Сергій Пантюк Український письменник

Чим Яворівський кращий од Табачніка?

22 грудня 2012, 20:14

З великими від здивування очима прочитав інформацію про те, що на посаду голови Комітету з питань культури і духовності ВР України "Батьківщина" знову пропонує людину, яка ніколи не мала нічого спільного ані з духовністю, ані з культурою. Ім'я цього претендента – Володимир Яворівський.

Ну не можу я зрозуміти отаких кроків, хто і що б мені не казав. І навіть кинута одним поважним паном фраза "Так, це сучий син. Але ж наш сучий син!" теж виглядає мало переконливою. Я завжди звик називати негідника негідником, а злодія злодієм. Цього мене навчили ще в дитинстві книжки, які читав. А ще ті книжки навчили мене самого не жити так, щоб люди пальцями тицяли. І щоб очей у сірка позичати не доводилося.

Єдиний контр-аргумент, який мені можуть запропонувати опоненти – так В. Яворівський же виграв мажоритарку! Але це теж не так, бо виграв не Яворівський, а "єдиний опозиційний кандидат". Навіть якби Міккі Маус балотувався у Києві під цим брендом, теж би виграв. Але головне не це.

Відпрацювавши понад рік на посаді секретаря національної Спілки письменників України, я отримав змогу донесхочу "понасолоджуватися" наслідками "культурної" та "духовної" діяльності пана Яворівського. Сказати, що це жах, буде нічого не сказати. Куди не ткнись – всюди купа відвертого криміналу.

Письменницька поліклініка на вул. Рейтарській (біля Золотих воріт) продана за ціною трикімнатної квартири. І не просто так продана, а за підробними документами. За Статутом НСПУ, навіть найменше відчудження майна відбувається за рішенням Ради – найвищого органу між з'їздами. Такого рішення не було, про це у письмовій формі заявили всі тодішні члени Ради. Власне, крім одного – такого собі Анатолія Гая, який досі працює підбрехачем у Яворівського. Але то окрема тема. До речі, продавши поліклініку, яворівська команда навіть податку з оборудки не сплатила – зараз є всі шанси паралізувати діяльність НСПУ роки на два. Бо ті борги (з пенею – це понад 3 млн. грн) тепер висять, і їх хтось таки має сплатити. Бажано, щоб цим "хтосем" став наш пан Яворівський, причому особисто!

Знищено і продано неодмінну письменницьку реліквію – кав'ярню "Еней", стіни якої були розписані відомим художником Анатолієм Базилевичем. У персонажах "Енеїди" на унікальних фресках легко впізнавалися українські класики, панувала дуже тепла атмосфера. Зараз у тому приміщенні гіпер-крутий ресторан "Сад", власники якого – представники російського капіталу – тепер (завдяки "високодуховному" Яворівському!) претендують (увага!) на 50% відсотків власності Будинку письменників на Банковій, 2!

Таких штучок пан Яворівський, перебуваючи на посаді голови НСПУ і водночас – згаданого вище Комітету з питань культури і духовності, натворив чимало. І у пресі про це неодноразово повідомлялося, і кримінальні справи відкриті. Тому письменники й погнали В.Яворівського поганою мітлою з керівної посади, не бажаючи більше все це терпіти. Думаєте, він покаявся? Ага! Більше того, продовжує свою чорну справу – через згаданого вище А.Гая розповсюджувалися чутки, ніби це наша команда хоче продати партії регіонів Будинок письменників на Банковій. Більшого цинізму годі й шукати.

І останнє. Хочу запитати у шановного товариства, може хтось знає: а що такого важливого для країни зробив пан Яворівський, протираючи штани на чолі Комітету з питань культури і духовності у попередній каденції? Агов, друзі письменники, художники, співаки, видавці! Може то лише я нічого не помітив? Підкажіть...

Звідси й виникла думка, яку виніс у заголовок – а чим Яворівський кращий за Табачніка? Табачнік робить Україні шкоду своїми діями, а Яворівський – і діями, і бездіяльністю. Не хотілося б критикувати "оновлену" "Батьківщину", але чому вона досі не очистилася від такого вразливого суб'єкта, та ще й продовжує його пхати на ключову для українства посаду, жодною логікою пояснити не можу. Хіба що – кулуарними домовленостями із владою. Але то вже хай буде на їхній совісті...

powered by lun.ua
Коментарі — 234
В-12 _ 23.12.2012 10:48
IP: 95.132.188.---
Pall:
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
======
Варіант є. Але на жаль він не вигідний нікому з верхівки політсил.
Це відкриті списки, турбота за репутацію.
Pall _ 23.12.2012 10:47
IP: 46.29.10.---
В-12:
sicheslav:
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив що ПР і БЮТ, то два чоботи – пара.
Що в коаліції трьох партій БЮТ, УДАР і Свобода не знайдеться достойної людини, ну хоч би Матіос.
А то знайшли злодійкуватого, бувшого комуніста, який маскується у вишиванках.
======
До тих "чобіт" варто додоти іще і НУНС – щоб був комплект.
Я підтримую Натаху і її молоду команду!
На крайній випадок Блок Костенка і Плюща!
В-12 _ 23.12.2012 10:45
IP: 95.132.188.---
sicheslav:
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив що ПР і БЮТ, то два чоботи – пара.
Що в коаліції трьох партій БЮТ, УДАР і Свобода не знайдеться достойної людини, ну хоч би Матіос.
А то знайшли злодійкуватого, бувшого комуніста, який маскується у вишиванках.
======
До тих "чобіт" варто додоти іще і НУНС – щоб був комплект.
sicheslav _ 23.12.2012 10:41
IP: 89.252.61.---
Pall:
Pall:
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
отож
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Видно був правий Ющенко, коли говорив що ПР і БЮТ, то два чоботи – пара.
Що в коаліції трьох партій БЮТ, УДАР і Свобода не знайдеться достойної людини, ну хоч би Матіос.
А то знайшли злодійкуватого, бувшого комуніста, який маскується у вишиванках.
В-12 _ 23.12.2012 10:38
IP: 95.132.188.---
Майдан:
А Вы, В-12, разве не злодійкувата людина? Или Вы святой с нимбом над головой?
Не существует святых... а вот уровень мерзости у каждого разный...
======
Якщо людина не крала це іще не є свідченням "святості"
Про мене особисто мова не йде. (Я стараюсь опиратися спокусі, тай серйозних спокус нема)
Цікаво у Вас виходить. Якщо крадуть мої ідеологічні противники – вони злодії, а якщо однодумці – вони борці за правду.
зимняя вишня _ 23.12.2012 10:34
IP: 94.244.140.---
Олевський Юрій:
Все-таки поясніть, чому до цього дня не було таких звинувачень на адресу Яворівського? Адже він стільки років головував у СП, весь час був публічною людиною. І тільки зараз оприлюднюються всі ці неподобства. Та ще стільки обізнаних у цій справі! Чому раніше мовчали?
Можете погуглити в інтернеті. Про Яворівського вже давно все розказано. Мені незрозуміло інше – чому лідери Батьківщини, маючи всю цю інформацію, досі тримають його в своїй партії? Вони що не розуміють, що такі люди як він – це зайвий привід кинути камінь у бік опозиції?
Pall _ 23.12.2012 10:31
IP: 46.29.10.---
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Кожен хоче сито їсти, особливо, пан Пантюк:)
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Згоден, але іншого варіанту, на жаль, немає: (
Майдан _ 23.12.2012 10:30
IP: 89.185.22.---
В-12:
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Кожен хоче сито їсти, особливо, пан Пантюк:)
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
А Вы, В-12, разве не злодійкувата людина? Или Вы святой с нимбом над головой?
Не существует святых... а вот уровень мерзости у каждого разный...
В-12 _ 23.12.2012 10:27
IP: 95.132.188.---
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Кожен хоче сито їсти, особливо, пан Пантюк:)
=====
А Яворівський до ситості, як відноситься?
Якщо людина злодійкувата, по-моєму аргументи "але це наш злодій" не дуже доречні.
Майдан _ 23.12.2012 10:24
IP: 89.185.22.---
Самое мерзкое, что может быть в наше время – это холуйство перед голубой шпаной при власти... именно этой мерзостью Пантюк и страдает...
Але, Пантюк, опровергни меня и напиши что-либо подобно мерзкое в отношении голубого ЗЕКа... или хотя бы его подручных... не, не хочешь?
yurkovola _ 23.12.2012 10:23
IP: 46.119.125.---
Взагалі то я не розумію, про що ми говоримо – що більше смердить? Давайте поведемо розмову в цілком іншому руслі. У ситуації, що складається найкращим претендентом на це міністерство є Ірина Фаріон. У неї є відповідні знання, відповідний посаді вчений ступінь, і не куплені, а здобуті. Вона тверезо мисляча, ідеалістична, але й практична і прагматична патріотка. Її люблять її студенти. Вона депутат Верховної ради. Чого ще треба? Назвіть кращу кандидатуру. За неї не проголосують?
То працювати треба усім миром одностайно, усій опозиції і громадянству. При ній точно не зявляться дебільні підручники, про які йде мова на УП.
ганна-ахметова _ 23.12.2012 10:23
IP: 93.74.80.---
Pall:
ганна-ахметова:
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Кожен хоче сито їсти, особливо, пан Пантюк:)
Вам відповів
Майдан:
Ну и как оно, пан Пантюк, шестерить на голубую шпану? Совесть не мучает?
не мучає, бо хоче сито їсти
vandraren _ 23.12.2012 10:22
IP: 193.169.80.---
=Сергій Пантюк
Український письменник=
Что-то ты, парень, мне не нравишся. Я тебя не знаю. А может ты брешеш?
Майдан _ 23.12.2012 10:21
IP: 89.185.22.---
Ну и как оно, пан Пантюк, шестерить на голубую шпану? Совесть не мучает?
Pall _ 23.12.2012 10:19
IP: 46.29.10.---
Пане Пантюк, як Ви думаєте Яворівський співрацював з КГБ?
Pall _ 23.12.2012 10:16
IP: 46.29.10.---
ганна-ахметова:
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Кожен хоче сито їсти, особливо, пан Пантюк:)
ганна-ахметова _ 23.12.2012 10:13
IP: 93.74.80.---
Valenta:
Пантюк – прихильник Ющенка. Хто такий Ющенко – всім відомо. Тому шлейф безпідставних і вигаданих звинувачень чи закидів, метою яких є посіяти в народі недовіру або дискредитувати членів партії безпідставно ув'язненої Юлії Тимошенко, продовжується. В унісон з такими "національно свідомими" "пантюками" діє Інна Богословська і Ренат Кузьмін.
отож
Pall _ 23.12.2012 10:11
IP: 46.29.10.---
Можливо, пан Яворівський не є взірцем для наслідування, але він, принаймні, робить те, що він може,
що дозволяють йому обставини.
Щодо його минулого – в ті часи, часи СРСР, іншого шляху досягти успіху окрім співпраці з КГБ, мабуть, не було.
Kulish _ 23.12.2012 10:08
IP: 93.74.95.---
Бачу, що тут "мочать" Яворівського...
Я, власне, не знаю, хто в тих верхах що краде, з ким цілується і спить... І щодо Яворівського в мене є тільки один мемуар.
Під час ГКЧП на Майдані стоїть трибунка і на ній купка депутатів. Під трибункою – ще менше. Навколо Майдану – воронки з ментами. Підхожу до трибунки, питаю перехожих: "Що там чутно з Москви?". А вони: "Ми тут випадково. Тільки підійшли". І втекли.
На трибунці стоїть Яворівський і так іронічно каже: "Дякую киян, що вас так багато тут зібралось..."
Чомусь пригадав. Цікаво, а де б тоді були ті, що тут "мочать Яворівського?
iApple _ 23.12.2012 10:06
IP: 95.132.212.---
Пантюк работает на Банковой
Козак Мамай _ 23.12.2012 10:06
IP: 80.77.47.---
Добре що Ви хоч в "Просвіті" не працюєте щє. Там взагалі – жопа!
Олевський Юрій _ 23.12.2012 10:02
IP: 46.118.238.---
Шановні дописувачі! Все-таки поясніть, чому до цього дня не було таких звинувачень на адресу Яворівського? Адже він стільки років головував у СП, весь час був публічною людиною. І тільки зараз оприлюднюються всі ці неподобства. Та ще стільки обізнаних у цій справі! Чому раніше мовчали? Чи все це так, але трішки не так? Така собі напів- чи чверть- чи ще якась правда?
Недовіра до коментаторів є тому, що не можемо перевірити те, що пишуть. Та ще такою організованою зграєю з'явились. Щось тут не так.
azer _ 23.12.2012 09:47
IP: 217.196.166.---
autumn:
Яворвський таки величезна купа лайна.
====
є такі які крадуть міліарди,а є,скажем,дрібні злодюжки,ну от перші уміють уміло підставляти других,тим більше,якщо вони не того окрасу, ...при чому,як бачимо,роблять це чужими руками...в данній ситуації я думаю Яворівського попруть,а взамін СПУ отримає щось на зразок табачника, ...ну а тим,чиїми руками це дійсвтво розпочате залишиться або хвостом виляти перед новими босами,або в кутку скавунчати
autumn _ 23.12.2012 09:36
IP: 37.54.37.---
Яворвський таки величезна купа лайна.
Viktor124 _ 23.12.2012 09:30
IP: 46.211.53.---
Есть такая пословица:"С волками жить по волчьи выть". Но если по этой пословице жить, то в волчью стаю можно превратиться. Просто в ЗРаде образовалась такая кучка "незаменимых" политиков, от которых толку никакого, но они друг за друга держаться и толкают друг друга вверх. До тех пор пока ЗРада будет кормушкой, туда всегда будет лезть всякая нечисть. При чем это вне зависимости от партийной принадлежности. Эта нечисть всепартийна и потому так живуча.
Корупція1413 Aтака Путіна1279 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter