Олексій Братущак журналіст

Тимошенко в тіні Шуфрича, а Уколов підставляє Порошенка

21 грудня 2018, 20:39

За історією з побиттям Шуфрича мало хто звернув увагу на Тимошенко. За якусь хвилину до бійки сталася фальсифікація голосування лідерки "Батьківщини".



Юлія Тимошенко була відсутня в залі під час голосування за перейменування російської церкви. Але в результатах голосування її голос зарахований "за". Як так? Банальна фальсифікація. Кнопкодавство. За Тимошенко натиснули кнопку її колеги з "Батьківщини".

Сама Тимошенко зайшла до зали за кілька хвилин після голосування та бійки. Це чітко видно на відео, яке учора в блозі на УП оприлюднив наближений до президентської команди Віктор Уколов. Про його зашквар нижче, поки розберемось із Тимошенко.

Одразу після голосування я написав про факт фальсифікації голосування за Тимошенко у себе в ФБ.

У коментарях одразу з'явились прихильники Тимошенко. "Вписався" і її колега по фракції нардеп Вадим Івченко.

"Вона голосовала біля входу, де заходила. Багато зустрічей в кулуарах. Так багато депутатів роблять, коли невстигають добігти до свого місця!", – написав Івченко.

Це відверта брехня з боку депутата. Бо заходила Тимошенко зі сторони президії. Біля тих дверей відсутні пульти для голосування. А, і ще одна маленька деталька: заходила вона за кілька хвилин після голосування)

Поки юлєфани продовжували у ФБ-коментарях виправдовувати лідера, вона вийшла до журналістів.

Ось діалог з Тимошенко про фальсифікацію її голосування у Раді:

- Як Ви голосували за цей закон?

- Мій голос взагалі як громадянки України без, скажімо, відносно до будь яких інсинуацій, тільки за цей закон.

- Так а як проголосували?

- Я говорю: голос мій як громадянки України "за".

- А кнопку хто натиснув?


Після третього запитання Тимошенко просто пішла.

Коротше, голосувала Тимошенко "голосом". Це інші депутати мають пальчиками натискати кнопки в залі. Вона віднайшла інший спосіб)

Можна було б на цьому і зупинитись. Ну ще один депутат замішаний у кнопкодавсті. Ніби не новина.

Але.

Треба розуміти, що цей випадок фальсифікації голосування поставив під удар саму норму закону, відповідно до якої російська церква в Україні тепер має називатися саме російською.

Бо йдеться про порушення процедури голосування. У таких випадках закон вимагає переголосування. Якщо ж переголосування не відбувається, то ухвалення закону можна оскаржити у суді. І рішенням суду скасувати ухвалене парламентом рішення. І це буде справедливе рішення суду.

І щось мені підказує, що проросійські сили цим залюбки скористуються. Та вони вже це роблять.

Про факти кнопкодавства опоблоківець Вадим Новінський повідомив Андрія Парубія одразу після голосування. Це добре чути з трансляції засідання. Спікер мав поставити на переголосування, але не зробив цього. І за кілька секунд розпочалась бійка.

Саме на загрозі скасування закону через факти кнопкодавства я наголошував у свойому ФБ-дописі. І тут принципова різниця з блогом Уколова.

Уколов вкотре вирішив "вколоти" Тимошенко за її відсутність в залі під час принципових голосувань, які пов'язані з Росією. Існує версія, що принаймні частину цих голосувань влада планує таким чином, щоб Тимошенко не могла бути у залі. Але зараз не про це.

Своїм блогом Уколов підставив Порошенка. Так-так, президента.

Уколов виклав відео, яке є неспростовним доказом відсутності Тимошенко у залі під час голосування. Отже, це є доказом, що під час голосування мало місце фальсифікація.

Як тепер своїм підписом Порошенко може освятити фальсифікацію? Він же в нас за закон та справедливість?) Тому має вимагати від парламенту переголосування у відповідності до усіх процедур. Ну щоб жодна російська агентура не підкопалась...


Насправді, Тимошенко зі своїми партійцями була не єдина, хто брала участь у фальсифікації. Новінський вказував Парубію на кнопкодавство іншого нардепа – Сергія Шахова з групи "Воля народу".

У результатах голосування Шахов значиться як відсутній. Натомість, на відео від Уколова видно, що Шахов тисне кнопку під час голосування.

Тож Уколов не лише Тимошенко з фальсифікаціями видав. А ще й підтвердив слова Новінського про кнопкодавство Шахова.

І тут питання: на кого працює Уколов?) Чи не спеціально він оприлюднив докази, які Новінський зі своїми посіпаками з російської церкви можуть використати як доказ у суді?)

Хотів спитати це у самого Уколова. Але пару років тому він забанив мене у ФБ і перестав відповідати на дзвінки. Може, нагода поспілкуватись випаде, коли його викличуть як свідка до суду у справі про фальсифікацію голосування?)

powered by lun.ua
Коментарі — 178
Ya Yurkiv _ 22.12.2018 02:37
IP: 46.200.210.---
Чи ви дурні, чи ви не чуєте,
Що нині з поєзією ви ночуєте,
Що водять її на короткій вірьовці,
А ви... діфірамби пайотє варовці?
Mykola Vorotylenko _ 22.12.2018 02:11
IP: 35.235.229.---
Згоден з автором, що кнопкодавство не допустимо. Але те що роблять і пишуть "уколовці" це верх цинізму і жлобства. Поважаючи себе чоловіки так себе не ведуть. Вся історія ВРУ України це КНОПКОДАВСТВО.
Volodymyr_R _ 22.12.2018 02:05
IP: 195.114.136.---
Уколов завжди був продажною особою, таких поставляла Тимошенко у ВРУ по своєму партійному списку десятками
Tatyana Isaenko _ 22.12.2018 00:47
IP: 93.73.230.---
Замовна стаття противників Тимошенко, а заголовок який! Автору рекомендую слідкувати за голосуванням своїх замовників!
Микола Зубач _ 22.12.2018 00:41
IP: 93.73.230.---
Чомусь тільки Тимошенко "була помічена"? Вона ж підтвердила, що була "за" цей закон. Чи саме "ЗА" не сподобалось комусь?
Владимир Гальчинский _ 22.12.2018 00:41
IP: 35.235.227.---
Раньше Уколов на горбу Юли въезжал в рай, теперь устроился работать Цербером у Порошенка.
Olexiij Babenko _ 22.12.2018 00:39
IP: 37.55.142.---
Уколов кретин. Завжди ним був. Невже не видно? Тому в мене питання до тих, хто його наймає.
Ya Yurkiv _ 22.12.2018 00:19
IP: 46.200.210.---
Не в кнопці справа, а у кнопкодавах,
Що давлять бідну, як і зліва, так і справа.
Нема наснаги по Закону все робить,
А щоб збудить хиренну "снагу",
Треба миром, громадою на вибори ходить,
Та добре вигострити разум,
Та заходиться вже будить!
stork _ 22.12.2018 00:07
IP: 35.235.229.---
dmitry0123:
Tatyana Supryaga:
Приклади є. Конституційний Суд визнав не в останню чергу через кнопкодавство таким, що не відповідає Конституції закон "Про засади державної мовної політики" (так званий "мовний закон"). Отже історія такі випадки пам'ятає. А закон, про який йде мова у статті, не сумніваюсь на 200% буде оскаржуватись як тільки можна.
Незрозуміло, чому вас так нервує цей Закон? Ви ще розраховуєте, що РПЦ залишиться в Україні панівною, і намагаєтесь повернути історію в зворотній напрямок? Пані! Повернення не буде – потяг рухається вам не подорозі.
stork _ 21.12.2018 23:58
IP: 35.235.229.---
Слова і дії Уколова завжди щурячі. Читати та коментувати цього заказного "блогера" не варто.
Олег Сокоринський _ 21.12.2018 23:13
IP: 46.98.231.---
Уколова, вже років 3 не можу читати, чи то у людини нульова самоповага чи він син Піховшика
Індра _ 21.12.2018 23:10
IP: 94.76.81.---
Якби не були Юлі Капітельман, то правжур Олексій Братущак був и безробітний. Маєте дякувати представниці політичної нації за можливість писати і, отже, не залишитися безробітним!
Serhii Yanchenko _ 21.12.2018 22:52
IP: 93.170.64.---
Взагалі вигідно обвинувачувати тих хто скоро виграє вибори. Всі рука Москви крім Порошенка, якого представляю кум Путлера на переговорах! Вдумайтесь просто в цей факт
Serhii Yanchenko _ 21.12.2018 22:50
IP: 93.170.64.---
Головне, що сказала Тимошенко журналістам. Її голос за! Знов шукається рука Москви і тд
САНДРО _ 21.12.2018 22:44
IP: 35.235.227.---
Сергей Романюк:
Ну, что еще поражает в этой ситуации (я навіть на росс. перейшов),
паталогические юлененавистники типа Инны,Анны, Бондаренчихи- давно уже заткнулись и динамично движутся в будущее свое и страны. А мужики (звание то какое гордое, надо понимать что брюки носят) продолжают изо всех своих низкопотенциальных сил что-то кому-то доказывать, рассказывать, удивлять, обвинять, вскрывать.
Но не получается, никак, потуги тщетные (интересно как это украинской – потуги тщетные), и никакая виагра не помогает
Юлія Попадюк _ 21.12.2018 22:42
IP: 93.170.116.---
Проголосувала Тимошенко "за", знову щось не так, в усьму шукають її вину, скільки можна, вже надоїло
САНДРО _ 21.12.2018 22:25
IP: 35.235.227.---
На дозвіллі полюбляю згадати гарні вірші-
- Реве та стогне- (ну хто ж не знає)
-Зима. Крестьянин торжествуя- (може хто вгадає)
-"Край хати – журавель-батіг, Соснова кучерява шапка, Де сонця золотий горіх Тримає вивірка у лапках".- (тут вгадати вже складніше)

-Сосна росте із ночі. Роєм птиць
благословенна свінула Софія,
і галактичний Київ бронзовіє
у мерехтінні найдорожчих лиць.
Сосна пливе із ночі і росте,
мов полохке вітрило всечекання.- (а це вже точно не кожен вгадає, а слова то які- зараз таких не говорять)

Ну і нарешті-
Ты где была сегодня киска?\ У королевы у английской!
Что ты видала при дворе? \Видала мышку на ковре!- (підказую: С.Маршак)

До чого це?
А до того, що в такі складні часи геть для усіх в Україні, людина, котрий зветься журналістом займається такою фиг...ю. Ну просто шкода і журналіста і людину.
Сергей Романюк _ 21.12.2018 21:52
IP: 37.73.72.---
Понятное дело что журналист работает на очернение Тимошенко так как одно название статьи чего стоит. Классическая манипуляция для того что бы ассоциировать Тимошенко с Шуфричем
dmitry0123 _ 21.12.2018 21:48
IP: 37.115.111.---
Tatyana Supryaga:
Приклади є. Конституційний Суд визнав не в останню чергу через кнопкодавство таким, що не відповідає Конституції закон "Про засади державної мовної політики" (так званий "мовний закон"). Отже історія такі випадки пам'ятає. А закон, про який йде мова у статті, не сумніваюсь на 200% буде оскаржуватись як тільки можна.
Константин Ольшанский _ 21.12.2018 21:32
IP: 35.235.227.---
И, кстати, что это за скабрезные намеки: "Тимошенко в тіні Шуфрича"? Интимная жизнь политиков журналистов касаться не должна.
Константин Ольшанский _ 21.12.2018 21:28
IP: 35.235.227.---
А где же исключающая махинации с голосованием сенсорная кнопка, ввести которую после выборов 2012-года порывались оппозиционные тогда "Батькивщина", "УДАР" и "Свобода"? Порывались, но всё никак не могли из-за, как они утверждали, сопротивления "злочыннойи влады". Сейчас никакой "злочыннойи влыды" вроде бы и нет, но нет и сенсорной кнопки. Как же так?
П.С. Я тогда, помнится, по поводу кнопочных переживаний оппозиции в лице Тягныбока, Кличка и Яценюка такой стишок написал:
Смерековая мавпа, тормоз-лось/И злобный кролик, всем грозящий трёпкой,/Однажды раздобыли где-то кнопку -/И, мамма мия, что тут началось!/Они крутили так ее и сяк,/Кусали, поджигали зажигалкой,/Лупили по несчастной кнопке палкой,/Стучали ею о дверной косяк./Но как ни суетились фрайера,/Как ни пытались сделать что-то с кнопкой,/Традиционно этим трем ушлёпкам/Не удавалось сделать ни-хе-ра./Проста суть этой басни, как пятак -/Ее озвучить попытаюсь робко:/Бывают долбо_бы просто так,/Ну, а бывают долбо_бы с кнопкой.
Tatyana Supryaga _ 21.12.2018 21:28
IP: 77.121.154.---
Не пам"ятаю випадку, коли через кнопкодавство скасували якийсь закон, навіть смішно таке читати. Вся країна бачила, як пані Луценко кнопкодавила за чотирьох, нічого не боячись, і не одного разу, і не вона одна. Відверто кажучи, словам Тимошенко більше віри, ніж словам Уколова, котрий вже ніякою брехнею не гребує.
Daniel Kizyma _ 21.12.2018 21:12
IP: 35.235.228.---
Чому українькі журналісти такі дебіли?
dmitry0123 _ 21.12.2018 21:07
IP: 37.115.111.---
Alexander Vasilevsky:
Может. Вот поэтому во всех цивилизованных странах за ТАКОЕ предусмотрена ответственность... вплоть до криминальной! А так автор все правильно написал: риски снести этот закон очень немалые.
Алекс. Удовиченко _ 21.12.2018 21:00
IP: 91.217.67.---
Alexander Vasilevsky:
Повністю згоден!!!
ONLINE
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter