Сергій Лещенко

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
Alex Kuzmin _ 18.05.2012 11:19
IP: 89.209.5.---
Night Rider:
Розповісти про те, що пропаганда сексуальних збочень – це добре? Чи про те, що протидіяти дерибану – це погано?
Нащо цю маячню треба було писати?
Всё очень просто, на самом деле: в то время, как государству наносится реальный ущерб, какбэ оппозиционная партия занимаеися фигнёй.
Luter _ 18.05.2012 11:15
IP: 108.21.10.---
Night Rider:
Олексій Березовський:
Нерідко можна почути різні наклепи на партію та представників ВО "Свобода" зі сторони прислужників бандитської влади. Але як не СОРОМНО таким авторам захищати педерастів в Україні! Я б на місці знайомих цього журналіста взагалі відмовився з ним вітатись чи спілкуватись. Огидно спілкуватись із такими людьми, які публічно виправдовують пропаганду збочень і захищають педерастів.
+100
Автор пише не про геїв, а про ДИКТАТ І КОНТРОЛЬ, що повзуче "непомітно" встановлює над нами "Свобода". Яке право має "Свобода" диктувати дорослим громадянам у ЇХ ДЕРЖАВІ які фільми їм проглядати і які – ні? І забороняти ці фільми дивитись громадянам. Ми, громадяни, власність свободівців? Чому вони ЗА НАС, як за рабів своїх, вирішують, "що нам можна, а що – нельзя"? Як більшовики чи наці... Якісь сумнівні типи з темним минулим раптом присвоїли собі право вирішувати, що громадянам дивитись, а що "нельзя". Ми їм дали мандат?
Lobo _ 18.05.2012 11:14
IP: 178.137.190.---
Luter:
...Ви погоджуєтесь з закликами Маркса, Дарвіна і Нітше? Знищувати людей, причому масово? Встановлювати якісь ЇМ ОДНИМ видимі "справедливі лади" на горах трупів? Встановлення поліцеських систем контролю за кожним рухом громадянина з боку Держави (купки – партії узурпаторів)?
Читайте мої дописи уважніше, і подібних запитань більше не виникатиме.
А, взагалі то, читати Маркса чи Ніцше, це не одне й те саме, що бути марксистом, на кшталт Пєті Сімонєнко, або таким недолугим "Фашистом" як, скажімо, Брейвік.
PS Погоджуватися із чужими закликами взагалі погано.
Треба закликати самому, та здебільшу, себе, недосконалого...
flavius_vespasian _ 18.05.2012 11:08
IP: 194.44.208.---
ПОВТОРЮЮ!

Лещенко!

напиши окремий пост про те, як ти оцінюєш поведінку депутатів Вишгородської райради від Удару і ФЗ в цьому питанні.

Без цього твій допис – замовні помиї, мета яких – відвернути увагу від "подвигів" цих фракцій, і маніпулятивно перевести стрілки на Свободу (у якої в Вишгородські райраді 2 депутати).
flavius_vespasian _ 18.05.2012 11:08
IP: 194.44.208.---
Luter:
з Європою нам треба дружити.
навіть більше – треба інтегруватися в Єропу.

але природній, гідним спрсобом – будуючи реальні механізми народовладдя, функціональну ефективну економіку, таку ж дієву правову систему. такий же титтєвийрівень.

а такі як ви хочуть від Європи лише грантів і лайна типу гейпарадів, мігрантів і "Легких наркотиків".

Ми – за європейський україноцентризм. Ви, ліберасти – за анальні нігри.
Lobo _ 18.05.2012 11:08
IP: 178.137.190.---
Олексій Березовський:
...Але як не СОРОМНО таким авторам захищати педерастів...
Бути тим, кого Ви назвали, справді соромно.
Бо соромно порушувати Божі заповіти.
А от захищати СВОБОДУ, навіть таких грішників, зовсім не соромно.
ihorru _ 18.05.2012 11:07
IP: 62.244.18.---
Лещенко перетворився на гей-пропагандиста?
Luter _ 18.05.2012 11:05
IP: 108.21.10.---
Lobo:
Luter:
...а ви знаєте, ким були Нітше і Маркс та Дарвін. Всі вони відомі своєю ненавистю до Христа...
Я знаю, що приписувалося всім мислителям, яких Ви назвали.
Я знаю, хто називав себе їхніми послідовниками, і гадки не маючи про сутність їхнього вчення.
Я навіть знаю, з яких книжок і чийого видавництва ви набралися тих забобонів.
Бо і сам ті книжки читав.
Але я вирішив звернутися до першоджерел.
І Вам того-ж раджу.
Ну і? Що це за першоджерела? Ворог Христа – Антихрист? Це у нього ви найшли підтвердження "правильності" марксизму, дарвінізму і нітшеанства? Ви погоджуєтесь з закликами Маркса, Дарвіна і Нітше? Знищувати людей, причому масово? Встановлювати якісь ЇМ ОДНИМ видимі "справедливі лади" на горах трупів? Встановлення поліцеських систем контролю за кожним рухом громадянина з боку Держави (купки – партії узурпаторів)?
pepelkaasa _ 18.05.2012 11:01
IP: 193.238.96.---
Вообще-то комменты радуют – плюрализм не умер.Именно свободомыслие не даст господствовать тоталитарным сектам типа ВО "Свобода" и ищет истину и формирует общественную мораль, которая в любом случае выше провластной или партийной.Демарш против фильма, который даже не смотрели не более чем лицемерная конъюктурщина ведь борьба с куда более насущными проблемами страны дело тяжелое,кропотливое и бывает опасное.Можно заметить,что выступления свободовцев часто намерено показушные,крикливые и мелкие и поводы не значительные.Чаще нынешний режим не цепляют,а даже наоборот помогают создать антиукраинское,антинациональное общественное мнение.
Олексій Березовський _ 18.05.2012 11:00
IP: 178.133.138.---
Нерідко можна почути різні наклепи на партію та представників ВО "Свобода" зі сторони прислужників бандитської влади. Але як не СОРОМНО таким авторам захищати педерастів в Україні! Я б на місці знайомих цього журналіста взагалі відмовився з ним вітатись чи спілкуватись. Огидно спілкуватись із такими людьми, які публічно виправдовують пропаганду збочень і захищають педерастів.
Luter _ 18.05.2012 11:00
IP: 108.21.10.---
flavius_vespasian:
Luter:
.
замівсть того, щоб анально інтегруватися в Європу, дозволити наркотики, завести пару мільйонів мігрантів (щоб все було як європах) – Свобода щось говорить про велику мету, про національну і соціальну справедливість, про екологію.
Фе! противні нетолерантні свободіваці
Та так, нічого більше (цікаво) свободівці цікавого в Європейській цивілізації не бачать, а бачпть лише гейство і "наплив емігрантів".Тому Україні з європою не можна дружити. А те, що Європа має демократичні добое функціонуючі системи правління, найкращу економіку світу – в значенні теж добробуту кожного громадянина, найбільші права і свободи індивіда, захищеність і нарешті, високорозвинуті технології,інфраструктуру, суспільні інститути, нарешті взагалі побутову культуру – цього Свобода "не бачить". І вирішує ЗА НАС, що НАМ "туди" – "заборонено". А можн МИ САМІ без якигось контролерів вирішемо, чи дружити з Європоючи ні і як дружити?
Lobo _ 18.05.2012 10:59
IP: 178.137.190.---
Luter:
...а ви знаєте, ким були Нітше і Маркс та Дарвін. Всі вони відомі своєю ненавистю до Христа...
Я знаю, що приписувалося всім мислителям, яких Ви назвали.
Я знаю, хто називав себе їхніми послідовниками, і гадки не маючи про сутність їхнього вчення.
Я навіть знаю, з яких книжок і чийого видавництва ви набралися тих забобонів.
Бо і сам ті книжки читав.
Але я вирішив звернутися до першоджерел.
І Вам того-ж раджу.
Uruz _ 18.05.2012 10:58
IP: 176.8.29.---
Lost The Skyline:
І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства...Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують..."

Не надо нас дурить. В год в мире снимается 1000 фильмов, а привезти надо непременно этот!
Что касается "Оскаров" так давайте, в качестве ретроспективы показа оскароносцев покажем "Горбатую гору", безусловный шедевр всех времён и народов – "Золотой лев", 4 номинации "Золотого глобуса", 3 премии "Оскара", а номинировался в 8 категориях, в том числе как ЛУЧШИЙ ФИЛЬМ ГОДА.
Вы против отстаивания собственных прав??? Тогда конечно фильм не для вас и тем более, как можно такое молодежи показывать, а вдруг возмущаться начнет. Управлять ведь можно только тупыми.
Uruz _ 18.05.2012 10:56
IP: 176.8.29.---
Пока вы тут скубетесь, страну продолжают дерибанить и никто, включая Свободу не стал до сих пор тормозом этого процесса. То есть ни одна партия ничего не может сделать с режимом, потому что все они его клоны. Только люди, когда поймут, что их околпачили смогут навести порядок. Когда это с ними случится, известно только всевышнему. А пока ежедневный грабеж общего добра, то есть глобальное разрушение экономики страны продолжается полным ходом на глазах у всех партий. Они объединится даже не могут ради страны, о чем разговор?
amik17 _ 18.05.2012 10:53
IP: 159.160.147.---
flavius_vespasian:
amik17:
flavius_vespasian:
А де я написав що винна Свобода? Я навів коротку характеристику керівництва львівського осередку Свободи.
ага, з пусарчуківськими наклепами і західнетіською галіматьєю.
Ааа я забув, що єдиним достовірним та обєктивним джерелом є офіційний сайт Свободи.
Luter _ 18.05.2012 10:53
IP: 108.21.10.---
Lobo:
flavius_vespasian:
Найкраще, що є в партії "Свобода", – то її назва.
Якщо "Свобода" буде називати примус та поневолення свободою, то вона знищить саму свою сутність.
Та вони націонал-демократію, ліберальну систему (права людини), мораль... відкрито називають лайном. Це – послідовники Нітше і Маркса і Дарвіна, а ви знаєте, ким були Нітше і Маркс та Дарвін. Всі вони відомі своєю ненавистю до Христа і його світогляду, а у Нітше є навіть робота, яку він прямо назвав "Антихрист" і де він висловлює свою ненависть до християнства. Спитайте Іллєнко про його відношення до моралі Христа і він вам скаже те, що казали про Христа більшовики чи наці – Іллєнко – це нітшеанець і хоче зробити нітшеанцем всіх громадян України а далі. як він пише, і всього світу – "правильними" на його думку. І такими є вся Свобода
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:52
IP: 194.44.208.---
Luter:
Свобода це просто якийсь новий більшовизм, націонал-більшовизм чи маоізм в одному русі – грандіозноманія як у більшовиків чи нацистів. Іллєнко пише у стилі Леніна чи Розенберга (Геббельса) – ті теж збиралися "весь світ переломати через коліно" "щоб правильно було" і "створити Нову Людину" – совка чи нациста, Повелителя Світу.
замівсть того, щоб анально інтегруватися в Європу, дозволити наркотики, завести пару мільйонів мігрантів (щоб все було як європах) – Свобода щось говорить про велику мету, про національну і соціальну справедливість, про екологію.
Фе! противні нетолерантні свободіваці
Lobo _ 18.05.2012 10:51
IP: 178.137.190.---
flavius_vespasian:
...Іллєнко написав статтю про Соціал-Націоналізм, а ви зволили прочитати це як націолнал-соціалізм...
Гарний приклад того, що ми в полоні слів, які було сказано задовго до нашого народження.
Але слова, то лише засіб висловити сутність.
А сутність вимагає висловлення щодалі, то сильніше.
Якщо не зможемо розмовляти один з одним на словах, то будемо, як сучасні москалі, розмовляти один з одним поліцейськими кийками та вибухівкою
Скептик Недоевропеец _ 18.05.2012 10:50
IP: 91.224.178.---
Нема ніякої партії "Свобода". Треба постійно нагадувати дівоче, тобто справжє прізвисько цієї структури: СОЦІАЛ-НАЦІОНАЛІСТИЧНА ПАРТІЯ. І розуміти, що СНПУ є нацистською партією.

Чому, відкидаючи злодіїв з ПРиБЮТу, ми повинні собі саджати на шию нацистів?
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:49
IP: 194.44.208.---
amik17:
flavius_vespasian:
А де я написав що винна Свобода? Я навів коротку характеристику керівництва львівського осередку Свободи.
ага, з пусарчуківськими наклепами і західнетіською галіматьєю.
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:46
IP: 194.44.208.---
ПОВТОРЮЮ!

Лещенко!

напиши окремий пост про те, як ти оцінюєш поведінку депутатів Вишгородської райради від Удару і ФЗ в цьому питанні.

Без цього твій допис – замовні помиї, мета яких – відвернути увагу від "подвигів" цих фракцій, і маніпулятивно перевести стрілки на Свободу (у якої в Вишгородські райраді 2 депутати).
Luter _ 18.05.2012 10:45
IP: 108.21.10.---
Свобода це просто якийсь новий більшовизм, націонал-більшовизм чи маоізм в одному русі – грандіозноманія як у більшовиків чи нацистів. Іллєнко пише у стилі Леніна чи Розенберга (Геббельса) – ті теж збиралися "весь світ переломати через коліно" "щоб правильно було" і "створити Нову Людину" – совка чи нациста, Повелителя Світу.
amik17 _ 18.05.2012 10:45
IP: 159.160.147.---
flavius_vespasian:
А де я написав що винна Свобода? Я навів коротку характеристику керівництва львівського осередку Свободи.
flavius_vespasian _ 18.05.2012 10:45
IP: 194.44.208.---
Luter:
ясно, Велика Україна – це погано. Велика Британія – добре, а Велика Україна – ні.
Велика Україна – то тоталітаризм.
Вам, очевидно треба Україну маленьку, слабеньку і з нетрапдиційною орієнтацією.

і ще. ви знову збрехати. Іллєнко написав станню про Соціал-Націоналізм, а ви зволили прочитати це як націолнал-соціалізм. не можна так грубо. смішно вигладаєте.

третє. де в цитаті зперечення народовладдя?
Lobo _ 18.05.2012 10:44
IP: 178.137.190.---
flavius_vespasian:
Найкраще, що є в партії "Свобода", – то її назва.
Якщо "Свобода" буде називати примус та поневолення свободою, то вона знищить саму свою сутність.
Корупція1209 Уряд реформ357 Aтака Путіна1145 Україна та Європа982 Річниця Майдану74
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter