Сергій Дацюк Філософ

ЗВИЧАЙНИЙ АБСУРД

01 липня 2016, 10:49

Суспільна свідомість, яка цілеспрямовано дезорієнтується в масових масштабах, стає терпимою до будь-якого абсурду. Суспільство з такою свідомістю не просто знаходиться в соціальній депресії, воно не здатне самостійно продукувати нові смисли та перспективи і погоджується на будь-яке приниження чи рабство, особливо якщо його переконали в тому, що це звичайний стан речей.

Я щиро вважаю, що весь абсурд нинішньої ситуації потрібно викривати, наскільки б ми не вважали його звичайним станом речей.

Візьмемо всього два дні – 29-те та 30-те червня 2016-го року. В ці дні на одному з найбільш читабельних ресурсів "Українській правді" були такі новини: 1) "Бойовики обстріляли пости "Мар'їнка" й "Золоте" у День Конституції", де щодо бойовиків вживається термін "терористи"; 2) "РФ розмістить у своїй західній частині 10 тисяч військових", де говориться про сепаратистів на Сході України; 3) "Україна відновила постачання вугілля з окупованої території", де українські підприємства енергетичної сфери закуповують вугілля у компанії ДТЕК Ріната Ахметова на окупованій території.

В принципі такого бути не повинно, якщо держава Україна все-таки існує, якщо в ній є Президент, Парламент, СБУ і т.д.

Якщо це існує, то держави нема, а замість цього є державні квазі-інститути.

Я навіть не знаю, що робити в цьому разі.

Це ж ніби все публічно. Ці новини читають і в Адміністрації Президента, і в Парламенті, і в СБУ.

Шановні українці!

Якщо на окупованій території України у нас терористи і сепаратисти, тоді компанія ДТЕК може працювати на такій території лише за однієї умови – коли вона так чи інакше підтримує сепаратистів чи терористів. Інакше в ситуації війни на окупованій території бути не може.

Але де тоді реакція Президента і Парламенту? Де тоді оперативні дії СБУ? Чому Рінат Ахметов як посібник терористів гуляє на волі?

Як так сталося, що українська влада ігнорує підтримку сепаратизму та тероризму приватною компанією Ахметова та закупівлю вугілля у неї при сприянні Уряду?

Як так сталося, що українська влада, посилаючись на літню спеку, почала організовувати чи принаймні виправдовувати закупівлю контрабандного вугілля?

В згаданій новині "міністр з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш говорить: "Мова йде про перевезення вугілля, яке необхідне країні, особливо в період спеки, коли всі вмикають кондиціонери"".

Тобто усякий раз, коли я вмикаю дома кондиціонер, я сплачую вбивства українців? Як так сталося, що українське міністерство зробило мене спільником терористів?

Чи може це все вигадки, і ніяких терористів і сепаратистів на окупованій території Донбасу немає? Тоді Ахметов не терорист, і українська влада закуповує українське вугілля легально? Але чого ж тоді продовжують гинути люди всередині "Мінського процесу" від рук сепаратистів-терористів, які плювати хотіли на цей "Мінський процес"?

Так може пора позбутися цього театру абсурду?

Якщо на Донбасі у нас сепаратизм і тероризм, тоді Ахметов має бути арештований разом з чиновниками, які покривають контрабанду вугілля.

Якщо не Донбасі немає сепаратизму і тероризму, тоді влада має сказати про це публічно і пояснити, від чого тоді гинуть українці на лінії розмежування.

А якщо ні те, ні інше, то ми маємо такий собі звичайний абсурд.

В абсурді люди можуть жити, але не довго. Екзистенціалісти Камю та Сартр вчили, що людська свідомість у ситуації абсурдного виживання, так чи інакше, все одно шукає смисл.

І все, що заважає смислу, рано чи пізно знищується.

powered by lun.ua
Коментарі — 151
Олександр Гнєдаш _ 01.07.2016 13:23
IP: 95.135.223.---
По-перше, абсурд – невід'ємна частина будь-якої системи, створеної людьми.
По-друге, рівень абсурду може бути різним, залежно від розумових і моральних якостей людей, що створили та підтримують цю систему.
І нарешті, сама система, в якій такі особи, скажімо, як захарченко і бойко мають різний статус (а є "близнюки- браття") – абсурдна в самій основі.
Nadiya Dovzhenco _ 01.07.2016 13:19
IP: 130.180.209.---
Елена Величко:
Та годі, це ж стаття про те, що по-скотськи поводяться лише з тими, хто самі вважають себе за скотину. Бачите і я осіклась- не написала відразу, що ми ї є скотина. Життя змміниться, коли станемо нарешті людьми ми, а не ті хто зараз у так званих державних приміщеннях. З них вже молока на надоїш- пропаща гниль.
Nadiya Dovzhenco _ 01.07.2016 13:16
IP: 130.180.209.---
Александр 1:
Таке як у вас круте продвинуте мислення скінчилося в сорокових минулого століття декількома десятками мільйонів людських життів. Жаль. що це були не життя саме тих виродків, що купували чорта. Ті виродки пересиділи лихі часи і, судячи з вашого коментаря. розмножили таких же потвор як і вони.
Елена Величко _ 01.07.2016 13:13
IP: 95.133.235.---
Nadiya Dovzhenco:
Елена Величко:
Побоюватись треба не активних дій взагалі, а підкилимних дій безграмотних фірташів, порошенків і ахметових. Вони вирішують все як звикли раніше на своїх торчка, стрілках і тусовках- театр абсурду з ціною людського життя -нуль цілих хрін десятих.
Згодна. це примітивний рівень для державного управління, тому й таке життя й стан у країні.
Александр 1 _ 01.07.2016 13:12
IP: 188.163.12.---
Ivan Kaidashenko:
Не зовсім з вами згоден. Справа в тому, що, якщо це робиться публічно, то в такому випадку народ втрачає орієнтири і різниця між добром і злом втрачається. У такому випадку зло легалізується. Приклад – Медведчук, який завдяки участі у переговорному процесі отримав де факто дозвіл та імунітет на проведення антиукраїнської пропаганди в Україні.
Не перебільшуйте. Для народу різниця між добром і злом визначається завжди рівнем добробуту (у першу чергу цінами на енергоносії).
Медведчук не має повноважень вести переговори від України і ніякого імунітету чи право на пропаганду в Україні не отримав, тому сюди носа не сує. З Москви може робити, що хоче.
Nadiya Dovzhenco _ 01.07.2016 13:10
IP: 130.180.209.---
Елена Величко:
Побоюватись треба не активних дій взагалі, а підкилимних дій безграмотних фірташів, порошенків і ахметових. Вони вирішують все як звикли раніше на своїх торчка, стрілках і тусовках- театр абсурду з ціною людського життя -нуль цілих хрін десятих.
Andrey Kononenko _ 01.07.2016 13:08
IP: 188.163.73.---
Beemon:
Александр 1:
Примітивне мислення. Як що Україні вигідно, то хай купую хоч у чорта, хоч в РФ. Сталін ввійшов в коаліцію зі своїми світовими клятими ворогами-капіталістами (з США і Великої Британії), яких все життя мріяв знищити через світову війну. Ніякого абсурду немає в тому, щоб зберегти країну за будь-яку ціну, нехтуючи шкільними поняттями на рівні "свій-чужий". Абсурд він у головах де яких філософів.
Выгодно, говоришь, не примитивный ты наш? Гопники каждый день убивают наших людей, КАЖДЫЙ день! И ты предлагаешь давать им возможность зарабатывать на торговле с нами? Строить и кормить свою армию, вооружать ее. Выпускать снаряды и военную технику, которая нас убивает, на наши деньги?
К сожалению, Александр чёкнулся. Он не выдержал потока зрад и, чтобы защитить свою психику, решил одеть розовые очки и видеть во всём перемогу.
Ivan Kaidashenko _ 01.07.2016 13:07
IP: 46.118.229.---
На жаль, абсурду не уникнемо, тому що подвійна гра є змістом української політики. Ця подвійність пояснюється бажанням керівництва держави продовжувати бізнес на території ворога незважаючи на військову агресію.
Володимир Филипов _ 01.07.2016 13:07
IP: 94.179.176.---
Всі пов,язанні між собою і це буде відбуватись до того часу покі не прийде до влади Тимошенко.
У мене все!!!
Елена Величко _ 01.07.2016 13:02
IP: 95.133.235.---
Александр 1:
Тут можна погодитись з такихміркувань, що проводяться ПЕРЕГОВОРИ, тобто для переведення
дій у демілітаризацію, треба починати налагоджувати економіку та взагалі саме ДЕМІЛІТАРИЗАЦІЯ
на часі. Пан Дацюк побоюється саме АКТИВНИХ військових дій. Однак, для демілітаризації ТЕЖ ПОТРІБНІ ДІЇ. Нам постійно пропонують МАНТРУ, що от Моторола буде у ВР, до речі у ВР свого гім-на
хоч через край, а ЧОМУ НЕ ПОСТАВИТИ УМОВИ про те, що ті, хто напряму зав"язан у військових діях НЕ МОЖУТЬ УПРАВЛЯТИ, тобт те, що Ви пишете – ПРИЙНЯТНІ ЦИВІЛЬНІ кандидатури.
Тобто треба ПРИШВИДЧИТИ ПРОЦЕС міліцейської місії ОБСЄ, бо там сформується гримуча суміш.
Nadiya Dovzhenco _ 01.07.2016 13:01
IP: 130.180.209.---
Останній абзац аж занадто обнадійливий – стан абсурду і усіх на світі неможливостей – це наш звичайний стан останні тисяч десять років. Коли у нас все буде як у людей. то вже буде інша нація.
Закляв нас наш Пророк, – сказав, – До того,
поки не потече ворожа кров у Чорне море –
-ми не побачим Бога!
Ivan Kaidashenko _ 01.07.2016 12:57
IP: 46.118.229.---
Александр 1:
Примітивне мислення. Як що Україні вигідно, то хай купую хоч у чорта, хоч в РФ...
Не зовсім з вами згоден. Справа в тому, що, якщо це робиться публічно, то в такому випадку народ втрачає орієнтири і різниця між добром і злом втрачається. У такому випадку зло легалізується. Приклад – Медведчук, який завдяки участі у переговорному процесі отримав де факто дозвіл та імунітет на проведення антиукраїнської пропаганди в Україні.
sidor _ 01.07.2016 12:54
IP: 77.52.8.---
Beemon:
...ОРДО и ОРЛО мы в ближайшее время не вернем, точнее не вернем людей там живущих, с их искривленной психикой.
Совершенно верно. Официально признать территории оккупированными неиндефицированными бандформированиями, вооруженных неизвестной стороной оружием массового поражения. Сплошная бетонная стена по всей линии размежевания.
В стене пару проходов такой ширины, что бы хомо слопатоедный мог проходить только боком.
От стены устроить "зону контроля" шириной 5-10 километров и заминировать сплошным минированием. Карту минирования сжечь. Устроить автономные автоматические высокобронированные огневые точки с "миниганами", "вулканами", "стугнами" и др.подобными системами. До сантиметра"зону контроля" пристрелять артиллерией...
Ракеты "Гром" и "Коршун" снарядить материалом с 4 энергоблока и направить с сторону Моквы...
И "забыт"ь об оккупированной территории лет на 15 – 20...
kren _ 01.07.2016 12:54
IP: 188.0.104.---
...питання не в тому,що абсурд,а в тому чим він обумовлений.Штука в тім,що абсурд цей не припиняєть
ся ще від РС.Просто в певні ісотричні періоди_ певний стан випинається особливо рельєфно.І всі питан
ня,що,чому,як,слід віднести до умов в яких відбуваються певні процеси_ фізичні,хімічні,синоптичні...
соціальнополітичні...
Особливості даного пр_ су,абсурду,обумовлені наступними причинами;1. Відсутність в СНД вцілому і в
Украіні,повносправного громадянського сус_ ва,2_гомогенність більшовицько_ нациськоі,кремлівськоі
влади,міцно спаяноі ще з РС,круговою порукою,корпоративними,сімейнми,діловими зв,язками на основі
спільного для всіх них інтересу збагачення в будь який спосіб.Украіна в загальній с_ мі,є повносправним
учасником всіх,започаткованих ще РС,під кураторством кремля і вихід Іі з цих схем і з під кремля,сутє
во знижує ефективність вже обкатаного часом гешефту однаково дорогого і Путіну,і Порошенку,і Юріку
Єнакієвському...все ін.тільки декораціі дешевоі вистави.
Елена Величко _ 01.07.2016 12:53
IP: 95.133.235.---
В нас 25років абсурду, повного абсурду. А чого? Коли почалося? На ЗН дна людина розказувала як гарно задумувався перехід українців до влодіння власною державою, фактично кожен повинен був завжд мати частку власного шматка від того, що виробляє країна. ТОБТО тільки, кли розглядати еконміку як цілісну систему, що працює на всіх українців, навіть при приватному та державному капіталі – тільки тоді можна було розвиватись та йти впред, бо й наука, й освіта й медицина – це необхідні речі.
В Україні все звели до власного карману, розкрадання, бо саме
У ВЛАДУ СПЕЦІАЛЬНО БРАЛИ БАРИГ, бо саме з розвалом СРСР владу дали баригам, бо вони "крутили" бабло добре, однак крутити, коли економіка та державність працює- одне, а коли тим, хто прості задачі не вмів рішати та від напруги ставав агресивним, дали владу – ВСЕ ЗРУЙНУВАЛИ.
Logic2009 _ 01.07.2016 12:49
IP: 94.179.27.---
Beemon:
Никакой Европе мы не нужны, нужно выбираться самим.
Ви дивитесь у бінокль не з тієї сторони.
Не ми Європі, а Європа нам.
Доки у нас буде "совок" доти буде корупція і все інше.
Александр 1 _ 01.07.2016 12:46
IP: 188.163.12.---
Примітивне мислення. Як що Україні вигідно, то хай купую хоч у чорта, хоч в РФ. Сталін ввійшов в коаліцію зі своїми світовими клятими ворогами-капіталістами (з США і Великої Британії), яких все життя мріяв знищити через світову війну. Ніякого абсурду немає в тому, щоб зберегти країну за будь-яку ціну, нехтуючи шкільними поняттями на рівні "свій-чужий". Абсурд він у головах де яких філософів.
sidor _ 01.07.2016 12:25
IP: 77.52.8.---
"Зеркало недели. Украина" со ссылкой на свои источники сообщил в субботу, что президент Петр Порошенко проявил интерес к плану лидера общественного движения "Украинский выбор" Виктора Медведчука, предполагающему создание в отдельных районах Донецкой и Луганской областей, неподконтрольных Киеву, администраций, которые возглавили бы фигуры, устраивающие и Киев, и Москву.
По данным издания, Медведчук предложил президенту кандидатов – олигарха, уроженца Донецка Рината Ахметова и главу фракции "Оппозиционный блок" в парламенте Юрия Бойко. По данным издания, эти кандидатуры президенту понравились.
"По нашим сведениям, он провел предварительные переговоры с обоими, и оба якобы согласились. Поверить в это (особенно в случае с Ахметовым) непросто, но источник ZN.UA настаивает на достоверности этой информации. Путина с этим предложением ознакомили, но согласия еще не получили", – пишет издание.
Євген Лук'янчук _ 01.07.2016 12:22
IP: 109.86.95.---
Це все наслідки однотурових виборів Президента за принципом як в циганки "швидче, швидче дорогий – нема часу роздумувати...". Невже Порошенко був невідомий країні до тих виборів? Чи вся помаранчева команда Ющенка, що разом з регіоналами грабувала країну? Це та сама олігархічна команда, що сформувалася ще при Кучмі і 20 років керує країною. Чому ви вирішили що події на Майдані щось змінили в їхній свідомості?
sidor _ 01.07.2016 12:16
IP: 77.52.8.---
Ю.Луценко: "украинский националист" Ахметов – попутчик революции.

..."Никогда не скрывал – я общался с Ахметовым до того, как был в заключении, после тюрьмы. И сейчас. И уверен, что без Рината Ахметова мир в Донецке будет если не невозможен, то его достижение будет сильно затруднено", – отметил он.
"На сегодняшний день я утверждаю, что Ринат Ахметов является попутчиком украинской революции. Он носитель украинского экономического национализма..."
Logic2009 _ 01.07.2016 11:57
IP: 94.179.18.---
Beemon:
Ради никому не нужной ассоциации
Якщо Вам це не потрібно, то це не значить, що нікому.
Якщо Ви "баран", то Вам мої співчуття.
Хочете вчорашнього дня чи торішнього снігу, то його не буде.
Igor Kvilinsky _ 01.07.2016 11:36
IP: 91.227.180.---
Не новина. Просто має, як на мене, прийти до людей тверде усвідомлення злочинної суті сьогоднішньої влади. Як президентської, так і законодавчої – немає коаліції у верховній раді й відтак вона злочинно недієздатна. А далі рахунки за комуналку, як пряме підтвердження вищезгаданого, і вперед. Думайте. Чи терпіти, чи міняти й карати злочинців.
руслан49 _ 01.07.2016 11:28
IP: 37.52.23.---
Одні верещать, що вугілля з ДНР це абсурд, а інші верещать, що мало вугілля заготовлено на зиму. Оце і є абсурд. До того ще й тичуть платіжками за комунальні послуги. А нікому не спаде на думку, що в сучасних умовах цих послуг взагалі може не бути.
Kovaljov _ 01.07.2016 11:27
IP: 85.90.206.---
Пане авторе!
Років 5-7 тому Ви багато тут писали про різні космополітичні філософські конструкції. Іноді я вступав з Вами у дискусії.

Якщо коротко:
1. Ви лише тепер стали "націоналістом", а раніше ви були "космополітом". Беру слова у лапки, бо всі ми розуміємо дискурс цих понять.
2. Воювати, на справді, мало хто хоче. Бо страшно, а головне навіщо? І з ким, з "братами"?
3. Мораль – це те, що вигідне. Вигідне загалу, усьому суспільству. Тобто, наскільки народ зденаціоналізаний – настільки він аморальний.
4. Світова, "всезагальна", космополітична мораль – маячня. Чомусь існують національні інтереси. І чомусь ніхто не каже, що ООН – це насправді ООФ: Організація об'єднаних фашизмів. А чому, власне?!
-vts-m- _ 01.07.2016 11:27
IP: 130.211.52.---
youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
Зеленський20 Україна та Європа1086 Корупція1336 Порошенко2 Свобода слова568
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter