Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Молодець Схеффер, що не став надувати кульки та пускати бульби разом з Януковичем

28 лютого 2008, 11:13

Генсек НАТО правильно зробив, що проігнорував Януковича. Чому б кервіник такої потужної органіації мав витрачати час на участь в піар-трюках регіоналів, мета яких далека від тематики, якорю опікується Альянс. Було б дивно, якби Схеффер зголосився допомагати Януковичу в операції з незаконного по суті захоплення влади Партією Регіонів. Нездатність прийти до влади законним та чесним шляхом – це неначе прокляття над Партією Регіонів, тому вона й цього разу вже майже протягом півроку! паралізує роботу Верховної Ради з метою повернутися у владні кабінети – і це цілком схоже на повзучий державний переворот. Відтак переговори з Януковичем має вести не коаліція, а Служба безпеки. І тим більше не Схеффер.

Крім того, хіба в очах Заходу Янукович не виглядає блазнем після того, що він реально зробив для вступу України до НАТО, а найголовніше, підвів під це законодавчу базу, разом з своїими однопартійцями підтримавши в 2003 році закон про нацбезпеку, який тепер просто зобов'язані виконувати і Ющенко, і Тимошенко, і, до речі, сам Янукович.

Я вже не говорю про "Стратегію економічного та соціального розвитку України на 2004-2015 рік", де Янукович планував вступ до НАТО на 2008 рік. Копії відповідних сторінок цього документу вже неодноразово демонструвалися в ефірах. Після того, як позаминулого тижня на "Свободі" Єфремов навіть не кліпнувши оком твердив, що насправді такої книжки немає, я не полінувався відкопати її в бібліотеці Національного інституту стратегічних досліджень. Я далекий від думки, що Янукович з його талантами додав хоча б рядок до 400-сторінкової монографії, але в книзі чорним по білому написано, що "Загальне керівництво підготовкою Стратегії здійснював Прем'єр-Міністр України В.Ф. Янукович". Я розумію, що Януковичу було приємно підпсиатися під розумною книжкою, хоча його розум до цієї книжки і не причетний. Але Янукович має розуміти, що, привлавснивши плоди чужої праці, він як "проффессор" несе відповідалність за її зміст.

І останнє, раз вже згадано ту "Свободу". Боляче за державу, де такі як Єфремов та Богословська претендують на формування зовнішньої та безпекової політики. Вони непогані спікери, достатньо в цілому освічені люди, принаймні Богословська. Але навіть вчасно одягнені окуляри не можуть приховати, що в питаннях зовнішньої політики та безпеки пані Богословська – повний неук та невіглас, не говорячи вже про Єфремова, Кисельова чи Сухого. В дискусіях щодо НАТО за кілька місяців вони примудрилися не сказати жодного слова правди. Я готовий зазначене панство просвітити особисто, а Інні Герамнівні готовий показати на карті, де розташована Іспанія.



powered by lun.ua
Коментарі — 150
wasa555 _ 21.03.2008 17:49
IP: 91.193.69.---
Олежка! Дорогой!
Хватит брехать про НАТО. Оно, конечно, понятно – денежки отработать надоти. Но не рвти так уж...
Лучше расскажи нам "правильно" отчего это у нас в Днепропетровске уже 2 дня сахару нету. Но тока "правильно" расскажи. Не так, как в прошлом правительстве нам пытались повышения всякие объяснить мировыми тенденциями в экономике. Это мы уже слышали и вы (БЮТовцы свидомые) рассказали нам, шо все это брехня, а цены растут от неправильного управления экономикой.
А сегодня цены растут в разы сильнее – расскажи- ка, дядя, почему????
Nikolaevski _ 14.03.2008 19:26
IP: 89.105.232.---
Олег! Мы с вами в конце прошлого года – начале нынешнего спорили по одной экономической проблеме. Но у меня заглючил комп. и пропал адрес. Наишите мне, если у вас остался мой эл. адрес и если вас интересуют мои некоторые новые аргументы.

Юра
zinik _ 01.03.2008 04:30
IP: 99.225.175.---
29.02.2008 18:49___ Kanada
28.02.2008 22:21___ zinik
English, please.
It would be greatly appreciated if you would make it more clear what you mean when you suggest something...
Regards,
From Canada.
Wow! Impressed your manners and English!
Do you, really, want to know my suggestions? O.K. No offense.
First of all, change your nickname immediately. At least, put it down correctly. So many users tried to correct you, but me. Not because of I did not notice it. I was waiting for your English. Do not like clowns.
If you wish, you can type French, Spanish, Chinese/Mandarin...etc. It's completely up to you. I'm positive, someone knows one of those languages. Ukrainian people are very smart. I believe they can communicate any of those languages, not only Ukrainian/Russian.
Best regards.
So long.
Kanada _ 29.02.2008 18:49
IP: 198.62.158.---
28.02.2008 22:21___ zinik
English, please.
It would be greatly appreciated if you would make it more clear what you mean when you suggest something...

Regards,

From Canada.

PS. In French? Spanish?
Kanada _ 29.02.2008 18:46
IP: 198.62.158.---
29.02.2008 01:19___ Лiбераст
Да, так что там c названием Kanada, говорите что уже так правильно?
???
О це логіка!
А що псевдо (чи то нік) повино бути назвою країни? З якого переляку?

ЗІ. до речі Canada пішла від Kanata...
чирінок _ 29.02.2008 15:31
IP: 213.231.3.---
я не здивуюся якщо під час северодонецька скажуть що приміщення заміновано як було з іншими заходами.
лмк _ 29.02.2008 10:37
IP: 89.105.229.---
28.02.2008 21:38___ Deutsc
Понятно, что цель России не допустить вступление Украины в НАТО. Цель НАТО, наоборот, вовлечь нас в свои структуры. А нам-то что выгодно? Кто об этом думает? Не пора ли Украине стать субъектом в политической игре? Правда, для этого нужно откинуть эмоциональную составляющую (ах, как я не люблю Россию -без России жизни нет).Способна современная политэлита на это сейчас (да и люди тоже)? Не лучше ли переждать, не форсировать события во избежание непоправимых ошибок? Не кило огурцов покупаем. Ускорение процесса ведет только к обострению ситуации внутри страны. Это выгодно и Западу и Востоку, но не нам, так как не позволяет Украине выработать консолидирующее решение и твердо его отстаивать на международной арене.
Историчка _ 29.02.2008 10:06
IP: 91.124.217.---
28.02.2008 21:53___ Deutsch -----------И если Вы так строго относитесь к моим опечаткам, то начните с себя. Писать надо грамотно. Всем. Даже Вам. А вообще был-бы рад услышать что-нибудь конструктивное, а не кашу.

Уважаемый Deutsch, согласна, в моем "строгом" коментарии ошибка неуместна. Моя "строгость" вызвана статистикой – в коментариях на 53 "прецедента" приходится 21 "прецендент". Согласитесь, что это многовато.

В качестве конструктива хотела бы услышать Ваши доводы за НАТО.
Карлик _ 29.02.2008 07:21
IP: 194.29.62.---
А чого Янукович,а не Вітренко чи Симоненко?
Лiбераст _ 29.02.2008 01:19
IP: 77.109.37.---
23:49___ зеро

Ну чего вы мелочитесь. Всего навсего два "зауваження", я уже их с два десятка нашел.
Да, так что там c названием Kanada, говорите что уже так правильно?
У вас кстати, никнейм неправильно написан, исправьте на zero!
Лiбераст _ 29.02.2008 01:05
IP: 77.109.37.---
23:46___ krabat
Тобто Ви ліберальний...?...Смєло...
Не, жуткий тиран узурпатор. Наверно это не "смєло"?:-)
gjaur _ 29.02.2008 00:55
IP: 77.121.79.---
Олег, мне наплевать на НАТО и Януковича.Я не хочу,что б Вагиф А лиев застраивал мою (и с некоторых пор) и вашу Слобидку.Вот на это мне не наплевать.Попробуйте выступить против Алиева,ну хотя бы против,,Майка".Попробуйте защитить хотя бы конкретный кусочек берега перед вашим домом,тогда я поверю,что вы- Патриот Украины.Кстати,на Схеффера мне тоже...
зеро _ 28.02.2008 23:49
IP: 92.49.192.---
Тю. А чего не граммотей, по аналогии с праффессорром? Не доработочка у вас!:-Лібераст.))) Якщо Ви взагалі не знаєте російську мову,пишіть цифрами,може з алгеброю у Вас краще.Але два зауваження я зроблю-коли Ви до когось звертаєтесь то пишете "Ви" з великої букви,а слово "недоработочка" пишеться разом,а далі вже самі.
krabat _ 28.02.2008 23:46
IP: 77.121.165.---
28.02.2008 23:36___ Лiбераст
" Надеюсь вы доразберетесь дальше сами"

Тобто Ви ліберальний...?...Смєло...
зеро _ 28.02.2008 23:38
IP: 92.49.192.---
Ну не знаю як у Вас з анал-логією,просто грамотно"Грамотей" (російською),пане Лібераст.
Лiбераст _ 28.02.2008 23:36
IP: 77.109.37.---
22:48___ krabat

Вам сюда http://ru.wikipedia.org/wiki/Либераст

Либераст – рус. язык. Лiбераст – держ. мова. Надеюсь вы доразберетесь дальше сами:-)
Лiбераст _ 28.02.2008 23:29
IP: 77.109.37.---
23:03___ зеро
Грамотей.
Тю. А чего не граммотей, по аналогии с праффессорром? Не доработочка у вас!:-))
зеро _ 28.02.2008 23:03
IP: 92.49.192.---
___ Лiбераст
Kanada.Вы не знаете, что название страны несколько другое, а именно Canada...Значит решения горсовета отображают волю жителей Севастопаля))) М-да уж,інших виправляти легше,а самому написати правильно назву міста ну ніяк.Да не Севастопаль,не Севастопаааль и не Мариупаль,и не Мелитопаль.Грамотей.
krabat _ 28.02.2008 22:48
IP: 77.121.165.---
28.02.2008 22:41___ Лiбераст
"Kanada
Вы не знаете, что название страны несколько другое, а именно Canada"

А Ви самі впевнені у правильності написання власного ніка?
Лiбераст _ 28.02.2008 22:41
IP: 77.109.39.---
Kanada

Вы не знаете, что название страны несколько другое, а именно Canada
Лiбераст _ 28.02.2008 22:38
IP: 77.109.39.---
16:11___ Deutsch
Где же корень проблемы, почему из Украины делают посмешище?И что решает горсовет Севастополя, принимающий решение о "территории без НАТО". Почему"НАТО – нет", а "Россия – да"?
Потому что это демократия, состав горсовета выбран жителями. Значит решения горсовета отображают волю жителей Севастопаля. Если вам не нравится демократия, так и скажите, что вы за тоталитаризм, за единое и правильное решение "сверху".
zinik _ 28.02.2008 22:21
IP: 99.225.175.---
28.02.2008 22:13___ Kanada
28.02.2008 20:48___ zinik
Ви про шо?

English, please.
Kanada _ 28.02.2008 22:13
IP: 198.62.158.---
28.02.2008 20:48___ zinik
Побачимо.
Ви про шо?
zinik _ 28.02.2008 22:10
IP: 99.225.175.---
уж дюже для российских телеканалів потрібна картинка "українського бедламу, та бодрості російського духу" на фоні єдності росіян навколо путіна та Медведева.
Нічого не можу сказати про російські канали, не дивлюся їх. Але вчора, новини BBC channel, розповідали про борг України за газ. Ця трансляція була на весь світ. За НАТО, аж ні слова! Все, чомусь, про неспроможність України розквітатися з боргами. На Западі є таке слово репутація. Спочатку, це слово, а потім вже, всі інші.
Deutsch _ 28.02.2008 21:53
IP: 84.191.220.---
28.02.2008 21:23___ БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ

Согласен полностью, хоть и стиль жестковат.

28.02.2008 20:46___ Историчка

Тоже согласен полностью. Возразить нечего. И если Вы так строго относитесь к моим опечаткам, то начните с себя. Писать надо грамотно. Всем. Даже Вам.
А вообще был-бы рад услышать что-нибудь конструктивное, а не кашу.
Корупція1434 Україна та Європа1126 Уряд реформ420 Зеленський67 Свобода слова579
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter