Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Російську пропаганду – геть з українського ефіру!

13 серпня 2008, 12:33

1

Зараз саме час, аби Нацрада знайшла можливість прибрати з українського ефіру російські дезінформаційні помиї, які рікою ллються на голови українців через ОРТ, НТВ, РТР, ТВЦ та деякі інші стічні канали.

Загадка, для чого російському телебаченню стільки частот та кнопок на телевізійних пультах, якщо вся ця панель оптово-проституйованих псевдожурналістів управляється однією кнопкою із Кремля?!

Російське ТБ немає нічого спільного ані з інформацією, ані з свободою слова: замість інформації воно постачає глядачам тупу пропаганду, а на тому місті, де в єльцинській Росії буяла свобода слова вирос бронзовий монумент непогрішимого Путіна.

У вівторок ввечері не міг відірватися від випуску новин на ОРТ. Ющенко, Качинський, Адамкус, виявляється, настільки бояться Росії, що в Грузію полетіли через Азербайджан. Не краще виглядав і Саркозі: репортаж про його перебування в Москві було змонтовано так, що Саркозі виглядав таким підлабузником щодо Медведєва, ніби він і не Саркозі, а Багапш, Кокойти чи якась інша маріонетка.

Якщо росіяни не хочуть свободи слова, то це їхня справа. Але чому українці мають ставати жертвами кремлівської пропаганди, яка в ці дні була порядково посилена? Їх ще можна зрозуміти: у них війна з Грузією, що в принципі може диктувати певні обмеження. Те ж саме відбувається в інформаційному просторі Грузії як країни, яка воює, на яку напала Росія.

Але ніхто не повинен обмежувати права українців на різносторонню інформацію про російсько-грузинську війну.

А для вас, Козлов, "Факты" есть...

Наші телеканали намагалися більш-менш балансувати. Значно гірше виглядає ситуація в газетах, частина яких, як відомо, є філіями російських видань.

От, наприклад, "Ізвестія в Українє" у вівторок подали цілий розворот "Конфлікт" – винятково через російські окуляри. Не говорячи вже про першу шпальту: "Россия ввела дополнительные "миротворческие силы". В серед те ж саме – майже дві шпальти російської пропаганди, щоправда, розбавленої репортажем власного журналіста аж із Борисполя.

Ледве чи не пів-"Московського комсомольця в Українє" – тенденційна добірка матеріалів: "Добро пожаловать в ад", "Америка против России", "Способный фашист", "Розсип, не включай заднюю".

Взірцем тенденційності та односторонності можна назвати статті Ігоря Козлова в "Фактах" (у вівторок, і в середу), написані здебільшого за російськими джерелами. Там наводяться і думки "неросійського походження", але якщо заяви росіян подаються як доконані факти, то грузинська версія ставиться від сумнів – в тому числі і через посилання на російські джерела.

Я вже не кажу про газету "Сегодня". Конвент-аналіз теми російсько-грузинської війни не залишає сумнівів: коли Росія нападе на Україну, на цьому видання повісять табличку: "Все ушли фронт" – стріляти в спину українській армії.

powered by lun.ua
Коментарі — 412
MonAmi _ 13.08.2008 14:50
IP: 92.112.53.---
Вообще, одними рос. каналами здесь не обойтись. Война- так война. Нужен целый комплекс мер и по нашим местным витрянкам- грачам и прочим корниловым, всяким-разным прорусским организациям, а самое главное, нужна четкая и понятная консолидированная политика государства в отношении Крыма. Время "самотека" прошло, и нужно вытаскивать голову из песка, причем всем без исключения руководителям. Иначе останется только обьединяться во время боевых действий (тьфу тьфу), как это произошло в Грузии. Страна одна, а гетьманов более, чем... Пусть задумаются.
Стен1 _ 13.08.2008 14:49
IP: 77.123.182.---
Российская пропаганда неправильно датируется от Иоахима Геббельса – тот сам ученик большевиков. Нет, российская пропаганда – от "Окон РОСТА" 1918-1920 годов, где работали Демьян Бедный и Владимир Маяковский. Политические бандиты прикупили часть интеллигенции для пропаганды – с которой после расправились. С тех времён – никакой культуры ума и характера – одна пропаганда и зомбирование масс на послушание земным богам – политическим паханам тоталитарного общества. Путин и Медведев (Дмитрий) решили и ВОССОЗДАЛИ информационную замусоривающую машину. Нам она здесь не нужна, но неокрепшие головы и особи с мутной моралью здесь готовы гадить своей стране, не считая её своей. Поэтому ключевой вопрос: интересы КАКОЙ страны отстаивает Л. Грач или Табачник с Герман? Если блокировать работу СВОЕГО правительства – ЧЬИ интересы защищает Криль или Плющ? Если фактически мы в состоянии войны с путинской Россией – кто ПО ТУ сторону?
Станислав Овчаренко
гл. ред. "Свет и тени"
www.svetiteni.com.ua
Poluhohol _ 13.08.2008 14:47
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 14:39___ VNC
Ніяких вихилясів немає, ви, мабуть, не дуже розумієтеся у податковому праві. Я припустив, що я є власником каналу, якого біса я щось винен державі? І чому, намагаючись дати споживачу максимум інформації, я повинен за це платити? Мені держава буде вказувати, з якого відкритого джерела її брати? Щось дуже схоже на цензуру, дурнувата ідея... Крім того, стверджую, що:
- будь-які мас-медіа навязують свою думку, нема різниці свої чи закордонні, незалежність мас-медіа утопія, дурниця;
- ще один податок – буде що розкрасти держслужбовцям, депутатам, можновладцям.
Ігор_з_Києва _ 13.08.2008 14:45
IP: 193.93.185.---
Цілком підтримую. Або нехай Росія платить як за рекламу – 1 хвилина 100 доларів, чи скільки там. Хочуть рекламувати своє бачення світу – будь ласка, ми ж цивілізована країна. Звичайно, з усіма обмеженнями що стосуються реклами – заборона пропаганди насильства і таке інше.
І ще один коментар, не можу втриматись – мені путінська операція з "прінуждєнія Грузії к міру" відразу нагадало лєнінське "желєзною рукою загонім чєловєчество к счастью". Нє?
VNC _ 13.08.2008 14:45
IP: 212.82.192.---
13.08.2008 14:40___ Poluhohol
Я с вас, господа недовольные российскими медиа, очень сильно удивляюсь:
1. А что, грузинские медиа говорят правду?...
Не треба дивуватись. Треба хочь трохи логіку включати.
Коли починається війна то вона іде в усіх сферах у тому числі й в інформаційній.
Але справа в НЕПРОПОРЦІЙОСТІ. На Україні мінімум п"ять центральних російських каналів. В деякіх містах в Криму, наприклад – українських зовсім немає. А от грузинських на російській мові – практично немає. По кабельному є "Аджара ТВ" але там новини ідуть грузинською.
Різницю спооможні зрозуміти?;))
ACTIONDIRECT _ 13.08.2008 14:45
IP: 93.73.142.---
Очень радует, что это написано однофамильцем российского президента)))
Не очень радует, что твой лидер, Юлия Тимошенко молчит как Муму!)))
Ты ведь не в курсе почему она молчит!!!)))))
Vaka _ 13.08.2008 14:44
IP: 91.197.48.---
Якщо державні інститути не працюють, то нема й де-факто держави. Бо жодна держава не дозволила б собі таку розкіш прохідного двору, як наша. Так що, пане Олеже, погоджуюся з Вами, але це – "глас вопіющєго"...
До речі – а чим зараз переймається наше РНБО, новою підтяжкою свого голови, чи як її там?...
DON_VOVAN_ _ 13.08.2008 14:41
IP: 89.21.76.---
Тошнит от этого кацапского дерьма. Давно не смотрю
Poluhohol _ 13.08.2008 14:40
IP: 62.80.167.---
Я с вас, господа недовольные российскими медиа, очень сильно удивляюсь:
1. А что, грузинские медиа говорят правду?
2. А что, это не два воюющих государства?
3. А что, это ненормально, что два конфликтующих государства в период как минимум острой военной фазы передают исключительно пропаганду?
4. А что, другие государства, ведущие военные действия, говорят при этом правду (НАТО в Югославии, Штаты в Ираке)????????
Кто во время войны попытается говорить правду, неизбежно проиграет...
VNC _ 13.08.2008 14:39
IP: 212.82.192.---
13.08.2008 14:35___ Poluhohol
... І з чого я за це повинен платити державі? Вона мене забезпечує якийсь захист чи надає послугу? Податок на мозок? Дуже смішно...
Хм. Дійсно смішно. смішно з вихилясів Вашого розуміння.
Причому тут Ви до платні.
Платити повинні власники каналів які ретранслюють закордонні "новини".
Тим більш що дуже нескладно вираховувати час трансляції й відповідно платню за неї.
До речі, ввести налог потрібно й на політико-аналітичні закордонні програми.
petro_8 _ 13.08.2008 14:36
IP: 91.124.215.---
http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,3558644,00.html
Poluhohol _ 13.08.2008 14:35
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 14:28___ VNC
Але було б доцільно ввести додатковий налог на трансляцію закордонних новин. Тобто хочуть нав"язувати чужу думку а наші мешканці її чути – будь ласка. А державі (й тим же мешканцям) додатковий зиск за це. – Тобто в вас власного розуму немає, що ви довіряєто держслужбовцям вирішувати, що вам потрібно чути? І з чого я за це повинен платити державі? Вона мене забезпечує якийсь захист чи надає послугу? Податок на мозок? Дуже смішно...
yuriy1945 _ 13.08.2008 14:32
IP: 77.121.209.---
Давно пора. Тошнит от маразма новостей РТР. Сегодня сообщают, что некая английская газета провела опрос по интернету кто поддерживает в конфликте Россию или Грузию. Из десятков тысяч опрошеных оказалось 98% поддерживают Россию. Тупые ФСБшники не соображают что заслали в интернет ну уж очень врачную цифру. А диктор с глазами в потолок читает эту ахинею.
yuriy1945 _ 13.08.2008 14:32
IP: 77.121.209.---
Давно пора. Тошнит от маразма новостей РТР. Сегодня сообщают, что некая английская газета провела опрос по интернету кто поддерживает в конфликте Россию или Грузию. Из десятков тысяч опрошеных оказалось 98% поддерживают Россию. Тупые ФСБшники не соображают что заслали в интернет ну уж очень врачную цифру. А диктор с глазами в потолок читает эту ахинею.
Poluhohol _ 13.08.2008 14:31
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 14:26___ киевлянка-украинка-патриотка
Лайтеся, пані (чи пан), лайтеся – нехай усі побачать, які в нас суровий та крути патріотизм...;-))) Те, що мозку немає, ну, це таке...;-))))
dnipro _ 13.08.2008 14:30
IP: 193.93.184.---
Цілком згоден з Олегом. Російські телеканали потрібно позбавити ліцензії на вєщаніє в Україні саме зараз.
MonAmi _ 13.08.2008 14:30
IP: 92.112.53.---
13.08.2008 14:15___ stilys
Шановний авторе, ви терпіти не можете російські канали. Але не думаєте про те, що вони можуть бути рупором суспільної думки. За коментарями знайомих росіян, можу сказати, що так воно і є.

Шановний, Ви воза перед кобилою навіщо ставите? А найсмішніше те, що Ви припускаєте, що ЗМІ росії можуть бути рупором суспільної думки. Ну якщо це "суспільство" мешкає в кремлі, то так, це рупор ЇХНЬОЇ думки, і більше нічиєї!
киевлянка-украинка-патриотка _ 13.08.2008 14:29
IP: 62.80.179.---
ктн
Российские ЗРИТЕЛИ)) ОНИ только могут наслаждаться прямой трансляцией спичей Путина, особливо вникая в суть таких фраз как типа "мочить в сортире" и тд и тп...
VNC _ 13.08.2008 14:28
IP: 212.82.192.---
Ні. В мирний час забороняти не можна. Але було б доцільно ввести додатковий налог на трансляцію закордонних новин. Тобто хочуть нав"язувати чужу думку а наші мешканці її чути – будь ласка. А державі (й тим же мешканцям) додатковий зиск за це.
До речі. На вихідні був у грузинській родині яка по спутниковому ТВ дивилася 4 грузинські канали періодично переключаючись поміж ними. 9картинка в основному зрозуміла. текст мені перекладали).
Так от, якщо довго дивитись тількі грузинські чи тільки російські канали то враження гнітюче й починаєшь дуже погаго ставитись до протилежної сторони.
Українські канали, починаючи з неділі (в суботу більше ретранслювали російські новини) були більш менш збалансовані.
Poluhohol _ 13.08.2008 14:28
IP: 62.80.167.---
ГРУЗИНСЬКУ ПРОПАГАНДУ – ГЕТЬ С НАШОГО ЕФІРУ!!!!!!
ктн _ 13.08.2008 14:26
IP: 80.84.191.---
Вчера смотрел прямую трансляцию выступлений президентов из Тбилиси.
Впечатляющее зрелище! Какие смелые, умные и благородные люди. Не то, что эти мракобесы из Кремля.
Жаль, что российские зрители не в состоянии смотреть прямые трансляции. Им все подается в препарированом виде, как быдлу.
Poluhohol _ 13.08.2008 14:26
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 14:10___ киевлянка-украинка-патриотка
Если бы поменьше было предателей иуд у нас в Украине ((((... А так, много жополизорв москалюрских, очень много...я бы их уничтожала, причем уничтожала не только словесно, но и физически... Плебев типа true, Гапон ии же сними расстрел на месте

- О, вот она, евроатлантическо-украинско-патриотическая элитарная заквасочка: рано или поздно каждый пэтриот переходит на визг о расстрелах... Это по-нашему, по-бразильски, а плохими, ессно, остаются кацапы и иже с ними, а мы как всегда, белые и пушистые. А где там наш евроменеджер-политжурналист-медиаатлантист Медведев, что молчит по этому поводу?
MonAmi _ 13.08.2008 14:20
IP: 92.112.53.---
Где-то была инфа, что даже в Белоруссии все новостные выпуски рос. каналов белоруссы отключают и показывают местные новости. Наверное, это один из наиболее мягких выходов из ситуации с кремлинской пропагандой. Каналы вроде бы есть, а пропаганды нет))) И поводов для гавканья у рашки не остается:-)
Bri _ 13.08.2008 14:18
IP: 77.47.128.---
Про газету Ахметовська новь "Сегодня" правильно підмічено. Вони і на Майдан виперлися, щоб потім розповісти, як там було погано.
Черговий раз доводять те, що донецький бомонд і його обслуга продукує тільки зеківський продукт. Їх пахан сподівається на преференції Кацапстану – от і лягають.
Poluhohol _ 13.08.2008 14:16
IP: 62.80.167.---
Аффтар, от як би Нацрада прибрала з інфопростору Ваші інформаційні помиї, це був би номер... Ми не учасники конфлікту, на щастя, тому я особисто бажаю мати інформацію з обох сторін, і не потрібно за мене вирішувати, що мені дивитись, слухати та читати. Вам особисто зауважу, що вважаю, що ви такий же учасник інформаційної війни на боці безвідповідального Саакашвілі.
Ваші особисті фахові зайняття (Політтехнолог, медіа-менеджер, журналіст, євроатлантист) свідчать, що ви навряд чи взагалі можете видавати зважену інформацію. Тобто ви професіонал з навішування локшини на вуха за гроші, відповідно дорікати будь-кому з цього приводу не можете за визначенням.
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter