ПЕРЕВЕРНУТИ ПРАПОР – ЗМІНИТИ ДОЛЮ КРАЇНИ! Неполітичні технології ''перезавантаження''

22 грудня 2013, 00:24

Завтра, на черговому Народному Віче, час змінити долю України.

Державний переворот вже неможливий, зміна влади та навіть її окремих представників, судячи з усього, теж.

Але слід змінити те, що ще можна: тонке духовне тіло України. Той самий філософський камінь, вузлик долі, ергрегор, що знаходиться десь глибоко на споді.

Як це зробити?


Для цього існує чимало неполітичних технологій: спільна колективна молитва, читання Псалмів Давидових, коли усі беруться за руки (для чого, думаєте, Шевченко їх перекладав та переспівував?), хресні ходи та ін.

Але завтра можна зробити вже перший крок до нової країни – перевернути нинішній український прапор, відновивши на тонкому та символічному божественну гармонію щодо історичної долі України-Русі.

Опозиція поки не стала лідером та очільником спротиву. Майдан ще не став повноцінним суб'єктом. Але в усіх – і в опозиції, і в майданщиків, і в простих людей є унікальна можливість – створити новий ергрегор, нову долю країни, її нове призначення.

Ергрегори – це, як відомо, згустки смислів, енергій та волі, які генеруються великою кількістю людей. Свій ергрегор має будь-яка держава, народ, цивілізація, релігійна конфесія, політична партія. Містик і візіонер Даниїл Андрєєв (до речі, родич Тараса Шевченка) у книзі "Роза Мира" так писав про ергрегори: "Под эгрегорами понимаются иноматериальные образования, возникающие из некоторых психических выделений человечества над большими коллективами. Эгрегоры лишены духовных монад, но обладают временно сконцентрированным волевым зарядом и эквивалентом сознательности. Свой эгрегор имеет любое государство, даже Люксембург".

Отже, ергрегор України слід негайно змінювати – звісно, це не одноденний процес, але починати треба тут-і-зараз.

Просто перевернути прапор, просто розвернути долю України – від занепаду, ентропії, виродження, неофеодалізму, небуття та мороку – до світлого та гармонійного існування, що живиться божественною енергетикою.

За законами геральдики, світлий колір мусить бути над темним, золотий (жовтий) – над синім чи блакитним.

За законами метафізики та сакральних символів, предвічне (божественне, райське, надматеріальне, золоте) мусить бути над матеріальним (людським, сотвореним, синьо-блакитним).

Хто поділяє профанічну, банально-емпіричну версію, що український прапор – то є чисте небо над золотим колоссям – хай тепер думає, що справжній український прапор – то є сонце над водою Дніпра, в якому було хрещено давню Русь-Україну.

Отже, прапором спротиву бандюкам, прапором Майдану, згодом – прапором нової країни мусить стати прапор божественної гармонії: зверху – жовте, божественне, знизу – блакитне, людське!

Якщо комусь подібний підхід здається надто ірраціональним, ось вам раціональне, політично та політологічно обґрунтоване бачення: "свої", тобто прихильники антифеодальної революції, повинні мати свої напівтаємні знаки – наприклад, жовто-блакитний прапор – проти бездушної держави-монстра, яка крокує під синьо-жовтим.

Якщо комусь здається, що спочатку треба перезаснувати чи "перезавантажити" країну, а потім – змінити прапор, то все навпаки: спочатку слід домовитись про прапор, який стане стягом змін та оновлення, а потім вже про самі зміни.

Якщо комусь думається, що прапор догори ногами вішають лише переможені країни, то, як здається, вже 22 роки український прапор перевернутий, наче Україна – це повержена та переможена держава (що, зрештою, є правдою). Хіба не час його повернути на місце?

Завтра, в день Народного Віча, саме ця тема може стати основним порядком денним – бо на інший, більш радикальний, опозиція вчасно не наважилась, а від криків "Геть!" та співів гімну ще ніхто під землю не провалився і на сонці не згинув.

Відважимось на унікальний метафізичний експеримент?



P.S.

Пропоную завтра, окрім перевертання прапору, спробувати поскандувати чудове, як на мене, українське прислів'я з позитивним зарядом: "КОЗАЦЬКОМУ РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ!".

P.P.S.

А шкода, що "східняки" не навезли в Київ малинових козацьких прапорів – хоча б для культурно-політичної симетрії з бандерівськими червоно-чорними...

powered by lun.ua
Коментарі — 335
Oleksiy Alex _ 23.04.2015 11:51
IP: 178.94.68.---
ДАВЙТЕ ПОБУДУЄМО МИРНУ І КВІТУЧУ УКРАЇНУ, А ТОДІ ПОЧНЕМО МІНЯТИ ПРАПОРИ. Інакше нас чекає доля УНР і Гетьманату Скоропадського, які займалися кольорами прапорів, а не побудовою держави і втратили все: і прапор, і державу.
Павло Коломієць _ 17.05.2014 01:58
IP: 74.125.181.---
Павло Коломієць:
Це щодо прапору.
Павло Коломієць _ 17.05.2014 01:57
IP: 74.125.181.---
Ось створив петицію, буду дуже вдячний за поширення.
t.co/xFJDCnPmS0
Yuriy Kobzenko _ 25.03.2014 17:56
IP: 46.98.73.---
Треба ще на ГОЛУБИЙ змінити СИНІЙ, Бо синє у мові Святого Письма, – НЕНАВИСТЬ.
tata02 _ 28.12.2013 04:28
IP: 212.90.48.---
Що стосується тонких матерій, це справді дуже дієва, я б сказала, могутня сила, якщо нею правильно користатися. І про егрегори все вірно. Чому найдієвіша молитва у церкві? Бо діє закон егрегора спільноти віруючих, що підсилює вашу особисту молитву. Що стосується прапору, я давно чула пропозиції перевернути прапор, на жаль,їх не почули ті, від кого це залежить. До речі, у козаків, крім малинових, були й ЖОВТО-БЛАКИТНІ, а не БЛАКИТНО-ЖОВТІ знамена, під якими вони одержували перемоги. Зрештою, чому б не спробувати? Раптом в нашій майже безвихідній ситуації це допоможе. А ще – колективний "Отче наш"...
Mara-morena _ 27.12.2013 15:20
IP: 93.74.254.---
до чого тут кімната до прапора?
щодо золотих куполів. На Русі-Україні церкви покривали дерев*яною черепицею, а в 17-18 ст. залізом. Хрести на храмах завна були ЗАЛІЗНІ БЕЗ позолоти. Бо залізо було священним металом дохристиянських часів. Погляньте на Софійський собор, на храми стилю "козацьке бароко" – там залізо, а верхні позолочені маківки – це новітні вандали зробили.

Позолочені бані прийшли НЕ з Візантії. Бо їх нема ні на храмах Болгарії, ні Сербії. Нема їх ні в Палестині, ні в Сирії. А є вони в колишній Московії. Бо як писав Братко-Кутинський, жовтий (золотий) – це барва ханів монголо-татарських народів. Це барва ханів, бо хани вважались божественними, тобто, це й барва їхніх богів. Позолочені бані з*явились на Русі-Україні саме після завоювання нас Московією внаслідок Переяславських угод Б.Хмельницького. Традиційна храмова архітектура Русі-України включно із залізними ажурними хрестами на маківках у 19 столітті потрапила під заборону РПЦ
Анатолій Герасимчук _ 27.12.2013 14:06
IP: 193.39.72.---
Мара наступає)
Я пропонував вам хоча би одну кімнату в себе дома пофарбувати в синій колір. Повністю. Для проби. Повірте, ви туди будете боятися заходити)
Але можете спробувати варіант знизу півкімнати жовтої, а зверху разом зі стелею – синій колір). Саме ядушно-синій, а не голубий)
І ви всю ту буцімто вашу духовність зразу перевірите на собі)
Любов Чуб _ 27.12.2013 13:55
IP: 37.53.214.---
Mara-morena:
Варіант статті "Не чіпайте наш Прапор" розміщено на моїй сторінці у Фейсбуці. Можете зайти і прочитати. Друзі по ФБ підказали мені ще один вагомий аргумент стосвно того, що ми не маємо права перегортати Прапор. Так, наука БІОЕНЕРГЕТИКА, використовуючи давні знання людства про енергетичні центри тіла людини (чакри), визначила ці центри та позначила їх. в залежності від частоти коливань біополя, певним кольором. Нижні центри, зокрема ті, що відповідають за репродукцію людини, є низькочастотними і тому позначаються червоним та жовтим кольорами, найвищі центри, що живлять мозкову діяльність – синім та бузковим. Народ є сукупністю окремих людей і також є фактично енергетичним тілом. Тож і кольорові символи частот його поля – такі ж, як і тіла людини, тобто жовте – знизу, синє – зверху. І це є ще одним вагомим аргументом на користь того, що Прапор як символ народу з його енергією творення фізичного життя (репродукція) і інтелектуально-духовного не можна перевертати!
Mara-morena _ 27.12.2013 13:29
IP: 93.74.254.---
і ще. хоча з водою пов*язують жінку, жіночу сутність, але жінки Русі-України синього кольору майже не носили. Хіба що заміжні жінки могли вдягнути синьо-жовту плахту, а на Волині сорочки вишивали чорним із додаванням синього і жовтого. Серед дівчат переважав червоний – колір крові. Ті що недавно вийщли заміж носили червоний очіпок. Жінки заміжні більш старшого віку, які вже мали дітей дорослих, носили очіпки золоті. Поверх очіпка в*язали білу намітку (схожа на рушник великий). Нею ж накривали жінок коли ховали їх. Тобто, синій колір в жіночому одязі українок виражений мінімально. Малі дівчатка заплітали в коси бакитні стрічки. Кольором Місяця і води вочевидь був БІЛИЙ, срібні нитки.
Mara-morena _ 27.12.2013 13:20
IP: 93.74.254.---
Любов Чуб:
Чомусь наші предки використовували саме слово "небо", коли давали характеристику місця, куди відходять душі, очищені від земної марноти... Вони добре розуміли, що цей простір є не лише фізичним, а духовним, поділяючись на кілька рівнів (локів, небес). Але ж недарма вони називали цей простір НЕБОМ (НЕ Сонцем, НЕ Місяцем, НЕ землею або ще якимсь словом) і, згідно Велескниги, стверджували: "І так маємо глядіти степи райські на небі, яке є синім, а та СИНЬ іде од бога Сварго" (д.26), СИНЬ! Ось чому, зокрема, російське слово "осенять" означає ОСВЯЧУВАТИ, тобто одухотворити.
пані Любо, коли плануєте публікацію щодо прапора? цікаво буде почитати.

Думаю, і з синім кольором не все однозначно. Братко-Кутинський також вважав його символом води. Але він же писав що козаки часто носили сині жупани або шаровари, а кубанці синій жупан вважали своїм традиційним одягом. Шумери використовували золоту і синю барви для позначення небесних богів (може сузір*їв)
Mara-morena _ 27.12.2013 12:18
IP: 93.74.254.---
Ольга Владимирова:
Вы вообще КТО???;))
Ні, бог вогню – то Сварог, а Перун – то бог наймогутніших сил неба і землі, блискавки та грому. Його уявляли у вигляді літнього чоловіка зі срібною головою та золотими вусами. Доречі, бог Перун безжалісний до темних злих сил Чорнобога і Мари.
Мара – богиня зла, темної ночі, ворожнечі, смерті. Мара – донька Чорнобога, яка сіє на землі чвари, брехню, недуги.
Це Ви так думаєте. ніякого чорнобога не існувало. Можливо це було одне з імен Перуна. мара – це одне з імен богині води, яке повязане з морем, небом-водою і душами померлих. Не треба видавати вашу думку за істину бо є інші точки зору на язичницький пантеон. Сварог і Перун це 2 імені одного Бога По вашомк блискавка це не вогонь? Смішно

Хто говорив тут про те що темний колір не може бути зверху подивіться на прапор Німеччини та чорний зверху. Спершу треба наукові конференціі проводити лише потім прапор перевертати
Ольга Владимирова _ 26.12.2013 23:34
IP: 94.232.213.---
Вы вообще КТО???;))
Ні, бог вогню – то Сварог, а Перун – то бог наймогутніших сил неба і землі, блискавки та грому. Його уявляли у вигляді літнього чоловіка зі срібною головою та золотими вусами. Доречі, бог Перун безжалісний до темних злих сил Чорнобога і Мари.
Мара – богиня зла, темної ночі, ворожнечі, смерті. Мара – донька Чорнобога, яка сіє на землі чвари, брехню, недуги.
Юрий Бодашко _ 26.12.2013 22:57
IP: 74.125.181.---
Тут і сперечатись не треба.Прапор УНР був жовто-блакитний,а не синьо-жовтий,тут треба копнути,хто і навіщо його перевернув.І відновити історичну справедливість,без езотерики.
Любов Чуб _ 26.12.2013 21:58
IP: 37.53.214.---
Ольга Владимирова:
Стосовно золотих куполів навіть коментувати не хочеться. Адже про насадження на нашій землі християнства з копійованою з візантійської пишноти храмів – внутрішньої і зовнішньої -відомо будь-якій освіченій людині. Наші дохристиянські предки спілкувалися з вищими Духовними силами саме через НЕБО, а не через стіни позолочених храмів. "Золотой купол одухотворял мертвую материю"? Нісенітниця! Золото здатне кого-небудь одухотворити? Тим паче що-небудь? Попівські байки. Золото і висока духовність – це дві протилежні категорії, які завжди знаходилися і продовжують перебувати у конфлікті між собою. Про це не знають лише невігласи. Дивно, що Ви про це не знаєте. Тому і мені цікаво – А ВИ ХТО???
Любов Чуб _ 26.12.2013 21:57
IP: 37.53.214.---
Ольга Владимирова:
Плутають людей якраз той, хто не розібравшись в символіці кольорів, закликає до перевертання прапору! Навіщо? Відволікти увагу? Розділити людей, які і так поділені за багатьма ознаками? Дуже дивно. Стосовно символіки кольорів, то всі свої аргументи я виклала в коментарях... Стосовно "не того неба". САМЕ ТОГО! Чомусь наші предки використовували саме слово "небо", коли давали характеристику місця, куди відходять душі, очищені від земної марноти... Вони добре розуміли, що цей простір є не лише фізичним, а духовним, поділяючись на кілька рівнів (локів, небес). Але ж недарма вони називали цей простір НЕБОМ (НЕ Сонцем, НЕ Місяцем, НЕ землею або ще якимсь словом) і, згідно Велескниги, стверджували: "І так маємо глядіти степи райські на небі, яке є синім, а та СИНЬ іде од бога Сварго" (д.26), СИНЬ! Ось чому, зокрема, російське слово "осенять" означає ОСВЯЧУВАТИ, тобто одухотворити.
Mara-morena _ 26.12.2013 20:49
IP: 93.74.254.---
А колір бога вогню у словян язичників це був Червоний а не жовтий. Бог вогню, творець блискавок – це Перун він же бог Творець Всесвіту у язичників. Читайте блог Дани Вишнівськоі.

А загалом питання прапору зараз не на часі. Хоча... Партія регіонів і президент, поверніть прапору блакитний колір!!!!!!! Чи у вас дальтонізм і ви синій від блакитного не відрізняєте?
Mara-morena _ 26.12.2013 20:45
IP: 93.74.254.---
Ще є велика підозра, що кольором богині землі був не лише чорний але й жовто-золотий адже іі священним деревом була липа а священною твариною руда лисиця. Не все так просто щоб поспішати перевертати наш прапор який москві очі муляє.

Егрегори це повна дурниця я добре знайома з подібними теоріями Цікаво чи пан Окара вважає себе віруючим у Бога Творця Якщо так то це з егрегорами не сумісне
Mara-morena _ 26.12.2013 20:34
IP: 93.74.254.---
Провокація якщо автор про хрещення Русі згадав то мав би знати християнську символіку кольорів що блакитний це колір богородиці, духовного світу, а жовтий це колір повязаний з людиною – ісусом христом, також пророками, апостолами це колір слави і гідності. Погугліть "богослужебные цвета".

На русі- украіні церкви крили залізом бо воно було священним металом пращурів язичників. Позолочені бані прийшли з московіі бо татари цінували золото більше

Водою язичники вважали саме небо блакитне. Темно- синій колір прапору надав янукович і ПР

Жовто- блакитні прапори є на картині Рєпіна Запорожці пишуть листа султану. Читайте ще Братка-Кутинського "феномен Украіни"
Ольга Владимирова _ 26.12.2013 19:59
IP: 94.232.213.---
Любов Чуб:
Золотий (жовтий, сонячний) колір НЕ символізує духовність! Він символізує творення МАТЕРІЇ!
"Золотые купола на Руси всегда были символом вечности, покоя, постоянства и небесной славы.
Красивый могущественный золотой купол, возвышающийся над храмом есть символ преодоления и ОДУХОТВОРЕНИЯ мертвой материи."

Вы именно ВСЕ ПЕРЕПУТАЛИ и поставили ВЕРХ НОГАМИ. Остается один вопрос: зачем вам это надо? Вы вообще КТО???;))
Ольга Владимирова _ 26.12.2013 19:31
IP: 94.232.213.---
Любов Чуб:
Не плутайте людей, будь ласка! То не про небо йдеться. Дійсно, в "Велесовій книзі" є чимало індійських ремінесценцій, тому маємо дивитись уважніше і глибше, звідки бачимо, що "сварга" – це небесне царство Індри воїнів, що геройськи полягли в битвах, або "сварга" -один із семи світів, куди переселялися душі померлих праведників, тобто рай. І це не є "небесное царство богов в славянской мифологии" (!), а є лише одна з його частин!
Ви розумієте, з яким "небом" ви все переплутали?!!! У ваших коментарях зустрічаються непослідовні висновки. І дайте хоч одне посилання, де синій колір вважається духовним кольором... Просто цікаво...
Анатолій Герасимчук _ 26.12.2013 15:37
IP: 193.39.72.---
Любов Чуб:
Думається, Вам варто пофарбувати свої всі кімнати, включаючи туалетну кімнату, в той синій колір, який є на державному прапорі. І бажаю вам наснаги і духу в такій справі) Хоча би спробуйте почати з однієї
кімнати)
Любов Чуб _ 25.12.2013 22:11
IP: 37.53.214.---
Natalia Devyatko:
Пані Наталя, прочитала Ваш матеріал. Але й Ви з самого початку статті робите помилку. Золотий (жовтий, сонячний) колір НЕ символізує духовність! Він символізує творення МАТЕРІЇ! Ця помилка кочує від автора до автора, і ніхто не аргументує таке помилкове твердження. Духовність символізується СИНІМ кольором! Не буду повторювати свої аргументи, базовані на твердженнях наших прадавніх предків (санскрит, Велескнига), на наукових даних (фізика світла), на звичайній логіці історичних подій. Все це Ви можете прочитати в моїх коментарях нижче. Прошу, не робіть помилки! Питання дуже серйозне!
Любов Чуб _ 25.12.2013 22:04
IP: 37.53.214.---
Natalia Devyatko:
Пані Наталя, прочитала Ваш матеріал. Але й Ви з самого початку статті робите помилку. Золотий (жовтий, сонячний) колір НЕ символізує духовність! Він символізує творення МАТЕРІЇ! Ця помилка кочує від автора до автора, і ніхто не аргументує таке помилкове твердження. Духовність символізується СИНІМ кольором! Не буду повторювати свої аргументи, базовані на твердженнях наших прадавніх предків (санскрит, Велескнига), на наукових даних (фізика світла), на звичайній логіці історичних подій. Все це Ви можете прочитати в моїх коментарях нижче. Прошу, не робіть помилки! Питання дуже серйозне!
Natalia Devyatko _ 25.12.2013 20:59
IP: 178.92.75.---
Так, на такий експеримент варто наважитись.
Я про це писала ще у 2009-му. А тут оновлена стаття "Повернемо Україні справжній прапор!" – blogs.tvi.ua/2013/08/31/povernemo_ukrayini_spravzhniy_prapor
Любов Чуб _ 25.12.2013 18:59
IP: 37.53.214.---
Вкотре звертаюся до автора. Пане Андрію, прошу, уважно перечитайте мої коментарі. Разом із Ігорем Каганцем ви ДУЖЕ ПОМИЛЯЄТЕСЯ! Свої аргументи я панові Каганцю вже надала. Осмисліть їх, дуже прошу, і включіть елементарну ЛОГІКУ! Питання надсерйозне, щоби без достатнього обгрунтування ось так просто до чогось закликати.
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter