Олеся Яхно Політичний експерт

О близорукости и дальнозоркости, или Кто использует Коломойского и Ко на следующем шаге

05 травня 2019, 23:20

"Лучше проиграть со своими, чем выиграть с чужими, ибо не истинна та победа, которая добыта чужим оружием". (Никколо Макиавелли)

Проблема многих украинских политиков и олигархов в том, что они не сделали никаких выводов после 2014 года, даже на шестом году агрессии РФ.

До 2014 года практически все политики и олигархи спекулировали на теме геополитического выбора, языка, прочих региональных различий, потому что так легче было побеждать на выборах. В итоге, на фоне консенсуса безразличия большей части украинских элит сформировалось два вида регионального эгоизма – эгоизм носителей капитала на Востоке и эгоизм национальной идеи на Западе. Ну а дальше, в критический момент политической истории Украины этим воспользовался Кремль (аннексия Крыма и "защита" в виде войны "русского мира" на Донбассе "за спинами женщин и детей"), чтобы попытаться уничтожить Украинскую государственность как таковую.

После 2014 года агрессия РФ, казалось бы, обессмыслила все предыдущие форматы и противоречия, сплотив граждан внутри страны и объединив два вида эгоизма в один – гражданский патриотизм. И в этом смысле важность таких составляющих государственности, как граница, идентичность, сильные институты государства и общества – казалось бы, априори понимаема. Но, выиграв информационную войну вовне, Украина проиграла ее внутри. Если на фоне агрессии России отдельные, а затем, ближе к президентским выборам, уже и многие политики, спекулировали на теме войны и мира, вопроизводя штампы российской пропаганды (например, о том, что в длительности войны, в войне вообще, виновата украинская, а не российская власть; что Украина вот-вот развалится; что встречу в Нормандском формате блокирует якобы президент Украины, а не РФ; и подобных примеров – не счесть), значит, в коммуникации с обществом есть серьезные проблемы.

Одно дело, когда эти штампы использовали пророссийские политики и субъекты. И другое дело, когда даже те, кто позиционировал себя в нише проукраинских патриотических сил – тоже ударились в эту же риторику, с целью дискредитации не столько позитивов, сколько действующего президента Петра Порошенко. А по факту получилось – что позитивов в целом. Вот, скажем, заявил недавно Игорь Коломойский, что на Донбассе "гражданский конфликт". Возможно, такое заявление мотивировано бизнесовыми интересами, связанными с Россией. Или – исключительно стремлением дважды использовать голоса Юга и Востока. То есть, и на парламентских выборах. Политические "бенефициары" президентства Владимира Зеленского использовали настроения Юга и Востока. Но им почему-то не приходит в голову, что их технологией могут воспользоваться совершенно другие люди, и в своих целях.

В лучшем случае – это обессмыслит старые политические/партийные подходы, основанные на вранье, в том числе проект "Слуга народа". Потому что этот проект, как и многие другие популистские партии, построен на технологии обмана (виртульность – разновидность обмана). Большим шагом вперед, на мой взгляд, будет наличие на парламентских выборах хотя бы нескольких партий с реальной повесткой для страны, с реалистичными целями/задачами и настоящим, а не виртуальным, диалогом с гражданами.

В худшем случае – это приведет к власти реваншистов, со всеми вытекающими последствиями на украинско-российском направлении. Дискредитация позитивов – де-факто, работает на реваншистские настроения, потому что показывает, что за эти тяжелые годы войны якобы не произошло никаких позитивных сдвигов и "мову на хліб не намажеш" (так можно дойти и до прямых поставок газа из России и федерализации). Поэтому не удивлюсь, если на каком-то этапе возникнет вопрос: а кто использовал Коломойского и Ко? Они ведь использовали Зеленского назло/против Порошенко. Точно также, в итоге, совсем другие cубьекты и со своими интересами могут использовать Коломойского и Ко. Некоторые уже начали.

powered by lun.ua
Коментарі — 66
Log Log _ 08.05.2019 16:01
IP: 35.235.227.---
Petro Seric – безграмотный дегенерат Унитаз Семижопов:
Так и хочется сказать Олеси
Тупой кретин, что ты можешь сказать если название страны, в которой живёшь, правильно пишешь с двадцать пятого раза?
Недоумок, по-русски "Сказать ОлесЕ".
Банили, банят, и будут банить скотину, которая за две копейки от "повара Путлера", готова мать родную убить.
Сергей Папков _ 08.05.2019 12:34
IP: 35.235.227.---
В Україні зараз, здається, понад 300 партій. Але хіба хоч один найвидатніший в світі фахівець-політолог зможе назвати стільки різних ідеологій (навіть з усіма нюансами)? Звичайно ні, бо таких ідеологій (включно з усіма комбінаціями та відтінками (наприклад, націоналісти можуть бути і соціалістами, і консерваторами, і демократами, і лібералами) набереться максимум десятка зо два!
Тобто в Україні переважно є не партії, а лише політичні проекти (до того ж більшість з них "заморожені" до потрібного часу). Але навіть при цьому нові політпроекти типу "Слуги" чомусь продовжують з'являтися.
Тож негайно треба міняти законодавство про партіїї, щоб з цим закінчити.
Як варіант, партії мають мати фіксоване членство не менше 150 тис., право приймати участь у національних виборах має надаватися через 5 (у місцевих – через 3) роки після створення партії, балотуватися від партії мають лише дійсні члени з парт стажем не менше 2 років (щоб ліквідувати продаж місць у списку) тощо.
lohik _ 08.05.2019 04:53
IP: 35.235.227.---
Це все політичні розборки між двома одігархами...Вся вина "жидобандеровца" (за словами Путіна) Коломойського в тому, що він створив власну партію Укроп і став критикувати Президента...Мстливий та лицемірний Порох йому цього не простив, відправивши в опалу...Хотів показати хто в домі хазяїн...Аналогічно як колись Шустера та Саакашвілі...
lohik _ 08.05.2019 04:39
IP: 35.235.227.---
За олігарха Пороха не переживайте...Віін не пропаде...Всюди він ваш, наш і свій доску.
Galya Yarova _ 08.05.2019 01:44
IP: 35.235.227.---
Tatyana Supryaga:
найбідніша тут тільки ти. А в багатьох людей зарплата вища, ніж при януковичі, навіть,якщо в доларах перерахувати. І це в умовах війни та втрати частини економіки. Працюй і не будеш найбіднішою.
Yaryk Yurkiv _ 07.05.2019 08:50
IP: 35.235.227.---
korowin:
Yaryk Yurkiv:
тист по природі своїй популіст!
Ослунда на нари...!!!

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture001ddd.1557175216.jpg

ето жідовская "тюрьма" в каторую Міша Коган решіл сьодня поселіться.
не прошло і года после винесенія пріговора. как Міша нвконец решілся...
после вчерашнего праздніка в сінагоге в Брукліне, рабаї такі уговорілі єво сдаться властям.
ато гої кіпіш поднімают – ми тоже хочем в тюрьму...!!!
нет огради
нет охрани
курортноє местечко под Нюйорком.
пол часа єзди до Манхеттена
погугліте жідовская "тюрьма" – вам тожу захочется...
Нащо?
У нас своя буде!
дай боже.
в той тюрьме обязательни ярмулкі і отсутствіє гоєв.
хто у нас пошиє стільки ярмулок...???
Бєня!
Він спец пошивати маймурки та гоїв у дурні...
korowin _ 07.05.2019 00:05
IP: 35.235.227.---
Yaryk Yurkiv:
тист по природі своїй популіст!
Ослунда на нари...!!!

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture001ddd.1557175216.jpg

ето жідовская "тюрьма" в каторую Міша Коган решіл сьодня поселіться.
не прошло і года после винесенія пріговора. как Міша нвконец решілся...
после вчерашнего праздніка в сінагоге в Брукліне, рабаї такі уговорілі єво сдаться властям.
ато гої кіпіш поднімают – ми тоже хочем в тюрьму...!!!
нет огради
нет охрани
курортноє местечко под Нюйорком.
пол часа єзди до Манхеттена
погугліте жідовская "тюрьма" – вам тожу захочется...
Нащо?
У нас своя буде!
дай боже.
в той тюрьме обязательни ярмулкі і отсутствіє гоєв.
хто у нас пошиє стільки ярмулок...???
Yaryk Yurkiv _ 07.05.2019 00:00
IP: 35.235.227.---
korowin:
Yaryk Yurkiv:
Samuil Aschik:
Ослунд Андерс не считает почему-то Зеленского популистом. Кому верить? (риторический)
Дурний цей Осдунд, бо артист по природі своїй популіст!
Ослунда на нари...!!!

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture001ddd.1557175216.jpg

ето жідовская "тюрьма" в каторую Міша Коган решіл сьодня поселіться.
не прошло і года после винесенія пріговора. как Міша нвконец решілся...
после вчерашнего праздніка в сінагоге в Брукліне, рабаї такі уговорілі єво сдаться властям.
ато гої кіпіш поднімают – ми тоже хочем в тюрьму...!!!
нет огради
нет охрани
курортноє местечко под Нюйорком.
пол часа єзди до Манхеттена
погугліте жідовская "тюрьма" – вам тожу захочется...
Нащо?
У нас своя буде!
korowin _ 06.05.2019 23:48
IP: 35.235.228.---
Yaryk Yurkiv:
Samuil Aschik:
Ослунд Андерс не считает почему-то Зеленского популистом. Кому верить? (риторический)
Дурний цей Осдунд, бо артист по природі своїй популіст!
Ослунда на нари...!!!

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture001ddd.1557175216.jpg

ето жідовская "тюрьма" в каторую Міша Коган решіл сьодня поселіться.
не прошло і года после винесенія пріговора. как Міша нвконец решілся...
после вчерашнего праздніка в сінагоге в Брукліне, рабаї такі уговорілі єво сдаться властям.
ато гої кіпіш поднімают – ми тоже хочем в тюрьму...!!!
нет огради
нет охрани
курортноє местечко под Нюйорком.
пол часа єзди до Манхеттена
погугліте жідовская "тюрьма" – вам тожу захочется...
Yaryk Yurkiv _ 06.05.2019 23:45
IP: 35.235.227.---
korowin:
Большим шагом вперед, на мой взгляд, будет наличие на парламентских выборах хотя бы нескольких партий с реальной повесткой для страны, с реалистичными целями/задачами и настоящим, а не виртуальным, диалогом с гражданами.
==
Єгорка Люстратор...??
кто єщо...??
СВОБОДА, "а більше, бачиться, нікого".
Yaryk Yurkiv _ 06.05.2019 23:28
IP: 35.235.227.---
Samuil Aschik:
Ослунд Андерс не считает почему-то Зеленского популистом. Кому верить? (риторический)
Дурний цей Осдунд, бо артист по природі своїй популіст!
Yaryk Yurkiv _ 06.05.2019 23:25
IP: 35.235.227.---
Анна Павловская:
С таким же успехом можно было написать опус под названием "Кто использовал Порошенко и Ко и что из этого получилось".
Порошенка іспользовал Захід у своєму протистоянні зі світовою експансією Фуйла, правда, і Порошенко використовував Захід у своєму, українському, протистоянні з Фуйлом. Хто програв? Та усі потрохи...
Yaryk Yurkiv _ 06.05.2019 23:18
IP: 35.235.227.---
Игорь Усенко:
... Висновок може бути тільки один – українців в Україні не більше 30-40%. Решта 60-70% рюскоязічна завезена в Україну з раши параши біомаса, яка генетично, фізично, розумово завжди хоче бути у параші і затягнути туди всіх до кого дістанеться. Тільки позбавлення права голосу, права вирішення всіх питань державного устрою всіх хто не є етнічним українцем (як у Латвіі, Литві та Єстоніі) може відродити Україну. Інакше ми українці будемо платити кровью наших кращіх представників, щоб хоч якось залишитися державою Україна.
Правду кажете: бич України – то совкові бичі з правом голосу!
Прибалтам вдалося неймовірне лише тому, що національна меншість там була об'єднана Мовою, що була і є непосильною для бичів, культурою, що виявилася недосяжною для бичів, і суцільною ненавистю до бичів, які в 1940 році насильно зруйнували їх віковий суспільний уклад.
Yaryk Yurkiv _ 06.05.2019 23:06
IP: 35.235.227.---
Antua Gregor:
Від зміни доданків сума не міняється. 5 років – АТО, чи у нас війна? Олігархи порошенко, ахметов, пінчук, коломойський. Яка між ними різниця? Монополія на владу, корупція, ротердам плюс, 425 дармоїди – наслідки зубожіння народу... Ось і результат 73,2 % хочуть кардинальних змін системи управління і відношення до людей... Де є верховенство права, закону. Президент – гарант конституції. А конституція гарантує – але немає кому виконувати написане...
Голограма Бєні написане теж не виконає..., а може, варто щось поправити в Конституції?
korowin _ 06.05.2019 23:00
IP: 35.235.227.---
Obak Adams:
korowin:
климкин и луценко уже готовы работать с Зеленским. видимо подгарает капитально
Сьома Коган унюхал українскій след...

ipic.su/img/img7/fs/shot0001.1557172638.png

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture002hhj.1557172699.jpg

тревожно...
korowin _ 06.05.2019 22:54
IP: 35.235.227.---
Obak Adams:
korowin:
климкин и луценко уже готовы работать с Зеленским. видимо подгарает капитально
фамілія Парашенка впервиє крупним текстом на екранах

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture001.1557172264.jpg

ipic.su/img/img7/fs/NewPicture002.1557172329.jpg

\
korowin _ 06.05.2019 22:05
IP: 35.235.227.---
Obak Adams:
посмотрим, что запоют некоторые "аналитики" когда начнутся посадки
посадкі нашого посольства в сша...?
там такой скандал, мама не горюй.
вон і амеріканскую посліху собіраются сажать...
і Юля пропала...
lohik _ 06.05.2019 20:32
IP: 35.235.227.---
Log Log:
lohik:
Log Log:
А чим вам не подобається угода про газ 2009 року?.
Де я про це написав?
Ви перевернули з ніг на голову.
Я вказую, що Ви неправі, вважаючи націоналізацію незаконою.
Незаконною націоналізацію Приватбанку вважають рішення трьох порошенківських Судів після першого туру виборів...Порошенко тим самим вирішив налякати виборців?...
Log Log _ 06.05.2019 20:23
IP: 35.235.227.---
Serik Petro: Троицкий Семен:
Семижопов и его двадцать пятая ж*па -
пара скотов, кормящихся с рук "повара Путлера" Пригожина.
Пригожин гребёт миллионы, поставляя гнилое мясо в детские сады
по всей РФ.
korowin _ 06.05.2019 20:10
IP: 35.235.227.---
а кто использовал Коломойского и Ко? Они ведь использовали Зеленского назло/против Порошенко. Точно также, в итоге, совсем другие cубьекты и со своими интересами могут использовать Коломойского и Ко. Некоторые уже начали.
==
бабушкі на лавочках гаварят шо за Бєнєй стоіт
"французскій філософ"
і поєздка Зєлі к Макрону будет нам страшнеє чем поєздка Юлі к Путіну... (
Log Log _ 06.05.2019 19:59
IP: 35.235.227.---
Троицкий Семен:
"А король-то голый!"...
Точно, це Коломойський сказав про Путлера.
Він сказав що конфлікт інспірований Росією.
Чергова ж*па Семижопова, точнісінько як він, намагаєтесь когось принизити, а демонструєте
свою тупість.
korowin _ 06.05.2019 19:57
IP: 35.235.228.---
Большим шагом вперед, на мой взгляд, будет наличие на парламентских выборах хотя бы нескольких партий с реальной повесткой для страны, с реалистичными целями/задачами и настоящим, а не виртуальным, диалогом с гражданами.
==
Єгорка Люстратор...??
кто єщо...??
Log Log _ 06.05.2019 19:44
IP: 35.235.227.---
lohik:
Log Log:
А чим вам не подобається угода про газ 2009 року?.
Де я про це написав?
Ви перевернули з ніг на голову.
Я вказую, що Ви неправі, вважаючи націоналізацію незаконою.
Tatyana Supryaga _ 06.05.2019 19:22
IP: 35.235.227.---
Більше, ніж сам Порошенко зробив для своєї поразки, ніхто не зміг би зробити. Дивно читати про якусь "дискредитацію позитивів" в країні, яку президент своїми "псевдореформами" довів до стану найбіднішої і найкорумпованішої у Європі. Що тут ще можна було "дискредитувати"? І кому, як не путіну, вигідна бідна і корумпована Україна?
Ігор Кобель _ 06.05.2019 18:09
IP: 35.235.227.---
найбільше кайфує оппоблок-мертвеччук не злазить з екрана, рабіновичі-бойкі і шуфрічі зіштовхують лобами зеленського і всіх решта. такіє бєлиє і пушистиє наблюдатєлі
а варто було б пояснити своїм виборцям, чому провали вибори бойкі
а то включили безконечну жвачку- тему інавгурації на 112
постійно нагнітають якісь апокаліптичні настрої
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter