских горшочках.
zinik _ 21.02.2008 16:40
IP: 99.225.175.---
Дякую, що ви знайшли час, щоб відповісти на мої та інших юзерів запитання.
Максимко _ 21.02.2008 16:35
IP: 92.0.154.---
Шановна пані Оксано,
Знаєти як виглядає ваша відписка?
Це відмазка школяра першого класу, який зробив тільки що зробив шкоду і почуваеться недобре, знаючи що його викриють. Він несе нісенітницю, сподіваючись що більшість йому повірить що зробив він шкоду ненавмисне (або під впливом фактора чи людини ззовні- як це у вашому випадку).
Знаете що, ви мабуть думаете що люди дурні і повірять вам (з маленької букви).
То я вас просвіщу, що більшість людей і вся молодь голосували за НУНС через Луценка, тому що сподівались що він з БЮТ додавить бандитів та вже посадить їх в тюрми (як Ющенко обіцяв).
Голоси за НУНС "тому що там Ющенко" віддала тільки баба Одарка з Пердіївки тому що забула окуляри та й тикнула не там на виборах...
Може це вас здивує, але таке "свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України" повинне протиречити совісті та гідності нормальної людини.
Вас вибирали люди, для того, щоб ви покращили їм життя, а не для того щоб ви покращували життя базарному президенту, котрий коллеціонує-ховає безцінне Трипільске золото, яке повинне лежати в музеях.
Якщо б ви дійсно думали те що написали, то вийшли би із НУНС сама і на два місяці раніше, вже тоді було видно що проект НУНС – пшик.
В крайньому випадку ви би здали мандат зараз, і пішли би розспівуватись, щоби знову приймати участь у розкрутці Ол. Волкова як ви це робили перед виборами у Куликівці Чернігівської обл. перед якимись депутатськими виборами...
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter