Вікторія Сюмар Народний депутат, фракція НФ

Опозиція закликала киян. Сама прийти не може?

16 серпня 2013, 19:36

Єгора Соболєва та Ігора Луценка зараз судять на Смірнова-Ласточкіна. За те, що вони, як кияни прийшли в свій орган місцевого самоврядування – Київраду, та сіли у залі засідань. Нічого не псували, нікому не чинили спротиву, нікого не били. Просто були там, де мали повне право бути до кінця робочого дня.

Що там робили активісти "Волі"? Відповідь очевидна: у понеділок до зали засідань Київради, які відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації" має бути відкрита для всіх киян, туди вже нікого не пустять. Очевидно, що у понеділок, коли депутати Київради зроблять чергову спробу легалізації простроченої Київради і наприймати купу потрібних їм рішень, влада згоне туди тисячі підневільних бюджетників та профспілки, і ними, разом з Беркутом, заблокує вхід.

Думаю, навіть народним депутатам буде дуже складно потрапити до зали. Одна справа силою пробиратися через "Беркут", маючи статус недоторканності, інша – через натовп людей. Між тим, лише депутати за таких обставин можуть зупинити спроби провести сесію Київради. В понеділок побачимо, чи їм це вдасться, бо діяти на випередження сьогодні вже не вдалося.

Влада не може собі дозволити провести вибори в Києві, які вона очевидно з триском програє. Напередодні 2015 нікому не потрібен такий "Сталінград" в столиці. Відтак, треба легалізувати те, що є, привчити, що влада може працювати без виборів, що з виборами можна маніпулювати, що їх можна ігнорувати. Теж гарний експеримент напередодні 2015.

Але якщо з владою все зрозуміло, то питання до опозиції лишаються. Опозиції потрібні перемоги, люди підтримують тих політиків, які спроможні перемагати. Де ці потенційни переможці? Чому не роблять всього можливого, аби вибори в Києві відбулися?

Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Як він відстоює право киян обрати собі владу? Він буде в понеділок? І якщо його не цікавлять вибори в Києві через амбіції брати участь у виборах президента, то чому він бодай не відстоює самі вибори, бо президентські можуть відмінити за подібною до київських схемою?...

Сьогодні активісти зверталися до депутатів з опозиційних фракцій прийти і втримати залу засідань Київради, аби не допустити легітимації простроченого органу. Але окрім Леоніда Ємця та Сергія Пашинського з Батьківщини, нікого в Києві не знайшлося. Ну справді, які вибори, відпустка ж... Це у Тані Чорновіл має вистачати часу та сил пробиратися до зали Кивради через вікно і лишатися там багато годин. У депутатів і часу і сил явно бракує.

Натомість УДАР та Батьківщина видали прес-релізи і закликали киян прийти в понеділок і відстояти вибори в Києві, явно забувши, що перед тим варто було б самим продемонструвати готовність боротися за це.

P.S. І якщо Соболєва та Луценка, Марченка, Германа чи Чорновіл посадять, то це означатиме, що рішучих громадських активістів влада боїться серйозно, значно серйозніше за імітаторів політдіяльності.

powered by lun.ua
Коментарі — 56
Sofiyka Zhdanova _ 16.08.2013 21:48
IP: 46.119.109.---
ваша опозиция – яценюк турчинов гриценко кличко тягнибок и прочая гниль способна только вонять. на серьезное они не способны. импотенты.
ukr003 _ 16.08.2013 21:40
IP: 82.67.100.---
Опозиції потрібні перемоги, люди підтримують тих політиків, які спроможні перемагати. Де ці потенційни переможці?

==нет никакой оппозиции в РЕАЛЕ==
только в ящике

от "Бендера прыйде, порядок наведе" а поки не прыйшов надо спокойно ождать
honey12 _ 16.08.2013 21:33
IP: 95.132.179.---
pravda16082013:
============
игнор
honey12 _ 16.08.2013 21:32
IP: 95.132.179.---
Алиса Киевская:
=============
что именно неправда?
honey12 _ 16.08.2013 21:31
IP: 95.132.179.---
pravda16082013:
===========
ну так а чего тогда переживать за нас? мы без вас как то пивко попьем
honey12 _ 16.08.2013 21:27
IP: 95.132.179.---
Дмитрий Ильченко:
==============
активисты проплачены госдепом, им лишь раскачать ситуацию, Егор Соболев, который не имеет высшего обрахования решил, что Киеврада нелегитимна. ВСЕ юристы говорят, что легитимна. Активисты нах

оппозиция предлагает в мэры Порошенка. Нах оппозиция.

Никто кроме странной Черновол, проплаченных активистов и проплаченных партейцев под киевраду не придет. Киевляне не придут.
trakt _ 16.08.2013 21:22
IP: 46.201.171.---
"вони, як кияни прийшли в свій орган місцевого самоврядування – Київраду, та сіли у залі засідань."
==
Брехню написала Вікторія Сюмар
медіа-експерт, журналіст, виконавчий директор Інституту масової інформації.
Кияни не можуть прийти в свій орган місцевого самоврядування. Їх просто туди не пустить численна охорона на вході. Кияни можуть тільки написати і залишити в приймальні, в яку вхід збоку, заяву чи скаргу.
Через центральний вхід можуть пройти лише люди з перепусткою. Можливо в Єгора Соболєва та Ігора Луценка були журналістські посвідчення або посвідчення помічника депутата по яких їх пропустили в київський орган місцевого самоврядування.
Дмитрий Ильченко _ 16.08.2013 21:19
IP: 176.37.55.---
honey12:
Дмитрий Ильченко:
honey12:
Дмитрий Ильченко:
===========
ну чё? помошник? не учил русский язык говоришь? По ходу ты ничего не учил, кроме как брехать, как и все у вас в БЮТ
А ти вже у київраді? Якщо ні, то чому?
=============
я пока понаблюдаю как оппозиционные активисты и оппозиционные партейцы публично вырывают друг дружке волосы клочьями, интересно, кто победит
Можу сказати заздалегіть – ніхто. За кілько годин всі підуть спати.
honey12 _ 16.08.2013 21:18
IP: 95.132.179.---
Дмитрий Ильченко:
honey12:
Дмитрий Ильченко:
===========
ну чё? помошник? не учил русский язык говоришь? По ходу ты ничего не учил, кроме как брехать, как и все у вас в БЮТ
А ти вже у київраді? Якщо ні, то чому?
=============
я пока понаблюдаю как оппозиционные активисты и оппозиционные партейцы публично вырывают друг дружке волосы клочьями, интересно, кто победит
Захар Беркут _ 16.08.2013 21:15
IP: 91.194.80.---
Може ти, Вікторія і розумна, але всеж не мудра. Булаб ти мудрою, то такого б в заголовку не писала.
Дмитрий Ильченко _ 16.08.2013 21:14
IP: 176.37.55.---
honey12:
Дмитрий Ильченко:
===========
ну чё? помошник? не учил русский язык говоришь? По ходу ты ничего не учил, кроме как брехать, как и все у вас в БЮТ
А ти вже у київраді? Якщо ні, то чому?
honey12 _ 16.08.2013 21:10
IP: 95.132.179.---
Дмитрий Ильченко:
===========
ну чё? помошник? не учил русский язык говоришь? По ходу ты ничего не учил, кроме как брехать, как и все у вас в БЮТ
shapkun _ 16.08.2013 21:06
IP: 109.254.92.---
Вікторія Сюмар
Чому Україна "не встала"
16 травня 2013, 12:41

"Україна сидить і сьогодні, всупереч закликам опозиційних лідерів. Сидить в обсаджених городах, в вишневих садках біля хати, сидить біля телевізора і тихо обурюється владою, яка "геть знахабніла" та опозицією, яка "геть ні на що не спроможна".

Україна і не збиралася кудись рухатися, і вже точно не пам"ятає того, а чому власне вона зараз має "встати". Бо голосування більшості в іншому приміщенні, без жодного контролю – це проблема для опозиції, але не для українців в городах, садках та біля телевізора. Так вже сталося – політична свідомість країни точно залишає бажати кращого, як і рівень політичної освіти, яким практично ніхто не займається.

Теоретично, опозиція вчинила вірно: коли політика в кабінетах не працює, вона починає працювати на вулиці. Але вулична політика ефективна тоді, коли вона масова і, головне, коли вона ефективна."
Алексей Пашковец _ 16.08.2013 21:06
IP: 31.135.104.---
Нет никакой оппозиции.Есть симулякр.
Uatumbai Ret _ 16.08.2013 21:02
IP: 176.118.145.---
Якщо строк пройшов, то нехай об"являють себе хоч турецькими султанами, то й що? Чого так бояться Оп"позиціонери? Яка ж може бути легитимізація, коли у нас вся влада нелегітимна і що? Нічого не впало і не розбилося?
honey12 _ 16.08.2013 21:02
IP: 95.132.179.---
Employers
WorkGenericPhoto
All-Ukrainian Union "Fatherland"
Начальник юридической службы Киевской городской партийной организации
WorkGenericPhoto
Партія ВО "Батьківщина" – Херсонська міська організація
перший заступник голови
WorkGenericPhoto
ПАТ "Будмеханізація"
Секретарь Наблюдательного Совета
WorkGenericPhoto
Верховна Рада України
помошник-консультант
College
SchoolGenericPhoto
Херсонский государственный университет
High School
SchoolGenericPhoto
School # 14
Дмитрий Ильченко _ 16.08.2013 21:01
IP: 176.37.55.---
honey12:
Дмитрий Ильченко:
===============
помошник пишется через букву "щ".
У слові "помічник" немає букви "щ". А російську орфографію не вивчав.
honey12 _ 16.08.2013 20:57
IP: 95.132.179.---
Дмитрий Ильченко:
===============
помошник пишется через букву "щ".
Дмитрий Ильченко _ 16.08.2013 20:56
IP: 176.37.55.---
Юрий Ломоносов:
Критика – це добре. Тільки конструктивна, коли не лише пишеш "всі гівно", але й розповідаєш що саме треба зробити по іншому. От хочете, щоб опозиція щось робила по іншому? То розказуйте як.
Дмитрий Ильченко _ 16.08.2013 20:50
IP: 176.37.55.---
Я ось дивуюся, коли "громадські активісти" починають вимагати підтримки від партій, на які вони самі ще кілька місяців тому плювалися і кричали "ми не хочемо з ними ідти однією колонною, нехай прапори прибирають".
Вибачте, але шо заважало про свій намір "захопити київраду" попередити керівників "Батьківщини", УДАРу, "Свободи"? Домовитися про підтримку? Чи ви вважаєте, що депутати вже не люди і мають 24 години на добу 7 днів на тиждень сидіти і чекати, коли їм громадськість "накаже" бігти кудись і щось захоплювати? Будь-яка компанія, яка передбачає перемогу, а не самопіар, вимагає планування. Іти "на барикади" просто так – це нікому не потрібне дійство. Якщо "громадським активістам" потрібна допомога партій – треба цивілізовано про неї просити. Або мати змогу самостійно виводити на вулицю хоча б тисячу мешканців києва.
Бо зараз дивна справа: під КСУ стояли партійці, під ВР – партійці. Ось взявлися б "громадські активісти" і мобілізували громадян – тоді б вам всім дякували. А так...
bobMarly _ 16.08.2013 20:45
IP: 37.229.74.---
CountryWithGreatFuture2:
не хватит и они это понимают,+5 колона,но будет весело.
Рабів до Раю не пускають. Іван Сірко
Владимир Бондаренко _ 16.08.2013 20:41
IP: 159.224.139.---
Головне, аби було що очолювати. Якщо знову буде 10 активістів та 12 нардепів з помічниками – це не народний протест
тато _ 16.08.2013 20:35
IP: 94.178.123.---
Вікторія написала все вірно -або опозиція очолює народний опір і протестний рух, або йде на... смітник. Ростуть і викристалізовуються нові, справжні лідери справжньої народної опозиції.
bobMarly _ 16.08.2013 20:35
IP: 37.229.74.---
CountryWithGreatFuture2:
нажми Ентер и хоть перса туда загони!?
Юрий Ломоносов _ 16.08.2013 20:34
IP: 195.39.210.---
Прелейстнейшая Виктория! Уж, простите! Что Вас сдерживает от определений, которых эта, так званная оппозиция, заслуживает. Бездари! Близорукие!... не- дее -спо- собные!!!.
Хватить морочить, себе и людям, головы, что если общество будет относиться к ним нежно и подобострастно, то они чегой-то смогут свершить. Глупость!!! Только беспощадная критика – уничтожающая, разрывающая на кусочки, опускающая в координатах намного ниже нуля – заставит, может быть, бриться лидеров и шевелить, какими-то мозгами, их окружение...
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter