Вікторія Сюмар Народний депутат, фракція НФ

Опозиція закликала киян. Сама прийти не може?

16 серпня 2013, 19:36

Єгора Соболєва та Ігора Луценка зараз судять на Смірнова-Ласточкіна. За те, що вони, як кияни прийшли в свій орган місцевого самоврядування – Київраду, та сіли у залі засідань. Нічого не псували, нікому не чинили спротиву, нікого не били. Просто були там, де мали повне право бути до кінця робочого дня.

Що там робили активісти "Волі"? Відповідь очевидна: у понеділок до зали засідань Київради, які відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації" має бути відкрита для всіх киян, туди вже нікого не пустять. Очевидно, що у понеділок, коли депутати Київради зроблять чергову спробу легалізації простроченої Київради і наприймати купу потрібних їм рішень, влада згоне туди тисячі підневільних бюджетників та профспілки, і ними, разом з Беркутом, заблокує вхід.

Думаю, навіть народним депутатам буде дуже складно потрапити до зали. Одна справа силою пробиратися через "Беркут", маючи статус недоторканності, інша – через натовп людей. Між тим, лише депутати за таких обставин можуть зупинити спроби провести сесію Київради. В понеділок побачимо, чи їм це вдасться, бо діяти на випередження сьогодні вже не вдалося.

Влада не може собі дозволити провести вибори в Києві, які вона очевидно з триском програє. Напередодні 2015 нікому не потрібен такий "Сталінград" в столиці. Відтак, треба легалізувати те, що є, привчити, що влада може працювати без виборів, що з виборами можна маніпулювати, що їх можна ігнорувати. Теж гарний експеримент напередодні 2015.

Але якщо з владою все зрозуміло, то питання до опозиції лишаються. Опозиції потрібні перемоги, люди підтримують тих політиків, які спроможні перемагати. Де ці потенційни переможці? Чому не роблять всього можливого, аби вибори в Києві відбулися?

Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Як він відстоює право киян обрати собі владу? Він буде в понеділок? І якщо його не цікавлять вибори в Києві через амбіції брати участь у виборах президента, то чому він бодай не відстоює самі вибори, бо президентські можуть відмінити за подібною до київських схемою?...

Сьогодні активісти зверталися до депутатів з опозиційних фракцій прийти і втримати залу засідань Київради, аби не допустити легітимації простроченого органу. Але окрім Леоніда Ємця та Сергія Пашинського з Батьківщини, нікого в Києві не знайшлося. Ну справді, які вибори, відпустка ж... Це у Тані Чорновіл має вистачати часу та сил пробиратися до зали Кивради через вікно і лишатися там багато годин. У депутатів і часу і сил явно бракує.

Натомість УДАР та Батьківщина видали прес-релізи і закликали киян прийти в понеділок і відстояти вибори в Києві, явно забувши, що перед тим варто було б самим продемонструвати готовність боротися за це.

P.S. І якщо Соболєва та Луценка, Марченка, Германа чи Чорновіл посадять, то це означатиме, що рішучих громадських активістів влада боїться серйозно, значно серйозніше за імітаторів політдіяльності.

powered by lun.ua
Коментарі — 56
Владимир Бондаренко _ 16.08.2013 20:32
IP: 159.224.139.---
Чесно, читати дуже дивно. Коли КС розглядав справу виборцв – акцію організовувала опозиція. Коли у ВР розглядали проект постанови про вибори у Києві – теж. А де більшість киян? Де протест проти відміни виборів? Більшості киян по барабану. Вони сидять на кухні. Будемо підміняти громадський протест опозиційним мітингом? І скільки будемо імітувати?
Віктор Совщак _ 16.08.2013 20:25
IP: 91.200.203.---
Опозиції потрібні перемоги, люди підтримують тих політиків, які спроможні перемагати. Де Віталій Кличко, якого підтримує 33% киян? Все перевернули з ніг на голову. Тільки вдуматися – "Опозицію підтримують люди". А що таке опозиція? Це хто – не люди. Правильно треба говорити лідери опозиції. Наприклад, лідер партії "Удар" чи то лідер "Свободи". Інша справа, що лідери, як і в 1905-6 рр. здрефіли і не йдуть на барикади самолічно. А закликають (з підворотні) рядових членів партії, руху тощо до протесту. Так їм треба заворушки (на цьому наголошував ще Ленін), але самі вони їх організовувати (приймати участь) не хочуть. Так пройдкуться в стилі Симоненко і скажуть точно як Петро (заклеймім позором) і все. На шоу Шустера.
А морду комусь побити чи свою підставити дзуськи. Щодо відсотків підтримки. Люди завжди когось підтримують, наприклад, Ахеджакову, чи Собчак. Чи Кличко. Артистів завжди хтось підтримує. З цього й живуть. Повторюсь артистів, а не політиків. Тим більше прлгресивних
bobMarly _ 16.08.2013 20:14
IP: 37.229.74.---
CountryWithGreatFuture2:
С другой стороны, как много среди оппозиции людей, которые готовы к таким вот силовым акциям? Я думаю – что единицы. И я их понимаю и даже согласен с ними.
Подивись як люди реагують на неправомірну зупинку даї чи простими ппс громадян?В опозиції до цієї (держави) 90%громадян.Опозиція це не яценюк, не кличко,якого дядя левочкін не пустив на мітинг. Опозиція це громадяни країни,Громада
Тарас Потоцький _ 16.08.2013 20:03
IP: 176.9.79.---
Начальство не хоче робити те саме, що підлеглі...
пластилин _ 16.08.2013 20:00
IP: 46.98.118.---
Вікторія Сюмар
Опозиція закликала киян. Сама прийти не може?
А что Вы предлагаете?
Вы что, не понимаете, что без массовости, без народа, без киевлян ни оппозиция, ни кто либо другой ничего и не смогут сделать???
Не показывайте больше свой примитивизм пожалуйста. Вы ведь не глупая женщина...
Сергей Левченко _ 16.08.2013 19:42
IP: 193.189.127.---
У черговий раз опозиція прийде у кількості два лідери один десь на виїзді, а потім будуть голосно кричати, що їх не пустили до Київради, а підступні депутати наприймали страшних рішеннь! Свободівці поштовхаються. а яценюк їнтеллігентно покричить про злочинну владу.
Уряд реформ407 Корупція1350 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter