Мустафа Найем народний депутат України

Партия регионов пошла ва-банк

25 травня 2012, 10:02

По всей видимости, сегодня парламент продолжит рассмотрение законопроекта об основах государственной языковой политики. То есть вечером у нас есть все шансы снова попасть в выпуск новостей Евроньюз, а телеканал Россия в рапиде покажет кадры ныряющего в толпу народного депутата, окровавленные пиджаки и порванные рубашки.

Давайте оставим в стороне идеологическую подоплеку этого вопроса. Об этом сказано и написано достаточно.

На самом деле вчера и сегодня в Верховной раде наконец-то занялись настоящей, а не игрушечной политикой. Методы, откровенно говоря, варварские; манипуляции зашкаливают, но и политики у нас молодые.

То, что происходит в зале – это реальная конкуренция и борьба за голоса на округах. Обе стороны зажаты в угол. С одной стороны своим избирателем, с другой – приближающимися выборами. Отступление будет стоить не каких-то мифических иммиджевых потерь, а конкретных голосов и процентов на участках 28 октября.

Но важно понять: кто начал эту игру именно сейчас?

В карточных играх это называется сыграть в Ва-банк, когда один из игроков ставит на кон все имеющиеся у него деньги. Остальные игроки должны либо поступить также и пойти до конца, либо спасовать и отдать выигравшему весь банк.

Если Партия регионов отступит от своего закона, ей нечем будет крыть на встречах с избирателем. За два года контроля над большинством в Верховной раде "регионалы" оказались неспособны выполнить свое базовое обещание касательно языкового вопроса.

Но не из-за нехватки времени или голосов, а потому что умные люди в штабах "регионалов" прекрасно понимали общественный резонанс такого шага. Они понимали, что такой шаг не закончится залом Верховной рады. Протесты перекинутся в регионы, местные советы наверняка начнут принимать свои противоречащие закону акты, легитимность решения Рады и будет поставлена под сомнение еще до того как закон подпишет президент.

Скажите, какой власти такое надо?!

На такие шаги идут только от безысходности. Вопрос русского языка для Партия регионов – это последний козырь, запасной парашют, на котором она надеется удачно приземлиться в день парламентских выборов.

И этот законопроект, и праведный гнев Вадима Колесниченко – ничто иное, как красная тряпка, с помощью которой лидеры регионалов пытаются мобилизовать свой электорат.

Но, прежде всего, это нервы и мандраж. По всей видимости, у Партии регионов все настолько плохо в базовых регионах, что других методов мобилизации уже не осталось.

Теперь осталось ответить на два вопроса: а что, если не получится? И – главное – а что, если получится?!

Ведь по другую сторону баррикад стоит такая же отчаявшаяся оппозиция, которая в глубине души уже устала ждать повода, чтобы окончательно развязать руки своему электорату.

powered by lun.ua
Коментарі — 277
Led_Zeppelin _ 25.05.2012 15:12
IP: 193.43.95.---
Istorichka14:
Повбив.вби;-) _ 25.05.2012
...піділлє масла в вогонь ненависті

Ваше будущее – колбаса для собак. Чтобы злее были от вашей ненависти.
===========
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Отнюдь. КАлбаса для сАбак – Ваше настоящєє. І прошлоє. Нє злітєсь так. Протрєзвітєсь.
La Rossa _ 25.05.2012 15:06
IP: 93.74.246.---
Istorichka14:
Повбив.вби;-) _ 25.05.2012
...піділлє масла в вогонь ненависті

Ваше будущее – колбаса для собак. Чтобы злее были от вашей ненависти.
Не коммунистам говорить о ненависти...
Ой, не коммунистам.
зшепетівки _ 25.05.2012 15:03
IP: 46.211.120.---
Мало їм проблем з Тимошенко то вони умудрились ще раз вляпатись та ще й перед самим ЄВРО. Після євро могли б спокійно прийняти закон. Навіщо вороги коли є такі друзі. А після того як друзі візьмуть під контроль схід і південь президент і донецькі з їх грошима їм вже не будуть потрібні і їх зільють з негативом який назбирався. Дорогу розчистили, а далі вони без них.
Гетьман Коронний _ 25.05.2012 15:01
IP: 37.55.6.---
Кількість помилок (зухвалих і безглуздих) зашкалює... Регіонали загнали себе в кут із якого немає жодного виходу!!!

Треба мати неабиякий "талант" щоб зробити таку необмежену кількість фатальних дурниць у історично короткий період... Методи обмежених гопників обурюють суспільство до вибохових пристрастей... А на черзі нова хвиля кризи і тотальне погіршення матеріального стану громадян...

Закручувати гайки прогнившої совкової системи, гайки вщент роз"їдені іржою, можуть тільки особливо "обдаровані інтелектуали"...

Вони самі вирили собі яму... І виходу у них немає жодного...

І... Мені їх не шкода...
Bulkin _ 25.05.2012 14:58
IP: 91.209.51.---
hot80022:
Bulkin:
Так хоть посміємося. Зараз товариш біля мене,родом зі Львова.Попиваємо пивко і насолоджуємося цирком.Дякувати Богу,що є УП-інтернаціональна помийка.Люди з розумом мене зрозуміють:))
Хорошо, что про пиво напомнили.
Пойду-ка и я затарюсь.

Историчка,правда, нас уже опередила...
Видать ещё со вчера "подвиги" "эпического героя" Вадика отмечать шмурдяком начала.)))
hot80022 _ 25.05.2012 14:43
IP: 213.238.8.---
Bulkin:
Istorichka14:
Fytsyo _ 25.05.2012 13:29

Оставьте Россию в покое, Fytsyo, займитесь галицкими быдло-бычками. Они представляют угрозу для Украины.
Граждане, Историчке больше не наливать!!!

Ей вместо галюцинаций -белочек голо-бычки мерещаться...)))
Так хоть посміємося. Зараз товариш біля мене,родом зі Львова.Попиваємо пивко і насолоджуємося цирком.Дякувати Богу,що є УП-інтернаціональна помийка.Люди з розумом мене зрозуміють:))
крос _ 25.05.2012 14:33
IP: 176.8.15.---
Молодці опозиціонери! Особлива подяка Андрію Парубію! Я не прихильник будь-якого насильства, але є речі за яки таки варто бити пики!
svojak _ 25.05.2012 14:28
IP: 46.149.190.---
Александр Капралов:
"...оппозиция, которая в глубине души уже устала ждать повода, чтобы окончательно развязать руки своему электорату."
Мустафа! Не уточните, что под "развязать руки" Вы понимаете?!
Да чего там уточнять... Итак всем здравомыслящим людям это понятно... Что то вроде румынского варианта. Когда Чаушеску и его жену расстреляли восставшие люди и солдаты. А всех видных функционеров КПР пересажали как преступников, развязавших кровавую бойню в Тимишоаре и Бухаресте.
andriy-lawyer _ 25.05.2012 14:20
IP: 212.15.148.---
Led_Zeppelin, Ви праві у тому, що висуванням цього закону, ці тупі клоуни з ПР щоб увагу населення відвернути від загальнодержавних провалів їх царювання (знищення економіки, знищення медицини, знищення соціальних програм, від України вже плюються від цивілізованому світі) і треба конкретно стаду електората цинути кістку, щоб її смоктали у вигляді мовного питання, щоб електорат забув про економічні і соціальні провали
Led_Zeppelin _ 25.05.2012 14:18
IP: 193.43.95.---
Istorichka14:
... Ваше майбутне – колбаса.
=======================
КАлбаса – Ваше настоящєє... (лєнін)
andriy-lawyer _ 25.05.2012 14:15
IP: 212.15.148.---
La Rossa, може Ви й праві! Може Литвин хоче потрапити у Раду після виборів, а потім створювати більшість з тими, хто переможе. У мене щодо Литвина подвійна думка: з одного боку він як політична повія починає друдити і сторювати союзи спочатку з одними, потім з іншими. З другого боку: є маленький процент того, що він не хоче танцювати під партію регіонів. А може бути такий варіант: Литвин своїми діями зірвав приняття цього закону і деякі виборці прогосувати за його партію саме за те, що він не дозволив прийняти цей антиукраїнський закон
doktor21 _ 25.05.2012 14:10
IP: 85.223.157.---
Istorichka14:
andriy-lawyer _ 25.05.2012 13:54

Один з чинників, чому Україна за 20 років не просунулася хоч би на крок уперед – це наяввність тупих, галицьких бидло-бичків, которые хотят, чтобы плясали под их дудку...
Ця держава, -держава Україна, утворилась виключно заради національного духу,який зберігся в Галичині. Це наша держава, ми її творці,і ми пермагаємо і будемо перемагати в майбутньому. Підтримка створення унітарної української держави з кожним роком зростає в масах. Як зізнається відомий українофоб Чалєнко "Поэтому они при всей свой малочисленности, в общем-то, пока успешно противостоят более мощному Русскому миру". Так і буде надалі,Україна буде або українською,або її не буде взагалі.
andriy-lawyer _ 25.05.2012 14:08
IP: 212.15.148.---
Istorichka14, галичани тут ні до чого, бо саме вони і хочуть бачити Україні розвиненою демократичної цивіоізованої європейською країною 21 століття, тому Ваші ідіотські фантазії про дудку не до речні, а от через тупе прокацапське бидло і тупий ностальгуючий совок, Україна не рзвивається. Це факт! Деякі європейські країни колишнього соцтабору за 20 років пішли далеко уперед у розвитку, а Україні аж до цього часу – недорозвинена і партія регіонів, активізуючи своє дешеве бидло в Україні, і робить все, щоб Україна такою ж дешевкою недорозвиненою і залишалася
La Rossa _ 25.05.2012 14:04
IP: 93.74.246.---
andriy-lawyer:
Led_Zeppelin, я все ж таки впевнений, що Литвин не захотів були у ПР дешевою шісткою. Якби так було, його партія просто проголосувала за цей закон разом з ПР. А оскільки він і його партія відмовилися, то не захотли були дешевими шістками у ПР.
А я думаю – що Литвин за свою шкуру "радєє".
Він програє при любому розвитку подій – хоч приймуть цей закон, хоч ні.
Скоро вибори до Парламенту і його виборець не пробачить Литвину "нічого нероблення", коли мимо проносять на заклан українську мову.
Тому і Рада закрита.
Аби вибори були не скоро... аж бігом би Литвин просував цей закон – бо ПРмати можуть і геніталії пошкодить.
Литвин, як завжди, вибрав найбільш доцільний для себе любимого шлях.
andriy-lawyer _ 25.05.2012 14:03
IP: 212.15.148.---
М_Харьков, Ви знаєте, ви праві. З юридичної точки зору, закон нормалний. Замінити словами "РФ" на Україна" і "російська мова" на "україньска мова", але розумієте, все одно в Україні цей працювати не буде, тому шо все одно люди не захочуть вчити і знати російську мову. Просто у Росії, російська мова нав'язується симломіць і ніхто не скаже. навіщо мені ця російська мова потрібна, а в Україні багато людей скажуть, що вони українську мову знати не хочуть
doktor21 _ 25.05.2012 14:00
IP: 85.223.157.---
Опозиція знаходиться в більш вигідній позиції ніж влада. По-перше підняття градуса політичної боротьби владі не на руку, бо в один прекрасний момент це може призвести до масових заворушень,які гасити буде дуже важко. По-друге мовне питання може міцно мобілізувати електорат опозиціонерів. Вже зараз в Маріїнському парку можуть появитись палатки з протестантами та голодувальниками і до чого це може призвести невідомо. Мовне питання -це не питання Тимошенко Луценко,Яценюка та інших лідерів, які вже всім добряче надоїли, мовне питання -це питання виживання нації, і люди це відчувають. В той же час прихильники російської мови не готові і ніколи не були готові влаштовувати якісь акції у зв"язку з мовним питанням. Мені здається що дух ненависті до влади,який шириться масами дійшов і до депутатів,тільки так можна пояснити їхню стійкість та агресивність.
Sam.U _ 25.05.2012 13:58
IP: 94.179.179.---
l9:
Ящо тобі Україна ворог, здохни. Разом з тими, хто топчить чоботами культуру, цивілізацію, та й науку разом з ними. Бо, судячи з того, що ти тут написав, з останнім у тебе занадто великі проблеми.
Led_Zeppelin _ 25.05.2012 13:56
IP: 193.43.95.---
andriy-lawyer:
Led_Zeppelin, я все ж таки впевнений, що Литвин не захотів були у ПР дешевою шісткою. Якби так було, його партія просто проголосувала за цей закон разом з ПР. А оскільки він і його партія відмовилися, то не захотли були дешевими шістками у ПР.
=========
А я стверджую, що п.Литвин отримав таку команду від п.Януковича: не голосувати "за". Зарано ще Януковичові витягувати свого "останнього козиря" (мовне питання). Він його прибереже до президентських виборів... Винесення цього питання вчора – звичайне відволікання уваги громадян від "НЕпокращання". А неухвалення можна завжди звалити на п.Литвина.
andriy-lawyer _ 25.05.2012 13:54
IP: 212.15.148.---
Istorichka14, Ви психічно хвора людина. Плювати на цю дебільну Росію!!!! Один з чинників, чому Україна за 20 років не просунулася хоч би на крок уперед – це навявність тупого українофобського бидла, яке не хоче, щоб Україна цивілізованою розвиненою країною, а була дешевою прокацапською маріонеткою.
andriy-lawyer _ 25.05.2012 13:51
IP: 212.15.148.---
Led_Zeppelin, я все ж таки впевнений, що Литвин не захотів були у ПР дешевою шісткою. Якби так було, його партія просто проголосувала за цей закон разом з ПР. А оскільки він і його партія відмовилися, то не захотли були дешевими шістками у ПР.
Bulkin _ 25.05.2012 13:40
IP: 91.209.51.---
Istorichka14:
Fytsyo _ 25.05.2012 13:29

Оставьте Россию в покое, Fytsyo, займитесь галицкими быдло-бычками. Они представляют угрозу для Украины.
Граждане, Историчке больше не наливать!!!

Ей вместо галюцинаций -белочек голо-бычки мерещаться...)))
Innovative _ 25.05.2012 13:31
IP: 82.207.127.---
Чуть позже, когда появится подходящий блог. я поясню причину поражения законопроекта Колесниченко с точки зрения чистой демократии.
vpk _ 25.05.2012 13:30
IP: 94.158.35.---
Да какая мова, кого эта "проблема" интересует? Просто ПРидурковатые не зная чем отвлечь свой лохокторат от "покращень" вытащили изъеденную молью "мовную проблему" Да нет ее, никто не заставит думающего по украински перейти на русский, или наоборот. Нигде на востоке этих проблем нет, скорее тут проблема с нехваткой украинских школ.
a_sudi_kto _ 25.05.2012 13:30
IP: 93.127.97.---
May Way:
a_sudi_kto:
Согласен, но Диоклетианов в Раде нет.
Журналисты и написатели всех "лагерей" взывают к нам: "Янукович – это вы". Хм? Хорошо, мы задумались и все, в одночасье, стали Диаклетиантами. И что, теперь провозгласят: "Диаклетиант – это вы"? А где в этой схеме Янукович? А Янукович все равно на месте. Странно всё это как-то. Понятно, что кто-то лишний в этой очередной схеме, а кто – не угадаешь. Очередной наперсток.
hot80022 _ 25.05.2012 13:28
IP: 213.238.8.---
Istorichka14:
hot80022 _ 25.05.2012 13:19
...
Конкуренція в першу чергу своєю культурою.
На жаль на цьому етапі Ви явно програєте.
...

Тупые-бычки ваша культура.
Я не помилився:))
Зеленський63 Aтака Путіна1280 Корупція1418 Україна та Європа1122 Свобода слова578
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter