Вікторія Сюмар Народний депутат, фракція НФ

Опозиція закликала киян. Сама прийти не може?

16 серпня 2013, 19:36

Єгора Соболєва та Ігора Луценка зараз судять на Смірнова-Ласточкіна. За те, що вони, як кияни прийшли в свій орган місцевого самоврядування – Київраду, та сіли у залі засідань. Нічого не псували, нікому не чинили спротиву, нікого не били. Просто були там, де мали повне право бути до кінця робочого дня.

Що там робили активісти "Волі"? Відповідь очевидна: у понеділок до зали засідань Київради, які відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації" має бути відкрита для всіх киян, туди вже нікого не пустять. Очевидно, що у понеділок, коли депутати Київради зроблять чергову спробу легалізації простроченої Київради і наприймати купу потрібних їм рішень, влада згоне туди тисячі підневільних бюджетників та профспілки, і ними, разом з Беркутом, заблокує вхід.

Думаю, навіть народним депутатам буде дуже складно потрапити до зали. Одна справа силою пробиратися через "Беркут", маючи статус недоторканності, інша – через натовп людей. Між тим, лише депутати за таких обставин можуть зупинити спроби провести сесію Київради. В понеділок побачимо, чи їм це вдасться, бо діяти на випередження сьогодні вже не вдалося.

Влада не може собі дозволити провести вибори в Києві, які вона очевидно з триском програє. Напередодні 2015 нікому не потрібен такий "Сталінград" в столиці. Відтак, треба легалізувати те, що є, привчити, що влада може працювати без виборів, що з виборами можна маніпулювати, що їх можна ігнорувати. Теж гарний експеримент напередодні 2015.

Але якщо з владою все зрозуміло, то питання до опозиції лишаються. Опозиції потрібні перемоги, люди підтримують тих політиків, які спроможні перемагати. Де ці потенційни переможці? Чому не роблять всього можливого, аби вибори в Києві відбулися?

Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Як він відстоює право киян обрати собі владу? Він буде в понеділок? І якщо його не цікавлять вибори в Києві через амбіції брати участь у виборах президента, то чому він бодай не відстоює самі вибори, бо президентські можуть відмінити за подібною до київських схемою?...

Сьогодні активісти зверталися до депутатів з опозиційних фракцій прийти і втримати залу засідань Київради, аби не допустити легітимації простроченого органу. Але окрім Леоніда Ємця та Сергія Пашинського з Батьківщини, нікого в Києві не знайшлося. Ну справді, які вибори, відпустка ж... Це у Тані Чорновіл має вистачати часу та сил пробиратися до зали Кивради через вікно і лишатися там багато годин. У депутатів і часу і сил явно бракує.

Натомість УДАР та Батьківщина видали прес-релізи і закликали киян прийти в понеділок і відстояти вибори в Києві, явно забувши, що перед тим варто було б самим продемонструвати готовність боротися за це.

P.S. І якщо Соболєва та Луценка, Марченка, Германа чи Чорновіл посадять, то це означатиме, що рішучих громадських активістів влада боїться серйозно, значно серйозніше за імітаторів політдіяльності.

powered by lun.ua
Коментарі — 56
ildabaof _ 18.08.2013 10:08
IP: 46.250.11.---
Виктория, к чему этот примитивный троллизм? Кому, как не Вам, знать, что из себя представляет оппозиция и каковы их истинные цели. Я уж молчу про поведение "Тигипко 2", которого даже продвинутые кыяны очень даже неплохо хавают. Проблема не в лидерах и это Вам тоже хорошо известно.
"Истинными деспотами народа являются его собственные страсти."
Олександр Олександренко _ 18.08.2013 08:31
IP: 46.211.120.---
Пані Вікторія!У понеділок Герега і!іже з нею захоплять громадську будівлю київради?Чому їх не заарештують за протиправне захоплення і хто не пускає громадян до зали київради,якщо самої київради з другого червня немає?Нещодавно самий гаманний суд вирішив,що повноваження депутатів минулого скликання дійсні до обрання наступного складу київради.Але це відомо і без рішення суду,це є вимога Закону.Доки Київрада не пішла на вибори,ніяких повноважень не може бути подовжено і Герега є людиною,що захопила будівлю у незаконний спосіб.
slovoimargines _ 17.08.2013 18:58
IP: 88.135.91.---
vila:
slovoimargines: 17_08_2013 08:26
...
Відповідь проста. Ніяк! Йому не потрібні вибори у Києві. Якщо він відстоїть вибори в Києві до президентських то має на них іти, або його контора має висунути когось, а кандидатури крім Кличка його партія не має. Тому "Сталінград" може виявитися для Кличка, якщо не піде на вибори саме він. То саме стосується і "Бітьківщини".
Правильно. Выборы в Киеве до президентстких выборов не нужны Кличко не менее, а скорее всего, более чем бандюкам. Это же лежит на поверхности.

А вот "Батькивщине", то есть Яценюку, как раз нужны до президентских выборов, чтобы обо_срать Кличко, который на городского голову, естественно, баллотироваться не будет, несмотря на надежды киевлян. У него другие мечты.

Вот здесь Яценюк смог бы развернуться и показать, как ему думается, "гнилую" сущность своего "друга" Кличко.
Після сумнозвісного "тушкування" Батьківщини Яценюку вже мало на яких виборах світить
Cep Kiib _ 17.08.2013 16:45
IP: 46.200.234.---
Активістам Луценку і Соболєву дали 5 діб за Київраду
П'ятниця, 16 серпня 2013, 20:53 УП

Захват Київради проведений вже давно, ще за часів Льоні Космоса, що сховався від правосуддя Ізраїль.
Тепер опозиція і активісти проводить акцію щоб, зупинити дерибан власності киян.

Активісти Колесніченко К@К захопили і утримують Харків, Донецьк, Одесу, Херсон, Миколаїв,, Дніпропетровськ, Крим, ... не 5 діб, а вже цілий рік.
Тримають як мавп за ґратами звіринцю власного зоопарку.
Блог УП
Мустафа Найем
Обезьяны и Европа
16 серпня 2013, 17:48

Правда активісти Колесніченко К@К зламали зуби у Стольному Граді Києві., і ніяк не можуть загнати киян у зоопарк.
Рефферент _ 17.08.2013 16:41
IP: 46.98.177.---
Табачник – це не протеже президента Путіна,
це узгоджене протеже Посольства Австрії в Україні, узгоджене із "Фоксом" і Ю.Тимошенко, і зв"язане з міжнародними харчовими ТНК, і майбутнім розпродажем землі розорених українських селян.
Так що не треба чіпати ні Путіна ні Медведчука ні Януковича, треба виганяти все австрійське ОстерРайх (Außenministerium Österreich).

А в Европарламенті треба піднімати питання про втручання країни ЕС – Австрії у внутрішні справи суверенної держави Україна. І нехай Австрія пояснює всьому Евросоюзу принади своєї "колоніальної демократії".

А сину Азарова купити віллу не в Австрії а у Жмеринці.
PRAVDOFIL _ 17.08.2013 16:39
IP: 91.225.143.---
Киевляне, вы есть или нет?... Оппозиция, вы где?...
anton33 _ 17.08.2013 16:19
IP: 89.28.201.---
vpk:
Если граждане Киева не хотят выходить отстаивать свои права, – значит они на 110% заслуживают эту власть и ничего кроме 10-15 лет "покращеннь" им уже не поможет. Голосуйте за КПУ-ПР и будет вам счастье. А оппозиция пока в ней не будет хотя-бы 50 тыс киевлян,активных,готовых драться за свои права, ничего сделать не сможет.
И это правда. Пока не поднимется волна народного гнева, оппозиция, особенно в наших условиях, где суды и прокуратура против народа, БЕССИЛЬНА. Оппозиция в меньшинстве, все ее законы блокируются.
Оппозиция может помочь поменять власть, но без нашей поддержки она это не сделает. Все мы и оппозиция проспала момент, когда на всех была наброшена удавка. Сейчас, чтобы ее разорвать, действий одной оппозиции недостаточно.
vila _ 17.08.2013 16:11
IP: 94.178.205.---
slovoimargines: 17_08_2013 08:26
Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Як він відстоює право киян обрати собі владу?
===
Відповідь проста. Ніяк! Йому не потрібні вибори у Києві. Якщо він відстоїть вибори в Києві до президентських то має на них іти, або його контора має висунути когось, а кандидатури крім Кличка його партія не має. Тому "Сталінград" може виявитися для Кличка, якщо не піде на вибори саме він. То саме стосується і "Бітьківщини".
Правильно. Выборы в Киеве до президентстких выборов не нужны Кличко не менее, а скорее всего, более чем бандюкам. Это же лежит на поверхности.

А вот "Батькивщине", то есть Яценюку, как раз нужны до президентских выборов, чтобы обо_срать Кличко, который на городского голову, естественно, баллотироваться не будет, несмотря на надежды киевлян. У него другие мечты.

Вот здесь Яценюк смог бы развернуться и показать, как ему думается, "гнилую" сущность своего "друга" Кличко.
Олександр Дядюк _ 17.08.2013 13:26
IP: 77.87.41.---
Де, де? "наша" опозиція – на мальдівських і канарських виборчих округах
Uruz _ 17.08.2013 10:33
IP: 94.153.48.---
Oleksander:
Максим Горький "Старуха Ізергіль": Данко вирвав серце із грудей, підняв його вверх і освітив шлях людям, які йшли за ним і, врешт, вивів їх на чвітлий шлях. А чи є такий Данко у владі чи опозиції?
А может его среди народа надо искать???????
Oleksander _ 17.08.2013 10:07
IP: 109.207.206.---
Максим Горький "Старуха Ізергіль": Данко вирвав серце із грудей, підняв його вверх і освітив шлях людям, які йшли за ним і, врешт, вивів їх на чвітлий шлях. А чи є такий Данко у владі чи опозиції?
Cep Kiib _ 17.08.2013 08:53
IP: 46.200.234.---
Активістам Луценку і Соболєву дали 5 діб за Київраду
П'ятниця, 16 серпня 2013, 20:53 УП

Активісти Колесніченко К@К утримують Харків, Донецьк, Одесу, Херсон, Миколаїв, Крим, Дніпропетровськ, ... і не 5 діб, а вже цілий рік.
Тримають як мавп за ґратами звіринцю власного зоопарку.
Блог УП
Мустафа Найем
Обезьяны и Европа
16 серпня 2013, 17:48

Правда активісти Колесніченко К@К зламали зуби у Києві, і не можуть загнати киян у зоопарк.
Їм пупок розв'язався на Стольному Граді Києві.
Рефферент _ 17.08.2013 08:37
IP: 46.98.177.---
Герої, вчіться в циган:

/h t t p:// w w -novyn/

У Румунії невідомі розпиляли на металобрухт німецький бронепоїзд.
Economy&Finance економічний журнал 15 серп. 2013
slovoimargines _ 17.08.2013 08:26
IP: 88.135.80.---
Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Як він відстоює право киян обрати собі владу?
===
Відповідь проста. Ніяк! Йому не потрібні вибори у Києві. Якщо він відстоїть вибори в Києві до президентських то має на них іти, або його контора має висунути когось, а кандидатури крім Кличка його партія не має. Тому "Сталінград" може виявитися для Кличка, якщо не піде на вибори саме він. То саме стосується і "Бітьківщини".
vpk _ 17.08.2013 07:28
IP: 95.111.212.---
Если граждане Киева не хотят выходить отстаивать свои права, - значит они на 110% заслуживают эту власть и ничего кроме 10-15 лет "покращеннь" им уже не поможет. Голосуйте за КПУ-ПР и будет вам счастье. А оппозиция пока в ней не будет хотя-бы 50 тыс киевлян,активных,готовых драться за свои права, ничего сделать не сможет.
пластилин _ 17.08.2013 01:42
IP: 46.98.118.---
Dolento:
пластилин:
Шановна Вікторія, не звертайте уваги на цього дурника! Як завжди, ви – праві!
Ну вопервых обращался я не к тебе, ... дурнык...
А вовторых, что конкретно ты сам предлагаешь??? Ты что, думаешь что Яценюк, Турчинов, Кличко, Тягныбок и прочие в одиночку, без поддержки масс, могут измень чего то??? Если так, то наивный дурнык это – ты как раз и есть...
Блокирует оппозиция Раду, как верховную так и киевскую, ... не нравится видите ли... Так подскажи, умник, приди и расскажи как лучше поступить... Сегодня Соболева и прочих за нахождение в Киевраде беркут вытащил и на них административку оформили... что то я не видел киевлян... что ж такое... киевлянам выходит пофиг, что их бюджет разворовывает уже не легитимная киеврада???? или в чём дело???? а потом на выборах тебе подобные будут грязью лить – Мол ничего не сделали???
emilio _ 17.08.2013 00:43
IP: 147.83.129.---
Звісно, висловлюю повну солідарність з хлоцями та з татьяною Чорновіл. Але все ж зазначу, що Єгор Сроболєв дуже часто проголошував про необхідність діяти без політиків... Подібні заяви справляють враження демонстрації лояльності центральній владі. Ми, мовляв, проти влади не бунтуємо, а лише боремось з окремими недоліками на місцях і з політиками, які проти центральної влади справи не маємо. Не думаю, що Єгор Соболєв таке мав на увазі, але виглядає це так. Й це помилка.

А воно ось як виходить без політиків. Отже, треба вести переговори з опозиційними політиками й координувати з ними свої дії. Ці думки, однак, не на виправдання політиків, які мали б прийти незважаючи ні на що. Тут авторка 100% має рацію.
Turn _ 16.08.2013 23:25
IP: 94.231.187.---
Захар Беркут:
Спасибо жителям Донбасса!
Несется из цехов и классов,
Из магазинов и церквей, И с пыльных улиц, площадей.
Скажи, родимый наш Донбасс- За что так ненавидишь нас?
За то, что вышли на Майдан? За то, что мы стояли там?
За то, что спину не прогнули? И москвичам не присягнули?
За то, что не хотим царя? И любим " мову ", вместо 'б-л-я...'?
Родные жители Донбасса, Очнитесь – вы не быдломасса,
Вы украинцы как и мы, Так, потрудитесь для страны
- Скажите " Нет! " бандитской власти!
Дякую і підтримую!

Слава Україні!
vila _ 16.08.2013 23:13
IP: 46.201.164.---
graf-gorec44:
... для ІНФО -vila: – троль черкаського зомбоцентру фсб + пр-дони... по-суті файл-методичка... в ІГНОР... воно само засохне...
Дурак.
vila _ 16.08.2013 23:03
IP: 46.201.164.---
"Опозиційні депутати Київради у понеділок прийдуть на засідання сесії, щоб нагадати про нелегітимність міськради і вимагати призначення виборів у столиці. Про це заявила лідер фракції "БЮТ-Батьківщина" у Київраді Тетяна Меліхова" – сообщает "Інтерфакс-Україна".

Но ведь Киевсовет не имеет никакого отношения к назначению выборов и НЕ ИМЕЕТ ПРАВА прекратить свои полномочия до открытия первой сессии нового созыва.

У кого на заседании Киевсовета оппозиционные депутаты будут требовать назначения выборов в Киеве?

Традиционная трепотня и пустозвонство так называемой "оппозиции", которая в действительности является всего лишь конкурентом бандюкам, удерживающим реальную власть, за доступ к реальной власти.

Очень сомневаюсь, что после прихода этих ребят к власти в Киеве киевлянам станет хоть чуть-чуть лучше, чем при нынешних бойцах за свои интересы во власти.
Из Донецких _ 16.08.2013 22:37
IP: 176.121.239.---
Медиа эксперт... написала некий бред, на мой взгляд, который должен иметь целью зацепить эго рядового киевлянина, который якобы имеет право сидеть в зале заседаний и т.д./по тексту/ никого при этом не избивая... Я человек не из Киева и не заинтересован Вашими проблемами, но, уверен, в Здании Киевсовета должен быть порядок, как и в стране. Обманывая нас, читателей или пытаясь это сделать, я думаю Вы не то делаете, что должны бы. Т.е. доносить до народа правду. Похоже, что Ваше мнение о ситуации несколько однобоко и попахивает не хорошо.
a_sudi_kto _ 16.08.2013 22:29
IP: 78.25.2.---
Отряды должны вооружаться сами, кто чем может (ружье, револьвер, бомба, нож, кастет, палка, тряпка с керосином для поджога, веревка или веревочная лестница, лопата для стройки баррикад, пироксилиновая шашка, колючая проволока, гвозди (против кавалерии) и пр. и т.д.). Ни в каком случае не ждать со стороны, сверху, извне, помощи, а раздобывать все самим.

/В.И.Ленин, Задачи отрядов революционной армии/

Всё же немцы умнее Ленина: они против советской кавалерии применяли танки. А в остальном на роль украинского ленина и ляшко сгодится со своими вилами (чем вилы не гвозди?) – был бы спонсор.
Захар Беркут _ 16.08.2013 22:00
IP: 91.194.80.---
pravda16082013:
Згоден з Вами. Народу майже нема. Є лишень насєлєніє території...
Захар Беркут _ 16.08.2013 21:50
IP: 91.194.80.---
Спасибо жителям Донбасса!
Несется из цехов и классов,
Из магазинов и церквей, И с пыльных улиц, площадей.
Скажи, родимый наш Донбасс- За что так ненавидишь нас?
За то, что вышли на Майдан? За то, что мы стояли там?
За то, что спину не прогнули? И москвичам не присягнули?
За то, что не хотим царя? И любим " мову ", вместо 'б-л-я...'?
Родные жители Донбасса, Очнитесь – вы не быдломасса,
Вы украинцы как и мы, Так, потрудитесь для страны
– Скажите " Нет! " бандитской власти!
Захар Беркут _ 16.08.2013 21:49
IP: 91.194.80.---
Сменились времена и нравы
Упали старые барьеры
Чем дольше Янукович правит –
Тем больше любим мы Бандеру!
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter