Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Карикатурна опозиційність ВО ''Свобода''

17 травня 2012, 21:48

Прочитав перепост у фейсбуці, що сьогодні партія "Свобода" зірвала показ фільму, який пропагує гомосексуалізм.

Спочатку я подумав, що прибічники Тягнибока викрили підпільний відео-салон, який спеціалізувався на гей-порно.

Аж на сайті ВО "Свобода" побачив радісне повідомлення, що, виявляється вони зірвали демонстрацію в Могилянці "розпусницького фільму "Milk".

"Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство", – ідеться у повідомленні.

Шкода, що представники "Свободи" не спромоглися подивитися цей фільм перед тим, як зривати його показ.

Цей фільм, де головну роль виконав Шон Пен, виграв два Оскари у 2009 році. І він – не про пропаганду гомосексуалізму, а про становлення громадянського суспільства в Сан-Франциско на прикладі соціальної групи сексуальних меншин. Це – візуалізований посібник про те, як слід боротися за свої права будь-кому, кого пригнічують.

Думаю, люди, які завдяки "свободівцям" не побачили цей фільм у Могилянці, ще більше зацікавляться ним – і знайдуть можливість подивитися його самотужки. Він справді дуже цікавий.



А я пропоную ВО "Свобода" нову мішень. Через два роки у Києві планують велику ретроспективну виставку Казимира Малевича. Це – ідеальний об'єкт для ВО "Свобода".

По-перше, Малевич – чи то єврей, чи то поляк.

По-друге, представник дегенеративного мистецтва.

По-третє, недостатньо часто говорив українською мовою.

Пропоную ВО "Свобода" вже зараз починати зривати цю подію, яка запланована на 2014 рік.

А, якщо серйозно, історією зі зривом показу фільму "Milk" дуже показова. Партія Тягнибока викрила карикатурну сутність своєї опозиційності.

Тому що кількома годинами раніше у місті Вишгород, що в п'яти хвилинах їзди від Києва, відбувалася сесія районної ради.

На цій сесії було ухвалено рішення, що відкрило дорогу подальшому земельному дерибану в мисливському господарстві Януковича Сухолуччі.

Протест "свободівців" на цьому засіданні звівся до того, що депутат райради Юрій Левченко декілька разів підвищив голос на голову районної ради.

Але це жодним чином не вплинуло на кінцевий результат – усі потрібні Януковичу рішення були ухвалені. Зрештою, що міг зробити один депутат, навіть дуже самовідданий? І де в цей час була багатотисячна партія "Свобода", яка вже навіть пообіцяла віддати "Межигір'я" під дитячий табір.

Тож, земельну ділянку площею півтора гектари оцінили в 5 тисяч доларів – на ринку стільки коштує одна сотка. А таких земельних ділянок за такою ціною – не одна і не дві, а дванадцять.

На жаль, партія "Свобода" на чолі з депутатом Київської обласної ради Андрієм Іллєнком була дуже зайнята зривом показу "розпусницького фільму "Milk" у Могилянці.

Тому вона не спромоглася так само хвацько зірвати засідання районної ради, внаслідок якого Янукович і його оточення за копійки приберуть до рук 43 гектари лісу.

Отака от прикра несподіванка...

Коментарі — 537
MykhajloV _ 18.05.2012 15:34
IP: 80.93.113.---
Volodymyrr:
Декілька думок з приводу:
п. 1 – п. 3... Свобода не ідеальна, але на даний момент найкраща.
з п. 2. можна подискутувати. А про заключне речення -- 100%
Volodymyrr _ 18.05.2012 15:33
IP: 176.100.14.---
Спеціально для чергового спритника, який захоче обізвати мене бютівцем: близько 10 років на усіх виборах голосував за Свободу До того УНА-УНСО, НРУ. І не тільки голосував.
Volodymyrr _ 18.05.2012 15:28
IP: 176.100.14.---
Декілька думок з приводу:
1. Виступи проти пропаганди гомосексуалізму аж ніяк не протирічать виступам проти розкрадання власності.
2. Я якось в блозі Кушірука закликав свободівців займатись серйозними справами, а не нац.-соц. клоунадою. Так ось під серйозними справами мав, і маю на увазі саме справи пов'язані з МАЙНОМ, ФІНАНСАМИ. Не з гомосексуалізмом. І навіть не з мовою, історією, національними героями. Знаю, що більшості націоналістів неприємно читати такі речі, багатьом незвично, але згідно моїх спостережень, на даному історичному проміжку так і є...
3. Пане Лещенко, як на мене Ваш запис є в значній мірі слушним (пункт 2),але й в значній мірі тенденційним. При збройному нападі на будинок, судять нападників, а не господаря, який погано тримав двері. До речі, чому ви не згадали, де в момент нападу були інші співвласники. БЮТ, Кличко, Фронтовий кріль, Полковник запасу і ін.
Свобода не ідеальна, але на даний момент найкраща.
Seenter _ 18.05.2012 15:24
IP: 94.248.19.---
ВО "Свобода" це дійсно не націоналісти, принаймні їх верхівка. Верхівка ВО "Свобода" давно, ще у 2004 році перекуплена олігархією Партії регіонів. З тих часів керівництво ВО "Свобода" приховано працює на нинішню владу. ВО "Свобода" – це фальшива опозиція, фальшиві патріоти і фальшиві націоналісти. Переконаний, що прийде час, і люди дізнаються про справжню сутність господарів ВО "Свобода".
я скептик _ 18.05.2012 15:04
IP: 178.95.180.---
assa:
я скептик:

assa:
1. Бог не делит людей по национальностям,
Біблію читати треба святоша. Щось чув про Ваилонську вежу?

да, именно там Бог создал разные языки, но никак не национальности. Если не согласны – приведите ссылку про НАЦИОНАЛЬНОСТИ

2. Бог создал землю для всех и не ничего раздавал отдельным народам. Может приведете аргументы? в каком году сколько гектаров Бог дал украинцам?
1!991 році від різдва Христового в сучасних кордонах волею Божою. Чи Бог тут ні при чому, а сучасну територію України загарбали свободівці у КГБіста Гундяя.і віддали "украинцам"?
в 1991 году Ельцин разогнал ГКЧП и СССР. Ельцин Бог?
Якщо навіть ітак як вважаєш ти, що "Ельцин разогнал ГКЧП и СССР", то зробив він це з волі Божої, в якого вірю я, а якщо ти вважаєш, що він це зробив проти волі божої в якого віриш ти, то де був в той час твій бог?
Son _ 18.05.2012 14:51
IP: 77.123.77.---
"Свобода" не націоналісти а зібрання людей, які прагнуть захисти українців від знищення. В світі лишень один народ націоналіст – євреї, які назвали себе "обраними", кумедно виглядають німці, які назвавши себе "обраними" – за це поплатились. Ну і безумовно. ще є один народ. який також себе називає себе "богоносцем"- супер націоналісти – вони інтер -націоналісти.
Wing Chun _ 18.05.2012 14:49
IP: 84.171.242.---
Сергію, ви є непоганим критиком влади, але тит ви захопилися і при всій моїй повазі до Вас, не виніть людей в тому, що вони захищають вчення Боже. Святе Письмо прямо засуджує содомський гріх та будь-які інші протиприродні сексуальні збочення: "Не лягай з чоловіком як із жінкою – це гидота" (Лев.18: 22), "Через це Бог піддав їх ганебним пристрастям, бо і їхні жінки змінили природне єднання на протиприродне; так само й чоловіки, полишивши природне єднання з жінкою, розгорілися своєю пристрастю один до одного, чинячи ганьбу чоловіки чоловікам й одержуючи самі в собі належну відплату за свій блуд" (Рим.1:26,27). З ділянками нова влада розбереться, а навіщо псувати принципи духовності та моралі в своїй країні, побудовані на любові чоловіка та жінки і благословенні Богом для продовження роду людського?
я скептик _ 18.05.2012 14:44
IP: 178.95.180.---
assa:

1. Бог не делит людей по национальностям,

Біблію читати треба святоша. Щось чув про Ваилонську вежу?

2. Бог создал землю для всех и не ничего раздавал отдельным народам. Может приведете аргументы? в каком году сколько гектаров Бог дал украинцам?
!991 році від різдва Христового в сучасних кордонах волею Божою. Чи Бог тут ні при чому, а сучасну територію України загарбали свободівці у КГБіста Гундяя.і віддали "украинцам"?
Ilhae Sunim _ 18.05.2012 14:37
IP: 77.52.203.---
им уже давно пора сменить вывеску, слово свобода абсолютно не сочетается с их тупой ограниченностью
MykhajloV _ 18.05.2012 14:25
IP: 80.93.113.---
Lobo:
MykhajloV:
... Це ж Ви пов'язали припинення СВОБОДОЮ показу фільму про права содомітів, який (до великої речі!) не отримав прав прокату в Україні, з безбожництвом...
Гріх перед Богом не є безбожництвом.
Ті, хто назвав себе "Свободою" взяли цим на себе велике забов'язання:
захищати сутність того, що є у понятті "свобода".
Якщо вони, бодай подумки, стануть свободу людини утискати, то їхній гріх перед Богом буде у рази більший за гріх тих, хто Божу заповідь про мерзенність содомії порушує.
PS прошу вибачення за неввічливу форму свого допису.
Не відмовляюся від суті того, що сказав.
А, ось тепер мені все зрозумло! Ну, космос Вам у допомогу.
Lobo _ 18.05.2012 14:21
IP: 178.137.190.---
assa:
...Бог не делит людей по национальностям... Может приведете аргументы...
Ось тобі найпростіший аргумент, щодо об'єктивності існування націй:
А скажи мені те, що сказав щойно, але не російською, і не українською, а, скажімо, китайською мовою.
Lobo _ 18.05.2012 14:18
IP: 178.137.190.---
MykhajloV:
... Це ж Ви пов'язали припинення СВОБОДОЮ показу фільму про права содомітів, який (до великої речі!) не отримав прав прокату в Україні, з безбожництвом...
Гріх перед Богом не є безбожництвом.
Ті, хто назвав себе "Свободою" взяли цим на себе велике забов'язання:
захищати сутність того, що є у понятті "свобода".
Якщо вони, бодай подумки, стануть свободу людини утискати, то їхній гріх перед Богом буде у рази більший за гріх тих, хто Божу заповідь про мерзенність содомії порушує.
PS прошу вибачення за неввічливу форму свого допису.
Не відмовляюся від суті того, що сказав.
я скептик _ 18.05.2012 14:12
IP: 178.95.180.---
assa:
вера в Бога и национализм несовместимы, свободовцы безбожники
Ахіба не Бог сказав Мойсею вивести жидів із Єгипту, пообіцявши їм землю. То може все ж таки першим націоналістом і був Мойсей, що прирік жидів на 40-річне поневіряння пустелі заради кристалізації нації.
Віра в Бога не в обгавкуванні, а в молитвах. Треба щей вивчати Святе Письмо.
MykhajloV _ 18.05.2012 14:07
IP: 80.93.113.---
Lobo:
MykhajloV:
...А якщо Бог дозволяє содомію – то дійсно з таким Богом СВОБОДА не сумісна.
Ну і де Бог таке дозволяв?
Чи ти читати не вмєш?
То вчись, та святе письмо читай уважніше.
Тому що вміє читати: Святе Письмо пишеться з великої літери, а про содомію – дивись під якою назвою статті ти залишаешь свій коментар. Це ж Ви пов'язали припинення СВОБОДОЮ показу фільму про права содомітів, який (до великої речі!) не отримав прав прокату в Україні, з безбожництвом.
А чи пов'язуються віра в Бога з хамством, коли незнайомій людині Ви тикаєте?
chuchupak _ 18.05.2012 14:06
IP: 109.86.5.---
А що зробив Лещенко? Він був свідком фальшування у райраді! Може він написав заяву про злочин в прокуратуру чи міліцію? Ні, він написав блог і зробив крайньою Свободу.
chuchupak _ 18.05.2012 14:06
IP: 109.86.5.---
Отже, по суті, ви, пане Лещенко, займаєтесь нічим іншим як маніпуляцією, пересмикуванням... Адже, як зрозуміло з вашого блогу, вам не подобається Свобода, але подобається гомосексуалізм... А Свобода погана тільки тому, що всюди бореться всіма доступними методами?
Пане Лещенко... а як же об'єктивна журналістика, європейські стандарти? Судячи з усього, ви просто заздрите депутату Левченку, що він продукує новини довкола Межигір'я Януковича, а як відомо, конкурентів потрібно знищувати, як це робите ви такими блогами??!!!
chuchupak _ 18.05.2012 14:05
IP: 109.86.5.---
По-четверте! Ви пишете, де була Свобода, чому замість зриву голосування вони зривали показ фільму "Мілк"?
Я щось не розумію...По-перше, це були студенти, а не депутати... І хіба ви підтримуєте порушників закону? Адже як виявилося, організатори збоченської пропаганди не змогли надати копії прокатного посвідчення на публічну демонстрацію розпусницького фільму "Milk". Таким чином студентами-свободівцями були припинено протиправне та аморальне дійство. І хіба студенти не мають право боротися за свої права, відстоювати їх, про це ж фільм??))

http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/029974/
chuchupak _ 18.05.2012 14:05
IP: 109.86.5.---
По-третє! Як написала і Українська правда, на вчорашній сесії відбулося брутальне фальшування результатів голосування, зокрема:
"Голова райради Олександр Носаль влаштував фальсифікацію підрахунку голосів, рахуючи від зворотного та віднімаючи голоси тих, хто проголосував "проти", від кількості зареєстрованих у сесійній залі. Депутати-свободівці провели перерахунок, налічивши лише 30 голосів (із 60 депутатів райради). "Тож, рішення не може вважатися ухваленим, адже для цього необхідний 31 голос", – зазначив Юрій Левченко. Однак "регіонал" Олександр Носаль вирішив не зважати на перерахунок та "намалював" у
рішенні 33 голоси." http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/029945/
chuchupak _ 18.05.2012 14:05
IP: 109.86.5.---
Сергію, дайте відповідь:
Пане Лещенко! Ви щось кажете про стандарти журналістики, про об'єктивність? Ви ж самі були на тій сесії райради, бачили що там відбувалося на власні очі!
По-перше навіть ваша Українська правда об'єктивніше висвітлила новину: http://www.pravda.com.ua/news/2012/05/17/6964701/
"Обговорення питання супроводжувалося скандалом.
Зокрема, депутат райради від партії "Свобода" Юрій Левченко заявив, що голосування сфальсифіковано, оскільки за потрібне рішення проголосувало тільки 30 депутатів."
По-друге! Ви пишете, що Свобода нічого не робить? Та тільки завдяки Свободі це рішення не було прийняте ще на минулій сесії, коли голова райради, ще брутальніше хотів сфальшувати реезультати голосування:
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/029560/, і тільки завдяки депутатам від Свободи, вдалось домогтись перерахунку голосів.
Lobo _ 18.05.2012 13:50
IP: 178.137.190.---
MykhajloV:
...А якщо Бог дозволяє содомію – то дійсно з таким Богом СВОБОДА не сумісна.
Ну і де Бог таке дозволяв?
Чи ти читати не вмєш?
То вчись, та святе письмо читай уважніше.
MykhajloV _ 18.05.2012 13:49
IP: 80.93.113.---
Luter:
А Свобода власне "заставляє" насильно – і якщо з ними не погоджуєшся. то вони грозять розправою – зовсім як нацисти чи більшовики – як типові радикали – фанати влади. Христос же як не погоджувався хто з ним, наскільки знаю, не грозився з розправою, а ішов дальше.
Пане Лютер, націонал-соціалісти та комуністи (треба ж називати речі, так як вони себе називали) не погрожували розправою – вони вбивали!!!
А кому погрожувала СВОБОДА? І кого це вона насилувала? Будь ласка, декілька прикладів.
Lobo _ 18.05.2012 13:47
IP: 178.137.190.---
assa:
вера в Бога и национализм несовместимы, свободовцы безбожники
Та це в тебе, assa, бог якийсь кургузий,
московськими попами обрізаний,
та Гундяєвим з усіх боків обгризений.
Недолугий якийсь, не сумісний із своїм власним творінням.
Бо хіба це не Він дав кожному народу свою землю, а кожній людині право вибирати між добром та злом.
Александр 1 _ 18.05.2012 13:46
IP: 95.134.168.---
Luter:
Александр 1:
ВО "Свобода" – єдина партія, що захищає інтереси українців.
Як більшовики "захищали" "інтереси" трудового народу і від тих захисників народ потім не знав як позбавитись. так глибоко запустили кігті в тих, кого "захищали"...Так само – наці.
Вы не должны ссылаться на большевиков, так как верите в демократию, о которой так много болтали большевики. Большевики – типичный пример реализации ваших убеждений: власть народа превыше всего. Националисты не обещают демократии для олигархов, они обещают защищать интересы нации прежде всего.
MykhajloV _ 18.05.2012 13:46
IP: 80.93.113.---
Ну, ви вже й Бога до СВОБОДИ приліпили.
Вікіпедія: Націоналі́зм (фр. nationalisme) – ідеологія і напрямок політики, базовим принципом яких є теза про цінність нації як вищої форми суспільної єдності і її первинності в державотворчому процесі. Як політичний рух (СВОБОДА), націоналізм прагне до відстоювання інтересів національної спільноти у відносинах з державною владою. Дійсно, про Бога тут ані чирк.
А якщо Бог дозволяє содомію – то дійсно з таким Богом СВОБОДА не сумісна.
Дядя Вася _ 18.05.2012 13:37
IP: 77.247.29.---
Пан Лещенко, а чи можете Ви назвати справжню опозицію?
Aтака Путіна1114 Уряд реформ315 Україна та Європа931 Корупція1116 Свобода слова545
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте