Сергій Дацюк Філософ

ЗВИЧАЙНИЙ АБСУРД

01 липня 2016, 10:49

Суспільна свідомість, яка цілеспрямовано дезорієнтується в масових масштабах, стає терпимою до будь-якого абсурду. Суспільство з такою свідомістю не просто знаходиться в соціальній депресії, воно не здатне самостійно продукувати нові смисли та перспективи і погоджується на будь-яке приниження чи рабство, особливо якщо його переконали в тому, що це звичайний стан речей.

Я щиро вважаю, що весь абсурд нинішньої ситуації потрібно викривати, наскільки б ми не вважали його звичайним станом речей.

Візьмемо всього два дні – 29-те та 30-те червня 2016-го року. В ці дні на одному з найбільш читабельних ресурсів "Українській правді" були такі новини: 1) "Бойовики обстріляли пости "Мар'їнка" й "Золоте" у День Конституції", де щодо бойовиків вживається термін "терористи"; 2) "РФ розмістить у своїй західній частині 10 тисяч військових", де говориться про сепаратистів на Сході України; 3) "Україна відновила постачання вугілля з окупованої території", де українські підприємства енергетичної сфери закуповують вугілля у компанії ДТЕК Ріната Ахметова на окупованій території.

В принципі такого бути не повинно, якщо держава Україна все-таки існує, якщо в ній є Президент, Парламент, СБУ і т.д.

Якщо це існує, то держави нема, а замість цього є державні квазі-інститути.

Я навіть не знаю, що робити в цьому разі.

Це ж ніби все публічно. Ці новини читають і в Адміністрації Президента, і в Парламенті, і в СБУ.

Шановні українці!

Якщо на окупованій території України у нас терористи і сепаратисти, тоді компанія ДТЕК може працювати на такій території лише за однієї умови – коли вона так чи інакше підтримує сепаратистів чи терористів. Інакше в ситуації війни на окупованій території бути не може.

Але де тоді реакція Президента і Парламенту? Де тоді оперативні дії СБУ? Чому Рінат Ахметов як посібник терористів гуляє на волі?

Як так сталося, що українська влада ігнорує підтримку сепаратизму та тероризму приватною компанією Ахметова та закупівлю вугілля у неї при сприянні Уряду?

Як так сталося, що українська влада, посилаючись на літню спеку, почала організовувати чи принаймні виправдовувати закупівлю контрабандного вугілля?

В згаданій новині "міністр з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш говорить: "Мова йде про перевезення вугілля, яке необхідне країні, особливо в період спеки, коли всі вмикають кондиціонери"".

Тобто усякий раз, коли я вмикаю дома кондиціонер, я сплачую вбивства українців? Як так сталося, що українське міністерство зробило мене спільником терористів?

Чи може це все вигадки, і ніяких терористів і сепаратистів на окупованій території Донбасу немає? Тоді Ахметов не терорист, і українська влада закуповує українське вугілля легально? Але чого ж тоді продовжують гинути люди всередині "Мінського процесу" від рук сепаратистів-терористів, які плювати хотіли на цей "Мінський процес"?

Так може пора позбутися цього театру абсурду?

Якщо на Донбасі у нас сепаратизм і тероризм, тоді Ахметов має бути арештований разом з чиновниками, які покривають контрабанду вугілля.

Якщо не Донбасі немає сепаратизму і тероризму, тоді влада має сказати про це публічно і пояснити, від чого тоді гинуть українці на лінії розмежування.

А якщо ні те, ні інше, то ми маємо такий собі звичайний абсурд.

В абсурді люди можуть жити, але не довго. Екзистенціалісти Камю та Сартр вчили, що людська свідомість у ситуації абсурдного виживання, так чи інакше, все одно шукає смисл.

І все, що заважає смислу, рано чи пізно знищується.

powered by lun.ua
Коментарі — 151
sidor _ 01.07.2016 22:30
IP: 77.52.8.---
Степан Зыков:
sidor:
С Харьковского Тракторного Завода уволили всех сотрудников,а завод остановился,многие сотрудники начали переезжать в России в поисках лучшей доли,на Украине им больше ничего не светит.
ну а шо делать. Станки на металлолом пустят а сотрудники – поисковики хоть голодными у братьев – славян не будут – к их услугам блины с лопат, жидкость для мойки ванн "Трояр", разнообразный ассортимент лосьонов "Глоток здоровья"...
sidor _ 01.07.2016 22:26
IP: 77.52.8.---
Степан Зыков:
sidor:
В Мариуполе, что под контролем ВСУ,совсем перестала идти вода в городе,а на улице такая жара.
Мариупольцы уже наелись этой хунтой по горло.
В Горловке высадилась гуманитарная помощь в виде инопланетям с цветом кожи под георгиевскую ленточку. Ранее советники гуманоидов помогли ВВП разработать план и провести успешную операцию в Сирии.
sidor _ 01.07.2016 22:13
IP: 77.52.8.---
Степан Зыков:
На Украине идёт гражданская война и сколько бы США не контролировало этот процесс не признания,от этого украинцем легче не станет.
Продолжающийся выезд из России высококвалифицированных работников еще долгие годы будет препятствовать развитию российской экономики.
Россия уже отстает от развитых стран по уровню инвестиций в научные разработки, а потеря специалистов лишь ускорит эту тенденцию.
Отбытие славянского населения создает новые проблемы, потому что их место занимают мигранты из мусульманских государств.
В то же время в течение последнего десятилетия чеченское население России выросло на 5%, а дагестанское – на 13%.
Демографические сдвиги меняют социальный ландшафт в России...
kren _ 01.07.2016 21:12
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
kren:
і шо ж тоді будувала Ваша мудра еліта?шо саме вона-многоє успєлі- (С)?
Да в общем-то всё, что вы видите вокруг себя.
...угу,а невдячний народ,поки мудра еліта строїла для нього-свєтлає будущіє-,катався на лижах у швей
царських Альпах,лежав на дивані,пив пиво,жер горілку і дивився тєлік...

Andrey Kononenko:
Andrey Kononenko:
kren:
і шо ж тоді будувала Ваша мудра еліта?шо саме вона-многоє успєлі- (С)?
Да в общем-то всё, что вы видите вокруг себя.
И почему она моя? Не моя. Но они были крайне эффективными в построении того, что они строили.
...конгеніально. Ну і де ж РС?
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 21:08
IP: 188.163.73.---
gabon:
Ну тогда зайдите на сайт проституток, поставьте фильтр на 6-й размер груди, и получите десяток первоклассных с вашей точки зрения кандидатов. И зачем вам тот Шустер?
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 21:02
IP: 188.163.73.---
Василий Николаев:
как показали события двухгодичной давности в Луганске, излучаемое кондиционером тепло может сделать его целью для ракеты.
О да, грюкнуло громко:)
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 20:52
IP: 188.163.73.---
Andrey Kononenko:
kren:
і шо ж тоді будувала Ваша мудра еліта?шо саме вона-многоє успєлі- (С)?
Да в общем-то всё, что вы видите вокруг себя.
И почему она моя? Не моя. Но они были крайне эффективными в построении того, что они строили.
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 20:50
IP: 188.163.73.---
kren:
і шо ж тоді будувала Ваша мудра еліта?шо саме вона-многоє успєлі- (С)?
Да в общем-то всё, что вы видите вокруг себя.
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 20:50
IP: 188.163.73.---
gabon:
порекумендуйте в какую партію запісиваться – Сакашвілі ілі Лещенка.
Я больше доверяю Пташник, чем Каську.
Damir Medjit _ 01.07.2016 20:45
IP: 146.148.29.---
Все репне, зненацька й цілком.
Олександр Краснобаєв _ 01.07.2016 20:25
IP: 130.211.52.---
Наш президент – це наш главний абсурд...
kren _ 01.07.2016 20:24
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
kren:
Элита была умной и мудрой, но тогда ещё не было достоверно известно, что коммунизм не жизнеспособен.
...у Вас температура нормальна?
і шо ж тоді будувала Ваша мудра еліта?шо саме вона-многоє успєлі- (С)?
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 19:55
IP: 188.163.73.---
Елена Величко:
Andrey Kononenko:
"Новая элита... зарождается"... Суть процесса в том, что с каким бы посылом новая элита не шла во власть, ее сразу поставят на место, потому что во-первых надо не только владеть материалом,
а уже иметь план точных действий, опираясь на твердую почву, поэтому нужна консолидация и продуманные ходы. Эти ходы уже сейчас надо готовить, как например – закрыть офшоры, законодательно принять закон о возврате средств в Украину и много другого, все это требует большую ответственность и компетентности, потому что при смене власти именно олигархи устроят финансовый саботаж, поэтому их власть очень опасна, они делают что хотят и со страной, и с людьми и с будущим.
Ну так не сидите на печи – записывайтесь в новую партию и сообщите им ваш план.
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 19:53
IP: 188.163.73.---
kren:
Элита была умной и мудрой, но тогда ещё не было достоверно известно, что коммунизм не жизнеспособен.
lohik _ 01.07.2016 19:46
IP: 46.133.167.---
gabon:
Анонс.!!! Анонс.!!! Анонс.!!!

через час у Шустера
Гурвіц
Гордон
Розенблат
Ройтбурд

і пара чорножопих
Сакварелідзе
Наєм

будут учіть гоєв уму разуму.

почему к существующім в Україне 349 партіям надо добавить єщо две.
100 % підтримую це питання!...
sidor _ 01.07.2016 19:24
IP: 77.52.8.---
прод.
Суспільство радикально розділене навпіл, але навіть прихильники московії, не втручатимуться, коли патріоти зводитимуть стосунки з тими, хто їх смертельно образив і розчарував. Все буде швидко, жорстко і безжалісно.
У мене нема рецептів для нинішньої влади. Як, власне, і для попередніх, суд на якими на жаль затримався на роки...
Євген Рибчинський
sidor _ 01.07.2016 19:23
IP: 77.52.8.---
...У мене нема рецептів для нинішньої влади. Навіть якщо вони почнуть раптом все робити правильно, інерція допущених ними за два роки помилок, все одно дожене і накриє їх з головою. Я навіть не уявляю, куди вони бігтимуть, якщо несподівано, як у 2004 і 2013 роках, сотні тисяч людей з протестами вийдуть на вулиці українських міст. Бо бігти ім власне вже нікуди. Скрізь, де вони кинули свої якорі, на них неминуче чекає тюрма. За все. За кожен день їхнього безглуздого і бездарного владарювання. Їх здадуть з тельбухами і свої, і чужі, і невизначені. За зраду національних інтересів, за переслідування патріотів, за розкрадання бюджету, за геноцид власного народу і за невиконання жодної зі своїх обіцянок тощо. Вони можуть технологічно змінити уряд, призначити нового генпрокурора і очільника СБУ, розпустити парламент, оголосити позачергові вибори, але вони все одно приречені. Що б вони не робили, їхнє фіаско вже прописане у сценарії сучасної української історії...
Елена Величко _ 01.07.2016 19:16
IP: 95.133.235.---
Andrey Kononenko:
"Новая элита... зарождается"... Суть процесса в том, что с каким бы посылом новая элита не шла во власть, ее сразу поставят на место, потому что во-первых надо не только владеть материалом,
а уже иметь план точных действий, опираясь на твердую почву, поэтому нужна консолидация и продуманные ходы. Эти ходы уже сейчас надо готовить, как например – закрыть офшоры, законодательно принять закон о возврате средств в Украину и много другого, все это требует большую ответственность и компетентности, потому что при смене власти именно олигархи устроят финансовый саботаж, поэтому их власть очень опасна, они делают что хотят и со страной, и с людьми и с будущим.
kren _ 01.07.2016 19:11
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
kren
якості еліти,яка вона є,визначаються системою,яка вона є,що в нас залишається не змінною з часів РС, на більшовицьких приципах власності і влади.

Змінилася. Більшовицькі принципи помножилися на кримінальні.
і в чому саме вони змінилися?коли Ви "примножуєте" до більшовизму криміналітет,Вам слід би поцікавитися,ким були самі більшовики,а потім міркувати про "зміни" в "нашій" владі.
sidor _ 01.07.2016 19:11
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
....Як це не смішно, але українську економіку став будувати санітарний лікар Росії, який змусив переорієнтувати виробників молочної та м'ясної продукції на інші ринки......
Згоден. Але невгомонні деякі товарисчи шукають шляхи що би різними шляхами обійти цього лікаря.
Evgeny Ruchev _ 01.07.2016 19:10
IP: 104.155.76.---
zzz
kren _ 01.07.2016 19:08
IP: 188.0.104.---
Andrey Kononenko:
Ну невозможно же было вечно поддерживать функционирование государства с неестественной и нежизнеспособной идеологией. Но многого успели достичь, что было бы невозможно, если бы у власти были селекционированные зеки...
Следовательно, зеки 1917-го года не могут быть причиной наших сегодняшних проблем.
Ви неуважно читаєте коменти або вибираєте те,що Вам потрібно. Перегляньте ще раз,коли хочете,
можете,от нижче до п.mihaylenco:Я говорю про селекцію і принципи влади що склалися в систему
котра започаткована ОЗУ. в 1917 р. і з "вдосконаленнями" продовжується і зараз.

...что советская элита была очень мудрой, эффективной и патриотичной... (С).

...Ну невозможно же было вечно поддерживать функционирование государства с неестественной и нежизнеспособной идеологией. Но многого успели... (С),

...і як Вас розуміти?еліта була мудрой чи ні? коли мудрой,звідки взялася...нежизнеспособной идеологией... (С).
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 19:00
IP: 188.163.73.---
А новая политическая элита тем временем зарождается. И за неё можно будет проголосовать уже на следующих парламентских выборах, что я и рекомендую всем сделать.
Имею в виду новую партию, создаваемую с участием Лещенко, Найема, Пташник и др...
mihaylenco _ 01.07.2016 18:57
IP: 94.178.224.---
kren
якості еліти,яка вона є,визначаються системою,яка вона є,що в нас залишається не змінною з часів РС, на більшовицьких приципах власності і влади.

Змінилася. Більшовицькі принципи помножилися на кримінальні.
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 18:50
IP: 188.163.73.---
Владимир Беспалов:
П.Дацюк прям повторяет мои мысли:-)
Дополню.
Превратить весь сегодняшний театр абсурда в нечто, имеющее смысл и цель, может только завершение революции и наконец вообще превращение всего, что произошло, в настоящую революцию, несущую революционные изменения.
Иначе Украина де-факто превратится в фейковое государство, в котором, по определению, нормальная жизнь невозможна.
Вот это правильно – нужно довести до конца начатое на майдане.
Правильно, но банально.
ONLINE
Україна та Європа1085 Aтака Путіна1223 Корупція1335 Зеленський19 Донбас14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter