Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
Орест Хома _ 22.12.2013 19:59
IP: 192.166.112.---
Анатолий,отключите комментарии.как это сделал Луценко.Люди должны быть в деле,а не переписываться с наёмными словоблудами.Единственным пока что успехом Майдан есть мощное обьединение людей идеологически.В Западной Украине Партии Рабов ничего не светит,В Центральной практически ничего не светит.Нужно переносить борьбу на их стартовую территорию:донбасс и Крым.Сейчас комментарии только вредят.Отключите комменты.Видит Бог я прав.Украинская Правда -это не порно сайт.Её действительно читают и делают на основе неё мнение.Отключите комменты как это у вас было раньше
-Vesna- _ 22.12.2013 19:58
IP: 93.72.133.---
семафор:
-Vesna-:
Та й розуміти теперішню добу через наявність месій... вже інші часи.
Люди гуртуються навколо цілей. Різні люди. Без валіз.
О! Класно.
А яка ціль, до речи?
Дуже цікаво
Тьху. Ви з Марсу?
- відставка Захарченка
- звільнення всіх простетувальників, захапаних з 21.11
- покарання безпосередніх участників подій 30.11 – і управлінців і виконавців.
це мінімум для круглого столу.
Цілі на круглий стіл (мінімальні):
- відкат Конституції до стану 2004 року
Victor Jakubowski _ 22.12.2013 19:58
IP: 85.198.156.---
Ясно, що це ліквідація явища "майдан". Ті ж самі, з тими ж самими, про те – саме... Те, що треба було робити спокійно, ще два роки тому, . А за роботу тепер візьмуться вправні "штаби" Погорда та бездіяльність – зіртуть з пам,яті героїчні події, та змушуть стидатись Хтось, колись – заходив до аби якого офісу "Фронту змін" – до речі? Хто і коли бачив дійсно вмотивованих членів партії "Удар"? Окрім декількох "номенклатурних" функціонерів? Кінець революції. Кінець державі.
AlexSilverS _ 22.12.2013 19:57
IP: 213.200.52.---
-Vesna-:
-Graffo-:

І до слова... пасічника свого не пропонуйте в якості месії...
Його месіанство закінчилось відразу – як до його кабінету почали заносити валізи з грошима.
Знаю це достеменно.

Та й розуміти теперішню добу через наявність месій... вже інші часи.
Люди гуртуються навколо цілей. Різні люди. Без валіз.
Знаєте достеменно? Ви в мішку сиділи?
bsgserg _ 22.12.2013 19:56
IP: 93.72.192.---
Лично я ходил на майдан с единственным вопросом: КТО ОТДАЛ ПРИКАЗ БИТЬ СТУДЕНТОВ? Я не ходил ни за одного из 'политических лидеров'. Этот вопрос замяли, а вместо него предлагают вступить в очередную организацию... Вы в своем уме? Меня интересует прямой и ясный ответ на вопрос: кто отдал приказ бить студентов? А вы, все остальные политически озабоченные, совершенно не интересуете. Вместо этого ответа вы отпустили ВР в теплые края? (То есть тихо предали всех остальных). Вы лично, пан Гриценко уезжаете отдохнуть в теплые края на эти рождестветские каникулы? Хотелось бы столь же ясный и четкий ответ на вопрос.
dedyshka ay _ 22.12.2013 19:55
IP: 95.132.5.---
знову яценюки, турчинови, тимошенки, кириленки...ну як їх відділить від майдану...
є партія (розвалена) доламуйте дак ні лізуть на тепле місце, щоб бабло зберегти і в раду залізти...народ же це бачить невже ніхто не може їх попросити...?!!
Дарина Мирико _ 22.12.2013 19:55
IP: 94.248.71.---
Uruz:
Дарина Мирико:
Віктор Іваницький:
Я теж викреслив би з цього списку Тимошенко, Турчинова, Тягнибока, Яценюка і Мохника! Добавив би Гриценка, Капранових, Андруховича, Тарана і 1-ше Грудня. Повинен підтвердити, що пан Гриценко дійсно пропонував створення такої Ради, 05.12.13 на телеканалі ZIK в програмі "Прямим текстом" і здивований, чому його не включили до Ради Майдану?
саме тому й не включили. принципові люди там заважатимуть.
Почему порядочных людей всегда оставляют за бортом крикуны и наглые особи. Решение Майдана – несправедливое!!!!!!!!!!!
не було ніякого рішення майдану.
тато _ 22.12.2013 19:54
IP: 91.124.225.---
Пане Анатолію! "Посадки" будуть? -Чи буде влада під час новорічно-різдвяних канікул арештовувати Тягнибока, Яценюка, Турчинова та інших керывникыв спротиву? – І чи є у провідників на цей випадок план В, план С, план D?
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 19:53
IP: 74.125.17.---
Karpaty – rodina mustangov:
Grandfather Drossel:
Karpaty – rodina mustangov:
... поясните мне с какого хрена лично Вы в самом начале этого порнокино стали задом к кинокамере и постоянно чухаете задницу?
Не понимаю о чем вы говорите. Я порно, тем более гей-порно, в отличие от вас, не смотрю.
Зто Вы в нем учавствуете.)))

Подставили Портникова подставив ему свой зад.
)))
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 19:52
IP: 74.125.181.---
Ольга Легун:
Да не волнуйтесь вы так, об этой Мандане завтра не вспомнят даже мільйони її членів.
Вы правы, Историчка.
"Бессрочный " Мандан на Европейской площади уже рассосался.
семафор _ 22.12.2013 19:51
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
Та й розуміти теперішню добу через наявність месій... вже інші часи.
Люди гуртуються навколо цілей. Різні люди. Без валіз.
О! Класно.
А яка ціль, до речи?
Дуже цікаво
-Vesna- _ 22.12.2013 19:50
IP: 93.72.133.---
Люди... чи Ви подуріли?
Рада Майдану відкрита для обговорення.
Сьогодні прямо на ВІЧЕ включили одного бажаючого.

Пан Гриценко, як завжи – дуже прошений і дуже обідчивий.
Все-таки до РАДИ (колегіального органу управління) мають входити хороші комунікатори – тобто люди позитивні. Обідчіві – це люди негативні по визначенню.

Нічого особистого. Проста психологія існування групи.
Дарина Мирико _ 22.12.2013 19:49
IP: 94.248.70.---
Volodymyr Ovod:
Інтернет-громадо!!
...3) Тепер подивіться, чи можна українців до чогось організувати? 4) Судячи з цих 111 коментарів – дуже важко, або навіть неможливо. На превеликий жаль.
Шановний, ви дещо пропустили...Дозвольте нагадати, що українці САМООРГАНІЗУВАЛИСЯ та вийшли. Опа тільки підключилася, а згодом – і підім"яла цей рух під себе. Більшість того, що відбувається довкола майдану позитивного – має дуже опосередковане відношення до опи. Тому я ще раз наголошую – політичні та моральні банкрути мають знати своє місце. До господаря блогу я це не відношу, є кілька десятків пристойних людей й серед опазиції.
Tatomyr _ 22.12.2013 19:48
IP: 74.125.181.---
-Graffo-:
Графо,ви сьогодні не пропустили мессу во славу Дрищестотеля, ...доречі, ...куди ви і у Львові на неї ходите?
Victor Jakubowski _ 22.12.2013 19:48
IP: 85.198.156.---
Шановний пане Анатолій. А два роки тому, можливо було взятися за створення подібної "громадської ініціативи"? Не тоді, коли почалася "анексія". Ви вважаєте, що ще є час?
Mihal Kyryk _ 22.12.2013 19:47
IP: 74.125.17.---
Апель-суд,Пленум Верховного суду,ст.109кк,звильняе Януковича з посади по стану здоровя,Вин Божевильний,до 2015р.,ще такого наробить що Весь Свит Жахнеться...!!!???
Uruz _ 22.12.2013 19:46
IP: 94.153.48.---
Дарина Мирико:
Віктор Іваницький:
Я теж викреслив би з цього списку Тимошенко, Турчинова, Тягнибока, Яценюка і Мохника! Добавив би Гриценка, Капранових, Андруховича, Тарана і 1-ше Грудня. Повинен підтвердити, що пан Гриценко дійсно пропонував створення такої Ради, 05.12.13 на телеканалі ZIK в програмі "Прямим текстом" і здивований, чому його не включили до Ради Майдану?
саме тому й не включили. принципові люди там заважатимуть.
Почему порядочных людей всегда оставляют за бортом крикуны и наглые особи. Решение Майдана – несправедливое!!!!!!!!!!!
-Vesna- _ 22.12.2013 19:43
IP: 93.72.133.---
-Graffo-:

І до слова... пасічника свого не пропонуйте в якості месії...
Його месіанство закінчилось відразу – як до його кабінету почали заносити валізи з грошима.
Знаю це достеменно.

Та й розуміти теперішню добу через наявність месій... вже інші часи.
Люди гуртуються навколо цілей. Різні люди. Без валіз.
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 19:42
IP: 74.125.17.---
-Graffo-:

Звершилося!
.
Графо, запускайте Берлагу (Ющенко)!
zuzj _ 22.12.2013 19:41
IP: 194.0.206.---
haryton:
Загалом, мета дій трійки маріонеток Майдану зрозуміла: за всяку ціну зберегти олігархат в Українію. І не важливо хто на чолі цього олігархату – хам Янукович, хитродупа Юлька чи агент впливу Порошенко. Тут, як кажуть, від перестановки доданків... Мінятиметься лише риторика, методи впливу на плебс, а суть залишатиметься тою ж, бо олірахат є олігархат. Тому справжні майдани ще попереду.
Сильно смахивает на коммунистическую идею
Volodymyr Ovod _ 22.12.2013 19:41
IP: 74.125.181.---
Інтернет-громадо!!
Ви, доречі, якщо, звичайно, перечитуєте розміщені тут коментарі (більшість, на жаль, тільки свої читають!!) проаналізуйте наступне. 1) Тут представлені частина українців, котрі вміють писати. 2) Якщо проаналізувати всі коментарі, їх зміст, настрій, симпатії, антипатії – то в сумі маємо ТАКЕ САМЕ СУСПІЛЬСТВО, як воно існую реально – поза паутиною. 3) Тепер подивіться, чи можна українців до чогось організувати? 4) Судячи з цих 111 коментарів – дуже важко, або навіть неможливо. На превеликий жаль.
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 19:40
IP: 74.125.181.---
Karpaty – rodina mustangov:
Если копнуть поглубже, то окажется, что в этом политико-богемном кодле из приведенного списка каждый второй "один раз не пида_ас".
Мустанг, а Вы -то чего ржете?

Портников и в самом деле деле неприятный тип.
Но поясните мне с какого хрена лично Вы в самом начале этого порнокино стали задом к кинокамере и постоянно чухаете задницу?
-Vesna- _ 22.12.2013 19:37
IP: 93.72.133.---
-Graffo-:
-Vesna-:
Ни одно условия Майдана – до конца невыполнено.
Так что Сеня Кролик своим популизмом на сей раз не проконает.
.
Прозріла!!!
Люба наша Ларося стала обрящей скріжали мудрості
:)))
А я ще три дні тому комусь тут казав, що вірю в Ларосу, що набереться мужності й скине з очей полуду турівської олжі
Звершилося!
.
Шо звершилося?
У Сені багато позитивних якостей.
Але він популіст. Любить гучні гасла.
Це всім відомо. І давно.
Ви як мале дитя (чи старе дитя) – тільки кумирів здатні собі вигадувать.
Александр Кисурин _ 22.12.2013 19:36
IP: 92.112.254.---
Докладаю:НОРМАЛЬНА людина ніколи не підтримає отих 18 політичних повій,але залюбки підтримало б молодь і справжніх українців,які дійсно є на Майдані.
Дарина Мирико _ 22.12.2013 19:34
IP: 94.248.70.---
Віктор Іваницький:
Я теж викреслив би з цього списку Тимошенко, Турчинова, Тягнибока, Яценюка і Мохника! Добавив би Гриценка, Капранових, Андруховича, Тарана і 1-ше Грудня. Повинен підтвердити, що пан Гриценко дійсно пропонував створення такої Ради, 05.12.13 на телеканалі ZIK в програмі "Прямим текстом" і здивований, чому його не включили до Ради Майдану?
саме тому й не включили. принципові люди там заважатимуть.
Корупція1275 Aтака Путіна1175 Свобода слова566 Вибори-2014156 Україна та Європа1046
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter