Олексій Братущак журналіст

Тимошенко в тіні Шуфрича, а Уколов підставляє Порошенка

21 грудня 2018, 20:39

За історією з побиттям Шуфрича мало хто звернув увагу на Тимошенко. За якусь хвилину до бійки сталася фальсифікація голосування лідерки "Батьківщини".



Юлія Тимошенко була відсутня в залі під час голосування за перейменування російської церкви. Але в результатах голосування її голос зарахований "за". Як так? Банальна фальсифікація. Кнопкодавство. За Тимошенко натиснули кнопку її колеги з "Батьківщини".

Сама Тимошенко зайшла до зали за кілька хвилин після голосування та бійки. Це чітко видно на відео, яке учора в блозі на УП оприлюднив наближений до президентської команди Віктор Уколов. Про його зашквар нижче, поки розберемось із Тимошенко.

Одразу після голосування я написав про факт фальсифікації голосування за Тимошенко у себе в ФБ.

У коментарях одразу з'явились прихильники Тимошенко. "Вписався" і її колега по фракції нардеп Вадим Івченко.

"Вона голосовала біля входу, де заходила. Багато зустрічей в кулуарах. Так багато депутатів роблять, коли невстигають добігти до свого місця!", – написав Івченко.

Це відверта брехня з боку депутата. Бо заходила Тимошенко зі сторони президії. Біля тих дверей відсутні пульти для голосування. А, і ще одна маленька деталька: заходила вона за кілька хвилин після голосування)

Поки юлєфани продовжували у ФБ-коментарях виправдовувати лідера, вона вийшла до журналістів.

Ось діалог з Тимошенко про фальсифікацію її голосування у Раді:

- Як Ви голосували за цей закон?

- Мій голос взагалі як громадянки України без, скажімо, відносно до будь яких інсинуацій, тільки за цей закон.

- Так а як проголосували?

- Я говорю: голос мій як громадянки України "за".

- А кнопку хто натиснув?


Після третього запитання Тимошенко просто пішла.

Коротше, голосувала Тимошенко "голосом". Це інші депутати мають пальчиками натискати кнопки в залі. Вона віднайшла інший спосіб)

Можна було б на цьому і зупинитись. Ну ще один депутат замішаний у кнопкодавсті. Ніби не новина.

Але.

Треба розуміти, що цей випадок фальсифікації голосування поставив під удар саму норму закону, відповідно до якої російська церква в Україні тепер має називатися саме російською.

Бо йдеться про порушення процедури голосування. У таких випадках закон вимагає переголосування. Якщо ж переголосування не відбувається, то ухвалення закону можна оскаржити у суді. І рішенням суду скасувати ухвалене парламентом рішення. І це буде справедливе рішення суду.

І щось мені підказує, що проросійські сили цим залюбки скористуються. Та вони вже це роблять.

Про факти кнопкодавства опоблоківець Вадим Новінський повідомив Андрія Парубія одразу після голосування. Це добре чути з трансляції засідання. Спікер мав поставити на переголосування, але не зробив цього. І за кілька секунд розпочалась бійка.

Саме на загрозі скасування закону через факти кнопкодавства я наголошував у свойому ФБ-дописі. І тут принципова різниця з блогом Уколова.

Уколов вкотре вирішив "вколоти" Тимошенко за її відсутність в залі під час принципових голосувань, які пов'язані з Росією. Існує версія, що принаймні частину цих голосувань влада планує таким чином, щоб Тимошенко не могла бути у залі. Але зараз не про це.

Своїм блогом Уколов підставив Порошенка. Так-так, президента.

Уколов виклав відео, яке є неспростовним доказом відсутності Тимошенко у залі під час голосування. Отже, це є доказом, що під час голосування мало місце фальсифікація.

Як тепер своїм підписом Порошенко може освятити фальсифікацію? Він же в нас за закон та справедливість?) Тому має вимагати від парламенту переголосування у відповідності до усіх процедур. Ну щоб жодна російська агентура не підкопалась...


Насправді, Тимошенко зі своїми партійцями була не єдина, хто брала участь у фальсифікації. Новінський вказував Парубію на кнопкодавство іншого нардепа – Сергія Шахова з групи "Воля народу".

У результатах голосування Шахов значиться як відсутній. Натомість, на відео від Уколова видно, що Шахов тисне кнопку під час голосування.

Тож Уколов не лише Тимошенко з фальсифікаціями видав. А ще й підтвердив слова Новінського про кнопкодавство Шахова.

І тут питання: на кого працює Уколов?) Чи не спеціально він оприлюднив докази, які Новінський зі своїми посіпаками з російської церкви можуть використати як доказ у суді?)

Хотів спитати це у самого Уколова. Але пару років тому він забанив мене у ФБ і перестав відповідати на дзвінки. Може, нагода поспілкуватись випаде, коли його викличуть як свідка до суду у справі про фальсифікацію голосування?)

powered by lun.ua
Коментарі — 178
Назар Клименко _ 24.12.2018 10:57
IP: 77.123.138.---
вся Батьківщина проголосувала за УПЦ!!
це і є її позиція!!
Антон Репін _ 24.12.2018 10:52
IP: 77.123.138.---
В моєму рідному селі Юлія Тимошенко виступала за УПЦ!!!
Kirill Pinchuk _ 24.12.2018 10:44
IP: 77.123.138.---
я дещо знаю...тому можу точно сказати, що Вона за УПЦ!))
Ya Yurkiv _ 24.12.2018 10:30
IP: 46.200.239.---
САНДРО:
Ya Yurkiv:
Та й не тонуть!
Допоки тіло плаває?
САНДРО _ 24.12.2018 10:25
IP: 35.235.227.---
Ya Yurkiv:
Та й не тонуть!
Ya Yurkiv _ 24.12.2018 10:21
IP: 46.200.239.---
САНДРО:
Александр 1:
ПАне Александр1!
Ну, хоч трохи поваги до відвідувачів Блогу талановитого Автора!
Ну, скільки можна крутити цю заяложену платівку.
Ну, як Ви виглядаєте в очах спільноти?

Могу ще трошки допомогти- нагадайте ще нам про гроші Кіотського протоколу, про сільськи швидкі, віковиряйте ще з 2005-2007року ще що-небудь, вбивство Кеннеді, цунамі в Індонезії, та таке інше
Але ж все це не працює, ну скільки ж можна ганьбитись. Так же можна і до кабінету психотерапевта докотитися.

Живіть цікаво, без злоби та ненависті в серці, адже святі дні йдуть один за одним.
І не страшно ВАм отак грішити.

І мені краще не відповідати, я сподіваюсь, що ви хоч щось зрозуміли.
Гріхи не горять, як і рукописи!
САНДРО _ 24.12.2018 10:07
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
ПАне Александр1!
Ну, хоч трохи поваги до відвідувачів Блогу талановитого Автора!
Ну, скільки можна крутити цю заяложену платівку.
Ну, як Ви виглядаєте в очах спільноти?

Могу ще трошки допомогти- нагадайте ще нам про гроші Кіотського протоколу, про сільськи швидкі, віковиряйте ще з 2005-2007року ще що-небудь, вбивство Кеннеді, цунамі в Індонезії, та таке інше
Але ж все це не працює, ну скільки ж можна ганьбитись. Так же можна і до кабінету психотерапевта докотитися.

Живіть цікаво, без злоби та ненависті в серці, адже святі дні йдуть один за одним.
І не страшно ВАм отак грішити.

І мені краще не відповідати, я сподіваюсь, що ви хоч щось зрозуміли.
Александр 1 _ 24.12.2018 09:35
IP: 188.163.12.---
Артур Григоренко:
Тимошенко проукраинский политик – за украинскую церковь!
Авжеж! Але ж це вона принесла в Україну кабальний газовий договір. Це вона в 2008 році загальмувала вступ України в НАТО та відмовилась засуджувати Московію за агресію проти Грузії, не голосувала за визначення Росії агресором та окупантом в законі про деокупацію Донбасу 18 січня 2018 року...А так то звісно дуже "проукраїнський політик".
Артур Григоренко _ 24.12.2018 01:04
IP: 37.115.219.---
Adam Shysholik:
Думаю это не правда. Заказуха против Тимошенко!
Тимошенко проукраинский политик – за украинскую церковь!
Артур Григоренко _ 24.12.2018 01:02
IP: 37.115.219.---
Тимошенко ещё со времён своего премьерства делала все возможное для создания Украинской православной Церкви. Хочу напомнить, что она крестила свою внучку во Владимирском Соборе (УПЦ КП). Кстати, её внучку крестил лично Патриарх Филарет
Макс Петренко _ 23.12.2018 17:43
IP: 35.235.226.---
Замовна стаття! Половина залу порожня, а питання до Тимошенко, вона була присутня на засіданні та підтвердила особисто свое голосування.
Log Log _ 23.12.2018 17:36
IP: 91.196.178.---
Індра:
Log Log:
Мені зручніше перший: закони Простору – понад усе!
Не знаю до яких законів це віднести, але я (на відміну від Вас і тварин) розрізняю людей не по
"крові" (походження, місце проживання...), а по розуму.
Індра _ 23.12.2018 16:23
IP: 94.76.81.---
Log Log:
У мене один хазяїн – моя голова.
Але може бути дві можливості для вашої голови: 1) голова приєднується до режиму автопілоту і відчуває закони Просторі, які ведуть голову по життю; 2) голова працює в режимі ручного управління – що раптом забажає голова, те й виконує і в такому разі вона не йде шляхом законів пропонованим Простором. З ваших дописів випливає, що ви йдете другим шляхом. Мені зручніше перший: закони Простору – понад усе!
Log Log _ 23.12.2018 13:36
IP: 178.133.53.---
САНДРО:
Log Log:
У випадку з індрою маємо приклад печерного махрового антисемітизму.
І тим самим він ганьбить Україну
ВІн так "разбушевался", что скоро поряд з ним навіть Ваш улюблений персонаж з Воронежа виглядає як шляхетний чоловік.
З Воронезьким ідіотом нікого не порівняєш. Унікальний випадок (Людство пройшло від усної творчості, через письмо до інтернету, а він етап письма проскочив. Тому пише як говорить, і не відрізняє "чтобы" від "что бы").
У пана Індра просто "пунктик". Колись по радіо " Свобода" чув історію про поета С.С. Смірнова. Писав погані вірші, їх не публікували, він вважав, що євреї його росіянина гноблять. У нього були проблеми з хребтом, от і написали епіграму: "Поэт горбат, стихи горбаты, кто виноват? – евреи виноваты". А через кілька років він зайнявся історією боїв за Брестську фортецю. Став збирати матеріали, писати книжки, отримувати премії. Взагалі забув і про вірші і про євреїв.
Log Log _ 23.12.2018 11:57
IP: 46.133.213.---
Індра:
Log Log, ще не прокинулись? Бо якщо вже в здоровій формі, то ви явно засланий сюди аби направляти електрорат в заданому хазяїном напрямку
У мене один хазяїн – моя голова. Я не створюю собі кумирів, і не вірю усіляким помийкам.
А на блогах УП я ніків не міняв, і пишу давно.
САНДРО _ 23.12.2018 11:15
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Пане Александр!
Дійсно в нашому світі багато людей не тільки довірливих, але й наївних.
І коли десь Ви зустрічаєте людину, котра називає себе Наполеонм, чи правнуком імператора Миколи!!, Ви ж розумієте з ким маєте діло.
Тому не треба гаяти час ЩОДО таких чаклунів
Александр 1 _ 23.12.2018 10:52
IP: 188.163.12.---
Індра:
Ні, навпаки – батько у Кравчука був Блюм, а матір – Сінкель.
Пане Індра! Ви занадто довірлива людина, особливо коли питання стосуються вашого світогляду, наприклад, що до президентів України. Ну, яка може бути національність у Кравчука, коли він селянського (!) походження, у якого батько Макар Кравчук, а мати – Юхімія Іванівна Кравчук (дівоче прізвище – Мельничук)? Які Блюм чи Сенкіль? Теж саме стосується Ющенка і Порошенка. У Порошенко батько Олексій Іванович Порошенко, мати – Євгенія Сергіївна Порошенко (дівоче прізвище – Григорчук) селянського походження.
Вороги України часто запускають брехню про єврейське походження наших президентів, (наприклад, Порошенко – Вальцман – чиста брехня, яка давно викрита), граючи на антисемітизмі де яких довірливих осіб. Взагалі, національність ні є гарантією порядності. Невже це не зрозуміло?
САНДРО _ 23.12.2018 10:43
IP: 35.235.227.---
Log Log:
У випадку з індрою маємо приклад печерного махрового антисемітизму.
І тим самим він ганьбить Україну
ВІн так "разбушевался", что скоро поряд з ним навіть Ваш улюблений персонаж з Воронежа виглядає як шляхетний чоловік.
Тому індру в ігнор, хай у себе у курнику бухтить досхочу.
Індра _ 23.12.2018 10:19
IP: 94.76.81.---
Log Log, ще не прокинулись? Бо якщо вже в здоровій формі, то ви явно засланий сюди аби направляти електрорат в заданому хазяїном напрямку
Log Log _ 23.12.2018 10:09
IP: 46.133.66.---
Індра:
Відомо лише, що тої ж осені його вбили в підворотні його будинку в Києві.
"Что пьют они кровь христианских младенцев" (В. Высоцкий)
Log Log _ 23.12.2018 09:54
IP: 46.133.66.---
Індра:
обирати потрібно лише слов'янина.
"Поради від Рабіновича (С) "?
Tatyana Supryaga _ 23.12.2018 09:30
IP: 77.121.154.---
На тому відео, що виклав Уколов, видно, що на своїх місцях взагалі нема 240 депутатів, декілька депутатів голосують обома руками, а деякі перебігають з місця на місце. Цікаво було довідатись у добродіів Уколова і Братущака прізвища тих депутатів. Чи це їм нецікаво, бо команда "фас!" стосується лише кандидата з найвищим рейтингом?,
Індра _ 23.12.2018 01:51
IP: 94.76.81.---
Ось цікава стаття (можна легко знайти через Google): Что евреи сделали с Украиной – АнтиСионизм
Ya Yurkiv _ 23.12.2018 01:49
IP: 46.200.140.---
Індра:
Ні, навпаки – батько у Кравчука був Блюм, а матір – Сінкель.
А у Вас, навпаки?
Індра _ 23.12.2018 01:41
IP: 94.76.81.---
Ні, навпаки – батько у Кравчука був Блюм, а матір – Сінкель.
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter