Сергій Лещенко

Змова. Як Тимошенко віддала Коломойському ''Укрнафту''

24 січня 2015, 02:00

25 січня 2010 року. Було холодно і був розпал виборчої кампанії. Якраз минув тиждень після першого туру виборів президента, який приніс приголомшливий відрив Віктора Януковича від Юлії Тимошенко – десять відсотків. У цей день вся увага суспільства була прикута до зіткнень навколо поліграфічного комбінату "Україна", де друкувалися бюлетені на вибори. Але у тиші кабінетів відбувалися набагато значущі події.

25 січня 2010 року, між першим та другим турами виборів президента, був підписаний документ, який безстроково фіксував інтереси Ігоря Коломойського в управлінні компанією "Укрнафта", контрольний пакет якої належить державі. Про існування такого договору давно ходили чутки, але ми вперше публікуємо сам його текст.

Отже, угоду уклали між собою три сторони. Перша – це "Нафтогаз України", який володіє контрольним пакетом акцій Укрнафти. Друга – це чотири офшорні фірми, три з яких зареєстровані в один день на Кіпрі, а четверта – в місті Чарлстаун острівної держави Сент-Кітс і Невіс у Карибському морі. Третьою стороною угоди була сама "Укрнафта".

Учасники угоду уклали принципову домовленість щодо розподілу часток у наглядовій раді – органі, який за цим же документом затверджує персональний склад правління компанії "Укрнафта".

Отже, за цією угодою, за "Нафтогазом" закріплювалося шість членів, за міноритарними акціонерами (читай – компаніями Коломойського) – п'ять та посада голови правління "Укрнафти". При тому, що кворум засідань наглядової ради – вісім (!) осіб.

І найголовніше – в угоді було зафіксовано, що будь-які суперечки щодо її "існування, дійсності або припинення" мають вирішуватися виключно Лондонським судом міжнародного арбітражу.

В угоді також фіксувалося, що частина дивідендів – 800 мільйонів гривень – повинна була бути виплачена державі до 5 лютого 2010 року – тобто до останньої п'ятниці, яка передувала другому туру виборів. Чому до 5 лютого, а не до 5 березня або 5 квітня? Тому що 5 лютого – це був останній день, дозволений для проведення виборчої агітації кандидатів, одним з яких була Тимошенко.











Таким чином, за угодою 2010 року держава безстроково зафіксувала неможливість призначати свого керівника "Укрнафти". Фактично – капітуляція перед Коломойським, про мотиви якої зараз воліють не згадувати. Коли днямі автор цих рядків показав Тимошенко документ, вона сказала, що не погоджувала його.

Водночас, згідно з документами, підписанню передував лист від голови "Нафтогазу" Олега Дубіни. Він, зокрема, повідомляє Тимошенко, що "Нафтогаз" підготував остаточну редакцію угоди, яку і подає на розгляд прем'єру в додатку. На титульному аркуші листа Дубіни стоїть її віза "Погоджено. 25.01.2010". Ця віза була оформлена у "фішку" Кабінету міністрів за підписом Тимошенко, адресовану Дубині та поставлену до відома першому віце-прем'єру Турчинову та міністру енергетики Продану.

За інформацією автора, проходження цієї угоди в "Нафтогазі" курував Ігор Діденко – на той час перший заступник голови правління та близький соратник Ігоря Коломойського.

Ця акціонерна угода, навіть якщо буде ухвалено закон про зменшення кворуму в прийнятній редакції (бо нинішня є неробоча), заважає державі призначити свого керівника "Укрнафти". В статут "Укрнафти" внесли положення акціонерної угоди Тимошенко-Дубини – голова правління обирається із кандидатів, запропонованих більшістю голосів міноритарних акціонерів (тобто Коломойський).

Але це ще не все. Увесь склад правління Укрнафти призначається за поданням приватівського голови правління.

Обрати свого голову правління держава зможе, тільки помінявши статут Укрнафти. Але далі ми наштовхуємося на нову фортецю Коломойського – положення, за яким статут можна поміняти лише трьома четвертих голосів!

У "Нафтогазі" думають над планами руйнування невигідної для держави норми про Лондон як місце розгляду суперечки. Так, вони спробують визнати акціонерні домовленості нікчемними, виходячи з Постанови пленуму Верховного суду України від 24 жовтня 2008 року, де вказано, що "діяльність акціонерного товариства, зареєстрованого в Україні як юридичної особи, відносини між акціонерами (...) регулюються виключно законами та іншими нормативно-правовими актами України".

"У разі укладення акціонерами – іноземними юридичними та фізичними особами – угоди про підпорядкування відносин між акціонерами іноземному праву, такий правочин є нікчемним".


Але, знаючи це, Коломойський не зупинився в тому, щоб наполягати на фіксації Лондона як місця суперечки. І саме там Україні доведеться відповідати за помилки своїх керівників.





Загрузка...
Коментарі — 382
Микола Злочевський _ 24.01.2015 14:08
IP: 46.185.100.---
Sergey Kyzmak:
Микола Злочевський:
Sergey Kyzmak:
Микола Злочевський:
Natalia Tyapko:
Сергей Анатольевич Пиховшик.
Це Ви правильно замітили. Перед цим він мочив Порошенка і іже з ним. Уміє...Притому бабло так і тече Сірожі. Але в даному випадку він зачепив шулєршу іще ту...
Памятаєте, як при продажі Криворіжсталі вона говорила з Коломойським:"Ігорьок, понагонимо біомаси..."
.
Про розмову з Коломойським це ви тiльки-що з пальця висмоктали, чи звiдки?
Пане Кузьмак, Ви таки пысатель... Вам уже радили з цього приводу читати...Не можна так на людях виставляти своє (навіть не знаю, як сказати, щоб Вас не образити). Напевно, невігластво...
Читати що? Якщо е, дайте посилання. Чи це вже за гранню?
Читати анекдоти про чукчів...
shasta _ 24.01.2015 14:07
IP: 37.115.226.---
Лівий берег: "По Минским договоренностям, Донецкий аэропорт отдали сепаратистам (документ) "... а Пєця оперативно злиняв до саудитів...
shasta _ 24.01.2015 14:05
IP: 37.115.226.---
Sewa Mao:
shasta:

Пашел Дрищу в его пупырчатую cpaку, глист свинячий!:)))
звідки така обізнаність про чужу сраку? ви там були? недавно? аж, регулярно, бо вам там подобається?)) що ж, кожному – своє))
shasta _ 24.01.2015 14:04
IP: 37.115.226.---
Sergey Kyzmak:
Шаста невiдома науцi глиста! Шастай в д@пi i далi! Там тобi саме мiсце! Не влазь в серйознi дискусii.
у вас дивні "серйозні дискусії" – все про глистів та про глистів)) сходіть уже до ветеринара, він вам допоможе! хоча, з мозку глистів видаляють лише операбельно і без гарантій... Ну, та то ваші глисти – ваші проблеми))
Sergey Kyzmak _ 24.01.2015 14:04
IP: 5.248.93.---
Микола Злочевський:
Sergey Kyzmak:
Микола Злочевський:
Natalia Tyapko:
Сергей Анатольевич Пиховшик.
Це Ви правильно замітили. Перед цим він мочив Порошенка і іже з ним. Уміє...Притому бабло так і тече Сірожі. Але в даному випадку він зачепив шулєршу іще ту...
Памятаєте, як при продажі Криворіжсталі вона говорила з Коломойським:"Ігорьок, понагонимо біомаси..."
.
Про розмову з Коломойським це ви тiльки-що з пальця висмоктали, чи звiдки?
Пане Кузьмак, Ви таки пысатель... Вам уже радили з цього приводу читати...Не можна так на людях виставляти своє (навіть не знаю, як сказати, щоб Вас не образити). Напевно, невігластво...
Читати що? Якщо е, дайте посилання. Чи це вже за гранню?
shasta _ 24.01.2015 14:02
IP: 37.115.226.---
Максим Чарушников:
Максиме, якщо б "Макуха" була тим, що ви говорите, – Юліні б адвокати порвали Чобота, як тузік тряпку)) а для Заходу – для ЄС в першу чергу – Юля газова рятівниця, бо за рахунок України вирішила питання транзиту газу до ЄС. Пєця тепер також не в останню чергу лише репетує про агресію, але не вводить військовий стан, бо справжня війна – це кінець транзиту російських енергоносіїв, що взимку ЄС собі дозволити поки що не може. і... забули, як Путін і РФ заступалися за ув"язнену Юлю?;))
реальність проста: у 2010 Путін зробив ставку на Юлю, і їй тоді допомагав Медведчук. З Яником Путіну було некомфортно навіть на фізичному рівні – дуже здоровий, і гоноровитий, тому його зрештою використали в Україні, тепер доять як біженця шантажем що "поїдеш у Київ!"))
Микола Злочевський _ 24.01.2015 14:01
IP: 46.185.100.---
Sewa Mao:
shasta:

Пашел Дрищу в его пупырчатую cpaку, глист свинячий!:)))
Пане Всеволод, Ви ніскільки не змінились іще з часів Історички. Причому тут Дрищові козні і той символ антидрищівський – Юлія?
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:59
IP: 46.211.94.---
shasta:

Пашел Дрищу в его пупырчатую cpaку, глист свинячий!:)))
Sergey Kyzmak _ 24.01.2015 13:58
IP: 5.248.93.---
Шаста невiдома науцi глиста! Шастай в д@пi i далi! Там тобi саме мiсце! Не влазь в серйознi дискусii.
Микола Злочевський _ 24.01.2015 13:58
IP: 46.185.100.---
Петя Хороший:
sidor:
Микола Злочевський:
Юлиана Золотарь:
Микола Злочевський:
Я как бы "журналист" и не в партии БПП, да и за ЭТО не голосовала, так что "острите" "умом" с другими, банально выходит!
Вельмишановна пані Юліана, я мав на увазі, що є коменти юлєпшанувальників, за які б варто платити якраз конторі Порошенка...Хоча так не вистачає пана антивіруса і Lohika, які в цьому плані найбільш високооплачуваними повинні б бути.
а вы,оказывается,гамнецо...
Який же ти бридкий, сідор
Пане Хороший, дякую Вам, що за мене Ви йому все висказали...Та то він від обіди за своїх робят...
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:57
IP: 46.211.94.---
Борис Терентьев:
Вчитайтесь: Коломойскому УЖЕ ДО ТОГО принадлежала львиная доля в УКРНАФТЕ. Причём тут Тимошенко?
Однозначно: Лещенко – известно чей холуй, проплаченный говнометатель.
Получил приказ пусть дымовую завесу для прикрытия предательских подвигов ПАПаши.
Мерзость!!!
=============
Шизофренические юлькофобы, в том числе и журнашлюх Лещ, это НЕ ВИДЯТ!
Ну, зрение у самашечих зомби такое.:)))
Максим Чарушников _ 24.01.2015 13:52
IP: 46.119.125.---
shasta:
Але треба враховувати, що книжка Д.Чобота "Макуха", герой-коханець Шуфрич, юля на каблуках, біомаса, контрабанда 100 тис доларів.і т.п. – це дешевий калхозний антипіар.

США і ЄС прекрасно знають хто така ювт, і вони всі витягували її від януковича. Але український електорат набагато розумніший за весь світ.

А стосовно гаранта:
В той час як світові підприємства/фірми йдуть з ринку рашки, іноземні країни застосовують санкції і т.п. і не платять податків в росії і не дають гроші російській армії, в пєті в росії все працює, платить там податки, які йдуть самі знаєте куди.
shasta _ 24.01.2015 13:46
IP: 37.115.226.---
Sewa Mao:
чуєш ти, ган...дон жидокацапський! 1) я дівчина 2) які тобі ще факти, якщо тобі все від Юлі і Бєні – божа роса?
про воду. у твого коханого Бені хіба не три громадянства, включно з Ізраїльським, про що він сам сказав? Хіба Юля Капітельман, Пєця Вальцман, Гройсман, Турчинов-Коган, Янукович, хАзаров, Яценюк та інша шобла – не жидва? запереч, якщо є чим, обрізаний ти наш))
shasta _ 24.01.2015 13:43
IP: 37.115.226.---
Максим Чарушников:
Макс, ваші пости читаю не вперше, і часом ви показуєте адекватність і розум, а тут...
не прикидайтесь ідіотом, ок? Хто не знає минулого – не має майбутнього. і закон збереження енергії теж тут працює)) ніщо не з"являється ні звідки і не зникає в нікуди))
життєвий шлях Юлі обумовлений ланцюжком подій і дій від її заміжжя і відеопрокатного бізнесу до виборів у ВР 2014 р, коли НФ уже відділився в окрему кАманду, а фракція з Юлею залишилася СПІЛЬНОЮ.
у Пєці однозначно точка відліку починається із відсидки його таточка Вальцмана. У Славка Кириленка – з тої хвилини, як голодний студент зрозумів, що ситому таки жити краще, і при цьому можна годуватися, одягаючи вишиванку і горлаючи Слава Україні! і таких прикладів – море. Тому, щоб розуміти події сьогодення і прорахувати їх наслідки на майбутнє, слід опиратися на минуле: хто як себе поводив, з ким був і з ким не був, що говорив, що робив, чого не робив...
Петя Хороший _ 24.01.2015 13:43
IP: 94.154.208.---
sidor:
Микола Злочевський:
Юлиана Золотарь:
Микола Злочевський:
Я как бы "журналист" и не в партии БПП, да и за ЭТО не голосовала, так что "острите" "умом" с другими, банально выходит!
Вельмишановна пані Юліана, я мав на увазі, що є коменти юлєпшанувальників, за які б варто платити якраз конторі Порошенка...Хоча так не вистачає пана антивіруса і Lohika, які в цьому плані найбільш високооплачуваними повинні б бути.
а вы,оказывается,гамнецо...
Який же ти бридкий, сідор
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:42
IP: 46.211.94.---
shasta:
Sewa Mao:
shasta:
це традиційна жидівська тактика суперечки...
====
Если в речке нет воды – воду выпили жыды!
Верно, жлоб ты шизофренический?
:)))
Факты давай, свинья педерастическая, а не быдловерсии!
Юлиана Золотарь _ 24.01.2015 13:40
IP: 178.94.76.---
Микола Злочевський:
Все что Вы дали, так это понять что маргинал с примесью быдла пытается с себя строить интеллектуала голубых кровей! Бон несчастный!Микола Злочевський:
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:39
IP: 46.211.94.---
Вопрос не в просчетах ЮВТ – они были и есть. Я, кстати, о них неоднократно говорил.
Вопрос в другом – в иррациональной, звериной ненависти к ЮВТ у некоторой части населения. Я вот пытался разобраться в причинах этого явления – ведь кандидатов на ненависть у нас всегда было немало, и большинство из них заслуживает ненависти гораздо более, чем ЮВТ. Объективно! Но нет. ЮВТ – единый и неповторимый объект, объединяющий в ненависти к себе людей разных социальных групп.
Думается, дело в жлобстве. Даже не в жлобстве, а в ЖЛОБСТВЕ, которое так и прет их этих "ненавистников". Отсюда иррациональность их ненависти, вслух обосновываемой разнообразными легендами и ярлыками, а не фактами. То есть, говорить они могут, как shasta:, – все что угодно. А суть одна – ЖЛОБСТВО. От этого же ЖЛОБСТВА и СКОТСТВА они развешивают разнообразные ярлыки, будучи не в состоянии что-либо разумно аргументировать.

Лещенко один из таких ЖЛОБОВ. Только он оплачиваемый ЖЛОБ.
Юлиана Золотарь _ 24.01.2015 13:39
IP: 178.94.76.---
Микола Злочевський:
Все что Вы дали, так это понять что маргинал с примесью быдла пытается с себя строить интеллектуала голубых кровей! Бон несчастный!
Микола Злочевський _ 24.01.2015 13:38
IP: 46.185.100.---
Sergey Kyzmak:
Микола Злочевський:
Natalia Tyapko:
Сергей Анатольевич Пиховшик.
Це Ви правильно замітили. Перед цим він мочив Порошенка і іже з ним. Уміє...Притому бабло так і тече Сірожі. Але в даному випадку він зачепив шулєршу іще ту...
Памятаєте, як при продажі Криворіжсталі вона говорила з Коломойським:"Ігорьок, понагонимо біомаси..."
.
Про розмову з Коломойським це ви тiльки-що з пальця висмоктали, чи звiдки?
Пане Кузьмак, Ви таки пысатель... Вам уже радили з цього приводу читати...Не можна так на людях виставляти своє (навіть не знаю, як сказати, щоб Вас не образити). Напевно, невігластво...
shasta _ 24.01.2015 13:36
IP: 37.115.226.---
Sewa Mao:
shasta:
юлеботику чи беняботику...
=====
Да, да! Свинья ты из дрищового поместья в Безрадичах.
А ну, бегом в хлев, нех рыть хозяйский газон.
:)))
звісно, це традиційна жидівська тактика суперечки: коли немає аргументів – починати лаятися))) але... хіба за це вам бабло штаб ВАНОЇ платить?
shasta _ 24.01.2015 13:34
IP: 37.115.226.---
Sewa Mao:
Сєва, ви – балбєс)) бо є саме факти, які лягають у логічний ланцюжок і проходять перевірку за принципом бритви Оккама.
Про Юлю купа фактів зібрана і викладена у книжці Д.Чобота "Макуха". З Чоботом Юля не судилася. Пробував судитися тільки Медведчук за "Нарциса" – і програв! суд! при Кучмі!
У 2007-2010 рр Медведчук був дуже близький до Юлі, між іншим, а герой-коханець Шуфрич і досі з нею близький в буквальному сенсі слова)) одна телефонна розмова під запис про ядерний удар по Раші чого вартує))
словом, не треба ляля. і взагалі, жирний мінус штабу ВАНОЇ – захищатися тут слід, контратакуючи Пєцю. виклавши інфу про його борудки, минуле і теперішнє, вимагаючи офіційно відповідальності за Кубіва і Гонтарєву, Гелетея і Ярему... о, за відставку ж Яреми Юля досі не підписалася... Чому?!
Николай Южный _ 24.01.2015 13:33
IP: 91.239.137.---
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:26
IP: 46.211.94.--
shasta:
====
Господи, какие же зомбированные шизофреники-юлькофобы долболобы.
Каждый кусок дрищового дерьма старается выложить свою глистоаналитику. Тьфу.
А вот всякий бред они, классические шизофреники, считают непреложными фактами.
... К стати, я читал Фаину Раневскую – так она говорит... В одних людях живет Бог, в других – дьявол, а в некоторых живут только глисты. Но разновидность глистов и влияние их на человека можно увидеть на УП и ВР.
Петя Хороший _ 24.01.2015 13:31
IP: 94.154.208.---
shasta:
sidor:
Потім, коли закрили Лазаренка, Юля "попила чай" з Кучмою – і з"явилася партія Батьківщина, яка відмежувалася від Паші, а потім Юля ще й стала правою рукою сина Кучми – прем"єра Ющенка. Це вже потім щось "не зрослось", хоча може бути, що Кучма просто створював пєар і для Юлі, і для Юща, офіційно про людське око підтримуючи зека Яника, бо донецькі ж його грозилися підірвати, і Путін був за Яника) а Медведчук уже тоді Кучмі малював одні схеми (Майдан, зіткнення, зрив виборів – Кучма далі при владі), а сам готував розвал України для Путіна... Словом, Юля – ще та ляля, як і ще

Це ярий юлебот може загризти
Sewa Mao _ 24.01.2015 13:30
IP: 46.211.94.---
shasta:
юлеботику чи беняботику...
=====
Да, да! Свинья ты из дрищового поместья в Безрадичах.
А ну, бегом в хлев, нех рыть хозяйский газон.
:)))
Уряд реформ301 Україна та Європа903 тітушки10 Корупція1083 Aтака Путіна1109
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте