Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
-Vesna- _ 22.12.2013 20:23
IP: 93.72.133.---
семафор:
-Vesna-:
Послухайте – ви поруч тут блог Луценка читали?
ТО ВОНИ ХОЧУТЬ ТІЛЬКИ В БЕРЕЗНІ ПОЧИНАТИ АКЦІЇ...
До березня вже не буде ніякої ради майдану, буде ЄврАЗС та ТашкентСький пакт
А ви тут грудьми лягаєте за ту бестолоч яка нічого путьного в житті не зробила...
Нє.
До виборів 2015 року – не буде з боку ригів ніяких різких рухів в бік ТС.
Підданий України _ 22.12.2013 20:21
IP: 93.75.29.---
1. Это надо назвать не Советом Майдана, а ОРГКОМИТЕТОМ по созданию Совета Майдана, "Майдана", как Народного объединения.
2. Политические силы не могут иметь своих депутатов в его составе. Это позволяет дистанцироваться от политических сил и избежать их непосредственного воздействия. Политики должны представлять Совету свои рекомендации, предварительно договорившись между собой. Вся ответственность за функционирование Совета должна возлагаться на политические силы.
3. Состав Совета должен складываться из моральных авторитетов и активистов майдана, которые должны рассматривать вопросы, представленные политическими силами.
4. Задачи, стоящие перед Советом, должны иметь только тактическую перспективу и ограничиваться во времени выборами.
Николай Злочевский _ 22.12.2013 20:20
IP: 46.211.231.---
Karpaty – rodina mustangov:
Как здоровьице, уважаемый Ге? Намечается уже какой-то прогресс?
Альберт Эй _ 22.12.2013 20:20
IP: 109.254.73.---
Karpaty – rodina mustangov:
Оппозиция утверждала, что события под АП – дело рук провокаторов. Когда одного из этих провокаторов (того, что был за рулем бульдозера) арестовали и им оказался Дзиндзя революционеры сначала пытались взять штурмом РОВД, где он находился, потом суд, в котором его судили, а теперь его за заслуги перед "елочной революцией" ввели в Раду Майдана. Вопрос – так значит это были не провокаторы, а люди, которых на захват АП отправила оппозиция? Хороши "моральные авторитеты".
А то! Люди только этого не хотят видеть, или не могут. Тут вопрос кто отдал приказ на штурм АП? Яценюк или тягнибок? А еще более важный вопрос из какого посольства отдали приказ им. Думаю в недалеком будующем все прояснится. Правда?, господин Пайет.
семафор _ 22.12.2013 20:20
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
Послухайте – ви поруч тут блог Луценка читали?
ТО ВОНИ ХОЧУТЬ ТІЛЬКИ В БЕРЕЗНІ ПОЧИНАТИ АКЦІЇ...
До березня вже не буде ніякої ради майдану, буде ЄврАЗС та ТашкентСький пакт
А ви тут грудьми лягаєте за ту бестолоч яка нічого путьного в житті не зробила...
kren _ 22.12.2013 20:19
IP: 188.0.104.---
Ashoka:
Состав смешной.
Политики-неудачники всех созывов. Некоторые, а точнее большинство – откровенно непрофессиональны.
Певцы и журналисты – это вообще отдельный номер.
Активисты гражданские... печальное это зрелище у нас в стране, по своей беспросветности уступающее разве что "политологам", коих тоже в списке есть.
И весь этот коллектив, не предоставивший пока что никаких доказательств своих талантов, будет противостоять налаженной машине ПР?
Знаєте,з їх грішми,з таким адмінресурсом, діяльність пр. якось мало скидається на налагоджену
машину.Більше на якусь роздовбану залізяку.в яку безперевно бухають прірву грошей,щоб вона не
розвалилась.
Теодор Дяків _ 22.12.2013 20:17
IP: 46.200.181.---
Ashoka:
Я бы сказал иначе. В этом составе мало людей, способных хоть на что либо. Доказавших это делом. Слишком мало. Или вообще нет.
- Почав читати попередні коментарі – таких тверезих думок багато.
-Vesna- _ 22.12.2013 20:16
IP: 93.72.133.---
семафор:
Тьху. Ви з Марсу?
- відставка Захарченка
- звільнення всіх простетувальників, захапаних з 21.11
- покарання безпосередніх участників подій 30.11 – і управлінців і виконавців.
це мінімум для круглого столу.
Цілі на круглий стіл (мінімальні):
- відкат Конституції до стану 2004 року
І все? Ну... Оце так мета – дали по мордяці – щоби поставили винного в куток.:- (
Ви ці виконайте – з бандюками та без крові.
Та він до цього поназаключає ще кучу договорів і про АЗС и Узбецький пакт...
Мету необхідно ставити з упередженням... А ці "страпери" з рядів страрої шалави навіть на олдин крок наперед загадати не здатні.
Ой Господи...
- після виконання цих цілей – фракція ригів 100% втратить мін 50 депутатів.
А значить можна буде переформатувати більшість в ВР.
При знятті з Януковича повноважень царя (відкат Конституції до 2004) – це змінить ВСЕ.
Теодор Дяків _ 22.12.2013 20:12
IP: 46.200.181.---
Неодноразово писав і можу тільки підтвердити – у ніч з 7 на 8 грудня Майдан осідлала теперішня "опозиція". Це означає, що ніякого позитиву з активності сотень тисяч і мільйонів украінців під проводом цього складу ГО "Майдан" не буде. Гарантовано. І справа не тільки у тому, що не включили, наприклад, Анатолія Гриценка. Справа в тому, що "подавляющеє большінство" оголошеного складу ГО "Майдан" не планує і не хоче ЗМІНИ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЛАДИ в Украіні. Бо тоді це "большінство" у кращому випадку опиняється за бортом політики, а у гіршому, дехто з них, – у тюрмі.
Я публічно прогнозував крах НУНС і БЮТ у часи іх розквіту (середина 2006 р.), крах "Свободи" – у жовтні 2010 р. коли вони отримали 2/3 голосів і Львівській міськраді, прогнозував безрезультативність Майдану ще до першого серйозного мітингу 24 листопада. Ці прогнози на сьогоднішній день, на жаль, справдилися. Черговий прогноз – ГО "Майдан" у такому складі безнадійне, нічого доброго від нього чекати не треба.
MR_Holms _ 22.12.2013 20:11
IP: 91.222.170.---
семафор:
MR_Holms:
"Шахмати – ігра коллєктівная і сіловая":-))))
Чи менти в шахи не грають?
...все играют во все игры... в т.ч. и в шахматы... тебе, шлангбаум этого не понять, не дорос ты еще...))
семафор _ 22.12.2013 20:10
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
семафор:
Тьху. Ви з Марсу?
- відставка Захарченка
- звільнення всіх простетувальників, захапаних з 21.11
- покарання безпосередніх участників подій 30.11 – і управлінців і виконавців.
це мінімум для круглого столу.
Цілі на круглий стіл (мінімальні):
- відкат Конституції до стану 2004 року
І все? Ну... Оце так мета – дали по мордяці – щоби поставили винного в куток.:- (
Ви ці виконайте – з бандюками та без крові.
Та він до цього поназаключає ще кучу договорів і про АЗС и Узбецький пакт...
Мету необхідно ставити з упередженням... А ці "страпери" з рядів страрої шалави навіть на олдин крок наперед загадати не здатні.
MR_Holms _ 22.12.2013 20:09
IP: 91.222.170.---
-Graffo-:
Навіщо йому йти на Майдан?.
...Графо, ну а как же? Ты что???... если он себя считает президентом, которого выбирал народ, и его волнует судьба этого народа и Украины, то он должен быть на Майдане в первых рядах...
семафор _ 22.12.2013 20:08
IP: 5.1.13.---
MR_Holms:
"Шахмати – ігра коллєктівная і сіловая":-))))
Чи менти в шахи не грають?
-Vesna- _ 22.12.2013 20:07
IP: 93.72.133.---
семафор:
Тьху. Ви з Марсу?
- відставка Захарченка
- звільнення всіх простетувальників, захапаних з 21.11
- покарання безпосередніх участників подій 30.11 – і управлінців і виконавців.
це мінімум для круглого столу.
Цілі на круглий стіл (мінімальні):
- відкат Конституції до стану 2004 року
І все? Ну... Оце так мета – дали по мордяці – щоби поставили винного в куток.:- (
Ви ці виконайте – з бандюками та без крові.
MR_Holms _ 22.12.2013 20:06
IP: 91.222.170.---
семафор:
MR_Holms:
-Graffo-:
Але Ющ був і є найпоряднішим серед здебільше морально деградованого політбомонду
...Графо, раз так, то почему бы ему не прийти на Майдан?...как говорят – в массы... в народ... а?...))
Прапор – ти ж знаєш відповідь?
Не думай де буде Ющ – думай де ти тепер є...
...ефрейтор шлангбаум, я вопрос вообще-то задал Графо...
haryton _ 22.12.2013 20:06
IP: 178.94.92.---
zuzj:
haryton:
Загалом, мета дій трійки маріонеток Майдану зрозуміла: за всяку ціну зберегти олігархат в Українію. І не важливо хто на чолі цього олігархату – хам Янукович, хитродупа Юлька чи агент впливу Порошенко. Тут, як кажуть, від перестановки доданків... Мінятиметься лише риторика, методи впливу на плебс, а суть залишатиметься тою ж, бо олірахат є олігархат. Тому справжні майдани ще попереду.
Сильно смахивает на коммунистическую идею
Мав на увазі лише те, що нинішній майдан далеко не останній, якщо плебс хоче стати народом.
семафор _ 22.12.2013 20:05
IP: 5.1.13.---
"Гриценко: У новому "Майдані" забагато політиків"

Б-г-г-г-г А мене за це "чесна правда" – ота яка Європейська – забанила на новстній сторінці
:-))))))))))))))))
Mihal Kyryk _ 22.12.2013 20:03
IP: 74.125.181.---
Божевиля В.Януковича,призведе до Свитовой Катастрофи,Чернобиль буде тоди казатись,дитячим садочком...!!!???,в 1970р.,,В.Янукович не видбув покарання по психичний хвороби,прикривши порукой,космонавта,а по 60 рокив,хворба зазнала додаткових Змин,тому Апель-суд,скеруе до судово психиатричной експертизи,а Пленум ВЕРХ. суду,звильнить з посади Януквича по стану здоровя,не чекайте 2015р.,то Катастрофа...!!!???
семафор _ 22.12.2013 20:02
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
семафор:
-Vesna-:
Та й розуміти теперішню добу через наявність месій... вже інші часи.
Люди гуртуються навколо цілей. Різні люди. Без валіз.
О! Класно.
А яка ціль, до речи?
Дуже цікаво
Тьху. Ви з Марсу?
- відставка Захарченка
- звільнення всіх простетувальників, захапаних з 21.11
- покарання безпосередніх участників подій 30.11 – і управлінців і виконавців.
це мінімум для круглого столу.
Цілі на круглий стіл (мінімальні):
- відкат Конституції до стану 2004 року
І все? Ну... Оце так мета – дали по мордяці – щоби поставили винного в куток.:- (
-Vesna- _ 22.12.2013 20:02
IP: 93.72.133.---
haryton:
-Vesna-:
А може пан Гриценко бачить ліс за деревами, на відміну від Вас?
Пан Гриценко має стійку репутацію одинокого гетьмана.
Victor Jakubowski _ 22.12.2013 20:01
IP: 85.198.156.---
Ashoka:
Состав смешной.
Политики-неудачники всех созывов. Некоторые, а точнее большинство – откровенно непрофессиональны.
Певцы и журналисты – это вообще отдельный номер.
Активисты гражданские... печальное это зрелище у нас в стране, по своей беспросветности уступающее разве что "политологам", коих тоже в списке есть.
И весь этот коллектив, не предоставивший пока что никаких доказательств своих талантов, будет противостоять налаженной машине ПР?
Совершенно верно.
семафор _ 22.12.2013 20:01
IP: 5.1.13.---
MR_Holms:
-Graffo-:
Але Ющ був і є найпоряднішим серед здебільше морально деградованого політбомонду
...Графо, раз так, то почему бы ему не прийти на Майдан?...как говорят – в массы... в народ... а?...))
Прапор – ти ж знаєш відповідь?
Не думай де буде Ющ – думай де ти тепер є...
-Vesna- _ 22.12.2013 20:01
IP: 93.72.133.---
MR_Holms:
-Graffo-:
Але Ющ був і є найпоряднішим серед здебільше морально деградованого політбомонду
...Графо, раз так, то почему бы ему не прийти на Майдан?...как говорят – в массы... в народ... а?...))
Боится гнева народного.
Закидают помидорами.
haryton _ 22.12.2013 20:00
IP: 178.94.92.---
-Vesna-:
А може пан Гриценко бачить ліс за деревами, на відміну від Вас?
MR_Holms _ 22.12.2013 19:59
IP: 91.222.170.---
-Graffo-:
Але Ющ був і є найпоряднішим серед здебільше морально деградованого політбомонду
...Графо, раз так, то почему бы ему не прийти на Майдан?...как говорят – в массы... в народ... а?...))
Україна та Європа1028 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter