Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
Таня Киянка _ 22.12.2013 19:03
IP: 93.72.227.---
Можна було б у Раду включити і Олександра Данилюка
Rex Rexus _ 22.12.2013 19:03
IP: 74.125.181.---
аргумент про те, що їх заствердив майдан трошки дитячий.
можна зробити контрпропозицію але иншими словами і майдан одноголосно проголосує за те, щоб своє рішення майдану анулювати.
кінчайте вже зомбувати людей на майдані, стратеги хє**ві.
Владимир Беспалов _ 22.12.2013 19:02
IP: 86.111.82.---
Дарина Мирико:
Політики створюють та очолюють організацію, що має ставити їм завдання та контролювати...Навіть вже не смішно.
"...Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану..." -це, вибачте, профанація.
Люди не підтримають таку "ініциативу"
А вы видели, как счас на Майдане проходят "голосования"? Выходит, к примеру, Яценюк, шо-то там проголошует, спрашивает "кто за?", поднимаются несколько рук и Яценюк заявляет "принято!".
Не сомневаюсь что в обсуждаемом случае было что-то наподобие.
Политические пидapacы (пардон за лексику, зато по сути).
Олександр Збаращук _ 22.12.2013 18:57
IP: 74.125.17.---
Дивні ви якісь люди. Бавитеся у якусь свою гру... Тут діяти потрібно, а не саоморганізації створювати та радуватися цьому. Влада вже не сильно і звертає увагу на Майдан. Її це задовільняє. Маючи (ще досі є) підтримку людей потрібно заважати владі працювати, щоб вона кожну мить відчувала Майдан. Я вже не кажу про обов'язкові речі – фізично не дати можливість поїхати Януковичу до Росії. Це навіть не обговорюється. Пропоную іще один ефективний спосіб: в центрі Києва є багато пішохідних переходів, організуйте, щоб групи людей кругами ходили по цим переходам. Таким чином ви не дасте можливість нормально пересуватися можновладцям до своїх кабінетів і при цьому не будете порушувати закон. Кияни це зрозуміють, попросіть їх вибачення за це. А от можновладці максимально відчують ціну Майдану. І ще є багато інстументів опору владі. Будете так діяти, знову повернусь на Майдан. А поки, мені шкода людей...
hattori_hanzo _ 22.12.2013 18:57
IP: 31.43.108.---
Згоден з паном Гриценко. Присутність таких політиків як Тимошенко, Яценюк та інші, в складі Ради Майдану, відверне дуже багато справжніх патріотів від цього об"єднання.
AlexSilverS _ 22.12.2013 18:57
IP: 213.200.52.---
Такі обговорення для ботів – ласий шмат. Щас набіжать і почнуть під виглядом турботи про народ вісіх лобами зіштовхувати. Організуввати гризню в демократичному таборі – то найліпше для януковоча.
Дарина Мирико _ 22.12.2013 18:55
IP: 94.248.70.---
hrim:
Зарано почалась критика персонального складу Ради Майдану. Даймо їм декілька днів попрацювати.
...
.
А що, ми не бачили, як ці "люди " "працють"
Зараз на вазі кожен день.
Glazgor _ 22.12.2013 18:55
IP: 193.107.224.---
Все, что имеет начало, имеет и конец. И это более естественно, чем думы, если есть былое и примеры на любой вкус. Из всего сказанного и сделанного (снос идола) самое разумное – это объявить Крещатик зоной без транспорта. Серьезно. Гайд-парк тоже в центре столицы. Нам не повезло (или наоборот), но сделать парк – это вопрос, который при отсутствии транспорта легко решается (это шутка), так же, как и создан Совет народного объединения (а вот это серьезно). Реализация 5-й статьи Конституции с "официальными толкованиями", оказывается, как вещь в себе, и неосязаема, и непонимаема, и пояснений столько, сколько еще будет гарантов у этого документа. Взаимосвязанные вопросы требуют одновременного озвучивания и толкования. Краткого, доступного, понятного и не лозунгами, желательно. Этого не происходит. Анатолий Степанович, почему, как по вашему?
koks-1972 _ 22.12.2013 18:55
IP: 74.125.181.---
Myco:
Я пропоную до Ради обов'язково включити дуже розумного чоловіка Олега Соскіна – політолога. економіста, голову Консервативної партії, Данилюка зі "Спільної Справи", Рибачука, якого, я думаю, всі знають, а також Дзиндзю з "Дорожного контролю", когось з "ДемАльянсу", щоби там були не лише політики, але й представники громадських організацій. Можна ще Тетяну Чорновіл, щоби більше було представництво прекраної стати. Дуже бажано, щоби там був нещодавно несправедливо звільнений хамом патріот адмірал Кабаненко!!!
ЩО ВСІ ЦІ ЛЮДИ ЗБИРАЮТЬСЯ РОБИТИ??? Виступи на Майдані вже в печінках сидять.
Игорь Крикливый _ 22.12.2013 18:54
IP: 212.15.144.---
Як перший крок, такий склад можна прийняти, тому що важко провести голосування на 100 тисячному Майдані. А Рада потрібна вже вчора.
Але цей склад потрібно щотижня оновлювати, проводячи голосування в ФБ, через скриньки для голосування на Майдані, другі способи голосування. А оновлена Рада хай вибирає співголов, яких вже затверджувати персональним голосуванням, з обговоренням на Віче. Для голосування на Віче давати на 2- 3 кандидатури більше, щоб відсіяти тих, хто має більше шуму "проти".
Все просто, реально і демократично. А то знову будуємо тоталітарну демократію в стилі з"їздів Батьківщини.
Пропоную дати пропозиції до запропонованої процедури голосування, а потім розіслати її всім членам Ради.
семафор _ 22.12.2013 18:54
IP: 74.125.17.---

21.12.2013 22:51 Печать
Завтра на Майдане будет объявлен "план наступления" – Луценко
По словам оппозиционера, план объединит политиков и общественных активистов


ДЕ ЦЕ????
Игорь Крикливый _ 22.12.2013 18:54
IP: 212.15.144.---
Як перший крок, такий склад можна прийняти, тому що важко провести голосування на 100 тисячному Майдані. А Рада потрібна вже вчора.
Але цей склад потрібно щотижня оновлювати, проводячи голосування в ФБ, через скриньки для голосування на Майдані, другі способи голосування. А оновлена Рада хай вибирає співголов, яких вже затверджувати персональним голосуванням, з обговоренням на Віче. Для голосування на Віче давати на 2- 3 кандидатури більше, щоб відсіяти тих, хто має більше шуму "проти".
Все просто, реально і демократично. А то знову будуємо тоталітарну демократію в стилі з"їздів Батьківщини.
Пропоную дати пропозиції до запропонованої процедури голосування, а потім розіслати її всім членам Ради.
koks-1972 _ 22.12.2013 18:53
IP: 93.78.197.---
Через місяць стояння Майдану нарешті створена перша більш-менш формальна структура. Що далі? Які найближчі завдання? Спілкування з Януковичем не має сенсу, ПР не впала. Всі йдемо додому?
Myco _ 22.12.2013 18:53
IP: 74.125.181.---
Я пропоную до Ради обов'язково включити дуже розумного чоловіка Олега Соскіна – політолога. економіста, голову Консервативної партії, Данилюка зі "Спільної Справи", Рибачука, якого, я думаю, всі знають, а також Дзиндзю з "Дорожного контролю", когось з "ДемАльянсу", щоби там були не лише політики, але й представники громадських організацій. Можна ще Тетяну Чорновіл, щоби більше було представництво прекраної стати. Дуже бажано, щоби там був нещодавно несправедливо звільнений хамом патріот адмірал Кабаненко!!!
kudytam _ 22.12.2013 18:52
IP: 95.134.164.---
А чому назві організації Народне об'єднання "Майдан" така велика неточність? Замість "Майдан" має бути Євромайдан! Це ж очевидно, чи колективний розум керівництва цього ще не помітив? А коли?
Дарина Мирико _ 22.12.2013 18:51
IP: 94.248.70.---
Політики створюють та очолюють організацію, що має ставити їм завдання та контролювати...Навіть вже не смішно.
"...Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану..." -це, вибачте, профанація.
Люди не підтримають таку "ініциативу". Складається враження, що ця "подія" – найкращий спосіб відправити людей по домівках, при чому – ніхто не стає політичним трупом, проголосивши "демобілізацію"...І вівці цілі, і люди по хатах підуть...
locis013 _ 22.12.2013 18:51
IP: 95.135.58.---
Annaanna! Готов спорить!
Итак, что будет и чем закончится.
1. "Рада Майданьу" "надует жабу" /читай – назначит лидера/ и пойдёт "качать права" к Гаранту.
2. Торжественно и громко объявит о Великой Победе /читай – всем шиш, нам – компромисс/.
3. Власть неторопясь пришьет "дела" всем неугомонным.
4.Народ разойдется, облизнется, пустит соплю в жилетку и будет тихо шипеть на кухнях о том, как опять не повезло.
5. Занавес! /До следующего беспредела/.
Владимир Беспалов _ 22.12.2013 18:48
IP: 86.111.82.---
семафор:
Злили майдан під ноги банді.
+1
Хотя уже через неделю после избиения студентов уже было понятно что политики все сольют.
Главное ж что уже есть более-менее приемлиемая группа "Першого грудня", но не, они там уже никому не нужны...
M0on75e1l _ 22.12.2013 18:48
IP: 109.251.74.---
семафор:
Злили майдан під ноги банді.
Це точно. Надія лише на якийсь серйозний прокол банди, який згуртує людей в єдиному пориві так, що псевдо-опозиціонери вже не зможуть придушити цього пориву. Але надія слабка, адже банда давно зрозуміла, що потрібно робити, вибрала правильну тактику.
ym _ 22.12.2013 18:48
IP: 93.72.85.---
Олександр Задесенець:
Якщо в раді майдану було якомога менше політиків, до неї було б більше довіри. Опозиція протягом останніх трьох тижнів продемонструвала суспільству нездатність до рішучих агресивних дій, а також повну інфантильність, бездарність. Адмін будови і ті Корчинський захватив.
На моє глибоке переконання в раді майдану не повинно бути політиків взагалі. Вони все одно будуть тягнути одіяло на себе
Мені здається, що не так треба ставити питання. Політики там, звичайно, повинні бути, але вони повинні відчувати, що якщо вже туди прийшли, то не для того, аби виголосити гучні промови і поїхати чи то святкувати чергове свято, чи то на теплі моря, чи то вирішувати свої бізнесові питання, а послідовно і дієво відстоювати інтереси тих людей, яких начебто представляють. Якщо заявити, що ми своєї мети досягли і їдемо відпочивати, звичайно, це все завершиться черговим величезним пшиком.
kudytam _ 22.12.2013 18:48
IP: 95.134.164.---
А де люди з Євромайдану? Невже вони тільки у промовах з трибуни "герої", а насправді не дотягують до керівної ролі Народного об'єднання "Майдан"? Що, із сотень старожилів не знайшлося кількох достойників? Це не чесно, і аморально! Вам що народ – масовка, для видресируваної відповіді "так!" кожному горлохвату. Так діло не піде.
Алла Бакова _ 22.12.2013 18:47
IP: 74.125.17.---
Анатолий. Обязательно в состав Рады необходимо ввести Чубарова. И Крыму, на мой взгляд, Менжилис единственная организованная сила, которая может противостоять пятой колоне.
hrim _ 22.12.2013 18:46
IP: 91.245.75.---
Зарано почалась критика персонального складу Ради Майдану. Даймо їм декілька днів попрацювати.
Рада, як на мене, постійно діючий орган. Окрім цілодобової роботи, його представники та їх родина є "мішенню". Тому там можуть бути лише такі, які це усвідомлюють та мають певний імунітет захисту (нардепи. військовослужбовці-пенсіонери).
Зараз для усіх нас головне – створення на місцях осередків Народного об'єднання "Майдан", їх територіальних об'єднань та "втягування" у конкретну роботу. Під час того проявляться справжні організатори, лідери. "весільні генерали", Ось тоді повернемось до персоналій.
Роботи вистачить усім.
Ігор Тітик _ 22.12.2013 18:46
IP: 178.137.82.---
Чітко і зрозуміло.Цілком на Вашому боці."премо свого плуга"!
Александр Б. _ 22.12.2013 18:45
IP: 109.254.143.---
А баба-Яга против! Ну это как обычно. Умиляет присутствие портникова в Раде. Ориентация рады понятна.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter