Сергій Пантюк Український письменник

Чим Яворівський кращий од Табачніка?

22 грудня 2012, 20:14

З великими від здивування очима прочитав інформацію про те, що на посаду голови Комітету з питань культури і духовності ВР України "Батьківщина" знову пропонує людину, яка ніколи не мала нічого спільного ані з духовністю, ані з культурою. Ім'я цього претендента – Володимир Яворівський.

Ну не можу я зрозуміти отаких кроків, хто і що б мені не казав. І навіть кинута одним поважним паном фраза "Так, це сучий син. Але ж наш сучий син!" теж виглядає мало переконливою. Я завжди звик називати негідника негідником, а злодія злодієм. Цього мене навчили ще в дитинстві книжки, які читав. А ще ті книжки навчили мене самого не жити так, щоб люди пальцями тицяли. І щоб очей у сірка позичати не доводилося.

Єдиний контр-аргумент, який мені можуть запропонувати опоненти – так В. Яворівський же виграв мажоритарку! Але це теж не так, бо виграв не Яворівський, а "єдиний опозиційний кандидат". Навіть якби Міккі Маус балотувався у Києві під цим брендом, теж би виграв. Але головне не це.

Відпрацювавши понад рік на посаді секретаря національної Спілки письменників України, я отримав змогу донесхочу "понасолоджуватися" наслідками "культурної" та "духовної" діяльності пана Яворівського. Сказати, що це жах, буде нічого не сказати. Куди не ткнись – всюди купа відвертого криміналу.

Письменницька поліклініка на вул. Рейтарській (біля Золотих воріт) продана за ціною трикімнатної квартири. І не просто так продана, а за підробними документами. За Статутом НСПУ, навіть найменше відчудження майна відбувається за рішенням Ради – найвищого органу між з'їздами. Такого рішення не було, про це у письмовій формі заявили всі тодішні члени Ради. Власне, крім одного – такого собі Анатолія Гая, який досі працює підбрехачем у Яворівського. Але то окрема тема. До речі, продавши поліклініку, яворівська команда навіть податку з оборудки не сплатила – зараз є всі шанси паралізувати діяльність НСПУ роки на два. Бо ті борги (з пенею – це понад 3 млн. грн) тепер висять, і їх хтось таки має сплатити. Бажано, щоб цим "хтосем" став наш пан Яворівський, причому особисто!

Знищено і продано неодмінну письменницьку реліквію – кав'ярню "Еней", стіни якої були розписані відомим художником Анатолієм Базилевичем. У персонажах "Енеїди" на унікальних фресках легко впізнавалися українські класики, панувала дуже тепла атмосфера. Зараз у тому приміщенні гіпер-крутий ресторан "Сад", власники якого – представники російського капіталу – тепер (завдяки "високодуховному" Яворівському!) претендують (увага!) на 50% відсотків власності Будинку письменників на Банковій, 2!

Таких штучок пан Яворівський, перебуваючи на посаді голови НСПУ і водночас – згаданого вище Комітету з питань культури і духовності, натворив чимало. І у пресі про це неодноразово повідомлялося, і кримінальні справи відкриті. Тому письменники й погнали В.Яворівського поганою мітлою з керівної посади, не бажаючи більше все це терпіти. Думаєте, він покаявся? Ага! Більше того, продовжує свою чорну справу – через згаданого вище А.Гая розповсюджувалися чутки, ніби це наша команда хоче продати партії регіонів Будинок письменників на Банковій. Більшого цинізму годі й шукати.

І останнє. Хочу запитати у шановного товариства, може хтось знає: а що такого важливого для країни зробив пан Яворівський, протираючи штани на чолі Комітету з питань культури і духовності у попередній каденції? Агов, друзі письменники, художники, співаки, видавці! Може то лише я нічого не помітив? Підкажіть...

Звідси й виникла думка, яку виніс у заголовок – а чим Яворівський кращий за Табачніка? Табачнік робить Україні шкоду своїми діями, а Яворівський – і діями, і бездіяльністю. Не хотілося б критикувати "оновлену" "Батьківщину", але чому вона досі не очистилася від такого вразливого суб'єкта, та ще й продовжує його пхати на ключову для українства посаду, жодною логікою пояснити не можу. Хіба що – кулуарними домовленостями із владою. Але то вже хай буде на їхній совісті...

powered by lun.ua
Коментарі — 234
ганна-ахметова _ 23.12.2012 12:33
IP: 93.74.80.---
Pall:
Председателю КГБ СССР тов. Андропову Ю.В.

Мы, украинские советские писатели, ...
Он Сумська теж підписала листа до Межигірського, де таврували Юльку, а потім виявилося, що їй погрожували дитину зі школи вигнати. Зате після листа школу відремонтували й Сумська там особисто змогла цілувати руки начальнику країни. Так що у радянських реаліях кожен виживав як міг. Може й так – не підпишеш листа – сам підеш до кічі, а це не кожному й добре... До речі один мій знайомий теж начебто підписант якогось листа до Пахана, казай – йому по телефону щось
зачитали, запитали, чи він не проти. Він щось пробурмотів, а потім побачив свій підпис вже у газеті...
Але самі цікаві листи зараз пише мурка кузьмін, то вже верщина єпистолярного жанру
Alexander Ustinov _ 23.12.2012 12:20
IP: 80.93.125.---
Міжнародний благодійний фонд
р/с 6762468311379469
МФО 305299
Банк отримувача:"Приватбанк",
ОКПО 36727213
Код банка 14360570
Призначення платежу: благодійна допомога
Pall _ 23.12.2012 12:19
IP: 46.29.10.---
Председателю КГБ СССР тов. Андропову Ю.В.

Мы, украинские советские писатели, решительно осуждаем действия так называемых литераторов Светличного, Стуса, Сверстюка, Караванского, братьев Горыней, Мороза, Черновола, Осадчего, математика Д. Плюща, В. Некрасова и др., погрязших в националистическом болоте и не раскаявшихся в своей антисоветской деятельности. Нет и не может быть прощения им, замахнувшимся на самое святое – на социализм, на вековечную дружбу между русским и украинским народами, на чувство семьи единой. Их писания, создаваемые с целью подрыва и ослабления советской власти, будут отброшены народом и историей. Заверяем Вас, что никаким отщепенцам не удастся рассорить нас с ленинизмом, с коммунистической партией, с законом. Украинский народ никогда им этого не простит.

Подписи: Дм. Павличко, Ив. Драч, Вл. Яворивский
Pall _ 23.12.2012 12:18
IP: 46.29.10.---
d1ml1v:
h ttp:// w ww.og.c om.ua/st 1236.php – наш идейный светоч яворивский (пробелы убрать)
Это правда?
d1ml1v _ 23.12.2012 12:08
IP: 178.54.22.---
h ttp:// w ww.og.c om.ua/st 1236.php – наш идейный светоч яворивский (пробелы убрать)
azer _ 23.12.2012 12:06
IP: 217.196.166.---
istorIIIIIlllIIchka:






ганна-ахметова:
sicheslav:
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив...
Демагог багато говорив, на жаль...
Ганька, не радуйся, покончим с писателями, возьмемся за редакторов.
====
ось так Пантюк опинився в одному кориті з старими комуністами,ще не довго і буде калінку-малінку біля Бесарабки з червоним бантіком плясать
ганна-ахметова _ 23.12.2012 12:01
IP: 93.74.80.---
Mao tse:
istorIIIIIlllIIchka:
ганна-ахметова:
Ганька, не радуйся, покончим с писателями, возьмемся за редакторов.
Историчка, вы лучше за костыли возьмитесь покрепче.)))

А то, не ровен час, от великой мечтательной радости рухнете коммунистической головенкой на лед...

И будете тогда грустно "взирать " на все происходящее с керамического портретика в колумбарии.)))
хай бере лопату й разом з пахлом женуть до ями
ганна-ахметова _ 23.12.2012 12:00
IP: 93.74.80.---
DURACHINAistorIIIIIlllIIchka:
ганна-ахметова:
sicheslav:
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив...
Демагог багато говорив, на жаль...
... покончим с писателями, возьмемся за редакторов.
Ось і стара комундристка підтягнулася на поміч пантюху! Як казав відомий таварісч "інтелігєнція – ето г...о", а стара дурепа вже й набої ладна підносити, аби за собою на той світ побільше забрати
azer _ 23.12.2012 11:56
IP: 217.196.166.---
Pall:
Як би там не було, але Ви, пане Пантюк, хедлайндер!
=====
короче,хюндай
Александр 1 _ 23.12.2012 11:49
IP: 95.134.156.---
//Письменницька поліклініка на вул. Рейтарській (біля Золотих воріт) продана за ціною трикімнатної квартири//. Ну и что тут преступного? Иногда судостроительный завод продают за один гульден, только бы не нести убытки по его содержанию. А вообще существование НСПУ – это рудимент совка, шара для советских писателей за счет государства. Как только госфинансирование закончилось, так и должна закрыться эта "спилка" шаровиков со спецполиклинникой и спецкафе. Все обвинения Пантюка выглядят детской обидой. Яворивского не хочу идеализировать, но его положительная роль в становлении независимой Украины вполне заметна, в отличие от автора статьи.
Роман Калитовський _ 23.12.2012 11:42
IP: 93.77.132.---
Я завжди відносився критично до Яворівського,однак сьогоднішня команда Баранова-Пантюка нічим не краща. Я був шокований тим як Баранов проводив письменницьку конференцію в Криму і привіз із собою
такого собі щирого українського письменника Бориса Фінкельштейна -якого всупереч статуту зробив керівником Кримської республіканської організації спілки письменників України. Звісно що Фінкельштейн був протягнутий на голову Кримської республіканської організації виключно за його особистий вклад,тільки не в українську культуру,а в кишеню Баранову та Пантюку,бо насправді він є керуючим Кримського відділення "Приватбанку"
ганна-ахметова _ 23.12.2012 11:37
IP: 93.74.80.---
sicheslav:
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив...
Демагог багато говорив, на жаль...
ганна-ахметова _ 23.12.2012 11:35
IP: 93.74.80.---
Анатолий Маслюк:
Мне жаль писателя С.Пантюка за мелочность и материальную мелкомасштабность мышления. Когда страна стихийно по воле одного человека несется в страшную неизвестность, СПУ как пауки в банке грызутся между собой. Секретарь Пантюк, мне, как и всему Украинскому народу, наплевать будет или не будет у вас совдеповская поликлиника. У нашего народа каждый день отбирают по одной амбулаторной точке. Я не слыхал обращения СПУ к Януковичу и ПР о том, что народ стонет в нищете и, что так жить нельзя. Где обращение СПУ к Правительству и лично к Президенту о вопиющей широкомасштабной фальсификации выборов в наш парламент. Вы, как СПУ, не интересны народу, потому как вас беды народа не интересуют.
++++
hrim _ 23.12.2012 11:22
IP: 91.245.76.---
На прикладі В.Яворівського автор підняв фактично питання "гуманітарної" інтелігенції, що залишилась у спадок Україні від СРСР. За окремими винятками, їх давно потрібно було замінити в усіх органах влади. Тому не варто вдаватись у персоналії та "бити" окремих представників, а повністю омолоджувати владну верхівку. Не на голому ж місці М.Ганді зробив висновок: "Інтелігенція вихована колонізаторами є ворогом свого народу".
Анатолий Маслюк _ 23.12.2012 11:20
IP: 93.73.61.---
СПУ, организация вполне устраивающая нынешнюю власть. Такие писатели, как Забушко, получает награду, причем первая из рук Януковича. Интересно, почему ее вдруг мгновенно заметил Янукович? Я берусь утверждать и могу доказать, что СПУ, и основная масса ее членов, не имеют своей гражданской позиции. Холоп он и в Украине холоп, а не гражданин.
В-12 _ 23.12.2012 11:15
IP: 95.132.188.---
Timyr:
"А важливе для України Яворівський робить те, що брав, бере і буде брати..."
===
А тут повністю з Вами погоджуюсь.
Анатолий Маслюк _ 23.12.2012 11:09
IP: 93.73.61.---
Мне жаль писателя С.Пантюка за мелочность и материальную мелкомасштабность мышления. Когда страна стихийно по воле одного человека несется в страшную неизвестность, СПУ как пауки в банке грызутся между собой. Секретарь Пантюк, мне, как и всему Украинскому народу, наплевать будет или не будет у вас совдеповская поликлиника. У нашего народа каждый день отбирают по одной амбулаторной точке. Я не слыхал обращения СПУ к Януковичу и ПР о том, что народ стонет в нищете и, что так жить нельзя. Где обращение СПУ к Правительству и лично к Президенту о вопиющей широкомасштабной фальсификации выборов в наш парламент. Вы, как СПУ, не интересны народу, потому как вас беды народа не интересуют. Вы соревнуетесь друг перед другом за получение Шевченковской премии, не понимая того, что величие Шевченко, этого гения, не только в его поэзии и картинах, а в его гражданской позиции. Он славен как великий гражданин Украины. У вас нет морального права критиковать Яворивского, он трибун, его мы слышим.
Timyr _ 23.12.2012 11:07
IP: 93.126.104.---
Яке порівняння, пане Пантюк, можна проводити між патріотом України, який навіть не став тушкою, на відміну від майже 60 його колег-депутатів від БЮТу і відвертим українофобом, що навіть не ототожнює себе з Україною (переплутав, під час виступу у Дніпропетровську, міністром якої держави являється)... Щодо перемоги навіть Міккі Мауса, то напередодні виборів, наприклад в УДАРі були переконані, що Яворівський непрохідний... А важливе для України Яворівський робить те, що брав, бере і буде брати безпосередню участь у відродженні духу української нації, як би це комусь не подобалося...
top111 _ 23.12.2012 11:05
IP: 95.111.221.---
Да Яворівський більше схожий на комсомольського бізнесмена 90-х, ніж сучасного культурно-просвітницького провідника. Тому-то і голосував за ВО СВОБОДу.
Penrov _ 23.12.2012 11:00
IP: 37.52.54.---
Сейчас Доний говорит, что тогда у них сил не хватило избавиться от коммунистов, а сами с ними обнимались и целовались. Все четко по Ленину, говорившему, что он готов пойти на союз с дьяволом, если это пойдет на пользу социализму. А эти мудаки пошли на союз с дьяволом в образе комуняк ради самостийности в ее сегодняшнем позорном виде.
Penrov _ 23.12.2012 10:59
IP: 37.52.54.---
В 1991 г., после ГКЧП, была принята декларация о независимости Украины. Коммунистическое большинство единогласно проголосовало "за" потому что, по словам тогдашнего главного комуняки Украины Гуренка, "Это единственный способ спасения компартии в Украине". Яворивский, участник голосования, позже говорил: "Тодi ми у призидії обійнялися і розцілувалися". А "розцілувався" он с Кравчуком и пр. В это время в России приостановили деятельность компартии. Если бы Украина тогда не вышла из СССР, можно было бы провести суд над компартией СССР и ее запретить. Далее, со спокойной совестью, съехать из долбаной коммуналки в отдельные квартиры. Далее, как во всех странах бывшего соцлагеря, запретить бывшим коммунистическим руководителям среднего и высшего звена участие в выборах во властные органы на 5 лет. И начать строить свою Украину. Были бы сейчас в ЕС, как все. Вот вам и патриот Украины Яворивский.
В-12 _ 23.12.2012 10:58
IP: 95.132.188.---
Pall:
В-12:
Pall:
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
======
Варіант є. Але на жаль він не вигідний нікому з верхівки політсил.
Це відкриті списки, турбота за репутацію.
Альтирнатива ж була, можливо, слід покликати Черновецього і його молоду команду – вони з КГБ
не співпрацювали і в комуністичну партію не входили!
======
Ні, тут мова іде про банальне злодійство, а не про співпрацю з КГБ чи членство у КПСС.
А якраз злодійства у Черновецького неміряно.
Pall _ 23.12.2012 10:57
IP: 46.29.10.---
Як би там не було, але Ви, пане Пантюк, хедлайндер!
Pall _ 23.12.2012 10:51
IP: 46.29.10.---
В-12:
Pall:
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
======
Варіант є. Але на жаль він не вигідний нікому з верхівки політсил.
Це відкриті списки, турбота за репутацію.
Альтирнатива ж була, можливо, слід покликати Черновецього і його молоду команду – вони з КГБ
не співпрацювали і в комуністичну партію не входили!
sicheslav _ 23.12.2012 10:49
IP: 89.252.61.---
Майдан:
Майдан:
Самое мерзкое, что может быть в наше время – это холуйство перед голубой шпаной при власти... именно этой мерзостью Пантюк и страдает...
Але, Пантюк, опровергни меня и напиши что-либо подобно мерзкое в отношении голубого ЗЕКа... или хотя бы его подручных... не, не хочешь?
Стає сумно читаючи Ваш допис, по вашому виходить. що головне аби прийшли до влади "НАШІ", а якої якості, то вже неважливо. Так здолати корупцію не вдасться, бо змінимо одного корупціонера на іншого, а якже тоді з РЕФОРМАМИ, чи бізнесменам від політики вони нафік не потрібні.
Шануймося, гуртуймося браття у Громадянське суспільство, тоді й переможемо.
Слава Україні!
Корупція1411 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121 Мовне питання187
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter