Сергій Лещенко

Слова Януковича – велика помилка

21 грудня 2011, 22:23

Найбільш знаковим моментом прес-конференції Віктора Януковича стала його відповідь на запитання Мустафи.

Запитання доволі просте:

- Виктор Федорович, вы много раз заявили, что в стране плохо с экономикой, люди не чувствуют улучшения жизни, у нас нет денег в бюджете ни для чернобыльцев, ни для афганцев... В то же время мы ежедневно видим, как улучшаеться лично ваша жизнь. Мы видим, как вы арендуете вертолет за 1 млн долларов у фирмы, которая контролируется вашим сыном. Мы знаем, что в Межигорье продолжается строительство фирмами, которые контролируются вашим сыном. В чем секрет успеха – почему в стране так плохо, а у вас все хорошо?

Нічого нового в словах Мустафи не було – протягом року "Українська правда" писала про всі озвучені ним прояви президентського барства.

Але відповідь Януковича була найгіршим, що він міг зробити в цій ситуації. Своїми словами він показав невдоволення такими запитаннями:

-...О какой сладкой жизни вы говорите, я не знаю, и обсуждаете тему моей семьи. Я вам хочу сказать, что я вам не завидую.

Після цього з залу почали лунати вигуки – не в мікрофон, тому їх не чути на відео – чи сприймати цю заяву Януковича як погрозу.

- Мы с вами друг друга хорошо знаем и понимаем... Остальное додумаете сами, – додав Янукович, звертаючись до Мустафи.



Цією відповіддю, яка тривала менше двох хвилин, Янукович затулив дві години прес-конференції.

Весь інтернет обговорює саме ці його слова. На решту запитань ми чули набір політтехнологічних тез, які лунають щоразу. І тільки у репліці на слова Мустафи ми побачили справжнього Януковича.

Президент показав себе людиною, яка ображається, коли журналісти починають питати і писати про те, що він вважає недоторканими темами – розкіш "Межигір'я", оформлення резиденції на підставних осіб, бюджетні кошти на фінансування його примх...

Зрозуміло, що президент не має право так відповідати. Лідер Північної Кореї має. А європейської держави – не має.

По-перше, тому що його вибір працювати на даній посаді є добровільним. Януковича ніхто не примушує до роботи президентом. І частина його роботи – чути неприємні запитання від журналістів та елегантно і, бажано, правдиво їх парирувати.

По-друге, вертоліт, який орендували Януковичу, оплатили за бюджетні кошти. А земля "Межигір'я", згадка про яке так дратує Януковича, все ще перебуває у державній власності – хоча і в оренді фірм Януковича. А ще раніше це взагалі була урядова резиденція, яка внаслідок триходової комбінації виявилася оформленою на траст із Ліхтенштейна і співробітника фірми Олександра Януковича.

Якщо Віктор Янукович вважає, що запитання про його резиденцію та вертоліт – це втручання в приватне життя, то йому варто відмовитися від цієї посади.

Тому що в президента немає приватного життя. Це аксіома європейської політики.

І, нарешті, по-третє. Віктор Янукович не має права так відповідати на запитання Мустафи, тому що його слова "Я вам не заздрю" аж надто очевидно мають нотки погрози.

Що на умі в Януковича – незрозуміло.

У разі, якщо він не замишляє про Мустафу нічого поганого, навколо президента завжди знайдеться ініціативний соратник, який може сприймати його слова буквально і порадувати Януковича тим, що розбереться з набридливим журналістом.

Більше того, серед опонентів Януковича теж знайдуться люди, в голові яких промайнув диявольський план – "після таких слів президента, якщо щось станеться з журналістом, вся відповідальність буде лежати на Януковичі". Тому, щоб дискредитувати Януковича, з журналістом можна зробити щось недобре.

Таким чином, після слів Януковича насправді Мустафа опинився під подвійним ударом.

Ці конспірологічні роздуми можна було би сприймати іронічно, якби 11 років тому не зник засновник цього видання, на сторінках якого я веду блог.

Адміністрації президента слід терміново зняти ризики, які виникли навколо Мустафи. Зробити це можна лише одним способом – публічно показати, що між президентом і журналістом немає конфлікту.

Це можна зробити так, як вчинив Ющенко в 2005 році – надіслати листа. Або дати інтерв'ю. Або якось інакше – але в цій історії слід негайно поставити крапку.

powered by lun.ua
Коментарі — 206
Brat1 _ 23.12.2011 20:55
IP: 46.63.72.---
Лещенко,а крапки не треба.бо шкода Мустафи,таких,як він,не густо.
talka _ 23.12.2011 00:51
IP: 46.98.12.---
Я расцениваю это как удар кулаком, рефлекторный удар долговязого тупого переростка-двоечника за сказанную в глаза правду меньшим и более слабым однокласником. Прошу понять меня правильно, метафора не связана с визуальными ассоциациями.
И прав Сергей – Янукович столько зубрил-зубрил, а затем мудрствовал столько по-зазубренному мудрствовал, а тут на тебе -рубанул сам очередной сук под собой, да ещё запил из-под полы вытянутой водичкой.ФУ!
too _ 23.12.2011 00:23
IP: 91.230.25.---
gabon:
Точка зору зрозуміла. Практично погоджуюся зі сказаним. Але ні коли не погоджуся з тим,що це не невипадковість – це тупість тих донецьких і великий прорахунок. Вони,я думаю,тільки тепер починають це розуміти...
Antikriz _ 22.12.2011 23:07
IP: 193.107.133.---
gabon:
too:
Хлопці ставайте вже українцями,а не циганами... Вам не стає духу встати перед президентом так як Мустафа і сказати своє фе. Ганьба вам!
ага.
Мустафа встал перед Хамом на лапкі.
а вот Сірога не встал перед прищатим задавая свой вапрос у шуйстера, хатя єво заставлялі, наскока я помню...
Мустафа просто адекватный человек, потому и оценивает ситуацию адекватно, а Сергею важно создать сенсацию, чтобы поддерживать внимание к своей звездной персоне.
Zybyf _ 22.12.2011 21:58
IP: 91.209.51.---
Столько комментов! Всяк спешит проявить свое остроумие,но все едины в главном: ну уж очень большой интелектуал НАШ ПРЕЗИДЕНТ. Есть кем гордиться Украине! Вот мы какие! Ура!
too _ 22.12.2011 21:39
IP: 91.230.25.---
і до речі,перечитуючи коменти я обурений таким цинізмом деяких персон... Враження складається,що вам теж як гаранту бракує інтелекту. Хлопці ставайте вже українцями,а не циганами... Вам не стає духу встати перед президентом так як Мустафа і сказати своє фе. Ганьба вам!
too _ 22.12.2011 21:35
IP: 91.230.25.---
Я горджуся тим,що я живу в Україні,тим що є журналісти,які відданні своїй справі. Шапку знімаю і низько вклоняюся перед Вами. Живемо у важких умовах,де демократія ще не встановлена,а анархія в апріорі не можлива-"Україна не Росія" (Л.Кучма) і тим паче не Білорусь. Тому ми знаходимося на роздоріжжі між цими політичними режимами. Але я збентежений мовою нашого "вельмишановного президента" (тільки можу в лапках писати, оскільки він для мене людина,яка випадково попала на цю посаду). Він ще раз доказав, те що в нього інтелекту бракує!!! Ще раз хочу сказати всім журналістам,які не бояться говорити наболіле в голос- ви Молодці, робите добру справу...я переконаний,що в історії для Вас буде відведені найвищі місця!!!
rbzyby _ 22.12.2011 17:46
IP: 94.27.66.---
LadyBird:
Не Сірожа, а СЕРГІЮ. темнота
oldloaf _ 22.12.2011 15:34
IP: 94.179.95.---
Наилучший вариант для Януковича – пригласить Мустафу в Межигорье и показать ему все что тот пожелает. Пусть сделает репортаж...Все равно нас уже ничем не удивишь и не поразишь. Зато эта тема про павлинов и золотые унитазы, есть они или нет, будет закрыта.
Vaka _ 22.12.2011 15:32
IP: 91.197.51.---
в цій історії слід негайно поставити крапку."

Крапка буде поставлена не раніше, ніж уся бригада на чолі з бугром буде сидіти у клітках (далі – додумайте самі:). Давно вже зрозуміло, що ця бригада не має зворотнього зв"язку, з причин моральних, іетелектуальних та генетичних. Тому треба не "історії" аналізувати (а їх безліч), бо це все одно, що зі стінкою розмовляти, а ставити питання руба – зміна влади, і все. Нема ані про що тут розмовляти, ані з ким, ця публіка неадекватна, хамська та агресивна. Жодних розмов, вся енергія – на захист вибору через рік, так само, як це було зроблено у 2004р. На їх реванш відповімо своїм. Тільки тоді можна буде говорити про якусь крапку.
gildada _ 22.12.2011 15:24
IP: 178.195.31.---
У будь-якому європейському парламенті подібний інцидент вже викликав би жваве обговорення. Не кажучи вже про ЗМІ. Це просто НЕЧУВАНО. Президент, гарант Конституції відкрито погрожує жкрналісту, а жодні державні чи громадські інституції ніяк на це не реагують...Замість того,щоб підтримати журналіста у прагненні отримати відповідь на дуже серйозне (,підтверджене фактами, до речі) звинувачення високопосадовця у корупції. А сам "високопосадовець" замість відповіді по суті,починає щось верзти про якісь "наслаждєнія"...А потім довго нервово сміється...У Німеччині після звинувачень у корупції прийнято подавати у відставку. А цей – регоче. Нам усім в оличчя.
Висновок, - журналістам потрібно гуртуватися. І всім чесним людям. Хочеться вірити, що таких- більшість.
Гоцка _ 22.12.2011 14:50
IP: 77.125.82.---
Слова проффесора з буцегарною освітою не є випадковість. Він так мислить, він тільки так реагує на будь що неприємне йому. Журналісту Мустафі треба подати до суду за погрозу помсти, а зараз треба десь переховатися, поки цього бандита-рецидевіста посадять туди де йому і нажить сидіти
В.А. _ 22.12.2011 14:36
IP: 77.222.148.---
Уважаемый Сергей, для Януковича эти слова не ошибка, а находка, т.к. возникшая за ними и описанная Вами ситуация его вполне устраивает. И не он, и не подконтрольная ему администрация президента не будет снимать никаких возникших рисков.
И я думаю, что Вы это тоже прекрасно понимаете, только хотите убедиться в этом и убедить нас еще раз, ведь многие понимают какие они Европейцы.
jurko239 _ 22.12.2011 14:30
IP: 93.220.80.---
grafo:

Я читав висловлювання колишніх авторитетних військових, як обгрунтовано доводили, що для Україні, з її тогочасним потенціалом, не становило жодного труду створити в Києві таку саму кнопочку, яка була в

Так що, Конраде, не треба тут нести пургу, тут не дошкільний заклад
.
Звичай но ж не дошкільний заклад, створти кнопочку- це якраз і є дошкільний рівень, бо в дійсності, ніякої кнопочки нема, це я стверджую, як військовий спеціяліст вус-001, є восмизначний шифр, який лежить в сейфі командувача частиною, в разі потреби Москва давала подвійне підтвердження, командир відкриває сейф, розриває пакет, і наказує набрати цей шифр- тільки тоді ракета полетить, куди вона полетить, знала тільки Москва,
Але для того, щоб вона була в готовності, потрібно виконувати ремонтно-регламентні роботи, які, повинен виконувати завод-виробник, який знаходиться в Росії
Led_Zeppelin _ 22.12.2011 14:18
IP: 193.43.95.---
Селянка:
Led_Zeppelin:
Селянка:
... поза Турцією.
======================
Co to jest Турція?
Ви мені будете дошкуляти кожною помилкою? Вже зовсім вжились в образ вчителя української? Чи мо хоч через одну?
===================================
пані депутатко, це щось таке, що я не можу назвати помилкою (бо Ви знаєте як правильно). Це, видається мені, щось гірше. Це намагання, навіть всупереч здоровому глузду, сказати "по-модньому". Бо так кажуть всякі недовчені комсюки-тігіпки. А вони – flash_мільонери. Вони – мейстрім, та би мовити. Отже, під них навіть граматика може прогнутися, а не те що челядь. Челядь заглідає до комсомільйонерського рота.
Селянка _ 22.12.2011 14:10
IP: 82.193.114.---
Led_Zeppelin:
Селянка:
... поза Турцією.
======================
Co to jest Турція?
Ви мені будете дошкуляти кожною помилкою? Вже зовсім вжились в образ вчителя української? Чи мо хоч через одну?
Селянка _ 22.12.2011 14:07
IP: 82.193.114.---
ONLINE прекрасний Мустафа. Напевне зара від першого лиця розкаже як ся має в образі "жертви режиму".
Led_Zeppelin _ 22.12.2011 14:02
IP: 193.43.95.---
Селянка:
... поза Турцією.
======================
Co to jest Турція?
grafo _ 22.12.2011 14:01
IP: 194.44.153.---
Conrad:
grafo:

Зброя, шановний, це те, чим ти можеш скористатися, а те що було на теріторії України, то все лише небезпечний реманент.Військової цінності воно не мало жодної.
Це я вам як колишній військовий кажу і знаю про що...
А все інше, то тут справа не в Європі, а тільки все від нас залежить і від нашого вибору... Політичного насамперед.
===

Якщо те, що було в Україні, не мало жодної цінності, то з якого дива Америка, Європа і Масквабад так боляче переймалися українською безцінністю?

Я читав висловлювання колишніх авторитетних військових, як обгрунтовано доводили, що для Україні, з її тогочасним потенціалом, не становило жодного труду створити в Києві таку саму кнопочку, яка була в Москві

Це так само, як українці зуміли на практичі розвернути совкову газотранспортну систему
У кремлі тільки очі вирячили

Так що, Конраде, не треба тут нести пургу, тут не дошкільний заклад
.
Led_Zeppelin _ 22.12.2011 14:00
IP: 193.43.95.---
Селянка:
Led_Zeppelin:
в світі що завдячувала б своїм успіхам якомусь союзу-асоціяції, а не власним зусиллям (підпора на власні сили). Германія?, що гарувала до 60-х без вихідних?, Японія? Китай?
Не тра так по-бугаячому реагувати на слова.
====================================
Co to jest Германія?:)

А тепер по-суті.

По-перше. Я не прихильник взагалі будь-яких союзів, якщо це можливо. А з північними "братами" – ні за які обіцянки/гроші.

По-друге. Риторика риґиАналів, після того, як їм сказали "ні" в ЕС, стала:...назвіть хоча б одну успішну країну...тири-пири...А Ви вважаєте, що після вступу в до Евроспілки хтось за Вас працюватиме? Так чи инак, але успішною країну нам прийдеться робити самим.

По-третє. Приклад успішної країни пвсля вступу до Unii Europejskiej: Польща. Почитайте про динаміку розвитку її економіки. Також Словенія.

Нарешті. Про бугая. А як Ви хочете щоб я реаґував? Як біле пухнасте кошенятко?
jurko239 _ 22.12.2011 13:57
IP: 93.220.80.---
Селянка:
jurko239:
Селянка:
grafo:
Ну що Ви, grafo, хіба ж то поступки...
От якби ж то Юлю випустили знову воду каламутити, – то вже точно дозволили б станцювати гопака в черзі до ЄС якраз поза Турцією.
Та що у вас каламутити? У вас вже й води нема- одна хлорована каналізація
Ніколи, ні за яких обставин не кажіть "у вас". Той хто так думає про власну країну взагалі немає права щось коментувати. Хай радить тим де Він почувається як "у нас".
А це тітко, не ваше собаче діло, розказувати комусь про його права, чи ви вже як Янукович?

Слабувато буде
jurko239 _ 22.12.2011 13:54
IP: 93.220.80.---
Antikriz:
jurko239:
Селянка:
grafo:
Ну що Ви, grafo, хіба ж то поступки...
От якби ж то Юлю випустили знову воду каламутити, – то вже точно дозволили б станцювати гопака в черзі до ЄС якраз поза Турцією.
Та що у вас каламутити? У вас вже й води нема- одна хлорована каналізація
Юлька бы нашла что. Для нее это жизнь
Юлька бы нашла, а от вы пьёте канализацию и тихо радуетесь: Юлька в тюрьме, какое счастье!!!!!
Селянка _ 22.12.2011 13:53
IP: 82.193.114.---
jurko239:
Селянка:
grafo:
Ну що Ви, grafo, хіба ж то поступки...
От якби ж то Юлю випустили знову воду каламутити, – то вже точно дозволили б станцювати гопака в черзі до ЄС якраз поза Турцією.
Та що у вас каламутити? У вас вже й води нема- одна хлорована каналізація
Ніколи, ні за яких обставин не кажіть "у вас". Той хто так думає про власну країну взагалі немає права щось коментувати. Хай радить тим де Він почувається як "у нас".
jurko239 _ 22.12.2011 13:52
IP: 93.220.80.---
grafo:

Ага
.
А до чого тут Тимошенко? Ви вже й до вітру без неї не можете сходити? Еврейка вона чи ні- запитайте у равина в сінагозі Бродського в Дніпропетровську, а серебрениця чи ні- це теж велике питання,

Ми без Юльки до вітру нездатні, як і ви без Юща випорожнитися і підтертися
Ми і без Бродського знаємо, Червонець усе розписав
А безсеребрениця не возить валюту в трусах через Запорізький аеропорт

Так каже Вікіпедія
.
Так ВікПедія- научно-популярне видавництво, в ній ви можете написати самі, що хоче, ніхто вас не поправить, воно ні в якому разі не являється довідниковим виданням,
Так Червонець запрошував равина на освячення його кабінету у міністерстві транспорту, не допомогло,
А Тимошенко свій кабінет не освячувала, і в синагозі не світилась, як Ющенко
Conrad _ 22.12.2011 13:50
IP: 193.19.240.---
grafo:

Ядерну зброю віддали
Газ начаємо за 1,8
Вони до нас їдуть безкоштовно, ми їм платимо за візу і т.д. і т.д.
.
Зброя, шановний, це те, чим ти можеш скористатися, а те що було на теріторії України, то все лише небезпечний реманент.Військової цінності воно не мало жодної.
Це я вам як колишній військовий кажу і знаю про що...
А все інше, то тут справа не в Європі, а тільки все від нас залежить і від нашого вибору... Політичного насамперед.
Україна та Європа1085 Aтака Путіна1223 Корупція1335 Зеленський19 Донбас14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter