Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Сепаратисти повинні сидіти в тюрмі

26 жовтня 2008, 10:36

Як повідомили засоби масової інформації, 25 жовтня у Мукачеві відбувся так званий "європейський конгрес подкарпатських русинів", де проголошено республіку "Подкарпатська Русь".

У сепаратистському шабаші взяли участь 109 "делегатів", у тому числі й іноземні громадяни. Учасники ухвалили "Акт провозглашенія возсозданія русинськой государственности", проголосили створення республіки (!) та обрали "государственну исполнительну власть". Сепаратисти висунули ультиматум Закарпатській обласній раді з вимогою визнати ці злочинні акти до 1 грудня 2008 року. Заколотники погрожують, що у випадку невиконання їхніх вимог самі негайно втілять рішення "о восстановлении государственности".

Цілком очевидно, що цей нечувано нахабний акт є черговою ланкою систематичних провокацій розгалуженої мережі агентури та організованих підривних груп. Не викликає сумніву й те, що ця мережа керується безпосередньо з Кремля. Ланцюг підривних дій тягнеться від безкарної спроби проголошення т. зв. ПІСУАРу, "параду мовних суверенітетів", епідемії встановлення монументів та символів чужих держав, безчинств промосковських угруповань у Криму тощо. Паралельно чиняться спроби паралізувати державний механізм із середини: починаючи від протягування недолугої конституційної реформи і закінчуючи заколотом 2 вересня 2008 року в парламенті. Наслідки бачимо вже сьогодні: в Україні системна криза, хаос і безвладдя. Кінцева мета усіх цих дій – остаточний демонтаж Української держави.

"Свобода" неодноразово застерігала керівництво держави та правоохоронні органи про загрозу сепаратизму в нашій державі. Закарпаття і Крим вже стали больовими точками, на які тисне Кремль з метою підкорення України. Аматорів сепаратизму на Закарпатті надихають приклад Південної Осетії та автономний статус Криму, ситуація у якому фактично не контролюється Києвом.

Апетити кремлівських агентів розпалює бездіяльність, і, навіть, відверте потурання влади. Пряма відповідальність за сплеск сепаратизму на Закарпатті лежить також на тих політичних силах, які 7 березня 2007 року протягнули рішення про "Про визнання національності "русин" на обласному рівні. За визнання неіснуючої національності та внесення її до переліку національностей краю проголосував 71 депутат Закарпатської обласної ради із 79 присутніх на сесії. Абсурдне і протиправне рішення підтримали такі фракції: "регіонали", "Батьківщина" (більша частина розколотого БЮТу, яка ввійшла в коаліцію з "Регіонами"), дві угорські партії, соцпартія, частина "народників" і "Наша Україна". Показово, що депутат облради Євген Жупан з "Нашої України", котрий тоді ініціював "русинське" питання на сесії, цього разу відкривав "конгрес" сепаратистів.

Сьогодні закарпатські сепаратисти на чолі зі священиком московського патріархату Д. Сидором ставлять ультиматуми українській владі. Завтра вони, озброєні російськими паспортами і кремлівськими грошима, здійснюватимуть в Україні "грузинський сценарій".

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вимагає:

* від Президента України та Прем'єр-міністра України – дати політичну оцінку сепаратистським діям на Закарпатті та в Криму.

* від Ради національної безпеки та оборони – негайно розробити план надзвичайних заходів із нейтралізації підривних угруповань та припинення сепаратистських дій.

* від Служби безпеки України – притягнути до кримінальної відповідальності всіх "делегатів" так званого "європейського конгресу подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року за ст. 110 КК України "Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України".

* від Міністерства закордонних справ України – оголосити персонами нон-грата всіх іноземних громадян, які брали участь у так званому "європейському конгресі подкарпатських русинів" 25 жовтня 2008 року.

* від Генеральної прокуратури України – звернутись до суду з позовом про скасування рішення Закарпатської обласної ради від 7 березня 2007 року щодо визнання національності "русин" на обласному рівні.

* від керівництва політичних сил, чиї фракції у Закарпатській обласній раді підтримали рішення "Про визнання національності "русин" – визнати свою відповідальність, негайно очистити партійні лави від сепаратистів та відкликати винних депутатів.

У випадку невиконання цих вимог, закликаємо українців бойкотувати владоможців та політичні клани, які потурають знищенню держави.

Пам'ятайте: підтримуючи збанкрутілих політиків, Ви допомагаєте їм розвалювати Україну!

Голова ВО "Свобода" Олег Тягнибок

P.S. "Свобода" неодноразово звертала увагу влади на сепаратизм у Закарпатті, проводила пікетування Секретаріату Президента України, ініціювала звернення місцевих рад до Президента України, зверталась до правоохоронних органів, безпосередньо протидіяла сепаратистам.

З інформацією про це можна ознайомитись на сайті "Свободи" (www.vosvoboda.info), а також у моєму блозі на "Українській правді": http://blogs.pravda.com.ua/authors/tiahnybok/47d847cbc055d

powered by lun.ua
Коментарі — 102
Андрей-с-Востока _ 26.10.2008 14:16
IP: 92.112.239.---
26.10.2008 14:01___ Пєтровіч
Андрей-с-Востока – відомий інтернет-брехун-з-юлєфанів.
Интересно, что для тягнибоковцев теперь борьба с врагами Украины сводится к борьбе с БЮТом (на уровне слов, разумеется). Я не юлефан, я всех поливаю равномерно. Хочется спросить, а кого ВО Свобода считает более антиукраинской партией – ПР или БЮТ?
Пєтровіч _ 26.10.2008 14:12
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:58___ Наталья
Ще одне підтвердження Вашої брехні. Ось слова Тягнибока в інтервю за 25 червня 2007 року:

Або – враження від недавньої поїздки в Закарпаття. Ви можете мені пояснити, чому фракція "Нашої України" в повному складі виступила з ініціативою надати т. зв. "русинам" статус національності? Тому, коли Ви говорите про забрані від когось голоси, то я відповідаю – так, я хочу забрати голоси у тих паскудників-"нашоукраїнців", які проголосували у Закарпатській обласній раді за надання русинам статусу національності! Бо вони руйнують основи української соборності. Це завершиться тим, що "русини", отримавши статус національності, підуть на другий крок і будуть вже вимагати автономії – такої як Кримська. А третій крок – захочуть відділятися і приєднуватися до мадярів, до чехів, до румунів.
Пєтровіч _ 26.10.2008 14:10
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:58___ Наталья
ПАНЕ ТЯГНИБОК!
Чому Ви потурали мовчанкою тим зібранным та з"їздам русинів,які відбувались напротязі всього року,вони восени прийняли конституцію свої майбутньої автономії,на з"їзді були присутні Балога та Петьовка,як одні з спонсорів?
Може тому Ви ТОДІ мовчали,бо чекали,поки Балога розвалить коаліцію, державу, владу-АБИ ТІЛЬКИ ДОЧЕКАТИСЬ ТАКИХ БАЖАНИХ ДЛЯ ВАС ВИБОРІВ? Бо знали про тайні домовленності СП та ПР?
А зараз вважаєте, рвучи на собі вишиванку, та првокуючи кримські проблеми, саме в сьогоднішній найскладніший для часів незалежної України період, отримаєте свої прохідні?
Ви,партія. з маргінальними відсотками підтримки,мрієте розбудвати країну з руїн, після тих, кому мовчки потурали заради оцих виборів.
Ви просто не помітили,наскільки помудрішав за цей час народ, наскільки важче Вам доведеться втюхувати свою "справжність".
Ви брудна наклепниця юлєфанського пошибу. Жодного доказу, одна ненависть.

Зайдіть на сайт "Свободи" і ознайомтеся з протидією "Свободи" "русинським сепаратистам – баложникам".

В останньому абзаці цього повідомлення Тягнибок наголосив на ролі Балоги. Це відбувалось в липні цього року на СЕСІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
krabat _ 26.10.2008 14:08
IP: 77.121.176.---
Пане Олеже.І лемки Бескидів і бойки з гуцулами Карпат, русини Буковини і русини Підкарпаття – категорія вже давно етнографічна і мала загроза того,що стане політичною.Ще 70 років тому русинами писались і галичани Львівщини та Станіславщини, волиняни та поліщуки Західної та Північної Волині...Треба час і переболить...Звичайно в ідеалі Україна мала б розвивати не регіональний а крайовий устрій.Але в теперішніх умовах неначасі.Маємо домовлятися перед викликами історії а не звинувачувати одне одного навіть в гарячності чиїхось рішень, хоч би й розуміючи інспірованість їх іззовні.Вам,як лідеру "Свободи" бажаю збільшувати число партійних осередків в тих краях, і якою б не здавалась ефективною риторика протистояння включати до свого арсеналу філософію об"єднання не рубаючи по болісних точках різноманітності українців.
wanted _ 26.10.2008 14:05
IP: 193.254.234.---
Все, що робиться поганого в нас – це "рука Москви"? Що за комплекси!... Може й ми в чомусь винні? Яка виграшна позиція – "перевиховувати" Росію і не звертати уваги на внутрішні негаразди...
Пєтровіч _ 26.10.2008 14:01
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:26___ Андрей-с-Востока
26.10.2008 13:19___ Наталья
А ЩО Ж ПОРОБИШ,КОЛИ НЕМАЄ ГРОШЕЙ.
Так вот когда денег нет, нужно идти и работать, а не играться в националистическую политику и только расшатывать общество.
Андрей-с-Востока – відомий інтернет-брехун-з-юлєфанів.
Пєтровіч _ 26.10.2008 14:00
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:27___ Наталья
А зараз на нічних Ерах,що не день-то Свобода,раніше були одні комуняки з ПР.
Ви зводите наклеп на "Свободу". Якщо це не так, назвіть дати.

26.10.2008 13:27___ Наталья
Знаєте скільки вже нас корчинили та косткали отим націоналізмом,потім розплющили та розбаложили,а сьогодні щей розляпають під кришею Ющенка-НЕ ВІРЮ,
Хоч тут у Вас вистачило совісті не оббріхувати "Свободу".
Наталья _ 26.10.2008 13:58
IP: 212.115.225.---
ПАНЕ ТЯГНИБОК!
Чому Ви потурали мовчанкою тим зібранным та з"їздам русинів,які відбувались напротязі всього року,вони восени прийняли конституцію свої майбутньої автономії,на з"їзді були присутні Балога та Петьовка,як одні з спонсорів?
Може тому Ви ТОДІ мовчали,бо чекали,поки Балога розвалить коаліцію, державу, владу-АБИ ТІЛЬКИ ДОЧЕКАТИСЬ ТАКИХ БАЖАНИХ ДЛЯ ВАС ВИБОРІВ? Бо знали про тайні домовленності СП та ПР?
А зараз вважаєте, рвучи на собі вишиванку, та првокуючи кримські проблеми, саме в сьогоднішній найскладніший для часів незалежної України період, отримаєте свої прохідні?
Ви,партія. з маргінальними відсотками підтримки,мрієте розбудвати країну з руїн, після тих, кому мовчки потурали заради оцих виборів.
Ви просто не помітили,наскільки помудрішав за цей час народ, наскільки важче Вам доведеться втюхувати свою "справжність".
Пєтровіч _ 26.10.2008 13:57
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:42___ Андрі
26.10.2008 12:57___ Пєтровіч
Олег Тягнибок, коли став народним депутатом у 1998 році, відмовився від депутатської недоторканості.

Відмовитися від депутатської недоторканості – не означає вирішити це питання.
"Свобода" вирішить, коли прийде до влади.

Наразі можна сказати, що лише Тягнибок з кількома депутатами відмовився від недоторканості.

Натомість ті, які обіцяли це зробити, маючи більшість у парламенті, не скасували недоторканість, а бігали по судах та ЦВК і верещали як свині "депутатів б'ють, депутатів б'ють".
Андрі _ 26.10.2008 13:42
IP: 195.42.130.---
26.10.2008 12:57___ Пєтровіч
Олег Тягнибок, коли став народним депутатом у 1998 році, відмовився від депутатської недоторканості.

Відмовитися від депутатської недоторканості – не означає вирішити це питання.
Наталья _ 26.10.2008 13:27
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 13:08___ Пєтровіч "Свобода" – єдина сила, яка послідовно виступає проти кримінально-олігархічних кланів, які представлені у політиці БЮТом, ПР і НУНСом.

Я ж й кажу, позиціонувати себе треба чесно й відкрито.А зараз на нічних Ерах,що не день-то Свобода,раніше були одні комуняки з ПР.Знаєте скільки вже нас корчинили та косткали отим націоналізмом,потім розплющили та розбаложили,а сьогодні щей розляпають під кришею Ющенка-НЕ ВІРЮ,
Андрей-с-Востока _ 26.10.2008 13:26
IP: 92.112.239.---
26.10.2008 13:19___ Наталья
А ЩО Ж ПОРОБИШ,КОЛИ НЕМАЄ ГРОШЕЙ.
Так вот когда денег нет, нужно идти и работать, а не играться в националистическую политику и только расшатывать общество.

Якби Тягнибок був чесним... А така собі напівправда-недобре тхне від такого правдолюба.
В Украине, слава Богу, все идейные партии обречены на провал.
Пєтровіч _ 26.10.2008 13:26
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:19___ Наталья
26.10.2008 13:08___ Пєтровіч
Я може загОстрила відповідь Тягнибока на закиди.чому йому так допомагав Ерою Деркач (московський гебіст,вірний провідник УПЦ МП) на минулих виборах мера-але відповів він в дусі-А ЩО Ж ПОРОБИШ,КОЛИ НЕМАЄ ГРОШЕЙ.Я розумію,щоб зробити для Тимошенк Сталінград у Києві об"єднались усі,а тягнибоку робити своє... Але ж,негарно,з тих же кремлівців їсти з долоні.
Ви лукавите, наскільки я пригадую, Тягнибок відповів, що немає грошей оплачувати дорожчі телевізійні ефіри, а "Ера" коштує дешевше, тому й "Свобода" присутня на цьому радіо.

Тобто "Свобода" за ефіри заплатила. Причому тут "їсти з долоні"?
Наталья _ 26.10.2008 13:23
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 13:11___ Пєтровіч

Та ні,за БЮТ ніколи не збиралась голосувати,а от за Свободу був гріх,колись подумувала. А в розвалі коаліції Балогою захищала й захищаю не Юлю, а воюю з тупістю ненависті до неї,яка й призвела до чого призвела.
Андрей-с-Востока _ 26.10.2008 13:22
IP: 92.112.239.---
26.10.2008 13:08___ Пєтровіч
"Свобода" – єдина сила, яка послідовно виступає проти кримінально-олігархічних кланів, які представлені у політиці БЮТом, ПР і НУНСом
Ну точно как коммунисты!

26.10.2008 12:16___ E-ni
А що це за національність – українець? Громадянин держави Україна? То він громадянин, а за національністю він хто – єврей, грузин, черкас, чемерис, руський, половець, скіф, сармат?
А украинцы – это политическая нация, и только в этом её сила. Против такого тезиса возражает лишь во свобода и часть нунса.
Наталья _ 26.10.2008 13:19
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 13:08___ Пєтровіч
Я може загОстрила відповідь Тягнибока на закиди.чому йому так допомагав Ерою Деркач (московський гебіст,вірний провідник УПЦ МП) на минулих виборах мера-але відповів він в дусі-А ЩО Ж ПОРОБИШ,КОЛИ НЕМАЄ ГРОШЕЙ.Я розумію,щоб зробити для Тимошенк Сталінград у Києві об"єднались усі,а тягнибоку робити своє... Але ж,негарно,з тих же кремлівців їсти з долоні.ось і сьогодні новина про діяльність Балоги на теренах Московьского Патріахату – в Лаврі.
Якби Тягнибок був чесним,то саме про БАЛОЖИНСЬКИЙ русинський рух тут сьогодні й розповів.А така собі напівправда-недобре тхне від такого правдолюба.
krabat _ 26.10.2008 13:14
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 13:10___ Наталья
"...Це ви про неї ПІ?"

Аяяй...Нєхарашо як...
Пєтровіч _ 26.10.2008 13:13
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:07___ Наталья
26.10.2008 12:58___ Наталья
Додам.
А використали для розвалу України факсіміле Президента в руках еСДПУшника Балоги та ненависть Ющенка до Тимошенко.
Балога найближчим часом опиниться у Тимошенко. Там де й Медведчук, Задорожній, Зінченко та інші чільні діячі СДПУ (о).
Пєтровіч _ 26.10.2008 13:11
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 13:10___ Наталья
26.10.2008 13:03___ krabat

А яка ж Леся Оробець патріотка в партії у пісуарщика? Це ви про неї ПІ? Вона вже свою рибку піймала,хай буде їй на щастя,а рибці на здоров"я.
А Ви – юлєфанка)))
Наталья _ 26.10.2008 13:10
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 13:03___ krabat

А яка ж Леся Оробець патріотка в партії у пісуарщика? Це ви про неї ПІ? Вона вже свою рибку піймала,хай буде їй на щастя,а рибці на здоров"я.
Пєтровіч _ 26.10.2008 13:08
IP: 213.186.103.---
26.10.2008 12:58___ Наталья
...
4.Тепер бачимо отой ланцюжок патріотів -Плющ-Костенко-Балога-Колєсніков,двоє з низ пісуарщики а двоє національні герої,віддані Президенту.
5. Туди ж до Президента в майбутьньому (разом з Космосом,якому шо фашист шо націоналіст одне й те ж) підтягують Тягнибока-тільки грошима ПР та кналу Ера.
З пп. 1-4 погоджусь. П. 5 притягнутий за вуха.
По-перше, про гроші. Це непристойно базікати про гроші, не надаючи жодних доказів. Дайте докази, інакше Ви – балаболка.
По-друге, "Свобода" не йшла на вибори з костенками-плющами і ніколи не піде. Більше того, "Свобода" – єдина сила, яка послідовно виступає проти кримінально-олігархічних кланів, які представлені у політиці БЮТом, ПР і НУНСом.
Наталья _ 26.10.2008 13:07
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 12:58___ Наталья
Додам.
А використали для розвалу України факсіміле Президента в руках еСДПУшника Балоги та ненависть Ющенка до Тимошенко.
krabat _ 26.10.2008 13:03
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 12:58___ Наталья
"...а хто є ХУ в цьому хорі патріотів,які кричать про конче необхідну якнайшвидшу доцільність виборів."

нікому достаменно невідомо "хто є ХУ", але найменшого сумніву в тому хто є та ПІ,яка мріє зловити рибку в цьому ЛА.
krabat _ 26.10.2008 13:00
IP: 77.121.176.---
26.10.2008 12:37___ Kitty
"...и прекратятся умышленно провоцируемые раскол в народе, бардак в Раде и, как следствие, хаос в стране."

Шановна Кітті. Можете назвати умову, за якою прєкратіцца розкол Вашої особистості, бардак в думках і хаос в мізках?
Наталья _ 26.10.2008 12:58
IP: 212.115.225.---
26.10.2008 12:21___ MaJestic

Зараз і сьогодні, (доказ тому такі заявочки від Тігнибока),важливо не те,що вже давно відомо-про інспірованність багатьох бід на біду Україні,а саме те,чому це все ЗАРАЗ піднімається, й ХТО приклав руку до цього з лав сьогоднішньої влади, чи завжди це була рука кремля-угорщини й т.п.
Мені вимальовується такий передвиборчий ланцюжок. Трошки почну з минулого.
1 Плющ-Костенко ще перед виборами 2006-го обмолвлювались про ширку таку необхідну
Україні.
2.Плющ та вже Балога стали цю ідейку "прітворять в жізнь" з Колєсніковим. (сепаратист,як бачимо, й Балога й Колєсніков)
3.Розбурхали країну,розвалили все в ній,що можна-зараз йдуть на вибори. Костенко каже Тягнибоку-давай разОм ми ж такі націоналісти!!!
4.Тепер бачимо отой ланцюжок патріотів -Плющ-Костенко-Балога-Колєсніков,двоє з низ пісуарщики а двоє національні герої,віддані Президенту.
5. Туди ж до Президента в майбутьньому (разом з Космосом,якому шо фашист шо націоналіст одне й те ж) підтягують Тягнибока-тільки грошима ПР та кналу Ера.

Так що не про інспірацію русинського питаня йдеться для мене-а хто є ХУ в цьому хорі патріотів,які кричать про конче необхідну якнайшвидшу доцільність виборів.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter