Мустафа Найем народний депутат України

Покидая страну мы капитулируем как поколение

22 січня 2017, 21:32

Это об эмиграции. Я понимаю, что многим из нас тяжело, особенно тем, кто имел возможность почувствовать или знать, как все может быть и "как хорошо там". Но я не понимаю аргумента "здесь ничего не поменяется", "здесь нет перспектив" и "пошли они все, пусть живут тут сами".

Потому что для меня вопрос эмиграции – это, в первую очередь, вопрос достоинства, гордости, а если совсем просто – я банально не хочу сдаваться.

Дело в том, что Украину, которая у нас есть сейчас, строили не мы. Нам она досталась от "элиты", которая либо грабила страну, либо по инерции продолжала строить жалкую копию совка. Это не наше поколение поставило личный интерес на госслужбе выше интересов людей, сделав коррупцию локомотивом любых процессов. И это не мы привили целому народу чувство глубокой неполноценности, которое 20 лет подряд обрекало страну на борьбу между двумя крайностями – внешним управлением или пещерным национализмом. И это не мы доказывали целому поколению, что жить достойный с поднятой головой можно только унизившись.

Это действительно делали они, те, кто были до нас и доживают свой век сейчас. Но проблема в том, что "их" или уже нет или скоро не будет. И так или иначе, рано или поздно ответственность за все, что происходит должны будут взять те, кому сейчас 30-35-40. И это не они, это – мы. Нам придется научиться управлять страной, своими командами и своей жизнью. Просто потому что больше некому)))

Покидая же страну в поисках лучшего мира, мы капитулируем. Не как отдельные семьи, мальчики и девочки, а как поколение. Не став хозяевами у себя, у других мы обречены стать в лучшем случае гостем, в худшем – чужаком второго сорта.

Поверьте, я знаю, что такое эмиграция. Знаю романтизм и надежды, с которыми люди покидают свою страну, надеясь найти что-то лучшее; и я также знаю холод, отчужденность, пустоту, которая приходит в их жизнь с спустя годы. Я это видел на примере своих близких, и десятков других семей эмигрантов.

И не только в Украине. В силу разных причин, многие мои близкие родственники живут и работают в Канаде, США, шести странах ЕС, Арабских Эмиратах и т.д. Большая часть и них уже вышли из статуса эмигрантов, ассимилировались, трудятся на госслужбе, занимаются бизнесом, и в целом неплохо себя чувствуют. На протяжении многих лет они уговаривали нашу семью выехать, предлагали устроить семью и, я уверен, сделай этот шаг, у нас бы не было проблем с обустройством.

Но мы остались в Украине, так решил отец – классический эмигрант, потерявший свои корни, вынужденный становится на ноги в чужой стране, чужой культуре, но с любимым человеком – моей приемной мамой, и в городе, который он полюбил – Киеве.

Я сформировался, вырос, выучился и состоялся уже в Украине. Я воспитывался в среде украинской культуры, стал частью общества и мой менталитет вобрал в себя все преимущества восточных и украинских традиций. У меня никогда не было проблем с пониманием сверстников, я никогда не чувствовал себя чужим, и теперь, когда меня спрашивают, где моя родина, я искренне удивляюсь, не сразу понимая природу такого вопроса. Потмоу что я – украинец, и здесь у меня все.

Да, здесь тяжело. Да, многое – в сравнении с тем, как могло бы быть – выглядит диким. Да, здесь проблемы с безопасностью, медициной, образованием и сложно строить планы на будущее. Это все правда. Но глупо думать, что получив гражданство и пройдя паспортный контроль, вы автоматически станете частью общества в другой стране. Это иллюзия. Вы НИКОГДА не будете там своими. Даже имея свой большой бизнес, вы всегда там будете чужим.

Скажу больше, многие (не все! но большинство) останутся "вторым сортом" и будут обречены на окончание жизни в кругу таких же уехавших из других стран. И это не в рамках дискриминации. А просто потому что взрослый эмигрант – это человек с уже устоявшимися взглядами, привычками, выросший в другой атмосфере и принявший другие культурные паттерны. Не говоря уже о том, что он банальный конкурент на рынке труда, которого при всей человечности западной цивилизации, не ждут с открытыми объятиями.

И возвращаясь к началу, эмиграция – это как у Тарантино в "Криминальном чтиве": готов ли Бутч лечь на ринг, когда ему скажет Марселлас, не обращая внимание на покалывающую в голове гордость или он будет стоять до конца, как бы ни было тяжело потом.

Я не хочу сдаваться.

powered by lun.ua
Коментарі — 201
sidor _ 23.01.2017 22:29
IP: 77.52.93.---
Yaroslav Yurkiv:
....Йому дуже повезло, що Яценюк виявився сильним політиком, і не став творити опозицію Президентові в стінах ВР, ......

Сміетєсь чи що??? Единє шо тривае "каколіцію" – це страх гарантованої поразки на дострокових виборах. Якщо б у НФ та Пісяя був плюсовий рейрінг – вони би "мочили" і БПП і Главкондітера навіть у вбиральні.
Andrey Kononenko _ 23.01.2017 22:28
IP: 188.163.73.---
Yaroslav Yurkiv:
бажання Президента керувати країною, як корпорацією, одноосібно, призвело до втрати ним того авторитету, з яким він прийшов до влади.
Ну насмешили. Да народ мечтает, чтобы президент жестко взял всё в свои руки и навёл порядок.
Популярность президентов падает не от того, насколько единолично они правят, а от результатов их правления.
nuchuzhyj _ 23.01.2017 22:22
IP: 104.155.51.---
Yaroslav Yurkiv:
Стан політичного ядра держави не може залежити від місця сидіння одного з лідерів партії, що входить в керуючу коаліцію парламентсько-президенської республіки. Хіба-що, якщо цей лідер з якихось-то причин загубив свій авторитет цього "політичного ядра" та довіру виборців. Довіру виборців можливо перевірити наступними або позачерговими виборами, а авторитет поновити. Черчіль кілька разів був і при владі і поза владою. Його авторитет та вплив на політичне ядро від цього мало змінювався.
А от "створення Політичної Української Нації" – це питання набагато складніше. Чи може Ви маєте якесь вкороченне визначення самого терміну?
sidor _ 23.01.2017 22:21
IP: 77.52.93.---
Yaroslav Yurkiv:
фух, ну слава фабержє – признание о никчемности нинішніш "лідерів"націоналістів витягнуто. І це вжє прогрес.
Тількі питання – а окрім у лавах перечисліних націоналістів в країні немає?
Yaroslav Yurkiv _ 23.01.2017 22:06
IP: 95.132.172.---
sidor:
Yaroslav Yurkiv:
koras:
" Вы НИКОГДА не будете там своими", – пише Мустафа і він правий, так воно і є. Але бути чужим в чужій країні не так принизливо і огидно, як бути приниженим, безправним, чужим у своїй власній. Тому і їдуть.
Принижені, безправні, чужі у своїй власній державі тому, що насправді безпорадні в усьому: на побутовому рівні, в бізнесі, у виборах..., хоча у словах – дуже міцні:)
Нема політичного ядра нації, об'єднаного ІДЕЄЮ, навколо якого закрутилися би і безпорадні...
так що, "націоналисти" у відомих фейсах так і нє спромоглися стати ядром нації за 25 років? Як ви думаетє чьому?
На жаль, нема сьогодні серед Націоналістів Харизматичного Лідера, який був би здатний об'єднати і СВОБОДУ, і ПРАВИЙ СЕКТОР, і НРУ...
Yaroslav Yurkiv _ 23.01.2017 21:59
IP: 95.132.172.---
nuchuzhyj:
Чому ж? Видається, що то, що Ви звете "політичне ядро нації", зараз і керує державою. А "об'єднано" це ядро "ІДЕЄЮ" – історичний, повний розрив України з Росією.
====================
Політичне ядро нації – це не адміністрація Президента, і навіть. не БПП.
Політичним ядром нації могла б стати коаліція, яка була створена після виборів плюс націоналісти.
Але Президент не зробив нічого, щоби це ядро зміцнити, а навпаки вибив її лідера Прем'єра, боячись конкуренції.
Йому дуже повезло, що Яценюк виявився сильним політиком, і не став творити опозицію Президентові в стінах ВР, але бажання Президента керувати країною, як корпорацією, одноосібно, призвело до втрати ним того авторитету, з яким він прийшов до влади.
Історичний, повний розрив України з Росією – це лише половина Української Національної Ідеї, а друга її половина – це створення Політичної Української Нації, яка починається саме з утворення Політичного Ядра.
nuchuzhyj _ 23.01.2017 21:22
IP: 104.199.47.---
Александр 1:
Грошей у людей було достатньо, щоб мріяти про "безвізові" подорожі до Європи. А зараз?
Так ось люди і аналізують те, що бачуть в інтернеті. І тому більшість і робе такі висновки про Крим, про які я написав. Може існує ще якась втаємничина інформація? Ну тоді і будемо, можливо, змінювати свою точку зору, коли її відкриють. Можливо.
То Ви про те, що діється зараз: " Про розгул бандитизму та розруху вже не кажу."?
"... ви б навіть пенсію не одержали у березні 2014 року...". А яка ж то новина, після 4-х місяців беззупинного росхитування систем державного керування?
Александр 1 _ 23.01.2017 21:14
IP: 188.163.12.---
Mikolaj Kren:
...Одначе,з "деморалізоване майданом мвс",не згоден...
Ви праві відносно керівників МВС, ті зразу переметнулись слугувати новій владі. Але прості виконавці "злочинних наказів", які і думки не мали, що вони злочинні, були безумовно деморалізовані. Частина з них втекла в Крим, частина на Донбас, хтось переметнувся до сепаратистів, інші відмовлялись виконувати накази та звільнялись з органів. По іншому і не могло бути після Майдану, коли народ вимагав покарати "злочинців" при тому, що справжні злочинці вже залишили країну. Ситуацію було дуже важко втримати від хаосу. Вважаю, ви це чудово розумієте.
sidor _ 23.01.2017 21:03
IP: 77.52.93.---
Александр 1:
не маніпуліруйте (як "папереднік" Парашенко)!
Моя державницька позіція така:
терріторія бантустана Луга/н/дон ОФІЦІАЛЬНО об*являеться "окупірованою бандформуваннями зі зброею масового знищення".
По лінії розмежування споруджується така собі "лінія Манергейма" зразка 21 віку. За лініею – карантинна зона, на якій розташовані банкомати, торгівельні точки, офіси адмінпослуг. За карантинну зону – зась.
Єнєргоносії – по подвійному тарифу (я би зовсім відрізав) тому що мешканці бантустану одержують подвійні виплати – від ворога та від України.
І.т.д. і т.п.
Александр 1 _ 23.01.2017 21:01
IP: 188.163.12.---
nuchuzhyj:
"Трохи грошей, це скільки? Вам на куриво?".
Ні, це стільки, скільки старчило на збагачення тих, хто опинився при владі. Не так?
.
Це так, щоб щось ляпнути, чи маєте цифри скільки на весні 2014 року було грошей на рахунках держказначейства, та скільки з них прихапали ті, хто опинився при владі? Вважаю це з тієї опери, що всі кажуть і я кажу.
По Криму ніхто нічого не приховував. Просто треба мати очі і бажання аналізувати інформацію тим більш, коли маєте Інтернет.
Як би ці не взялися виконувати обов'язки, ви б навіть пенсію не одержали у березні 2014 року. Про розгул бандитизму та розруху вже не кажу.
nuchuzhyj _ 23.01.2017 20:46
IP: 104.199.47.---
Александр 1:
1. "4. Трохи грошей, це скільки? Вам на куриво?".
Ні, це стільки, скільки старчило на збагачення тих, хто опинився при владі. Не так?
2. "3. По Криму ви просто не в курсі".
А Ви "в курсі"? Ви "втаємничина особа"? Хто "в курсі"? Коли люди будуть мати право бути "в курсі"?
3. "2. У владі були виконуючи обов'язки...".
Так і не треба братися за "виконання обов'язків", якщо твоє "виконання" призвoдить до стількох злих наслідків. Державний діяч несе відповідальність не тільки за те, що він зробив злого для держави. но і за те, що він не зробив доброго, щоб державі зле не сталось. Наступний кандидат в "державні діячі" тоді добре поміркує: вартує чи ні до влади пертися.
4. "1. МВС було деморалізоване Майданом...".
Ну тоді і не треба включати перелік того, в чому винні попередникі. Порушується внутрішня логіка твердження.
Mikolaj Kren _ 23.01.2017 20:45
IP: 188.0.104.---
Александр 1:
nuchuzhyj:
Продовжувати?
Ні, краще вам трохи подумати, а не перекручувати мої слова.
1. МВС було деморалізоване Майданом, а не попередниками
2. У владі були виконуючи обов'язки, які лише прийняли не себе країну та ще й в умовах, які вам навряд чи снились
3. По Криму ви просто не в курсі
4. Трохи грошей, це скільки? Вам на куриво?
...можливо,можливо.Одначе,з "деморалізоване майданом мвс",не згоден.Власне,в таких структурах,
на першому місці наказ,а мораль,навіть не на третьому.Особливо в совецькій міліціі,де службові песпективи і мораль,від самого початку існування,в даному інституті були категоріями антагоністичними.
На гору вибиралися...найрідкісніші представники...самозречено віддані службі,поза всякими етичними
сумнівами.
Александр 1 _ 23.01.2017 20:34
IP: 188.163.12.---
sidor:
Порошенком? Чи має "папередник" Порошенков отношение к тому ужасу шо ви роповіли?
Пи.Си. Додік Гройсман "презентовал" програму "поднятія с кален України" в изложении ОПГ "ПР". Як ви думаете, цє совпадение?
Пане Сидір! Досить дурку валяти. Краще відповідайте за свою пораду відмовитись від донецьких земель тому що там погані люди. Це точно не державницький підхід. Треба бути реалістом, а не огульним критиканом. У тяжкі часи завжди легше поносити всіх, ніж робити щось корисне.
sidor _ 23.01.2017 20:25
IP: 77.52.93.---
Александр 1:
nuchuzhyj:
Продовжувати?
Ні, краще вам трохи подумати, а не перекручувати мої слова.
1. МВС було деморалізоване Майданом, а не попередниками
2. У владі були виконуючи обов'язки, які лише прийняли не себе країну та ще й в умовах, які вам навряд чи снились
3. По Криму ви просто не в курсі
4. Трохи грошей, це скільки? Вам на куриво?
так шо там с "папередником" Порошенком? Чи має "папередник" Порошенков отношение к тому ужасу шо ви роповіли?

Пи.Си. Додік Гройсман "презентовал" програму "поднятія с кален України" в изложении ОПГ "ПР". Як ви думаете, цє совпадение?
Александр 1 _ 23.01.2017 20:13
IP: 188.163.12.---
nuchuzhyj:
Продовжувати?
Ні, краще вам трохи подумати, а не перекручувати мої слова.
1. МВС було деморалізоване Майданом, а не попередниками
2. У владі були виконуючи обов'язки, які лише прийняли не себе країну та ще й в умовах, які вам навряд чи снились
3. По Криму ви просто не в курсі
4. Трохи грошей, це скільки? Вам на куриво?
sidor _ 23.01.2017 19:48
IP: 77.52.93.---
Yaroslav Yurkiv:
koras:
" Вы НИКОГДА не будете там своими", – пише Мустафа і він правий, так воно і є. Але бути чужим в чужій країні не так принизливо і огидно, як бути приниженим, безправним, чужим у своїй власній. Тому і їдуть.
Принижені, безправні, чужі у своїй власній державі тому, що насправді безпорадні в усьому: на побутовому рівні, в бізнесі, у виборах..., хоча у словах – дуже міцні:)
Нема політичного ядра нації, об'єднаного ІДЕЄЮ, навколо якого закрутилися би і безпорадні...
так що, "націоналисти" у відомих фейсах так і нє спромоглися стати ядром нації за 25 років? Як ви думаетє чьому?
nuchuzhyj _ 23.01.2017 19:45
IP: 104.155.33.---
Yaroslav Yurkiv:
koras:
" Вы НИКОГДА не будете там своими", – пише Мустафа і він правий, так воно і є. Але бути чужим в чужій країні не так принизливо і огидно, як бути приниженим, безправним, чужим у своїй власній. Тому і їдуть.
Принижені, безправні, чужі у своїй власній державі тому, що насправді безпорадні в усьому: на побутовому рівні, в бізнесі, у виборах..., хоча у словах – дуже міцні:)
Нема політичного ядра нації, об'єднаного ІДЕЄЮ, навколо якого закрутилися би і безпорадні...
Чому ж? Видається, що то, що Ви звете "політичне ядро нації", зараз і керує державою. А "об'єднано" це ядро "ІДЕЄЮ" – історичний, повний розрив України з Росією.
Yaroslav Yurkiv _ 23.01.2017 19:34
IP: 95.132.172.---
koras:
" Вы НИКОГДА не будете там своими", – пише Мустафа і він правий, так воно і є. Але бути чужим в чужій країні не так принизливо і огидно, як бути приниженим, безправним, чужим у своїй власній. Тому і їдуть.
Принижені, безправні, чужі у своїй власній державі тому, що насправді безпорадні в усьому: на побутовому рівні, в бізнесі, у виборах..., хоча у словах – дуже міцні:)
Нема політичного ядра нації, об'єднаного ІДЕЄЮ, навколо якого закрутилися би і безпорадні...
nuchuzhyj _ 23.01.2017 19:28
IP: 104.155.120.---
Александр 1:
Ага, зрозуміло!
1. То попередники "деморалізували МВС Майданом"!
2. Цікаве визнання: "...влади справжньої ще немає..."! Так я то саме і написав Вам: "керівництво країни, яке весною 2014 р. своєю діяльністю (або бездіяльністю – як кому більше до вподоби)... ". Чи може Ви взагалі хочете заявити, що влада була "нелігітимною"? Обережно!
3. "...військові в Криму відмовлялися виконувати накази...". Суспільство до цього часу ще не має яких би то не було доказів, що такі накази віддавались. Натомність, суспільство ознайомлено з протоколом РНБО під керівництвом Турчинова, яка прийняла рішення, наслідком якого і відбувся безкровний перехід Криму під юрисдикцію Росії.
4."...грошей немає...". Це зараз – немає. А тоді – ще "трохи" були. Он як верхівка українського політикума за цей час збагатилася. Чи не так?
Продовжувати?
sidor _ 23.01.2017 19:21
IP: 77.52.93.---
Александр 1:
nuchuzhyj:
Та я повністю згодний з думкою нашого Президента про недопущення "розбазарювання" територій Україні...
чи не мав часом Президент на увазі керівництво країни, яке весною 2014 р. своєю діяльністю... "розкидалося землями", допустивши приєднання Криму до Росії?
То не вони допустили, то попередники все підготували. Ви хоч уявляєте собі, яка була ситуація? МВД деморалізоване Майданом, боєздатної армії немає, влади справжньої ще немає, зради та шпигуни в МВС, СБУ, ЗСУ, грошей немає, дефолт країни здавався неминучим, військові в Криму відмовлялися виконувати накази, на Сході 100-тисчна російська армія приведена в бойову готовність. Я досі вважаю чудом те, що в тих умовах країна вистояла.
так Порошенко и був тим "папередником"! Вы, мабуть, забули, що Порошенко служил Мамоне при всех президентах?
Или Порошенко – это не "тот" "папередник" о которых вы ведете речь?
Александр 1 _ 23.01.2017 19:01
IP: 188.163.12.---
nuchuzhyj:
Та я повністю згодний з думкою нашого Президента про недопущення "розбазарювання" територій Україні...
чи не мав часом Президент на увазі керівництво країни, яке весною 2014 р. своєю діяльністю... "розкидалося землями", допустивши приєднання Криму до Росії?
То не вони допустили, то попередники все підготували. Ви хоч уявляєте собі, яка була ситуація? МВД деморалізоване Майданом, боєздатної армії немає, влади справжньої ще немає, зради та шпигуни в МВС, СБУ, ЗСУ, грошей немає, дефолт країни здавався неминучим, військові в Криму відмовлялися виконувати накази, на Сході 100-тисчна російська армія приведена в бойову готовність. Я досі вважаю чудом те, що в тих умовах країна вистояла.
Robert Bruce _ 23.01.2017 18:54
IP: 104.155.92.---
Мустафа, люди загинули на Майдані не за те, щоб ви теревені розводили. Вам не соромно? За два роки ви нічого не зробили і нічого не добились. Ви стали ширмою, для мародерства в найгірших його формах.
Ліпше ви б емігрували, і перед тим показали насправді хто є хряк і його свора...
sidor _ 23.01.2017 18:48
IP: 77.52.93.---
Александр 1:
sidor:
А если потребуют "особый статус" другие регионы, например Закарпатье, Главкондитер добровольно отдаст такэ звання или потребуется, как в луган/доне, вооруженное восстание (а то, что после луган/дона Закарпатье потребует такую привилегию – 150%)?
Президент не налаштований роздавати державні землі. У намаганні роздавати треба нарікати не Порошенко, а вам. Це ж ви пропануєте відгородитись від ДНР, ЛНР. Мінські угоди – це окрема тема, але своє головне призначення вони виконали: надали можливість виграти час, стабілізувати ситуацію та створити з нуля нову боєздатну армію.
ще раз – легитимизация луга/н/дона "особостатусниками" (автоматична "роздача волостей") потянет за собой переход других регионов на "особый статус". Главкондитер отдаст "особый статус" другим регионам добровольно или под натиском вооруженного населения?
nuchuzhyj _ 23.01.2017 18:46
IP: 104.199.47.---
Александр 1:
nuchuzhyj:
Так, я хтів би знати про тих людей, які з точки зору нашого президента "збирали ці території".
... На мою думку, і сам Президент не зрозумів, що він бовкнув. І це не в перший раз. Ви так не вважаєте?
Ні, не вважаю.
Хочете знати про тих людей, читайте відповідну літературу. При чому тут зауваження президента про неприпустимість відмови від історично належних українському народу земель?
Та я повністю згодний з думкою нашого Президента про недопущення "розбазарювання" територій Україні, які якісь гідні люди "збирали". Шкода тількі, що я не маю права знати, кого він мав на увазі. Де є можливість ознайомитися з "переліком рекомендованної літератури?
До речі, чи не мав часом Президент на увазі керівництво країни, яке весною 2014 р. своєю діяльністю (або бездіяльністю – як кому більше до вподоби) "розкидалося землями", допустивши приєднання Криму до Росії?
Dmytro Adamski _ 23.01.2017 18:39
IP: 104.199.9.---
именно этот миф про своих и чужих и вдалбывают в голову уже почти 30 лет всему населению бывшего ссср... чтобы сидели и не дергались, работая за копейки. Я был на майдане, заправлял бутылки и верил в очередной раз, что вот вот изменится все... прошло два года, у власти все те же лица. Роддом, паспортный стол, ГАИ, ЖЕК, детский сад, школа, больницы, суд, налоговая, госструктуры – везде надо платить как и раньше... даже если и убрали какого то чинушу, то на его месте сидит его ставленник... НИЧЕГО не изменилось. Или по-вашему я должен содержать семью на ту несчастную зарплату рассказывая детям, что вот вот все изменится и работать остаток жизни таксистом с высшим образованием??? два года назад я уехал в Польшу, даже не Германия или США... почему то сразу нашлась работа и уверенность в завтрашнем дне и бесплатная медицина и образование. А всем кто остался действительно желаю удачи и с удовольствием помогу, если однажды они окажутся с одной сумкой на вокзале в "чужой" стране...
Україна та Європа1016 Корупція1243 Aтака Путіна1158 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter