Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Сепаратисти повинні сидіти в тюрмі

26 жовтня 2008, 10:36

Як повідомили засоби масової інформації, 25 жовтня у Мукачеві відбувся так званий "європейський конгрес подкарпатських русинів", де проголошено республіку "Подкарпатська Русь".

У сепаратистському шабаші взяли участь 109 "делегатів", у тому числі й іноземні громадяни. Учасники ухвалили "Акт провозглашенія возсозданія русинськой государственности", проголосили створення республіки (!) та обрали "государственну исполнительну власть". Сепаратисти висунули ультиматум Закарпатській обласній раді з вимогою визнати ці злочинні акти до 1 грудня 2008 року. Заколотники погрожують, що у випадку невиконання їхніх вимог самі негайно втілять рішення "о восстановлении государственности".

Цілком очевидно, що цей нечувано нахабний акт є черговою ланкою систематичних провокацій розгалуженої мережі агентури та організованих підривних груп. Не викликає сумніву й те, що ця мережа керується безпосередньо з Кремля. Ланцюг підривних дій тягнеться від безкарної спроби проголошення т. зв. ПІСУАРу, "параду мовних суверенітетів", епідемії встановлення монументів та символів чужих держав, безчинств промосковських угруповань у Криму тощо. Паралельно чиняться спроби паралізувати державний механізм із середини: починаючи від протягування недолугої конституційної реформи і закінчуючи заколотом 2 вересня 2008 року в парламенті. Наслідки бачимо вже сьогодні: в Україні системна криза, хаос і безвладдя. Кінцева мета усіх цих дій – остаточний демонтаж Української держави.

"Свобода" неодноразово застерігала керівництво держави та правоохоронні органи про загрозу сепаратизму в нашій державі. Закарпаття і Крим вже стали больовими точками, на які тисне Кремль з метою підкорення України. Аматорів сепаратизму на Закарпатті надихають приклад Південної Осетії та автономний статус Криму, ситуація у якому фактично не контролюється Києвом.

Апетити кремлівських агентів розпалює бездіяльність, і, навіть, відверте потурання влади. Пряма відповідальність за сплеск сепаратизму на Закарпатті лежить також на тих політичних силах, які 7 березня 2007 року протягнули рішення про "Про визнання національності "русин" на обласному рівні. За визнання неіснуючої національності та внесення її до переліку національностей краю проголосував 71 депутат Закарпатської обласної ради із 79 присутніх на сесії. Абсурдне і протиправне рішення підтримали такі фракції: "регіонали", "Батьківщина" (більша частина розколотого БЮТу, яка ввійшла в коаліцію з "Регіонами"), дві угорські партії, соцпартія, частина "народників" і "Наша Україна". Показово, що депутат облради Євген Жупан з "Нашої України", котрий тоді ініціював "русинське" питання на сесії, цього разу відкривав "конгрес" сепаратистів.

Сьогодні закарпатські сепаратисти на чолі зі священиком московського патріархату Д. Сидором ставлять ультиматуми українській владі. Завтра вони, озброєні російськими паспортами і кремлівськими грошима, здійснюватимуть в Україні "грузинський сценарій".

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вимагає:

* від Президента України та Прем'єр-міністра України – дати політичну оцінку сепаратистським діям на Закарпатті та в Криму.

* від Ради національної безпеки та оборони – негайно розробити план надзвичайних заходів із нейтралізації підривних угруповань та припинення сепаратистських дій.

* від Служби безпеки України – притягнути до кримінальної відповідальності всіх "делегатів" так званого "європейського конгресу подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року за ст. 110 КК України "Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України".

* від Міністерства закордонних справ України – оголосити персонами нон-грата всіх іноземних громадян, які брали участь у так званому "європейському конгресі подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року.

* від Генеральної прокуратури України – звернутись до суду з позовом про скасування рішення Закарпатської обласної ради від 7 березня 2007 року щодо визнання національності "русин" на обласному рівні.

* від керівництва політичних сил, чиї фракції у Закарпатській обласній раді підтримали рішення "Про визнання національності "русин" – визнати свою відповідальність, негайно очистити партійні лави від сепаратистів та відкликати винних депутатів.

У випадку невиконання цих вимог, закликаємо українців бойкотувати владоможців та політичні клани, які потурають знищенню держави.

Пам'ятайте: підтримуючи збанкрутілих політиків, Ви допомагаєте їм розвалювати Україну!

Голова ВО "Свобода" Олег Тягнибок

P.S. "Свобода" неодноразово звертала увагу влади на сепаратизм у Закарпатті, проводила пікетування Секретаріату Президента України, ініціювала звернення місцевих рад до Президента України, зверталась до правоохоронних органів, безпосередньо протидіяла сепаратистам.

З інформацією про це можна ознайомитись на сайті "Свободи" (www.vosvoboda.info), а також у моєму блозі на "Українській правді": http://blogs.pravda.com.ua/authors/tiahnybok/47d847cbc055d

powered by lun.ua
Коментарі — 102
moroshan _ 17.11.2008 21:21
IP: 24.79.199.---
Сидору в гапони припекло! Ох і не сидиться ж мацковскому прихвосневі на "перебачниці" на березі Ужа. Причому, є дійсно підстава добре сему попику по товстій пані надавать. Бачте – воно кацапстан своїм гарантом безпеки назива. Як конгрес охрестити – так європейський, республіку – в складі України, а як гаранта безпеки – так мацковського...Магочієві лаври спать, бачте, не дають. Правда, тому рокфеллерівському "мученикові" всипали березової каші в Торонті до сьомих віників за подібні "художества". Добре, що зараз всім нормальномислячим видно, куди мацковський патріархат належить, кому "отчітивається". Сидорові ладани русинії таки фест смердять загорськими "салдацькими портянками". Ще б йому нашої баланди у в"язниці дуже корисно поприймать регулярно. Для лікування надлишкової ваги.
Україноцентрист _ 02.11.2008 01:03
IP: 212.113.56.---
Самі закарпатці стібуться з т. зв. "русинів":
- Кто єсьм русин?
- Феле мудяр, феле товт маасковскава патріархата!

(за правильність прононсу не ручаюсь)
У перекладі з мадяро-мацкальського суржика звучить так:
- Хто є русин?
- Напів-мадяр, напів-чех московського патріархату!


Підчас останнього перепису "русинами" записалося аж... 0,8% мешканців Закарпаття! Цікаво, невже "хоббітами" в Україні записалось менше? Теж би якусь автономію вимагали:)
Ось така ось "нація" вродилася. Точніше була вроджена (!) Закарпатською облрадою – головним націотворчим органом України:)

І не треба відмазуватись, що цей факт не несе Україні ніякої загрози. У будь якому випадку, московська інформаційна провокація вдалася. За потурання української влади. За активного сприяння місцевих "демократів". Тепер пів світу переконано, що в Україні жорстоко гноблять якихось "русинів" ("ісконно рускіх"?). "Геноцид" сьогодні. Куди там тому Голодомору!

Па чьом опіум для народа, атєц Сідор?

P.S. Провокаторам сепаратизму, як завжди, знову все зійшло з рук?
Миланка _ 29.10.2008 16:48
IP: 92.240.113.---
Гадаю, краще Олег займатиметься політикою. Він неї також дуже залежить тривалість життя в Україні.
Пєтровіч _ 29.10.2008 15:14
IP: 77.123.117.---
28.10.2008 20:59___ true
Олеже. Я нещодавно прочитав Ваше інтерв'ю, де Ви сказали, що якщо Ви пійдите з політики, то станете медичним адвокатом, що буде захищати права пацієнтів. Олеже, це дуже гарна ідея. Тому що у медичній сфері в Україні – повний бєспрєдел, людей просто вбивають, та ніхто не несе за це ніякої відповідальності, тому що вся українська медицина знаходиться поза правовим полем України. Як наслідок, тривалість життя в Україні – найнижча в Європі. Олеже, займіться краще цим – життя буде прожите недаремно. Це набагато краще, чим займатись оцією відчайдушною та кумедною боротьбою з якимись русинами (при тому, що ніхто напевно не знає, чи є вони насправді, чи ні).
true, не будьте нікчемою. чи Вам потрібна швидка психіатрична допомога? Олег тут Вам не допоможе.
true _ 28.10.2008 20:59
IP: 93.74.170.---
Олеже. Я нещодавно прочитав Ваше інтерв'ю, де Ви сказали, що якщо Ви пійдите з політики, то станете медичним адвокатом, що буде захищати права пацієнтів. Олеже, це дуже гарна ідея. Тому що у медичній сфері в Україні – повний бєспрєдел, людей просто вбивають, та ніхто не несе за це ніякої відповідальності, тому що вся українська медицина знаходиться поза правовим полем України. Як наслідок, тривалість життя в Україні – найнижча в Європі. Олеже, займіться краще цим – життя буде прожите недаремно. Це набагато краще, чим займатись оцією відчайдушною та кумедною боротьбою з якимись русинами (при тому, що ніхто напевно не знає, чи є вони насправді, чи ні).
ukrainna _ 27.10.2008 17:45
IP: 194.33.189.---
krabat
70 років тому русинами писались і галичани Львівщини та Станіславщини, волиняни та поліщуки Західної та Північної Волині...Маємо домовлятися перед викликами історії а не звинувачувати одне одного навіть в гарячності чиїхось рішень, хоч би й розуміючи інспірованість їх іззовні.

Єдиний практичний пост, підкріплений фактами. Якщо об"єднати його з 26.10.2008 15:39___ Нєзнайка
Україна – це теж Русь. Треба просто законодавчо назвати Україну Руссю. В перекладі з російської "украинский язык" треба перекладати як "руська мова", а "русский язык", як "московська мова". І тоді все стане на свої місця. Нехай весь світ називає нас Ukraine, а ми називатимемо себе як називали наші предки – Русь, а північно-східних сусідів називатимемо Московською державою

- все вичерпно сказано і нікому нічого більше не варто додавати на цю тему. Бо все одно – нічого корисного, нічого нового, сама лайка між захисниками різних партій, яким начхати на долю країни, а тим більше – нації.
Арій _ 27.10.2008 15:01
IP: 92.112.183.---
26.10.2008 15:39___ Нєзнайка

Якраз Ви і крабат тут виказали правильну думку.
Бо логіка тут наступна:
Русини – є самоназва Українців Західної України 100-річної давності і всієї України 500-річної давності. З цього випливає, що одна частина Русинів хоче відділитись від іншої частини Русинів.
Нелогічно.
Це приблизно теж саме, що Підуральска Росія чи Підкордільєрські США стали би вимагати своєєї окремішності...

Але, коли прийняти до уваги історію питання за останні десять-п"ятнадцять років, то подбачимо, що "професійні русини" – це винятково кацапи або підкацапники. І розмовляють вони кацапською.
Ось цитата: "Загалом, ні для кого не секрет, що русинські організації Закарпаття поглядають на Москву та підтримують хороші стосунки з проросійськими організаціями України. Зокрема, на конгресі прозвучало привітання від "Русского фронта Крыма". Лідер русинів отець Сидор не робить секрет з того, що регулярно їздить в Білокамінну, дає там прес-конференції, роздає інтерв'ю. В одному з них він стверджував, що Закарпаття – територія Росії".

Тому в даному разів ми маємо результат діяльності ФСБ і бездіяльності СБУ.
І Тягнибок правильно наголошує, що потрібно прийматизаходи щодо сепаратистів, так як наступнї: "Подільська Русь", Волинська Русь", Запорізька Русь", "Сіверська Русь", Поліська Русь" і купа інших "русей", на які нас хочуть розбити наші історичні вороги, щоби проковтнути поодинці.
Це, до речі, стара тактика ординців.
krabat _ 26.10.2008 21:09
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 17:57___ Историчка

+++++
Историчка _ 26.10.2008 20:57
IP: 91.124.208.---
26.10.2008 19:34___ krabat -------Навіть якщо мотузка має виляд коси?

+++
Shooter _ 26.10.2008 20:27
IP: 94.108.134.---
Кілька фоток з цієї "епохальної" події. Щоб відчути, так би мовити, атмасфєру настаящєво русінЪства

http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1224959912&first=1225044084&last=1224978469

+ ще одна фотка з іншої "масової" русинської події.

http://avtohtonkarpat.narod.ru/P328153300.JPG
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 26.10.2008 20:09
IP: 77.121.157.---
...19:34...krabat
Сacatum non est pictum (лат.- напаскуджене не є намальованим)
crockOdile _ 26.10.2008 19:35
IP: 77.122.193.---
Сепаратисти заслужені і теперешні просто не бачать перспективи бути посадженими до тюрми за сьогоднішньої каламутної влади. В таких умовах вони просто продовжують підливати гасу у тліючу заваруху, бо мабуть сподіваються заробити трохи грошей в наш важкий заробітчанський час. І що, коли зненацька тут запалає, висадиться який-небудь великий брат,чи яке-небудь нато, і вони чомусь впевнені, вони їх захистять.Вони- сепаратисти тільки не хочуть знати кінцевих закономірних підСУМків- це того, що сепаратистів у полон не беруть-їх зазвичай просто знищують,випалюють або масово розстрілюють. А миротворці...з"являються значно,зна-а-чно пізніше...ніж тільки встигнеш поласувати очікуваними дивідендами...
krabat _ 26.10.2008 19:34
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 19:02___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
"...задоволення від намилювання мотузки..."

Навіть якщо мотузка має виляд коси?
wanted _ 26.10.2008 19:29
IP: 194.146.190.---
26.10.2008 18:53___ Слобода
Дякую – цитата достатньо красномовна... Такі речі може говорити або дурень-маргінал, або, якщо не дурень, то негідник.
Тягнибок х 0 = 0
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 26.10.2008 19:02
IP: 77.121.157.---
...17:41...krabat
Ніяк не можу погодитись з Вашим зверненням товаришу. Ми з Вами ніколи не товаришували і, дай Боже, не будемо, бо мені ніколи не зрозуміти істоту, що професіонально знаходить задоволення від намилювання мотузки. Ми з Вами дуже різні, люб'язний.
Слобода _ 26.10.2008 18:53
IP: 89.179.103.---
26.10.2008 18:46___ wanted

Ти по посиланню сходь і уважно почитай. А якщо не дійде, то запитай у дружини.
Повторюю посилання на джерело – http://obkom.net.ua/articles/2008-10/13.1922.shtml.
wanted _ 26.10.2008 18:46
IP: 194.146.190.---
26.10.2008 16:19___ Слобода
"Прийшов час звільнити державу від кремлівсько-сіоністської наволочі! "
З цього місця, будь ласка, детальніше... Де будем будувати Освенцім?... То це саме вони варять воду у нас? З такою ідеологією та рівнем аналізу Ви вважаєте себе частиною Европи? Чи будемо створювати свою хутірську державу? З якого нафталіну Ви це витягли?
Якщо це дійсно з офіційної заяви, то чого тут сперечатись про деталі, панове? Бридко... Перемножуємо на нуль і йдемо далі.
Прищ _ 26.10.2008 18:29
IP: 75.59.230.---
Відповідаю для звичайний балабол-підбріхувач-юлєфанів, 26.10.2008 18:07___ Пєтровіч.Особисто чув під час мітингу в Тернополі саме перед виборами.
Vlad_iz_Kharkova _ 26.10.2008 18:18
IP: 92.113.153.---
Автор, естественно для себя, смешивает 2 вопроса.
Если есть достаточно ечисло людей, которые считают себя русинами, непонятно, почему их национальность не д.б. признана.
Друое дело, если кто-то самозванно претендует на функции государственой власти. Все такие попытки должны пресекаться, независимо от выдвигаемой мотивации.
Пєтровіч _ 26.10.2008 18:07
IP: 77.123.117.---
26.10.2008 17:37___ Прищ
Затим, перед достроковими парламентськими виборами 2007 р. пан Олег плакався, що його не беруть у списки до блоку НУНС.
Що Ви курите? Де Ви таке прочитали? Будь ласка, подайте посилання. Якщо не буде посилань на висловлювання Тягнибока (де? коли? хто чув (бачив)? де написано?), то Ви звичайний балабол-підбріхувач-юлєфанів.
Историчка _ 26.10.2008 17:57
IP: 91.124.208.---
26.10.2008 17:41___ krabat ---------в українській мові слова поперше, по друге пишуться баз дефізу

Уважаемый krabat, вынуждена заметить, что Ваш, как изящно выразился Yuri_D, процессор перегрелся: по-перше, по-друге. Спросите у своего ребенка-первокласника.
http://slovnyk.net/?swrd=%EF%EE-%EF%E5%F0%F8%E5
krabat _ 26.10.2008 17:41
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 16:54___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ

Товаришу Юрку.Зважаючи на специфіку Вашої освіти, маю сміливість зазначити,що в українській мові слова поперше, по друге пишуться баз дефізу, як і по батькові, що хоч пишеться так як і російською але означає дещо інше ніж близьке Вам "по матушкє"
Прищ _ 26.10.2008 17:37
IP: 75.59.230.---
Ще кілька років тому, в ейфорії вседозволеності, яку назвали "свободою слова", виливали тони бруду на президента. Не відставав у цьому і пан Тягнибок. Затим, перед достроковими парламентськими виборами 2007 р. пан Олег плакався, що його не беруть у списки до блоку НУНС. А тепер, відчувши притік колишніх бютоприхильників у свої лави, Тягнибок дедалі стає більше схожим на Тимошенко 2 в протистоянні з президентом. Історія знову повертається на круги своя, пошук нового ідола триває.
Наталья _ 26.10.2008 17:17
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 16:48___ krabat -брехло

Тактика правильна,немногослівно,як завжди, яскраво поёрнічать краще,ніж вляпатись в отаке "непорозуміння" – розкрити таємницю.що БАЛОГА В"ЇЖДЖАЄ В ВЕЛИКУ ПОЛІТИКУ НА КРЕМЛІВСЬКО- РУСИНСЬКІЙ КОЗІ. Але це ще не факт, може й на залишках рейтингу Ющенка?
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 26.10.2008 17:02
IP: 77.121.157.---
...16:20...Наталья
Шановно! Пану О.Тягнибоку потрібен як повітря пиар. Саме таки дії В.Балоги приносять
"хліб" для реклами партії "Свобода. Так що,на мій погляд, все нормальненько.
Корупція1245 Aтака Путіна1159 Україна та Європа1016 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter