Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

III Бандерівські читання в Києві

03 лютого 2016, 14:25

Втретє відбуваються Бандерівські читання. Вони народились у дні Революції Гідності і пройшли у захопленому народом приміщенні КМДА. І тоді, і зараз Бандерівські читання стали помітним явищем у суспільному житті України.

Хочу побажати учасникам читань наснаги та плекання того революційного духу, того нонконформізму, що витав два роки тому у лютневі дні 2014.

Відбудова і закріплення Самостійної Соборної Української держави – це та мета, яку поставили перед собою наші прадіди і яку ми маємо за честь робити справою свого життя, прагнути і усіляко долучатися до її реалізації і завершення.

Для нас ніколи не було таємницею, хто головний ворог і звідки виходить основна загроза для України. Це опанована бісами імперіалізму Москва. Націоналісти впродовж сотні років ведуть свою боротьбу. Зусиллями наших героїв українські землі були звільнені від совєтської влади, ми домоглися знищення і заборони комуністичної партії і системи, повалення бовванів Лєніна по всій країні, започаткували процес декомунізації. Однак це лише етап боротьби.

Недарма у праці "Перспективи Української Революції" Степан Бандера писав: "Мета наших визвольних змагань – повне унезалежнення від Москви через побудову Суверенної Соборної Української Держави, – не може бути нічим підмінена. Сама зміна режиму й устрою Росії, при будь-якому узалежненні від неї України, не є ані суттю, ані етапом українського визволення...Як по московському боці немає інших діючих сил, тільки імперіялістичні, що найбільш ворожо ставляться до визвольних змагань України й інших народів, так само з нашого боку супроти них може бути тільки одна постава: відпір і боротьба. Боротьба з Москвою, з большевизмом і з кожною іншою формою її загарбницького імперіялізму, аж до повного визволення, поки московська нація не виречеться своїх намагань поневолювати Україну й інші народи та не погодиться жити з ними в мирних взаєминах, на засаді пошанування самостійности і всіх прав кожного народу".

Цими словами Степан Бандера застерігав нас від політики капітуляції перед ворогом. І саме на ці граблі з завидною регулярністю щоразу наступають ліберальні, ненаціональні очільники України.

В усі часи нашої історії найчастіше ставалось так, що причиною поразок і катастроф нашої нації були хаос і безлад у головах владної еліти. Коли провідна верхівка замість принципової політики займається крутійством, коли замість безоглядної боротьби з агресором намагається "з ворогом по правді жить", коли на вимогу ворога намагається протягти в Конституцію капітулянтські, антинаціональні зміни про "особливий статус", коли таємно облаштовує з тим же ворогом фінансові оборудки – це надійний шлях до чергової катастрофи.

"Перемогти рецидив історичних слабостей та баламутств може лише чистий, незаплямлений крутійствами й компромісами зі злом український націоналізм вийде переможцем з важкого, але величного змагання проти сатанічної большевицької Москви".

Ці пророчі слова Бандери підтверджені історією. Бо лише націоналісти у всі часи залишалися єдиним вірним щитом своєї нації.

На початку січня цього року, кілька днів після бандерівських новорічних сотень смолоскипних маршів, які пройшли по всій Україні, один з провідних ліберальних "інтелектуалів" написав блог про "глорифікацію Бандери". Він неохоче визнав, що багаторічні риторичні вправи на тему "постать Бандери розколює Україну, східняки ніколи не приймуть Бандеру" – не дали результату. І як тільки влада перестала нагнітати на Сході штучну антибандерівську істерію, а люди на власні очі переконались у небезпеці з боку Москви – Бандеру на Сході почали приймати, – пише ліберальний автор. "І прийматимуть дедалі більше", – без ентузіазму констатує він.

Звичайно, додамо ми, тому, що сьогодні Степан Бандера – як символ, як ідея і як легенда – є тим, що об'єднує українську націю у мобілізовану спільноту волі, свідому своїх історичних завдань.

Слава Україні!

powered by lun.ua
Коментарі — 94
Николай Чаварга _ 03.02.2016 22:03
IP: 188.163.73.---
В даний момент Бандерівські читання для поставленої на коліна України – найважливіша проблема!

Чорт з нею, з Українською Землею, яку скоро будуть продавати з молотка, а куплять не українці. Чорт з ними, з українськими заводами, які були знищені, або віддані чужинцям. Чорт з ними, з банками, з яких тільки Дельта-банк був українським а Гетьман нормальним банкіром. Чорт з нею, з наукою і освітою, яку за 25 років систематично знищували, і тепер добивають – головне, що Тягнибок нахапав грошей із своїм Генеральним прокурором. Чорт з ними, зі ЗМІ, які сьогодні знаходяться в чужих руках, і страшними темпами виїдають українські душі. Колись рухівці (ото вже були генії інтелекту – першими додумалися до ідеї федералізації!!!!) твердо знали, что "чорт з нею, з ядерною зброєю", головне, що є Будапешт...
Чорт з нею, з Україною – головне, що в Києві почали Бандерівські читання, головне, що тягнибоки і далі при кориті через своїх вірних махніцьких... Слава Тягнибоку! – Махніцькому слава!
Logic2009 _ 03.02.2016 21:56
IP: 94.179.71.---
Вениамин Николаев:
Мыкола Злочевский:
Вениамин Николаев:
Бандеровцы чтят свою память,а этот прыщ хохлопузый не чтит,кто он после этого!?
Вот тут – абсолютно согласен.
Западенцев, при всей моей нелюбви к ним, не могу не уважать за их верность своей идеологии.
Схидняков, давших западенцам навязать себе чуждую бандеровскую идеологию – презираю.
Чудовий дует двох нацистів.
Пане Николаев, я так розумію "хохлопузий" відноситься особисто і до Вас?
Тим ненше, Ви братаєтесь з шовіністом Семижоповим.
Браво!
Василий Петров _ 03.02.2016 21:54
IP: 104.197.61.---
Эти никогда не успокоятся
Александр 1 _ 03.02.2016 21:48
IP: 188.163.12.---
Вениамин Николаев:
Значит и идеология у меня соответствующая – интернационализм.
Тобто, ви інтернаціоналіст, але російськомовний, який зневажає східних українців, що поділяють "бандерівську" ідеологію: "Україна – понад усе!"?
Андрей Кононенко _ 03.02.2016 21:28
IP: 188.163.73.---
Александр 1:
Вениамин Николаев:
Схидняков, давших западенцам навязать себе чуждую бандеровскую идеологию – презираю.
Соромлюся спитати, а яку ідеологію ви так стійко поділяєте, що досі не піддалися "чужої бандерівської ідеології"?
Херло он обыкновенное, скажу вам по секрету.
Главная цель у них – разделить украинцев, вбить кол, провести разграничение. Согласно тому, что говорил Иисус: "царство, разделившееся само в себе, опустеет".
Александр 1 _ 03.02.2016 21:24
IP: 188.163.12.---
Вениамин Николаев:
Схидняков, давших западенцам навязать себе чуждую бандеровскую идеологию – презираю.
Соромлюся спитати, а яку ідеологію ви так стійко поділяєте, що досі не піддалися "чужої бандерівської ідеології"?
sidor _ 03.02.2016 21:08
IP: 146.148.90.---
Вениамин Николаев:
Мыкола Злочевский:
Вениамин Николаев:
Бандеровцы чтят свою память,а этот прыщ хохлопузый не чтит,кто он после этого!?
Вот тут – абсолютно согласен.
Западенцев, при всей моей нелюбви к ним, не могу не уважать за их верность своей идеологии.
Схидняков, давших западенцам навязать себе чуждую бандеровскую идеологию – презираю.
вот и онанируйте с Василием. У вас прекрасный тандем... Как и у всякого пролетариата у вас нет Родины. "Ваш адрес не дом и не улица, ваш адрес советский союз"
sidor _ 03.02.2016 21:02
IP: 77.52.11.---
Вениамин Николаев:
Мыкола Злочевский:
Вениамин Николаев:
Я понимаю самих бандеровцев у которых погибли в лесах родственники,это как месть за их смерть.
Но не понимаю тех украинцев у которых от бандеровцев погибали мирные люди Украины и сейчас предают память своих дедов и прадедов и в угоду кучки бандервы ходят с флагами этих недобитых фашистов.
А Сидор не почитает память своей бабушки партизанки,которая если бы попала в руки бандервы,то страшно подумать,что испытала бы это героическая женщина.
Sidor – русскоязычный украинский националист.
Так по чему sidor – внук красной партизанки не может быть бандеровцем?
Ваши товарисчи в моем городе вообще то меня называли украинским шовинистом. Хочу вас огорчить – я простой украинец. Мне вообще то фиолетово – находятся со мной рядом евреи, узбеки, казахи, русские, латиносы или племена тумба-юмба. Лишь бы они не мешали мне жить и не сунули свои фейсы туда, куда не нужно.
sidor _ 03.02.2016 20:39
IP: 104.197.211.---
Вениамин Николаев:
sidor:
Вениамин Николаев:
Кем отрицается? Вами?
Шлангом прикидываемся? Делаем вид, что не слышали вопросы-заклинания упомянутых правоверных украинцев (особенно часто звучавшие сразу после Майдана), обращенные к оппонентам: Где вы видели бандеровцев и фашистов? Никаких бандеровцев и фашистов в Украине нет.
Ну-ну.
блин, ну кто эти "правоверные украинцы"? Шо это за "масть" такая украинцев? Фашистов действительно нет (по крайней мере я не видел) ну а "бандеровцы" (в вашем понимании) были с конца 20-тых годов.Неофашисты есть, но их мизерное число.Неофашистов в России больше чем в Украине. Может и принимало участие в событиях Майдана какое то считанное число, но к основным событиям эти лица не имеют никакого отношения. А вот, что в России судебные приставы на шевронах носят знак фашистов – то это да. Так что не ищите фашистов в Украине – они в России на госуровне.
vurobnuk _ 03.02.2016 20:38
IP: 92.112.237.---
Мыкола Злочевский:
Опять "ВОВ" где, когда?)))))))
sidor _ 03.02.2016 20:12
IP: 104.197.97.---
Вениамин Николаев:
sidor:
Вениамин Николаев:

Гмм... А кто эти "правоверные украинцы"? Лично я еще в 1984 году встречался с "бандеровцами" (так называли людей с запУкраины). А читали они Бандеру или нет – разве это имеет значение? Самое главное – в селах стояли памятники воинам ОУН-УПА. И ставили их и ухаживали за ними пересичные люди, в отличии от памятников краснопузым и энкаведистам, которые ставило СССР и загоняли туда бюджетников и пионэрию привести в порядок к 9 мая или к празднику шабаша ведьм – 1 мая.
Вы еще не Логик, но уже почти. При чем здесь бандеровцы (бандеры, бандерва и проч.), как бытовое название жителей Зап. Украины? Я говорю о бандеровцах, как носителях бандеровской идеологии радикального украинского национализма. Так вот существование в Украине именно таких бандеровцев отрицается и называется гнусными измышлениями российской пропаганды.
Теперь-то хоть поняли?
Кем отрицается? Вами?
sidor _ 03.02.2016 20:11
IP: 104.197.235.---
Мыкола Злочевский:
sidor:
Мыкола Злочевский:
Набери в поисковике – Мордор. И узнаешь где енто.
Материал из Википедии – свободной энциклопедии

Мо́рдор (синд. Mordor, в переводе – "чёрная страна") – в легендариуме Дж. Р. Р. Толкина, область на юго-востоке Средиземья к востоку от Андуина, владения Саурона. Фродо и Сэм отправились туда, чтобы уничтожить Кольцо Всевластья. Мордор уникален благодаря трём огромным горным хребтам, окружающим его с севера, запада и юга и защищающим эту землю от неожиданного нападения.
В Google прокомментировали перевод словосочетания "Російська Федерація" с украинского на русский как "Мордор". В корпорации пояснили, что Google Translate работает автоматически, без участия людей
sidor _ 03.02.2016 20:09
IP: 104.197.239.---
Мыкола Злочевский:
sidor:
Сидор урод,твою бабушку партизанку,фашисты Шухевича и Бандеры хотели убить,а ты тут им гимны поёшь,
Господи,да за что такого героического человека,Бог таким убогим наследником наградил!
Мою бабушку могли убить немецкие оккупанты с которыми сотрудничали краснопузые во главе со Сталиным. Учили пилотов Люфтваффе, танкистов.Гнали эшелонами продовольствие в Германию в то время когда селяне не могли хлеба вдоволь поесть...Мрази.
Logic2009 _ 03.02.2016 20:08
IP: 94.179.71.---
Вениамин Николаев:
Підполковнику, Ви таки дурніше за генералів Салтикова-Щедріна.
Ті говорили тільки від себе, а Ви свою маячню видаєте за позицію
всіх українців.
Семижопов Вам вірить, а розумні люди не вірять.
sidor _ 03.02.2016 20:00
IP: 104.197.202.---
Мыкола Злочевский:
......А мордор это где на Украине,подскажи не знаем!?
В Google прокомментировали перевод словосочетания "Російська Федерація" с украинского на русский как "Мордор". В корпорации пояснили, что Google Translate работает автоматически, без участия людей

Подробнее на РБК:
vurobnuk _ 03.02.2016 19:58
IP: 92.112.237.---
Мыкола Злочевский:
Прогугли что такое "мордор" Не так давно существа лишне-хромосомные обижались за это.)))
vurobnuk _ 03.02.2016 19:56
IP: 92.112.237.---
Мыкола Злочевский:
А когда эта "вов" была? И где?
Это комуно-кацапы развязали Вторую мировую войну в союзе с германским нацизмом (кстати – идеологическими "собратьями"). В последствии – убили миллионы в том числе и украинцев.
sidor _ 03.02.2016 19:55
IP: 104.197.191.---
Мыкола Злочевский:
Набери в поисковике – Мордор. И узнаешь где енто.
vurobnuk _ 03.02.2016 19:54
IP: 92.112.237.---
astros:
Тобагоси – й православні!? Це відколи!?
Ви створіння гундяєвські!
Ви – сатаністи!!!
sidor _ 03.02.2016 19:50
IP: 104.197.122.---
Геннадий Шелухин:
Господа украинцы. Спец.службы разных стран наблюдают, мониторят укрСМИ, сайты, аккаунты в соц.сетях анализируют, составляют мнение чем живёт, о чём думает страна-это работа спец.служб. Когда Украине будут показывать; смотрите в Украине национализм цветёт пышным цветом, какая вам ЕС, Европа. Наведите наконец порядок в Украине, разберитесь с украинским национализмом. Вы господа украинцы головой совсем разучились думать, потом не плачьте Европа нам снова отказала. Знаю случай, человеку запретили въезд в Израиль за его антисемитские высказывания в соц.сетях.
Товарисчи орки! Не суньте свое рыло в калашный ряд!
sidor _ 03.02.2016 19:47
IP: 104.154.56.---
Мыкола Злочевский:
sidor:
Геннадий Шелухин:
...С 1945 года у России имеется богатый опыт в наказании на/цистов...
Точно Уже наказывает.Давит нацистов санкциями аж пищат на/цики – "снимите санкции, снимите санкции – кюшать хотим – крокодил не ловиться, не растет кокос".Даже ради нацистов по договоренности с саудитами и пин/досами нефть ниже плинтуса опустили. Кто теперь покупать у на/циков будет... Печалька. А ведь у на/циков весь бюджет на нефти держится. Она вже на/цики думают как им скрепы поддержать при 20 долларах...
Ты ничего не спутал Сидор,нацисты на Украине – Шухевич,Бандера и теперь Гончаренко.
Вася, нацисты в Мордоре а в Украине – националисты. И Гончаренко к ним (националистам) не имеет никакого отношения, так как совсем недавно он фоткался с колорадской ленточкой на лацкане пиджака. Гончаренко простой приспособленец (типа намкрышевцев или луга/н/донцев) – колбасник.
vurobnuk _ 03.02.2016 19:43
IP: 92.112.237.---
Мыкола Злочевский:
А шо такое "ВОВ"?))))
sidor _ 03.02.2016 19:37
IP: 104.197.65.---
Вениамин Николаев:
......Всеми правоверными украинцами считается, что наличие бандеровцев в Украине – это пропагандистский вымысел Кремля, а на самом деле никаких бандеровцев......
Гмм... А кто эти "правоверные украинцы"? Лично я еще в 1984 году встречался с "бандеровцами" (так называли людей с запУкраины). А читали они Бандеру или нет – разве это имеет значение? Самое главное – в селах стояли памятники воинам ОУН-УПА. И ставили их и ухаживали за ними пересичные люди, в отличии от памятников краснопузым и энкаведистам, которые ставило СССР и загоняли туда бюджетников и пионэрию привести в порядок к 9 мая или к празднику шабаша ведьм – 1 мая.
vurobnuk _ 03.02.2016 19:32
IP: 92.112.237.---
Мыкола Злочевский:
Чё существо лишнехромосомное, опять после браги и стекломоя по какцапской традиции икаешь?)))
sidor _ 03.02.2016 19:28
IP: 199.223.233.---
Геннадий Шелухин:
......С 1945 года у России имеется богатый опыт в наказании на/цистов......
Точно Уже наказывает.Давит нацистов санкциями аж пищат на/цики – "снимите санкции, снимите санкции – кюшать хотим – крокодил не ловиться, не растет кокос".Даже ради нацистов по договоренности с саудитами и пин/досами нефть ниже плинтуса опустили. Кто теперь покупать у на/циков будет... Печалька. А ведь у на/циков весь бюджет на нефти держится. Она вже на/цики думают как им скрепы поддержать при 20 долларах...
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter