Сергій Дацюк Філософ

ГАЛИЦЬКИЙ КОНСЕНСУС

26 вересня 2017, 11:03

Отже в Україні є непублічний консенсус з деяких напрямків культурної політики, але публічної державної культурної політики немає. Цей консенсус укладено галичанами від імені всіх українців з Президентом від імені всієї держави, решта ж українців та решта правлячого класу при цьому проігноровані. Обидві сторони цього консенсусу така ситуація влаштовує. Але чи влаштовує така ситуація всіх українських громадян?

На мою статтю "Українізація та вирішення російського питання" було отримано відгуки – статті Юрія Винничука "З Адольфом під ручку" (20.09), Ореста Друля "Галицький сепаратизм. Як є." (25.09) та Анатолія Якименка "Чому в Україні не буде вирішене російське питання" (25.09).

Саме ці статті доводять, що в Україні таки є консенсус з деяких напрямків культурної політики. Але цей консенсус непублічний, несистемний та нестратегічний.

Зі статтею Винничука я сперечатися не буду – вона про те, який Винничук хороший і який я поганий, тобто беззмістовна щодо культурної політики. А от статті Друля та Якименка чи не вперше вивели питання проукраїнської культурної політики у площину відвертості та спроб публічного формулювання.

Отже зі статтею Ореста Друля я буду сперечатися.

Наведу дві цитати з цієї статт.

"...Галичина в уяві галичан – можу поділитися цією сокровенною таємницею – це і є Україна, чиста Україна без Росії і без всього її 363-річного намулу..."

"...Своїм текстом Дацюк показує, як це працює всередині України: після того, як російський дискурс сепарувався від українського, цей інтелектуал (функцією якого, власне, і є працювати зі смислами) перестав – от точно як описав Алтунян – розуміти український контекст, а кращих українських письменників почав сприймати як носіїв сепаратистичної ідеї..."

Це антагоністично суперечливі тези. Або ж я відірвався від України, але тоді це має бути вся Україна, яка точно не зводиться до Галичини. Або ж Галичина в уяві галичан це і є вся Україна, тоді це дійсно сепаратизм, і я, обстоюючи великоукраїнство, справедливо не сприймаю іронії Андруховича щодо "Эдіной краини".

Люди здебільшого не помічають, як вони дихають. Люди часто не помічають власний егоїзм, лише чужий бачать. Галичани щиро вважають, що їх уявлення про те, що Галичина це і є вся Україна, не є сепаратними. Жодна логіка їх тут не переконає, бо вони вважають, що вони мають право так вважати, а отже мають право на українізацію всієї України. Тобто галичани щиро не розуміють, чому їх називають сепаратистами. Той же автор іншої статті-відгуку Анатолій Якименко теж цього не розуміє, говорячи приблизно те саме про гіперідентичність галичан в Україні і щодо України.

Я уважно прочитав статтю пана Друля. Вона непогано розписує засновки та аргументацію українізації в сфері культурної політики. Але робить традиційну для галичан помилку – вона не враховує системний та стратегічний підхід. Українізація це не тільки мовна натуралізація обивателів через освіту, медіа та видавництво книг. Це, перш за все, українізація науки, державного та муніципального управління і бізнесу (зокрема олігархів).

Але значна частина індустрії, науки та бізнесу українців зосереджена не в Галичині, а саме на Півдні та на Сході. І ця частина українців навряд чи буде приставати на радикальні рухи галичан в цьому процесі, особливо, якщо відчуватиме тут галицький сепаратизм – галичани це і є вся Україна.

Адже що таке за великим рахунком процес русифікації України ХХ століття? Критикуючи Винничука, можна сказати, що русифікацію значної частини України здійснили не росіяни-голота, про яких він згадує. Русифікацію значної частини України здійснили російські науковці, російські управлінці (чиновники), російські інженери та російські спеціалісти, яких Москва в Україну направляла. І всі ці спеціалісти були навряд чи гірші в плані культури, ніж українці. Просто вони привносили свою культуру. Тобто вони не смерділи та не були більш аморальними за українців того ж соціального статусу.

Цей процес індустріалізації, наукового та управлінського колоніалізму з боку росіян створив загалом сьогоднішню колоніальну Україну. Тобто це той процес, який мала би започаткувати Україна на початку ХХ століття, але який вона не започаткувала через конфлікт всередині еліти та петлюрівщину як регіональний сепаратизм без розуміння важливості держави, армії та стратегічних програм небільшовицького спрямування.

Чому більшовизм перемагає в Україні? Найголовніше, через низький інтелектуальний та концептуальний рівень українського правлячого класу. Фактично нічого крім етнонаціоналізму український правлячий клас на початку ХХ столітті Україні запропонувати не зміг.

Але питання питань – що робити сьогодні з російськомовними українцями, які частіше за все і є тими самими науковцями, управлінцями, бізнесменами та спеціалістами. Ніяка статистика українізації, яку наводить Оресть Друль, тут не допоможе. Тому що російськомовних в Україні меншість, але це саме ті управлінці, бізнесмени та спеціалісти, без яких не буде ні зброї, ні економіки, ні системної політики в Україні.

Можливо, Галичина має визначати напрямок українізації України, але швидкість та рівень радикальності українізації мають визначати інші регіони України, зокрема Південь та Схід України. Саме такий принцип і може бути основою політичної нації. Галицький підхід, що ми краще знаємо не тільки, куди нам потрібно, але і як радикально та швидко це потрібно зробити, – це сепаратний підхід.

Те, що робить сьогодні Збруч, – це вивищення питання української культурної політики над іншими питання державної стратегії та ігнорування цих інших більш важливих питань. Давайте подивимось, що ж це за інші питання.

Нинішній консенсус галицької еліти та Центру в Україні спробував сформулювати Анатолій Якименко: "Ніхто в Україні не буде вирішувати російського питання офіційно. По-перше, це небезпечно і українці на це не підуть. По-друге, до офіційного вирішення не готові обидві сторони.

Українізація та російське питання уже вирішується без етнічних росіян і російськомовної інтелектуальної еліти. Його вирішує українська російськомовна політична верхівка з галицькою елітою, за наступним сценарієм: фасадна українська мова вищої політичної влади, делегування повноважень з українізації галичанам, локалізація процесу в рамках західноукраїнських територій, повна свобода дій в "анклаві" в обмін на політичну підтримку Центру".

Це сепаратний консенсус галичан всередині України задля підтримки корумпованої олігархічної влади Центру. Фактично це корупція з боку галичан. Причому, Якименко не сформулював інші аспекти цього скандального сепаратного консенсусу:

1) Центр використовує небажання галичан воювати за Донбас, намагаючись досягти миру на окупованій території суто засобами міжнародного права.

2) Центр свідомо не збирається розповсюджувати радикальну українізацію на території Сходу та Півдня України, тобто Центр готує ситуацію, коли радикальні закони по українізації будуть саботуватися самим Центром та в цих регіонах.

3) Галичани закривають очі на залежність українських олігархів від Росії та на русифікованість значної частини правлячого класу в Центрі, допоки він буде демонструвати фасадну українізацію.

4) Галичани закривають очі на корупцію Центру, допоки вони будуть мати виняткові повноваження з українізації всієї України.

5) Галичани закривають очі на фейкові вибіркові реформи та небажання повноцінного реформування України з боку Центру в обмін на те, щоб ця вибірковість реформування включала радикальну українізацію в країні.

Такий сепаратний консенсус галичан з Центром стає на заваді повноцінним реформам, боротьбі з корупцією, деолігархізації та власне системній та стратегічній українізації, яка би могла бути не настільки радикальною та агресивною щодо російськомовних українців (чи росіян у їх позиціонуванні галичанами), але менш конфліктною та більш ефективною.

Окрім того, вперше в історії незалежної України важливе питання про основи культурної політики вирішується на загальнонаціональній дискусії в Інтернеті в обхід телебачення. Відсутність участі телебачення в такому важливому питанні є частиною цього непублічного галицького консенсусу, тобто це є медіа-політикою Центру, яка передбачає просування маніпулятивного порядку денного в Україні та недопуск критиків влади на телебачення. Це ганебно.

Анатолій Якименко критикує галичан за віру у ідентичність понад усе та за віру у спроможність європейської фундаментальної та християнської філософії.

Я би галичан зокрема, але не тільки галичан, але і всіх українців, критикував би взагалі за віру у ідентичність та відсутність власної спроможності до живої філософії та стратегування.

Коли світ радикально змінюється, замість процесу ідентифікації надважливим стає процес самовизначення. Ідентифікувати завжди можна з минулим чи з тим, що є. Самовизначатися можна у нових та інноваційних процесах.

Самовизначення українців має бути не щодо мови та культури, а щодо мислительних установок, мотиваційних настанов та щодо естетичних орієнтацій. Саме це, що іноді узагальнено називають цінностями, має стати різницею між Україною та Росією.

Отже не ідентичність, а самовизначення – основа розмежування імперської Росії та постколоніальної України. Тобто, більш важливим за мову та культуру має стати самовизначення щодо майбутнього в технологічних та соціо-культурних інноваціях.

Галицький консенсус є ганебний для України не тільки тому, що він корупційний та непублічний. Галицький консенсус є небезпечний для України, тому що він архаїзаційний та за великим рахунком інтелектофобний.

Агов, українські інтелектуали! Своїм мовчанням ви ображаєте українців в цій дискусії.

Ви справді вважаєте, що непублічна і радикальна українізація всередині галицького консенсусу на користь Україні?

Я готовий бути найбільшою сволотою, яка під час війни захищає право росіян Росії та російськомовних в Україні на гідність та майбутнє.

Але ви скажіть це вголос.

powered by lun.ua
Коментарі — 280
Иван Круча _ 26.09.2017 16:11
IP: 193.19.231.---
Віктор Петренко:
Иван Круча:
виродок я живу на Поділлі.але вся Україна,включно з Донбасом та Кримом, -це мій дім.як і дім мільйонів українців.тому коли загарбники вирішили забрати частину нашого дому,весь народ піднявся на боротьбу.тому що захист вітчизни-це свята справа!!!але тобі путінський холуй без роду і племені цього не зрозуміти. *****

1. Вітьок, я – з козацького роду, відомого з 1597 року, саме потом та кров*ю моїх предків і створено за Хмеля ту Україну, яку взнала уся Європа. А ось ти – точно галичанський холуй без роду і племені.

2і до чого тут Михальчишин?це його суб'єктивна думка як політика.в нас багато різних політиків.
*****

А до того, що його попередження всього через 2 роки було успішно втілено в українську дійсність... НУ ХІБА НЕ ДИВО, ЧИ НЕ ТАК?!
Олександр Перший _ 26.09.2017 16:11
IP: 188.163.12.---
"Вони" проводили насильницьку українізацію мало не десять років поспіль, ламаючи через коліно...
Думаєте здивували цим кульбітом? Аж ніяк. Знаємо, що спочатку була признана доцільною лояльна національна політика у колоніях/республіках, тому що треба було на когось спиратись в процесі встановленні та закріплення радянської влади. Але нікого через коліна не ламали. Нікого не розстрілювали. Приведіть мені прізвища тих, кого розстріляли за небажання перейти на українську мову (коли ламали через коліна).

А потім почалось саме те: жорстока русифікація через арешти і розстріли. Вам прізвища навести тих академіків, хто одержав смертну кару? Чи тих академіків, які одержали лише концтабори? Чи лише розстріляних письменників? У мене все є. Спасибі П. Штепа потурбувався, щоб такі, як ви, нам пам'ять не забруднювали.
Иван Круча _ 26.09.2017 16:08
IP: 193.19.231.---
Віктор Петренко:
Иван Круча:
Logic2009:

Погоджуєтесь, що БУК завезли з Росії?
**** І вкотре – питаннячко: НАВІЩО ЗАВЕЗЛИ "БУК" З РОСІЇ, тим більше – одиночну вогневу установку, в той час, як Буки воюють батареями та дивізіонами?.
так для того і завезли путіноїдещоб влаштувати цю провокацію та звинуватити в цьому Україну. *****

О, підляшечок – це вже ближче до справи. А тоді – питаннячко: чому ж РФ ВІДРАЗУ ПІСЛЯ ПАДІННЯ Боїнга не здійняла всесвітнє виття зі звинуваченням України?
Натомніть, це Україна негайно звинуватила РФ...

НЕ ГОДИТЬСЯ ТВОЯ ВЕРСІЯ...
Віктор Петренко _ 26.09.2017 16:08
IP: 104.198.132.---
Иван Круча:
виродок я живу на Поділлі.але вся Україна,включно з Донбасом та Кримом, -це мій дім.як і дім мільйонів українців.тому коли загарбники вирішили забрати частину нашого дому,весь народ піднявся на боротьбу.тому що захист вітчизни-це свята справа!!!але тобі путінський холуй без роду і племені цього не зрозуміти.
і до чого тут Михальчишин?це його суб'єктивна думка як політика.в нас багато різних політиків.
Logic2009 _ 26.09.2017 16:04
IP: 91.196.177.---
Иван Круча:
підляшська СКВО...
Три класи Семижопова = три освіти Шила.
Віктор Петренко _ 26.09.2017 16:03
IP: 35.193.47.---
Иван Круча:
Logic2009:

Погоджуєтесь, що БУК завезли з Росії?
**** І вкотре – питаннячко: НАВІЩО ЗАВЕЗЛИ "БУК" З РОСІЇ, тим більше – одиночну вогневу установку, в той час, як Буки воюють батареями та дивізіонами?.
так для того і завезли путіноїде, щоб влаштувати цю провокацію та звинуватити в цьому Україну. оскільки дальність польоту снарядів буків лише 40-50 км якщо не помиляюсь.тому з території росії не було сенсу збивати літак.вирішили поближче до кордону України.що б це виглядало правдоподібно.
а взагалі терористи мали збити російський пасажирський літак.це мали бути козирі путіна відкрито ввести свої війська в Україну.але терористи помилились та збили інший літак.
Logic2009 _ 26.09.2017 16:00
IP: 91.196.177.---
Иван Круча:
про спалених живцем одеситів, ...
Семижопов N2?
Брехливе Шило, Ви з матеріалами справи знайомі?
Мізки у Вас Путлер спалив.
Викиньте свій диплом юриста, нікчемо.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:58
IP: 193.19.231.---
Віктор Петренко:
Иван Круча:
виродку путіноїдський!нам що не потрібно було захищати рідну землю?а одразу було здатися твоєму путіну?це був захист вітчизни від терористів!тому тут без жертв не обійшлось би.І ЦЕ НЕ ЗЛОЧИНИ!!!недоумку!!!а ЗАХИСТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ЦІЛІСНОСТІ УКРАЇНИ!!!це зовсім різні речі.Донбас та Крим-це Україна!!!
а силовики загинули на майдані внаслідок протистояння.
*****

Підляшечок, твоя рідна земля – це Карпати. А чого ти поперся на НАШУ РІДНУ ЗЕМЛЮ ЗІ ЗБРОЄЮ? В повній відповідності з попередженням Ю.Міхальчишина: "Бандерівські армії перейдуть Дніпро, перейдуть Донбас!"...
Хто тебе сюди запрошував?
Иван Круча _ 26.09.2017 15:55
IP: 193.19.231.---
Ольга Луцив Сидорова _ намагається сказати, що це галичани анексували Крим, зруйнували Донбас, знищили економіку України, вбили 10 000, вигнали з домівок 2млн., тощо... *****

Дурепу з себе вдаєш, підляшська СКВО?! Галичани заздалегідь підготували в гірських таборах купу бойовиків – Парасюків, провели 9 Травня у Львові репетицію перевороту, переконавшися, що Проффессссор не захищатиме конституційний лад, відповідаючи силою на силу, потім – захопили Київ (т.з. Майдан) і розповсюджили власну агресію далі на схід і південь...
Внаслідок чого і був втрачений Крим, зруйнований Донбас, і т.д. і т.п.
А ВИБАЧИТИСЯ ХОЧ ЗАРАЗ, ЧЕРЕЗ МАЙЖЕ ЧОТИРИ РОКИ – Олечкам Луцівосидоровочкам НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ "ОБМЕЖЕНІСТЬ, ГЛУПСТВО, РОЗУМОВА НЕПОВНОЦІННІСТЬ ЧИ БОЖЕВІЛЛЯ"...
Олександр Перший _ 26.09.2017 15:54
IP: 188.163.12.---
Віктор Петренко:
виродку путіноїдський!нам що не потрібно було захищати рідну землю?а одразу було здатися твоєму путіну?це був захист вітчизни від терористів!тому тут без жертв не обійшлось би.І ЦЕ НЕ ЗЛОЧИНИ!!!недоумку!!!а ЗАХИСТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ЦІЛІСНОСТІ УКРАЇНИ!!!це зовсім різні речі.Донбас та Крим-це Україна!!!
а силовики загинули на майдані внаслідок протистояння.
Пане Вікторе! У цьому питанні Джут прикидається абсолютним дурнем. Він фактично питає, які таргани/ціль були в голові Путіна, коли він дав команду збивати літак? Начебто це має значення у даному випадку. Насправді, це не має аж ніякого значення на тлі встановлених фактів збиття Боїнгу російським БУК-ом. Це все одне що питати, яка мета була у людожерів з Краснодарського краю (Дмитра та Надії Бакшаєвих) вбивати та їсти людей. Можна ж було купувати м'ясо в магазині і не ризикувати довічним ув'язненням. Тобто, що було у тих виродків, включно з Путіним, у голові, відомо лише їм.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:45
IP: 193.19.231.---
Ольга Луцив Сидорова:
Иван Круча:
Один з найбільших злочинів Сталіна – це насильницьке, збройне приєднання до України клаптя Речі Посполітої, з абсолютно чужим та ворожим нам, українцям населенням...
От де чудовий приклад СПРАВЖНЬОЇ НЕНАВИСТІ рашистської!
Ніякої ненавісті – проста констатація давно відомого ІСТОРИЧНОГО ФАКТУ.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:44
IP: 193.19.231.---
Ольга Луцив Сидорова:

!. Ще й про якусь "НЕНАВИСТЬ" (теж – характерна рашистська хвороблива галюцинація) каже типовий укрокацап ИванКруча ****** ТА ПРО ТУ САМУ, ЯКА АЖ СИЧИТЬ З КОЖНОГО ТВОЄГО ДОПИСУ...

2... який мріє – "хоч тушкою, хоч опудалом" – долучитися до українства...
*****

До українського народу мене, Олечко, долучили покоління моїх предків -козаків з 1597 року, і нічого з цім фактом уся Галичина разом вже не поробить...
А ось тебе, ріднесенька не тільки предки, але й уніатські ксьондзики та наці-комісари, що виліпили з тебе монстра – зробили команчською СКВО. І діти твої будуть команчатами, якщо, не дай Бог вони в тебе будуть взагалі...
Віктор Петренко _ 26.09.2017 15:38
IP: 104.154.210.---
Иван Круча:
виродку путіноїдський!нам що не потрібно було захищати рідну землю?а одразу було здатися твоєму путіну?це був захист вітчизни від терористів!тому тут без жертв не обійшлось би.І ЦЕ НЕ ЗЛОЧИНИ!!!недоумку!!!а ЗАХИСТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ЦІЛІСНОСТІ УКРАЇНИ!!!це зовсім різні речі.Донбас та Крим-це Україна!!!
а силовики загинули на майдані внаслідок протистояння.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:37
IP: 35.195.237.---
Logic2009:

Погоджуєтесь, що БУК завезли з Росії?
**** І вкотре – питаннячко: НАВІЩО ЗАВЕЗЛИ "БУК" З РОСІЇ, тим більше – одиночну вогневу установку, в той час, як Буки воюють батареями та дивізіонами?

І я – не суд, щоби погоджуватися, чи – не погоджуватися, бо на відміну від нього не маю доказів ані про, ані контра.
Елена Величко _ 26.09.2017 15:34
IP: 46.200.252.---
Й у цьому контексті тоді: А ЩО ТАКЕ ДЕРЖАВА?
Держава – то система, що створює умови та ДОПОМАГАЄ жити кожному громадянину.
ДОПОМАГАЄ жити, а не навпаки. Тому й говорю, що треба як найшвидше тих миротворців, хай йому грець, як це буде сприйматись.Бо ДЕРЖАВУ треба будувати нам, якщо встигнемо, бо я бачу, що мала у кого є взагалі бачення, а що ж таке держава та як вона працює цивілізовано.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:33
IP: 193.19.231.---
Ольга Луцив Сидорова:
Знов – хворобливі галюцинації/марення/жахи та привиди від Ивана Кручи (Олега Чирви):

Иван Круча:
...Галичани, які років з 500 перебували в стані польскої худоби, "бидла, пся крев" зараз вирішили стати ПАНАМИ... оголосили себе "більшовартими"... українізація – це і є їхній спосіб дістатися омріяного ПАНСТВА...
Знов біднятко переплутало свого психіатра з блогами УП...
ФФФФФФФФФУУУУУУУУУУУУ!!!!!!!!!!!!!!
Иван Круча _ 26.09.2017 15:32
IP: 193.19.231.---
Віктор Петренко:
Иван Круча:
Віктор Петренко:

путінський холуй...гімна куча...ватних даунів...путінський виподок... *****

1. Отакий чисто карпатський стиль спілкування беззаперечно доказує, хто ж саме тут – ДАУН...:)))

2. На Вікторах Петренках на час збиття Боїнга було вже стільки жахливих злочинів, що додавати до них ще й чужий Боїнг не було жодного сенсу...

яких злочинів виродку?хоч один назви! тільки РЕАЛЬНИЙ, ******

Целку, Вітьок з себе вдаєш?! То не було обстрілів з літаків центру Луганська (кондіціонер вибухнув, ач...), чи не лежить в руїнах пів – Донецька, чи не чув про "подвиги" "Торнад" з "Азовами", про спалених живцем одеситів, про згвалтований Маріуполь, про вбитих на Майдані тридцять беркутівців?!
Нахабна ти людина, Вітьок...
Елена Величко _ 26.09.2017 15:29
IP: 46.200.252.---
Коли читаєш коментарі, то стає багато чого зрозумілого. Ви хоч уявляєте проблеми, з якими зараз стикається людина? Балчун сказав, що основне його досягнення, що ВІН ЖИВИЙ ЗОСТАВСЯ. А багато вже не вижило у цій країні, бо ВИХОДУ нема для людей, а якщо я не знаю мови, МЕНЕ В ЛІКАРНІ будуть обслуговувати? Чи що мені робити? А грошей нема взагалі? Соцполітика тільки для робітників Міністерства, людина хвора, а грошей НЕМА...- та багато іншого. ОТ ПРО ЩО ПИШЕ ДАЦЮК. Я писала, що держава повинна будуватись, одним начхати, а інші -такі ж...підтримують знущання.
Yaroslav Yurkiv _ 26.09.2017 15:27
IP: 35.189.215.---
Igor Sidorov:
Yaroslav Yurkiv:
Igor Sidorov:
Європейська нація там де людина самовизначається, тобто як в Сполученій Америці – створюють щоденно свою націю, а не тільки на базі минулого! Етно – це як у німців -є баварці, саксонці та інші етноси – а є мерседес, БМВ, як і той самий шмайстер, ставшим "культурним" кодом в анекдотах галичан!
Інколи чужинський "культурний код" може постояти за власний, якщо потрапить в етноруки!
Добре було би, що би ці етноруки мали евроголову- бо тоді не було би жодного олігарху в Україні, як не має олігархів у Польщі!
Що таке евроголова?
Її нема навіть на еврокупюрах, а от на гривнях етноголови маємо:)
Не маємо лише на виборах?
Logic2009 _ 26.09.2017 15:26
IP: 91.196.177.---
Иван Круча:
вже стільки жахливих злочинів
"Снигири", "Распятые мальчики"?
Шило здувся?
Уже не стверджує:
"она могла использовать украинский ''Бук'' с украинским же экипажем. "?
Погоджуєтесь, що БУК завезли з Росії?
Віктор Петренко _ 26.09.2017 15:22
IP: 104.154.210.---
Иван Круча:
Віктор Петренко:

путінський холуй...гімна куча...ватних даунів...путінський виподок... *****

1. Отакий чисто карпатський стиль спілкування беззаперечно доказує, хто ж саме тут – ДАУН...:)))

2. На Вікторах Петренках на час збиття Боїнга було вже стільки жахливих злочинів, що додавати до них ще й чужий Боїнг не було жодного сенсу...

яких злочинів виродку?хоч один назви! тільки РЕАЛЬНИЙ, а не видуманий твоїм кісєльовим!збиття літака міжнародного рейсу,де були сотні пасажирів з багатьох країн, -це злочин міжнародного рівня.тому і вирішили "повісити" його на Україну. щоб показати не тільки таким путінським покидькам як ти,"какая жестокая хунта на Украине",але і міжнародному товариству.
Иван Круча _ 26.09.2017 15:20
IP: 193.19.231.---
Logic2009:
Иван Круча:
Хлестаковщина (" в прийомній – 10000 кур"єрів") притаманна націоналістам, як блохи – дворовій Жучці...
В першу чергу російським, і не "націоналістам", а шовіністам, яким Ви являєтесь.
Сильно українізувули за 20 років М.Я. Азарова?
Яскравий доказ того, що Ви відверто брешете, "проффесіонал".
*****

А чи є сенс сперечатися з "ерудітом",який навіть не знає, що Азаров народився на світ Божий вже ПІСЛЯ закінчення тієї українізації?!
Тим більше, що цей індівід брак власних знань намагається компенсувати водоспадами лайок на тіх, хто такі знання має...
Yaroslav Yurkiv _ 26.09.2017 15:18
IP: 35.189.215.---
Andrey Kononenko:
Yaroslav Yurkiv:
Andrey Kononenko:
Цей консенсус укладено галичанами від імені всіх українців з Президентом від імені всієї держави
-
Да не с галичанами у президента консенсус, а с этническими пассионариями (которых до 10% населения).
И не консенсус, а заигрывание со стороны пороха в надежде на то, что как-то удастся пролезть на второй срок. Но тут он забывает, что президента будут выбирать не этнопассионарные 10%, а все 100% населения.
Етнічєскіє пасссіонарії – ета звучіт горда!
Это зависит от того, в чьих ушах звучит.
Звісно. кацапа:)
Віктор Петренко _ 26.09.2017 15:17
IP: 35.184.134.---
цей гімнофілософ дацюк завжди писав відверту маячню в своїх висерах.але це "творіння" взагалі за межами здорового глузду.і нічим іншим як сепаратизмом та розпалюванням міжнаціональної ворожнечі не назвеш.за таке передбачена КРИМІНАЛЬНА!!!відповідальність!!! так,можна сказати що у нас свобода слова!так,але не вседозволеність!і всьому є межа.тому ВИМАГАЮ!!!від дацюка вибачення перед всіма українцями за таку ганебну статтю.
P.S таке враження що дацюк писав на замовлення від путінського виродка івана кручі чи шила.в того шизофренічна ненависть до галичан!
Logic2009 _ 26.09.2017 15:14
IP: 91.196.177.---
Иван Круча:
Хлестаковщина (" в прийомній – 10000 кур"єрів") притаманна націоналістам, як блохи – дворовій Жучці...
В першу чергу російським, і не "націоналістам", а шовіністам, яким Ви являєтесь.
Сильно українізувули за 20 років М.Я. Азарова?
Яскравий доказ того, що Ви відверто брешете, "проффесіонал".
Україна та Європа1061 тітушки18 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158 Уряд реформ386
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter