Сергій Дацюк Філософ

ЗВИЧАЙНИЙ АБСУРД

01 липня 2016, 10:49

Суспільна свідомість, яка цілеспрямовано дезорієнтується в масових масштабах, стає терпимою до будь-якого абсурду. Суспільство з такою свідомістю не просто знаходиться в соціальній депресії, воно не здатне самостійно продукувати нові смисли та перспективи і погоджується на будь-яке приниження чи рабство, особливо якщо його переконали в тому, що це звичайний стан речей.

Я щиро вважаю, що весь абсурд нинішньої ситуації потрібно викривати, наскільки б ми не вважали його звичайним станом речей.

Візьмемо всього два дні – 29-те та 30-те червня 2016-го року. В ці дні на одному з найбільш читабельних ресурсів "Українській правді" були такі новини: 1) "Бойовики обстріляли пости "Мар'їнка" й "Золоте" у День Конституції", де щодо бойовиків вживається термін "терористи"; 2) "РФ розмістить у своїй західній частині 10 тисяч військових", де говориться про сепаратистів на Сході України; 3) "Україна відновила постачання вугілля з окупованої території", де українські підприємства енергетичної сфери закуповують вугілля у компанії ДТЕК Ріната Ахметова на окупованій території.

В принципі такого бути не повинно, якщо держава Україна все-таки існує, якщо в ній є Президент, Парламент, СБУ і т.д.

Якщо це існує, то держави нема, а замість цього є державні квазі-інститути.

Я навіть не знаю, що робити в цьому разі.

Це ж ніби все публічно. Ці новини читають і в Адміністрації Президента, і в Парламенті, і в СБУ.

Шановні українці!

Якщо на окупованій території України у нас терористи і сепаратисти, тоді компанія ДТЕК може працювати на такій території лише за однієї умови – коли вона так чи інакше підтримує сепаратистів чи терористів. Інакше в ситуації війни на окупованій території бути не може.

Але де тоді реакція Президента і Парламенту? Де тоді оперативні дії СБУ? Чому Рінат Ахметов як посібник терористів гуляє на волі?

Як так сталося, що українська влада ігнорує підтримку сепаратизму та тероризму приватною компанією Ахметова та закупівлю вугілля у неї при сприянні Уряду?

Як так сталося, що українська влада, посилаючись на літню спеку, почала організовувати чи принаймні виправдовувати закупівлю контрабандного вугілля?

В згаданій новині "міністр з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш говорить: "Мова йде про перевезення вугілля, яке необхідне країні, особливо в період спеки, коли всі вмикають кондиціонери"".

Тобто усякий раз, коли я вмикаю дома кондиціонер, я сплачую вбивства українців? Як так сталося, що українське міністерство зробило мене спільником терористів?

Чи може це все вигадки, і ніяких терористів і сепаратистів на окупованій території Донбасу немає? Тоді Ахметов не терорист, і українська влада закуповує українське вугілля легально? Але чого ж тоді продовжують гинути люди всередині "Мінського процесу" від рук сепаратистів-терористів, які плювати хотіли на цей "Мінський процес"?

Так може пора позбутися цього театру абсурду?

Якщо на Донбасі у нас сепаратизм і тероризм, тоді Ахметов має бути арештований разом з чиновниками, які покривають контрабанду вугілля.

Якщо не Донбасі немає сепаратизму і тероризму, тоді влада має сказати про це публічно і пояснити, від чого тоді гинуть українці на лінії розмежування.

А якщо ні те, ні інше, то ми маємо такий собі звичайний абсурд.

В абсурді люди можуть жити, але не довго. Екзистенціалісти Камю та Сартр вчили, що людська свідомість у ситуації абсурдного виживання, так чи інакше, все одно шукає смисл.

І все, що заважає смислу, рано чи пізно знищується.

powered by lun.ua
Коментарі — 151
sidor _ 01.07.2016 15:53
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
sidor:
вся ваша "высокоинтеллектуальная" писанина "разбивается" об один "примитивный" пример – население южной кореи не имея на руках денежных средств несло на сборные пункты свои волосы, которые потом были обменены властями на технологии. Что из этого получилось – можете легко информироваться в нэте.
А волоси – не товар? От якби громадяни Кореї на папері намалювали б гроші та понесли їх до банків...весь світ би досі сміявся.
ну так они предложили волосы а мы предложим еду.
sidor _ 01.07.2016 15:52
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
sidor:
Сапки, лопаты, трактора, соляр, бензин, аккумуляторы, солнечные батареи, топливо для АЭС... можно купить за еду.
Металлический уголок от голода вы грызть не будете а поменяете на кусок сала.
Україна, на жаль, не світовий монополіст по виробництву їжі. Тобто, заробимо ми стільки – скільки зможемо продати та за яку ціну......Та без проблем. Пусть везут сало в Кению, берут там алмазы, часть продают а часть – коронки на зубы пересичным гражданам страны. А доставлять есть чем – пусть используют "Мрию"
Знову таки, важливо який ми будемо мати баланс: експорт/імпорт...Без проблем. Шо нужно – меняем. Остальное – глубокая переработка и в хранилища.
Він опосередковано буде індикативним до змін курсу гривні відносно інших валют світу.
......Привяжем доллар с салу или подсолнечному маслу. Ведь стоимость газа привязывают к стоимости нефти.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:51
IP: 85.90.206.---
P712:
Взагалі то Пан Дацюк пише про неморальність торгівлі з агресором,
У цьому питанні, я цілковито підтримую Дацюка.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:49
IP: 85.90.206.---
sidor:
вся ваша "высокоинтеллектуальная" писанина "разбивается" об один "примитивный" пример – население южной кореи не имея на руках денежных средств несло на сборные пункты свои волосы, которые потом были обменены властями на технологии. Что из этого получилось – можете легко информироваться в нэте.
А волоси – не товар? От якби громадяни Кореї на папері намалювали б гроші та понесли їх до банків...весь світ би досі сміявся.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:47
IP: 85.90.206.---
sidor:
Може це з вами или вам подобными шо та не так, и пора ввести и ответственность избирателей за ваш и их выбор "слуг народа".? На каком основании часть населения должна страдать от ваших "экспериментов" по "устройству" страны? Ухудшил ваш выбор "слуги народа" благосостояние населения – будьте добры и со своего кошелька компенсируйте остальным потери. Може следующий раз будете думать головой а не дупой на выборах власти.
Я один раз голосував за Чорновола і ніколи не голосував за Кучму та, тим більш, за Януковича.
Як Ви думаєте, СКІЛЬКИ виборців України підтримає Ваші пропозиції? 8-))

На початку коментарів я якраз і писав про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ громадян України за всі ті дурощі минулих часів, а вони почалися не вчора та не позавчора...
sidor _ 01.07.2016 15:41
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
вся ваша "высокоинтеллектуальная" писанина "разбивается" об один "примитивный" пример – население южной кореи не имея на руках денежных средств несло на сборные пункты свои волосы, которые потом были обменены властями на технологии. Что из этого получилось – можете легко информироваться в нэте.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:40
IP: 85.90.206.---
Елена Величко:
САМЕ ОЛІГАРХИ та інший бізнес знечтожили попит
Олігархи, без сумніву, паразити. Але треба щоб на зміну їм прийшли ефективні власники, а не інші паразити, директори держпідприємств – не виключення з сімейства паразитів.

Олігарх – це не просто багатій, це людина яка купила поліцію, прокуратуру, суди, місцеву та центральну владу. Купила, бо панічно боїться конкуренції, яка однозначно зробить її явно біднішою, якщо не розорить взагалі.
А низький попит, це не стільки наслідок низьких зарплат (якби нам не приємно було про це думати), як результат низької ефективності підприємств олігархів.
P712 _ 01.07.2016 15:38
IP: 92.113.138.---
Kovaljov:
так, ТВЕЛи продовжуємо купувати у кацапні, тіпа тут воюємо, а тут тримайте бабоси. Пан Дацюк про це і пише. До речі, вам відомо, що в нас планово зупиняються енергоблоки, бо лишня електрика (а міністр ниє, що кондиціонери багато беруть електрики)
Ну не тільки у кацапів. Але все одно не за гривні.
Але курс гривні – це баланс експорту/імпорту України. Тобто, мета будь-якої держави – це збільшення свого експорту до інших країн. Бажано, експорту не сировинного.

Неможливо стати багатою державою замикаючись на собі. Та, просто взагалі існувати не можливо.
Все-одно імпорт буде поступати в Україну. Питання лише у тім, якої якості це буде імпорт?
Взагалі то Пан Дацюк пише про неморальність торгівлі з агресором, і продовжуючи тему не тільки ДТЕК, а й Пецо-рошен. стосовно експортно-імпортно с-до, тов оно в нас давно глибоко від"ємне, і йолоп Цуценюк загнав його це глибше, тобто погіршив. Одна з причин – відсутність експорту електрики
sidor _ 01.07.2016 15:33
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
......Олігархи – погані власники, але треба шукати кращих власників, ...... Так за чем дело? Известный госчиновник показал как это делается и предложил такое же сделать еще с 3 тысячами подобных предприятий! А что сделали вы – "затоптали", "замочили", "обплевали" – и выбрали себе на шею то Шапкокрада то Барыгу! которые принесли стране и населению колоссальные убытки!!!! Може це з вами или вам подобными шо та не так, и пора ввести и ответственность избирателей за ваш и их выбор "слуг народа".? На каком основании часть населения должна страдать от ваших "экспериментов" по "устройству" страны? Ухудшил ваш выбор "слуги народа" благосостояние населения – будьте добры и со своего кошелька компенсируйте остальным потери. Може следующий раз будете думать головой а не дупой на выборах власти.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:29
IP: 85.90.206.---
sidor:
1. Как сказать. Смотря кто забирает и зачем.
2. А зачем делить? Можно его использовать.
3. Ничего страшного. А кэш с офшоров поможет на начальный период.
4. Как енто не зароблени??? Баснословная маржа "олигарха" – это недоплаченные средства работягам.
5. Мы же не РАЗДАЕМ кэш пиплу а ВКЛАДЫВАЕМ "конфискат" на содержание армии и создание новых рабочих мест.
Економіка очей не має. Їй байдуже, високоморальні люди забирають гроші чи злодії.
Інфляція починається не тоді, коли, наприклад, НБУ друкує гроші. Не тоді, коли НБУ пускає їх у оббіг. Та навіть не тоді, коли "зайві" гроші роздати людям. А тоді, коли люди несуть ці гроші у магазини, створюючи "додатковий" попит на товари. Ринок реагує на різкий дисбаланс попит/пропозиція зростанням цін, які і вирівнюють порушений баланс.
Чудес не буває. Нічого з нічого отримати неможливо. "Сьогоднішні" ціни на товари – це баланс попиту/пропозиція саме сьогодні. А "завтра" може бути інакше.
hrim _ 01.07.2016 15:23
IP: 195.22.112.---
Такі категоричні та "правильні" судження мають право на життя, але... як їх сприймає Георгій Тука.
Елена Величко _ 01.07.2016 15:15
IP: 95.133.235.---
Kovaljov:
Я ж Вам кажу, що Ви краще у історії.
З приводу попиту – САМЕ ОЛІГАРХИ та інший бізнес знечтожили попит, а тепер хочуть щсь мати, але вже з бюджету, тобт вішати свої статки на громаду та майбутні покоління.
Перечитайте попередній пост, що знекровили та інше, бо економіку хамськи та направлено руйнують.
Підприємництво не висить у повітрі – воно зв"язано з людьми, тобто УСІ підприємці повинні платити
достойнуЗП, тоді буде попит, але самі вони нічого не будуть робити, бо ЗП "тирили", та звели попит до нульового, особливо олігархи. ДЕРЖАВА потрібна та державні люди.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:15
IP: 85.90.206.---
sidor:
Сапки, лопаты, трактора, соляр, бензин, аккумуляторы, солнечные батареи, топливо для АЭС... можно купить за еду.
Металлический уголок от голода вы грызть не будете а поменяете на кусок сала.
Україна, на жаль, не світовий монополіст по виробництву їжі. Тобто, заробимо ми стільки – скільки зможемо продати та за яку ціну.
Знову таки, важливо який ми будемо мати баланс: експорт/імпорт. Він опосередковано буде індикативним до змін курсу гривні відносно інших валют світу.
sidor _ 01.07.2016 15:14
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
....На жаль, відбираючи майно, навіть у злодіїв, – не збагатієш....Как сказать. Смотря кто забирает и зачем.
По-перше, суто математично легко довести, що мільярд поділений на всіх громадян України – не багато, але лише один раз......А зачем делить? Можно его использовать.
По-друге, реальні статки олігархів та і взагалі будь-яких багатіїв – це не декларативні цифри ринкової вартості їх акції, які реально не продані. Якщо продавати – стрімко впадуть донизу......Ничего страшного. А кэш с офшоров поможет на начальный период.
По-третє, НЕ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ ДОБРА НЕ РОБЛЯТЬ......Как енто не зароблени??? Баснословная маржа "олигарха" – это недоплаченные средства работягам.
Ні у прямому, ні в якому іншому значені цього слова......Как сказать
Просто буде ріст інфляції......Мы же не РАЗДАЕМ кэш пиплу а ВКЛАДЫВАЕМ "конфискат" на содержание армии и создание новых рабочих мест.
Сергей Жигинас _ 01.07.2016 15:14
IP: 95.133.5.---
Если у общества нет памяти и мышления – не будет ничего, кроме абсурда. Поэтому именно о памяти и мышлении общества надо заботиться в первую очередь. А без этого – весь абсурд не "выкосишь", даже если бы этим кто-то занимался.
Kovaljov _ 01.07.2016 15:09
IP: 85.90.206.---
Елена Величко:
САМЕ ОЛІГАРХИ НЕ ЗАРОБИЛИ ГРОШІ, сблив небезпечно, що вони зайнялись полуботьківством, тобто повніістю знекровилии фінансов Україну – все висосали.

відомо, що саме матеріальне виробництво є основою, так от ЗАРАЗ, усе майно приватизували, ЗП _ МІЗЕР, прибуток – вивозять, вся схема – ІДЕ У МІНУС, тбто нічого за цією схемою НЕ ВИЙДЕ,
1. На жаль, навіть щонайтовщий олігарх не може з'їсти сотні тон апельсинів та бананів. А для масового споживача – це крихти.
А ціну будь-якого товару визначає попит на нього. Якщо попиту зовсім немає, то і товар перестає бути товаром. Він просто зникає з обігу.
Але якщо товар має попит, то він у ціні. "Дармові гроші" не чим не кращі за "намальовані". Ринок не надуриш, він не людина.

2. Виробництво буде у мінусі, якщо воно збиткове, або взагалі, випускає нікому непотрібну продукцію.
Олігархи – погані власники, але треба шукати кращих власників, а не кликати мародерів та грабіжників на вакханалію.
sidor _ 01.07.2016 15:02
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
....Ви сапками та лопатами будете землю обробляти?
Чи тракторами та іншою с/г технікою? Вони працюють на солярці та бензині, чи від електричних акумуляторів?
Холодильник у вас від сонячних батарей та вітряків працює? А те, що паливо для АЕС ми не за гривні купуємо, Ви знаєте?
......
Сапки, лопаты, трактора, соляр, бензин, аккумуляторы, солнечные батареи, топливо для АЭС... можно купить за еду. Пример – в Черниговской области население за картофель и сахар покупают от иголок и заканчивая тракторами и авто. Даже хлеб пекли свой (пока ЮВТ им соцвыплаты не повысила). Походил по хозяйствам – был ошарашенный – если их полностью изолировать – они на своих продуктах лет пять жить смогут.
Вы, мабуть, не в курсе, что население Земли растет и ощущается острая нехватка еды. Украина ДОЛЖНА занять нишу поставок ЕДЫ а не СЫРЬЯ.
Металлический уголок от голода вы грызть не будете а поменяете на кусок сала.
Kovaljov _ 01.07.2016 14:57
IP: 85.90.206.---
так, ТВЕЛи продовжуємо купувати у кацапні, тіпа тут воюємо, а тут тримайте бабоси. Пан Дацюк про це і пише. До речі, вам відомо, що в нас планово зупиняються енергоблоки, бо лишня електрика (а міністр ниє, що кондиціонери багато беруть електрики) Словом урд прохфффесіоналів
Ну не тільки у кацапів. Але все одно не за гривні.
Але курс гривні – це баланс експорту/імпорту України. Тобто, мета будь-якої держави – це збільшення свого експорту до інших країн. Бажано, експорту не сировинного.

Неможливо стати багатою державою замикаючись на собі. Та, просто взагалі існувати не можливо.
Все-одно імпорт буде поступати в Україну. Питання лише у тім, якої якості це буде імпорт?
Елена Величко _ 01.07.2016 14:57
IP: 95.133.235.---
Kovaljov:
3) "Не зароблені гроші добра не приносять" – от саме так, як Ви сказали, САМЕ ОЛІГАРХИ НЕ ЗАРОБИЛИ ГРОШІ, сблив небезпечно, що вони зайнялись полуботьківством, тобто повніістю знекровилии фінансов Україну – все висосали.
2) "мільярд поділений...", – Ви у історії сильніші, але отут не праві, бо важлива СХЕМА розподілу, тобто економічна модель, наприклад у СРСР – усі працювали та отримували ПРИСТОЙНУ ЗП, середня ЗП у кінці 80-х – початок 90-х -15000 -20000 грн., а прибуток йшов у бюджет як БАЗА РОЗВИТКУ,
відомо, що саме матеріальне виробництво є основою, так от ЗАРАЗ, усе майно приватизували, ЗП _ МІЗЕР, прибуток – вивозять, вся схема – ІДЕ У МІНУС, тбто нічого за цією схемою НЕ ВИЙДЕ,
sidor _ 01.07.2016 14:49
IP: 77.52.8.---
Nadiya Dovzhenco:
.... як була феодально клановою так і залишилась. Тільки червоні директори тепер стали називатися олігархами. Капіталізації так і не відбулося – засоби виробництва лишилися у феодальній власності....
Я бы еще добавил – рабовладельческой.
sidor _ 01.07.2016 14:40
IP: 77.52.8.---
Елена Величко:
......Хай юридичні аспекти юристи думають. Наприклад так як Ви сказали – невизначений конфлікт,
що потребує демілітаризації.
Правильно! Это должно быть сделано в первую очередь! А то "наши" генеалисимусы ходят по-миру выклянчивая санкции а сами торгуют с врагом. Какой нормальный человек поверит что в Украине идет война с агрессором. Поэтому "партнеры" на Западе и возмущаются – какого) (рена мы терпим убытки а "украинское" кубло правительства увеличивают свои счета за счет торговли со своим "агрессором".
Раз "наше" правительство не может определится то ли агрессор РФ против Украины то ли торговый стратегический партнер, то ли бандиты и наемники убивают украинцев, то ли местные бизнесмены – нужно вопрос определения что на саиом деле происходит в Украине вынести на розсуд мировым державам. Скажут шо агрессор – отправить Барыгу и его кубло в каменоломни, скажут шо партнеры – отправить Барыгу и кубло в каменоломни за бессмысленные убийства украинцев
P712 _ 01.07.2016 14:39
IP: 92.113.138.---
Kovaljov:
sidor:
Самое главное не умереть от голода. Поэтому усилить развитие сельхозпредприятий и фермеров а не агрокомплексов.

Фиолетово какой курс валюты если в холодильнике есть еда. А за еду можно купить все остальное.
Та не фіолетово, ультрафіолетово! Ви сапками та лопатами будете землю обробляти?
Чи тракторами та іншою с/г технікою? Вони працюють на солярці та бензині, чи від електричних акумуляторів?

Холодильник у вас від сонячних батарей та вітряків працює? А те, що паливо для АЕС ми не за гривні купуємо, Ви знаєте?
так, ТВЕЛи продовжуємо купувати у кацапні, тіпа тут воюємо, а тут тримайте бабоси. Пан Дацюк про це і пише. До речі, вам відомо, що в нас планово зупиняються енергоблоки, бо лишня електрика (а міністр ниє, що кондиціонери багато беруть електрики) Словом урд прохфффесіоналів
Kovaljov _ 01.07.2016 14:38
IP: 85.90.206.---
sidor:
...- вірою у фантастичне підвищення життя громадян після указів президента та постанов кабінету міністрів?...А почему бы и нет? Лично при премьере ЮВТ пиплу жилось прилично а "олигархи" поначалу кто в Мордор сбежал (Ахметов и его кубло) а Коломойский вообще заявил, что если ЮВТ будет президентом – то он эмигрирует (я как понял вы ж за "деолигархизацию"???).
Та всі "наші" олігархи – то "паперові тигри" світової економіки.

Але справа зовсім не у тім.
На жаль, відбираючи майно, навіть у злодіїв, – не збагатієш.
По-перше, суто математично легко довести, що мільярд поділений на всіх громадян України – не багато, але лише один раз.
По-друге, реальні статки олігархів та і взагалі будь-яких багатіїв – це не декларативні цифри ринкової вартості їх акції, які реально не продані. Якщо продавати – стрімко впадуть донизу.
По-третє, НЕ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ ДОБРА НЕ РОБЛЯТЬ.
Ні у прямому, ні в якому іншому значені цього слова.
Просто буде ріст інфляції...
Kovaljov _ 01.07.2016 14:26
IP: 85.90.206.---
sidor:
Самое главное не умереть от голода. Поэтому усилить развитие сельхозпредприятий и фермеров а не агрокомплексов.

Фиолетово какой курс валюты если в холодильнике есть еда. А за еду можно купить все остальное.
Та не фіолетово, ультрафіолетово! Ви сапками та лопатами будете землю обробляти?
Чи тракторами та іншою с/г технікою? Вони працюють на солярці та бензині, чи від електричних акумуляторів?

Холодильник у вас від сонячних батарей та вітряків працює? А те, що паливо для АЕС ми не за гривні купуємо, Ви знаєте?
sidor _ 01.07.2016 14:22
IP: 77.52.8.---
Kovaljov:
....- вірою у фантастичне підвищення життя громадян після указів президента та постанов кабінету міністрів?......А почему бы и нет? Лично при премьере ЮВТ пиплу жилось прилично а "олигархи" поначалу кто в Мордор сбежал (Ахметов и его кубло) а Коломойский вообще заявил, что если ЮВТ будет президентом – то он эмигрирует (я как понял вы ж за "деолигархизацию"???).
Зеленський31 Уряд реформ407 Корупція1350 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter