Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Російську пропаганду – геть з українського ефіру!

13 серпня 2008, 12:33

1

Зараз саме час, аби Нацрада знайшла можливість прибрати з українського ефіру російські дезінформаційні помиї, які рікою ллються на голови українців через ОРТ, НТВ, РТР, ТВЦ та деякі інші стічні канали.

Загадка, для чого російському телебаченню стільки частот та кнопок на телевізійних пультах, якщо вся ця панель оптово-проституйованих псевдожурналістів управляється однією кнопкою із Кремля?!

Російське ТБ немає нічого спільного ані з інформацією, ані з свободою слова: замість інформації воно постачає глядачам тупу пропаганду, а на тому місті, де в єльцинській Росії буяла свобода слова вирос бронзовий монумент непогрішимого Путіна.

У вівторок ввечері не міг відірватися від випуску новин на ОРТ. Ющенко, Качинський, Адамкус, виявляється, настільки бояться Росії, що в Грузію полетіли через Азербайджан. Не краще виглядав і Саркозі: репортаж про його перебування в Москві було змонтовано так, що Саркозі виглядав таким підлабузником щодо Медведєва, ніби він і не Саркозі, а Багапш, Кокойти чи якась інша маріонетка.

Якщо росіяни не хочуть свободи слова, то це їхня справа. Але чому українці мають ставати жертвами кремлівської пропаганди, яка в ці дні була порядково посилена? Їх ще можна зрозуміти: у них війна з Грузією, що в принципі може диктувати певні обмеження. Те ж саме відбувається в інформаційному просторі Грузії як країни, яка воює, на яку напала Росія.

Але ніхто не повинен обмежувати права українців на різносторонню інформацію про російсько-грузинську війну.

А для вас, Козлов, "Факты" есть...

Наші телеканали намагалися більш-менш балансувати. Значно гірше виглядає ситуація в газетах, частина яких, як відомо, є філіями російських видань.

От, наприклад, "Ізвестія в Українє" у вівторок подали цілий розворот "Конфлікт" – винятково через російські окуляри. Не говорячи вже про першу шпальту: "Россия ввела дополнительные "миротворческие силы". В серед те ж саме – майже дві шпальти російської пропаганди, щоправда, розбавленої репортажем власного журналіста аж із Борисполя.

Ледве чи не пів-"Московського комсомольця в Українє" – тенденційна добірка матеріалів: "Добро пожаловать в ад", "Америка против России", "Способный фашист", "Розсип, не включай заднюю".

Взірцем тенденційності та односторонності можна назвати статті Ігоря Козлова в "Фактах" (у вівторок, і в середу), написані здебільшого за російськими джерелами. Там наводяться і думки "неросійського походження", але якщо заяви росіян подаються як доконані факти, то грузинська версія ставиться від сумнів – в тому числі і через посилання на російські джерела.

Я вже не кажу про газету "Сегодня". Конвент-аналіз теми російсько-грузинської війни не залишає сумнівів: коли Росія нападе на Україну, на цьому видання повісять табличку: "Все ушли фронт" – стріляти в спину українській армії.

powered by lun.ua
Коментарі — 412
димко _ 13.08.2008 22:30
IP: 92.112.56.---
13.08.2008 22:22___ Poluhohol

Еще раз могу повторить, что порядочному человеку, тем более специалисту по праву, желательно избегать кульбитов логики, описанных тут http://www.gerhardt.com.ua/index.php?showtopic=68078.

То, что механизмы защиты своих прав не идеальны нигде не значит, что демократические принципы не работают и нужно жить недемократичном государстве.

Ищите другие доводы в пользу того, почему жить в демократическом обществе хуже, чем под пятой авторитарной власти. Эти не канают.
Unique _ 13.08.2008 22:23
IP: 91.124.81.---
http://www.pravda.com.ua/news/2008/8/13/79885.htm
Ось вона – ще одна картинка: окупанти і мародери – це генетика нації:"Війна все спише..."
Так вже було.
Poluhohol _ 13.08.2008 22:22
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 21:55___ димко
;-)))) Дядьку, я специалист в праве, не надо мне петь песни про верховенство права где бы то ни было, в америке, Европе, у нас – вы не имеете об этом представления. Утопия это... Защита зависит от механизма реализации этого самого права, а механизм как всегда весьма несовершенен (люди, знаете ли, несовершенны), как минимум у более сильного преимущество в механизме реализации (взял да и оплатил). Если вы думаете по-другому, или что право каким-то образом кого-то защищает – дай вам бог здоровья на этом пути...;-))) Обратите еще раз внимание на пост ниже...;-))))
Карлик _ 13.08.2008 22:20
IP: 194.29.62.---
А у "Сегодня" велика аудиторія.Це – проблема
димко _ 13.08.2008 22:17
IP: 92.112.56.---
Кроме того Немцы, Французы, Итальянцы, Англичане и прочие ребята – ничем не хуже нас с русскими. Все нормальные люди. Ньютон например чем хуже Путина?
димко _ 13.08.2008 22:15
IP: 92.112.56.---
Малороссийская ветвь имеет шансы на лучший вариант...
Узнала бы сначала откуда у нее такое название
Poluhohol _ 13.08.2008 22:09
IP: 62.80.167.---
13.08.2008 22:00___ SittingOnTheFence – О, судячи по хамуватому тону, хтось знайомий під новим ніком.
ЇЇ треба було вести комплексом-дублем. І, що цікаво, цей комплекс – російського виробництва. – Цей комплекс – не російського, а радянського виробництва. Це по перше. І по друге – де б міг розташовуватися цей комлпекс-дубль? В радіусі 200 км від полігону жодного подібного російського комплексу не було. По-третє, яким чином українська ракета б вибирала з двох радіочастотних каналів управління, за умови пріорітету команди на самоліквідацію? Це ж ази...;-)))
Unique _ 13.08.2008 22:08
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 22:05___ димко
Так він же брак. Природи помилка трагічна.
А Ви – цілком серйозно...
Unique _ 13.08.2008 22:06
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 22:01___ Poluhohol
Ще один міф: ти зовсім не жив. Жили тебе.
Шкода, що цього ти так і не второпаєш ніколи...
димко _ 13.08.2008 22:05
IP: 92.112.56.---
Расскажите это всей Восточной Европе, Восточной Германии и Прибалтике. Может они все просветлеют и ринуться из-под гнета США и ЕС в свободное партнерство с ребятами из КГБ.:-). Мы за ними подтянемся.
Unique _ 13.08.2008 22:05
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 22:00___ SittingOnTheFence
Українська армія – по великому рахунку – чи не найбільша небезпека для цивільних.
Півмільйона рідкотверезих москаликів...
Unique _ 13.08.2008 22:03
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:53___ Poluhohol
Можна подумати, що ти отримував "прямий в печінку"...
Це хіба з колін і збоку, чи як?
Я спочатку ламаю переносицю. А в печінку – правий боковий, по корпусу.
Виходь, крутелик. Памперси та мильницю на геніталії одягнути не забуть, часто попадаю ненароком...
Poluhohol _ 13.08.2008 22:01
IP: 62.80.167.---
Не нравилось нацикам жить в большом государстве – ну живите в маленьком, изобретайте новые законы жизни. Не, оно конечно мягкое на словах европейско-американское обхождение очень отвлекает от наклонения в неприятную позу, но сути дела не меняет. Не, ну можно самому себе рассказать пару сказок о своей абсолютной самостоятельности и суверенитете, о всобщей дружбе и мире на планете, о духовной близости с заокеанским дядечкой. Не, ну можно иметь в правительстве людей с женой-негражданкой, прожившими жизнь совсем не здесь и считать. что им лучше значть, что делать нам, жившим все время тут...
SittingOnTheFence _ 13.08.2008 22:00
IP: 92.112.14.---
13.08.2008 18:16___ Unique

Збитий ТУ-154 – це не наше досягнення. Офіційна версія, яку лакейськи підтвердив Марчук, нібито відзеркалення від поверхні води викликало помилки в роботі апаратури. Ніхто не хотів чути думку спеціалістів (і російських). Ця версія – нісенітниця для широкого загалу. Така поведінка ракети на власний розсуд абсолютно неможлива. Якщо б вони вийшла б з поля зору обладнання, вона б неминуче самознищилась. Та багато там передбачено запобіжників. Це ази! ЇЇ треба було вести комплексом-дублем. І, що цікаво, цей комплекс – російського виробництва. Навчаннями керували російські військові, тільки територія була дурних хохлів (тобто наша). Як каже пан Димко: "Еще раз: анализируйте стратегические задачи сторон. Это надежнее, чем ковыряться в непроверенных данных." Пам"ятаєте, як скукожився, і надовго, імідж України? Цікаво було б підняти зараз пресу і передивитись, скільки кредитів від МВФ отримала росія. Так що, пане Unique, цього разу це не ми. Але думка цікава!
Unique _ 13.08.2008 21:57
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:48___ siver

Без такої картинки наші блоги стануть біднішими:"Образ Росії" називається: http://gulag.ipvnews.org/new/index.php
Приємно порівнювати із собою та насолоджуватися такою очевидною власною перевагою, спостерігаючи конвульсії генетично виведеного раба в цілком сучасному європейському середовищі.
В Казахстані, в Татарстані, в Якутії, в Мордові, серед чукчів-евенків, хантів-мансів, ними ж споєних – там їм ще затишно.
А тут саме вони – другий сорт.
Якщо взагалі не брак – природи помилка трагічна...
димко _ 13.08.2008 21:55
IP: 92.112.56.---
13.08.2008 21:44___ Poluhoho
разъясню – попадете поближе к жопе – цивилизованность слетит в момент
Согласен. Жопа и цивилизованность – вещи противоположные. Больше цивилизации – меньше жопы... и наоборот. Каждый сам выбирает что ему ближе – "отгребать на улице" или жить в цивилизованном обществе. Право силы, которое Вы провозглашаете – это жопа. А сила права – цивилизация. Я с Вашего позволения буду ассоциировать Вас с жопой?
Poluhohol _ 13.08.2008 21:53
IP: 62.80.167.---
...исходившую от обоих крошечных государств. Как выяснилось через 25 (!) лет страшный диктатор Норьега и наркотой особо не торговал, и "диктатурой" народу не особо надоедал, был себе царек как царек, но звездюлей огреб без всяких мандатов ООН и привлечения мировой общественностик переговорам. А Гренада, на задворках Карибского бассейна находящаяся, ближе к Ю.А., решила себе аэропорт построить – получила соответственно неслабо. И демократичность выборов не помогла... В армии вы не служили. Отсюда свист о суверенитетах и самомнение. Советую попробовать разок прямой в печень получить для остроты ощущения – глядишь, гонору псевдоевропейского и самооценки поубавится, понимания обстановки прибавится...
Unique _ 13.08.2008 21:52
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:44___ Poluhohol
Ти знову не вгадав: тварин значно менше.
І на пострадянському просторі їх кількість значно зменшується.
При першій можливості їх треба мордою до асфальту – навіть ні за що, профілактики заради – тут ти маєш рацію, я від цього теж оргазм отримую.
Але такі релікти мають можливість залишитися назавжди тільки в Росії.
Не буде ніяких оргазмів. Навіть в Криму...
siver _ 13.08.2008 21:48
IP: 79.143.40.---
Самое время убрать росийских уродов из нашего эфира. Пусть своих чухонцев зомбируют.
Unique _ 13.08.2008 21:46
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:14___ Poluhohol
Напам'ять вивчив, чи що?
Колективна безпека – це колективний захист ЦИВІЛІЗАЦІЇ планети Земля від агресивного з атомною бомбою російського фашизму.
А Україна чи Грузія в цьому контексті – це тільки маленькі кусочки мозаїки.
Просто і українці, і грузини хочуть жити в гарантованій безпеці. Як поляки, наприклад, чи прибалти. І, якби не було Росії, то таке мирне життя було б цілком можливе і без НАТО.
Але Росія є. А це означає, що без НАТО миру не буде ніде і ніколи.
А найважливіше те, що тепер у всьому світі ніхто не буде ніколи думати інакше, ніж як я отут от написав тобі тупому...
Poluhohol _ 13.08.2008 21:44
IP: 62.80.167.---
После того, как все осетины и военные сконцентрируются у входа в тоннель, предъявляем ультиматум – сдача и утрата нац. образования или уничтожение или интернирование... РФ, если хочет, пусть забирает себе осетин хоть всех, все равно грузинские граждане из них никакие. Поскольку из осетин грузинскими гуманитарными коридорами не воспользовался, а все предпочли сидеть под обстрелом в подвалах или уходить со своими (варианты: не доверяют и боятся грузин; нацики и русолюбы), то можно предположить, что ранее занятая осетинами территория досталась бы грузинам практически полностью очищенной. Вот вам и этническая чистка...
То что чел выше вас хоть на пять голов аж никак не значит, что этот чел прав...
...например, если отбирает у Вас квартиру
...или указывает Вам куда ходить, а куда – нет
Наглядно демонстрирует разницу между цивилизованным миром и постсоветскими режимами в понимании силы права и права силы. – Вы дите неразумное, мир – это улица, а на улице огребает по морде тот, кто слабее и вы...бывается постоянно – закон жизни. При этом абсолютно пох..., прав ты или нет. Для носящихся со своей цивилизованностью разъясню – попадете поближе к жопе – цивилизованность слетит в момент, благо человек наполовину животное, и божественного в нем гораздо меньше, чем принято думать. Не буди лихо, пока оно тихо. Никакой правды для всех нет. Цивилизованные Штаты суверенную Гренаду и Панаму загнали в жопу в момент весьма нецивилизованно, и что? Только не надо мне петь про страшную угрозу...
Unique _ 13.08.2008 21:38
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:30___ Poluhohol

Що ви на кофейні гущі гадаєте?
Дочекайтеся рішення Гаазького суду, як репетиції російського Нюрнбергу.
На мордочку полюбуйтеся, "Образ Росії" називається: http://gulag.ipvnews.org/new/index.php
Unique _ 13.08.2008 21:34
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:26___ saloejka

Російський фашизм нікуди й не відходив. Він був завжди. Івана Грозного згадайте. Це єдиний спосіб існування, відомий цій нації із такою історією.
Все інше – просто слова...
димко _ 13.08.2008 21:34
IP: 92.112.56.---
13.08.2008 21:30___ Poluhohol
Я понял. Медведев прав на 100%. Который Олег.
Unique _ 13.08.2008 21:32
IP: 91.124.81.---
13.08.2008 21:00___ Poluhohol

А мені подобається куски м'яса із пивними животиками ставити на місце: класно так масними хліборізками до асфальту шмякають...
Тому й цілісінький я завжди, що у моїй присутності російський хам – одна шляхетність: п'яними на очі не показуються, тверезими не матюкаються, салфетками користуються, жінок пропускають, окурки в попільнички кладуть.
А туристів, які намагалися не звертати на них уваги по кілька разів били.
Тепер тури "Без росіян" – так і називаються!!!, – вдвічі дорожчі...
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter