Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
Luter _ 18.05.2012 13:27
IP: 108.21.10.---
А Свобода власне "заставляє" насильно – і якщо з ними не погоджуєшся. то вони грозять розправою – зовсім як нацисти чи більшовики – як типові радикали – фанати влади. Христос же як не погоджувався хто з ним, наскільки знаю, не грозився з розправою, а ішов дальше.
flavius_vespasian _ 18.05.2012 13:27
IP: 194.44.208.---
ПОВТОРЮЮ!

Лещенко!

напиши окремий пост про те, як ти оцінюєш поведінку депутатів Вишгородської райради від Удару і ФЗ в цьому питанні.

Без цього твій допис – замовні помиї, мета яких – відвернути увагу від "подвигів" цих фракцій, і маніпулятивно перевести стрілки на Свободу (у якої в Вишгородські райраді 2 депутати).
Luter _ 18.05.2012 13:21
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
Lobo:
мэталург:
?
хм... а хіба Христос НЕ БУВ радікалом?
Якщо прочитаєте його Нагорну проповідь, то хіба там є заклик до радикальних змін? Там скоріше про обудження людини в людині. Радикали – це ті, що насильно змінюють світ – "так як вони бачать"- "не спитавши дозволу тих, чий світ вони змінюють" – от нацисти були радикалами, їх "не цікавили думки мас" – – так і більшовики диктували масам. Христос же не "заставляв і не змінював світ тих, кому радив свої моральні закони – там з ним ходили озброєні апостоли і спочатку грозили мечем тим, хто не хотів ставати християнином, але як відомо, він говорив, що насильно ніхто людиною не стане. Наці насильно можна стати – християнином можна стати лише пропустивши цю науку через серце, тобто добровільно. Якщо пропустиш науку наці через серце. то станеш наці теж
crockOdile _ 18.05.2012 12:59
IP: 86.111.80.---
Свобода, очень либеральная партия.Потому что,не разбивает сразу черепа украиноненавистникам,и аморальным подонкам, а терпеливо участвует, по-мере сил, в облегчении произвола оккупантов,над затюканным быдлоратом в так называемых представницьких органах. В этом одни идиоты видят "карикатурность" этой партии. Другие дебилы видят в ней фашистские рога, "нацистських чортив", угрозу "чистой як роса ", очищенной от реалий жизни, далекой в мечтах на ощупь та НЕЗАЙМАНИЙ Лижковий (ліжко), кухонно-диванной демократии.Все это-за последовательное отстаивание Свободой классических принципов цивилизованной морали и возрождение затоптанных украинских ценностей.После последних событий в стране нам надо мечтать и желать не о либеральной Свободе,а минимум о "добром докторе" – украинском Пиночете.Особенно,когда почитаешь всенощные бдения "святых пастырей" за" демократию" (вседозволенность) и толерастию лютеранствующей возняковщины.
Lobo _ 18.05.2012 12:57
IP: 178.137.190.---
Luter:
...Христос, моральні закони які ви так високо оцінюєте, хіба був радикалом?
Він був Словом.
Він є Богом.
Він є справжньою СВОБОДОЮ, яку вибирають не за примусом, а за відчуттям істини та краси цієї істини.
PS а коли я роблю щось погагане, то мені соромно перед Ним, бо він вмів робити краще, хоч Йому було значно гірше...
Luter _ 18.05.2012 12:51
IP: 108.21.10.---
Lobo:
мэталург:
Сергей молодец, все коротко и ясно расписано, ссылки в наличии. Что касается "Свободы"... Такая организация, как впрочем и Н.Витренко и им подобные нужны Украине только для того, чтобы было наглядно продемонстрировано – любая крайность вредна, даже если эта крайность показушная.
Хоч і не дуже, а трошки цікаво:
Ну відмовилися ви від крайнощів, на кшталт вищезгаданих...
І з чим ви залишилися?
Що у вас, особисто, є за душею, щоб казати іншим, що я, мовляв, відкинувши крайнощі, знаю правильний шлях у житті!
А Христос, моральні закони які ви так високо оцінюєте, хіба був радикалом?
Любомир Зятик _ 18.05.2012 12:51
IP: 91.124.203.---
Дуже цікаво винувачувати Свободу з огляду на те, а хто депутати Вишгородської ради, чи не НУНС і БЮТ мали біьшість? Але судячи з усього тільки один свободівець був проти, але рішення все одно проголосувала більшість, тобто ВИ чомусь не говорите про КАРИКАТУРНІСТЬ і ЗРАДНИЦЬКУ СУТЬ бютівців і нунсівців, на відміну від свободівця, який був проти. Чому? Чому, Ви оббливаєте брудом власне тих, хто хоч якось бореться?
тут я бачу лише проблеми причинно-наслідкової логіки. А де були інші опозиціонери у цей день ВЗАГАЛІ, окрім ти х які голосовуваи за подібне рішення???
Сергій. Ваші закиди Свободі позбавлені адеватності, це ж ще треба знайти такі підстави як протести, боротьба в радах як ознаку карикатурності. Просто подумайте, якщо Вам не подобається Свобода, так і скажіть. ЩИРО от і все. Ви ж геніальний журналіст,якого я постійно читаю, для чого ж такий рлагіат писати?
Luter _ 18.05.2012 12:49
IP: 108.21.10.---
Lobo:

Бог та Його заповіді над нами.
СВОБОДА виконувати ці заповіді поки що не втрачена.
Саме так – нічого кращого за ці заповіді людство не придумало. Христос є навіть взірцем для наслідування правовірних мусульман – вони вважають, що кращих законів людство для нормального функціонування ще не придумало – людство як побратимство
Lobo _ 18.05.2012 12:47
IP: 178.137.190.---
мэталург:
Сергей молодец, все коротко и ясно расписано, ссылки в наличии. Что касается "Свободы"... Такая организация, как впрочем и Н.Витренко и им подобные нужны Украине только для того, чтобы было наглядно продемонстрировано – любая крайность вредна, даже если эта крайность показушная.
Хоч і не дуже, а трошки цікаво:
Ну відмовилися ви від крайнощів, на кшталт вищезгаданих...
І з чим ви залишилися?
Що у вас, особисто, є за душею, щоб казати іншим, що я, мовляв, відкинувши крайнощі, знаю правильний шлях у житті!
Luter _ 18.05.2012 12:42
IP: 108.21.10.---
Odissej:
Честно говоря, выбора большого нет. Задача номер один – лишить режим монополии на власть, потом уже выяснять, кто истинный оппозиционер, кто не очень.
Як це вибору нема? А масовий громадянський рух, реєстрація його і висунення кандидатів від цього руху? Руху демократичного і антитоталітарного. Адже всі, кого ми бачимо зараз, крім можливо Кличка, МОЖЛИВО, це тоталітарні партії. Поляки свою "Солідарність" організували на протязі кількох днів – через два тижні після оголошення про заснування вільних профспілок "Солідарність" до них записались дев"ять мільйонів. До початку серпня 1980 року про "Солідарність" ніхто не знав,навіть засновники, вона не існувала, в кінці серпня того ж року у ній було 9 мільйонів громадян – все пройшло спонтанно, бо була ідея – АНТИТОТАЛІТАРИЗМ і рух за демократію і цивільеі права. Солідарність (ці 9 мільйонів) і висунула своїх кандидатів, які перемогли комуняк
мэталург _ 18.05.2012 12:37
IP: 93.175.210.---
Сергей молодец, все коротко и ясно расписано, ссылки в наличии. Что касается "Свободы"... Такая организация, как впрочем и Н.Витренко и им подобные нужны Украине только для того, чтобы было наглядно продемонстрировано – любая крайность вредна, даже если эта крайность показушная.
Luter _ 18.05.2012 12:31
IP: 108.21.10.---
Chvirl:
Лєщенко, ти що, здурів? Свобода єдина на сьогодні партія, яка протистоїть режиму Якуновича, а ти їх обсираєш. Тобі за цю статтю заплатили? Совісті в тебе немає. Запроданець.
Чому це Свобода – "єдина"? А решту 40 мільйонів українців – каліки і дебіли?
Luter _ 18.05.2012 12:30
IP: 108.21.10.---
Александр 1:
ВО "Свобода" – єдина партія, що захищає інтереси українців.
Як більшовики "захищали" "інтереси" трудового народу і від тих захисників народ потім не знав як позбавитись. так глибоко запустили кігті в тих, кого "захищали"...Так само – наці.
Demetrio Bara _ 18.05.2012 12:29
IP: 194.44.242.---
Chvirl:
Зомбированы, что ли?
Luter _ 18.05.2012 12:27
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
CARRERA_GT:
Luter:
Яка ще партия?
Свобода вирішує за нас! Ми – як сліпі від народження. Партія – наш поводир...Як у більшовиків чи при правлінні наці – все нам скаже Партія!.
та дивіться собі порнуху з пєдіками, і діти Ваші хай дивляться
Звідки ви знаєте, що той фільм – "порнуха з пєдіками"? Ви все ж таки його бачили? Чи вірите Свободі, яка вже виконує роль Міністерства Моралі тоталітарного утворення в яке перетворюється Україна? все більше і більше. Ви за себе не вирішуєте, віддали це право Свободі.
Lobo _ 18.05.2012 12:27
IP: 178.137.190.---
У кожного з нас, від найбіднішого, до найбагатшого, сьогодні не лшилося вибору:
Або ми є НАЦІЯ -
народ, що об'єднаний мовою, територією, культуроє, спільною історією, та спільним розумінням цінностей, або нас взагалі не існує.
Бог та Його заповіді над нами.
СВОБОДА виконувати ці заповіді поки що не втрачена.
Lobo _ 18.05.2012 12:21
IP: 178.137.190.---
Luter:
Тож, повертаймося до первісного значення слів.
"Свобода" повинна визначати свободу.
Якщо хтось вважає, що "свобода" є поневоленням, "мир" є війною, а "любов" є тортурами, то він отримає все це згідно до своєї віри.
Александр 1 _ 18.05.2012 12:18
IP: 92.113.39.---
ВО "Свобода" – єдина партія, що захищає інтереси українців.
Chvirl _ 18.05.2012 12:17
IP: 109.87.227.---
Лєщенко, ти що, здурів? Свобода єдина на сьогодні партія, яка протистоїть режиму Якуновича, а ти їх обсираєш. Тобі за цю статтю заплатили? Совісті в тебе немає. Запроданець.
Odissej _ 18.05.2012 12:17
IP: 79.208.117.---
Честно говоря, выбора большого нет. Задача номер один – лишить режим монополии на власть, потом уже выяснять, кто истинный оппозиционер, кто не очень.
Luter _ 18.05.2012 12:16
IP: 108.21.10.---
Lobo:
Luter:
...Ці закони дарвіністи вирішили перенести в людський соціум. Сила є право. Культ сили. Так у більшовиків, так у наці чи фашистів...
От і я вже не одноразово зауважував, що немає тих злочинів проти людства, яких би нацисти, або фашисти не зробили, а більшовики (комуністи російські, чи кітайські, а чи камбоджійські) не повторили та не перевершиили.
А нині нащадками російських комуністів, та їхніми правонаступниками, стали російські державники.
Путін – це Сталін сьогодні.
Але ж ТАКІ є у кожному соціумі – і серед українців є немало "таких". Вони називаються "соціальними дарвіністами" і хочуть встановити контроль над громадянами. Зараз диктують які фільми дивитись, а завтра як більшовики, будуть диктувати які думки думати.
Luter _ 18.05.2012 12:13
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
дружина за мене вирішує в такій самій мірі, як і я вирішую за неї
це зветься "довіряти один одному"
якщо Вам це недоступно, то подальша дискуія недоречна
Але в тому то й справа, що це ВАМ недоступно. Ви навіть дружині не повинні довіряти, бо ви – не дружина. Чи ви – "дружина"? А ви говорите про партію. Чому я повинен довіряти якійсь партії? І не дивитись фільми, які вона подивилась і вирішила бачте, що ІНШИМ громадянам – "нельзя"? Це ж той сам більшовизм чи совкізм. Ваша Свобода – совкова партія. Тоталітарна. Бере на себе функції голови соціуму, мозку соціуму. як колись наці чи більшовики – Партія – честь і мозок народу, а без партії, типу, ти вже як без честі і мозку...
Lobo _ 18.05.2012 12:13
IP: 178.137.190.---
Luter:
...Ці закони дарвіністи вирішили перенести в людський соціум. Сила є право. Культ сили. Так у більшовиків, так у наці чи фашистів...
От і я вже не одноразово зауважував, що немає тих злочинів проти людства, яких би нацисти, або фашисти не зробили, а більшовики (комуністи російські, чи кітайські, а чи камбоджійські) не повторили та не перевершиили.
А нині нащадками російських комуністів, та їхніми правонаступниками, стали російські державники.
Путін – це Сталін сьогодні.
Luter _ 18.05.2012 12:06
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
етносами, у марксистів – між сильними і слабими класами, у фашистів – між слабими і сильними державами. Все, як у дикій природі. Боротьба видів. Насправді, якщо людство йде по цьому шляху – соціального дарвінізму – це приводить до великих катастроф – масових вбивств і неймовірних звірств – серед людей дійсно пробулдується ЗВІР. Всі масові рухи 20 століття були дарвіністського спрямування і всі привели до страшних результатів.
ги... ага, зато тепер – все ОК
немає массових вбивств – Європа старіє та вимирає самотужки, мінус скільки мільонів по Україні за останні роки?
пропаганда сексуальних збочень лише прискорює процес, адже пєдікі не народжують
от так без "масових вбивств і неймовірних звірств" відбувається найбільша катастрофа сучасності
Чому ви придумуєте. В Європі – півмілярда населення. ЩЕ НІКОЛИ В ІСТОРІЇ ЄВРОПИ такої кількості населення на її території не проживало. Порівняно з початком століття чи часом наці
Soprom _ 18.05.2012 12:06
IP: 94.153.8.---
Luter:
тобто заборонила? де таке написано? це їхня громадська позиція так само можна звинувачувати людей які дорогу перекрили бо їм її вантажівки розбили...
Україна та Європа963 Корупція1170 Aтака Путіна1130 Уряд реформ348 Мовне питання179
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте