Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
-Vesna- _ 22.12.2013 19:33
IP: 93.72.133.---
John Jonkov:
Всё, с меня хватит. Поскольку я придерживаюсь принципа проявлять нулевую толерантность к идиотизму, тему майдана до 2015 больше не комментирую.
И правильно сделаете.
Построение гражданского общества – вопрос куда более сложный, чем многие могут взять себе на душу.
haryton _ 22.12.2013 19:31
IP: 178.94.92.---
Загалом, мета дій трійки маріонеток Майдану зрозуміла: за всяку ціну зберегти олігархат в Українію. І не важливо хто на чолі цього олігархату – хам Янукович, хитродупа Юлька чи агент впливу Порошенко. Тут, як кажуть, від перестановки доданків... Мінятиметься лише риторика, методи впливу на плебс, а суть залишатиметься тою ж, бо олірахат є олігархат. Тому справжні майдани ще попереду.
Віктор Іваницький _ 22.12.2013 19:28
IP: 46.118.95.---
Я теж викреслив би з цього списку Тимошенко, Турчинова, Тягнибока, Яценюка і Мохника! Добавив би Гриценка, Капранових, Андруховича, Тарана і 1-ше Грудня. Повинен підтвердити, що пан Гриценко дійсно пропонував створення такої Ради, 05.12.13 на телеканалі ZIK в програмі "Прямим текстом" і здивований, чому його не включили до Ради Майдану?
MUROMEC _ 22.12.2013 19:27
IP: 37.54.172.---
Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану?

Відповідаю: Янукович
uzol _ 22.12.2013 19:24
IP: 178.165.60.---
Peter Shinka:
все это бред пьяного ежика. Надо у себя на местах по месту жительства лишить и убрать полностю.всех казнокрадов и их близких от от корыта, а также их силовые структуры, любыми методами, вплоть до растрела, как учил нас БЕРИЯ. ТО тогда и на верхах все само собой распадется. СЛАВА КПСС!
Правильно говорите...
Сейчас действуйте...а не подстрекайте!
Завтра жду результата!
Дарина Мирико _ 22.12.2013 19:22
IP: 94.248.70.---
Виктория Правды:
zymayuriy: СПРОТИВ без політиків НЕ МОЖЛИВО довести до логічного кінця!
Політики, більшість з яких є моральними та політичними банкротами, мають знати своє місце.
Valentine Sin _ 22.12.2013 19:22
IP: 46.33.227.---
Karpaty – rodina mustangov:
покопайся в себе дурик
-Vesna- _ 22.12.2013 19:22
IP: 93.72.133.---
John Jonkov:
-Vesna-:
Ни одно условия Майдана – до конца не выполнено.
За время стояния майдана Янукович привёл Украину на блюдечке к России.
А что касается каких-то частностей, то они не выполнены и на 1%.
Майдан своих целей функциональных не достиг. По-этому он должен их достигать. А значит быть.
Я уже не говорю о том – что при закрытии Майдана – сотни людей закроют в каталажке.
Неужели непонятно?
Valentine Sin _ 22.12.2013 19:21
IP: 46.33.227.---
Karpaty – rodina mustangov:
покопайся в себе дурик
Peter Shinka _ 22.12.2013 19:20
IP: 74.125.181.---
все это бред пьяного ежика. Надо у себя на местах по месту жительства лишить и убрать полностю.всех казнокрадов и их близких от от корыта, а также их силовые структуры, любыми методами, вплоть до растрела, как учил нас БЕРИЯ. ТО тогда и на верхах все само собой распадется. СЛАВА КПСС!
uzol _ 22.12.2013 19:20
IP: 178.165.60.---
В принципе согласен с автором--за исключением пункта о 1 декабря...
Авторитетные граждане,коими является уважаемая мной группа, НИКУДА не должны входить--они МАЯКИ!!!!!
Маяк указывает направление кораблю, но не тащит его вместо буксира!
Peter Shinka _ 22.12.2013 19:20
IP: 74.125.181.---
все это бред пьяного ежика. Надо у себя на местах по месту жительства лишить и убрать полностю.всех казнокрадов и их близких от от корыта, а также их силовые структуры, любыми методами, вплоть до растрела, как учил нас БЕРИЯ. ТО тогда и на верхах все само собой распадется. СЛАВА КПСС!
Peter Shinka _ 22.12.2013 19:20
IP: 74.125.181.---
все это бред пьяного ежика. Надо у себя на местах по месту жительства лишить и убрать полностю.всех казнокрадов и их близких от от корыта, а также их силовые структуры, любыми методами, вплоть до растрела, как учил нас БЕРИЯ. ТО тогда и на верхах все само собой распадется. СЛАВА КПСС!
Tatomyr _ 22.12.2013 19:20
IP: 74.125.17.---
John Jonkov:
-Vesna-:
Ни одно условия Майдана – до конца не выполнено.
За время стояния майдана Янукович привёл Украину на блюдечке к России.
А что касается каких-то частностей, то они не выполнены и на 1%.
====
за час протистояння в Лівії,Каддафі не пішов на поступки протестувальникам ні на долю процента, ...тепер ПИТІННЯ КАДДАФІ ВИРІШУЮТЬ ХРОБАКИ
Valentine Sin _ 22.12.2013 19:19
IP: 46.33.227.---
tuskarora:
яка різниця хто де з ким і як??? головне що портніков розумна людина а особисте повинно бути особистим.
AlexSilverS _ 22.12.2013 19:16
IP: 213.200.52.---
-Graffo-:
John Jonkov:
Это называется "новости из нашей песочницы".
.
Уже звично, що ні до мізків, ні до моралі риги відношення не мають.

Готуючись відповісти Майданові у своїй пісрчниці, риги вдарили кретивом по здоровому глузду. Трьохсвятительську, з обох сторін, заставили своїми біосвятинями. Понад 100 смердючо-пластикових споруд обрамляли початок вулиці і стояли уздовж стіни Михайлівського собору.
Притомній людині важко уявити, як таке місце може витримати таке біосусідство.
Але риги можуть.
Недарма побожний ВФЯ і К, цілують Кіру пухку длань та їздять на Афон.

У затишно-духовній біоригівці кожен синюшник зможе помолитися, подумати про величне і вічне, і покаятися перед колегою із сусідньої біоригівки за природні, але не доречні звуки життєдіяльності.

Фото п. Падуфалова

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1441291_562127803863125_1888731184_n.jpg
САМЕ ТАК!!!
Vadim Borodin _ 22.12.2013 19:15
IP: 178.137.202.---
несколько замечаний.
если вы не знаете кто формировал эту раду, то что говорить уж про простых людей, которые вне политики на Майдане. политики сами себя выдвинули, не смотря на статистику, которая показывает что 90% приехали и стоят независимо от политиков, и всячески от них отгораживаются. просто политики опять использовали граждан в своих интересах.
разве можно назвать это голосованием, когда толпа просто орет и оглашающий зачастую промямлив засчитывает это как да. не смешите людей.
если политики хотят создать новую партию, так пусть объединяют свои партии в блок там и правят, гражданское общество не хочет новых партий. убрать из рады политиков, а если уж оставить, то буквально несколько и не руководителей
Республіка _ 22.12.2013 19:15
IP: 213.111.80.---
"основні політичні завдання новоствореного народного об'єднання "Майдан" – це відновлення політичного балансу в Україні і нова Конституція" – чому завданням об'єднання "Майдан" визначено НОВУ Конституцію? В Україні має бути чинною Конституція редакції 2004 року: саме така Конституція була чинною в Україні від 2006 р. по 2010 рік; саме за такої Конституції в Україні відбувалися Вибори Президента України, ВР України, місцевих Рад; саме на таку Конституцію, як Основний Закон України, посилалися суди усіх інстанцій при прийнятті рішень, доленосних для багатьох тисяч громадян України; саме такій Конституції відповідали Законопроект N 4180, щодо якого КС України дав Висновок від 12. 10. 2004, та ЗУ "Про внесення змін до Конституції України" від 8. 12. 2004 р. N 2222-IV. Про НОВУ Конституцію правомірно ЗАЯВЛЯТИ лише на підставі її ухвалення Всеукраїнським РЕФЕРЕНДУМОМ!!!
-Vesna- _ 22.12.2013 19:13
IP: 93.72.133.---
koks-1972:
Через місяць стояння Майдану нарешті створена перша більш-менш формальна структура. Що далі? Які найближчі завдання? Спілкування з Януковичем не має сенсу, ПР не впала. Всі йдемо додому?
Йдіть додому – якщо Вам йдеться.
zymayuriy _ 22.12.2013 19:11
IP: 109.201.246.---
Дякую п. А.Гриценку за шляхетність. В сучасній політиці це якесь виключення з правил, шводше, "понятій".
Я ж, як маленька краплинка цього шляхетного народного руху, не дуже хочу нині прискіпуватися до його керівного складу. Заради майбутньої перемоги над наперсточниками в політиці. Проте мені хотілося б, щоб був постійний нагляд МАЙДАНУ за його командирами. Я більше довіряю такий нагляд Руслані, Гараню, Квіту, Огризку, Вакарчуку і багатьом, багатьом подібним до їх людей. Людей, за котрими не тягнеться сморід пересиченої малоросійської олігархії.
Дарина Мирико _ 22.12.2013 19:09
IP: 94.248.70.---
Якщо хтось насправді хоче справжнього "майдановладдя"- це, насправді, н так складно, як здається на перший погляд. Існуть сотні Самооборони та інші структури (напр., молитовні намети, табір демальянсу тощо). Сотники та керівники мають координати не тільки тих, хто "на зміні", але й тих, хто "в ротації". Делегати від цих утворень вирішують, хто саме має входити до Ради Майдану з політиків та спеціалістів (тобто, хто коритсується повагою та авторитетом у людей). І все – РМ має найбільшу легитимність з можливих. Але ж, проголосити себе "сопрєдсєдатєлєм" зі сцени – це набагато простіше...Чи справа в іншому?
-Vesna- _ 22.12.2013 19:09
IP: 93.72.133.---
John Jonkov:
Дарина Мирико:
Не, они реально верят, что, создавая видимость деятельности, удержат майдан.
Вот только у них нет ответа на вопрос – зачем им этот майдан.
Если ставятся условия – то нееобходимо дожимать их выполнения.
Ни одно условия Майдана – до конца невыполнено.
Это если ограничиться только событием кровавого побоища студентов.

Так что Сеня Кролик своим популизмом на сей раз не проконает.
Майдан может быть сколь угодно долго – если разумно подойти к ротации.
Роман Курбатов _ 22.12.2013 19:06
IP: 95.47.204.---
По составу целый ряд вопросов. Ладно с Тройкой, они вроде бы как начали все это дело и вполне могут туда входить. Парубий работает комендантом. А Турчинов? И самое главное – Тимошенко – на кой хрен она там? Она же больная ей нельзя работать, пусть болеет дальше. Она же даже не отсидит свой срок как Ходор, по больничкам проваландается. Она к Майдану не имеет ни малейшего отношения, так ее за это "спивголовою Рады Майдана" сделали – идиотизм.

Портников? Любитель Путина (их, видимо, роднит любовь к маленьким мальчикам) – моральный авторитет украинского Майдана? Почему не Мустафа? Уж он-то как раз для Майдана сделал в разы больше почти всех представленных. Короче, инициатива уже мутная... Если все и дальше пойдет в таком же ключе... Правильной дорогой идем, товарищи.
Myco _ 22.12.2013 19:05
IP: 74.125.181.---
Також, напевно, пора вже створити власний сайт "евромайдан" для ближчого спілкування, згуртування всіх, хто не байдужий до майбутнього своєї славної країни!
Volodymyr Ovod _ 22.12.2013 19:04
IP: 74.125.17.---
Можна було б створити Раду без політиків. Скажу, однак, скептично – хай би Рада без політиків років 5-10 вчилася, набувала досвіду і т.д. Пан Гриценко добре розуміє з ким Рада Майдану має "воювати" – який рівень підготовки у провладних пропагандистів, як вони організовані (структуровані), які у них, нарешті, ресурси!! Тому, я впевнений, що включення до Ради саме перевірених часом і в роботі політиків – мудре рішення Майдану. Ресурси ні в якому разі неможна розпорошувати – то смерті подібно! Звичайно, потрібна звітність Ради перед Майданом – тобто, Майдан (Віче) має збиратися мінімум раз на 6 місяців і Рада повинна доповісти результати роботи. По тому, як оперативно буде зібране наступне Віче, скільки людей прийме в ньому участь, які вимоги до влади будуть висунуті і проголосовані, можна буде судити про ефективність наступних дій народу під проводом лідерів Майдану +Опозиційні партії.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Віктор Уколов

Стартувала PR-кампанія за зняття санкцій з Росії?

Олексій Гарань

Скільки посад голів комітетів віддала опозиції правляча компартія у 1990 р.?

15
Ірина Федорів

До уваги голови КОДА: Даніш в суді завалює експертизу по каналізації на Бакала

3
Айдер Муждабаєв

Россияне устали от Путина. Это правда. Им нужен Сталин

7
Дмитро Яблоновський

Державні монстри – вбити чи розчаклувати?

3
Сергій Лямець

Авакова и Супрун оставить в правительстве? Зеленский и команда – вы серьезно???

17
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

11
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

21
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

12
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter