Сергій Лещенко

Слова Януковича – велика помилка

21 грудня 2011, 22:23

Найбільш знаковим моментом прес-конференції Віктора Януковича стала його відповідь на запитання Мустафи.

Запитання доволі просте:

- Виктор Федорович, вы много раз заявили, что в стране плохо с экономикой, люди не чувствуют улучшения жизни, у нас нет денег в бюджете ни для чернобыльцев, ни для афганцев... В то же время мы ежедневно видим, как улучшаеться лично ваша жизнь. Мы видим, как вы арендуете вертолет за 1 млн долларов у фирмы, которая контролируется вашим сыном. Мы знаем, что в Межигорье продолжается строительство фирмами, которые контролируются вашим сыном. В чем секрет успеха – почему в стране так плохо, а у вас все хорошо?

Нічого нового в словах Мустафи не було – протягом року "Українська правда" писала про всі озвучені ним прояви президентського барства.

Але відповідь Януковича була найгіршим, що він міг зробити в цій ситуації. Своїми словами він показав невдоволення такими запитаннями:

-...О какой сладкой жизни вы говорите, я не знаю, и обсуждаете тему моей семьи. Я вам хочу сказать, что я вам не завидую.

Після цього з залу почали лунати вигуки – не в мікрофон, тому їх не чути на відео – чи сприймати цю заяву Януковича як погрозу.

- Мы с вами друг друга хорошо знаем и понимаем... Остальное додумаете сами, – додав Янукович, звертаючись до Мустафи.



Цією відповіддю, яка тривала менше двох хвилин, Янукович затулив дві години прес-конференції.

Весь інтернет обговорює саме ці його слова. На решту запитань ми чули набір політтехнологічних тез, які лунають щоразу. І тільки у репліці на слова Мустафи ми побачили справжнього Януковича.

Президент показав себе людиною, яка ображається, коли журналісти починають питати і писати про те, що він вважає недоторканими темами – розкіш "Межигір'я", оформлення резиденції на підставних осіб, бюджетні кошти на фінансування його примх...

Зрозуміло, що президент не має право так відповідати. Лідер Північної Кореї має. А європейської держави – не має.

По-перше, тому що його вибір працювати на даній посаді є добровільним. Януковича ніхто не примушує до роботи президентом. І частина його роботи – чути неприємні запитання від журналістів та елегантно і, бажано, правдиво їх парирувати.

По-друге, вертоліт, який орендували Януковичу, оплатили за бюджетні кошти. А земля "Межигір'я", згадка про яке так дратує Януковича, все ще перебуває у державній власності – хоча і в оренді фірм Януковича. А ще раніше це взагалі була урядова резиденція, яка внаслідок триходової комбінації виявилася оформленою на траст із Ліхтенштейна і співробітника фірми Олександра Януковича.

Якщо Віктор Янукович вважає, що запитання про його резиденцію та вертоліт – це втручання в приватне життя, то йому варто відмовитися від цієї посади.

Тому що в президента немає приватного життя. Це аксіома європейської політики.

І, нарешті, по-третє. Віктор Янукович не має права так відповідати на запитання Мустафи, тому що його слова "Я вам не заздрю" аж надто очевидно мають нотки погрози.

Що на умі в Януковича – незрозуміло.

У разі, якщо він не замишляє про Мустафу нічого поганого, навколо президента завжди знайдеться ініціативний соратник, який може сприймати його слова буквально і порадувати Януковича тим, що розбереться з набридливим журналістом.

Більше того, серед опонентів Януковича теж знайдуться люди, в голові яких промайнув диявольський план – "після таких слів президента, якщо щось станеться з журналістом, вся відповідальність буде лежати на Януковичі". Тому, щоб дискредитувати Януковича, з журналістом можна зробити щось недобре.

Таким чином, після слів Януковича насправді Мустафа опинився під подвійним ударом.

Ці конспірологічні роздуми можна було би сприймати іронічно, якби 11 років тому не зник засновник цього видання, на сторінках якого я веду блог.

Адміністрації президента слід терміново зняти ризики, які виникли навколо Мустафи. Зробити це можна лише одним способом – публічно показати, що між президентом і журналістом немає конфлікту.

Це можна зробити так, як вчинив Ющенко в 2005 році – надіслати листа. Або дати інтерв'ю. Або якось інакше – але в цій історії слід негайно поставити крапку.

powered by lun.ua
Коментарі — 206
Zybyf _ 21.12.2011 23:15
IP: 91.209.51.---
Взагалі-то мені здалось,що він хотів сказати " я вам не заздрю, чого ж ви мені заздрите?" Але Кучма теж не давав прямих вказівок,він лише сказав: " Ви що не можете заткнути йому рота?" А далі кожен по-своєму розуміє і прагне догодити господарю. Людина,знаходячись на такій посаді,повинна відповідально думати як і що говорити.
SIM5 _ 21.12.2011 23:14
IP: 62.221.55.---
Янук высказался в прямом смысле – у него нет оснований завидовать Мустафе. У Мустафы же нет Межигорья!

А может, Янук считает Мустафу больным, которого интересуют такие дурацкие (с точки зрения Янука) вопросы. Ведь и Янук, и его окружение не нормальные люди. Если вообще люди.
Сергій Лещенко _ 21.12.2011 23:14
IP: 213.160.138.---
Спрос:
А если ему "некогда наслаждаться" почему он не живет на Банковой. Неужели нельзя найти там 100 метров квадратных для шикарной спальни и отдыыха без наслаждений? Зачем бывать в межигорьи, если едешь туда только поспать? Зачем эти проблемы с кортежами и вертолетом?
аааа? ответ-то прост.
НЕ БРЕШИ ЛЮДЯМ В ОЧІ
Отличный комментарий. В два хода ломает версию Янукоича
lm198 _ 21.12.2011 23:11
IP: 178.212.103.---
Panteleymon:
"в президента немає приватного життя. Це аксіома європейської політики"

- У Президента Франції, наприклад, є приватне життя і воно охороняється. У канцлера Німеччини також є приватне життя – також під охороною. А от їх декларації про доходи доступні всім. Декларація про доходи і приватне життя – не одне і те саме навіть для високопосадовців. Якщо б не було приватного життя, то що журналіст має в труси лізти? Нісенітниця і дитяче мислення пане Лещенко.
Ніхто тут не оглядає чужу білизну, але, скажімо, стан ментального здоров"я президента будь-якої країни, повинен бути загальнодоступним, оскільки від цього залежить життя усіх громадян. Так, що недоторканість приватного життя можна розглядати під різним кутом.
vicsat _ 21.12.2011 23:07
IP: 95.135.40.---
Спрос:
А если ему "некогда наслаждаться" почему он не живет на Банковой. Неужели нельзя найти там 100 метров квадратных для шикарной спальни и отдыыха без наслаждений? Зачем бывать в межигорьи, если едешь туда только поспать? Зачем эти проблемы с кортежами и вертолетом?
аааа? ответ-то прост.
НЕ БРЕШИ ЛЮДЯМ В ОЧІ
В Межигіррі у них воровський ОБЩАК!!
Ще вкраде хтось...ви шо...
GeoGol _ 21.12.2011 23:07
IP: 67.70.153.---
Однажди Бик зібрав пресуху
Всі звєрі в залі собралісь
І почали уважно слухать
Як все у лісі заєбісь
Як вевепе невпинним клином
росте в якусь далеку вись
і у Європу яким чином
потрапити ми зібрались

І раптом дивний Лисий Заєць
аж арафатку тєрєбя
спитав: -Скажітє, маюсь
Чому в країні жопа малость
І жрать нічого не осталось
Труба сама собой просралась
в народу все погано сталось
Прі етом всьом а у тєбя
й на вєртольот нацярювалось
і в сина хатка збудувалась
в офшорах шось наскирдувалось
Шось тут не клеїться фігня!

Бичара посопів для віду
Мов, опановую свій гнєв
І промичав: Я не завідую
Не заздрю я тобі, Найєм
я тут не єм, не сплю, не телю
В три тіки ліг- а в шість вставать
ніяких тобі наслаждєній
одні заботи, вашу мать
Не ма, шоб тєлік подивиться
або побігать по пєнькам
Ніяк душа не усладиться...
А дальше шось придумай сам

У залі дружно всі заржали
Хоча слова були не мед
А десь у лісовім завалі
Зайці мастили кулемет...
Спрос _ 21.12.2011 23:06
IP: 88.81.240.---
А если ему "некогда наслаждаться" почему он не живет на Банковой. Неужели нельзя найти там 100 метров квадратных для шикарной спальни и отдыыха без наслаждений? Зачем бывать в межигорьи, если едешь туда только поспать? Зачем эти проблемы с кортежами и вертолетом?
аааа? ответ-то прост.
НЕ БРЕШИ ЛЮДЯМ В ОЧІ
Panteleymon _ 21.12.2011 23:05
IP: 99.232.240.---
Слова Януковича – це ніяка не помилка, а постійний спосіб такого мислення. Помилка – це коли у людини є альтернативне мислення і здатна дивитись на речі з різних боків, і вона раптово недостатньо обміркувала що говорити.
vicsat _ 21.12.2011 23:05
IP: 95.135.40.---
evggrig3:
Лещенка не надоело балаболить? Твой приятель Мустафа в интервью телекритике сказал что не воспринимает слова Яныка как угрозу... Шлепер ага?
єто он храбрітся...шоб не так страшно було жить...
По ідеї і нема куди звернутись за поміччю...всі органи схвачєні бандюками...тіки тікати за кордон...
Chula _ 21.12.2011 23:03
IP: 46.200.192.---
Дійсно, що сьогодні тема Мустафи сама актуальна... Я коли почула його дурні балачки, то зробилось недобре...Хіба може так президент розмовляти з людиною??? Але ми знаємо свого президента... Він недолугий, тупий, жадібний і мстивий...Сьогодні ставити під удар журналіста, травмувати психіку людей- це його стиль життя...А Мустафі я хочу порадити, якщо щось помітить, то зразу ж пише заяву і б"є у всі дзвони...День був у переживаннях...Завтра послухаю зранку Мустафу по ТВі... Ви виконуєте дуже важливі справи... Ви, в якомусь сенсі, героі...Я поважаю Вас Сергію і Мустафу, за розум, сміливість, за вашу позицію. Хай вас Бог береже!!!
vts-m _ 21.12.2011 23:03
IP: 91.154.252.---
evggrig3:
Лещенка не надоело балаболить? Твой приятель Мустафа в интервью телекритике сказал что не воспринимает слова Яныка как угрозу... Шлепер ага?
ага...
evggrig3 _ 21.12.2011 23:02
IP: 93.74.122.---
Лещенка не надоело балаболить? Твой приятель Мустафа в интервью телекритике сказал что не воспринимает слова Яныка как угрозу... Шлепер ага?
антивірус _ 21.12.2011 23:01
IP: 91.214.32.---
Нічого нового про себе Янукович не відкрив...Який він, було відомо всім і раніше...Він просто лишній раз постійно це підтверджує...
Спрос _ 21.12.2011 23:01
IP: 88.81.240.---
Ага... чиновник, который пришел служить людям, говорит: люди, я вам не завидую...
Panteleymon _ 21.12.2011 22:59
IP: 99.232.240.---
"в президента немає приватного життя. Це аксіома європейської політики"

-- У Президента Франції, наприклад, є приватне життя і воно охороняється. У канцлера Німеччини також є приватне життя – також під охороною. А от їх декларації про доходи доступні всім. Декларація про доходи і приватне життя – не одне і те саме навіть для високопосадовців. Якщо б не було приватного життя, то що журналіст має в труси лізти? Нісенітниця і дитяче мислення пане Лещенко.
mercer _ 21.12.2011 22:58
IP: 141.138.100.---
по-пацанськи треба було "гаранту" відповідати, на звичній йому мові... А так всі тільки здогадуються, що ж він мав на увазі...))
WildTT _ 21.12.2011 22:57
IP: 92.244.127.---
ну вот Сергей, а Вы упустили свой шанс дважды войти в одну реку))))) Если память мне не изменяет...то куда более закамуфлированный налётом псевдоинтеллигентности ющ даровал вам титул наёмного киллера)) Хватило бы смелости у вас задать этот вопрос, и глядишь получили бы "дважды героя".))) И за Мустафу было бы спокойнее. Вас то пиховшек уже "заказывал"...))))))
WildTT _ 21.12.2011 22:57
IP: 92.244.127.---
ну вот Сергей, а Вы упустили свой шанс дважды войти в одну реку))))) Если память мне не изменяет...то куда более закамуфлированный налётом псевдоинтеллигентности ющ даровал вам титул наёмного киллера)) Хватило бы смелости у вас задать этот вопрос, и глядишь получили бы "дважды героя".))) И за Мустафу было бы спокойнее. Вас то пиховшек уже "заказывал"...))))))
vts-m _ 21.12.2011 22:55
IP: 91.154.252.---
виталич:
Хотел послушать оригинал. Не вышло – кто-то запорол звук:
http://www.youtube.com/watch?v=hrUhnDPuS0U&feature=player_embedded#!
Где Ви там увіделі запорку звука: все ОК...
vicsat _ 21.12.2011 22:53
IP: 95.135.40.---
мдя...Мустафа молодець...шкода буде як бандюки заб"ють хлопа...
виталич _ 21.12.2011 22:52
IP: 178.158.189.---
Andrey-from-East:
Не согласен с аргументом, что Янукович добровольно пошел работать президентом. Да его буквально силой пропихнул и заставил известный электорат. И если бы он решил уйти, электорат бы не позволил!
Шутка шуткой, но он был единственный из окружения Кучмы, кто согласился баллотироваться в Президенты.
vts-m _ 21.12.2011 22:52
IP: 91.154.252.---
Andrey-from-East:
Не согласен с аргументом, что Янукович добровольно пошел работать президентом. Да его буквально силой пропихнул и заставил известный электорат. И если бы он решил уйти, электорат бы не позволил!
еслі би да каби, філософ ти наш вечнозелений...
виталич _ 21.12.2011 22:50
IP: 178.158.189.---
Хотел послушать оригинал. Не вышло – кто-то запорол звук:
http://www.youtube.com/watch?v=hrUhnDPuS0U&feature=player_embedded#!
Andrey-from-East _ 21.12.2011 22:50
IP: 82.145.216.---
Не согласен с аргументом, что Янукович добровольно пошел работать президентом. Да его буквально силой пропихнул и заставил известный электорат. И если бы он решил уйти, электорат бы не позволил!
sirota _ 21.12.2011 22:47
IP: 134.249.147.---
Ну прото разгромил! Уважуха!
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter