Вікторія Сюмар Народний депутат, фракція НФ

ТВі – початок справжнього

30 квітня 2013, 09:48

Те, що зробили журналісти ТВі – це реальна спроба журналістської революції. Тому що колектив ТВі виступив не проти якогось конкретного власника, він виступив непрозорої медіавласності, в заручниках якої він опинився. І річ не в персонах та їхній репутації, річ в тому, що власник може диктувати редакційну політику. Запобіжників від цього ніхто запроваджувати не збирався.

Але хочеться, аби це було не просто бунтом. Аби це було революцією, тобто призвело до реальних змін.

Реальні зміни – це побудова іншої моделі: абсолютно прозорої, незалежної та надсучасної.

Останню позицію цей колектив зможе втілити як ніхто інший в Україні, через енергію, драйв та професійність, притаманні саме цій команді.

Незалежність може дати лише повна незалежність від фінансистів. Це можливо, коли таке інтернет ЗМІ фінансуватимуть самі глядачі, коли джерел фінансування буде багато і вони будуть різними. І коли все це буде прозоро для всіх – хто скільки грошей перерахував і на що канал їх витратив.

Прозорість дасть також зрозуміла і чітка структура власності (колектив), управління (незалежна рада), редакційна угода (правила, яких всі дотримуються).

Я знаю вже з кілька десятків бажаючих платити за такий канал – від 100 до 500 грн на місяць. Певна, що їх буде значно більше, якщо буде зрозумілий і прозорий план.

Це насправді може бути спільна справа, це може бути громадське мовлення, яке виникне в природній спосіб, бо в логічний – шляхом реформи державного ТБ, його не дають створити себе ті, хто називає себе "політичними елітами".

Це може стати історією успіху, яка покаже, що ми вміємо самоорганізовуватися і творити незалежні системи та структури. Це може стати прикладом, як це має працювати – прозоро та професійно.

Такий приклад небажаний для тих, хто має сьогодні ресурс – фінансовий, силовий, адміністративний. Але таких – дуже мало. А нас багато, і нам точно потрібно інше – незалежні реальні ЗМІ, від яких зачищають сьогодні інформаційний простір і мають вичистити до кінця під 2015.

Таке погане завершення історії з каналом казкою може стати початком чогось значно більшого, початком реальних змін.

І ми точно маємо спробувати це зробити.

powered by lun.ua
Коментарі — 105
Эдик Коломойцев _ 30.04.2013 12:27
IP: 109.254.41.---
очень хороший повод попробовать.
коллектив сложился, есть аудитория. должно получиться
djtel _ 30.04.2013 12:18
IP: 91.231.240.---
Velar:

Мені здається, що відносно Мустафи Ви помиляєтеся, такі люди будуть і надалі почувати себе комфортно. Не має ПРИНЦИПІВ – Не має проблем!
Vladislav Namram _ 30.04.2013 12:14
IP: 31.3.28.---
Поддержка в пределах ста гривень в месяц – это реально. Поддерживаю такой способ финансирования независимого проекта. Нравится продукт – платишь. Не нравится – смотришь Интер за тридцать.
vila _ 30.04.2013 12:11
IP: 94.179.6.---
Geo_:
111Sloboda111:
Портніков – дуже професійний журналіст, але, мабуть, вже мало пороху в порохівницях.


Портніков, Шеремет, Окара...

Щось підозріло велика увага московських журналістів-"демократів" до України.
Не виключено, що "другий ешелон" ФСБ...
Портников коренной киевлянин, гражданин Украины.
djtel _ 30.04.2013 12:07
IP: 91.231.240.---
MateyS:
Алиса Киевская
Нє, той "падонак вісшєй мєри" (с), ще гидкіший, приблизно як впіховшек та бузіна...
Він хоч і подонок, але виступає ВІДКРИТО, не те що "борець" з режимом Мустафа!
Velar _ 30.04.2013 12:04
IP: 193.93.185.---
djtel:
Velar:

Можна ЗАПИТАННЯ – А хто буде вирішувати ОБ'ЄТКИВНІСТЬ ЗМІ?
Дивно, що в Вас лише одне запитання. Насправді там можна багато назбирати. Тому я й написав, що важко це все.

А вообще ловлю себя на каком-то странном чувстве злорадства. Еще в 2007-2008 когда Мустафа поливал оранжевых (в целом справедливо, просто не вовремя), я ему тут же в блогах писал – окстись Мустафа, не время еще для правды, война не окончена, вас же следующих придавят кованным сапогом, вы же сами ломаете возможность для свободы слова. И вот это время пришло......
MateyS _ 30.04.2013 12:02
IP: 212.1.94.---
Алиса Киевская
Нє, той "падонак вісшєй мєри" (с), ще гидкіший, приблизно як впіховшек та бузіна...
Алиса Киевская _ 30.04.2013 12:00
IP: 93.75.41.---
я дійшла до висновку що Сашка Чмоленко самий чесний журналіст...
він відпрацьовує на всі 100%
MateyS _ 30.04.2013 11:59
IP: 212.1.94.---
Altae
Всі його розслідування, вибачте, просто гучний пшик..., на мою думку. Думаю, що всі його розслідування теж куруються з одного голубого центру. Є такий прийом, коли спецслужби створюють "чесного" журналіста, для того щоб під його "чесність" зливати всілякий бруд. Під цей опис підходить і Муся, і Лєщенко, і Коня Сошкіна. По ТВІ далеко не Мустафа його створював, це по-перше, а по друге, згадайте в якому стилі він вів передачі з представниками опозиції. Він постійно переводив на якісь дрібниці, постій намагався їх стукнути лобами, дрібні провокації і т.д. Ну приблизно так... Далі "дадумайтє самі" (с) "классик"
ROS _ 30.04.2013 11:51
IP: 62.122.205.---
Все правильно сказано. Підтримую.
Одним з кроків може бути встановлення добровільної абонентської плати, невеликої – від 10-20 грн
Люди завжди допомагатимуть по можливості, але виключно тим, кому довіряють. От тут і потрібна прозорість усього – власності, грошей, правил...
Алиса Киевская _ 30.04.2013 11:45
IP: 93.75.41.---
Altae:
давай до свиданья промоутер))
"прокисшая сметана "нам не нужна... и вони ще хочуть с таким навалом получити гроші від народа!?
Алиса Киевская _ 30.04.2013 11:39
IP: 93.75.41.---
Altae:
Алиса Киевская:
звістно ж ні!!!
це ті зіркі- карлікі що прегорають...
Ей, друг Людмили Супрун, ти палишся:)
ну й то що?
а ті друг Гарбузова?
Altae _ 30.04.2013 11:38
IP: 93.74.132.---
MateyS:
Нє, ну можна й почекати, тільки життя таке швидкоплинне:) Проте Ваш приклад з ТВІ якось не туди... Якщо можна, щось ще, будь-ласка. Серед "відмовників" є, безперечно, достойні люди, але Мусю я до них не відношу. Підкреслюю, це моя особиста думка, можливо я й помиляюсь. Не здивуюсь, якщо коло них вирине і Рома Скріпін...
Чому "якось не туди"? Аргументуйте.

Що стосується Мустафи, то його журналістські розслідування говорять самі за себе. Я навіть не бачу, що тут можна обговорювати. Він автор або співавтор низки суперрезонансних журналістських розслідувань. Про нього знають всі, хто стежить за пресою.

Озвучте, що ви маєте проти Мустафи?
Костянтин Матвієнко _ 30.04.2013 11:38
IP: 94.231.36.---
grausamer:
Грубо, проте справді рух "Чесно" не муркнув про поєднання Княжицьким мандату депутата та функцій фактичного керівника каналу, до скандалу з перехопленням власності. Так само і кампашка "Новий громадянин" і грантожерський "Стоп цензурі" та і "Перше грудня", якими опікується одне й те саме середовище менеджерів від громадської активності, робили вигляд, що не знають про подвійні стандарти в опозиції.
grausamer _ 30.04.2013 11:36
IP: 176.8.131.---
Платити ПРоклятому ПРотивсіху Мусі Найєму за його постоянноприсутствующего на мусіних передачах ригала-паскуду В.Олийніка?
Заплачу. Тільки за мотузку та мило і для Олійника, і для Мусі.:))))
grausamer _ 30.04.2013 11:33
IP: 176.8.131.---
Стен1:
Участь Вікторії Сюмар – "противсіх" в політиці доводить, що Найєм та Сюмар навіть у новому проекті будуть "противсіхами" – тобто прихованими прибічниками Януковича (найнебезпечніші ті, хто вважається "своїм"). Ця вся справа з ТВі має три складові: а) ділову б) політичну та в) чисто професійну. Сюмар політично разом з Найємом – небезпечні. Чи їх опоненти з каналу ТВі – побачимо. Але Княжицький зумів зробити ТВі зосередженням українського інтелекту, хоча про нього знаю мало. Але скоро час покаже – яке саме політичне обличчя ТВі. Яке обличчя Найєма та Сюмар – ми уявляємо. І взагалі тут багато мутного...
===
10000000000000000000000000%
grausamer _ 30.04.2013 11:31
IP: 176.8.131.---
Ну, якщо на додачу до ПРотивсішного юлькофоба Мусі Найема туди долучається ще й "чесна" Сюмар, то тоді точно майбутнє "дєло" вже починає попахувати гівном.
djtel _ 30.04.2013 11:29
IP: 91.231.240.---
Velar:

Можна ЗАПИТАННЯ -- А хто буде вирішувати ОБ'ЄТКИВНІСТЬ ЗМІ?
MateyS _ 30.04.2013 11:28
IP: 212.1.94.---
Altae
Нє, ну можна й почекати, тільки життя таке швидкоплинне:) Проте Ваш приклад з ТВІ якось не туди... Якщо можна, щось ще, будь-ласка. Серед "відмовників" є, безперечно, достойні люди, але Мусю я до них не відношу. Підкреслюю, це моя особиста думка, можливо я й помиляюсь. Не здивуюсь, якщо коло них вирине і Рома Скріпін...
Altae _ 30.04.2013 11:27
IP: 93.74.132.---
Алиса Киевская:
звістно ж ні!!!
це ті зіркі- карлікі що прегорають...
Ей, друг Людмили Супрун, ти палишся:)
Velar _ 30.04.2013 11:25
IP: 193.93.185.---
Glazgor:
Да, идея общественного, пусть пока интернет-портала – великолепная. Желающих платить за доступ от 50 до... (соглашусь с трудом) 500 грн наберется с десяток тысяч
Плата за доступ убьет этот проект сразу. Доступ должен быть свободный, плата должна быть добровольной. Непонятные нашему слуху и менталитету вещи... С одной стороны понятно, что в стране должны быть объективные СМИ и, в идеале, не только в интернете (тут и так все боль-мень), но и в ТВ, чтобы бабушки в селах тоже видела реальную картину, а не байки про пакращання.
В общем если проект "народные СМИ должны финансироваться народом" сможет заработать – буду апплодировать стоя. Но сложно это....
Алиса Киевская _ 30.04.2013 11:24
IP: 93.75.41.---
Костянтин Матвієнко:
Поклавши руку на серце, чи справді "зірки", які пішли з каналу достатньо компетентні?
звістно ж ні!!!
це ті зіркі- карлікі що прегорають...
Altae _ 30.04.2013 11:24
IP: 93.74.132.---
Pavel Malinevskij:
Правильна ініціатива. Головне не зволікати зі створенням сайту. Для початку його можна зробити максимально простим, а потім "шліфувати" під конкретні завдання. Час це головне!
+1
djtel _ 30.04.2013 11:23
IP: 91.231.240.---
Костянтин Матвієнко:
Поклавши руку на серце, чи справді "зірки", які пішли з каналу достатньо компетентні?
Ось ЦЕ вже БІЛЬШ цікаве ЗАПИТАННЯ!
Олександр Олександренко _ 30.04.2013 11:22
IP: 46.211.181.---
Маючи,безкоштовний WI-FI доступ до інтернету, (.Доречі Обама начеб-то пообіцяв покрити всю країну безкоштовним WI-FI) а також смартфон можна бути постійно в курсі новин які висвітлюються на подібному проекті.Інтернет радіо вже віщає в пробному форматі,чому б не зробити інтернет ТБ.Весь світ це робить.У Вас все вийде,удачі.
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter