Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Сепаратисти повинні сидіти в тюрмі

26 жовтня 2008, 10:36

Як повідомили засоби масової інформації, 25 жовтня у Мукачеві відбувся так званий "європейський конгрес подкарпатських русинів", де проголошено республіку "Подкарпатська Русь".

У сепаратистському шабаші взяли участь 109 "делегатів", у тому числі й іноземні громадяни. Учасники ухвалили "Акт провозглашенія возсозданія русинськой государственности", проголосили створення республіки (!) та обрали "государственну исполнительну власть". Сепаратисти висунули ультиматум Закарпатській обласній раді з вимогою визнати ці злочинні акти до 1 грудня 2008 року. Заколотники погрожують, що у випадку невиконання їхніх вимог самі негайно втілять рішення "о восстановлении государственности".

Цілком очевидно, що цей нечувано нахабний акт є черговою ланкою систематичних провокацій розгалуженої мережі агентури та організованих підривних груп. Не викликає сумніву й те, що ця мережа керується безпосередньо з Кремля. Ланцюг підривних дій тягнеться від безкарної спроби проголошення т. зв. ПІСУАРу, "параду мовних суверенітетів", епідемії встановлення монументів та символів чужих держав, безчинств промосковських угруповань у Криму тощо. Паралельно чиняться спроби паралізувати державний механізм із середини: починаючи від протягування недолугої конституційної реформи і закінчуючи заколотом 2 вересня 2008 року в парламенті. Наслідки бачимо вже сьогодні: в Україні системна криза, хаос і безвладдя. Кінцева мета усіх цих дій – остаточний демонтаж Української держави.

"Свобода" неодноразово застерігала керівництво держави та правоохоронні органи про загрозу сепаратизму в нашій державі. Закарпаття і Крим вже стали больовими точками, на які тисне Кремль з метою підкорення України. Аматорів сепаратизму на Закарпатті надихають приклад Південної Осетії та автономний статус Криму, ситуація у якому фактично не контролюється Києвом.

Апетити кремлівських агентів розпалює бездіяльність, і, навіть, відверте потурання влади. Пряма відповідальність за сплеск сепаратизму на Закарпатті лежить також на тих політичних силах, які 7 березня 2007 року протягнули рішення про "Про визнання національності "русин" на обласному рівні. За визнання неіснуючої національності та внесення її до переліку національностей краю проголосував 71 депутат Закарпатської обласної ради із 79 присутніх на сесії. Абсурдне і протиправне рішення підтримали такі фракції: "регіонали", "Батьківщина" (більша частина розколотого БЮТу, яка ввійшла в коаліцію з "Регіонами"), дві угорські партії, соцпартія, частина "народників" і "Наша Україна". Показово, що депутат облради Євген Жупан з "Нашої України", котрий тоді ініціював "русинське" питання на сесії, цього разу відкривав "конгрес" сепаратистів.

Сьогодні закарпатські сепаратисти на чолі зі священиком московського патріархату Д. Сидором ставлять ультиматуми українській владі. Завтра вони, озброєні російськими паспортами і кремлівськими грошима, здійснюватимуть в Україні "грузинський сценарій".

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вимагає:

* від Президента України та Прем'єр-міністра України – дати політичну оцінку сепаратистським діям на Закарпатті та в Криму.

* від Ради національної безпеки та оборони – негайно розробити план надзвичайних заходів із нейтралізації підривних угруповань та припинення сепаратистських дій.

* від Служби безпеки України – притягнути до кримінальної відповідальності всіх "делегатів" так званого "європейського конгресу подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року за ст. 110 КК України "Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України".

* від Міністерства закордонних справ України – оголосити персонами нон-грата всіх іноземних громадян, які брали участь у так званому "європейському конгресі подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року.

* від Генеральної прокуратури України – звернутись до суду з позовом про скасування рішення Закарпатської обласної ради від 7 березня 2007 року щодо визнання національності "русин" на обласному рівні.

* від керівництва політичних сил, чиї фракції у Закарпатській обласній раді підтримали рішення "Про визнання національності "русин" – визнати свою відповідальність, негайно очистити партійні лави від сепаратистів та відкликати винних депутатів.

У випадку невиконання цих вимог, закликаємо українців бойкотувати владоможців та політичні клани, які потурають знищенню держави.

Пам'ятайте: підтримуючи збанкрутілих політиків, Ви допомагаєте їм розвалювати Україну!

Голова ВО "Свобода" Олег Тягнибок

P.S. "Свобода" неодноразово звертала увагу влади на сепаратизм у Закарпатті, проводила пікетування Секретаріату Президента України, ініціювала звернення місцевих рад до Президента України, зверталась до правоохоронних органів, безпосередньо протидіяла сепаратистам.

З інформацією про це можна ознайомитись на сайті "Свободи" (www.vosvoboda.info), а також у моєму блозі на "Українській правді": http://blogs.pravda.com.ua/authors/tiahnybok/47d847cbc055d

powered by lun.ua
Коментарі — 102
Пєтровіч _ 26.10.2008 12:57
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 12:51___ Андрі

А чи пікетували ВО"Свобода" Верховну Раду з приводу скасування депутатської недоторканості і чи ЗДАТНІ Ви і ваші соратники цього досягнути?
Олег Тягнибок, коли став народним депутатом у 1998 році, відмовився від депутатської недоторканості.

Першим виступив голова ВО "Свобода" і перший номер виборчого списку Олег Тягнибок. Він розкритикував "помаранчевих" і розповів, що як тільки став нардепом у травні 1998 року, він разом з іншими депутатами-націоналістами – Славою Стецько (тодішня голова Конгресу Українських Націоналістів, нині покійна) і Михайлом Ратушним – запропонував скласти депутатську недоторканість. Тоді цю ідею нардепи не підтримали. А тепер нею спекулюють і "помаранчеві", і "біло-блакитні".
Пєтровіч _ 26.10.2008 12:52
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 12:03___ Андрі
26.10.2008 11:36___ Пєтровіч

Ви не розумієте де основні загрози для держави. Зараз немає політичної загрози, зараз загрози більше ЕКОНОМІЧНІ і в ГАЗОВІЙ СФЕРІ О С О Б Л И В О. Ви не туди дивитесь.
Дійсні ПАТРІОТИ України, в данний момент, повинні відстоювати і висвітлювати події і кримінальні схеми в ЕКОНОМІЦІ. І там бити на СПАЛАХ.
Економічні та газові проблеми створили "помаранчеві" та улюблена Вами Юля Грігян-Капітельман.
"Свобода", наскільки мені відомо, давно і послідовно говорить про енергетичну безпеку України. Як мінімум з 2004 року, коли створювалась Програма захист у українців. У цей час "помаранчеві" продавили "РосУкрЕнерго", а Юля блокує аверс "Одеса-Броди". Потім Юля зблокувалася з рИгіонами і комуністами.

І політична загроза полягає в тому, що всі ці нунси, бюти та рИгіони керують Україною. Насправді, грабують. "Свобода" наполягає на тому, що жодної проблеми не можна вирішити без докорінного очищення влади, тобто без люстрації.

І бити на спОлох, а не спАлах, умніку.
Андрі _ 26.10.2008 12:51
IP: 195.42.130.---
Автору

P.S. "Свобода" неодноразово звертала увагу влади на сепаратизм у Закарпатті, проводила пікетування Секретаріату Президента України, ініціювала звернення місцевих рад...

А чи пікетували ВО"Свобода" Верховну Раду з приводу скасування депутатської недоторканості і чи ЗДАТНІ Ви і ваші соратники цього досягнути?

Чи знову ж для ВО "Свобода" це питання теж не має великого значення і непотрібно йому приділяти увагу.
Хочу нагадати, що саме через депутатську недоторканість олігархи платять за входження до списку по 5-7 мільйонів уо.
А де вони беруть ці гроші? З наших кишень. І звідки вони потім повинні відмити ці видатки? Теж з наших кишень, роздаючи їм за безцінь наші підприємства і створюючи для них корупційні і контрабандні схеми.
Kitty _ 26.10.2008 12:37
IP: 92.113.6.---
Сепаратисти повинні сидіти в тюрмі
Повиннi. Только кто ж их посадит?... Сепаратисты, воры и прочее жульё нынче стали лучшими друзьями нашего гаранта.

Аматорів сепаратизму на Закарпатті надихають приклад Південної Осетії та автономний статус Криму...
Вдохновитель сепаратистов и источник основных негараздов в нашей стране – гонористый, неумный и психически неадекватный ВАЮ.
Убеждена, что достаточно отстранить от власти этого человека – и прекратятся умышленно провоцируемые раскол в народе, бардак в Раде и, как следствие, хаос в стране.
MaJestic _ 26.10.2008 12:30
IP: 80.243.144.---
ту eni
Вибачате, з кдб-блогерами розмов не веду...:)
MaJestic _ 26.10.2008 12:21
IP: 80.243.144.---
to Наталья
Наталя, мова не йде про Ющенка, Балогу, виконання ними своїх обіцянок чи ні, падіння їхнього рейтингу і т.д. Я про те, що русинського питання не існує в природі, воно штучно інспіроване (не важливо ким – москвою, угорцями, місцевими царьками, інопланетянами), але оскільки це питання не вирішується, виникає нездоровий ажіотаж і багаторазве обсмоктування у пресі.
E-ni _ 26.10.2008 12:21
IP: 92.112.56.---
Перепрошую. В попереднє не потрапило таке виділення:
-Народ водь включен в перечень коренных малочисленных народов Севера России. Согласно данным переписи населения 2002 года, численность води – прибалтийско-финского народа – составляла 73 человека. "Водь ныне проживает в Кингисеппском районе Ленинградской области в деревнях Лужицы и Краколье. Часть жителей этих
деревень сохраняют водьский язык, который находится на грани исчезновения и занесен в Красную книгу исчезающих языков" Водь – древнее коренное население Северо-запада России. Оно известно по русским летописям с 1069 года.-
E-ni _ 26.10.2008 12:16
IP: 92.112.56.---
До 26.10.2008 10:55___ MaJestic
"Ну, не може з 10 тис. русинів виникнути рус. народ."
- А народ водь може існувати?
Русинський народ існує кілька тисяч років, корінний народ Прикарпаття і Закарпаття. Високої культури, зокрема –
держава Карпатська Русь хрестилася на століття раніше держави Київська Русь. Мова народу – древня, 70% слів –
старословянські. Русини зберігали свою автономію завжди. До окупації Радянською Армією були автономією в складі
Чехословакії і вільно ся почували. А що це за національність – українець? Громадянин держави Україна? То він громадянин, а за національністю він хто – єврей, грузин, черкас, чемерис, руський, половець, скіф, сармат? Звідки його коріння, такого українця?
Наталья _ 26.10.2008 12:15
IP: 212.115.225.---
Тобто український ланцюжок підтримки з прокремлівських рук замкнувся -ТИМОШЕНКО-ЯНУКОВИЧ-БАЛОГА? Я Вас правильно зрозуміла ПАНЕ ТЯГНИБОК?
Андрі _ 26.10.2008 12:14
IP: 195.42.130.---
P.S. "Свобода" неодноразово звертала увагу влади на сепаратизм у Закарпатті, проводила пікетування Секретаріату Президента України, ініціювала звернення місцевих рад до Президента України, зверталась до правоохоронних органів, безпосередньо протидіяла сепаратистам.

А чи проводила "Свобода" пікетування Кабміну з приводу газових меморандумів і газових договорів? Чи ВО"Свободу" все влаштовує в цих питаннях?
Наталья _ 26.10.2008 12:12
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 12:04___ MaJestic

А для мене дуже важливо,що та влада обласна ДАЛА Ющенку 100%підтримки з його агітацією"закон один для всіх",а зараз погрожує йому ж,що й ту останню підтримку на заході України він може загубити в гризні з Балогою-правильно я розумію?
Андрі _ 26.10.2008 12:11
IP: 195.42.130.---
26.10.2008 11:36___ Пєтровіч

Прочитав статтю.
Суцільний вигаданий маразм.
Тягнибок, в цій статті, сам виступає як кремлівський агент, бо відволікає людей від дійсних проблем, які зараз постають в державі. А особливо економічних проблем.
MaJestic _ 26.10.2008 12:04
IP: 80.243.144.---
to Пєтровіч
Шановний, все я уважно прочитав. Погоджуюсь, вся владав області підтримує цей рух. Я про інше: це, так зване, русинське питання, взагалі, не повинне стояти на порядку денному. А те, що його підтрмує влада областна, це не означає, що воно важливе...
Андрі _ 26.10.2008 12:03
IP: 195.42.130.---
26.10.2008 11:36___ Пєтровіч

З такими гаслами, як в Тягнибока Вас можна називати такими самими сепаратистами, як закарпатських русиніа.
Ви не розумієте де основні загрози для держави. Зараз немає політичної загрози, зараз загрози більше ЕКОНОМІЧНІ і в ГАЗОВІЙ СФЕРІ О С О Б Л И В О. Ви не туди дивитесь.
Дійсні ПАТРІОТИ України, в данний момент, повинні відстоювати і висвітлювати події і кримінальні схеми в ЕКОНОМІЦІ. І там бити на СПАЛАХ.
А ВИ з Тягнибоком ці питання СВІДОМО оминаєте.
власовец _ 26.10.2008 11:43
IP: 77.121.27.---
Для vckns:

Вя проблема в тому, що для Тягнибока (і для мене теж), держава, у якій ми живемо, називається УкраЇна, а для вас же вона – УкраИна... Звідси – всі інші розбіжності між нами.
На жаль, у нас різні герої і різне бачення на майбутнє
Пєтровіч _ 26.10.2008 11:43
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 10:55___ MaJestic
Олег, про яку больову точку в Закарпатті ми говоримо, якщо її там просто немає. Купка вгодованих москвою яничар намагаються інспірувати видимість сепаратистського процесу. Адже це не абхазія, не південна осетія, і навіть не крим. Розклад сил не той. Ну, не може з 10 тис. русинів виникнути рус. народ. Інше питання, що це справа, якою мають займатися відповідні орагни, а оскільки вони цього не роблять, тому й виникає такий ажіотаж, зокрема і у пресі.
Ви неуважно прочитали статтю. Мова йде про потурання влади цим 10 тисячам "русинів".
Прочитайте уважно: майже вся влада Закарпаття підтримує цих московських агентів.

26.10.2008 10:36___Олег Тягнибок
Сепаратисти повинні сидіти в тюрмі
За визнання неіснуючої національності та внесення її до переліку національностей краю проголосував 71 депутат Закарпатської обласної ради із 79 присутніх на сесії. Абсурдне і протиправне рішення підтримали такі фракції: "регіонали", "Батьківщина" (більша частина розколотого БЮТу, яка ввійшла в коаліцію з "Регіонами"), дві угорські партії, соцпартія, частина "народників" і "Наша Україна". Показово, що депутат облради Євген Жупан з "Нашої України", котрий тоді ініціював "русинське" питання на сесії, цього разу відкривав "конгрес" сепаратистів.
Більше того, "русинів" підтримує Балога, а його брат у Закарпатській раді голосував за всі "русинські" рішення.
Пєтровіч _ 26.10.2008 11:36
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 11:09___ Андрі
Ви, свободівці, або круглі ідіоти, або зрадники.
Статтю навіть читати не хочеться.
Патріоти задрипані.
Круглий ідіот той, який не читав (не бачив, не знає, не думає), але "критикує". Насправді ж, не критикує, а як ідіот розбризкує свою смердючу жовч по блогах.
saksagansky _ 26.10.2008 11:33
IP: 94.248.23.---
Действительно, "грузинский" сценарий в закарпатье невозможен, ситуацию в данном случае нужно видеть объективнее и не накалять обстановку. Однако СБУ Украины должно как-то поактивнее реагировать на такие мероприятия. Где черт возьми национальная гордость этой структуры? Хотя удивляться нечему, там сидят далеко не патриотичные люди и слышат только то, что им скажут сверху, а сверху ничего не способны сказать, так как заняты совсем другими делами. Ну, а в целом, я полностью согласен с Олегом, проявления сепаратизма в Украине недопустимы. И обвинять в сепаратизме самого Тягнибока недальновидно, так как он не сепаратист, а патриот, но с достаточно радикальными представлениями. Если он планирует влиять на политику в общенациональном масштабе, то ему нужно осознать для себя, что Украина – это не только Западная Украина, есть ещё и много этнических русских, от которых никуда не деться!:) Нужно быть мудрее и разработать свою политическую концепцию таким образом, что бы она была действительно Общенациональной. На это сейчас есть спрос и историческая необходимость!
Наталья _ 26.10.2008 11:31
IP: 212.115.225.---
В Лавре освятят установленный Балогой памятник
29 октября духовенство Украинской и Польской Православных Церквей освятит памятник Кириллу и Мефодию, недавно установленный на территории Киево-Печерской Лавры на средства руководителя президентской администрации Виктора Балоги. Об этом УНИАН сообщили в пресс-службе Предстоятеля УПЦ МП.
Андрі _ 26.10.2008 11:27
IP: 195.42.130.---
26.10.2008 11:18___ Наталья

Що Ви мали на увазі?
Наталья _ 26.10.2008 11:18
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 11:16___ Наталья
виправлю помилку

26.10.2008 11:09___ Андрі

НУ-НУ??? чи ЄЦ-ЄЦ???
Наталья _ 26.10.2008 11:16
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 11:09___ Андрі

НУ-НУ??? чи ЭЦ-ЭЦ???
Наталья _ 26.10.2008 11:13
IP: 212.115.225.---
А взагалі-то, то нові шантажувальні методи від Балоги для Президента-ми ж бачимо,що тут полилось на керованій з СП УП.
Наталья _ 26.10.2008 11:09
IP: 212.115.225.---
Цікаво,чи не правда,а хто там керує в Мукачево?
Писала-кричала про це вже давно.На 5-ому в нескінченному повторі крутили Чайку з інтервЄю з одним з таких русинів-ЧЛЕН ФРАКЦІЇ НУ,ПОЗАПАРТІЙНИЙ (а зараз може в ЄЦ?),який прослявляв за допомогу росинському рухові БРАТІВ БАЛОГ,ПЕТЬОВКУ ТА ІН.
Так з ким в секретаріаті працює рука Москви Медведчук?
Так що спільного в Балоги з сепаратистами "регіональщиками",саме з Колєсніковим та з тими, хто дає нескінченні години на ефірі Деркачівської Ери для ПАНА ТЯГНИБОКА З ЙОГО КОМАНДОЮ?
Так чому саме капличку Московськог Патріархату під проводом Балоги та ще одного депутата, розвалившого демкоаліцію, (теж під проводом Балоги) Ющенко відкривав ту капличку.
Так кажете, пане Тягнибок, рука Москви? То значить,логічно вважати тією рукою саме Балогу в СП, в капелюсі,що горить на голові.коли він волає-т"римайте руку Москви Тимошенко!!!"
А от як Ви там такий чистий та незап"ятнаний в тій компашці-казали колись,бо немає грошей на розкрутку,та й колєснікови-райки зараз до пори-до часу попритихли... ТАК?!
Андрі _ 26.10.2008 11:09
IP: 195.42.130.---
Олег Тягнибок, кому потрібні твої примітивні статейки на рахунок якогось сепаратизму, якщо України, з такими політиками як ти, скоро НЕБУДЕ.
Ти подивись, що Тимошенко з Дубиною роблять в газовій сфері. Скоро Нафтогазу небуде і на нашій газовій трубі буде сидіти Міллер з Путіним.
Ви, свободівці, або круглі ідіоти, або зрадники.
Статтю навіть читати не хочеться.
Патріоти задрипані.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter