Оксана Білозір Народний депутат України трьох скликань, Міністр культури і туризму України (2005 р.)

Чому

21 лютого 2008, 10:20

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Заява

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Все життя я обстоювала ідею незалежної України, самодостатньої європейської нації. Я була однією з тих, хто у 2004 році стояв біля витоків партії "Наша Україна" та формував її ціннісні орієнтири. Саме тому вважаю нечесним замовчувати проблеми, з якими зіткнулася партія.

Проблеми, які, я в цьому глибоко переконана, носять суб'єктивний характер.

Давайте щиро і відверто відповімо собі на наступні питання:

• Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?

• Чи не втратила партія динаміку, тенденції та й напрямок розвитку, віддавши себе на поталу ідеології, яка є "фішкою" іншої політичної сили?

• Чи відстоює партія інтереси свого електорату?

• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?

• Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?

Партiя не виконала свого головного завдання – згуртувати національно-демократичні сили та стати потужним чинником української політики.

Я не можу брати на себе відповідальність за рішення, ухвалені кулуарно, вузьким колом людей, без врахування позиції народних депутатів, не кажучи вже про рядових членів партії, не можу підтримувати ті з них, які ідуть врозріз з передвиборною програмою Блоку, з програмними засадами партії, з тими обіцянками, які були дані, в тому числі і мною особисто, виборцям.

Мій вихід із НСНУ – вимушений крок, продиктований крайньою необхідністю привернути увагу до ситуації в партії.

powered by lun.ua
Коментарі — 299
Sign _ 21.02.2008 16:34
IP: 212.9.255.---
Цитата: "• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?
Я не можу брати на себе відповідальність за рішення, ухвалені кулуарно, вузьким колом людей, без врахування позиції народних депутатів, не кажучи вже про рядових членів партії"
Так поясніть, будь ласка, – НСНУ повинно виконувати волю Президента чи враховувати думку рядових членів партії? Одночасно і те і інше не буває.
Понаписувала тут загальних фраз і сподівається, що народ захаває і повірить. Не треба нам писати загальні фрази. ЯКЩО НЕМАЄ ЧОГО ПУТНЬОГО НАПИСАТИ, ТО КРАЩЕ ВЖЕ МОВЧАТИ!!!!
Ockham _ 21.02.2008 16:15
IP: 195.5.37.---
21.02.2008 16:05___ Наталья
Автор одна й та ж людина.
??? По-перше, ви мене образили порівнянням з Нан. По-друге, не бачу сенсу для однієї людини писати два не пов"язані між собою коментарі з інтервалом не більше хвилини.
josup _ 21.02.2008 16:13
IP: 79.124.189.---
Шановна пані Оксано! З самого початку "НУ" створювалась як бізнес-проект під Ющенка і К. Якщо для Вас комфортно бути ресурсом для президента, то це Ваша проблема і біда, хоча цього і не усвідомлюєте. Такі як Ви, винні у тому, що Ющенко перетворився на ганьбу нації. Бо кожен з нардепів, боячись не потрапити до парламенту, виправдовували будь-яку дурість месії. За всіма вами мав і маю змогу спостерігати практично зсередини. Ваша напищеність і зневага до людей не має меж. Добре, що хоч більшість людей позбавлені такого "задоволення" досліджувати всіх вас зблизька. Спостерігаючи за балогами, крілями й петьовками весь час ловиш себе на думці: до чого звиродніла наша політична "еліта". Вас цікавлять виключно посади та гроші! Ви брешете скрізь і всюди. Навіть Ваша заява є брехнею. Ні, на публіці будете просторікувати про свій патріотизм, можете пустити навіть сльози та соплі, слухаючи патріотичні промови та пісні. Та все це для "плебса"! У мене до Вас одне запитання: коли залишаєтесь на одинці з собою, не гидко стає за себе, президента і всю вашу компанію. Що залишите по собі? Руїну й прокляття нащадків? Чергове розчарування українців? Мені соромно, що у мене такий бездарний президент, а навколо нього шкурні прилипали, не здатні на гідний вчинок людини! З повагою до Вас, як до співачки, але із зневагою, як до політика!
Vlad_iz_Kharkova _ 21.02.2008 16:08
IP: 195.26.93.---
21.02.2008 14:01_ Наталья По-моему, Вы описываете ширку как произошедший факт. Но это же нечестно. Это Кириленко так с Балогой боролся – бегал по журналистам и разоблачал его желание создать ширку. Пока нет ничего. Ни партии Балоги, ни перехода к нему ахметовцев. Более того, ни 1 нормальный человек, если даже хотел бы, не пойдет в партию Балоги,т.к. она обречена. Поэтому Ваши обвинения в морозовщине и в чем-то еще я считаю несправедливыми. Они что, вышли из фракции, проголосовали за Янука-Премьера? Убежден, что и не выйдут, и не проголосуют. А если Кириленко возомнил себя руководителем, который может за всех давать обещания никого не спрашивая, так я бы тоже вышел. Его взяли мордой торговать, оказалось, что его морда ничего не стоит, а он решил, что настоящий лидер.
И про Порошенко я ничего не понял, причем тут сахарный кризис? Как он мог его вызвать? Вы то сами понимаете, что крупнейший производитель сахара в стране – Губский, у Порошенко всего 3 завода, а 50% сахара производится мелкими производителями? Зачем все повторять, что они друг на друга наговаривают?
Наталья _ 21.02.2008 16:05
IP: 212.115.224.---
21.02.2008 15:54___ Нан та 21.02.2008 15:53___ Ockham

Автор одна й та ж людина.
Ockham _ 21.02.2008 15:53
IP: 195.5.37.---
Це ж треба з 170 коментарів 99% – неприкрите хамство. Здається такого ще не було. Ще й відповідей на свої питання вимагають:) Якщо уявити, що пишуть звичайні люди, то на вулицю виходити страшно стає. Невже УП читають переважно психічно-хворі.
Філантроп _ 21.02.2008 15:50
IP: 89.105.247.---
Оксана! Можеш розслабитись, нарешті твій блог зняли з титульної сторінки УП.
Не розстроюйся, здавай мандат і починай гастрольний тур (тим більше чоловік при такій посаді, що допоможе).
Болт _ 21.02.2008 15:38
IP: 77.122.226.---
21.02.2008 13:36___ Болт
ОКСАНА!

Ваше молчание работает против Вас и всей группы ушедших из НУНС.
Лучше было не заикатся с заявлениями.

Неоднократно прошу Вас обратить внимание на следующее-

Если Ваши доводы не общие отвлекающие слова (для корпоративной сделки), дайте пожалуйста ответ на мои вопросы, изложенные
21.02.2008 10:50___ Болт.

Если вы ограничетись удовольствием от "схватки" коментов кумирофанов и количества коментариев, то сомнения подтвердятся, то есть подтвердится политическая сделка Бологи и Ющенко за спиной и партии и ее избирателей
вісник _ 21.02.2008 15:38
IP: 82.207.37.---
Чому вимерли динозаври? Бо вони не вміли пристосовуватися! А Оксана не динозавр, ні! Вона пристосується до будь-якої ситуації, до будь-якої компанії, до будь-якої влади, бо ж кума самому В.А.! А що ж Україна? А в Оксани устремління зовсім інші. Бридко!
Філантроп _ 21.02.2008 15:34
IP: 89.105.247.---
21.02.2008 15:22___ maliar
2. сам Ющенко, який все-таки не Кучма, він – демократ і затискати народ не буде. Прикро, правда, що протест може очолити Тимошенко, яка по суті – авторитарний лідер і не носій українських цінностей.

Ющенко не Кучма-це правда (він його син), народ затискати не буде, він його просто ігнорує (тобто не зауважує, він же ж такий маленький).
P.S. цікаво правда, якого дідька наш ясновельможний попохався на самміт СНД, чи може це дотримання певних вимог ВВП (пупкіна). Наші очільники завжди чим далі від народу, тим ближче до СНД.
А Тимошенко протест вже очолила, якщо ви не помітили, і ніхто не стримає хвилю перетворень месіансько-марсіанської системи в громадянське суспільство.
lomykamin _ 21.02.2008 15:32
IP: 193.238.23.---
Для Оксани справді фракція Народного Руху – своє! ЦЕ її покоління, її позиція. Мазатись поміж олігархів і перекінчиків люині з малозаплямованою політично- корупціяною біографією негоже. Повертайся в ЛОНО ОКСАНО!!!
Наталья _ 21.02.2008 15:30
IP: 212.115.224.---
21.02.2008 15:22___ maliar

Приєднуюсь повністю,й чекаю на відповідь хоча б тільки на цей коментар-запитання, якщо Ви ж поважаєте своїх виборців,пані Оксано.
hraff _ 21.02.2008 15:27
IP: 195.189.60.---
А мне вот это больше всего понравилось:


Я була однією з тих, хто у 2004 році стояв біля витоків партії "Наша Україна" та формував її ціннісні орієнтири
как глупо звучит – певичко-депутат намекает на то, что формировала ценности силы, пиком деятельности которой была организация акций протеста гражданского общества. Так глупо сейчас все еще слышать намеки об идеалах майдана, которыми поясняются разные глупости. Мол, ниче шо я вышла вместе с Балогой, Крилем и Бессмертным из партии – это просто так совпало... я не могу больше, мол, замалчивать кричущие нарушения идеалов майдана
maliar _ 21.02.2008 15:22
IP: 213.133.167.---
Ви так і не сказали, п. Оксана, ні простим виборцям, ні простим членам НСНУ – ЧОМУ? Чому Ви допомагаєте поховати НСНУ тим, кому вона заважає створити "ширку", роздеребанити країну і ресурси, розшматувати електорат між двома крайнощами. Це очевидно, що Ви допомагаєте реалізації сценарію, який є сговором олігархів – послаблення Президента, як самостійного політика, збільшення його залежності від адміністративно-кулуарних гравців і захоплення все більших повноважень для нього (читай для цих гравців), доведення його рейтингу до критичної позначки і, як останній вихід для тих парламентських сил, які підтримують Президента і ще більш залежного від олігархів Януковича, внести зміни в конституцію, пообіцявши обрати "ширкою" Ющенка в Парламенті. Але є дві проблеми – це 1. народ України, який уже один раз не дозволив реалізувати подібний сценарій, хоча конст. реформу все-таки проголосували, 2. сам Ющенко, який все-таки не Кучма, він – демократ і затискати народ не буде. Прикро, правда, що протест може очолити Тимошенко, яка по суті – авторитарний лідер і не носій українських цінностей. Тому на жаль є наступні ризики – маятник історії України може хитнутися назад від демократії і від утвердження конкурентоспроможної сучасної української нації.
Потім на питання ЧОМУ? Знову доведеться давати традиційну відповідь – такі патріоти-політики як Ви, п. Оксана, не змогли бути єдиними і відповідальними за долю України, а піддалися на різні "пряники, цукерочки" та амбіції. ТО ХТО ВИНЕН?
Буд-ник _ 21.02.2008 15:16
IP: 193.27.0.---
Цікаві сентеції на кшалт:
Пані Оксано, я, виборець НУНС, не прошу, а вимагаю Вас скласти депутатський мандат. Я схвалюю політику партії, Ваш крок засуджую
Втім – а чи є зараз така партія, як Народний Союз Наша Україна? Якщо вона є на бомазі (нехай і з осередковими структурами) – то чи відіграє НСНУ хоч яку-небудь визначну роль в політичному житті країни? Чи не перетворилася НУНС ВЖЕ в друге НДП, третє СДПУ? Можливо, отут корінь особисто партійних проблем О.Білозір?
Повністю підтримую колегу Болт: пані Оксано! Дайте, будь-ласка чітку та однозначну відповідь! Інакше Вашу неоднознану мовчанку ми, виборці, розцінюємо як однозначну відповідь на користь ширки з бандюганами штибу яника, колеса, хАмства, шухрича. балогана, лукянова. (Перепрошую тих виборців, які голосували за цих персонажів: на мою думку, вони заслужили на таке визначення. Але – в жодному разі таке визначення не стосується їх виборців).
Михайло_Н _ 21.02.2008 15:09
IP: 92.112.125.---
3 Чи відстоює партія інтереси свого електорату?
А який електорат партії, наказував їй підтримувати ширку? Який електорат наказував презеденту здавати національні інтереси в енергетичній сфері? А от Оксана вважає, мабуть, що так і повинно бути.

4. Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?

Згуртуватися можна тільки навколо царя, короля чи ще якогось там вождя. Чому і заради чого така велика кількість освічених людей повинна добровільно згуртуватися і виступити в якості сліпого електорального ресурсу президента, політика якого мінлива, як весняне сонце і незрозуміла як душа цигана.

5 Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?

Що ж це за вузькопартійні цілі такі, проти яких так радикально виступила Оксана. Мабуть, якщо її конкретно запитати про це, то відповіді не отримаємо. І чому це лідери партії не повинні ставити вузькопартійних цілей? А які ж тоді цілі вони повинні мати? Мабуть на думку пані Оксани, партійні лідери повинні стояти в приймальні президента і бути готовими в кожну секунду виконувати його забаганки.
nyv _ 21.02.2008 15:07
IP: 217.196.166.---
Здається кумонька заплуталась. І помогти охота В.А. і розуму не вистачає, як помогти...Може гоноровіше було б взагалі покласти депутатський квиток, але хто ж покине парламент з його грошима і пільгами...
Брудно все дуже.
Кицяйло _ 21.02.2008 15:05
IP: 195.78.69.---
Кучму Геть!
rudne _ 21.02.2008 15:03
IP: 92.112.197.---
ну що пані Білозір- послухали думку народу? Якщо у вас ще є залишки совісті то ви покладете свій мандат! А якщо ні- то раджу більше вам до народу не звертатися
мір _ 21.02.2008 15:01
IP: 62.64.69.---
Ти все життя вибирала де тепліше і де краще кормлять
А зараз щось пообіцяли (БАЛОГА) и ти "задрав штани пошла за комсомолом"
Михайло_Н _ 21.02.2008 14:57
IP: 92.112.125.---
Розберемо детальніше згадані питання:

1. Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?

Що взагалі таке політичне обличчя? Чи це те, що бачить партія, коли дивиться в політичне дзеркало? І взагалі чому обо'вязково треба чимось дуже радикально відрізнятися? А чи не краще було б всім разом попіклуватися про одне банальне питання – добробут українського народу. Висновок – питання демагогічне і не має нічого спільного з позицією Білозір.

2 Чи не втратила партія динаміку, тенденції та й напрямок розвитку, віддавши себе на поталу ідеології, яка є "фішкою" іншої політичної сили?

А яка взагалі була задекларована динаміка, тенденції та напрямок розвитку "Нашої України". Таких напрямки було два. Перший передвиборчий напрямок полягав у тому, щоб створити коаліцію з БЮТ і разом в злагоді будувати нову заможну і демократичну Україну. Другий післявиборчий напрямок спробував нав'язати балога разом з президентом. Суть цього напрямку – критика всіх ініціатив БЮТ і повне несприйнятя, аж до смішного, позиції ЮВТ. То який напрямок був спотворений на думку Білозір. Висновок підтверджує сліпе угодовство позиції президента, який не виправдав надій народу.
Yuri_D _ 21.02.2008 14:50
IP: 91.124.95.---
21.02.2008 13:53___ Ильник
Згоден, і важко навіть щось додати. Хіба те, що з самого початку НСНУ була "партією без голови", а її віртуальний "лідер" свідомо чи несвідомо зрадив Майдан.
Мені шкода тих виборців, які до сих пір вірують в "патріотизм" і "демократичність" Ющенка, Проголосивши "10 кроків назустріч" людям, які за нього мерзли на Майдані, він де факто всі три роки крокує до зовсім іншої купки людей, з якими йому мабуть більш затишно і комфортно.
mass _ 21.02.2008 14:50
IP: 217.27.153.---
п. Оксано – ваш електорат- це читачі цього блогу
якщо Ви працюєте дял електорату а не для Президента- подивіться чого люди хочуть
Буд-ник _ 21.02.2008 14:45
IP: 193.27.0.---
Перші коменти – мовляв, Оксана Білозір пішла в підручні Балоги по утворенню ширки з Ахметовим, Колесниковим, Януковичем і К*.
Втім, із заяви пані Оксани цього якраз і не прослідковується. Бо всі мотиви, викладені в цій заяві, можна прочитати двояко та застосувати і до іншої сторони.
Може бути й так, що О.Білозір вийшла з партії не на пару з балогою, а на знак протесту на спосіб його, Балоги, керівництва партією та поведінкою у цій ситуації свого кума.
Потрібно перечитати всі коменти. А раптом пані Оксана забажала за потрібне прокоментувати звинувачення щодо неї та детальніше пояснити свій вчинок.
Михайло_Н _ 21.02.2008 14:41
IP: 92.112.125.---
Оксано – ти не права
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter