Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
flavius_vespasian _ 18.05.2012 12:05
IP: 194.44.208.---
Luter:

Лютер, ви таки кумедний:)

питання. Вишануєте закон, право, правопорядок? Ви вважаєте, що правова держава – наш ідеал?

якщо так, то ви повинні стоячи аплодувати тим націоналістам, які просто попросили в організаторів перегляду копії прокатного посвідчення на публічну демонстрацію розпусницького фільму "Milk".

таких посвідчень мілколюби не мали, тобто вони діяли протиправно, порушували закон і авторські права.
Через що істерика?
чи на могилянських гей-кстивістів закон не поширюється?
Sergij8 _ 18.05.2012 12:05
IP: 93.72.183.---
Ага, якби свободівці не зірвали показ, а натомість самі організовано, кульпохідно переглянули цей фільм, то, певна річ, знали б, як не допустити конкретного дерибану у Сухолуччі та змести бандитську владу як таку... Ось пан Лещенко ту стрічку переглянув – і тепер знає достеменно. Знають і не толеровані "Свободою" (та й чи тільки нею?) представники сексменшин – недарма ж їх бачимо у перших лавах борців зі злочинних режимом. Чи не бачимо? Це ж, мабуть, вони з відбитими нутрощами досиджували при Ющенку тюремні строки за участь у русі "Україна без Кучми!", а тепер під міліційними кийками героїчно відстоюють права чорнобильців, пенсіонерів і жертв політичних репресій. Хіба ні? Тож найважливіше для появи громадянського суспільства – це їхня "веселкова" більшість у всіх органах виборної влади. Один голос їхній майбутній партії вже, як бачимо, обіцяно. Та й інші борці з неправильною опозицією докинуть, еге ж?
Lobo _ 18.05.2012 12:04
IP: 178.137.190.---
Luter:
... Серед тварин є чіткий поділ на хижаків і їх жертв...Сила є право...
Про те, що сила є правом варто спитати у гіпопотама.
Він і сильний, і травоїдний, і Маркса з Ніцше ніколи не читає, бо засинає на першій сторінці.
А, водночас, він, інколи, допомагає іншим травоїдним відбитися від крокодилів на переправах через річки.
А крокодили кажуть що це, мовляв, БЄЗПРЄДЄЛ.
Ції хохляцькі гіпопотами, взагалі, живуть нє па панятіям...
Luter _ 18.05.2012 12:03
IP: 108.21.10.---
CARRERA_GT:
Luter:
Яка ще партия?
Свобода вирішує за нас! Ми – як сліпі від народження. Партія – наш поводир...Як у більшовиків чи при правлінні наці – все нам скаже Партія!.
Luter _ 18.05.2012 12:01
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
Не у геях, насправді, вся справа,а у ДИКТАТІ. Невже ви не "схоплюєте"? Невже ви так звикли до підкорення будь-якій тоталітарній владі чи будь кому, хто нахально проголосить себе "політиком", що не розумієте, що це стидно повинно бути громадянам, що у ЇХ державі ЗА НИХ якась невідомо звідки партія вирішує, ЩО ЇМ дивитись можна, а що – ні. Чому ви довіряєте оцінці Своводи, не подивившись САМОМУ і не зробивши ВЛАСНУ оцінку. Уявіть, ви хочете подивитись фільм, а ваша жінка його знищує на ваших очах і каже-це про геїв, тобі нельзя дивитись. Та ви поб"єтесь з нею, якщо ви не мамля
хм... я особисто дружину послухаю, я ж не дибіл якийсь,
я одружений з жінкою, якій я довіряю =)))
Жінка за вас вирішує, що вам можна, а що не можна дивитись, куди їхати, з ким приятелювати, що читати і де працювати. а також, на кого нападати, а кого – підтримувати? Ви що, зомбі?
Luter _ 18.05.2012 11:58
IP: 108.21.10.---
Soprom:
скільки можна вже про цей фільм писати? ну цікавить вас життя гомосексуалістів ну і дивіться собі, навіщо мені його дивитись?
Так якась невідомо звідки партія заборонила нам його дивитись.
Luter _ 18.05.2012 11:57
IP: 108.21.10.---
етносами, у марксистів – між сильними і слабими класами, у фашистів – між слабими і сильними державами. Все, як у дикій природі. Боротьба видів. Насправді, якщо людство йде по цьому шляху – соціального дарвінізму – це приводить до великих катастроф – масових вбивств і неймовірних звірств – серед людей дійсно пробулдується ЗВІР. Всі масові рухи 20 століття були дарвіністського спрямування і всі привели до страшних результатів.
Soprom _ 18.05.2012 11:54
IP: 94.153.8.---
скільки можна вже про цей фільм писати? ну цікавить вас життя гомосексуалістів ну і дивіться собі, навіщо мені його дивитись?
Luter _ 18.05.2012 11:53
IP: 108.21.10.---
Lobo:
Luter:
...і на людину як на тварину?
Той, хто насправді вірить в Бога, ставить питання трошки по іншому:
Тварина вища за людину, бо її створив Бог, і вона не грішила.
Тож не варто величатися перед кішкою чи комахою.
Ми не кращі за них.
У нас лише більша відповідальність перед Творцем.
Лобо. Я не ставлю людину вище і не говорю, що людина краще тварини. Я говорю, що людина і тварина – різні істоти. Життя тварин – особливо у дикій природі дійсно базується на поїданні меншого більшим, на вершині "піраміди" – найбільш агресивні чи найхитріші види – хижаки – суперпожиральники. Але ж людське супільство є іншим і все більше відходить від "системи життя дикої природи". Серед тварин є чіткий поділ на хижаків і їх жертв (їжу). Ці закони дарвіністи вирішили перенести в людський соціум. Сила є право. Культ сили. Так у більшовиків, так у наці чи фашистів. Вічна боротьба як у дикій природі. У природі – між видами. У наці-між слабими і сильними
Ярослав Чередник _ 18.05.2012 11:51
IP: 82.207.94.---
та они гомофобы, фильм очень хороший)) Да и Шон Пен один из моих любимых актеров!!
Alex Shura _ 18.05.2012 11:47
IP: 178.95.177.---
Night Rider:
Alex Shura:
ага, а тим часом правильна опозиція у Вишгороді правильно голосує, а Свобода, бач, проти
такий коментар та й під назвую блогу "Карикатурна опозиційність":) дуже багато претензій від "свободи" висловлювалось до інших "нічого не робите, от якби ми – то не дали би", ось вам живий приклад – результат все одно ПРавильний, ну а те що Сірожа вам домалював "карикатурність" – то таке, він всім "малює".
MykhajloV _ 18.05.2012 11:43
IP: 80.93.113.---
Timyr:
В силу обставин, пане Сергію, пов'язаних з дискредитацією парламентськими опозиційними силами самих себе..., неухильним ростом популярності найбільш проукраїнської політ сили ВО "Свобода"..., ця Ваша "компра" на назване націоналістичне всеукраїнське об'єднання, спровокувало реакцію українофобів, недоброзичливців України та ненависників цього об'єднання та її лідера О.Тягнибока, точно таку, якщо б Ви написали лише два слова – ВО "Свобода"... (як Чаленко свої – ГИ-ГИ)
Та не переживай, Тімур! СВОБОДА переживе будь-яких ліберастів.
ihorru _ 18.05.2012 11:38
IP: 62.244.18.---
Як же усілякі liberasty i pidarasty бояться Свободу. Очевидно, є чого боятись.
MykhajloV _ 18.05.2012 11:38
IP: 80.93.113.---
pepelkaasa:
Вообще-то комменты радуют... Именно свободомыслие не даст господствовать тоталитарным сектам типа ВО "Свобода"... выступления свободовцев часто намерено показушные,крикливые и мелкие и поводы не значительные.Чаще нынешний режим не цепляют,а даже наоборот помогают...
Ну що сказати: говорили-балакали, сіли та й заплакали. Повний набір кліше: тоталітарна секта, заходи СВОБОДИ незначні, СВОБОДА допомогає владі. Ну хіба поплічників влади тягають по ментовкам й СБУ? Ну відкрийте очі, почитайте інтернет. Про імідж партії. Ще раз пояснюю, що СВОБОДА не є ні проросійською, ні проамериканською, ні проєвросоюзівскою партією, СВОБОДА Є ПРОУКРАЇНСЬКОЮ партією.
Про заходи. Ось останні заходи – відзначення річниці Холодноярської республіки, протест проти антиукраїнського "Матчу", протест про низьких закупіельних цін на молоко у селян. Дійсно нічого епохального, все про рідне, українське: історію, культуру, селянство. Про "тоталітаризм" СВОБОДИ вже писав.
Luter _ 18.05.2012 11:37
IP: 108.21.10.---
Fytsyo:
Luter:
Alex Kuzmin:
Night Rider:

-------------
Був знятий дуже правдивий фільм про розстріл поляків нквд в 1940 році, а влада його не показує!

Чому ви мовчите тут разом з Лещенко?!...
Чому не показати – нехай люди самі зроблять висновки, а тут так переживаєте за геїв...
Не у геях, насправді, вся справа,а у ДИКТАТІ. Невже ви не "схоплюєте"? Невже ви так звикли до підкорення будь-якій тоталітарній владі чи будь кому, хто нахально проголосить себе "політиком", що не розумієте, що це стидно повинно бути громадянам, що у ЇХ державі ЗА НИХ якась невідомо звідки партія вирішує, ЩО ЇМ дивитись можна, а що – ні. Чому ви довіряєте оцінці Своводи, не подивившись САМОМУ і не зробивши ВЛАСНУ оцінку. Уявіть, ви хочете подивитись фільм, а ваша жінка його знищує на ваших очах і каже-це про геїв, тобі нельзя дивитись. Та ви поб"єтесь з нею, якщо ви не мамля
Alex Shura _ 18.05.2012 11:35
IP: 178.95.177.---
Michal Topov:
Те що всторону СВОБОДИ звучить так багато критики від совкозбродних українофобів, ліберало-педерастів, і іншої антиукраїнської ШЛЬОНДРИ (а взагальному це бандити, злодії, і аферисти, які які обікрали Україну і обвішали її кредитами), ще раз доказує те, що СВОБОДА крокує вправильному напрямку, і українці своїми голосами, на виборах їх підтримають!!!
а те що влада вам допомагає про що говорить? те що ви крокуєте в ПРавильному напрямку самі регіонали говорили. такої риторики і висловів як у "прихильників" свободи не має жодна партія. в українців немає ніяких виборів після того як "свобода" "допомогла" гопніку стати царем. хоча вам дуже сподобались вибори від партії регіонів, правда? коли штучно заважають іншим, а вам "зелений коридор". Як колись комуняки з фашистами – ви поділили країну з бандою, і всіх все влаштовує, ніколи ваша партія не буде користуватися попитом на сході, півдні, центрі, це розуміють всі, і ви самі це знаєте в першу чергу.
Lobo _ 18.05.2012 11:32
IP: 178.137.190.---
Luter:
...і на людину як на тварину?
Той, хто насправді вірить в Бога, ставить питання трошки по іншому:
Тварина вища за людину, бо її створив Бог, і вона не грішила.
Тож не варто величатися перед кішкою чи комахою.
Ми не кращі за них.
У нас лише більша відповідальність перед Творцем.
Luter _ 18.05.2012 11:30
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Luter:
?
хм... хіба? якщо хтось бажає дивится пропаганду сексуальних збочень, це не можна заборонити фізично, так само, як не можна заборонити дивитися порнуху... хоча, тут замість загальних гасел треба ставити пряме питання:"Luter, Ви хочете, щоб Ваші діти дивилися пропаганду гомосексуалізму?"
Цей фільм – пропаганда гомосексуалізму? Ви не бачили, "але знаєте"? Бо так сказала Свобода? А ви їй вірите? А може, краще ви САМІ подивитесь цей фільм і скажете чесно самі собі і кому захочете, пропаганда чи ні. Чи ви думаєте, що Свобода ЗА ВАС краще знає, що ВАМ дивитись і ЩО думати?
Ви дивились цей фільм?
Soprom _ 18.05.2012 11:28
IP: 94.153.8.---
отак подивитись так ВО Свобода зараз найпопулярніша партія в Україні тому що найбільше коментують саме їх^^ і я вам скажу що це все на них працює адже вони мали мізерну кільківсь людей при владі, але їх чомусь завжди звинувачують у всіх гріхах потім получають повістку від суду і вибачаються^^
Michael Abdulakh _ 18.05.2012 11:27
IP: 46.200.220.---
Хорошая реклама фильму от свободы. Надо посмотреть
Timyr _ 18.05.2012 11:27
IP: 212.26.138.---
В силу обставин, пане Сергію, пов'язаних з дискредитацією парламентськими опозиційними силами самих себе..., неухильним ростом популярності найбільш проукраїнської політ сили ВО "Свобода"..., ця Ваша "компра" на назване націоналістичне всеукраїнське об'єднання, спровокувало реакцію українофобів, недоброзичливців України та ненависників цього об'єднання та її лідера О.Тягнибока, точно таку, якщо б Ви написали лише два слова – ВО "Свобода"... (як Чаленко свої – ГИ-ГИ)
Lobo _ 18.05.2012 11:27
IP: 178.137.190.---
Luter:
...ви погоджуєтесь з світоглядом Нітше чи дарвіна? З їх поглядом на світ як на місце боротьби за існування і на людину як на тварину?
Для особливо неуважних відповідаю відверто:
Ні!
І не погоджуюсь із вашою трактовкою, філософії Ніцше.
І з вашим вульгарним дарвінізмом, до якого великий біолог не має відношення.
Є Бог!
І совість теж є!
І я відповім Богові за свої гріхи!
І навіть за те, що читав і Маркса, і Ніцше і навіть Леніна!
І за те, що все життя намагався знайти тую клятую СВОБОДУ
Luter _ 18.05.2012 11:25
IP: 108.21.10.---
Alex Kuzmin:
Night Rider:
Розповісти про те, що пропаганда сексуальних збочень – це добре? Чи про те, що протидіяти дерибану – це погано?
Нащо цю маячню треба було писати?
Всё очень просто, на самом деле: в то время, как государству наносится реальный ущерб, какбэ оппозиционная партия занимаеися фигнёй.
Ні, він пише про те, що Свобода встановлює диктат і контроль над громадянами і привчає їх до пасивності. Роль громадян зводиться лише до підтримки партії, а не до побудови демократії. Свобода вбиває демократію. Вона вирішує ЗА НАС. А нормальна партія повинна НЕ ВИРІШУВАТИ ЗА ГРОМАДЯН, а бути навпаки, ЛИШЕ рупором того, що вирішують громадяни. Тобто, замість зірвати презентацію фільму, який громадяни навіть не побачили, справжня демократична партія повинна була СКАЗАТИ громадянам про цю презентацію і ЗАПРОСИТИ до перегляду і висловлення СВОЄЇ індивідуальної думки. Свобода робить з громадян баранів, яким "не можна те", що можна "Партії".
Sam.U _ 18.05.2012 11:25
IP: 94.179.184.---
Если коротко, то свободовцы начинают походить на фемен.
Luter _ 18.05.2012 11:19
IP: 108.21.10.---
Lobo:
Luter:
...Ви погоджуєтесь з закликами Маркса, Дарвіна і Нітше? Знищувати людей, причому масово? Встановлювати якісь ЇМ ОДНИМ видимі "справедливі лади" на горах трупів? Встановлення поліцеських систем контролю за кожним рухом громадянина з боку Держави (купки – партії узурпаторів)?
Читайте мої дописи уважніше, і подібних запитань більше не виникатиме.
А, взагалі то, читати Маркса чи Ніцше, це не одне й те саме, що бути марксистом, на кшталт Пєті Сімонєнко, або таким недолугим "Фашистом" як, скажімо, Брейвік.
PS Погоджуватися із чужими закликами взагалі погано.
Треба закликати самому, та здебільшу, себе, недосконалого...
Ви дуже загадково пишете. Я ж питаю вас, ви погоджуєтесь з світоглядом Нітше чи дарвіна? З їх поглядом на світ як на місце боротьби за існування і на людину як на тварину?
Корупція1178 Україна та Європа966 Мовне питання181 Aтака Путіна1134 Свобода слова555
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте