Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Російську пропаганду – геть з українського ефіру!

13 серпня 2008, 12:33

1

Зараз саме час, аби Нацрада знайшла можливість прибрати з українського ефіру російські дезінформаційні помиї, які рікою ллються на голови українців через ОРТ, НТВ, РТР, ТВЦ та деякі інші стічні канали.

Загадка, для чого російському телебаченню стільки частот та кнопок на телевізійних пультах, якщо вся ця панель оптово-проституйованих псевдожурналістів управляється однією кнопкою із Кремля?!

Російське ТБ немає нічого спільного ані з інформацією, ані з свободою слова: замість інформації воно постачає глядачам тупу пропаганду, а на тому місті, де в єльцинській Росії буяла свобода слова вирос бронзовий монумент непогрішимого Путіна.

У вівторок ввечері не міг відірватися від випуску новин на ОРТ. Ющенко, Качинський, Адамкус, виявляється, настільки бояться Росії, що в Грузію полетіли через Азербайджан. Не краще виглядав і Саркозі: репортаж про його перебування в Москві було змонтовано так, що Саркозі виглядав таким підлабузником щодо Медведєва, ніби він і не Саркозі, а Багапш, Кокойти чи якась інша маріонетка.

Якщо росіяни не хочуть свободи слова, то це їхня справа. Але чому українці мають ставати жертвами кремлівської пропаганди, яка в ці дні була порядково посилена? Їх ще можна зрозуміти: у них війна з Грузією, що в принципі може диктувати певні обмеження. Те ж саме відбувається в інформаційному просторі Грузії як країни, яка воює, на яку напала Росія.

Але ніхто не повинен обмежувати права українців на різносторонню інформацію про російсько-грузинську війну.

А для вас, Козлов, "Факты" есть...

Наші телеканали намагалися більш-менш балансувати. Значно гірше виглядає ситуація в газетах, частина яких, як відомо, є філіями російських видань.

От, наприклад, "Ізвестія в Українє" у вівторок подали цілий розворот "Конфлікт" – винятково через російські окуляри. Не говорячи вже про першу шпальту: "Россия ввела дополнительные "миротворческие силы". В серед те ж саме – майже дві шпальти російської пропаганди, щоправда, розбавленої репортажем власного журналіста аж із Борисполя.

Ледве чи не пів-"Московського комсомольця в Українє" – тенденційна добірка матеріалів: "Добро пожаловать в ад", "Америка против России", "Способный фашист", "Розсип, не включай заднюю".

Взірцем тенденційності та односторонності можна назвати статті Ігоря Козлова в "Фактах" (у вівторок, і в середу), написані здебільшого за російськими джерелами. Там наводяться і думки "неросійського походження", але якщо заяви росіян подаються як доконані факти, то грузинська версія ставиться від сумнів – в тому числі і через посилання на російські джерела.

Я вже не кажу про газету "Сегодня". Конвент-аналіз теми російсько-грузинської війни не залишає сумнівів: коли Росія нападе на Україну, на цьому видання повісять табличку: "Все ушли фронт" – стріляти в спину українській армії.

powered by lun.ua
Коментарі — 412
уграїнець _ 13.08.2008 16:24
IP: 194.88.152.---
Прошу не вважати за флуд, але щойно вичитав у коментах на Грані.ру, ящзо погоджуйтесь – розповсюджуйте, хто де може, краще на кацапських сайтах:
===
Хотят ли русские войны? Не спрашивай у тишины. Под грохот танков и гранат Порядок вновь наводит русский брат. Спроси у цинковых гробов, В которых молодых сынов С земель соседских привозили Старухам, чтоб те слезы лили. Спроси у бравых тех ребят, Которые в Кремле сидят, К погонам звезды пришивают, Дубиной "мирной" угрожают. Спроси у "патриотов" с бритой головой, Как "мирно" те во тьме ночной "мочили" молдаван, таджиков, Кавказцев, черных и узбеков. Спроси у Польши и Литвы- Им о России снятся сны. Спроси у пражской у весны, – Хотят ли русские войны? Спроси у венгров, как когда-то На танках русские солдаты, По Будапешту рассекали, Вугорцев к миру "приучали". Тебе ответит старый финн, Проживший много – до седин, Как "мирно" русские войска Рвались сквозь зиму и снега. И белорос вам скажет коренной, Тот, чьи отцы из древних из литвин, Какой кровавой, дорогой ценой Им мир и братство подарил москвин. Когда Суворова орда Палила села, города... Спроси, спроси у Куропат- Там непокорные лежат. Спроси, - Что Украине братской, Заверенной в любви славянской, Из цепких рук большого брата, Зачем защит искать у НАТО? Спроси всех западных славян, - Как миру их учил Иван... Миролюбив солдат-Иван Бомбил Кабул, Афганистан. В их кишлаки и города Не мир пришел – пришла беда. Спроси у вдов, детей Чечни, - Хотят ли русские войны?
Pdskrb _ 13.08.2008 16:23
IP: 195.64.226.---
Браво, Олег! Цих російських помийних ньюсмейкерів давно пора гнати з України сраною мітлою. Їхня журналістика вся або лягла під Ґазпром, або заникалась по щілинах типу "Еха Маскви", а шустери з кисельовими в Україну повтікали, і тут свій "вЬІсокий урАвинь" демонструють. До речі, як там з їхньою програмою "Имена России" – генерал Власов не увійшов у десятку? А Малюта Скуратов?
Fredegond _ 13.08.2008 16:22
IP: 80.92.224.---
Unique гениально написал, нечего добавить. Так вот все порядочные люди в Украине после Майдана чувствуют себя в оккупации,и поэтому у нас есть своя правда,с которой вы ничего не сделаете. Поэтому,когда вы пишите,что грузия дружественная вам страна,вы сначала поймите, кто это вы, а потом разливайте тут свой пафос.
Poluhohol _ 13.08.2008 16:22
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 16:16___ Unique
Ну, это говорит о том, что вы журналюга, скорее всего. "Забалтывать" мой пост набором фраз – некорректно, обзываться – тоже некорректно. А в профильном ВУЗе надо учить и общие предметы (как то логика, социология, философия), а не только профильные, и вырабатывать писучесть... Пшёл вон.;-)))
SIM _ 13.08.2008 16:22
IP: 62.221.55.---
Я считаю, что Медведев – штатный пронатовский крикун от БЮТ, создающий много лишнего шума. Уже писал: умерьте свою риторику, рассчитанный на привлечение радикальной и психически неуравновешенной публики. Или поезжайте на митинг в Грузию.
ligor _ 13.08.2008 16:22
IP: 77.123.55.---
Є люди які п'ють різну гидоту замість справжньої горілки. Ви забороняйте, не забороняйте сурогати – вони знайдуть, вип'ють і таки від цієї гидоти і помруть. Так і з пресою. У сурогатів на кшталт "Сегодня" є читач. І не буде він читати "Дзеркало тижня" ніколи, а буде він дивитися російські канали, або переказувати усілякі несенітнеці занесені "з того боку". Є і об'єктивна проблема. Мова! Російська – немає поблем. А от послухати новини та коментарі англійською, французькою, німецькою – пересічний слухач/глядач не готовий. Хоча німецьку вчити непотрібно, це фактично теж що і російською.
Політичні сили та ЗМІ України втратили довіру через свою політичну та бізнес зангажованість. А ще через некомпетентність і дурість. Люди шукають альтернативу. А доступна для більшості альтернатива – російська. Але заборона доступу до інфомаціїї – міра крайня і має використовуватися виключно в випадку прямого військового конфлукту, коли на пояснення та контрпропаганду вже немає часу. Інша справа, що зарубіжні канали не повинні ретранслюватись в ефірі та в соціальних пакетах кабельного телебачення. Ми впевнені у своїй правоті – вперед. Не здатні – працюємо над собою! А то як казав класик "Не вірю"!
Unique _ 13.08.2008 16:20
IP: 91.124.101.---
13.08.2008 16:05___ Fredegond

Вашого права на інформацію в Україні ніхто не зможе обмежити: Україна – не Росія.
Заспокойтеся. Тут вам ні грузини, ні чеченці, ні навіть бандерівці чи жертви вами ж організованого і виконаного Голодомору абсолютно нічим не загрожують. Більше того, дідусям вашим – мародерам, гвалтівникам і тупим вбивцям – Україна і пенсії виплачує, і путівки на курорт на халяву забезпечує...
das _ 13.08.2008 16:20
IP: 82.207.118.---
Нехай буде російський маразм в ефірі. Для порівняння. Щоб усі наші хто на це здатен бачили куди їх тягнуть.
Fredegond _ 13.08.2008 16:19
IP: 80.92.224.---
Уважаемый Семафор, ваша манера приписывать мнения, не совпадающие с вашими, иностранным спецслужбам- подход чисто большевистский, поэтому вы такой же совок как и Олег Медведев. А что касается зарплаты – слава Богу я умею делать немного больше,чем Медведев, поэтому не нуждаюсь в хождении в филаретовскую церковь и в евроатлантизме местного разлива для денег.
семафор _ 13.08.2008 16:19
IP: 77.90.193.---
13.08.2008 16:08___ Хлопоман
Я особисто є затятим помаранчевим. Завжди підтримував і підтримую цей табір. Але маю перевагу. Вмію об'єктивно дивитися на деякі події.
Грузія першою почала військові дії.
Не повторюйте московську брехню...
Павел Фельгенгауэр, обозреватель "Новой" С чем Грузия подошла к войне

почитайте хронологію як це було насправді... бо забулось вже.
1. формальным предлогом послужил подрыв 31 июля на самодельной радиоуправляемой мине машины грузинской полиции на объездной дороге у села Эредви к востоку от Цхинвали
2. Буквально на том же месте 4 июля на подобной же мине была подорвана машина, в которой ехал глава временной прогрузинской администрации Южной Осетии Дмитрий Санакоев
3. 1 августа грузины нанесли ответный удар по осетинским позициям, впервые применив дальнобойные крупнокалиберные винтовки.
4. Кокойты делал грозные заявления о том, что зачистит от грузинских сил грузинские деревни в Южной Осетии.
5. 7 августа осетины перешли от слов к делу и вместо вялых перестрелок начали ураганный минометный обстрел грузинских сел вблизи Цхинвали, в чем принял активное участие осетинский миротворческий батальон. К вечеру 7-го стало известно, что в результате грузины понесли существенные потери – 10 убитых, 50 раненых, по большей части из числа мирных жителей.
...
почитайте самі як це було
...
Poluhohol _ 13.08.2008 16:18
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 16:05___ уграїнець
"По кабельному є "Аджара ТВ" але там новини ідуть грузинською. Різницю спооможні зрозуміти" – Це не мій допис, це димко.
Vlad_Kyiv _ 13.08.2008 16:18
IP: 194.116.244.---
13.08.2008 16:08___ Хлопоман
Грузія першою почала військові дії.

Грузія потрапила у дуже гарно розроблену провокацію, сценарій якої давно вже проробляли та відточували в Осетії росіяни. Коли тебе постійно провокують, то рано чи пізно виникає бажання поставити цьому край. Таке бажання виникло й у Саакашвілі. Можливо, дещо імпульсивне...
str_Kharkiv _ 13.08.2008 16:17
IP: 92.113.173.---
Олеже!
Ще одна проблема – сайт www.intv-inter.net. До цього часу він асоціювався з Юлією Тимошенко. Як за змістом матеріалів, так і присутністю головного редактора сайту в оточенні ЮВТ. Проте всі публікації на цьому сайті відносно подій у Грузії тенденційні та мають різко антигрузинську направленість. Замовчування, пересмикування фактів, тенденційні коментарі авторів. Нарешті, прямі образи Президента дружньої нам держави, які залишаються як у матеріалах, так і в коментарях до статей, у той час як незгода з позицією сайту видаляються з коментарів.
Unique _ 13.08.2008 16:16
IP: 91.124.101.---
13.08.2008 15:51___ Poluhohol
А що залишається окупантам?
Право на свою правду. Яка їх мала б оправдовувати. Тому вона й не може бути правдою.
Проте окуповані жили, живуть і будуть жити своєю правдою.
І не треба на них ображатися.
Рівно як і на правду, за те, що вона таки справді одна-єдина. І для всіх тепер доступна. Проте ви маєте право про неї не знати. Маєте право їй не вірити. Для минулого, яке моделює сучасність і майбутнє – це ж не має ніякого значення.Але й сучасність і історичну перспективу можуть зрозуміти тільки ті, хто знає правдиве минуле. Голова в піску ще жодного страуса не врятувала і ваша повна безпорадність та уповання на "у кожного своя правда" зомбованих манкуртів – це ваша проблема.
Є брехня і правда. І ненависть всіх окупованих до фашистів-окупантів.
І нічого більше.
ТРАХТЕНБЕРГ _ 13.08.2008 16:10
IP: 81.23.24.---
"УВАГА!
НА ЦЬОМУ САЙТІ ПРАЦЮЮТЬ ПЛАТНІ КОМЕНТАТОРИ ОТРИМУЮТЬ ЗАРПЛАТНЮ У ШТАБАХ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ І ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯ ПОЛІТТЕХНОЛОГІВ.
НЕ ЧИТАЙТЕ ПРОПЛАЧЕНІ КОМЕНТАРІ."
Хлопоман _ 13.08.2008 16:08
IP: 91.124.54.---
Я особисто є затятим помаранчевим. Завжди підтримував і підтримую цей табір. Але маю перевагу. Вмію об'єктивно дивитися на деякі події.
Грузія першою почала військові дії. Скидається на те, що була програма "ол інклюзів", тобто зайняти і контролювати цю територію та звільнити від впливу пропросійського керівництва. В свою чергу то керівництво звернулося до Росії, яка розуміла, що поламати наміри Грузії не так важко. От і все – Росія вигнала грузинів звідти + непогано налякала, бомблячи й інші території.
Що з цього слідує?
1. Росії варто мінімального приводу і буде біда.
2. Грузія якось непослідовно діяла. То хотіла миру, то рапотом почала наводити порядок (справедливо почала, але формально-юридично неправильно).
3. Україна діє правильно. Без різких рухів (хочеться іншого – розбити москалів в пух і прах, але ж здоровий глузд має підказати – жертви... вони не потрібні).

Висвітлення цих подій мало два полюси – прогрузинський і проросійський. Росія прибрехала про геноцид своїх громадян-осетинів (схоже на Гітлера та судетську область в Чехословаччині), а Грузія прибрехала про нічим не викликану агресію Росії.

По-моєму, на цьому треба ставити крапку.
семафор _ 13.08.2008 16:08
IP: 77.90.193.---
Fredegond
И еще – смените фамилию, с такой фамилией можно случайно и в расстрельном списке оказаться, вы их внимательно составляйте. вообще я предлагаю Ведмеденко или Медведзе,а,атлантист?
:-))))))))))))))))))))))))))
А ви допішить в кінці "on" та поставте дефіс після "Фреде"...
А то не "окажитєсь в спіскє на зарплату для младшего ком. состава фсб..."
Там же тільки свої!!!
Историчка _ 13.08.2008 16:07
IP: 193.239.180.---
13.08.2008 16:03___ Fredegond --------И еще – смените фамилию... предлагаю Ведмеденко или Медведзе,а,атлантист

Судя по его любви к нахам ему идеально подойдет Матлантист.
Fredegond _ 13.08.2008 16:05
IP: 80.92.224.---
и еще запомните хорошо, все что вы запретите – мы возведем в такой культ,ч то мало не покажется, на брюхе будем ползти, но антенны, ловящие российские каналы сделаем сами, даже если Медведешвили сам вмонтирует себе в голову глушилку и будет с ней ездить по Киеву.
уграїнець _ 13.08.2008 16:05
IP: 194.88.152.---
"По кабельному є "Аджара ТВ" але там новини ідуть грузинською. Різницю спооможні зрозуміти"

Може Ви не в курсі, пане Полухохол, але аджарці – це і є грузини, тільки прийняли свого часу іслам. Тож логічно, що новини на каналі "Аджарія" після падіння режиму ще одного друга Росії (на жаль, забув прізвище) ведуться на державній мові
Unique _ 13.08.2008 16:05
IP: 91.124.101.---
13.08.2008 15:21___ Poluhohol Я це трактую як національно-визвольну боротьбу грузинського народу проти російської окупації в контексті російського геноциду на Кавказі останніх трьох сотень літ.Цю історію не я писав, її написав російський народ.
Щодо націоналізму, то російськомовні громадяни України, етнічні росіяни, український націоналізм, рівно як і право інших націй на власні держави, трактують не з точки зору ображених на окупованих окупантів:
11.08.2008 18:42___ zec
Не забарилися наслідки й на побутовому рівні, антиросійські настрої, маю на увазі:
"И жена моя русская тоже. Не буду преувеличивать – поколение "пепси" воевать с вами не пойдет. И 80 000 бойцов Украина не даст на-сегодняшний момент. Но среди моего поколения еще сильны националистические традиции. И прежде чем ваши спецназовцы замочат меня и иже со мной в "сортире" лично я собираюсь унести с собой в могилу с десяток ваших солдат...
Подытожу свои мысли. Русских ненавижу, как имперскую нацию. Даже больше чем кавказцев. В мире жить готов. войны не хочу. Но если придется 8 жизней русских вояк за свою обещаю. Сергей. Днепропетровск." http://gulag.ipvnews.org/new/index.php
Fredegond _ 13.08.2008 16:03
IP: 80.92.224.---
Браво, господин Медведев! Закройте все,ч то не соответствует вашим евроаталантическим представлениям, слушай те только CNN, там не врут. И еще – смените фамилию, с такой фамилией можно случайно и в расстрельном списке оказаться, вы их внимательно составляйте. вообще я предлагаю Ведмеденко или Медведзе,а,атлантист?
Историчка _ 13.08.2008 15:59
IP: 193.239.180.---
Почему заерзали задницами профессиональные евроатлантические мозгопромыватели Медведевы, неужели патентованое заокеанское средство для промывки мозгов украинцам перестало действовать? Есть хороший старинный рецепт – не жалейте правды!
И люди к вам потянутся.
Poluhohol _ 13.08.2008 15:51
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 15:33___ димко
Простите. Я вот из поколения постарше Пепси. Но я вот не припомню где у нас можно было почерпнуть правду. – Простите, неприятно вас разуверять, но насчет постарше – это преувеличение, судя по речениям. Вы действительно предполагаете наличие некоего Абсолютного Источника Правды, из которого оная кристалльная и незамутненная черпается в свое удовольствие? И действительно предполагаете наличие некоей Абсолютной Правды для всех и на все времена??? Правда, как известно, исключительно у каждого своя. Посему можно бороться не за правду, а за доступ к информации, которую на оном ресурсе с пеной у рта предлагают ограничить, попутно ограничив меня в праве из двух вариантов брехни сваять свою правдоподобную версию. А насчет категорического запрета правды при Союзе на государственном уровне – так это фу-фу современных звездунов, фигня на постном масле. Доступ к информации ограничивался, это да. Так и сейчас ограничивается, только другими бизнесовыми методами, происходит всё то же самое, нет повода для радости и гордости. И будет так всегда, люди борются за свои шкурные интересы, и без этого обойтись не смогут никогда. Sic! И программа "Вести", и газета "Правда" излагали СВОЮ правду, точно так же как это делали и делают "Wprost", "N.-Y.Times", "Washingtone Post", BBC, і таке інше. Масс-медиа в любом случае не были и не будут рупором правды, это просто бизнес, чёс бабла на дозированной брехне, выдаваемой за личное мнение. Выудить можно только путем сравнения...
Историчка _ 13.08.2008 15:51
IP: 193.239.180.---
13.08.2008 15:33___ димко -------Я вот из поколения постарше Пепси. Но я вот не припомню где у нас можно было почерпнуть правду. Может в программе "Вести" или в газете "Правда"? Если я правильно помню, то правда у нас была категорически запрещена на государственном уровне.

Уважаемый димко, а Вы не путаетесь в показаниях – совсем недавно Вам было тридцать.
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter