Сергій Лещенко

Нотатки з виборів. Як зливають округи. Зупинити корупціонера Довгого

06 жовтня 2014, 15:15

Здача округів через висунення "технічних кандидатів" – це ганебна схема, задіяна на цих виборах для допомоги корупціонерам. Рейтингові партії за домовленістю з поганим кандидатом висувають проти нього "прокладку", яка лише створює ілюзію конкуренції – а насправді підіграє одіозному діячеві. Писав про це у четвер, продовжую сьогодні.

Отже, Блок Порошенка частково врахував наші зауваження та змінив висуванців у деяких округах, про що ішлося у минулій публікації.

На сьогодні найбільш кричущою ситуація є в окрузі 102, це – Кіровоградська область. Фаворитом тут є колишній секретар Київської міської ради, найближчий соратник Леоніда Черновецького Олесь Довгий. На минулих виборах 2012 року Довгий програв округ у Києві, його "подвиги" в столиці не залишають жодних шансів на перемогу, тому зараз він втік до Кіровоградської області окучувати провінцію.

"Блок Петра Порошенка" висунув за цим округом маловідомого Бондаря Вадима Юрійовича. За інформацією моїх джерел, Бондар є "технічним кандидатом" Довгого та не провадить жодної активності. Фактично, округ злито, бо будь-який реальний кандидат з брендом "Порошенко" тут не залишив би Довгому шансів – чотири місяці тому президент переміг тут з майже трикратним відривом від переслідувача.

Але замість цього БПП висуває Вадима Бондаря, який... залучений у роботу штабу свого конкурента Довгого. Зокрема, в його структурах він курує питання наружної реклами, друкованої продукції, газетних матеріалів.

Інший кандидат за 102 округом Андрій Лаврусь розповів публічно про свій досвід спілкування з кандидатом від блоку Порошенка Вадимом Бондарем: "Бондар тільки погрожував мені особисто як кандидату по 102 виборчому округу за те, щоб не проводив активно свою виборчу компанію і не збирав Майдани! інакше будуть проблеми. Він технічний кандидат під Довгого. Домовленість на рівні Києва і Петра Порошенка. Тому розбирайтеся з ними або там, або тут люди запхають їх обох у смітник!"



Пізніше в приватному спілкуванні Лаврусь розповів подробиці, які дозволив зацитувати: "Бондар три дні мене видзванював, щоб зустрітися. Хлопець з Києва, років 30-35. Розповідав мені спочатку, що Януковича можна було прибрать у 2015 році виборами, потім розповідав, що новопризначений голова ОДА регіонал Кузьменко – це нормальний чоловік. Ну а далі, коли він зрозумів, що наш Майдан на це закривати очі не буде, сказав прямим текстом: він назначений слідкувати за порядком в окрузі. Якщо буду проводити мітинги, різні акції і підіймати людей, то будуть проблеми. Або ж інше...показує виписану кимось повістку чи то до армії, чи в АТО".

Також, за словами Лавруся, коли місцеві мешканці запитують у агітаторів Довгого, звідки в нього гроші на вибори, ті централізовано відповідають, що "Довгому на весілля Черновецький подарував мільйон". У приват на фейсбуці мені пишуть про скупку голосів Довгим. "По 102 изб округу предлагают по 200 грн за Лесика (Довгого). Это делает жена головы сельсовета. Сейчас формируют списки – проходят по домам и собирают подписи".

Аби бути впевненим у перемозі, Довгий мав висунути від фаворита виборів не просто лояльну – а перевірену людину.

У мене є підстави стверджувати, що кандидата-самовисуванця Довгого і кандидата від БПП Бондара пов'язує спільна робота на Черновецького.

Більше того, існують документальні докази, що кандидат від БПП за "округом Довгого" Вадім Бондар – людина Черновецкого. Довести це нам допоможе партнер кандидата Володимир Боровік.

Перше. У минулому співробітник "Правекс-Банку", а нині кандидат Бондар є директором і співвласником ТОВ "К.МЕДІА", де його партнером є ТОВ "Інвестиційна Група "Бістратеджік" Володимира Боровіка, співвласника ТОВ "Комфорт-Таун" – компанії, що виконує функції ЖЕКа у житловому комплексі Черновецьких "Комфорт-Таун", побудованому на місці заводу "Вулкан" космічного мера.

Окрім того, Боровік через свої структури є ексклюзивним продавцем житла в "Комфорт-Тауні" Черновецького.

Друге. Кандидат Бондар з 2012 року і донедавна був співвласником проекту Черновецького ТОВ "Купискидку", де його партнером виступає той же Боровик через ТОВ "Інвестиційна Група "Бістратеджік". Нещодавно Бондар свою частку в цьому проекті переписав на Андрія Курського, довірену особу Черновецького на виборах-2004 та екс-начальника горлівського відділення "Правекс-банку".

Про причетність до проекту "Купискидку" говорить і сам Черновецький.



Попри все, зірвати змову навколо афери у 102 окрузі ще можна. Усім демократичним силам слід якнайшвидше визначитися, кого підтримувати на цьому окрузі – та запропонувати мешканцям округу єдину реальну альтернативу, яка зупинить проходження до парламенту корупціонера. Вибирати там є з кого – балотуються свідомі самовисуванці, а також кандидати від "Волі", "Батьківщини" та "Народного фронту".

Подібні приклади негласної здачі округів політикам непоодинокі серед усіх провідних політичних сил. Єдиним способом боротьби з цим явищем є публічність та гуртування навколо єдиного кандидата. Ну і, звичайно, відмова від мажоритарної системи, яка давно перетворилася на змагання грошей та продуктових пайків, дискредитуючи країну, яка пережила Майдан.

powered by lun.ua
Коментарі — 89
Pokemon9 _ 06.10.2014 19:21
IP: 178.74.192.---
Alexandr Oliynyk:
вопрос в том, почему Лещенко не пытается решить вопрос по партийным каналам...видимо знает, что его партия не заинтересована в реформах, люстрации и прочих майдановских идеалах, но все же приятно, что будут такие люди в партии, хотя они и рискуют стать объектами отвлечения внимания...
Наверное, потому что в партии Лещенко не главный и никто его любое требование слушать не будет. Союзники в обществе же могут повлиять на ситуацию в пользу мнения Лещенка.
Oxano4ka _ 06.10.2014 19:00
IP: 95.67.123.---
Варвара Лисенко:
Ви з глузду з"їхали? Іти в парламент під брендом Порошенка і не покривати його, а навпаки викривати – це демократія і незалежність, незаангажованість і чесність! Яка ж це корупція? А Ви хотіли, щоб усі були одностайними однодумцями навіть тоді коли патрон не правий? То це авторитаризм з боку лідера і боягузство з боку його пілеглих!
Alexandr Oliynyk _ 06.10.2014 18:59
IP: 130.185.29.---
вопрос в том, почему Лещенко не пытается решить вопрос по партийным каналам...видимо знает, что его партия не заинтересована в реформах, люстрации и прочих майдановских идеалах, но все же приятно, что будут такие люди в партии, хотя они и рискуют стать объектами отвлечения внимания...
Pokemon9 _ 06.10.2014 18:57
IP: 178.74.192.---
Oxano4ka:
Sergey Streltsov:
Так в тому то й справа, що Лєщенко пише і не боїться втратити своє 19 місце!!!
+++. Большинство критикующих Лещенка на такое неспособны. Конечно он их, гнилых людишек, раздражает.
Pokemon9 _ 06.10.2014 18:55
IP: 178.74.192.---
Варвара Лисенко:
[Використати, як каже автор, бренд "Порошенко", щоб попасти в парламент, не будучи переконливим однодумцем, – це є елемент політичної корупції. Ніякі благі наміри не є цьому виправданням.
Простите, что? Затхлым совком от вас несет за километр. Стойкие коммунистические взгляды и т.п. Слово плюрализм вам известно?
Варвара Лисенко _ 06.10.2014 18:52
IP: 176.38.89.---
Олександр Бойченко:
Олександр Бойченко:
Цікаві питання у вас панове виникають до Сергія Лещенка. Але ДУРНІ.)

Так Лещенко ПОГОДИВСЯ бути депутатом від Блоку ПП. Але ж він, здається, не погоджувався продавати йому душу? НІ?
Використати, як каже автор, бренд "Порошенко", щоб попасти в парламент, не будучи переконливим однодумцем, – це є елемент політичної корупції. Ніякі благі наміри не є цьому виправданням.
Oxano4ka _ 06.10.2014 18:42
IP: 95.67.123.---
Sergey Streltsov:
Так в тому то й справа, що Лєщенко пише і не боїться втратити своє 19 місце!!!
Sergey Streltsov _ 06.10.2014 18:38
IP: 95.111.225.---
от ви такий класний викриваєте довгого, але чи писали б ви це не будучи 19 номером в списку пороха? який ні Довгому ні будь-яким іншим корупціонерам нічого не збирається робити – то який сенс оце взагалі писати, щоб попіарить себе перед виборами? а нащо ви взагалі йдете в парламент? ви хочете влад? недоторканності?
Назар Шевчук _ 06.10.2014 18:37
IP: 95.111.225.---
Интересно, а такими записями Лещенко к чему пытается подвести? Не голосовать за Порошенко, ибо он является частью этой грязи? Или же к тому, что собирается выйти из Блока Порошенко?
Варвара Лисенко _ 06.10.2014 18:35
IP: 176.38.89.---
Якщо є повідомлення про підкуп виборців, то міліція чи прокуратура має це розслідувати...
Допоки люди будуть продаватись, в країні ладу не буде.
От і виходить, що ні підкуп, ні адмінресурс нікуди не поділись. То живемо ми чи не живемо по-новому, пане Президенте?
Oxano4ka _ 06.10.2014 18:25
IP: 95.67.123.---
Татьяна Клименко:
Та при чому тут откат? Тут фішка в тому, що лідер партії Порошенко все знав і навмисно цьому сприяв.
Татьяна Клименко _ 06.10.2014 18:16
IP: 176.37.71.---
Нет главного в статье: кто сыграл в договорняк и взял "откат" в блоке Порошенко.
Oxano4ka _ 06.10.2014 18:03
IP: 95.67.123.---
Юрій Сахно:
Це треба було розказувати всім, хто за нього голосував на президентських виборах. Зараз вже пізно. Я всім говорила, що прийде Ющенко N2 та ніхто мене не слухав. Тепер маємо чергове помаранчеве розчарування. Це ж треба два кума і обидва зрадники і негідники.
Pokemon9 _ 06.10.2014 17:40
IP: 178.74.192.---
Energy Adept:
САМОКРИТИКА?
Лещенко – N20 у списку Блоку Порошенка.
Вы как ватник. Те считают что критиковать Россию нельзя, если ты русский. Такие как вы что критиковать партию, если ты её член. Обыкновенное крепостное сознание.
Юрій Сахно _ 06.10.2014 17:22
IP: 46.211.184.---
Взагалі, голосувати за петіних "выдвиженцев", – це вести країну у прірву. За ці 4 місяці "діяльності" полководця і дипломата, вже і незрячий може прозріти. Якщо ми дамо йому більшість в парламенті, Україні буде хана. Тому готуємося до революціїї.
Energy Adept _ 06.10.2014 17:19
IP: 74.125.18.---
САМОКРИТИКА?
Лещенко – N20 у списку Блоку Порошенка.
Любомир Зелінський _ 06.10.2014 17:10
IP: 95.111.159.---
В то время. как такие личности должны вообще сидеть за решеткой, они мало того что баллотируются, так еще и начинают сеять махинации!! те же коммунисты!! их вообще должны были как минимум в ссылку отправить, за явное предательство и финансирование сепаратистов, а они идут на выборы!! это и есть политика Порошенко??!
Sergey Streltsov _ 06.10.2014 17:08
IP: 95.111.159.---
А что по сути можно было ожидать, если все осталось по старой коррупционной схеме! Порох и Янык- найди ни одного различия!! все осталось точно так же! ведь выборы по закрытым спискам- это находка для 5 колонны и регионалов! и Петя дает им зеленый свет!!
Олександр Бойченко _ 06.10.2014 17:07
IP: 74.125.18.---
Цікаві питання у вас панове виникають до Сергія Лещенка. Але ДУРНІ.)

Так Лещенко ПОГОДИВСЯ бути депутатом від Блоку ПП. Але ж він, здається, не погоджувався продавати йому душу? НІ?

То ДО ЧОГО ваші питання? Якраз ПІСЛЯ цих статей Лещенка я з РАДІСТЮ хотів би побачити його нардепом. Бо партійність – то ГМ..., а чесна позиція – ТО ВСЕ.

При усіх розкладах до Ради потрапить, НАРЕШТІ, частка НОРМАЛЬНИХ людей, котрі ще й Україну ЛЮБЛЯТЬ.

Від РІЗНИХ політсил. То НІЧОГО. Бо – партійність – то ГМ...
Мартин Козій _ 06.10.2014 16:52
IP: 91.202.240.---
якась фансасмагорія: член БПП звинувачує БПП в зливі округів. Іншими словами Сергій Лещенко звинувачує в тому числі і Сергія Лещенка...
Olga Matveeva _ 06.10.2014 16:43
IP: 95.111.225.---
Действительно, Сергей, а почему это вам "свободному", "независимому" журналисту идти в большую политику? Разве мало денег капает из зарубежных грантов...сидели бы дальше писали свои резонансные статеечки сомнительной достоверности...
Oleg Angel _ 06.10.2014 16:43
IP: 213.110.136.---
одно из двух: или снимите крест, или наденьте трусы. Виходить, все, що писали про вишки Бойка, про Космонавта брехня?. Тоді проба судити журналістів за наклеп. Я спитав в коментарях УП Налвайченка хто відправив навздогін Яеуковичу його вертольти і до мене сьогодні прийшла дивна істота з дивними запитаннями. Може збіг і це була розвідка русофашистів? а може СБУ боїться запитань пересічних громадян більше Путіна?
Karyna Andreeva _ 06.10.2014 16:42
IP: 95.111.159.---
БПП взагі не потрібно допускати на вибори через засилля в списках колишніх регіоналів, через те, що Порох захищає Шуфрича й ко. Чому так відбувається, Петро Олексійович?
Олег Новицький _ 06.10.2014 16:28
IP: 92.249.127.---
Чи готові Лещенко і його демократичний друг Мустафа у відповідь на цинічну брехню лідера свого блоку Порошенко П.О. зняти свої кандидатури на вибори народних депутатів та відмовитись балотовутись по спискам блоку Порошенко???????????????????????????
vold _ 06.10.2014 16:26
IP: 178.94.172.---
Прочитав "...200грн. за Песика..."
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter